"Пежо" 301 мина през България на път за Сахара

 Мария Игнатов и Димитър Рачков във Велико Търново, преди да потеглят по тяхната част от пътуването



България стана втората страна в света, в която дебюта си направи новият седан "Пежо" 301. В събота страната беше прекосена автомобили, участващи в пътешествието Route 301.


В него са включени шест коли "Пежо" 301, който ще преминат над 10 000 км. от Централна и Източна Европа, и Северна Африка. Автомобилите се движат по два маршрута - северен, от Истанбул до Москва и южен, от Истанбул до Казабланка.


Новият седан на "Пежо" ще премине през три континента и седемнадесет страни. Целта на Route 301 е да популяризира модела, като за целта колите ще се карат от известни личности, журналисти и блогъри.




В България от Велико Търново до София шофираха артистите Мария Игнатова и Димитър Рачков, а от София до Видин се включиха двама представители на Peugeot Club – Йордан Славчев и Магдалена Славчева.


Пътешествието Route 301 е разделено на общо 35 етапа, като гост-водачите ще са 70. Според Гийом Кузе, Директор Маркетинг и Комуникация в "Пежо" Route 301 e оригинален и близък до публиката начин да се представи опита на компанията в категорията на семейните триобемни автомобили, от които са продадени 17 милиона коли.


"Пежо" 301 е седан с дължина 4.44 м и междуосие от 2.65 м. Колата е петместна, като багажният обем е минимум 506 литра.


При моторите изборът е между 1.2-литров бензинов с мощност 71 к.с., с ръчна или автоматична трансмисия, 1600 кубиков дизел (92 к.с.) с механични скорости и 1.6 л. бензин (115 к.с.) с механична или автоматична скоростни кутии.


Що се отнася до сигурността, "Пежо" 301 серийно е оборудвано със стабилизираща програма, антиблокираща система на спирачките, четири въздушни възглавници и т.н.


Сред екстрите присъстват електронен климатик, MP3 аудио система с комплект Bluetooth устройство за свободни ръце и USB връзка, дистанционно отваряне на багажника, парктроници и т.н. "Пежо" 301 се произвежда във Виго (Испания) и направи световната си премиера на автомобилното изложение в Париж през септември.


Надеждите са, че колата ще бъде приета добре основно на т.нар. развиващи се пазари – Турция, Русия, страните от Източна Европа, Африка и Латинска Америка. В България вече се приемат поръчки за модела. Официално продажбите у нас тръгват на 29 ноември при стартова цена 19 461 лева с ДДС.

Ключови думи към статията:

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    не разбрахме цените !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на se_nau
    se_nau
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Като го гледам май си е Рено Меган сн 5

  3. 3 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА моди мерси за отЛИЧНОТО ти отношение":

    Евтина ще е! Учудвам се, че АВС е опция (мисля че за ЕС АВС е задължителен), докато за стабилизиращата програма като опция - няма нищо лошо.
    Френските фирми се целят в страните с по-ниска покупателна способност, но от Пежо не знаят, че у нас е много по-лесно да си купиш 7-8 годишна немска кола от "премиум" моделите, отколкото какъвто и да е от нов автомобил, пък бил той и евтин.

  4. 4 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Не е Меган. Иначе е за бедни пазари като нашия, нещо като Клио Симбол. И такива "седани" се търсят на определени пазари само. В Германия например е обречено на неуспех.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  5. 5 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#3] от "shumkar":

    И на мен ми прави впечатление, че АБС-а е екстра?!?!? Ужас!!!

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  6. 6 Профил на MartinaYY
    MartinaYY
    Рейтинг: 222 Неутрално

    В Европа, ABS и ESP са стандартно оборудване за Peugeot 301.

    MartinaYY
  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3007 Неутрално

    [quote#2:"Sergei"]Като го гледам май си е Рено Меган сн 5
    [/quote]
    Явно е създадено за Турския пазар там повечето коли са с тази форма !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на nea
    nea
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Статията има твърде много буквени грешки и нескопосани изречения. Явно, някой е имал тежък уикенд...

    Освен липсата на цена, най-вълнуващи са описанията "и т.н."

  9. 9 Профил на Гаргамел
    Гаргамел
    Рейтинг: 5792 Весело

    Френския лъв с мишата опашка

  10. 10 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#4] от "dragozow":
    Мога да ти кажа, че французи са изпадали в захлас пред "Клио симбол" (разбираш, заради багажника)

  11. 11 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Добре де това не е ли модел за бананови републики за какво го представят тук?

  12. 12 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#11] от "aliceinchains":

    Щото сме бананова република.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  13. 13 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 537 Неутрално

    "При моторите изборът е между 1.2-литров бензинов с мощност 71 к.с., с ръчна или автоматична трансмисия, 1600 кубиков дизел (92 к.с.) с механични скорости и 1.6 л. бензин (115 к.с.) с механична или автоматична скоростни кутии."

    Покъртително...ами ако на собственика му се наложи да изпреварва камион?

  14. 14 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#13:"subsonic"]
    Покъртително...ами ако на собственика му се наложи да изпреварва камион? [/quote]

    То изобщо няма смисъл да излизаш на извънградско с тази кола

    simple mind
  15. 15 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#12] от "dragozow":

    Според мен франсетата не са на ясно какви коли се карат тук.Този модел сигурно добре ще се продава в Уганда но не са познали за България.

  16. 16 Профил на с.н.с- з.м.с  greg1
    с.н.с- з.м.с greg1
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    До коментар [#13] от "subsonic":

    Да е хванал автобуса..

    "НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven
  17. 17 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Рекох някой тръгнал на експедиция до Африка пък то било рекламно турне

  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    [quote#13:"subsonic"]Покъртитено...ами ако на собственика му се наложи да изпреварва камион? [/quote]
    УжасТ. Няма ли нещо 400-500 к.с.?

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  19. 19 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 222 Неутрално

    Предпочитам седана на 308: 408-цата

  20. 20 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    За първи път да харесам дизайна на Пежо. Каквато и да е, колата е красива, по моите си убеждения. Ако е на добра цена, бих купил една-две бройки, и без друго ми предстои да попълвам парка.

    Кримнашизма и Алахакбарщината са дивачество.
  21. 21 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 446 Весело

    с жена на дълъг път с кола трудно се стига
    я колата я жената могат да ти я откраднат
    и да внимават през диарбекира

  22. 22 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 446 Весело

    "При моторите изборът е между 1.2-литров бензинов с мощност 71 к.с., с ръчна или автоматична трансмисия, 1600 кубиков дизел (92 к.с.) с механични скорости и 1.6 л. бензин (115 к.с.) с механична или автоматична"

    какви са тези двигатели 1.2л. 71кс.?! мойта машина за косене на тревата е по мощна а колите ми са над 400кс и над 5-6л. двигатели ?
    при по горещо тези коли не ще могат да минат през африканска държава камо ли през африка.

  23. 23 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 222 Неутрално

    Това е малка кола. 408 е с размери на D класа. Моторите му са нормални: http://www.aves-peugeot.ru/models/408/techdata.php.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах