Продажбите на нови коли във Франция вървят към 15-годишно дъно

Работници сглобяват електромобила "Рено Туизи". Търсенето на коли на ток в Европа се оказа доста по-слабо от очакванията на шефовете на компанията

© Reuters

Работници сглобяват електромобила "Рено Туизи". Търсенето на коли на ток в Европа се оказа доста по-слабо от очакванията на шефовете на компанията



През тази година пазарът на нови автомобили във Франция вероятно ще отчете най-слабото си представяне от 1997 г. насам, съобщи агенция "Ройтерс". Опасенията са били изразени от местната браншова асоциация CCFA на база спада в търсенето от 19.2% през ноември.


През изминалия месец във Франция са били купени едва 144 694 нови коли, а за периода януари - ноември сделките са 1.73 милиона, което е спад с 13.8 на сто. Прогнозите на CCFA са, че за цялата година отстъплението спрямо миналата ще е около 14%.


"Това ще рече, че през 2012 година ще бъдат продадени под 1.9 млн. нови автомобила, като трябва да се върнете до 1997 година, за да намерите по-лош резултат", обобщава ситуацията председателят на CCFA Патрик Блейн. Обобщените данни за ноември за страните от ЕС ще излязат в средата на този месец. От началото на годината до октомври регистрациите на нови коли в общността бяха 10 327 276, което е със 7.3 на сто по-малко в сравнение с десетте месеца на 2011 г.




Най-сериозен удар през ноември са понесли "Рено груп" - със спад в продажбите от 33.5%, "Дженерал мотърс (-25.8%) и "PSA/Пежо-Ситроен" (-22.9%). Встрани от общата тенденция остават германските луксозни марки, като "Ауди" отчита ръст на търсенето с 1 пункт, БМВ с 4.2 на сто, а "Мерцедес" с 18.5%.


От представените във Франция марки най-голям повод за оптимизъм имат "Хюндай", които са намерили с 20.5% повече клиенти за продуктите си.

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Затова пък в Русия се увеличават продажбите , абе казвам ви аз че трябва да гледате на Изток , ама сте инати и все в Америката гледате а те си отиват вече , остава им 52 дена до финасовия колапс ." /е може и да се измъкнат пак .../

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  2. 2 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Като гледам действията на сега управляващите Франция,ми се струва,че скоро цялата им държава ще се насочи стръмно към дъното

  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1564 Весело

    До коментар [#1] от "USSR":

    Купи си "Лада" да видиш как за три месеца ще намразиш всичко съветско........

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    Ами, да почнат да правят автомобили, които да се харесат на клиентите, за тези, които могат статистиката ясно казва - криза няма, има растеш.

  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    15 годишно дъно? Не звучи толкова зле. Не си спомням през 1997 г. във Франция да е имало криза.Тогава кризата беше у нас.
    Какво толкова реват тия автомобилисти?

    Лицемеркел акбар!
  6. 6 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3160 Весело

    До коментар [#3] от "pag":


    [quote#3:"pag"]Купи си "Лада" да видиш как за три месеца ще намразиш всичко съветско..[/quote]Ти пък!те русофилите не карат руски коли(които пък са всъщност румънски) .Всеки уважаващ себе си русофил кара немска кола-за предпочитане БМВ или Мерцедес...

  7. 7 Профил на georgisz
    georgisz
    Рейтинг: 376 Неутрално

    еми избраха си Олонда, сега да си патят на цоцолизъм. Задлъжнели до гуша, тръгнали да излизат от кризата с още дългове. И рейтинговите им агенции виновни.

    Ако падне Франция в тази криза я отпишете Европа в сегашния й вид.

  8. 8 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":


    [quote#5:"Bulgarische Motoren Werke"]Не си спомням през 1997 г. във Франция да е имало криза.Тогава кризата беше у нас. [/quote]Да,ама оттогава са им нарастнали разходите-имало е инфлация,увеличили са заплатите и социалните придобивки,а сега няма от къде пари да се вземат.А социлания френски президент продължава да залъгва хората,че социалните привилегии са им "гарантирани" ..

  9. 9 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#8] от "yanne":

    Добре де, напомни ми какъв зор са видели французите през 97-а, че продажбите им да са като сега?

    Лицемеркел акбар!
  10. 10 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#9] от "Bulgarische Motoren Werke":


    [quote#9:"Bulgarische Motoren Werke"]Добре де, напомни ми какъв зор са видели французите през 97-а[/quote]Ами просто сега Рено и Пежо имат повече разходи,а са със същите приходи от преди 15 години.Освен това предполагам се страхуват,че вече губят в конкуренцията с немски и италиански и азиатски производители.Ама така е-когато френските авто-концерни се превърнаха в социални учреждения..А корейците не стоят със скръстени ръце,още по-малко пък японците...

  11. 11 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#10] от "yanne":

    Чакай сега, тук говорим за нива на пазара, демек за бройки продадени коли. Т.е. сега броя продадени коли е като през 1997-а. Само дето не си спомням тогава французите да са имали проблеми или финансова криза. За какво тогава е реването?

    Лицемеркел акбар!
  12. 12 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#11] от "Bulgarische Motoren Werke":


    [quote#11:"Bulgarische Motoren Werke"]не си спомням тогава французите да са имали проблеми или финансова криза.[/quote]Тогава не са имали,а сега имат,защото имат същите приходи,а повече разходи.Най-малкото лихвите по кредитите им са по-високи..

  13. 13 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    А бе човек, прочети статията, става въпрос за ПАЗАР, а НЕ за приходи. Това са различни работи!
    Пазар = наличие на продажби
    Приходи и печалба нямат пряко отношение към пазара, а косвено. Например цената до голяма степен определя дали ще има пазар или не. Ако Рено почнат да продават колите си по 100 000 евро, пазарът най-вероятно ще бъде 0 (нула), а ако ги пуснат по 5 000 евро, пазарът ще хвръкне до небесата, т.е. продажбите ще бъдат много високи.

    Лицемеркел акбар!
  14. 14 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 800 Весело

    До коментар [#3] от "pag":


    До коментар [#6] от "yanne":

    Какви голями шарани сте и двамата а и не само Вие двамата за сжаление в този форум , я отидете до Москва да видите какъв % автомобили Лади се движат по улиците на тоз прекрасен град и се върнете у нас в София и погледнете какъв % се движат по улиците на нашата "прекрасна" столица . Бас ловя и с двамата че % съотношение е повечето в София на Лади ,а и още за ваше сведение в Русия се събират и Форд ,БМВ и фолсваген и още други автомобили , та това значи /обяснявам на пръсти като за първолаци и на двамат ви / че увеличението на продажби в Русия на автомобили то това не значи че само Лади се карат там . Мога да кажа че Москва автопарка на автомобили е по нов и от Мадрид и Будупеща и от ....... !"

    Ладите не са влашки а италиански от Фиат копирани ,ех знайнии сте ,няма що , това не е страшно ,срашното че и другите са вашето мнение . Но..........!"

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#14] от "USSR":

    Москва не е Русия, както и София не е България.

    Като дойдат танковете, на московските тачки ще им дойде нанагорно.

    Лицемеркел акбар!
  16. 16 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#15] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Както виждаш аз сравнявам столицата на Русия с нашата столица а не с Разград .
    И още , не мислете че само в Москва е добре и в други градове положението е много по-добро от София .

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  17. 17 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#16] от "USSR":

    Ами по-добре са, що да не са добре, продават нефт и газ, в момента петролът е $111.
    Но след Революцията ще са още по-добре.

    Лицемеркел акбар!
  18. 18 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Кой каквото притежава това и продава , който няма какво да продава -стой и гледа парада ."
    Аааа , мечтата на Запада за "революция" в Русия няма този път да се осъщетви , те организираха и революцията в 17 през миналия век а след това плачеха от клмугистите .

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  19. 19 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Много е просто: управлява ги социоглист и сега събират пари, като дойде светлото бъдеще да си купят "Лада Пачавра".

  20. 20 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#9:"Bulgarische Motoren Werke"]Добре де, напомни ми какъв зор са видели французите през 97-а, че продажбите им да са като сега? [/quote]
    Не са видели зор, просто по онова време нямаше толкова много лизинги и кредити.

  21. 21 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 381 Любопитно

    Франция си потъва като Титаник с 18 те си колонии и до година , ще си сгромоляса като Испания....за съжаление!?

  22. 22 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#20] от "emils":

    Именно! Значи надуха балона с колите, наред с други балони, и сега като поспадна малко почват да реват за пропуснати ползи. За алчния човек чашата е винаги наполовина празна.

    Лицемеркел акбар!
  23. 23 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Пък новият Мерцедес А180 е с двигател на Рено,заради браншово споразумение.И си мислиш че караш Мерцедес-един гол уй от Съветската власт.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах