Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1341 Неутрално
  2. 2 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 648 Неутрално

    харесвам някой от лексусите, но този не е сред тях

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  3. 3 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Луксозна кола произведена в РъФъ и Тойота ширпотреба.
    Хайде няма нужда.

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  4. 4 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    ЛексОс вместо Мерцедес или БМВ? Никога!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  5. 5 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#4:"Thermobee"]ЛексОс вместо Мерцедес или БМВ? Никога!
    [/quote]

    В качеството на изработка, материалите , характеристиките и цените между трите марки няма разлика. Така, че избора е въпрос на лични предпочитания.

  6. 6 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 808 Неутрално

    "спирачките, подпомагани и от електромотора, спират уверено"

    За тези пари оставаше и да не го правят.

  7. 7 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    Външно за мен Инфинити М е по-красиво. Задницата напомня на Мицубиши Лансер, който съвсем няма претенциите на Лексус. Таблото в общ изглед е копирано от БМВ, вкл. ориентацията по посока на шофьора. При по-детайлен преглед се виждат десетте разлики, най-фрапиращата от които е старомодния скоростен лост, сравнен с високотехноплогичния джойстик при БМВ. Цената е безумно висока. Такъв автомобил има шанс само ако е значително по-евтин от голямата немска тройка.
    Най-впечатляващото от галерията е красивата природа на Бавария. Предлагам на БМВ да представят следващия си модел в Япония, на летище Нарита.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  8. 8 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#7:"g_t"]Цената е безумно висока. Такъв автомобил има шанс само ако е значително по-евтин от голямата немска тройка.
    [/quote]

    Не е по-висока, защото базовите модели на Мерцедес и БМВ са сравнително постни и като сложиш туй онуй и Е класата и 5цата си стават 100 бона.

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#7] от "g_t":

    В предните фарове продължава да напомня на Фаетон, в калниците и фаровете отстрани има нещо няпомнящо на по-старото поколение на американската Хонда Акорд. Също падналите L-образни елементи в задните светлини съм ги виждал някъде, например при Голф 6, трябва да се види как светят.
    Но като цяло са се постарали и не изглежда зле или прекалено копирана. Мисля, че ще се купува. Дал Господ евреи в Ню Джързи.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  10. 10 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Все пак, Инфинитито ме кефи повече.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  11. 11 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 456 Неутрално

    не е лош лексуса, но пред него предпочитам БМВ 535i или Джаг ФХ

  12. 12 Профил на Асенчо
    Асенчо
    Рейтинг: 359 Неутрално

    това отстъпва много на немските машини в сегмента

    Казвам се Асен и съм от Сливен но не съм Костовист
  13. 13 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    До коментар [#8] от "normandy":

    Да, не е по-висока, но е висока. Пак казвам, за да има успех трябва да е с доста по-ниска цена от немските конкуренти. Малкият избор от двигатели също дразни. Конкурентите имат и комби версии.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  14. 14 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    Липсва и супермощна версия, от сорта на АМГ 63 и М5.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  15. 15 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#13:"g_t"]Пак казвам, за да има успех трябва да е с доста по-ниска цена от немските конкуренти.[/quote]

    Koй ти каза, че търсят пазарен успех в Европа. Тях ги интересуват продажбите на Тойота, а Лексус си е за САЩ , там се справят повече от добре и прнуждават немците да продава с 30-40 процента по ниски цени. Този модел е по скоро имиджов за Тойота в Европа и затова са му надули цената и нямат модели с по постно обурудване за да не си ударят основният бизнес продажбата на Тойоти.

  16. 16 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Любопитно

    [quote#15:"normandy"]Koй ти каза, че търсят пазарен успех в Европа[/quote]
    Ами тогава защо ще правят представяне на летището в Мюнхен?

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  17. 17 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#16:"g_t"]Ами тогава защо ще правят представяне на летището в Мюнхен? [/quote]

    За да ги дразнят на техен терен и заради рекламата. За Лексус основната цел в Европа е да не пречи на основният бизнес на групата-продажбата на Тойоти, ако има и продажби е добре, но не биха жертвали и канибализирали продажбите на Тойта за да може да продадът малко повече Лексуси. От Тойота не са прости и знаят, че срещу нагласите не могат да се борят, това се вижда и от форума, че хора които са виждали тези коли на картинка веднага опредлиха, че немците са много по добри, а аз като имал досег с тези коли мога да кажа, че силите са много изравнени и крайните оценки са сходни и всичко е въпрос на лични предпочитания, отколкото разлики в техническите характеристики и цената. Също много добре японците си дават сметка, че все пак има и национализъм при продажбите и голям процент от продажбите в този сегмент са за служебни коли, а в Германия, ако фирма вземе Лексуси ще загуби доста клиенти. Тоест има много фактори извън техническите характеристики, които трябва да се имат предвид.

  18. 18 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 648 Неутрално

    На Лексуса му лисва характерен дизайн, като видиш колата отдалеч и да кажеш това е Лексус. Както е при БМВ, Мерцедес или любимите ми Алфи. От жълтите производители само Хонда могат да се похвалят със запомнящ се дизайн, повечето са откровенни цигании и кич.

    икономист - неграмотник с диплома
  19. 19 Профил на matiz
    matiz
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#15] от "normandy":

    Освен в САЩ, Лексус има добри успехи и в Русия - на ден продават около 50-70 броя от различни модели. За България е ясно - тук немската техника е култ. Ако в провинцията имаш Лексус никой няма да го оцени, но ако се появиш с чисто нов Баварец/Мерс/Ауди - ти си Човекът. Единствините реални продажби са в София,Бургас,Варна, Русе. Дори в Търново затвориха шоурума...

  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3634 Неутрално

    [quote#11:"10mm AUTO"]не е лош лексуса, но пред него предпочитам БМВ 535i или Джаг ФХ [/quote]

    Това е като да кажеш: Не е лоша Нина Чилова, ама пред нея предпочитам Жизел Бюндхен.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    До коментар [#18] от "tel_112":

    По отношение на дизайна сегашната Е класата е доста по назад от този Лексус.

  22. 22 Профил на minusm
    minusm
    Рейтинг: 457 Весело

    Когато преди десетина години в немската преса се появиха съобщения, челуксозните модели на Лексус са по-скъпи от Ес-класата си мислех, че се бъзикат... но те явно във всички сегменти се опитват да са по-скъпи:
    "Цените при "Лексус" GS започват от 105 900 лв. с ДДС за версията GS250. Хибридната модификация е с цена 122 900 лв. За сравнение, най-евтиното БМВ Серия 5 струва 80 360 лв. с ДДС. Цените на Ауди А6 тръгват от 78 117 лв., а на "Мерцедес" Е-класа от 77 322. "

    Май от Тойота са решили, че ако един автомобил е скъп, то автаматично става култов. А според мен е обратното--- първо един автомобил става култов, после му се надува цената (примерно като Мини-то). Престижът на Лексус-а обаче не е на такова ниво, че да са с 50% по-скъпи от съответните модели на Мерцедес... май японците слагат каруцата пред коня в този случай ...

  23. 23 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    До коментар [#21] от "normandy":

    За външен вид не можеш да говориш въобще. Можеш да кажеш как е според ТЕБ. На вкус и цвет таварищи нет.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  24. 24 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1147 Весело

    До коментар [#18] от "tel_112":
    Ти говориш не за запомнящ се а за униформен дизайн. Особено брутално това е развито при Ауди. Дори самите те си признават, че гледани от малко по-далеч и А3 за 50 хиляди и А8 за 200 хиляди изглеждат еднакво. Пълна скука.
    Лексуса е създаден за Щатите. Тука няма да го харесат толкова. Не че е по-лош от немците. Добър избор за всеки, който не иска да се носи по течениет.

  25. 25 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Това е поредният модел Лексус, който няма да има пазарен успех. Не съм съгласен с колегата, който по-горе написа, че модела е чисто имиджов и Лекус не продават по-базови от към екстри автомобили, за да не ударят продажбите на Тойота. Моделите на Тойота имат конкуренти на терен, където са VW, Renault, Peugeot, Citroen, Honda, Ford и Opel. Лексус е позициониран на пазара, за да бори трите големи - Бенц, БМВ и Ауди. Основният проблем пред GS е изключително малката гама агрегати, които се предлагат, а да не говорим за липсата на какъвто и да е турбодизел, така любим на европейците. Дори и в САЩ БМВ 5-та серия има повече продажби от GS, като основно големите продажби на Лексус се дължат на хибридния RX. Последното поколение GS е качествен скок в сравнение с предшественика си / особено по отношение на интериора /, но смятам, че е далеч от автомобили като БМВ 5-серия и Ауди А6. Цената му не е кой знае колко висока, доколкото е натъпкан с екстри, които поставени в БМВ и Ауди ще направят тези коли да струват повече от Лексус. Въпросът е, че немските премиум марки предлагат много по-големи възможности пред клиентите си по отношение избор на двигатели и екстри. Ако много искаш БМВ 5-та серия, взимаш едно базово 520Д с ръчка и никакви екстри и плащаш едни 25.000 лева по-малко в сравнение с Лексус. Имаш и много по-големи опции да прецениш коя точно екстра ти е необходима. Дори и с тези агрегати Лексус е далеч от едно БМВ, например. 530D Xdrive, 535D Xdrive, М550D, 535i 550 са автомобили с брутални мотори / 535D е с два турбо компресора, а М550D - с три /, които нямат аналог при Лексус. Да не говорим пък за БМВ М5, която според мнозина е най-добрата кола, която се продава на пазара. Същото се отнася и за 3.0 TDI на VW, който е мотор без аналог на пазара / блока му е излят от графитно желязо / и с различни разновидности е поставян в новото Ауди А6. Освен това, автоматичната 6-степенна скоростна кутия на Лексус GS е антика в сравнение с автомата на БМВ - ZF 8-степенна скоростна кутия. Само едно бегло сравнение между седалките на един Лексус и БМВ / или Ауди А6/, или пък между недодялания скоростен лост на Лексус-а в сравнение с джойстик-а на БМВ е достатъчно, за да си направи човек необходимите изводи. С което не твърдя, че този Лексус не струва. Напротив, прекрасна кола е, но е далеч от немските премиум марки / с известна уговорка за новата Е класа W212, която се очертава едно много сериозно недоразумение с тези кубични форми, куц интериор и задница на Хюндай Соната/.

  26. 26 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#17:"normandy"]все пак има и национализъм[/quote]
    Ха-ха-ха ... много вярно.
    Имам един приятел (и бивш шеф), половин германец, половин американец, ама живее в Германия. Та той казва, че германци, дето купуват френски коли, трябва да се вкарват ефективно в затвора ... (естествено, той не е от хората, дето много се впечатляват кое е по-евтино)

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  27. 27 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#17:"normandy"]За да ги дразнят на техен терен и заради рекламата.[/quote]
    Абсолютно вярно. Ако забелязвате, колите са с кьолнски номера (щото централата на Тойота за DE е в Köln). Спокойно можеха да си направят представянето в Кьолн. Или например във Франкфурт - като ще е на летище, да е най-голямото.
    Ама не, да отидем там, в Мюнхен, да им е по-гадно на BMW и Ауди ...
    Факт е обаче, че тук там се търкаля някой Лексус из Германия (малко като в оня виц, за Бентлито). Пък и Тойота яко назаднаха с качеството (за сметка на корейците) и също май не се тачат много в DE ...

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  28. 28 Профил на monarchist
    monarchist
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Някаква странна комбинация между IS и LS и въпреки, че съм голям фен на LS, тази също успява да хване доста добре окото.

    "Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян Венев
  29. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  30. 31 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Май са влезли в схватка с Инфинити за по-грозна маска...

  31. 32 Профил на petkolyo
    petkolyo
    Рейтинг: 427 Весело

    Не случайно Лексус е Еврейският Мерцедес...

  32. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 34 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Е, все пак може да се намери някой който да предпочете облицован в кожа с контрастни шевове скоростен лост пред високотехнологичен джйстик от евтина твърда пластмаса.
    Лексус не са за простолюдието. Нямат дизели. И ремаркета нямат. Само недостижими технологии от които на простолюдието му става скучно защото не ги разбира.

  34. 35 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Весело

    До коментар [#34] от "DFGeneer":

    Колко километра имаш зад волана на подобен Лексус? И колко в БМВ F10, та с такава убеденост твърдиш кое е евтино и твърдо? Да, нямат дизели. Само дето не е много сигурно дали изобщо могат да правят подобни мотори. Затова и Тойота подписа споразумение с БМВ, по силата на което ще плаща в брой на баварците за дизелови агрегати, с които да оборудва тойоти за европейския пазар. А ако не ти е известно, разяснявам, че БМВ отказа на Тойота доставка на дизелови мотори, които да бъдат монтирани в Лексус. Малко като в оная приказка за гроздето, нали!?!?! Явно мнозинството хора по света, които имат пари са много прости и затова предпочитат едно БМВ или Бенц пред лъскавата Тойота / подчертавам, Тойота /, претендираща да е премиум бранд без да е такава. Три мотора със смешни технически характеристики, автоматична скоростна кутия - антика и .......... много електронни джаджи + претенции за премиум марка.

    Някой друг ден. Не и днес!

  35. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#34] от "DFGeneer":

    Е сега, недей така да обобщаваш така. Автомобилът е преди всичко свобода. Простолюдно ли е да вземеш с теб каравана, та да можеш да спреш където си искаш, примерно до морето и да преспиш там? Или да вземеш ремарке със сърфове и джетове? Или да си купиш дизел, та да не се чувстваш гузен да се забавляваш с любимата кола? Това май се неща, които са непознати за Лексус. Всъщност, без да се заяждам, с твоя коментар ти само потвърди за мен истинския имидж на Лексус - марка без история и само за снобари, от Ню Джърси или още по-големи снобари от Москва. Понякога са едни и същи хора.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  36. 37 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До 35 и 46,
    Чувал съм от хора, предпочели Лексъс пред Мерцедес (не мутри, а собственици на бих казл средни и над средни фирми), че това е станало защото с японската марка по-рядко влизали в сервис.

  37. 38 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#35:"asroma1927"]Колко километра имаш зад волана на подобен Лексус? И колко в БМВ F10, та с такава убеденост твърдиш кое е евтино и твърдо?[/quote]
    Що, след кой точно километър става ясно че "високотехнологичният" джойстик е от твърда пластрмаса? Аз все си мисля че от първият допир.
    По-горе гледам си направил още по-комичния коментар за седалките на Лексус. Та на свой ред да те попитам - ти колко точно км имаш на седалките на Лексус че си толкова категоричен? Естествено, няма нужда да ми отговаряш.

    [quote#35:"asroma1927"]Да, нямат дизели. Само дето не е много сигурно дали изобщо могат да правят подобни мотори. Затова и Тойота подписа споразумение с БМВ, по силата на което ще плаща в брой на баварците за дизелови агрегати, с които да оборудва тойоти за европейския пазар. А ако не ти е известно, разяснявам, че БМВ отказа на Тойота доставка на дизелови мотори, които да бъдат монтирани в Лексус. Малко като в оная приказка за гроздето, нали!?!?![/quote]
    Ха-ха, сериозно? Ти да не би да си бил там и да си гледал какво са подписвали? Откъде черпиш такава точна информация, я сподели? Да не се окажат мокрите фантазии на някой бмв блогър само?

    [quote#35:"asroma1927"]Три мотора със смешни технически характеристики, автоматична скоростна кутия - антика и .......... много електронни джаджи + претенции за премиум марка. [/quote]
    Е, щом 340 к.с. с реален разход 5.5 л/100 бензин ти се струват смешни технически характеристики.. явно си голям оптимист. Та кой точно немски модел е по-добър че не се сещам?

  38. 39 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#36:"deutschwagen"]Или да си купиш дизел, та да не се чувстваш гузен да се забавляваш с любимата кола?[/quote]
    Точно с дизел трябва да се чувстваш гузен, защото той е много по-отровен от бензиновите двигатели.
    Най-вредните емиси са азотни окиси и твърди частици, а не въглероден двуокис както се опитват да внушават "модерните" европейски производители направили безпрецедентната глупост да инвестират в разработването на дизелови двигатели.
    Дори наскоро СЗО обяви дизеловите двигатели за канцероженен източник от пуърва (най-опасна) степен.

  39. 40 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#38] от "DFGeneer":

    На F10 имам достатъчно километри, за да мога да правя коментари. За разлика от теб, чиито впечатления са от снимки. Относно това какво са подписали БВМ и Тойота - тази информация е публична и всеки може да се запознае с нея. За отказа на БМВ да доставя дизелови агрегати на Лексус има много изписано в нета.

    Относно тоя смотан мотор с жалкия въртящ момент от 460 Nm няма какво да се коментира. Горе долу е като на жена ми сешоара. За мотори е смешно да се говори когато се сравняват БМВ и Лексус. Лексус предлагат GS с три мотора. А БМВ ........

    2.0L TwinPower Turbo 240 PS/260 lb-ft I4
    2.5L 177 PS/170 lb-ft I6
    2.5L 204 PS/199 lb-ft I6
    3.0L 258 PS/228 lb-ft I6
    3.0L 272 PS/228 lb-ft I6
    3.0L TwinPower Turbo 306 PS/295 lb-ft I6
    4.4L Twin Turbo 408 PS/443 lb-ft V8
    4.4L Twin Turbo 568 PS/500 lb-ft V8
    2.0L Diesel 184 PS/280 lb-ft I4
    3.0L Diesel 204 PS/332 lb-ft I6
    3.0L Diesel 214 PS/332 lb-ft I6
    3.0L Diesel 245 PS/398 lb-ft I6
    3.0L Diesel 258 PS/412 lb-ft I6
    3.0L Diesel 300 PS/442 lb-ft I6
    3.0L Diesel 313 PS/464 lb-ft I6
    3.0L Diesel 381 PS/546 lb-ft I6

    Така, че не ми се изпъвай с тоя полуфабрикат, продаван на малоумници с пари.

