Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Чудесен!
    Разход?
    Цена?
    Някой по-свестен продавач и поддържащ в България?...Щото сегашните - не, благодаря!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  2. 2 Профил на nixx
    nixx
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Ами много добре. Не бих казъл красив, но с внушителна осанка и респектиращ вид. Успех.

  3. 3 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 706 Неутрално

    Тойота днес не е това, което беше някога.
    Задминаха ги вече немските производители.
    И по качество, и по опции.
    Далеч, далеч... .

  4. 4 Профил на fanagoreca
    fanagoreca
    Рейтинг: 594 Весело

    Конкурират фолк-колата по безличност.Имам предвид куфара "Тигуан".

  5. 5 Профил на Daniel Ivanov
    Daniel Ivanov
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Мен пък старата генерация много повече ми харесва. Новата ако не гледаш емблемата можеш да я сбъркаш с още поне 2-3 модела на други марки.

    Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts.
  6. 6 Профил на _scythe_
    _scythe_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Снимка 2 ми прилича на по-висок Авенсис Комби в профил. Специално това ми харесва. Надявам се японците да са подобрили модела, защото за сегашната генерация, отзивите не са много благосклонни.

  7. 7 Профил на _scythe_
    _scythe_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#3] от "panzerino":

    Може би турските Тойоти не са това, което са японските

    Иначе в тазгодишното издание на Consumer Reports (важи за САЩ), някои модели Тойоти са пак на челни места по надеждност.

    Немските коли са най-яки само в ревюта на немски списания. И по-лесно се трошат, и струват по-скъпо. Но всеки си има предпочитания.

  8. 8 Профил на Radon
    Radon
    Рейтинг: 434 Весело

    Мнооооого мазен ... !

    shake and rattle
  9. 9 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Някой трябва да светне японците преди да пуснат нов модел,че
    има една нация техническа, компетентна, иновативна,непредубедена, с богат опит в автомобилизма до която трябва да се допитват ако искат по предни позиции от първо по надежност и второ по продажби в света.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  10. 10 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    имам два нови авенсиса модели 2007 и 2011 мога да кажа само добри неща ,много икономични ,разходи за сервиз за 6 те години които карам единия и 2 години другия са от порядъка на 2000 лв ,много добро обслужване и разход достигащ на дълъг път до 4 л на 100 дизел ,доволен съм ,специално от джиповете до сега ми харесва само стария лендкруизър и факта ,че масово този джип се уважава от арабите в Дубай ,където са най екстремните условия за каране на земното кълбо е достатъчно за всички писали против тойота,защо ли никак нямаше джипове от други известни немски или френски италиански марки .

  11. 11 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Препоръчвам на всички производители на такъв тип автомобили,да си закупят с образователна цел по един "FIAT"Multipla.Тогава вероятно ще разберат как това се прави.

  12. 12 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#1:"Торбеш"]Разход?
    Цена?[/quote]
    10.69 л/100 км градско и 8.40 л на дълго.
    Цена $25К.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  13. 13 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#3] от "panzerino":

    Немците ще ги задминат по качество в някой друг живот. Ако не бяха ТМ Ауто нямаше да слизам от Тойота. Който иска да си кара скъпият и трошлив Фолксваген.

  14. 14 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    Много по-добра от сегашната. Най-накрая са скрили резервната гума в багажника.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  15. 15 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Красотата е въпрос на лични предпочитания, но качеството на японските коли и в частност на "Тойота" от години ги поставя сред първите марки, а най-често на първо място. В сравнение с немските коли от същия клас тойотите имат по-добро оборудване, по ниска цена и несравнимо по-добър комфорт.

  16. 16 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 706 Неутрално

    [quote#13:"gogo2011"]Който иска да си кара скъпият и трошлив Фолксваген.[/quote]
    Фау-В карате в Бг.

    В "добрите" места карат Ауди, БМВ и Мерцедес, Волво. Та дори и ФИАТ, които апропо, съвсем не са лоши.

    Нищо в сравнение с БМВ 1-а серия, или Ауди А 1.

  17. 17 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 706 Неутрално

    [quote#15:"Армандо"]но качеството на японските коли и в частност на "Тойота" от години ги поставя сред първите марки, а най-често на първо място.[/quote]
    По брой на отзованите поради фабрични дефекти Тойоти за изминалите 2-3-4 години, Тойота вече "бие" всички рекорди.

  18. 18 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 706 Неутрално

    [quote#7:"_scythe_"]И по-лесно се трошат, и струват по-скъпо. [/quote]
    Разбира се. В Бг- където дупките са от по метър и повече, на всеки метър.

    В цивилизованите държави да видиш дупка е голяма рядкост.
    Ауди и БМВ не са правени да се карат по руски пътища ( по качество). Логиката е че, ако искаш джип- си купуваш джип. БМВ 1 серия не е джип. Нито е правена да бъде джип.

  19. 19 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#16] от "panzerino":

    Карам и БМВ. За качеството на автомобила съдя не само по здравината на окачването. Немските коли, в това число и по-скъпичките, си имат сериозни проблеми и с други агрегати. Карал съм два модела Тойота, изминати доста километри, но не са ме оставяли никъде, никога. Единствено ТМ Ауто им е проблемът у нас.

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#17] от "panzerino":

    Това, че държат на реномето си е похвално. Вероятно има множество други автомобили дори с по-сериозни дефекти, които обаче са неглижирани от производителя.

  21. 21 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Имам една 30 годишна Тойота Краун, дизел. Единствените ми разходи са за консумативи. Колата е непродаваема за качествата й. В Интернет съм срещал от подобен модел на 35 г, на 700,000 - 900,000 км в САЩ (с изчисление от мили). Гори доста - средно 6.5-7.2 дизел, но вози като файтон и почти без смяна на скоростите извън града.

  22. 22 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#17] от "panzerino":

    Да де, само дето японците си признават за дефектите и коректно ги оправят, а немци, франсета, италианци си траят и чакат таванът да падне!
    Да оставим и това, че проблемите с педала за газта и управлението идваха от американския производител и засягаха и драги фирми - фард, Крайслер и п. Само че онези си замълчаха, а Тойота почтено поправи всичко.

  23. 23 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1328 Весело

    Пролетта си купих големия брат на RAV4 и съм много доволен. Карал съм най-различни 4Х4, но Тойотата надмина всичките ми очаквания. На сняг и лед е много стабилна. Вътре е много комфортна, като всичко е направено за удобството на шофьора и пътниците. Преминах 800км за един ден, за 7 часа и не бях изморен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.