Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    След десетина години ще мога да си купя някой от тези!

  2. 2 Профил на ........
    ........
    Рейтинг: 379 Весело

    добри машини са Волво , "пипнати са"

    в БГ нямат продажби , нямат имидж и не заради парите
    (карат се доста по-скъпи машини ) от Волво ,

    но вкус и цвет - товарищ нет

    всеки да кара каквото му е на сЪрце

  3. 3 Профил на Pima
    Pima
    Рейтинг: 447 Неутрално

    предубеден съм негативно след като ги купи Форд...

    Най-страшното на комунизма е това което идва след него...
  4. 4 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1366 Неутрално
  5. 5 Профил на Гита Ог
    Гита Ог
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Здрави и сигурни. И много добре изглеждащи, особено на фона на останалите нови возила.

    Вещица от Овнерог
  6. 6 Профил на 404
    404
    Рейтинг: 404 Неутрално

    До коментар [#3] от "Pima":

    Преди повече от 2 години Форд продаде Волво на едни китайци Честно казано оттогава живнаха, китайците наливат доста парички, като в замяна получават ноухау-то на братята шведи. И двете страни са доволни, а най-доволни са клиентите им като мен, защото във Волво има усещане за сигурност и сила без натрапчивостта, присъща на немските автомобили в този клас. А пък място засравнение с другите призводители просто засега няма.

  7. 7 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Красота и елегантност!!

    rock n' roll is king!
  8. 8 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 592 Неутрално

    От 6 години карам волво (S60). Изключително здрав и надежден автомобил. Изключителна защитеност на пътниците - все пак Волво е фирмата, която първа започва серийното обзавеждане с колани. Фирмата събира по цял свят информация за произшествията с участие на нейни автомобили с цел повишаване на сигурността. Особено удобен за дълъг път. Мощен дизелов двигател (163 к.с.) със сравнително малък разход (около 7 л./100 км.). Много изчистен скандинавски дизайн.
    Сериозен недостатък (не само за българи!) е доста скъпата поддръжка. За мен е положително това, че не се произвеждат резервни части-ментета.

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  9. 9 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 937 Весело

    Китайците вдъхнаха нова сила на марката

    и най-умният си е малко прост....
  10. 10 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Познавам непосредствено двигателя D2 - дизел 115 к.с. Дори за шасито на S40 е в известна степен слабичък, но се живее (има значение разработването на двигателя, който с натрупване на пробега, се отваря). Затова доста, доста се учудих при информацията по-горе, че този двигател е вграждан и в S80. Определено тази модификация (S80 - 115 к.с.) няма да се продава, но едва ли аз съм човекът, който да дава акъл на инженерите от компанията.

    Лично аз избрах Волво заради: 1. надеждност и солидна изработка; 2. дизайн; 3. цена (една-две годишните БМВ 3 сер.; Мерцедес Ц-класа и Ауди А4 бяха на цената на ново S40). Колебанието ми не продължи дълго.

  11. 11 Профил на Doncho
    Doncho
    Рейтинг: 388 Неутрално

    По-добре си вземете Тесла Х

  12. 12 Профил на ........
    ........
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#10:"inn"]Лично аз избрах Волво заради: 1. надеждност и солидна изработка; 2. дизайн;

    3. цена (една-две годишните БМВ 3 сер.; Мерцедес Ц-класа и Ауди А4 бяха на цената на ново S40).

    Колебанието ми не продължи дълго.[/quote]

    тук е заровено кучето

    Колебанието започва когато вече си купил !

    Лесно се купува Волво - трудното е при препродажба

    особено ако си купил на цената на Продавача !

  13. 13 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#12] от "bugarin":

    [quote#12:"bugarin"]Лесно се купува Волво - трудното е при препродажба[/quote]

    Не се купува лесно - поне за мен. Въпросът с препродажбата съм го оставил за след поне 4-5 г. Още при покупката не съм си правил илюзия, че един ден непременно ще губя и то сериозно (като пари между покупна и продажна цена), но зная и в името на какво съм приел тази бъдеща загуба. Иначе казано има и удоволствие (един вид печалба) в цялата работа и то се случва през времето между покупката и препродажбата...

  14. 14 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#10:"inn"]цена (една-две годишните БМВ 3 сер.; Мерцедес Ц-класа и Ауди А4 бяха на цената на ново S40). Колебанието ми не продължи дълго. [/quote]

    Ами тогава много яко си се прецакал! Щом си се набутал с ново S40 на същата цена като 1-2 годишно БМВ-3, Мерседес С или Ауди А4! Волво S40 е в по-ниския клас, S60 e в класа на немската тройка!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  15. 15 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#14:"BulgAryan"]Ами тогава много яко си се прецакал! Щом си се набутал с ново S40 на същата цена като 1-2 годишно БМВ-3, Мерседес С или Ауди А4! [/quote]

    И то с тоя скопен двигател (D2), сега забелязах че си взел най-евтиния модел...значи набутвацията е още по-жестока!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  16. 16 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#15] от "BulgAryan":

    Благодаря за съболезнованията.

  17. 17 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Весело

    [quote#12:"bugarin"]Лесно се купува Волво - трудното е при препродажба
    [/quote]

    Няма отърване, ще си го кара до гроб...който издържи повече, Волвото или неговият собственик, !

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  18. 18 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Весело

    [quote#16:"inn"]Благодаря за съболезнованията. [/quote]

    Моля, моля...и друг път да внимаваш къде си даваш парите! Въпреки, че едва ли ще има ,,друг път''...виж коментар 17, !

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#20] от "BulgAryan":

    Браво. И аз карах такова.... през 2008-а обаче.

    По темата - винаги ми се е искало да мина на Волво, но дизайн-а има не беше променян 15 г, а и имиджа им е на пенсионерска кола. Явно китайците са позасилили нещата.

    40-ката определено плаче за подмяна също - това е платформата на Фокус/Мазда3 от 2005-а.

  22. 22 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#21:"peaspiring"]Браво. И аз карах такова.... през 2008-а обаче.[/quote]

    А, ти си карал такова ПРЕЗ 2008...аз имах предвид, че моето е модел 2007 г. (първоначална регистрация)!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  23. 23 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#21:"peaspiring"]40-ката определено плаче за подмяна също - това е платформата на Фокус/Мазда3 от 2005-а. [/quote]

    Тука нещо си се объркал явно, или не си добре информиран! Волво V40 е изцяло нов модел, не знам дали го има в България (би трябвало), но тук в Скандинавия се продава от няколко месеца...виждал съм такива на живо по улиците!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  24. 24 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#21] от "peaspiring":

    За тоя модел говоря:
    http://www.carsuk.net/wp-content/gallery/volvo-v40-r-design/volvo-v40-r-design-1.jpg
    http://www.zercustoms.com/news/images/Volvo/Volvo-V40-R-Design-1.jpg

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  25. 25 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 592 Весело



    [quote#17:"BulgAryan"]Няма отърване, ще си го кара до гроб...[/quote]

    Ми то такъв си е слоуганът на Волво: Volvo for live!

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  26. 26 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 502 Весело

    До коментар [#22] от "BulgAryan":

    Аз карах модел 2007-а през 2008-а, драги.

  27. 27 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Весело

    [quote#25:"axel"]Ми то такъв си е слоуганът на Волво: Volvo for live! [/quote]

    Добър слоуган, доближава се в общи линии до ,,философията'' на шведско-китайските автомобили...но за да си пасне перфектно с нея, би трябвало да е следният: ,,Volvo for whole life'', !

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  28. 28 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Весело

    [quote#26:"peaspiring"]Аз карах модел 2007-а през 2008-а, драги. [/quote]

    E, добре де...аз го казах т'ва не за да се заяждам, просто като казваш ,,през 2008'' човек остава с впечатление, че си го карал за малко (примерно около година)...к'во стана после, продаде ли го? Не вярвам да е било служебно ,,Ауди''-то, щото никой шеф не би предоставил точно ,,3.0 TDI-Quattro'' на служителите си!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  29. 29 Профил на _plamen_
    _plamen_
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Вол... кво?

    Българската дума е "етер".
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на ........
    ........
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#13:"inn"]Още при покупката не съм си правил илюзия, че един ден непременно ще губя и то сериозно (като пари между покупна и продажна цена), но зная и в името на какво съм приел тази бъдеща загуба[/quote]

    щом е така - всичко е ОК

    [quote#17:"BulgAryan"]Няма отърване, ще си го кара до гроб...който издържи повече, Волвото или неговият собственик, [/quote]

    разбирам метафората ,

    но живеем в 2013 год -

    не в 1985 (в условията на свръхдефицит на автомобили) , когато един автомобил се караше 20 год

    а иначе си прав "слогънат - Волво до живот" работи...

    докато се загледаш в следващата по-нова версия и те "засърби"

    после-.......знаем колко струват слоганите

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#20] от "BulgAryan":

    [quote#20:"BulgAryan"]Аз карам ,,Audi'' 3.0 TDI-Quattro, 2007 г.![/quote]

    Прекрасен автомобил, завиждам ти (макар че "Аudi" 3.0 TDI-Quattro 2007 г." може да значи и А4, и А6, и А8, и Q7). Не се съмнявам, че си и на подобаващо финансово ниво.

    Едно нещо обаче не мога да си обясня - откъде тази страст в спора? Лично аз съм забелязал, че колкото повече един човек е финансово добре и е в състояние да си позволи добър автомобил (Мерцедес, Ауди, БМВ, изключвам по твоя воля Волво от този клуб), толкова повече не му пука за другите (особено непознати) дали те се "набутват" с техния си избор. Но ти изглежда си изключение. По-горе имах неблагоразумието да споделя, че съм предпочел ново S40 D2, вместо 1-2 годишни БМВ, Ауди и Мерц., но признавам си такъв отпор не съм очаквал - направо ме изяде с парцалите, та дори и за гроба ми спомена. Получи се така, че на тебе повече ти пука за грешката Волво, отколкото на мен самия...
    [quote#18:"BulgAryan"].и друг път да внимаваш къде си даваш парите![/quote]
    Добре, обещавам.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  38. 38 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#34:"inn"]Прекрасен автомобил, завиждам ти (макар че "Аudi" 3.0 TDI-Quattro 2007 г." може да значи и А4, и А6, и А8, и Q7). Не се съмнявам, че си и на подобаващо финансово ниво.
    [/quote]

    Прав си, забравил съм да уточня...моето е А6! Живея в Скандинавия от 8 години, така че финансовото ми ниво е действително на подобаващо (както казваш) ниво! Ако ,,подобаващо'' означава, че без проблем мога да си позволя такъв автомобил!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  40. 40 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Волво ми допада като кола, но за мен е силно надценен автомобил.
    Интерсното беше, че гледах на едно от автомобилните изложения през 2004 година ако не се лъжа, трябва да е бил С40 модела. За някаква бензинова модификация с ниско ниво на оборудване ми искаха почти 50 хил. лв. Абсолютна лудост, но явно такъв си беше пазара, щом има купувачи.
    Мой познат си взе по-късно ХС90. Големи драми, големи ремонти. Можеше да си вземе всякаква кола, но не искаше да изглежда като мутра с Мерседес или БМВ например. И съотвеетна им сърба попарата. беше стигнал до там да иска да му върнат парите защото гаранционно му подменяха един и същи детайл няколко пъти. То не бяха адвокати, преговори, чудеса. С такива дилъри като нашите няма как да излезеш на глава.
    Дано китайците да са подобрили малко нещата. Форд определено само ги загробиха.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  43. 43 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Това, което не харесвам на новите модели на Волво, е пренебрегването на едно много характерно за тях качество - големият и удобен багажник. След пенсионирането на V70 и V50, единствено XC70 и донякъде XC90 имат големи багажници. Зная, че за много хора това не е важно, ала аз не съм от тях.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    [quote#43:"Знам и Мога"]Това, което не харесвам на новите модели на Волво[/quote]

    ... е, че приличат на 4-5 други марки коли.

    Аз съм от едно поколение, което навремето можеше да различи всяка марка по силуета от километър разстояние. Волво беше Волво, Ситроен беше Ситроен, Пежо-Пежо и т.н.

    Първи японците започнаха - през 90-те - да произвеждат коли, които, ако им размениш емблемите, никой нямаше да забележи. Сега гледам, че колите все повече си приличат. Стана като със самолетите - само много обиграно око на често пътуващ и висящ по летищата може да различи А320 от Б737 - когато прелитат във въздуха над главата ти, всички изглеждат еднакво. Това е, защото параметрите - товароносимост, скорост, фюъл ефишънси, обхват на полета - се задават на компютъра и той изплюва перфектния силует.

    Перфектен, ама еднакъв.

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  49. 49 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Сигурно са удобни и сигурни и каквото си поискаш , но за сметка на това са грозни , скучни и не предизвикват абсолютно никаква емоция.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  50. 50 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    [quote#49:"Karla по пътя на Alien"]... грозни , скучни и не предизвикват абсолютно никаква емоция.[/quote]

    Чак грозни не бих ги нарекъл, но леко безлични - определено. Като удобни обувки.

    Между другото, прези седмица бях в Мола на Стамболийски с моя син, за да му купя играчки, и видях новото Пежо 301 - то леко прилича на Волвото горе:
    http://images5.fanpop.com/image/photos/30900000/PEUGEOT-301-peugeot-30987169-2500-1250.jpg

    Пежо да прилича на Волво - докъде се докара светът?!

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  51. 51 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#50] от "Norman Granz":

    Бе Пежо се държат все пак. Е , не са Ситроен или ФИАТ , но дизайна им е доста читав , а иначе за мен в последните години лидер е Мазда и корейците в нормалния сегмент , за по-нагоре имам други предпочитания , но в никакъв случай германски.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    [quote#51:"Karla по пътя на Alien"]Е , не са Ситроен... [/quote]

    Като естетика (и возия) големите седани на Ситроен
    са ненадминати.

    Виж този интериор:
    http://emotorauto.com/wp-content/uploads/Citroen-C5-50.jpg

    Харесва ли ти?

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  54. 54 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#53] от "Norman Granz":

    Аз лично съм фен ето на това :
    http://www.californiaclassix.com/archive/35_Auburn_c167.html

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  55. 55 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    [quote#54:"Karla по пътя на Alien"]Аз лично съм фен ето на това : [/quote]

    Е, ако си говорим за автомобилна класика, Америка е мястото!
    Аз много си падам по този, малко по-"модерен", автомобил, не на последно място заради особено оформената задница, с две близко разположени едно до друго колела, впоследствие заимствани от "сплесканите" Ситроени:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f1/Hudson_Hornet_4-door_burgundy.JPG

    Само че Ситроенът е "траксион авант", докато пре това нещо задните колела движат - как ли е постигал стабилност?

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  56. 56 Профил на ........
    ........
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#40:"gogo2011"]Волво ми допада като кола, но за мен е Силно Надценен автомобил. ......................


    С такива дилъри като нашите няма как да излезеш на глава. [/quote]

    от 54 коментара ти си първият - ползващ някакъв Обективен индикатор за покупка на стока

    колкото до Дилъра - той не е виновен ,
    той работи според Купувача на Пазара

    "Дилъри" на ток,бензин,кашкавал........коли ..

    не е луд този който яде баница....

  57. 57 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4346 Неутрално

    [quote#3:"Pima"]предубеден съм негативно след като ги купи Форд... [/quote]
    Форд ги продаде отдавна на китайците от Джили. Сега дали си предубеден?

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  58. 58 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 772 Неутрално

    [quote#46:"Norman Granz"]... е, че приличат на 4-5 други марки коли.[/quote]

    Уви, прав си. Загуби се характерната груба, недодялана муцуна на волвото. Моделите до 2008 г. още имаха свой вид, свое излъчване, пак леко ръбато едно такова, волваджийско.

  59. 59 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 772 Неутрално

    [quote#53:"Norman Granz"]Виж този интериор:
    http://emotorauto.com/wp-content/uploads/Citroen-C5-50.jpg

    Харесва ли ти? [/quote]

    Честно казано, не. Аз съм човек, който обича светлинки и копчета, обаче това ми се вижда прекалено. Воланът наподобява на джойстик на игрова конзола, а може да има даже повече контроли от такъв. Не казвам, че е лошо. Просто не ми харесва.

  60. 60 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    [quote#59:"Знам и Мога"]Воланът наподобява на джойстик на игрова конзола, а може да има даже повече контроли от такъв. [/quote]

    Между другото, средната част на волана (тази с копчетата) е неподвижна, а кръгът се върти около нея. Доста удобно е - например, за да отговориш на телефона, когато някой ти звъни, или за да смениш станцията на радиото (парчето на диска), или да видиш колко гориво си изразходвал, колко километра ти остават до дестинацията и т.н.

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  61. 61 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 556 Весело

    Незнам дали все повече заприличват на китайски пагоди, но аз няма да си купя китайска кола, правена в Швеция, понеже фирмата била пред фалит. Една среден клас струва около 37-38000€, за много по добра цена може да се купи форд, и да мине същите километри без проблем. Още повече от добра немска, или японска за тези пари се купува отличен автомобил, а не китайски сглобен в Швеция.Волво, не е това, което беше!

    До коментар [#60] от "Norman Granz":
    Ситроена който си показал, е класи над китайските напъни на шведите, за по-долният им сегмент мога да кажа само, че ги карат много здраво, и са издръжливи неочаквано за самият мен.

  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    [quote#61:"ikechukwu"]Ситроена който си показал, е класи над китайските напъни на шведите[/quote]

    Моят Ситроен е top of the line, с 3-литровия V6 дизел с два турбокомпресора, 247 к.с. Наистина не мога да си представя срещу какъв китайски автомобил бих могъл да го разменя. Може би срещу контролния пакет на Great Wall?

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на #43c6dB
    #43c6dB
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Мога да кажа едно на всичките критици и разбирачи.
    Който си е взел и кара Волво, знае къде е разликата.

    Само за Ганьо в България единствените добри коли са Мерцедес, БМВ, Ауди и VW.

    Fail With Honour Then Succeed By Fraud
  65. 65 Профил на #43c6dB
    #43c6dB
    Рейтинг: 1401 Весело

    До коментар [#17] от "BulgAryan":

    А твоето Ауди дали ще издържи толкова, па било то и quattro, с първоначална регистрация? Съмнявам се, хехех )

    Fail With Honour Then Succeed By Fraud
  66. 66 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#60] от "Norman Granz":

    Но споря, дори съм сигурен, че е удобно. Карал съм навремето, макар и за малко, Ситроен Ксара (с екстри до козирката) и мога да твърдя, че за мен това е най-удобната кола за возене. Въпросният волан не ми харесва чисто естетически.

    Волвото ми е обаче като краста... Харесвам си колите и толкоз, с ирационални на моменти причини. Уви, от последните модели вече харесвам само XC70.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.