  40. 41 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#25] от "asroma1927":

    Лексус следват политиката, че няма смисъл от премиум автомобил ако в общи линии ще си затваряш прозорците с ръчки. Аз имам базов IS250 (същия двигател, скоростна кутия и почти същото купе като новия GS250) и дори в най-базовата му версия е с безключово палене, отключване и заключване с докосване на пръст на дръжката на вратата, автоматично осветление ако се доближиш до колата, войс команди за климатичната система, паркинг асистент и т.н. Имам малкия двигател, което ще рече 2.5 V6 208к.с. Затова и базовата му версия е с 15,000 повече от 3-та серия, който идва с 1.6 дизел и като теглиш чертата не предлага нищо повече от VW пасат.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  41. 42 Профил на HXP
    HXP
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Представяне в Бавария, но с Кьолнски номер, ПХАХАХАХАХА :Д

  42. 43 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#40:"asroma1927"]На F10 имам достатъчно километри, за да мога да правя коментари. За разлика от теб, чиито впечатления са от снимки. [/quote]
    И какви са ти наблюденията след толкова километри? Че високотехнологичният джойстик не е от твърда пластмаса? Не знаех че омеква с километрите, но това обикновено е признак на евтин нискокачествен материал.
    А за да правиш такива категорични сравнения между два автомобила, би трябвало да имаш достатъчно километри и в двата, не мислиш ли?


    [quote#40:"asroma1927"]Относно това какво са подписали БВМ и Тойота - тази информация е публична и всеки може да се запознае с нея. За отказа на БМВ да доставя дизелови агрегати на Лексус има много изписано в нета. [/quote]
    Бре, не знаех че условията на договора са публично достъпни. Я дай link да я видим тази "официална" публична информация че Тойота щели да плащат кеш за дизелите на БМВ и че искали да ги слагат в Лексус, ама БМВ не пожелали. Само да не се окаже нечия неграмотна интерпретация предназначена за фенчета лишени от разсъдък?


    [quote#40:"asroma1927"]Относно тоя смотан мотор с жалкия въртящ момент от 460 Nm няма какво да се коментира. Горе долу е като на жена ми сешоара. За мотори е смешно да се говори когато се сравняват БМВ и Лексус. Лексус предлагат GS с три мотора. А БМВ ........ [/quote]
    Очевидно си сериозно неграмотен технически, така че хич няма и да си губя времето да коментирам подобни бисери.

  43. 44 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#43] от "DFGeneer":

    По логиката на разнообразието на двигатели към модела би трябвало Астън Мартин, Мазерати и Бентли да са най-смотаните автомобили производители.

    Въобще - БМВ са най-добрите в премиум сегмента, защото имат 1.6 бензин и дизел.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  44. 45 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    До коментар [#44] от "Пловдивски":

    Да, невероятни дефиниции за премиум можеш да чуеш от почитателите на немските премиум марки. Особено ме развеселяват тези за традиции, история и дух. БМВ 1-серия и Мерцедес А-клас са премиум, но LS, GS или IS са "напудрени" Тойотки.
    То всеки има право на мнение, но пък какъв смисъл има очевидни глупости да се представят за категорични факти?

  45. 46 Профил на nixx
    nixx
    Рейтинг: 218 Неутрално

    До коментар [#40] от "asroma1927":

    Моята жена пък ти прочела коментара и сега иска.... такъв сешоар. Жени! Откъде да й взема един да й издуха тиквата...

  46. 47 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Лексус - Мерцедеса на евреите.

  47. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#39] от "DFGeneer":

    Значи сега ще слушаме СЗО. Дизелът бил канцерогенен - е не, става за коктейли Бензинът СЪЩО. Дизелът действително е по-отровен, но само ако го разлееш в някой залив. Съставките са много, не само тези и при пълно сравнение, ако дизелът гори по-малко излиза по-чист (а той обокновно гори по-малко). Освен това филтрите и катализаторите продължават да се развиват. Така или иначе, дизелът означава по-малък разход при по-енергично шофиране. Иначе нямам нищо против един KERS да ми пести от спирачките, Ауди вече го съчетаха с дизел и куатро в WEC и спечелиха първите три състезания....ама вече сме свикнали.
    Но идеята ми е, че ДВГ ще трябва да поостане още известно време, след като енергетиката е изправена пред дилема на глобално ниво и май скоро няма да има зелен ток. Затова дизелът остава силен.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  48. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#44] от "Пловдивски":

    Мазерати са интересни, но губят цена прекалено бързо, както никоя друга подобна марка. Астон Мартин не стават за нищо, освен да се разхождаш - просто такава е конструкцията (има си и приемущества, ама по-добре да не ти потрябва. Бентли е нищо повече от анекс към ФВ/Ауди и дори ползват двигатели на ФВ.


    До коментар [#41] от "Пловдивски":

    Известно ми е, че японските марки се чувстват длъжни да предлагат повече опции за дадена цена, за да може да се конкурират, ама това ми звучи странно. На кой пазар е това? Не съм чувал за БМВ, Мерцедес или Ауди (ФВ след 2002-ра дори, поне в САЩ) с ръчки за прозорците. Но съм чувал за разни такива Мазди и други подобни, без климатик дори. Никой не купува и дори може би не вижда такива екземпляри, но на базата на тях печатат реклами с атрактивни цени, които довеждат клиентите про дилъра, като последните разбира се плащат доста повече накрая.
    И между другото - двигател 2.5, V6 и 208 к.с.... Ами базовият двигател на ФВ в САЩ (от 2005-та, подновен 2008-ма), слаган на Голфове/Ребит/Джета/Костенрка и сега на Пасат е основата на половин двигател V10 от Ламборгини Гаярдо и след доста детуниране се получава 2.5, 5 цилиндра в редица и 175 к.с...и това без да си дават зор, защото е базов двигател. Дори не са го връзвали с 6-степенна ръчна скоростна кутия - само 5-степенна и 6-степенна Типтроник.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  49. 50 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    До коментар [#48] от "deutschwagen":

    Дизелът отделя канцерогенните вещества при изгарянето си в ДВГ. Точно заради предимствата които го правят термодинамично по-ефективен - по-високата компресия и непостоянното съотношение гориво/въздух, което прави катализаторите неефективни.

    Затова дизеловите коли не са популярни на места където има високи изисквания за вредни емисии - в САЩ и Япония. Просто защото им е невъзможно (допреди няколко години) или нерентабилно (напоследък) да ги покрият. Подобни високи изисквания най-после идват и в Европа през 2014 с EURO6. Доста дизели с SCR и DPF вече ги покривaт, но на съответната цена, а и да не забравяме че след EURO6 ще има EURO7 и т.н. и в един момент дизелите ще станат нерентабилно скъпи да ги покриват.
    В същия момент сегашните хибриди имат емисии от порядъка на 5% от EURO6 нормите, което означаеа че без особени притеснения биха покрили EURO7, EURO8 и т.н.

    Иначе като гориво дизелът е по-неотровен от бензина, защото има по-малко изпарителни емисии. Литър дизел обаче се прави от 15% повече суров петрол, просто защото съдържа повече въглеводороди. Освен това трябва допълнително да се очиства от серни съединения.

    Колкото до механичния КЕРС на Ауди разработен от Уилямс - ще почакаме доста време докато се появи в серийни автомобили. Ако въобще се появи. Виж, КЕРС-а със суперкондензатори на Тойота има далеч по-големи шансове, просто защото е много по-ефективен - не му се налага постоянно да превъща електрическа работа в механична и обратно.

  50. 51 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Между другото, по ирония на съдбата единствената надежда за дизела са японците. DENSO наскоро докладваха че разработват 4-то поколение комън рейл система на 3000 бара (по-високото налягане редуцира размера на капките гориво впръсквано в цилиндрите което води до по-малко въглеродни твърди частици резултат от несвързалите се с кислород въглеводороди по време на горенето). А както добре знаят осведомените DENSO не се шегуват - пионери са на комън рейл системите от 1, 2 и 3-то поколение.

  51. 52 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#48] от "deutschwagen":

    Остави ги да си вярват, че един автомобил с дизелов агрегат и турбокомпресор е отживелица. Или да вярват, че изваждането на 340 коня и 460 Nm от 4.6 литра бензинов мотор е върховно постижение. 560 к.с. и 680 Nm е постижение, ама е на една друга фирма. Или 380 к.с. от 3.0 дизелов агрегат, въоръжен с три турбо компресора. Или 3.0 TDI на VW, който е един от най-съвършенните мотори с излят от графитно желязо блок. Да не говорим за удоволствието да караш модерен дизел с турбо - много по-добро междинно ускорение / при скорост от 80-120 км/ч /, много по-удобно шофиране с по-рядка смяна на предавките на баир, много по-добра динамика поради високия въртящ момент при съвременните дизелови агрегати. И понеже D4-D е много смешен мотор / и двете разновидности - 2.0 и 2.2 /, затова и Тойота ще купува агрегати от БМВ.

  52. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#50] от "DFGeneer":

    За суперкондензаторите на Тойота не знам, за тбе винаги тяхното е по-ефективно. Но за изискванията за производство на дизел си прав. Обаче не си прав да нападаш дизела за канцерогенни частици в емисиите, защото това го има и при бензина - benzene, formaldehyde, and polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs). Това, че дизелът сега е на прицел и че има корелация на лсучаи с миньори и машинисти е обяснено с факта, че индустриалните ДВГ са предимно дизелови.
    За развитието на дизела и другите видове енергия ще видиме. Аз лично не виждам такова голямо спасение в хибридите. Ако няма евтин и чист ток, няма как хибридите и всякакви plug-in измислици да са ефективен вариант. С изключение на regenerative braking, това е малко като да преливаш от пусто в празно. Поне за сега.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  53. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#52] от "asroma1927":

    И аз съм фен на добре направените дизелови автомобили. Иначе преди около две години чух приятели да коментират пътуване с Авенсис дизел - не баха доволни.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  54. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#51] от "DFGeneer":

    Аз лично нямам нищо против да подобрят технологията, ама не го изкарвай все едно я спасяват. Размина им се съвсем скоро на тях случая с price fixing и платиха някаква глоба, но това е добре, защото компоненти на DENSO, Bosch, Magneti Marelli се използват в различни автомобили и подпомагат за подобряването им

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  55. 56 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    Не виждам защо ваденето на к.с. от единица обем трябва да е мерило за каквото и да било. По едно време търкалях една Alfa Romeo 156 след фейслифта - от 1.6 вадеха 12x к.с., обаче до 3500 оборота нямаше НИКОЙ и поради високата компресия почти всичко се скапваше на 5-6 месеца.

    На Фолксваген двигателя много хубаво, но въпросния 2.5 V6 с който се движи моята кола се използва в автомобилите на Лексус / Тойота от 2003 година насам. При мен е с 6 степенна автоматична с променлива геометрия и при извънградско каране с около 100 км./ч гори между 5.5 и 5.9 на 100. При скорост от около 120 качва до 6.3 - 6.5. Впрочем при 120км./ч заради променливата геометрия сваля оборотите до около 2000 без да сменя предавката. Превключването между отделните предавки НЕ може да бъде усетено. Нещо, което не мога да кажа за 328i, който карам като служебен. А колата е 2011г. производство с последното поколение автоматик на 3-та серия. За сравнение автоматика на IS250-ката не е променян от 2006-та година досега.

    В крайна сметка решението кой какъв автомобил ще кара си е лично. Но не се изказвайте с патос за неща, които очевадно сте виждали и чували само на хартия.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  56. 57 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#52] от "asroma1927":

    Винаги сте ми били странни феновете на дизела. Ти имаш ли си представа ако сложиш на 3.0 бензин 3 турбо компресора какво ще стане? И сериозно ли твърдите, че ако можехте да си позволите малко по-високия разход на бензин щяхте да изберете тракащ агрегат с повече вибрации, който има нужда от турбо, за да може изобщо да става за нещо? Да не говорим за хвърлянето на сажди от време на време (като колата изчиства филтъра за твърди частици) - изключително концептуално е да го видиш как S класа за 200,000лв. оставя черен облак върху асфалта.

    Дизела върши страхотна работа за доста цели, но да ги споменаваме при премиум автомобилите е абсурдно.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  57. 58 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#50] от "DFGeneer":

    Това дето пишеш изобщо не е така.
    Всяка страна се опитва да защити собственото производство и измисля какво ли не за да ограничи вноса. Дизеловите двигатели са по-трудни за производство и затова американците не се занимават с такива двигатели. Става дума за леки коли. От друга страна, бензина в Америка е много по-евтин и икономии на гориво не ги интересува чак толкова колкото в Европа. Всичко е в традициите.
    Дори шведите, които имат високотехническо производство нямат дизелови двигатели за леки коли.
    Това за канцерогенните глупости го забрави. Ако беше така нямаше да има камиони, автобуси и влакове с дизелови двигатели.

  58. 59 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#54] от "deutschwagen":

    D4-D си е слаб мотор. Единствено 177 к.с. мотора горе долу има динамика. Ама самата кола е много куца и ненаправена и ....... затова вероятно са останали недоволни. Авенсис не може да завива, в купето е пълно с най-евтините възможни материали, а при затваряне на багажника дрънчи като леген. Общо взето, смотана кола. Затова и като нова струва само 20-22к евро. Полуфабрикат!

  59. 60 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#57] от "Пловдивски":

    Имам много ясна представа. Дизеловите мотори отдавна не са това, което бяха и повечето хора, които не са карали немски автомобил с турбодизелов мотор, коментират неподготвени. Ето ти един сравнителен тест на писта между BMW 535i (F10) vs BMW 535D (F10). Първата е бензин с две турбини и 306 к.с. Втората е дизел / също с две турбини / и 313 к.с. Завъртяли са една обиколка на писта в Германия, а резултатите им са почти идентични:

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_535i_f10-vs-bmw_535d.html

    Дизелът е завъртял обиколката малко по-бързо / почти няма разлика с бензина /. Причината е по-високия въртящ момент на дизеловия агрегат. От 0 до 100 км/ч отново дизела е по-бърз. От 0 до 200 км/ч - бензина. Основната причина дизела да завърти по-бърза обиколка / при положение, че конете им са почти идентични, а двата мотора са 3.0 литра и имат турбини / е по-високия въртящ момент - с 50% по-висок или 600 Nm при дизела и 400Nm при бензина.

    При лимузините към днешна дата има повече продажби на дизелови, отколкото на бензинови. Това са фактите.

  60. 61 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#58:"dissident"]Това за канцерогенните глупости го забрави. [/quote]
    Аз лесно ще го забравя, ама СЗО дали ще го забрави толкова лесно?

  61. 62 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#53:"deutschwagen"]Обаче не си прав да нападаш дизела за канцерогенни частици в емисиите, защото това го има и при бензина - benzene, formaldehyde, and polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs).[/quote]
    Това са предимно изпарителни емисии, от резервоара, не от ауспуха. Канцерогенни са, но също така са силно летливи и не се натрупват в ниските слоеве на атмосферата за разлика от азотните окиси и твърдите частици от дизелите. Не случайно дизеловите газове според СЗО са клас 1 докато бензиновите са 2б.
    Апропо, безсмислено е да подлагаш класификациите СЗО на съмнение. Правят се на базата на най-стрикно доказани научни факти.

  62. 63 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#52:"asroma1927"]Или да вярват, че изваждането на 340 коня и 460 Nm от 4.6 литра бензинов мотор е върховно постижение. [/quote]
    Е ти пък намери кой двигател да цитираш - това е дефорсирана версия на двигател от 2005-та. Що не пробваш с 560 к.с. от 4.8 литра, атмосферни при това?

    [quote#52:"asroma1927"]560 к.с. и 680 Nm е постижение, ама е на една друга фирма.[/quote]Е голямо постижение за двойно турбиниран двигател, браво. Само дето Хонда вадеха подобна литрова мощност още през 1999 и то от атмосферен двигател. Ако пък държиш на турбинирани мотори, пробвай с 530 к.с./612 Нм от 3.8 литра.


    [quote#52:"asroma1927"]Да не говорим за удоволствието да караш модерен дизел с турбо - много по-добро междинно ускорение / при скорост от 80-120 км/ч /, много по-удобно шофиране с по-рядка смяна на предавките на баир, много по-добра динамика поради високия въртящ момент при съвременните дизелови агрегати. [/quote]
    Къде го видя това по-добро междинно ускорение? В паспортните данни на БМВ ли? Я се запознай с реалността:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
    http://www.youtube.com/watch?v=CoNWLXeAemE

    При това това е стария GS450h от 2006. Срещу БМВ с 3 турбини от 2012. Не бих бил толкова сигурен в технологичното превъзходство на БМВ на твое место.

  63. 64 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#60:"asroma1927"]Причинат е по-високия въртящ момент на дизеловия агрегат. [/quote]
    Тц, причината е че дизела е напомпан повече, т.е. има по-голям ефективен обем.


    [quote#60:"asroma1927"]При лимузините към днешна дата има повече продажби на дизелови, отколкото на бензинови. Това са фактите. [/quote]
    Това може да е вярно само в страните където има данъчни преференции за дизела - Германия и Франция. В световен мащаб няма нищо подобно.

  64. 65 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#63] от "DFGeneer":

    И каква е реалноста? Двама различни шофьори, на различни отсечки? Как преценяваш коя е по-добрата кола / като бързина /? За да е коректен подобен тест, сравняваш две коли при идентични пътни условия, управлявани от един и същи човек! На "Пловдивски" му дадох линк. Можеш да се поупражняваш в сравнения между БМВ и Лексус. И ще видиш реалните резултати
    от съвсем реални тестове.

  65. 66 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#65:"asroma1927"]И каква е реалноста? Двама различни шофьори, на различни отсечки?[/quote]Така е, но въпреки това добре илюстрира че твърдението ти за дизела че има[quote#52:"asroma1927"] много по-добро междинно ускорение [/quote]е меко казано глуповато.


    [quote#65:"asroma1927"]И ще видиш реалните резултати
    от съвсем реални тестове. [/quote]Съвсем реални тестове ама от събирани от различни публикации и съответно при различни условия.

  66. 67 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#66] от "DFGeneer":

    Абе не знам. Дизеловите мотори специално на ускорение (0 до нещо) са по-бавни от дизеловите, но в линковете 0-200 са изключително близки, май има разлика от 1 секунда, доколкото хваща окото. Това БМВ май е наистина звяр.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  67. 68 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#56] от "Пловдивски":

    Всъщност 120кс от 1.6 не е много. Това за проблемите при Алфа е така по принцип. Иначе 2000 оборотна на 125 км/ч го има и на 2.0Т на Ауди с Мултитроник. Иначе съм съгласен, че изборът за кола е индивидуален. Аз примерно никога не бих си купил тролей. Немските коли все пак са свъразни с по-активно, енерегично и интерактивно шофиране, не просто някакъв лукс. По-усезаемата динамика при БМВ е всеизвестна, но това е избор, не недостатък. За мен лично всичко, което има torque converter е една или друга степен отвратително, защото често има разминаване между моторът и колелата. Но освен ръчни скоростни кутии (дори вече има 7-степенна на Порше 991), бих уважил и една истинска спортна полуавтоматична трансмисия. ФВ груп бяха първите, които наложиха такава с два съединителя и две оси на пазара.

    Между другото, петцилиндровия двигател 2.5 на ФВ, за който говорих е БАЗОВ.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  68. 69 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    [quote#43:"DFGeneer"]Че високотехнологичният джойстик не е от твърда пластмаса? [/quote]
    Да, има пластмаса, но има и алуминиева вложка (срещу доплащане тя може да е с керамично галванично покритие), а и няма как да е друго, защото това не е една проста ръкохватка, както е при Лексус, а джойстик с дисплей, показващ позицията на скоростите. Все едно да искаш мобилен телефон да е покрит с кожа. Впрочем, на Рено Меган (десетина пъти по-евтина кола от Лексус), лостът за скорости също е покрит с кожа.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  69. 70 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    До коментар [#40] от "asroma1927":

    Към този дълъг списък от предлагани двигатели бих добавил и хибридната версия на 535, която е с възможност за движение само на ток 4 км (в сравнение с 1 км при Лексус).

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  70. 71 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#68:"deutschwagen"]Немскит коли все пак са свъразни с по-активно, енерегично и интерактивно шофиране, не просто някакъв лукс. По-усезаемата динамика при БМВ е всеизвестна, но това е избор, не недостатък. [/quote]

    Нищо не разбираш от коли, това, че си прочел малко суха информация не може да замести липсата на базови познания, разбирам, че имаш сериозни пристрастия, но това не е оправдания да се пишат глупости.
    Всяка кола е възпрос на баланс и ако се концентрираме в дадена характеристика ще трябва да жертваме нещо друго да се представя по зле. Това на какво залагали немците е глупост да се обобщава така. БМВ заради динамиката жертват комфорта сравнено с Лексус и Мерцедес, но това по никакъв начин не означава, че Лексус и Мерцедес не могат да направят кола с динамиката на БМВ, а БМВ да засрамят Мерцедес в комфорта. В общи линии маркетинговите отдели казват каква да е колата, а инженерите ги слушат и изпълняват параметрите технически и екстериорно предвид таргета на различните марки. Лексус от конкурентите БМВ И Мерцедес имат най балансиран автомобил, по нито един показател не са първи, но и по нито един показател не са последни, а БМВ и Мерцедес имат и по силни страни, но и по слаби. Просто Лексус се купуват от най-широк кръг хора и затова се получава така, докато БМВ и Мерцедес си имат специфична клентела, едните са за улегнали, които комфорта е на първо място, а другите се целят в публика предпочитаща по агресивни автомобили. Естествено почитател на Мерцедес, който иска по агресивна Е класа може да си купи АМГ.

  71. 72 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#70:"g_t"]Към този дълъг списък от предлагани двигатели бих добавил и хибридната версия на 535, която е с възможност за движение само на ток 4 км (в сравнение с 1 км при Лексус). [/quote]

    Японските инженери как не са сетили да сложат по големи акумулатори, а забравих опита с Приус им показа, че за хибрид е абсолютна глупост и разхищение да изминава много километри автономно на ток.

  72. 73 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    До коментар [#72] от "normandy":


    [quote#72:"normandy"]Японските инженери как не са сетили да сложат по големи акумулатори, а забравих опита с Приус им показа, че за хибрид е абсолютна глупост и разхищение да изминава много километри автономно на ток. [/quote]
    Ъхъ, демек пълният хибрид е абсолютно безсмислен. Тогава защо въобще го правят? При горният Лексус и без това пробега е само 1 км, може и без него.
    Изобщо старата песен - всичко, измислено от немските инженери е абсолютно безсмислено или всъщност е измислено 20 г. по-рано от японците, но по неизвестни причини не се е прилагало досега. И обратното - всичко, измислено от японците е безаналогово, революционно, най-доброто в света и всеки, който не е съгласен с това е кръгъл глупак.
    Защо ли въобще се хабя да споря с комплексирани японкаджийски талибани.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  73. 74 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#73:"g_t"]Ъхъ, демек пълният хибрид е абсолютно безсмислен. Тогава защо въобще го правят? При горният Лексус и без това пробега е само 1 км, може и без него.
    [/quote]

    При хибридите важи едно правило, батерията трябва да е колкото се по може малка, но не по малка отколкото трябва. Изчисленията се базират не колко може да измине само на ток, а дали батерията е достътъчно голяма да съхрани енергията от спирачките без да се губи. Първите хибриди на Тойота можеха да изминат и те 5-6 километра само на ток, но това е напълно безсмислено за хибрид, освен, ако не е плъг ин хибрид, при тях е хубаво да имат по голям пробег на ток.

  74. 75 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#71] от "normandy":

    Това, че БМВ жертвали комфорта е пресилено и субективно. Колегата се бе оплакал, че се усещало когато сменя скорости. Не е казал, че друса като трамвай.

    [quote#71:"normandy"]Просто Лексус се купуват от най-широк кръг хора и затова се получава така[/quote]

    Абе БМВ и Мерцедес не бяха ли на горните две места по продажби?


    [quote#71:"normandy"]Нищо не разбираш от коли, това, че си прочел малко суха информация не може да замести липсата на базови познания, разбирам, че имаш сериозни пристрастия, но това не е оправдания да се пишат глупости.
    Всяка кола е възпрос на баланс и ако се концентрираме в дадена характеристика..........В общи линии маркетинговите отдели казват каква да е колата, а инженерите ги слушат и изпълняват параметрите технически и екстериорно предвид таргета на различните марки[/quote]

    Аз съм го казал с няколко думи:


    [quote#68:"deutschwagen"]По-усезаемата динамика при БМВ е всеизвестна, но това е избор, не недостатък[/quote]

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  75. 76 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#75:"deutschwagen"]Абе БМВ и Мерцедес не бяха ли на горните две места по продажби?
    [/quote]

    Най широк кръг хора, не означава повече хора, широк кръг от клиенти -жени, мъже, различна възраст.

  76. 77 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#75] от "deutschwagen":

    Друса като трамвай и още как, но това е може би очаквано за колата - все пак е купе, а не седан. Твърдо заставам зад твърдението, че трета серия не е мислена с фокус върху комфорта. Като купувах 250-ката ми пробвах 320d във версия седан и "возията" определено беше по-твърда. Това разбира се е плюс в завоите, защото усещането е за повече стабилност спрямо IS250.

    Което не значи, че и при Lexus не може да се постигне същото усещане - има пакет F-Sport, който е с променено окачване именно за постигане на по-стабилното усещане за сметка на комфорта и не струва кой-знае колко много отгоре - цялото окачване при дилъра струва около $1100 - (за 4 амортесьора и 4 пружини), като екстра не съм го мяркал колко струва като купуваш колата. Отделно към F-sport могат да се поръчат и куик шифтъри, бързи clutches, спирачен пакет, интейк пакет, изпускателна система и т.н. За всеки вкус и джоб дето се вика.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  77. 78 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 899 Неутрално

    За пореден път се убеждавам, че българина е доста заблуден, със сляпа ярост се нахвърля срещу Лексус и брани немското, а в същност тук немското го продават значително по скъпо отколкото в САЩ главно, защото в САЩ Лексус и другите японци ги конкурират и немците свалят цените, а тук в Европа немците дерат кожи от феновете си, а феновете им ръкопляскат.
    Един истински фен на немското би се зарадвал на конкуренция от когото и да било, защото би плащал по малко за да си купи любимата кола, както е в САЩ, а не да го брани по форумите.

  78. 79 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    [quote#76:"normandy"]Най широк кръг хора, не означава повече хора, широк кръг от клиенти -жени, мъже, различна възраст. [/quote]
    Би ли съобщил каква е структурата на клиентите на Лексус, сравнена с тази на немските производители?

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  79. 80 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 5755 Неутрално

    [quote#78:"normandy"]със сляпа ярост се нахвърля срещу Лексус и брани немското[/quote]
    Ами не, точно обратното е. Аз винаги съм твърдял, че Лексус е хубава кола, за разлика от феновете на Лексус, от които никога не съм чел каквото и да е положително мнение за немските автомобили. А и не мога да търпя да се пишат откровени глупости като тази, че лоста за скорост с кожена ръкохватка (каквито има всяка втора кола) е по-луксозен от високотехнологичния джойстик, наличен само при БМВ (сега очаквам дфг инженерчето да прекара целия следобед в търсене из нета на доказателство, че всъщност такъв лост тип джойстик го е имало още през 1986 г. при незнам си кой модел на Тойота). Смешното е, че ако беше обратно, нямаше да можем да затворим устата на дфг инженерчето да ни обяснява, как този джойстик е върха на технологията, а останалите слабаци използват още старомоден класически лост.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  80. 81 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#80:"g_t"] Аз винаги съм твърдял, че Лексус е хубава кола, за разлика от феновете на Лексус, от които никога не съм чел каквото и да е положително мнение за немските автомобили.[/quote]
    Ти ебаваш ли се бе? Я си прочети мнение #7. И следващия път преди да обясняваш какво аз съм щял да кажа първо помисли какво ти искаш да кажеш. Ти собственото си мнение не знаеш а констатираш какво било моето. Зомби сбъркано.


    До коментар [#78] от "normandy":
    Е, има и доста интелигентни българи, но те обикновено не си губят времето в подобни безсмислени спорове с индивиди като ГТ или азрома.

  81. 82 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#78] от "normandy":

    Кой е казал, че не се радвам на новите модели на Лексус? Много се радвам, особено когато любимите немски модели продължават да са поне малко по-готини
    Иначе сериозно, Лексус са хубави коли. Само не знам дали някой е забелязал емблемата на Ауди над Лексуса отдясно на първата снимка.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.