"Опел Астра" седан прави световната си премиера в Москва

© Опел

 



Четири световни премиери ще бележат участието на "Опел" в автосалона в Москва, който отваря врати в на 29 август и ще продължи до 9 септември. Посетителите на изложението ще видят преминалите през фейслифт "Астра" хечбек и комби, изцяло новата "Астра" седан и ново поколение бензинов мотор за моделите на марката.


Тази година "Опел" се представя с рекордно голям щанд, заемащ площ от 1750 квадратни метра. Седанът е важно допълнение към гамата на "Астра", особено за страни като Русия, отбелязват от компанията. Автомобилът е дълъг 4.6 м, широк 1.82 м и висок 1,48 м. Междуосието е 2.69 м.


Обособеният багажник на модела предлага обем от 460 литра – с 90 повече от този на модела с пет врати. Със сгъването на задната седалка (в съотношение 60:40) пълният обем нараства до 1010 литра.


На първо време "Опел Астра" седан ще се предлага със седем двигателя. Четири от тях за бензинови и имат мощности между 100 и 180 к.с. и три дизелови (от 1.3 и до 1.7 литра и мощност от 95 дo 130 к.с.).

Ключови думи към статията:

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    Еех, развалиха още една народна кола. Защо се мъчат да ги докарат като лимузини? Какво лошо има колата да е с по-обикновен и непретенциозен вид?

    Лицемеркел акбар!
  2. 2 Профил на Саше Матросовски
    Саше Матросовски
    Рейтинг: 497 Весело

    Автомобилът е дълъг 4.6 м
    --------

    Тези размери бяха на "Вектра" - "Астра" бяха около 4.25 м

    просто увеличават размерите и добавят някои екстри от "D" сегмента - правят колите по-големи за същите пари

    Младостта е извинение за .........но само Понякога ;)
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4028 Неутрално

    [quote#1:"Bulgarische Motoren Werke"] Какво лошо има колата да е с по-обикновен и непретенциозен вид? [/quote]
    Психологически трик е да накараш купувача на евтина кола да се почувства богат собственик на лимузина!
    Иначе както всички евтини коли цената ще и падне тройно за 3-4 години колкото и да я пазиш !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 662 Неутрално

    хм.. защо ли точно в Москва

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  5. 5 Профил на lisco
    lisco
    Рейтинг: 506 Неутрално

    към екстрите има и спешъл колър:бело-синьо, тумбесто силуетче с маслодайно в ръчичката

  6. 6 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 3184 Неутрално

    До коментар [#4] от "Крала Бурми":

    най-големият пазар в Европа в момента.
    И най-богатият.

  7. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante":

    Да де, ама аз пък искам колата ми да има по-спортен и обикновен вид. Например, 5 или 6 лъчеви джанти вместо тези комедии на снимката. Искам да си товаря разни неща вътре, а не да ме е страх да не я одраскам.

    Лицемеркел акбар!
  8. 8 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 484 Весело

    Точно това на снимката не ми прилича много на седан, ама....

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  9. 9 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#2] от "Мераклията":

    Абсолютно съгласен! Опел Вектра - седан до 2002г. имаше дължина 4,46м.
    Сега хубавият за града къс хечбек Опел Астра от 4,23м. пораства с 37 см. във варианта си седан, а 37 см. са страшно много. В градовете е толкова тясно, че по някои улички с дълга кола просто физически не можеш да вземеш завоя.
    Не става ясно защо Опел изоставиха хитовия си модел Вектра. Корсата пораства до Астра, Астрата пораства до Вектра, Вектрата изчезва заменена от красивата безспорно Инсигния - 5м. А тя до къде ще расте?
    Що не почнат да правят шлепове ?


    Има ли живот след демокрацията ?
  10. 10 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 598 Весело

    До коментар [#4] от "Крала Бурми":

    Руснаците си падали по седаните /както и китайците/ и там ще се конкурира с новото Пежо - 408 /седан/. Всеки си има предпочитания, както за мен по-практични са хечбек автомобилите.

  11. 11 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Директна конкуренция с Лада ... направо .. хвърлена ръкавица.

  12. 12 Профил на vlado1978
    vlado1978
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    един вече неактуален виц:
    - какво е по-бързо от спортен опел с 1500 к.с.?
    - ръждата

  13. 13 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#7:"Bulgarische Motoren Werke"]Да де, ама аз пък искам колата ми да има по-спортен и обикновен вид. Например, 5 или 6 лъчеви джанти вместо тези комедии на снимката. Искам да си товаря разни неща вътре, а не да ме е страх да не я одраскам. [/quote]
    Купи си Дачия тогава. И изобщо кого го интересува какво ти искаш? Статията е за Опел Астра, ако няма какво да кажеш за нея, що просто не си замълчиш?

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  14. 14 Профил на Саше Матросовски
    Саше Матросовски
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#9:"mediator37"]Що не почнат да правят шлепове ?
    [/quote]


    ако се наложи-ще правят!

    в Условията на свръхпредлагане

    никой не е по-голям от Купувача.........



    Купувачът е в кофти позиция само при ограничен опредлагане , но МотоТехника отдавна е в историята !

    помним обаче лекарството слещу дефицит на "ЛАДА" през 80-те - цената ДВОЙНО !!!

    Младостта е извинение за .........но само Понякога ;)
  15. 15 Профил на с.н.с- з.м.с  greg1
    с.н.с- з.м.с greg1
    Рейтинг: 1163 Весело

    До коментар [#12] от "vlado1978":

    Драги "Владо 1978".Очевидно мнението ти за "опел" се гради на моделите от годината в твоя НИК..Вицът беше малко по-различен на времето:
    -защо собствениците на опел карат толкова бързо?
    -за да не ги настигне ръждата..

    "НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven
  16. 16 Профил на vlado1978
    vlado1978
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    До коментар [#15] от "с.н.с- з.м.с greg1":

    нищо подобно. аз самия карам Опел. в момента астра от полицейските, преди това имах една от 92-ра година. просто като видях новина за астра се сетих за вица, та затова. мнението ми е коренно различно. и поне за момента при тези цени и при тези пътища не бих сменил астрата с нищо друго, освен вектра.

  17. 17 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    До коментар [#8] от "dohco":

    Седан е, но нищо чудно задното стъкло да се вдига. Така юзерите на тези возила могат да ги ползват за превоз на извън габаритни предмети, връзвайки с въже или тел задният капак. Затова в Азия и Африка хечбек не се търси, в някои от тях и един чувал с картофи не се събира.

  18. 18 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Имиджа на Опел ще остане завинаги свързан с ръждата, направо се чудя кой ги купува. Това е една евтино направена кола с евтини материали, но не и с ниска цена.

    икономист - неграмотник с диплома
  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 4595 Неутрално

    До коментар [#9] от "mediator37":


    [quote#9:"mediator37"]А тя до къде ще расте? [/quote]
    ========================

    Преди доста години около 1955 - 65 -та правеха Капитен , Рекорд , Олимпия , Адмирал най-голямата

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    [quote#13:"Скакауец"]Статита е за Опел Астра, ако няма какво да кажеш за нея, що просто не си замълчиш? [/quote]

    Ами казах го, това вече не прилича на Астра, а на по-голяма кола. Астрата би трябвало да е сравнително компактна, което това на снимката очевидно не е.
    И да, не бих си я купил.

    Лицемеркел акбар!
  21. 21 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#10] от "plamitus":

    Може да е свързано с климата това че руснаците предпочитат седан. Преди време питах един грамотен в областта защо Волво нямат хечбек. И той ми каза, че на минус 20 градуса в Щвеция като си отвориш багажника на хечбека (5-та врата) ти измръзва жената, децата и цялата фамилия в купето докато нахвърляш пазарските чанти.

    Има ли живот след демокрацията ?
  22. 22 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#16:"vlado1978"] при тези цени и при тези пътища не бих сменил астрата с нищо друго, освен вектра. [/quote]
    Привет, Владо, Аз съм притежавал всички модели Астра подред - F, G, H и накрая - J. Сега се радвам на тази красавица: http://www.opelmicrosites.com/astra/#/st
    С 6-степенна автоматична скоростна кутия и flexride шаси дава усещане за шофиране което се предлага от ценовия клас около 150 000 лв.
    Никога не бих сменил Астра за Вектра - лично мнение и сантимент.
    И накрая, за намиращите кусури на новата Астра ще кажа: Гроздето е кисело

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  23. 23 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#18:"Кой ограби Криско от Босфор ТВ"]Това е една евтино направена кола с евтини материали, но не и с ниска цена. [/quote]
    Хабер си нямаш какви откровени глупости си написал....

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  24. 24 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#22] от "Скакауец":

    Не ти е лош избора. Но не ти е и най- добрия.
    Фокус и Голф са безспорно по- добри от Астра - двигатели, пътно поведение, технологии.

  25. 25 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#21] от "mediator37":

    А как е обяснил тогава факта, че Волво са най- добри в комби автомобилите?
    Премиум автомобилите по правило са трипбемни или комби варианти. За масовите марки хечбека в Западна Европа и комбитата са най- продавани. В Източна Европа, Русия, Китай и ЦАЩ седаните са по- на мода, за част от тези пазари причината са комплекси от миналото и липсата на семейства купувачи на нови коли.

  26. 26 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#24:"ial"]Фокус и Голф са безспорно по- добри от Астра - двигатели, пътно поведение, технологии. [/quote]
    Карал ли си Астра Спортс Турер с FlexRide шаси и с 6-автом. скорости, за да се изказваш толкова "тежко"? Защото аз съм карал на тест драйв изброените от тебе + Ауди А7 и съм категоричен, че Астрата с изброеното от мен оборудване, не отстъпва по поведение на пътя на А7 (Голфчето и Фокуса да ме прощават...) освен в цената - около 3 пъти е по-евтина

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  27. 27 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 552 Весело

    До коментар [#22] от "Скакауец": "С 6-степенна автоматична скоростна кутия и flexride шаси дава усещане за шофиране което се предлага от ценовия клас около 150 000 лв. "
    Направо ти повярвах! Много ми е интересно за коя точно кола в този ценови сегмент говориш Иначе хубаво си го казал, че гроздето е кисело, ама като гледам как я хвалиш тази "красавица" ...и за тебе. Също съм карал Астра и то GSI когато бяха хит. Не сравнявай Опел с коли с които не може да се сравнява. Дето казват, за всеки влак си има пътници. Така че, радвай се на "красавицата" и безаварийно.

    911,959,964,993
  28. 28 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#26] от "Скакауец":

    Прощават те, както и всички тестове, в които Астра е след Фокус и Голф. Аз до сега не съм видял обратното апропо, а чета водещи специализирани медии - Autobild, AM&S, Autocar, Topgear....

    Възможно е субективното ти мнение да е такова, че А7 да е като Астра, най- вероятно повлияно от субективната ти фенска позиции на самоубеждение.
    Не ме разбирай неправилно, Астра е много приятен автомобил, но е далеч от най- добрите в класа. Астра гиби на полето на модерните двигатели и ..познай - окачване - задното й е зависимо. Активно окачване не може много да помогне.

  29. 29 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#28:"ial"]Аз до сега не съм видял обратното апропо, а чета водещи специализирани медии - Autobild, AM&S, Autocar, Topgear.... [/quote]
    А-а-а, разбрах от къде черпиш убеждението си - четейки "водещи" списания като ... Аутобилд )) Ами те там освен VW, за друго не смеят да похвалят и са откровено жълто и тежко манипулирано издание, но тази тема е друга... Един съвет: опитай да си съставиш мнение лично, от 1-ва ръка, шофирайки различни автомобили от един клас, с подобно оборудване, а не внушено от предварително "мотивирани" журналя. Може и да ти хареса... Естествено, ако изобщо те допуснат на тест драйв на скъп автомобил...

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  30. 30 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#28:"ial"]..познай - окачване - задното й е зависимо. Активно окачване не може много да помогне. [/quote]
    Ако се загледаш в линка, който постнах ще видиш какво точно е задното окачване на Астра J. И след като покараш/повозиш се на активно окачване на Астра, седни и сподели честно впечатленията си. До тогава не си смучи от пръстите заключения, базирани на мъгляви разсъждения и поръчкови внушения от жълти изданийца в бранша. Изпадаш в положението на българина, дето всичко знае и от всичко разбира, без да е видял, пипнал и опитал.
    Поздрави!

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  31. 31 Профил на vlado1978
    vlado1978
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    До коментар [#22] от "Скакауец":

    честито за количката. заемките от Инсигнията са паснали много добре. това за вектрата го казах по-скоро като идея, че не бих сменил марката. астрата поне за момента ми е перфектна

  32. 32 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#30] от "Скакауец":

    Цитирам ти чужди издания, списвани от едни от най- добрите специалисти и професионалисти.
    Тяхното мнение е важно и меродавно - моето и твоето - не.
    А от рекламния сайт на Опел също е видно, че задното окачване е зависимо. И пак - не само това прави колата малко по- лоша от Голф и Фокус.

    Няма лошо да си фен на Астра, но се огледай - света е доста шарен и по- голям.

  33. 33 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Почва да ми харесва...

