"Ауди" А3 за първи път ще има и версия седан



За първи път в историята си моделът А3 на "Ауди" ще има и версия седан от това лята. До сега колата се предлагаше само с три и пет врати (спортбек). От компанията посочват, че с новия силует на А3 "Ауди" навлиза в най-популярния сегмент в световен мащаб.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 548 Любопитно

    Кому е нужно?!
    А3-ката всеки си я знае като хеч.

  2. 2 Профил на gmladenov04
    gmladenov04
    Рейтинг: 442 Неутрално

    яки са аудитата, ама станаха толкова еднакви. по улицата като мине и не може човек да разбере 8ца ли е, 4ка ли е, 6ца ли е? дик трап

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Ужас! Малък седан това е нескопосан опит на малката кола да изглежда като лимузина.

    Убиваш всичката практичност на хечбека.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Малко странно развитие на модела - сега като параметри идва почти колкото а4/б5 !?
    Да си го бяха оставили двуврат хеч, с корав мотор за ес тройката, ама не би. Поне да го бяха пуснали като двуврато купе...

    Accelerates Under Demonic Influence
  6. 6 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":
    Която практичност на хечбека се състои в това , че можеш да возиш хладилник в багажника.
    От друга страна като отвориш петата врата на хечбека да пълниш пазарските торби и питай жена ми и дечурлигата през зимата им замръзват шушоните- кое му е практичното да си изстудяваш купето откъм багажника?
    Крайно време беше Ауди да направят 4х4 седан тройката. Добър ход.

    Има ли живот след демокрацията ?
  7. 7 Профил на Genata
    Genata
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#2] от "gmladenov04":

    Аз пък не мога да разбера къде е драмата с еднаквия дизайн. Аз поне не държа да се показвам по улиците дали съм с 6ца или с 4ка. Разликата между двете е осезаема от вътре, другото е за парвеню-тата да ходят да се показват колко са им големи пишките....

  8. 8 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#6] от "mediator37":

    Ами А3 е по - долу в ценовия сегмент и се предполага, че ползващите го търсят практичност предимно и по-малко комфорт.

    Който търси комфорт си го плаща (купува си А4 седан например).

    Аз поне така разсъждавам, купувайки А3 не търся комфорта. Утре може да пуснат и А2 и А1 седан.

  9. 9 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#5] от "lo_ridah":

    Да едно купе върху ес3 би било доста по-прилягащо на марката от седан ес3.

  10. 10 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    Имат излишни шасита от модела " Джета".

  11. 11 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#6] от "mediator37":
    [quote#6:"mediator37"]От друга страна като отвориш петата врата на хечбека да пълниш пазарските торби и питай жена ми и дечурлигата през зимата им замръзват шушоните- кое му е практичното да си изстудяваш купето откъм багажника? [/quote]

    Е ти колко време ги товариш тези чанти, половин ден?
    Плюс това жена ти и децата ти не ти ли помагат в пазаруването или кибичат в колата?

    Аз лично седан никога няма да си купя. Единствената полза от задният капак е като спреш някъде можеш да опънеш едно одеало на него, да си извадиш баницата, мекиците, сиренето и да си направиш маса.
    Миналата седмица един приятел ме вика да му закарам дюшекът на вилата защото нямаше как да го хване в неговото Волво S60

  12. 12 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 804 Неутрално

    До коментар [#8] от "niakoi_si":

    В интерес на истината не виждам какъв повече комфрот би ми дало А4. При положение, че цените на 4-ките вече са в небесата, съвсем логична е появата на този автомобил.

  13. 13 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#1] от "оstavime":

    Като за начало на 315-те милиона американци, които не обичат хечбеци. На американския пазар много хечбек модели се продават като седани (като на пример 1 серия на БМВ и Аурис на Тойота).

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  14. 14 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 473 Неутрално

    До коментар [#11] от "gabrovski":

    Абсолутно си прав, просто хечбек и седан санесравними според мен!
    По темата, Ауди нямат избор за изброените пазари и се опитват да откраднат от пазара на 1 серия на БМВ, няма лошо, по голям избор!

  15. 15 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#12] от "irons":

    Не е така, А4 отдолу е друга кола. Поведението на пътя е коренно различно.

  16. 16 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#7] от "Genata":

    Така е, но как да го обясниш на тези, които гледат само отвън?

  17. 17 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 711 Неутрално

    "Версията с четири врати на А3 е с цели 15 см по-дълга от предлаганите към момента. ..."

    Да, но аз не зная колко е дълга хечбека. Толкова много цифри, а най-елементарната я няма.

  18. 18 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1304 Весело

    Ако се махне емблемата, ето ти КИА, Мазда, Форд, Додж или която и да е друга кола. Новите дизайни са повтарящи се при всички модели за седаните. Скоро ще се върнем към изтеглените линии на лимузините от 70'те, или големите калници и заоблените секс-форми от 50'те. Повторения, но ще е интересно.

  19. 19 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1304 Весело

    Другото което дразни е знакът върху предната решетка, грозно е. Тук ще е добре, защото караме само със знак отзад на колата. Предния дори не се дава. Слагаш каквото искаш, ако искаш.

  20. 20 Профил на ........
    ........
    Рейтинг: 368 Весело

    къде е Дойчо Вагин да изнесе лекция за това возилО!

    вчера "признах" , че Вагините да по-добри от Субару , защото не може да спи , репликира ме по няколко пъти,вкл. пише и през нощта.

    я това возилО е най..........

  21. 21 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    По-добро от комбито няма - максимална ефективност и практичност.
    Модата на седаните идва от страните с хладен климат, щото като отворят багажника и уж им изстивало купето. Ама то като помислиш, като отвориш вратата пак ти изстива купето.
    При страните от третия свят (Турция, Индия, Китай) седаните са въпрос на привнесена мода и снобизъм.

    Лицемеркел акбар!
  22. 22 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Това е супер! Последно време има бум на малките седани - Шкода Рапид, Пежо 301... Явно има търсене. Лично на мен ми харесва идеята за малък седан. Бих си го купил.

  23. 23 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#21] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Не съм съгласен с теб. На мен лично не ми харесва да пътувам с багажа на ръка разстояние. Комбито за мен е пенсионерски автомобил. Ферари комби има ли?

  24. 24 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    До коментар [#23] от "yavor87":

    Ферари? Ето за това говоря - снобизъм.
    Комбито има един основен недостатък - ако катастрофираш всичко ще ти се качи на главата. Но за сметка на това може да товариш в него кучета, мебели, колела, телевизори, багаж... Някои по-големи комбита стават и за спане - разтягаш седалките, слагаш дюшека и не се занимаваш с палатки.

    Лицемеркел акбар!
  25. 25 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1353 Любопитно

    До коментар [#23] от "yavor87":

    Освен това, да, Ферари имат комби, казва се 456 GT Estate

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7/Ferrari_456_GT_Venice.jpg

    Лицемеркел акбар!
  26. 26 Профил на alexan1234
    alexan1234
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Честно казано повече ми харесва от хечбека. Не е лошо като цена и двигателите са наистина икономични.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах