TÜV класира най-здравите и най-проблемни употребявани коли

За съжаление, най-купуваните автомобили в автокъщите в България са на далеч по-достолепна възраст от обхващаната от доклада горна граница, която  е 10-11 години

© Анелия Николова

За съжаление, най-купуваните автомобили в автокъщите в България са на далеч по-достолепна възраст от обхващаната от доклада горна граница, която е 10-11 години



Германската асоциация са техническа инспекция (TÜV) разпространи поредния си доклад за най-здравите и най-проблемни употребявани автомобили. При изработването на документа са събрани данни за 8.11 млн. коли, проверени в Германия в периода юли 2011 - юни 2012 година.


Коментари (112)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 1017 Весело
  2. 2 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Старо правило-какво дизел и то от фиат-трябва да го подаряват а не да го продават.

  3. 3 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#1] от "elevation04":

    Не карат толкова стари.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  4. 4 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 722 Неутрално

    В Ауто Билд имат малко по-различна класация - първите места са заети от ФВ, Шкода и Ауди. Евентуално Мерцедес и БМВ, но от второ място нататък.

  5. 5 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Тя е лидер в категорията над 25 години...

  6. 6 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1345 Весело

    Значи италиянските коли по "форма" стават, по съдържание" са гола вода!!! Изилиза че купувайки Фиат си купуваме кахъри!!!!
    Ще го имаме предвид!!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  7. 7 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#0:"статията"]..."Рно" с 12 модела сред най-зле представилите се десет...[/quote]
    ВТФ? Разбирам да беше 10 от 12, но 12 от 10...?!?

    П.П.
    С това некупуване на нови коли напоследък няма благоприятни изгледи за натиск върху цените на по-старите! А и "услужливите" ни медии тук току пуснат някоя и друга новина как все повече българи търсели стари коли... Най-вероятно ще си търкалям Астрата до реално достигане на сакралните горублянски 120 000 км. и туйто

  8. 8 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#0:"статията"]..."Тйота", която има 20 модела сред десетте най-добри във всички класове...[/quote]
    Чукча загрял... Еди-колко си модели сред еди-колко си марки! Следва почукване по челото и дълбокомисленото "бъбреци"...

  9. 9 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    Вярвам само на немската техника. Моята Калибра е the best!

  10. 10 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 359 Неутрално

    До коментар [#7] от "Twinston Myth":

    12 модела на Рено от 10 марки автомобили се има предвид.

    В Пловдив пък всички коли втора ръка по автокъщите са на 130 000 км - явно изминават още десетина хиляди километра докато ги докарат по магистралата от Горубляне

  11. 11 Профил на Magnum
    Magnum
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#4] от "shumkar":

    Ауто билд е списание на Фолксваген. И като такова Голф и Тигуан са фаворити във всичко де що е тест. Горе долу така стоят нещата и с Пасат. Така, ча на мен Ауто Билд изобщо не са ми мерило.

  12. 12 Профил на Magnum
    Magnum
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#10] от "gdobranov":

    Има и такива сладури, които "печатат" показания като 136758 км та да си помислим, че са реални. Хехе.
    Между другото същата беше ситуацията и преди 5 и преди 10 години. Все 80 годишни баби ги карали... Ти да видиш!

  13. 13 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#5:"anona"]Тя е лидер в категорията над 25 години...[/quote]
    Иначе казано - "Почетен лидер" )))
    Тези класации не ми се нравят! Има коли в един от един и същи клас, но с двойна разлика в цената. Та според мен, трябва да се сравняват коли в един и същи "ценови" клас
    п.п. Здравите коли не стимулират икономиката и повишават безработицата ))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  14. 14 Профил на lacrima
    lacrima
    Рейтинг: 487 Весело

    Прауд оунър оф Мазда 3 Харесва ми тоя доклад.

  15. 15 Профил на Пламката
    Пламката
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Всичко е толкова относително. Има много променливи от рода на какво, къде, как, колко и кой...

    Крайно среден !
  16. 16 Профил на Пламката
    Пламката
    Рейтинг: 413 Неутрално

    "Порше" 911 е лидер и в категорията на най-старите коли"

    Абе хора вие колко от тоя модел срещате по пътищата на ден, че аз нещо не се сещам скоро да съм виждал такову...

    Крайно среден !
  17. 17 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1441 Весело

    Спрял на паркинг "Майбах", а в него шофьорче чака шефа. Един кибик започва да оглежда колата и да го подпитва кое как е.
    Шофьорчето с охота обяснява подробно каква прекрасна кола е "Майбах". Кибика учудено възкликнал:
    - Здрава казваш, не дава никакви дефекти, бърза, луксозна, сигурна! Хм, ми що не ги карат хората тогава?

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  18. 18 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#16] от "plamkata_76": Това не променя фактите... Прочети коментар 17

    911,959,964,993
  19. 19 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 473 Любопитно

    Всичко мога да приема, ама "Тойота" RAV4 да е в класацията на безпроблемните коли - никога!

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  20. 20 Профил на ddm2010
    ddm2010
    Рейтинг: 409 Неутрално

    "Всеки от тях е преминал задължителната основна техническа проверка, за да получи сертификат..."

    И тука ги правят тия сертификати за употребявани коли -

    http://vtoraupotreba.technotest.bg/

  21. 21 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Немско списание си реди немските коли на челни позиции и за цвят някоя японска.

  22. 22 Профил на just_do_it
    just_do_it
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Знаех си, че вместо Мазда трябваше да си взема Порше 911 !

  23. 23 Профил на tarna
    tarna
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Субару нама ли в теста?

  24. 24 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#7:"Twinston Myth"] Разбирам да беше 10 от 12, но 12 от 10...?!? [/quote]

    Не, не разбираш - има по една десетка "най-зле представили се авомобили във всяка една категория / 1-3;4-5;6-7 и т.н/.
    Е, във всичките тези десетки Рено е вкарало 12 свои модела!

    Не съм магаре;-)
  25. 25 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#21:"Само Левски"]

    Немско списание си реди немските коли на челни позиции и за цвят някоя японска. [/quote]

    Това не е вярно! Аз разчитам повече на класацията на ADAC, но и там японските всяка година обират лаврите!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  26. 26 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#24:"Марко"]във всичките тези десетки Рено е вкарало 12 свои модела[/quote]
    А ако прибавим "пауърд бай Рено" автомобилите, колко ще станат?
    Всъщност картинката с Режията може би не е чак толкова страшна, особено в сравнение с минали години... На едно списание по немски лиценз с днескашен първи брой за годината му дай да пише на корицата "Дачия Сандеро - нима ще се окаже еднодневка?", пък вътре да прочетеш "Като цяло Дачия Сандеро е прилично изработен и много издръжлив автомобил... проблемни зони са предното окачване и спирачките... но пък поддръжката е много евтина"! Немски хумор, какво да го правиш?

  27. 27 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 447 Неутрално

    [quote#23:"tarna"]Субару нама ли в теста? [/quote]
    Има изтегли си го

  28. 28 Профил на c0ng0
    c0ng0
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Китайско-ловешките коли дали ще издържат 10г за да ги тестват?

  29. 29 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#6] от "boby1945":


    [quote#6:"boby1945"]Значи италиянските коли по "форма" стават, по съдържание" са гола вода!!![/quote]

    Това го знаят и децата от детската градина. . .

    P.S.
    Имам предвид колите втора ръка.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  30. 30 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 649 Весело

    До коментар [#23] от "tarna":


    [quote#23:"tarna"]Субару нама ли в теста?[/quote]

    Не, те дават много дефекти.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  31. 31 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1168 Любопитно

    [quote#21:"Само Левски"]Немско списание си реди немските коли[/quote]
    Авто Билд-а отдавна спрях да го вземам. Няма такова хвалене на немските коли. Ужким всичко в сравненията им е по точки и няма субективизъм. Обаче примерно като сравняват някоя кола с меко с някоя с твърдо оказване (каквито по-често са немските) и казва, че тая с мекото е нестабилна в завой. За мен пък мекото окачване е 100 пъти по-важно от това да взимам завоя с 200.
    И в това списание всичките им тестове са с победители от VW и група. Коли произведени извън Германия се тестват, но най-вече японски и малко френски. Италия не съществува като производител, американски корейски също.

  32. 32 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#31:"Варненски"]Обач примерно като сравняват някоя кола с меко с някоя с твърдо оказване (каквито по-често са немските) и казва, че тая с мекото е нестабилна в завой.[/quote]

    Това го изпитах на собствен гръб, когато преди 20 години от Рено 21 се качих на Пасат!

    Завои, където с реното повече от 60 не бяха възможни, с пасата локер ги вземах с 90!!!

    От тогава рената не са автомобили за мен!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  33. 33 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 413 Неутрално

    "Планирате ли покупка на автомобил, каран между осем и девет години, най-добре се огледайте също за "Порше" 911 с 8.9% дефекти. "

    Страхотен съвет, не се бях замислял за Порше.

  34. 34 Профил на gLalev
    gLalev
    Рейтинг: 470 Неутрално

    После митовете за здравината на немските и японските коли и ненадеждността на италианските и френски такива, били митове.

  35. 35 Профил на TheBelia
    TheBelia
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#34] от "gLalev":

    Прочети това: http://www.autoguide.com/auto-news/2012/05/are-german-cars-reliable-myth-german-engineering.html

    Поздрави

    I'm not angry. They just suck. It's that simple.
  36. 36 Профил на баЙ Радуй Теменужкин
    баЙ Радуй Теменужкин
    Рейтинг: 6607 Весело

    За Нисан , нищо не казват , ще го заменям за Порше Нещо не съм се спрял още на цвят

  37. 37 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 847 Неутрално

    До коментар [#10] от "gdobranov":
    И това се няма предвид.
    "десетте най-добри във всички класове" - тоест имаме пет класа коли (до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години) и 10 най-добре и десет най-зле представили се автомобили. Рено явно имат 12 представителя сред 50-те /по 10 в клас/ най-зле представили се.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  38. 38 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 413 Неутрално

    А ако се гледа статистиката на АДАЦ, малките френски модели са по-надеждни от немските:

    http://www.kfzticker.de/wissen/adac-pannenstatistik-2012/

  39. 39 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Особено тази подредба напълно противоречи на ТЮВската статистика.

    Platz 7: Peugeot 207
    Platz 8: Renault Clio
    Platz 9: VW Polo
    Platz 10: Mazda 2

    Мисля, че разликата е, че АДАЦ отчита броя повреди, причина за викане на пътна помощ, а ТЮВ отчита всякакви дефекти, като изгорял стоп и тем подобни. Все пак с изгорял стоп вероятно не можеш да минеш ТЮВ и трябва да го оправиш непременно и тогава да се върнеш, статистиката в статията отчита броя на "непренебрежимите" дефекти, но това не значи, че са нещо кой знае колко сериозно и скъпо за оправяне.

  40. 40 Профил на Ченкете
    Ченкете
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Искам да попитам авторът на иначе добрата статийка за един случай с него преди около половин година, когато се пречкаше с малката си количка на един автобус пълен с хора в село Брестница Ловешко, само и само за да бъде изпреварен и да докаже, че в селото се кара малко по- бързо от допустимото и понякога се нарушава забраната за изпреварване там.

    Уважаеми г-н Пауновски, защо тогава не обърнахте внимание на същинския проблем на пътя София- Варна в това село, а именно че шахтите по пътя са поставени неправилно (вероятно от цигански подизпълнители) и те заплашват живота на хората заради непрекъснатия зиг-заг там и здравето на автомобилте ни!?

    Странно, щото който не е минавал от там, той не знае за този проблем. А Вие по стар Ваш тертип предпочитате да създавате условия за ПТП, вместо да свършите нещо наистина полезно за хората на които пишете.

    Апропо, как върви делото по случая "Магистрала Тракия""?

    Де го тоя УЖ пребитият на Магистрала Тракия Пауновски? Ако всички журналисти на КАПИTAЛ са такива измамници - мерси ви за форума!
  41. 41 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2137 Неутрално



    Франсетата не стават за автомобилостроители, въпреки дългата им история в тази област. Само като вдигнеш капака и видиш колко неподредено е проектиран и конструиран двигателя ти става ясно. Пази Боже, нещо да се налага да сваляш. Трябва да разглобиш още 3 поне други системи. Френска кола само ако някой ми подари такава и то нова. Същото и за Фиати и Алфа Ромео. За съжаление добър италиански дизайн, ненадеждно обаче изпълнение на основната функция - да се движи без ежедневни проблеми. Така ,че само германска техника.

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  42. 42 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 831 Неутрално

    До коментар [#23] от "tarna":

    Субару нама ли в теста?

    Не ги пускат, ще е... майката на класацията, опасно е!

  43. 43 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1345 Весело

    До коментар [#29] от "staphylococ":

    Браво на децата от детската градина за знаияна им в областта на коли "втора ръка"!
    Апропо, знаят ли да не опикават около нужника и да вдигат "дъската" преди, като я спуснат "след"?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  44. 44 Профил на ddm2010
    ddm2010
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#9] от "deaf":

    Ха-хааа

  45. 45 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 831 Неутрално

    До коментар [#32] от "Курт Деликуртев":

    +++
    Имам същите впечатления от пасата си.

  46. 46 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 831 Неутрално

    С две думи, взимайте автомобили изработени в държави, които са били членове на Оста (без Италия, те за война и коли не стават, само за опера , вино и балалайката на капитан Корели). Друго си е колата да е направена от разработчици на Месершмит и Зиро (двигател Мицубиши).

  47. 47 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#41:"Dr_Doolittle"]Само като вдигнеш капака и видиш колко неподредено е проектиран и конструиран двигателя ти става ясно. Пази Боже, нещо да се налага да сваляш.[/quote]

    Един познат си беше купил Цитроен ГСА. Свалил предните гуми за да провери накладките, и о ужас, нямало никакви спирачки .... а те били монтирани на скоростната кутия!!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  48. 48 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 359 Неутрално

    До коментар [#12] от "Magnum":

    хехех

  49. 49 Профил на valardohaeris
    valardohaeris
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#10:"gdobranov"]В Пловдив пък всички коли втора ръка по автокъщите са на 130 000 км - [/quote]
    Не само в Пловдив.

  50. 50 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 579 Неутрално

    До коментар [#47] от "Курт Деликуртев":

    Нещо не схванах - може ли подробности.

  51. 51 Профил на баЙ Радуй Теменужкин
    баЙ Радуй Теменужкин
    Рейтинг: 6607 Неутрално

    До коментар [#49] от "cankoff": Намират се и 15 годишни на 99 хиляди и забравен бастун на собственика в багажника

  52. 52 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1506 Любопитно

    До коментар [#2] от "dolna4erti4ka":Аз пък вече втора година карам дизелов" FIAT"(производство 2000г.) и досега съм имал само 2 аварий-скъса ми се кабелът на съединителя и ми се повреди външната дръжка на лявата предна врата.

  53. 53 Профил на Пламката
    Пламката
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Ако някой си направи труда да събере данни от задължителния ГТП в България, ще излезе, че всички коли са най-здрави и безпроблемни. И всичките са чистооо нов внос.. хи-хи

    Крайно среден !
  54. 54 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Много плоска пропаганда , много. Германия е най-големият европейски производител на автомобили , а списанията им по темата - собственост на марките.

    Майка ми кара ФИАТ Браво от 1997-а влизал е в сервиз един единствен път за планирана смяна на ремъка и не му падат цели блокове като на германските щайги.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  55. 55 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    До коментар [#54] от "Karla von Hanneman XIII":

    Карла,седни моля те поне веднъж в спортна кола,като моята Калибра и после ще си говориме. Усещането,когато натискаш газта е неописуемо. Направо те залепя за седалката...

  56. 56 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    До коментар [#44] от "ddm2010":

    Виж пост #55.

  57. 57 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 716 Неутрално

    До коментар [#55] от "deaf":

    Карала съм всички М-5-ици и почти всичко , което започва с А. Със сигурност не бих си дала парите за германска кола (освен ако не ми се прииска да си имам 2000 абсолютно ненужни бутончета на таблото) , още по-малко за Опел.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  58. 58 Профил на Пламката
    Пламката
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#55] от "deaf":

    Двадесет годишна Калибра с италианска газова уредба?!?!?

    Хвалиш ли се или се оплакваш.....

    Крайно среден !
  59. 59 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 472 Любопитно

    2001 Понтиак Файърбърд Транс Ам, с мотор на 2003 Корвет (405 к.с.) на 200К км. 15 л/100км - градско. Железен!!!

  60. 60 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    До коментар [#57] от "Karla von Hanneman XIII":


    До коментар [#58] от "plamkata_76":

    На кръстовището при НДК. Порше Кайен го бегах от раз. На полусъединител. Моята Калибра е снежнобяла. Покривът е проектиран по клюна на птичката колибри. Оказва се,че е най-доброто въздушно съпротивление.
    Не мога да разбера тази мания на българите да се обличат в черно. Малко по-весело го давайте.

  61. 61 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#4] от "shumkar":

    Това е така, защото VAG е основен спонсор (дали не са и направо собственик) на АутоБилд. Една от причините, поради които не вярвам на АутоБилд между другото. Виж на TUV вярвам малко повече ,защото не са някакво купено издание, а са си агенция за инспектиране.

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  62. 62 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 831 Неутрално

    До коментар [#54] от "Karla von Hanneman XIII":
    И защо точно реши да ме отбягваш във форума? Ако не е тайна.

  63. 64 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2770 Неутрално

    Сигурно са прави. Но МНОГО важно беше да се отбележи дали автомобила е ползван за ежедневна употреба или за почивните дни.

  64. 65 Профил на Пламката
    Пламката
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Ей, аз предлагам да спрем вече с темата за автомобилите и да започнем с тази за казармата....

    Крайно среден !
  65. 66 Профил на valardohaeris
    valardohaeris
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#51:"shileto"]Намират се и 15 годишни на 99 хиляди и забравен бастун на собственика в багажника [/quote]
    То по принцип всички коли дето влизат в БГ са карани от старци или баби, които са ги ползвали само събота и неделя за да ходят "до вилата" с тях. Затова и са на тия километри. Лично съм виждал как свалят Пежо от автовоз на 356 000, което за един ден в БГ измина -200 000 (минус 200к) и на следващия вече беше на 150 000

  66. 67 Профил на Dante
    Dante
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Как една кола до втората си година е много здрава, а после се чупи ( Фолксваген Поло)?
    П тази логика ако си купя здраво тригодишно Поло , то ще каталяса на четвъртата година. Една кола или е надеждна до седмата си година, или не е, освен ако при влизането си в пубертета състоянието и да се влоши. По- вероятно ми се струва вида на класацията да изглежда по този начин от деменцията на редакторите на Ауто Билд.

  67. 68 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Поршетата верно открай време ги имат за здрави коли. Ама и те не са (обикновено) на километрите на рендетата или тойотите например.

    Щото ако отворите официалния сайт на Ролс Ройс в секция употребявани автомобили ще видите че всичко е на до 4 години и изминатите километри са от 50 (петдесет) до 3,500. Тези витринни машинки ще разбият всяка класация.

  68. 69 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Ако вярвате на немската асоциация, можете сериозно да се объркате. Как Дачия няма да дава много дефекти, като тази кола се купува за да се експлоатира, а не е кабриолет, който да стои в гараж и да се кара при случай. Още повече, че като дефекти се отчитат и повреди по гумите и изгорели крушки.
    Ако имате преки наблюдения над достатъчно голям брой нови автомобили, то доста ще се учудите на някои повреди сред Тойота и Фолксваген и изненадваща малък брой истински повреди при някои средна и надолу ръка като Рено и Форд.

  69. 70 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#66] от "cankoff":
    Ха-ха И аз съм виждал нещо подобно. Минавах покрай Дупница и първо видях същият автомобил като този, който карах в една автокъща (т.е. - заградена поляна край пътя). Километражът показваше, че е на 80 хил км, а вътре беше износена много повече от моята кола, която беше на около 100 хил тогава. След това видях да свалят от автовоз същия модел. Не помня добре километрите, но бяха около 300 хил, навъртени за около 4-5 години. Влязох и запалих. Работеше перфектно и съм сигурен, че след това са я върнали и нея на 80 хил и някой си я е купил като нова

  70. 71 Профил на Cassi
    Cassi
    Рейтинг: 4200 Неутрално

    Ние така според този тест си взехме Мазда (щото се чудехме какво) и се оказа отлична покупка - досега не сме имали никакви проблеми, но пък редовно си правим годишна техническа проверка във фирмения сервиз и ако има нещо го оправяме преди да са възникнали проблеми.

    Джордж Бърнард Шоу: „Свободата значи отговорност. Ето защо мнозина се страхуват от нея”
  71. 72 Профил на НЕгласуващ
    НЕгласуващ
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Немските и Японските автомобили са най здрави за нашите пътища като окачване и като двигатели...

    Ако Изборите можеха да променят нещо в живота на хората,то те щяха да са ги забранили отдавна. Изборите променят живота само на политиците и техните близки !
  72. 73 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 677 Весело

    До коментар [#22] от "just_do_it":

    Сега като разбрах,че не само аз съм се прецакал така,някак по-леко ми стана,благодаря ти от сърце!

    rock n' roll is king!
  73. 74 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 474 Весело

    До коментар [#60] от "deaf":

    Сложих ти +, човек! Голям си!

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
  74. 75 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 563 Гневно

    [quote#2:"dolna4erti4ka"]Старо правило-какво дизел и то от фиат-трябва да го подаряват а не да го продават.[/quote]

    Абе защо сте такива дървени глави? Знаеш ли, че комън рейл технологията е измислена от Фиат?
    А знаеш ли, че МultiJet дизела на Фиат се вгражда в:
    - Opel
    - Jeep (за Европа)
    - Suzuki
    - Ford
    - Saab

    Щото е много лош и им го подаряват, нали?

  75. 76 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Аз свалих файла с доклада и какво да видя - ми то повечето повреди въобще не се броят за повреди в БГ: дефект по светлините (тук и с изгорели крушки си ги карат), игра в кормилното управление (карат си ги разхлопани), ръчната спирачка (паркират си на скорост), дефект в ауспуха (с пробито гърне или поне с избушен катализатор са една голяма част от колите в БГ).

  76. 77 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 716 Весело

    До коментар [#75] от "solaar":

    Един такшиш в София ми обясняваше , че ФИАТ превели добри коли , "ама не държат цена". Застъпниците на тази теза все едно си сменят колите през шест месеца та им е много важно "да държи цена".
    Аз обикновено си купувам кола , за да я карам , но знае ли човек какви са критериите на местните милионери

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  77. 78 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    До коментар [#7] от "Twinston Myth":

    12 модела Рено от представените 10 марки коли

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  78. 79 Профил на Deutsches Reich
    Deutsches Reich
    Рейтинг: 470 Неутрално

    от немското по здраво няма имам си ауди 100 15 години го юркам по кофти пътища и проблеми нямам

  79. 80 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    само тойота авенсис , карам вече 6 години такава 2.2 д4д 150 коня ,дал съм досега 1800 лв за ремонти ,а я юркам над 150 хиляди вече ,за старите си пасат и рено давах средно по 300 лв месечно за да се учат знайни и незнайни майстори върху тях ,вече не карам стара кола ,купил съм си и 2 ри авенсис 2012 и вместо 300 лв за стари коли месечно ,давам 600 за лизинг на нова кола и съм забрави л за майстори и сервизи ,много икономична ,пъргава ,най важното не се чупи ,многократно е удряна леко разбира се ,много добра издържливост и на удар ,устойчивост през зимата ,да не кажа колко колеги идваха да ме питат миналата и по миналата година къде съм си държал авенсиса и как палел на минус 28 градуса в началото на февруари ,след като те не бяха си запалили новите беемвета и мерцедеси ,щото им била ниска температурата и не палели ,много добра цена за колите и евтини за подръжка ,съгласен съм напълно с изследването на ауто билд.

  80. 81 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 781 Весело

    освен на SLK да минавам...

    Accelerates Under Demonic Influence
  81. 82 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 1060 Весело

    Сега, като се наводни с Порше 911 навсякъде... УжасТ!

    "Напредък, всичко е напредък. Както казва Брюксел" - Боко опонира на Цветана на Републиката
  82. 83 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Излиза, че е по-добре човек да си купи Тойота Авенсис на 7-8 години за 12000 лева с всички екстри, от колкото нова Дачия Логан без никакви екстри за 13000лева.

  83. 84 Профил на _scythe_
    _scythe_
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#83] от "bpcorp":

    Когато си купих моя Авенсис в Германия, беше на 160000км, на 7 години, и след стандартните смени на гуми, ремъци, масла, филтри, е влизал в сервиз за смяна на 2-та предни лагера и смяна на оригиналния акумулатор. Засега се държи добре, но определено дизела в България му тормози двигателя.

  84. 85 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#55] от "deaf":

    Братле, двигателя на калибрата ти е най-вероятно косуърт, ако е джетроник или мотроник... демек, американски 8 цилиндъра срязан на половина. Предполагам, че имаш 2л, 124 коня... и 195 или 225 нм.

    Пак не е немски двигателя...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  85. 86 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#75] от "solaar":

    Новите двигатели на Фиат (алфа, ланчия...) и ПСА се разработват съвместно, демек блока е еднакъв, само вариаторите и другите джунджурии са различни.

    Много ми е смешно с тия драми за германските коли, френските коли и т.н. ... всеки който има поне малка идея как точно става производството на една кола се забавлява сериозно с коментарите.

    1) Производителите, вече почти нищо не произвеждат...
    2) Първо ниво доставчици от типа на Валео, Джонсън Контролс, Бошш, Лукас и т.н. са реално тези които произвеждат.
    3) Първо се пише софта за колите, след това се смята хардуера, след това се слагат тенекиите.
    4) Има си специални бюра, все по-рядко са производителите, които разработват новите скоростни кутии и т.н.

    Това което правят "производителите" е залагат бюджет за колата пуска се по веригата и започват компромисите.

    За хората каращи ВАГ или тойота доста от копчетата които натискате по волана и по таблото са мейд ин България, и от Българи... има и други...


    Просто някои компании решават да направят компромис едно други с друго...





    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  86. 87 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Само японски и немски коли. Тойота, Мицубиши, Ауди, Фолскваген, БМВ и Мерцедес.
    Мазда има доста проблеми. Същото важи и за Опел.

    България е древна и заслужава много повече!
  87. 88 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 757 Весело

    До коментар [#86] от "Capricornicus":

    Верно ли? Твърдиш че френските и немските коли ( респективно заводи) работят еднакво и с еднакво качество?

    България е древна и заслужава много повече!
  88. 89 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Забравих Нисана. И той си е добра машинка. Особено Нисан примера.

    България е древна и заслужава много повече!
  89. 90 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 413 Неутрално

    [quote#86:"Capricornicus"]3) Първо се пише софта за колите, след това се смята хардуера, след това се слагат тенекиите[/quote]

    Само това не е вярно, иначе мнението ти е точно. Аз имам преки наблюдения от работата в един от големите производители и наистина там не се прави почти нищо, още по-малко от електрониката. Всичко се прави от външни фирми като Бош, Континентал, Лиър и техните си подизпълнители. Баш производителят има по-скоро задачата да пише изисквания за устройствата / частите и да надзирава работата на Tier 1 фирмите.

    Хардуерът и софтуерът се правят обикновено едновременно, като в повечето случаи хардуерът по-бързо достига финалния вариант от софтуера.

  90. 91 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#88] от "flagellumdei":

    Ти защо мислиш, че във френските заводи работят по-лошо, отколкото в немските? Във френските работят араби, в немските - турци.

  91. 92 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    До коментар [#85] от "Capricornicus":

    Инжекция е. И е немски. Сигура.

  92. 93 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#88] от "flagellumdei":

    да.

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  93. 94 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#90] от "sfsf":

    Прав си исках да напиша друго ама се оплетох...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  94. 95 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#88] от "flagellumdei":

    Те роботите и във Френско и в Немско по еднакъв начин си работят - до Инголщад и до Рен/ Белфор, па и в Япония

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  95. 96 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Беше ми интересно какво се случва със СААБ-ите!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  96. 97 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    От тая статия на Тюв може да разбереш единствено кои фауве разбират като конкуренция.
    И с основание. Франсетата, а и жабарите поддържат вериги от сервизи, частите им са оригинални и на поносими цени. Затова по улиците гледаш предимно френски коли, независимо че всички се въртят като мухи около редко лай*о по голфовете из автокъщите.
    Швабите бая лъжат.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  97. 98 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#89] от "flagellumdei":
    Позволи ми няколко забележки!
    1. Би ли ме открехнъл за проблемите на "Мазда 6", топверсиите на които ги намираш за макс. 50 хил. лв! (говорим за нови, а не горублянски)? Колкото е топверсията на "Октавия" или "Голф".
    2. Митцубиши" е почти европейска кола, мисля че без изключения се задвижват с мотори от Пежо и VW.
    3. "Примера" бе един сполучлив автомобил в средния клас с много добро съотношение цена-качество, и богато серийно оборудване, не особено маневрен. ЗСпрян от производство в 2007г.1 групата Рено-Нисан акцентира на модела "Лагуна".
    4. Забавни са ми сравнения между немски и френски автомобили, при положение че при еднакво оборудване и мотори немските са поне 20% по-скъпи. А още по-забавни са ми прехласванията по коли с над 200 к.с., при положение че със 140 к.с. правиш 100 км. за 10 сек., и без усилия достигаш 185км./ч., а ограниченията по магистралите ни (доколкото ги има) са 140 км.

  98. 99 Профил на pbd
    pbd
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Само Японки му е майката .Другото е блясък или прах в очите.

  99. 100 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#98] от "shumkar":

    Сори брат ама топ версията на Октавия е 49 хил. На мазда 6 съответстващата е 59 хил. И това е с "промоциите" които правят от мазда в момента - преди това е била 71 хил. Шкода за 71 хил няма. Даже и супърб не е толкова - там топ версията е 62 хил.

    Accelerates Under Demonic Influence




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах