Регистрация
27 авг 2012, 09:41

"Опел Астра" седан прави световната си премиера в Москва

От Дневник
Четири световни премиери ще бележат участието на "Опел" в автосалона в Москва, който отваря врати в на 29 август и ще продължи до 9 септември. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

45 коментара
 
Преглед на профил

Bulgarische Motoren Werke

Рейтинг: 2353 Неутрално
  • 1
  • 09:48
  • 27 авг, 2012

Еех, развалиха още една народна кола. Защо се мъчат да ги докарат като лимузини? Какво лошо има колата да е с по-обикновен и непретенциозен вид?

Бюрократичен (законов) геноцид - индиректен геноцид чрез лобистки закони и задушаваща бюрокрация. За повече подробности - "Законът" на Фр. Бастиа

Оценка
-17 +20
 
Преглед на профил

Саше Матросовски

Рейтинг: 502 Весело
  • 2
  • 09:53
  • 27 авг, 2012

Автомобилът е дълъг 4.6 м
--------

Тези размери бяха на "Вектра" - "Астра" бяха около 4.25 м

просто увеличават размерите и добавят някои екстри от "D" сегмента - правят колите по-големи за същите пари

Младостта е извинение за .........но само Понякога ;)

Оценка
-3 +24
 
Преглед на профил

comandante

Рейтинг: 5100 Неутрално
  • 3
  • 09:53
  • 27 авг, 2012

Какво лошо има колата да е с по-обикновен и непретенциозен вид? - цитат на коментар #1 от “Bulgarische Motoren Werke”

Психологически трик е да накараш купувача на евтина кола да се почувства богат собственик на лимузина!
Иначе както всички евтини коли цената ще и падне тройно за 3-4 години колкото и да я пазиш !

Оценка
-3 +32
 
Преглед на профил

Øϰϰå Çҩßё

Рейтинг: 1757 Неутрално
  • 4
  • 09:54
  • 27 авг, 2012

хм.. защо ли точно в Москва

иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо

Оценка
-20 +6
 
Преглед на профил

lisco

Рейтинг: 441 Неутрално
  • 5
  • 09:57
  • 27 авг, 2012

към екстрите има и спешъл колър:бело-синьо, тумбесто силуетче с маслодайно в ръчичката

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

Eisbär

Рейтинг: 4583 Неутрално
  • 6
  • 10:00
  • 27 авг, 2012

До коментар [#4] от "Крала Бурми":

най-големият пазар в Европа в момента.
И най-богатият.

Оценка
-13 +20
 
Преглед на профил

Bulgarische Motoren Werke

Рейтинг: 2353 Неутрално
  • 7
  • 10:02
  • 27 авг, 2012

До коментар [#3] от "comandante":

Да де, ама аз пък искам колата ми да има по-спортен и обикновен вид. Например, 5 или 6 лъчеви джанти вместо тези комедии на снимката. Искам да си товаря разни неща вътре, а не да ме е страх да не я одраскам.

Бюрократичен (законов) геноцид - индиректен геноцид чрез лобистки закони и задушаваща бюрокрация. За повече подробности - "Законът" на Фр. Бастиа

Оценка
-10 +8
 
Преглед на профил

dohco

Рейтинг: 754 Весело
  • 8
  • 10:09
  • 27 авг, 2012

Точно това на снимката не ми прилича много на седан, ама....

Най-добрите неща в живота идват безплатно...

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

mediator37

Рейтинг: 854 Неутрално
  • 9
  • 10:12
  • 27 авг, 2012

До коментар [#2] от "Мераклията":

Абсолютно съгласен! Опел Вектра - седан до 2002г. имаше дължина 4,46м.
Сега хубавият за града къс хечбек Опел Астра от 4,23м. пораства с 37 см. във варианта си седан, а 37 см. са страшно много. В градовете е толкова тясно, че по някои улички с дълга кола просто физически не можеш да вземеш завоя.
Не става ясно защо Опел изоставиха хитовия си модел Вектра. Корсата пораства до Астра, Астрата пораства до Вектра, Вектрата изчезва заменена от красивата безспорно Инсигния - 5м. А тя до къде ще расте?
Що не почнат да правят шлепове ?


Има ли живот след демокрацията ?

Оценка
-3 +27
 
Преглед на профил

plamitus

Рейтинг: 801 Весело
  • 10
  • 10:12
  • 27 авг, 2012

До коментар [#4] от "Крала Бурми":

Руснаците си падали по седаните /както и китайците/ и там ще се конкурира с новото Пежо - 408 /седан/. Всеки си има предпочитания, както за мен по-практични са хечбек автомобилите.

Оценка
-2 +14
 
Преглед на профил

metaflute1

Рейтинг: 589 Неутрално
  • 11
  • 10:13
  • 27 авг, 2012

Директна конкуренция с Лада ... направо .. хвърлена ръкавица.

Оценка
-7 +11
 
Преглед на профил

vlado1978

Рейтинг: 680 Неутрално
  • 12
  • 10:14
  • 27 авг, 2012

един вече неактуален виц:
- какво е по-бързо от спортен опел с 1500 к.с.?
- ръждата

Оценка
-13 +19
 
Преглед на профил

Скакауец

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 13
  • 10:28
  • 27 авг, 2012

Да де, ама аз пък искам колата ми да има по-спортен и обикновен вид. Например, 5 или 6 лъчеви джанти вместо тези комедии на снимката. Искам да си товаря разни неща вътре, а не да ме е страх да не я одраскам. - цитат на коментар #7 от “Bulgarische Motoren Werke”

Купи си Дачия тогава. И изобщо кого го интересува какво ти искаш? Статията е за Опел Астра, ако няма какво да кажеш за нея, що просто не си замълчиш?

"Хей, бяло вино, защо не си червено?!"

Оценка
-7 +30
 
Преглед на профил

Саше Матросовски

Рейтинг: 502 Весело
  • 14
  • 10:29
  • 27 авг, 2012

Що не почнат да правят шлепове ?
- цитат на коментар #9 от “mediator37”



ако се наложи-ще правят!

в Условията на свръхпредлагане

никой не е по-голям от Купувача.........



Купувачът е в кофти позиция само при ограничен опредлагане , но МотоТехника отдавна е в историята !

помним обаче лекарството слещу дефицит на "ЛАДА" през 80-те - цената ДВОЙНО !!!

Младостта е извинение за .........но само Понякога ;)

Оценка
+14
 
Преглед на профил

с.н.с- з.м.с greg1

Рейтинг: 1808 Весело
  • 15
  • 10:33
  • 27 авг, 2012

До коментар [#12] от "vlado1978":

Драги "Владо 1978".Очевидно мнението ти за "опел" се гради на моделите от годината в твоя НИК..Вицът беше малко по-различен на времето:
-защо собствениците на опел карат толкова бързо?
-за да не ги настигне ръждата..

"НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven

Оценка
-6 +17
 
Преглед на профил

vlado1978

Рейтинг: 680 Неутрално
  • 16
  • 10:38
  • 27 авг, 2012

До коментар [#15] от "с.н.с- з.м.с greg1":

нищо подобно. аз самия карам Опел. в момента астра от полицейските, преди това имах една от 92-ра година. просто като видях новина за астра се сетих за вица, та затова. мнението ми е коренно различно. и поне за момента при тези цени и при тези пътища не бих сменил астрата с нищо друго, освен вектра.

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

gianni

Рейтинг: 1094 Неутрално
  • 17
  • 10:39
  • 27 авг, 2012

До коментар [#8] от "dohco":

Седан е, но нищо чудно задното стъкло да се вдига. Така юзерите на тези возила могат да ги ползват за превоз на извън габаритни предмети, връзвайки с въже или тел задният капак. Затова в Азия и Африка хечбек не се търси, в някои от тях и един чувал с картофи не се събира.

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

Мазен чех

Рейтинг: 707 Неутрално
  • 18
  • 11:33
  • 27 авг, 2012

Имиджа на Опел ще остане завинаги свързан с ръждата, направо се чудя кой ги купува. Това е една евтино направена кола с евтини материали, но не и с ниска цена.

икономист - неграмотник с диплома

Оценка
-22 +7
 
Преглед на профил

Чардо

Рейтинг: 5754 Неутрално
  • 19
  • 12:00
  • 27 авг, 2012

До коментар [#9] от "mediator37":

А тя до къде ще расте? - цитат на коментар #9 от “mediator37”

========================

Преди доста години около 1955 - 65 -та правеха Капитен , Рекорд , Олимпия , Адмирал най-голямата

Чардо

Оценка
+12
 
Преглед на профил

Bulgarische Motoren Werke

Рейтинг: 2353 Неутрално
  • 20
  • 12:24
  • 27 авг, 2012

Статита е за Опел Астра, ако няма какво да кажеш за нея, що просто не си замълчиш? - цитат на коментар #13 от “Скакауец”


Ами казах го, това вече не прилича на Астра, а на по-голяма кола. Астрата би трябвало да е сравнително компактна, което това на снимката очевидно не е.
И да, не бих си я купил.

Бюрократичен (законов) геноцид - индиректен геноцид чрез лобистки закони и задушаваща бюрокрация. За повече подробности - "Законът" на Фр. Бастиа

Оценка
-4 +3
 
Преглед на профил

mediator37

Рейтинг: 854 Неутрално
  • 21
  • 13:40
  • 27 авг, 2012

До коментар [#10] от "plamitus":

Може да е свързано с климата това че руснаците предпочитат седан. Преди време питах един грамотен в областта защо Волво нямат хечбек. И той ми каза, че на минус 20 градуса в Щвеция като си отвориш багажника на хечбека (5-та врата) ти измръзва жената, децата и цялата фамилия в купето докато нахвърляш пазарските чанти.

Има ли живот след демокрацията ?

Оценка
-3 +17
 
Преглед на профил

Скакауец

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 22
  • 13:48
  • 27 авг, 2012

при тези цени и при тези пътища не бих сменил астрата с нищо друго, освен вектра. - цитат на коментар #16 от “vlado1978”

Привет, Владо, Аз съм притежавал всички модели Астра подред - F, G, H и накрая - J. Сега се радвам на тази красавица: http://www.opelmicrosites.com/astra/#/st
С 6-степенна автоматична скоростна кутия и flexride шаси дава усещане за шофиране което се предлага от ценовия клас около 150 000 лв.
Никога не бих сменил Астра за Вектра - лично мнение и сантимент.
И накрая, за намиращите кусури на новата Астра ще кажа: Гроздето е кисело

"Хей, бяло вино, защо не си червено?!"

Оценка
-10 +9
 
Преглед на профил

Скакауец

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 23
  • 13:50
  • 27 авг, 2012

Това е една евтино направена кола с евтини материали, но не и с ниска цена. - цитат на коментар #18 от “Кой ограби Криско от Босфор ТВ”

Хабер си нямаш какви откровени глупости си написал....

"Хей, бяло вино, защо не си червено?!"

Оценка
-7 +7
 
Преглед на профил

ial

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 24
  • 14:18
  • 27 авг, 2012

До коментар [#22] от "Скакауец":

Не ти е лош избора. Но не ти е и най- добрия.
Фокус и Голф са безспорно по- добри от Астра - двигатели, пътно поведение, технологии.

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

ial

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 25
  • 14:21
  • 27 авг, 2012

До коментар [#21] от "mediator37":

А как е обяснил тогава факта, че Волво са най- добри в комби автомобилите?
Премиум автомобилите по правило са трипбемни или комби варианти. За масовите марки хечбека в Западна Европа и комбитата са най- продавани. В Източна Европа, Русия, Китай и ЦАЩ седаните са по- на мода, за част от тези пазари причината са комплекси от миналото и липсата на семейства купувачи на нови коли.

Оценка
+7
 
Преглед на профил

Скакауец

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 26
  • 14:31
  • 27 авг, 2012

Фокус и Голф са безспорно по- добри от Астра - двигатели, пътно поведение, технологии. - цитат на коментар #24 от “ial”

Карал ли си Астра Спортс Турер с FlexRide шаси и с 6-автом. скорости, за да се изказваш толкова "тежко"? Защото аз съм карал на тест драйв изброените от тебе + Ауди А7 и съм категоричен, че Астрата с изброеното от мен оборудване, не отстъпва по поведение на пътя на А7 (Голфчето и Фокуса да ме прощават...) освен в цената - около 3 пъти е по-евтина

"Хей, бяло вино, защо не си червено?!"

Оценка
-8 +6
 
Преглед на профил

993

Рейтинг: 1290 Весело
  • 27
  • 14:47
  • 27 авг, 2012

До коментар [#22] от "Скакауец": "С 6-степенна автоматична скоростна кутия и flexride шаси дава усещане за шофиране което се предлага от ценовия клас около 150 000 лв. "
Направо ти повярвах! Много ми е интересно за коя точно кола в този ценови сегмент говориш Иначе хубаво си го казал, че гроздето е кисело, ама като гледам как я хвалиш тази "красавица" ...и за тебе. Също съм карал Астра и то GSI когато бяха хит. Не сравнявай Опел с коли с които не може да се сравнява. Дето казват, за всеки влак си има пътници. Така че, радвай се на "красавицата" и безаварийно.

911,964,993

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

ial

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 28
  • 15:03
  • 27 авг, 2012

До коментар [#26] от "Скакауец":

Прощават те, както и всички тестове, в които Астра е след Фокус и Голф. Аз до сега не съм видял обратното апропо, а чета водещи специализирани медии - Autobild, AM&S, Autocar, Topgear....

Възможно е субективното ти мнение да е такова, че А7 да е като Астра, най- вероятно повлияно от субективната ти фенска позиции на самоубеждение.
Не ме разбирай неправилно, Астра е много приятен автомобил, но е далеч от най- добрите в класа. Астра гиби на полето на модерните двигатели и ..познай - окачване - задното й е зависимо. Активно окачване не може много да помогне.

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

Скакауец

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 29
  • 15:13
  • 27 авг, 2012

Аз до сега не съм видял обратното апропо, а чета водещи специализирани медии - Autobild, AM&S, Autocar, Topgear.... - цитат на коментар #28 от “ial”

А-а-а, разбрах от къде черпиш убеждението си - четейки "водещи" списания като ... Аутобилд )) Ами те там освен VW, за друго не смеят да похвалят и са откровено жълто и тежко манипулирано издание, но тази тема е друга... Един съвет: опитай да си съставиш мнение лично, от 1-ва ръка, шофирайки различни автомобили от един клас, с подобно оборудване, а не внушено от предварително "мотивирани" журналя. Може и да ти хареса... Естествено, ако изобщо те допуснат на тест драйв на скъп автомобил...

"Хей, бяло вино, защо не си червено?!"

Оценка
-8 +6
 
Преглед на профил

Скакауец

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 30
  • 15:19
  • 27 авг, 2012

..познай - окачване - задното й е зависимо. Активно окачване не може много да помогне. - цитат на коментар #28 от “ial”

Ако се загледаш в линка, който постнах ще видиш какво точно е задното окачване на Астра J. И след като покараш/повозиш се на активно окачване на Астра, седни и сподели честно впечатленията си. До тогава не си смучи от пръстите заключения, базирани на мъгляви разсъждения и поръчкови внушения от жълти изданийца в бранша. Изпадаш в положението на българина, дето всичко знае и от всичко разбира, без да е видял, пипнал и опитал.
Поздрави!

"Хей, бяло вино, защо не си червено?!"

Оценка
-8 +4
 
Преглед на профил

vlado1978

Рейтинг: 680 Неутрално
  • 31
  • 15:37
  • 27 авг, 2012

До коментар [#22] от "Скакауец":

честито за количката. заемките от Инсигнията са паснали много добре. това за вектрата го казах по-скоро като идея, че не бих сменил марката. астрата поне за момента ми е перфектна

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

ial

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 32
  • 15:58
  • 27 авг, 2012

До коментар [#30] от "Скакауец":

Цитирам ти чужди издания, списвани от едни от най- добрите специалисти и професионалисти.
Тяхното мнение е важно и меродавно - моето и твоето - не.
А от рекламния сайт на Опел също е видно, че задното окачване е зависимо. И пак - не само това прави колата малко по- лоша от Голф и Фокус.

Няма лошо да си фен на Астра, но се огледай - света е доста шарен и по- голям.

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

Д.Станев

Рейтинг: 665 Неутрално
  • 33
  • 17:45
  • 27 авг, 2012

Почва да ми харесва...

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

asroma1927

Рейтинг: 529 Неутрално
  • 34
  • 18:22
  • 27 авг, 2012

До коментар [#22] от "Скакауец":

Нещо много сериозно си се объркал за усещане в Астра, близко до автомобил в ценови диапазон от 150.000 лева. Ама много сериозно. Опел използват евтини материали в купето - велур, кожа и пластмаса. Затова и докарват тази конкурентна цена. Което не означава, че колата е лоша. Напротив, ОК е като съотношение качество - цена. Ако се върнем на колите в ценовия диапазон от около 150.000 лева, уверявам те, че тези автомобили нямат нищо общо с Астра, Джета, Корола, Меган или Октавия. В Камор едно BMW 525D xDrive без екстри е 99.200 лева. С прилични екстри като 8-степенна ZF скоростна кутия, кожа, смяна на предавките от волана и други подобни колата стъпва на около 130.000 лева. Точно такава карах един уикенд и те уверявам, че Опел Инсигния е като нещо средно между съндък и скрин в сравнение с нея. Във всяко едно отношение - екстериор, интериор, скоростна кутия, център на тежестта при автомобила, двигател, спирачки, скъпи материали в салона на автомобила. Опел-а не може да завива, волана е лек като перце и няма никаква връзка с пътя, в сравнение с БМВ-то изобщо не може да спира, а дизеловите му агрегати са много слаби и нееластични. Слизаш от Инсигния и 5-та серия и веднага разбираш каква е разликата. И тук говоря за Инсигния, а не за Астра, която е един клас по-надолу. Така, че твърдения за адекватност на усещането от шофирането на такава кола / за 150.000 лева / и Опел Астра е много, ама много нелепо. И много смешно. Апропо, в момента е мобиле.бг се продава въпросния тестов автомобил на Камор на цена от 101.060 лева. Можеш да го разгледаш!

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

g_t_DimebagDarrell

Рейтинг: 4016 Неутрално
  • 35
  • 20:52
  • 27 авг, 2012

Руснаците си падали по седаните /както и китайците/ и там ще се конкурира с новото Пежо - 408 /седан/. - цитат на коментар #10 от “plamitus”

Пежо 408 се конкурира с Опел Инсиния. Астрата е в класа на Пежо 308.

This country is proudly the land of the free and the home of the brave

Оценка
+2
 
Преглед на профил

b_d_s

Рейтинг: 1682 Неутрално
  • 36
  • 21:08
  • 27 авг, 2012

До коментар [#2] от "merakliyski":
Верно, че растат, но дължината на седаните и в тоя и следващия крас винаги е стартирала от около 4.50 метра. Повече расте междуосието и ширината, които наистина вече са с един клас нагоре, т.е. Астра има междуосие и ширина на стара Вектра.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

g_t_DimebagDarrell

Рейтинг: 4016 Неутрално
  • 37
  • 21:10
  • 27 авг, 2012

До коментар [#10] от "plamitus":

Да не говорим, че няма "ново" Пежо 408, има ново Пежо 508.

This country is proudly the land of the free and the home of the brave

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

g_t_DimebagDarrell

Рейтинг: 4016 Неутрално
  • 38
  • 21:19
  • 27 авг, 2012

най-големият пазар в Европа в момента.
И най-богатият. - цитат на коментар #6 от “Eisbär”

Най-големият пазар в Европа е германския - с около 3,3 млн. новозакупени коли за миналата година. Русия има около 2,5 млн. Франция е около 2,2 млн. Не знам какво разбираш под най-богатия, защото структурата на германския пазар е категорично съставена от по-скъпи коли, в Русия броят и Ладите, например.
Иначе знаем, че руските джуджета са най-големите в света, руските часовници са най-бързите в света, а руските болни са най-здравите болни.

This country is proudly the land of the free and the home of the brave

Оценка
+2
 
Преглед на профил

plamitus

Рейтинг: 801 Весело
  • 39
  • 21:59
  • 27 авг, 2012

Ето ти линк да изгледаш едно филмче за "Пежо - 408" - седан. Заслужава си гледането. http://kinozal.tv/details.php?id=999514

Оценка
-1
 
Преглед на профил

plamitus

Рейтинг: 801 Весело
  • 40
  • 22:04
  • 27 авг, 2012

До коментар [#37] от "g_t_CBR600RR":

Има и "Пежо - 508", но изгледай първо това филмче, а в същият раздел има и за много други нови автомобили, така че ако ти се гледа, регистрирай се и си ги дръпни свободно. Обикновено дават току-що излезли автомобили или с предстояща премиера, какъвто е случаят, а понякога ги сравняват по двойки или тройки с други марки автомобили, та е доста интересно. Не се засягай, просто ползвам може би други източници, та този път не позна.

Оценка
-1
 
Преглед на профил

wulkan

Рейтинг: 187 Неутрално
  • 41
  • 22:15
  • 27 авг, 2012

408 е 308 с багажник, създадено за Китай и източните пазари. На Инсигния, VW Пасат и Форд Мондео е конкурент именно Пежо 508.
По отношение на коментара "Защо точно в Русия се прави тази премиера" отговарям директно: защото за разлика от западна Европа, където се предпочитат хетчбека и комби, в Русия, Украйна и Белорусия, както и в бившите републики, и Китай също, са на почит и уважение именно седаните. А това не са малки пазари, дори напротив, ако сметнете прости цифрички. Някой да е видял Голф седан. Новата Джета се прави мисля в Мексико за американския пазар и тя доколкото поразбрах е изцяло нов автомобил, не е вече Горф с багажник. В Русия Форд Фокус се пусна отдавна като седан. Да не говорим, че и двете марки: Форд и Опел имат заводи в Русия и седаните им ще се произвеждат точно в Русия. Те затова е цялата работа. За качеството на Опел ще покаже пазара, но тази криза всъщност може да им изиграе лоша шега и един никак не лош автомобил като този модел на Астра, както и Инсигния, да претърпят крах, както навремето стана със Стило на Фиат, който излезе точно в най-голямата криза за ФИАТ след средата и в края на 90-години на 20 век. А на колегата Скакауец да му е честита и да си я кара със здраве и безаварийно тази красавица. Един чудесен автомобил. Впрочем в сравнение с комбито на Форд, та и на Голф, Астрата има много по-адаптивен багажник и това отчитат и двете конкурентни фирми. Но разбира се и те не спят, така че вероятно ще излязат с новости и те. Предстои премиерата на Голф VІІ. Просто Опел стартираха преди време със старите мотори, сега ги турбинираха и те, но трябва време да се обърне създаденото настроение у потребителя. А Форд изненадаха с чудесни мотори, но да видим с времето, защото ако си служим със стари клишета от 80-те и 90-те години, опелите страдаха от ръждата, а фордовете от качеството. Мисля, отдавна тези фирми се развиват с възходяща линия. Проблемът на Опел е, че в услонията на конкуренция в самия Дженерал Мотърс искат да се наложат със по-скъпи модели, и по-качествени/като немци все пак/, а GM гледат да продават и търсят ефекта. Ето ви Круз: на опростената платформа на Астрата, с ефектна/никой не оспорва - и аз ги харесвам/ външност, на нормални цени и продават ли, продават, а опелите се чудят какво да правят с тия задни полунезависими със сума ти тампони, скъпо струващи окачвания и нови технологични, ама по-скъпи от на Шевитата мотори. Обаче пък Круз с по-старите мотори на опел продават без грешка/става въпрос за бензиновите 1, 6 и 1,8 - кой вече кара 1,8 за 140 коня. Сега 140 коня вадят от 1,4, а Форд и от 1литър вече вадят 125к.с./. При Круз полунезависимото окачване е премахнато и видиш ли като ефект окачването работи по-меко. Е и не толкова стабилно, но това са неща за хазартните играчи. Нормален водач, със семейството си едва ли ще направи разлика между поведението на Астра и Круз. Те такива ми работи скъпи сънародници. Затова седаните се правят в Китай и Русия, пък и Рено направиха Флуанс в Турция: за източните пазари. За западняците седаните са в горните класове. Не в компактния.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

izombie

Рейтинг: 202 Неутрално
  • 42
  • 23:38
  • 27 авг, 2012

До коментар [#34] от "asroma1927":

Какви материали изпозват в купето бмв освен кожа, велур и пластмаса?

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

izombie

Рейтинг: 202 Неутрално
  • 43
  • 00:28
  • 28 авг, 2012

До коментар [#28] от "ial":

Само фен може да вярва на класиранията на Аутобилд. Там винаги първи е VW. Забелязал съм, че в сравнение с Опел, италиански, френски, японски и т.н. автомобили само VW имат седалки с добра странична опора - на другите все са неудобни, къси, хлъзгави. Само във VW се влиза лесно - при останалите влизането е затруднено. Така и не се намери автомобил с прецизно превключване на предавките освен любимите им. Във VW може и да е по-шумно, но впечатлението от шума е по-добро. Двигателят може да трака, колата да ускорява и доускорява по-бавно, но качествата на двигателя на VW винаги са по-добри и колата е по-пъргава. Конкуренцията може да спира по-добре, но впечатленията от спирачките им са лоши. За толкоз години никой не успя да си нареди арматурното табло - само при VW всичко е на мястото си - то не че има какво да се настройва, но това е друг въпрос. Конкуренцията така и не можа да намери място от където да си купува качествени материали -всичките отиват при VW - нищо, че на един от 100к тестовете им таблото в голфа им е започнало да се бели - материалите били качествени, но препаратите за миене - неподходящи. Не знам дали има вече голф комби с равен под на иначе най-добрия багажник в класа.... Все смешки. В американските сайтове има доста по-обективни сравнения.

Колкото до Астра - прилична кола с един ОГРОМЕН недостатък - лоша видимост - особено през амбразурата, която са монтирали отзад.

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

asroma1927

Рейтинг: 529 Неутрално
  • 44
  • 01:06
  • 28 авг, 2012

До коментар [#42] от "izombie":

Използваните от БМВ материали са по-качествени, просто защото това е премиум марка, която има съвсем различни конкуренти от Опел, Фолксваген и Тойота. Има и различна таргет група клиенти.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

znaesht

Рейтинг: 736 Неутрално
  • 45
  • 01:01
  • 30 авг, 2012

До коментар [#21] от "mediator37":

Едва ли е това! За тези които са пристрастени към седаните повече е от комплексарщина и желание да се правят на големи и важни. Слава богу не за всички се отнася това . Има избор слава Богу. А за волво хеч бека не си прав прегледай моделната линия! И минус 20 не е чак такъв студ по тези места....

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.