  34. 34 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#22] от "Скакауец":

    Нещо много сериозно си се объркал за усещане в Астра, близко до автомобил в ценови диапазон от 150.000 лева. Ама много сериозно. Опел използват евтини материали в купето - велур, кожа и пластмаса. Затова и докарват тази конкурентна цена. Което не означава, че колата е лоша. Напротив, ОК е като съотношение качество - цена. Ако се върнем на колите в ценовия диапазон от около 150.000 лева, уверявам те, че тези автомобили нямат нищо общо с Астра, Джета, Корола, Меган или Октавия. В Камор едно BMW 525D xDrive без екстри е 99.200 лева. С прилични екстри като 8-степенна ZF скоростна кутия, кожа, смяна на предавките от волана и други подобни колата стъпва на около 130.000 лева. Точно такава карах един уикенд и те уверявам, че Опел Инсигния е като нещо средно между съндък и скрин в сравнение с нея. Във всяко едно отношение - екстериор, интериор, скоростна кутия, център на тежестта при автомобила, двигател, спирачки, скъпи материали в салона на автомобила. Опел-а не може да завива, волана е лек като перце и няма никаква връзка с пътя, в сравнение с БМВ-то изобщо не може да спира, а дизеловите му агрегати са много слаби и нееластични. Слизаш от Инсигния и 5-та серия и веднага разбираш каква е разликата. И тук говоря за Инсигния, а не за Астра, която е един клас по-надолу. Така, че твърдения за адекватност на усещането от шофирането на такава кола / за 150.000 лева / и Опел Астра е много, ама много нелепо. И много смешно. Апропо, в момента е мобиле.бг се продава въпросния тестов автомобил на Камор на цена от 101.060 лева. Можеш да го разгледаш!

  35. 35 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 6128 Неутрално

    [quote#10:"plamitus"]Руснаците си падали по седаните /както и китайците/ и там ще се конкурира с новото Пежо - 408 /седан/. [/quote]
    Пежо 408 се конкурира с Опел Инсиния. Астрата е в класа на Пежо 308.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  36. 36 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#2] от "merakliyski":
    Верно, че растат, но дължината на седаните и в тоя и следващия крас винаги е стартирала от около 4.50 метра. Повече расте междуосието и ширината, които наистина вече са с един клас нагоре, т.е. Астра има междуосие и ширина на стара Вектра.

  37. 37 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 6128 Неутрално

    До коментар [#10] от "plamitus":

    Да не говорим, че няма "ново" Пежо 408, има ново Пежо 508.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  38. 38 Профил на Blood Red Skies
    Blood Red Skies
    Рейтинг: 6128 Неутрално

    [quote#6:"Eisbär"]най-големият пазар в Европа в момента.
    И най-богатият. [/quote]
    Най-големият пазар в Европа е германския - с около 3,3 млн. новозакупени коли за миналата година. Русия има около 2,5 млн. Франция е около 2,2 млн. Не знам какво разбираш под най-богатия, защото структурата на германския пазар е категорично съставена от по-скъпи коли, в Русия броят и Ладите, например.
    Иначе знаем, че руските джуджета са най-големите в света, руските часовници са най-бързите в света, а руските болни са най-здравите болни.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  39. 39 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 598 Весело

    Ето ти линк да изгледаш едно филмче за "Пежо - 408" - седан. Заслужава си гледането. http://kinozal.tv/details.php?id=999514

  40. 40 Профил на plamitus
    plamitus
    Рейтинг: 598 Весело

    До коментар [#37] от "g_t_CBR600RR":

    Има и "Пежо - 508", но изгледай първо това филмче, а в същият раздел има и за много други нови автомобили, така че ако ти се гледа, регистрирай се и си ги дръпни свободно. Обикновено дават току-що излезли автомобили или с предстояща премиера, какъвто е случаят, а понякога ги сравняват по двойки или тройки с други марки автомобили, та е доста интересно. Не се засягай, просто ползвам може би други източници, та този път не позна.

  41. 41 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 222 Неутрално

    408 е 308 с багажник, създадено за Китай и източните пазари. На Инсигния, VW Пасат и Форд Мондео е конкурент именно Пежо 508.
    По отношение на коментара "Защо точно в Русия се прави тази премиера" отговарям директно: защото за разлика от западна Европа, където се предпочитат хетчбека и комби, в Русия, Украйна и Белорусия, както и в бившите републики, и Китай също, са на почит и уважение именно седаните. А това не са малки пазари, дори напротив, ако сметнете прости цифрички. Някой да е видял Голф седан. Новата Джета се прави мисля в Мексико за американския пазар и тя доколкото поразбрах е изцяло нов автомобил, не е вече Горф с багажник. В Русия Форд Фокус се пусна отдавна като седан. Да не говорим, че и двете марки: Форд и Опел имат заводи в Русия и седаните им ще се произвеждат точно в Русия. Те затова е цялата работа. За качеството на Опел ще покаже пазара, но тази криза всъщност може да им изиграе лоша шега и един никак не лош автомобил като този модел на Астра, както и Инсигния, да претърпят крах, както навремето стана със Стило на Фиат, който излезе точно в най-голямата криза за ФИАТ след средата и в края на 90-години на 20 век. А на колегата Скакауец да му е честита и да си я кара със здраве и безаварийно тази красавица. Един чудесен автомобил. Впрочем в сравнение с комбито на Форд, та и на Голф, Астрата има много по-адаптивен багажник и това отчитат и двете конкурентни фирми. Но разбира се и те не спят, така че вероятно ще излязат с новости и те. Предстои премиерата на Голф VІІ. Просто Опел стартираха преди време със старите мотори, сега ги турбинираха и те, но трябва време да се обърне създаденото настроение у потребителя. А Форд изненадаха с чудесни мотори, но да видим с времето, защото ако си служим със стари клишета от 80-те и 90-те години, опелите страдаха от ръждата, а фордовете от качеството. Мисля, отдавна тези фирми се развиват с възходяща линия. Проблемът на Опел е, че в услонията на конкуренция в самия Дженерал Мотърс искат да се наложат със по-скъпи модели, и по-качествени/като немци все пак/, а GM гледат да продават и търсят ефекта. Ето ви Круз: на опростената платформа на Астрата, с ефектна/никой не оспорва - и аз ги харесвам/ външност, на нормални цени и продават ли, продават, а опелите се чудят какво да правят с тия задни полунезависими със сума ти тампони, скъпо струващи окачвания и нови технологични, ама по-скъпи от на Шевитата мотори. Обаче пък Круз с по-старите мотори на опел продават без грешка/става въпрос за бензиновите 1, 6 и 1,8 - кой вече кара 1,8 за 140 коня. Сега 140 коня вадят от 1,4, а Форд и от 1литър вече вадят 125к.с./. При Круз полунезависимото окачване е премахнато и видиш ли като ефект окачването работи по-меко. Е и не толкова стабилно, но това са неща за хазартните играчи. Нормален водач, със семейството си едва ли ще направи разлика между поведението на Астра и Круз. Те такива ми работи скъпи сънародници. Затова седаните се правят в Китай и Русия, пък и Рено направиха Флуанс в Турция: за източните пазари. За западняците седаните са в горните класове. Не в компактния.

  42. 42 Профил на izombie
    izombie
    Рейтинг: 222 Неутрално

    До коментар [#34] от "asroma1927":

    Какви материали изпозват в купето бмв освен кожа, велур и пластмаса?

  43. 43 Профил на izombie
    izombie
    Рейтинг: 222 Неутрално

    До коментар [#28] от "ial":

    Само фен може да вярва на класиранията на Аутобилд. Там винаги първи е VW. Забелязал съм, че в сравнение с Опел, италиански, френски, японски и т.н. автомобили само VW имат седалки с добра странична опора - на другите все са неудобни, къси, хлъзгави. Само във VW се влиза лесно - при останалите влизането е затруднено. Така и не се намери автомобил с прецизно превключване на предавките освен любимите им. Във VW може и да е по-шумно, но впечатлението от шума е по-добро. Двигателят може да трака, колата да ускорява и доускорява по-бавно, но качествата на двигателя на VW винаги са по-добри и колата е по-пъргава. Конкуренцията може да спира по-добре, но впечатленията от спирачките им са лоши. За толкоз години никой не успя да си нареди арматурното табло - само при VW всичко е на мястото си - то не че има какво да се настройва, но това е друг въпрос. Конкуренцията така и не можа да намери място от където да си купува качествени материали -всичките отиват при VW - нищо, че на един от 100к тестовете им таблото в голфа им е започнало да се бели - материалите били качествени, но препаратите за миене - неподходящи. Не знам дали има вече голф комби с равен под на иначе най-добрия багажник в класа.... Все смешки. В американските сайтове има доста по-обективни сравнения.

    Колкото до Астра - прилична кола с един ОГРОМЕН недостатък - лоша видимост - особено през амбразурата, която са монтирали отзад.

  44. 44 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#42] от "izombie":

    Използваните от БМВ материали са по-качествени, просто защото това е премиум марка, която има съвсем различни конкуренти от Опел, Фолксваген и Тойота. Има и различна таргет група клиенти.

  45. 45 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#21] от "mediator37":

    Едва ли е това! За тези които са пристрастени към седаните повече е от комплексарщина и желание да се правят на големи и важни. Слава богу не за всички се отнася това . Има избор слава Богу. А за волво хеч бека не си прав прегледай моделната линия! И минус 20 не е чак такъв студ по тези места....



За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах