Автомобилите "Грейт уол" тръгват с български акумулатори и масла

Автомобилите "Грейт уол" тръгват с български акумулатори и масла

© Юлия Лазарова



Сглобяваните край ловешкото село Баховица китайски автомобили "Грейт уол" съвсем скоро ще се окомплектоват с български акумулатори и масла родно производство, научи dnevnik.bg от "Литекс моторс". Това е първата крачка към реализацията на амбициозния проект на компанията да замени част компонентите по колите с такива, произведени у нас.


Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Стеф
    Стеф
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Благодарим за това платено съобщение - само да беше отбелязано като такова.

  2. 2 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 631 Любопитно

    що не се разпространяват?едно време се водеше статистика...

    харпун
  3. 3 Профил на bonethugs
    bonethugs
    Рейтинг: 401 Неутрално

    За акумулаторите хубаво, но маслото малко ме съмнява

  4. 4 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 399 Любопитно

    Аз съм чувал от съфорумците,че не бил добър този завод на Грейт уол,защото това не било производство,а само ги сглобявали Сигурно не е хубаво и че използват български масла и акумулатори

  5. 5 Профил на Съни
    Съни
    Рейтинг: 532 Любопитно

    Автомобилите на Грейт Уол са невероятни, много добра марка, качество на добри цени, с удоволствие бих си купила от техните коли. Мога да ги опиша само с една дума - перфектни.

  6. 6 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#3] от "bonethugs":
    Предполагам, че слагат масла на Приста ойл. Другият БГ производите ИНСА ойл, но се съмнявам те да са се преборили.

    АЗ
  7. 7 Профил на Ужас
    Ужас
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Всичко звучи много добре! Само че за една година официално на пазара не виждам някакво развитие за Литекс Моторс. Пряко наблюдавам пазара на нови автомобили в България и отговорно заявявам, че той е почти замръзнал! Официални данни за продажби наистина няма от една година насам, защото миналата година по това време реекспорта мина 40% и данните напълно се обезмислиха! Дори и с чудовищния реекспорт бяхме на последно място в Европа по брой продадени нови коли на глава от населенисет, мноооого по-назад от държави като Сърбия, Хърватска и всички от ЕС!!!! Въртят се някакви обороти и бройки, но като цяло цифрите се дължат на кухия реекспорт, премиум колите (те почти нямат спад, всички можем да си отговорим защо, само в България бройките на продадени Полота са равни на бройките на продадени туарези ) и на оперативния и други лизинги за служебни автомобили. Продажбите към крайни физически лица са трагични! Литекс може да продават Ховера на горски стопанства и т.н., но Волекса и новите модели, които ще дойдат, според мен трябва да ги разработват на Европейски пазари, тук ще е мнооого трудно. Но и на Европейските пазари ще им е много трудно! Желая им успех и дано имат качествени и креативни мениджъри, че провала може да е много голям.

  8. 8 Профил на bilyar
    bilyar
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#3] от "bonethugs":

    кое по-точно те съмнява те съмнява?
    от едно място ще идват и акумулторите и маслата.
    ог г-н бобоков.

  9. 9 Профил на debil
    debil
    Рейтинг: 410 Весело

    "Това ще е дълъг процес, защото всеки един детайл трябва да мине типово одобрение по европейските стандарти и да получи разрешение за вграждане.."

    Ще, ще .. ама дали !!!

  10. 10 Профил на Long One
    Long One
    Рейтинг: 611 Весело

    "много добра марка, качество на добри цени"

    Ако се изкажеш така и Гришата, ще разберем къде работиш.

    "We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"
  11. 11 Профил на diablo
    diablo
    Рейтинг: 454 Неутрално
  12. 12 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 692 Неутрално

    Айде сега форумните разбирачи да ни осветлят по въпроса на кого са фабриките за акумулатори и масла , кой на кого е сват и други интересни подробности , от които да стане "ясно" , че има нещо нечисто в това. А и ако може да бъдат заплюти всички участници това предприятие и да бъдат обявени за мутри и милиционери.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  13. 13 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Интересно колко коли са сглобили досега. Малко ме съмнява да достигнат 50-70 000 на година до 2014та, ако за 2012та сглобят 2000.

  14. 14 Профил на bonethugs
    bonethugs
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#6] от "Александър":


    До коментар [#8] от "bilyar":

    Съмнява ме качеството на маслата. Пристата става само за моторни резачки, или за разпалка на печката.
    Монбат и Искра са си добре като цяло

  15. 15 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    До коментар [#12] от "Karla Ono Hanneman": +++++++++

    Доброто е заразно
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3717 Неутрално

    Да им пожелаем в близко бъдеще да се обуят и с гуми произведени у нас!!!
    Успех!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 756 Неутрално

    На фона на нищото в Бг блато това е "грандиозно" постижение две хиляди коли с български акомулатори и масла бря бряяя..звучи нещо като македонска реклама.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  18. 18 Профил на bilyar
    bilyar
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#14] от "bonethugs":

    няма причина да се съмняваш.
    монбат и приста са едно и също нещо с един и същи собственик.
    ако си доволен от едното качество би следвало да си доволен и от другото.

  19. 19 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#14] от "bonethugs":

    Аз също се съмнявам в качеството и едва ли ще си сложа такова масло на моята кола, но все пак да не забравяме, че произвеждат Халволин в заводите си. Всички заводи са им сертифицирани по всички стандарти, а и в последно време чувам добри отзиви за маслата им...Но може би и при тях има разлика в продукцията произведена за БГ пазара и тази за износ.

    АЗ
  20. 20 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Маслата за сигурно собствена закваска на литекс ойл - фирмата на гришата. Акумулаторите сигурно ще ги взима рециклирани на искра и понеже са същия боклук като тия китайски тараби - пасват си идеално.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  21. 21 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#1] от "Стеф":

    Ако беше отбелязано като такова, ти нямаше да можеш да коментираш под него.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  22. 22 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    Китайско копие на автомобил, сглобено от българи с български ГСМ и акумулатор = НЯМА ТАКЪВ БОКЛУК! Лятото гледах как на един тест драйф му доливаха на кочинчето антифриз... В нормална кола, такова нещо не се случва при изминати 50 К километра, какво остава пък за чисто нова "кола"...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  23. 23 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#12] от "Karla Ono Hanneman":
    Разбира се, заповядай:
    http://www.razkritia.com/67554/гришата-ганчев-карал-такси-и-продавал/

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  24. 24 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#16] от "2.5":

    Хубаво пожелание , но ако един се мъчи да изкара колата от калта , десет веднага слагат прът в колелата. Справка - половината коментари преди твоя..

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  25. 25 Профил на gabarkov
    gabarkov
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Има куп компоненти които могат да се произвеждат в България. Вече произвеждаме седалки за БМВ, значи можем и за китайските коли. Ама трябва малко повече хъс, коректни търговски отношения, и по малко завист и злоба.

  26. 26 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ужас":

    Колкото пъти реша да си купя нова кола, толкова пъти се отказвам от безумните условия на дилърите. На всичкото от горе, базов модел е почти невъзможно да се купи, а за разни простотии от рода на поставка за чаша, боя металик и т.н. цената набъбва с десетки проценти!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  27. 27 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 775 Неутрално

    каква е тази автомобилна индустриа като сьм без кола
    на кои задоволиява нуждите на финансовите отдели на фирмите производители или на желаещите да имат автомобили

  28. 28 Профил на debil
    debil
    Рейтинг: 410 Весело

    Един съвет до авторите на статията - "Автомобилите "Грейт уол" тръгват с български акумулатори и масла" е правилно заглавие ако наистина от утре това е факт. Но тъй като в текста се говори за неопределено бъдеще правилното заглавие трябва да бъде : " Автомобилите "Грейт уол" МОЖЕ БИ тръгват с български акумулатори и масла "...

  29. 29 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#3] от "bonethugs":

    Приста (предполагам, че тях са ги избрали) правят масла на Теxaco (Havoline), така че не виждам проблем китайчетата да работят с тяхно масло. Акумулаторите предполагам, че ще са на Монбат, които работят за много западни компании като подизпълнители. Въпроса е да генерират достатъчно продажби, защото десетина хиляди акумулатора и 30-40 хиляди литра масло няма да променят особено картинката, но пак по-добре отколкото внос на същите тези количества. Така се започва. Веднъж да покажем, че можем да сглобим качествено автомобили и че в тях се влагат качествени наши компоненти - е, след това и други ще дойдат.

  30. 30 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#1] от "Стеф":

    Капитал са бизнес медия!!!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  31. 31 Профил на bulbroker
    bulbroker
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ей аман от "позитивно" мислещи и постоянно пишещи хора в тия форуми и новини.
    Да ви имам и настроението и нагласата към всичко, всеки и всяка новина.... Бих се гръмнал на минутата!

    Ако си мислите, че Дженеръл мотърс, Тойота, т.н. не купуват масла, акумулатори и т.н. от свързани фирми явно или сте много наивни или не знам какво...

    Пък, че тия колици не могат да се сравнят с качеството на световните производители - факт! Но поне им дайте шанс бе дървени глави, поне заради идеята, че се прави в БГ и дава хляб на българи... И не на последно място се трупа специфичен опит. А ми кажете как според вас Турция се налага като регионален лидер в автомобилопроизводството - сигурно като взема на работа такива "позитивно" мислещи хора като вас вечните мрънкачи.... Аман!!!

  32. 32 Профил на debil
    debil
    Рейтинг: 410 Весело

    Дневник, стига сте подгъзували на тези мутренски пишман-бизнесмени, моля.

  33. 33 Профил на gusinci
    gusinci
    Рейтинг: 454 Неутрално

    До коментар [#22] от "Георги":


    Обади се на Бърза помощ!

  34. 34 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    Добре, че в бизнеса не работят такива злобари, като тези във форума. Как за всяко нещо, което е добро за производството се излива толкова помия не ми е ясно.

  35. 35 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 768 Неутрално

    България бе голям производител на акумулатори, спомняте си електрокарите. Сега не зная каке, но има голям потенциал. По отношение на маслата, всичко зависи от Нефтохим Бургас.

  36. 36 Профил на debil
    debil
    Рейтинг: 410 Весело

    До коментар [#25] от "gabarkov":

    Виж сега, ако БМВ направят завод в България и произвеждаме коли подобно на Дачия - това е друга ракия. Ама неква червена мутра дето внася китайски консерви , чернобилско мляко и захар и крие данъци да го изкарваме едва ли не Хенри Форд - аре....

  37. 37 Профил на gusinci
    gusinci
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Браво! Винаги е по-добре продукцията да е родна, а не като фатмаците на дед Иван Костовой да ревем за масла и акумулатори от други страни.

  38. 38 Профил на blockhead
    blockhead
    Рейтинг: 395 Неутрално

    В България има освен Монтанския завод и други два завода за производство на акумулаторни батерии

  39. 39 Профил на ЗаНи3А
    ЗаНи3А
    Рейтинг: 2526 Неутрално

    "български акумулатори и масла родно производство..." - е, това поне е ПРОИЗВОДСТВО - БРАВО!

    Коментиране на анализираното, вече...
  40. 40 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Какво Бмв бре ние нямаме техническият капацитет пейка да сглобим вие за Бмв мечтаете

  41. 41 Профил на дон
    дон
    Рейтинг: 246 Неутрално

    Автомобилите "Грейт уол" тръгват с български акумулатори и масла
    е па сега хептем пазара на тези коли умря. то и бош да им сложиш все тая

  42. 42 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Значи да очакваме тази марка да поведе класацията за най-проблемен автомобил скоро. То самия израз "българско масло" е тотално несъвместим с двигателите от последните 35 години. Туй да не е жигулито на дядо ми дето го караше с наливно М10Д и му правеше основни ремонти на всеки 3-4 смени на маслото. Акумулаторите иди-дойди, поне като се сдаде багажа ще си купиш нов, качествен. Ама тва с маслото - голям автогол ще е.

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  43. 43 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2417 Весело

    До коментар [#33] от "gusinci": На Бърза помощ се обаждаш при реален драйф. Ако е само тест - трябва да се изчака

    Доброто е заразно
  44. 44 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Бтв акумулатори Монбат в Уса съм виждал

  45. 45 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Бтв акумулатори Монбат в Уса съм виждал

  46. 46 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Бтв акумулатори Монбат в Уса съм виждал

  47. 47 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 395 Неутрално

    КАТО СТЕ ТОЛКОВА ОТВОРЕНИ НАПРАВЕТЕ ВИЕ НЕЩО БЕ. А НА ОНЯ ДЕСНИЯ ЩЕ МУ КАЖА ДА ИЗЧЕЗВА, ЧЕ Е ПОВЕЧЕ МЪРШАВ КОМУНИСТ ОТ КОЛКОТО ДЕСЕН. ТО ВСИЧКИТЕ В НЕГОВАТА ДСБ СА ГАДНИ КОМУНЯГИ.

  48. 48 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Не можах да намеря web страница на завода, но намерих интересна галерия със снимки:
    http://gogolisec.snimka.bg/automobiles/zavod-za-avtomobili-great-wall-bahovica.661217

  49. 49 Профил на gabarkov
    gabarkov
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#36:"debil"]Виж сега, ако БМВ направят завод в България и произвеждаме коли подобно на Дачия - това е друга ракия[/quote]
    Виж, и на мен ми се иска това, ама...за сега не става. Та задоволявам се че някой сглобява коли, и слага български акумулатори и масла в тях. Финансовата част настрана, за предпочитане е механици, а не шивачки, да работят ишлеме.

    Това че Гришата Ганчев е от червените в случая е без значение. Ти ако спретнеш някакво производство в подобни мащаби, с толкоз нови работни места, и теб ще те хваля

  50. 50 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 566 Неутрално
  51. 51 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#47] от "houlta1":

    Първо не е хубаво да повишаваш тон.Второ не е хубаво да говориш на БЕ и трето не е хубаво да подценяваш възможностите на другите.Спазвай добрите европейски практики в изразяването

  52. 52 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Само да не се окаже, че основната част от продажбите им за тази година са от тази сделка.
    http://www.dnevnik.bg/biznes/2012/10/16/1924683_kak_gorskite_firmi_si_kupuvat_koli_za_7_mln_leva_ot/

    Dosis sola facit venenum!
  53. 53 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Български акумулатори се изнасят и за Германия и се поставят и в германски нови автомобили. За качеството на маслата не съм сигурен, аз не сипвам българско масло в моята, макар че е стара. Вероятно за реклама това се представя като "амбициозния проект на компанията" защото е нещо съвсем нормално. Освен това е доста пресилено да се пише, че завода край Баховица произвежда коли след като те пристигат от Китай боядисани.

  54. 54 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#34] от "stedim":

    То па и бизнеса ви е един сигурно френски винопроизводител може да изкупи целия СОФИКС

  55. 55 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#51] от "aliceinchains":

    Вие пък много спазвате!

  56. 56 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#48] от "dissident":

    Ето ти страницата толкова си и търсил!

    http://www.greatwall.bg/

  57. 57 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Ето тези български продукти. И двата са от една фирма. Произвеждат се и масла по лиценз на Тексако.

    http://www.prista-oil.com/bg/brands/prista-1/engine-oils-for-gazoline-and-diesel-automobile-engines-2.html

    http://www.monbat.com/articles.php?ArticleGroupID=1

  58. 58 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Стискам палци проектът да е успешен. Българските акумулатори не са лоши, а от маслата съм ползвал само 100% синтетичните на Лукоил, също стават. Ц10 ми харесва, но двигателят му ми се струва малко по-голям и по-мощен отколкото трябва.

    икономист - неграмотник с диплома
  59. 59 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#58] от "Кой ограби Криско от Босфор ТВ":

    Проекта не само че няма да е успешен а ще претърпи пълно фиаско както и целият завод.Тези коли в Европа няма да постигнат успех а в БГ продажбите на нови автомобили не вървят.

  60. 60 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    Дайте ми бройка реализирани коли за да знаем за какво приказваме.
    "8-ми по продажби" или "най-харесвани 8-ми" не ни говори мисля нищо.
    Аз лично не ги харесвам и 15-ти поред, но ако дават работа и развиват индустрия ще ги поддържам с две ръце (поне).
    Засега само сглобяваме предварително сголобени в Китай неща. С колко души? 50 има ли? Сигурно не.
    Това НЕ Е ДОСТАТЪЧНО.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  61. 61 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#59] от "aliceinchains":

    Може, не съм специалист в продажбите на коли в ЕС. Но все пак в интерес на България е проектът да е успешен.

    икономист - неграмотник с диплома
  62. 62 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 450 Любопитно

    китайците са избрали българия за краен производител по различни причини но една от тях най вече е че в друга европейска страна няма да бъдат допуснати а автомобилите им няма да бъдат допуснати не само за продажба но и за тестване само защото не ще издържат на европейските стандарти.
    а някой може ли да си представи тези коли да се продават в италия,испания или франция ?!
    това може да стане но първо трябва да почакат пежо,рено ситроен ,фиат ,сеат и още няколко производитела да фалират та чак тогава а пък какво ще стане с работещите във фабриките им? ще останат на социални осигуровки ?!
    сметките не са им направени добре за това съм сигурен но пазара за тези коли ще е за старни от близкия изток където бензина е висок.
    европееца няма да допусне тези коли скоро!

  63. 63 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3123 Неутрално

    [quote#37:"gusinci"]Винаги е по-добре продукцията да е родна, а не като фатмаците на дед Иван Костовой[/quote]

    За каквото и да е статията, на психиатричната хомодружинка все Иван Костов й е крив.

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  64. 64 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Тук има данни за българския износ.
    http://www.sme.government.bg/uploads/2012/05/export-bg-1-9-2012.pdf
    Изнасяме масла (2010г) основно за Гибралтар, Сърбия, Гърция, Сингапур, Турция.
    Изнасяме акумулатори (2011г) основно за Германия (18.5%), Франция (12.5%), Италия (8.51%), Русия (5.8%), Испания (3.8%) - общо износ в 67 страни.
    Може българските масла и да са подценени, но българските акумулатори се ценят много повече от китайските автомобили

  65. 65 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#31] от "bulbroker":

    +++++++++++++++++++++++++++++

    rock n' roll is king!
  66. 66 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#42] от "cockmeat":

    Ти как разбра кое е българското масло и от къде имаш впечатления от него,та изказваш крайни мнения?!

    rock n' roll is king!
  67. 67 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#59] от "aliceinchains":

    Ало,пророка,кажи числата от тотото на хората де!

    rock n' roll is king!
  68. 68 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#62] от "swich2green":

    Абе ти добре ли си?!Някой ще се вдигне от майната си да прави коли в Европа,които обаче не отговарят на евро стандарти?!?!Да прочете случайно за износ в Италия и Испания?!Хейтърска му работа!!!

    rock n' roll is king!
  69. 69 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1741 Весело

    Малко страшнички изглеждат тези автомобили, като танкове ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  70. 70 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3993 Неутрално

    Отлична новина!Дано ловешкото производство успее да се наложи на Балканите ,Централна и Източна Европа,за да може да се стигне до момент в който основните части и възли да се произвеждат у нас!

  71. 71 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#67] от "TAC":

    За какво са ти те големите пари вече паднаха.А числата не са константни.

  72. 72 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 450 Весело

    До коментар [#68] от "TAC":
    откъс от статията

    "През първата година от работата на завода край Баховица той ще произвежда около 2000 коли на година. Те ще за българския пазар, съседните страни и Западна Европа (Италия и Испания)."

  73. 73 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    До коментар [#2] от "bitaka":


    [quote#2:"bitaka"]що не се разпространяват?едно време се водеше статистика..[/quote]Защото данните са изкривявани от покупки на европейци,които купуват коли от тук,понеже да по-евтини и ги изнасят веднага за своите страни.А тук се реализират кухи продажби,които на практика не са от и за нашия пазар.

  74. 74 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2918 Весело

    До коментар [#4] от "purple_rain":


    [quote#4:"purple_rain"]Аз съм чувал от съфорумците,че не бил добър този завод на Грейт уол,защото това не било производство,а само ги сглобявали Сигурно не е хубаво и че използват български масла и акумулатори [/quote]Разбира се-най-добре е да се кара 20 годишно БМВ или Мерцедес.Мани ги новите коли....Пък,че са от България и,че дават работа и хляб на българи-мани-мани!!!

  75. 75 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 504 Неутрално

    За акумулаторите монбат съм съгласен с качество на бош са на половин цена но за масло приста и не бих го сложил и на стар москвич. А и Дневник, научете се да слагате "платена публикация" на подобни статии.

    Too much цензура Баце.
  76. 76 Профил на baphomet
    baphomet
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#62] от "swich2green":

    Само за сведение, Волекса е Тойота Ярис с емблема на Грейт Уол.

  77. 77 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 700 Неутрално

    [quote#26:"Георги"]На всичкото от горе, базов модел е почти невъзможно да се купи, а за разни простотии от рода на поставка за чаша, боя металик и т.н. цената набъбва с десетки проценти! [/quote]
    Това са открития на българските дилъри. Струва ми се, че няма автомобили от средния клас без металик, както и не съм виждал Рено Лагуна и Мазда 6 с алкидна боя.
    Но наскоро прочетох една друга обява - пакет 4 нощувки в Анталия ALL Inclusive със самолетния билетза 255е вро, и доплащане летищни такси 79 евро.
    Изобщо не съм убеден, че е възможно да има толкова високи летищни такси.

  78. 78 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Маслата и акумулаторите не са компоненти. Те са консумативи, както и горивото.

  79. 79 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#12]
    изпълняваме заръката Ви
    http://www.monbat.com/showpage.php?PageID=17&ParentID=1
    видна е свързаноста на двете компании
    а реални собственици са братя Бобокови

    Peace sells..., but who's buying?
  80. 80 Профил на bulbroker
    bulbroker
    Рейтинг: 8 Неутрално

    още малко за хейтърите и "позитивните" хора във форума

    http://www.ft.com/intl/cms/s/0/8f880852-2fed-11e2-891b-00144feabdc0.html#axzz2EAhPqfNg

    Ако не стане директно от Файненшъл таймс, че е платен, потърсете в Гугъл: Manufacturing: Autos emerge as driving force

  81. 81 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#77:"shumkar"]не съм убеден, че е възможно да има толкова високи летищни такси.[/quote]
    Възможно е!
    http://www.caa.bg/upload/docs/TARIFA_5_Chapter_4_20080718.pdf

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  82. 82 Профил на iv_ka
    iv_ka
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Според мен новината е повече от хубава. Та нали това е цялата идея на завода, постепенно да започнат да се произвеждат всички компоненти за едно изцяло завършено производство на колите у нас. Малко по малко вървим напред.

  83. 83 Профил на gogokoo
    gogokoo
    Рейтинг: 8 Весело

    искам само нещо да вмъкна.няколко западни марки са реални БГ акумулатори.директно ви казвам е дна марка- ФИААМ.това е италианска марка,но реално са МОНБАТ.от БГ се изнасят без надписи.жабарите им слагат такива и ги връщат в БГ.вносител е фирма -КАЛЕ.същата работа е с маслата пичове.от тук излизат наливни,т.е с цистерни отиват в Румъния.там се разфасоват в туби и варели и се връщат в БГ.затворен кръг.само си мислите че карате с хубави масла.вземат ви паричките и Ви сапунисват.инфото е 100% достоверно.изборът вече е веш.успех на всички





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах