Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (114)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lone_S
    lone_S
    Рейтинг: 583 Неутрално

    При този наситен пазар ...

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So
  2. 2 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Минали са 7 минути от както е пусната галерията и троловете, които обясняват как това е пълна излагация, държавата не струва и всичко е далавера все още ги няма. Крайно шокиран съм.

    Иначе - галерия на 150 работни места, които не са чакали "държавата да направи нещо".

    Не цъкам плюсове и минуси.
  3. 3 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Браво! Дневник, Хубаво ще е да напишете и колко и кои модели се провеждат понастоящем и колко и кои модели ще се произвеждат в следващите три години!.

  4. 4 Профил на MC Hammer
    MC Hammer
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#1] от "вертиS":
    Всичко е маркетинк, при толкова тарикати в тая държава имаме голям нереализиран ресурс в това отношение

    ДА ВИ ЕБА МАЙКАТА ПРОСТА, ПРОДАЖНИ, ЖАЛКИ ГЪЗОБЛИЗЦИ !!!
  5. 5 Профил на postbot
    postbot
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Явно не е толкова розово положението, щом 1/10 е натовареността. Да не се окаже както някои предполагаха -- завода в Ловеч е за параван, а готовите коли си идват направо от Китай, обаче уж сглобени в ЕС. Гришата Ганчев с техническо ноу-хау може да не е известен, но е добре известен с такова за крадене на (захарно) ДДС.

    Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
  6. 6 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 868 Неутрално

    е колко автомобила в крайна сметка са продадени

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  7. 7 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Как да се стимулира икономикат и да се открият работни места ли?
    Държавната и общинска администрация да бъде задължена да подменя автопарка с автомобилите от Ловеч, както това са стори от завода - купуват акумулатори и масла от БЪЛГАРСКИ производители.Похвално и национално отговорно.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  8. 8 Профил на Philotimo
    Philotimo
    Рейтинг: 536 Неутрално

    По колко вървят пикапите?

  9. 9 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2986 Неутрално

    До коментар [#5] от "postbot":


    [quote#5:"postbot"]Да не се окаже както някои предполагаха -- завода в Ловеч е за параван, а готовите коли си идват направо от Китай, обаче уж сглобени в ЕС. [/quote]И японци и корейци го правят в Словакия,Полша и други страни от Източна Европа.Какво странно има в това?!

  10. 10 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Хм, прегледах галерията със смесени чувства.
    От една страна - браво, супер, осигурява се работа, бизнес се върти, млади хора намират реализация и т.н. Признавам си, че аз например, както 99% не биха могли да реализират такова начинание (дори и парите да не са голям проблем).
    От друга страна - ми става ми малко тъжно. Технологията е с 20, 30, че дали не и 50 години назад от това, което се ползва от истниските производители. Някой да видя поне един промишлен робот на снимките. И без грам носталгия по соца, да отбележа, че имахме промишлени роботи през 80-те години.
    Който иска, да поглене в тубата, има филмчета как се прави и сглобява едно BMW. Като ги гледа, човек така се изкефва, че му се прииска да си купи едно. А шанса да си купя Греат Уол е 0,001%

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  11. 11 Профил на MC Hammer
    MC Hammer
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#5] от "postbot":
    Никак не е зле, това са 7 500 автомобила за годината , едно добо начало! Намирането и обучването на персонала също отнема време, дано догодина заработи на сто 100%!

    ДА ВИ ЕБА МАЙКАТА ПРОСТА, ПРОДАЖНИ, ЖАЛКИ ГЪЗОБЛИЗЦИ !!!
  12. 12 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#2:"Imaginary Friend"]които не са чакали "държавата да направи нещо".[/quote]

    Абе не се ли чу по едно време нещо за некакви данъчни проблеми на Ганчев? Не тече ли и разследване още?

    "Спестени" данъци са си държавна субсидия.

    ден година храни.
  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    Таз година полупроводници, догодина - цели.

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  14. 14 Профил на postbot
    postbot
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#11] от "Хмелницки":

    Окей, може би си прав. Не знам как са им разчетите, но се чудя защо са планирали 10 пъти по-голяма производствен мощност. Нищо не е случайно все пак.

    Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
  15. 15 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 741 Неутрално

    90% от хората, които коментират в Дневник.БГ са мрънкащи нищо не направили в живота си хора.

    Точка.

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  16. 16 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Не им желая лошото, но крайната дума има пазарът. Досега съм видял 1 (един) път такова на улицата. Е, не съм гледал специално, но по принцип отбелязвам наум марките на колите. Когато описваха технологията на тези коли ми се стори прекалено вехта. Със сигурност за парите на едно ново такова човек може да си вземе примерно Пежо секонд хенд, което е хем по-мощно, хем по-икономично, хем по-комфортно, хем по-сигурно при удар. И вероятно ще надживее Грейт Уола в дългосрочен план, ама това вече са само догадки.

  17. 17 Профил на liion44
    liion44
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Първо трябва да се изгради мрежа от дистрибутори.марката да се възприеме от потенциалните купувачи като надежна .да има сервизни центрове които да поемат гаранцията .и още куп неща за да се бори с конкуренцията .Ниската цена е предимство но при добро качество.

  18. 18 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Да усвояват бързо Voleex C30, C50 и Hover H6. Към тях ще има много по-голям интерес от нелепото копие на стария Yaris и пикапа.

  19. 19 Профил на postbot
    postbot
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#9] от "yanne":

    "Странното" е, че би могло тук да се симулира дейност, за да се избегнат мита. Японците съм сигурен, че не го правят -- те не биха и влезли в джойнт венчър с такъв съмнителен тип като Г. Ганчев.

    Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
  20. 20 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 620 Весело

    [quote#13:"Norman Granz"]Таз година полупроводници, догодина - цели. [/quote]
    Винаги успява да ме развесели

  21. 21 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 593 Неутрално

    great wall h7 на снимки изглежда много добре.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  22. 22 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#7:"nuzzo"]Държавната и общинска администрация да бъде задължена да подменя автопарка с автомобилите от Ловеч, както това са стори от завода - купуват акумулатори и масла от БЪЛГАРСКИ производители.Похвално и национално отговорно. [/quote]

    доста тъпа идея

    гарантирано изоставане и преразход, ама с парите от НАШИТЕ данъци

    ако е доказано качествен продукт като примерно френските коли, едно рамо от държавата не е лошо, но за неясен продукт на неясен бизнес, недоказал с нищо, че има потенциал - не, мерси, не и с моите данъци

  23. 23 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Ами в тази област на пазара трудно се пробива. Особено сега. Но и добър маркетинг е нужен, както каза някой по- горе.

  24. 24 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    [quote#10:"bulldog"]Някой да видя поне един промишлен робот на снимките. [/quote]

    Деу фалира заради тези роботи. Роботизирани заводи, които нямаха изплащане. А се хвалеха, че по процент на роботизация са изпреварили Мерцедес и постоянно печелеха в съревнованията за качество на разни журнали.

    ДЕОС - българските либерали. Няма други на хоризонта!
  25. 25 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 553 Весело

    Пауновски, имам 2 думи за теб - knock-down kit.

    #killwhitey
  26. 26 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    Веднъж в София ме возиха на грейтуолския джип... беше може би преди година-две...

  27. 27 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Маркетингът им е подлежащ на съмнение за ефикасността си.
    Аз миналата година си взех нов автомобил и не беше български.
    Волекс - малък, не е лош, НО не е много по-евтин от Тойота Ярис

    Пикапът и Джипката - За пикапа съм чувал хубави работи, джипката 2,4 мотор на бензин....

    Дано имат успех!

    Любов и светлина!
  28. 28 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Фиат в Сърбия вече произвежда по 300 000 автомобила годишно като изнася и за американския пазар, не само за Европа.Така, е като разчитаме на китайци и руснаци да откриват работни места, а не големи европейски и американски компании.За разлика от нас сърбите не са толкоз прости.

  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    [quote#16:"the_sceptic"]Досега съм видял 1 (един) път такова на улицата. [/quote]

    Виждат се отвреме-навреме (много рядко) най-вече пикапи (тръкове, както им викат в Америка). Веднъж карах след един такъв по магистралата за Пазарджик и съжалих шофьора - така друсаше онова ми ти нещо, така се люшкаше и подскачаше по неравностите...

    НЕ СПОРЯ С ИДИОТИ И НЕ ОТГОВАРЯМ НА ТРОЛОВЕ.
  30. 30 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#29:"Norman Granz"]така друсаше онова ми ти нещо, така се люшкаше и подскачаше по неравностите... [/quote]

    незнам за стеед, но явно пикапите си друсат, карал съм форд рейнджър и беше страшно друсане и на най-малката неравност

  31. 31 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1316 Весело

    Аз освен дадените "за ползване" зорлем на МВР-то джипове, други Велики стени не съм виждал да се търкалят по пътищата. Да не са луди хората да дават парите на китайци + Гришата!

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  32. 32 Профил на skyfighter
    skyfighter
    Рейтинг: 455 Неутрално

    http://www.bloomberg.com/news/2013-07-04/great-wall-of-china-uses-military-precision-in-suv-battle-cars.html

    Ето една интересна статия за фирмата майка. Няма лошо, че работят тук.

  33. 33 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#10] от "bulldog":

    въпрос на сметка за промишлените роботи. sunligh, ако не се лъжа за името, стана световен лидер в батериите след като разкара всички роботи и сложи хора да ги сглобяват. като цената на труда ни стане съпоставима с норвежката например, ще е само с роботи, дотогава ще е по-изгодно с хора.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  34. 34 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Година и половина след откриването на завода на "Грейт Уол" край Баховица той работи с една десета от капацитета си, като е усвоено производството на два модела.
    ==================================
    Някой ще каже - българска му работа .............. и ще е прав.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  35. 35 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#19] от "postbot":

    Правят го драги-товарят Тойоти и Мазди от Лаем Чабанг(Тайланд),където имат заводи и ги возят в Нагоя или Йокохама.Оттам ги товарят пак на корабите и ги изнасят с гордото Мейд ин джапан.

  36. 36 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Единствената японска марка която се произвежда само в Япония е Субару.

  37. 37 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1144 Любопитно

    До коментар [#17] от "liion44":


    [quote#17:"liion44"]Ниската цена е предимство но при добро качество. [/quote]
    -Това без съмнение е така ! -Но къде се забелязва "ниска" цена при тази марка ? -За по-малко пари може да се купи аналогичен автомобил! -Така че с "цени" тези няма да спечелят пазар !

  38. 38 Профил на smehur_co
    smehur_co
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Похвално е начинанието на Гришата. В най-голямата криза се захвана, намери пари и ги вложи в родния си край и вече има краен продукт, който се произвежда в България. Ние сме малък пазар. Трябва да наблегнат силно на маркетинга в Западна Европа, да направят цените поне с 20% по-ниски от тези на Дачиите и да работят, работят, работят. Преди 6-7 г. кат излязоха първите "Дъстери" всички се смееха и се подиграваха на румънците. Сега виждам все повече от тях навсякъде... Германия, Белгия, Франция, Испания...
    Не знам каква е ролята на Грйт Уол в цялата работа, но без тяхана подкрепа (производство за целия европейски пазар в България САМО) и дългосрочна стратегия (изграждане на мрежа от дилъри и сервизно обслужване в цяла Европа), за което се изискват огромни ресурси, ми е трудно да си представя как би изглеждал пробив на пазара.
    Пожелавам им вяра и успех.

    Вяра. Надежда. Любов.
  39. 39 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Веднъж водих един швейцарец в шоурума им. Разгледахме Стиида и Ховър 5. Човекът беще възхитен от цената, но се отчая когато видя дъртия двигател модел от преди 20 години. И коментара му беше много точен - тази кола с един по-добър и съвременен двигател при сходна цена може да намери много добър пазарр.

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  40. 40 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#24:"cinik"]Деу фалира заради тези роботи.[/quote]

    Деу фалира заради скапаните бракми, които продаваха. Роботите нямат нищо общо.

    ден година храни.
  41. 41 Профил на postbot
    postbot
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#35] от "pavur":

    Хм, това не е точно същото. Едно е да сложиш "Made in Japan", на нещо сглобено в Тайланд, друго е да продаваш коли (в ЕС) *като* сглобени в ЕС, когато те всъщност са изцяло "сделани" в Китай. В единия случай подвеждаш клиентите си, в другия -- директно лъжеш с митата.

    Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
  42. 42 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#39] от "DrAvalanche":

    На беемвето двигателя му не е ли с вътрешно горене бе?

  43. 43 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 661 Неутрално

    На грейт уола двигателя му бил дърт-на вътрешно горене.На мерцедеса произведен през 2013-та-двигателя му пак с вътрешно.

  44. 44 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#11] от "Хмелницки":

    По принцип доколкото си спомням бизнес-плана за първата година (2012) трябваше да се сглобят 2000 коли, до края на 2013 да се сглабят по 10000, а завода да заработи на пълни обороти до края на 2015. Ако към края на септември се усвои още 1 модел мисля, че ще се изпълни плана. А доколкото четох се планира да се вкарат и С20 и С30 за производство тук. Така че стига маркетинга и продажбите да се справят добре завода ще върви. Всяко начало е трудно, особено на такъв конкурентен пазар. Но количките са хубави, никак не са зле, така че се надявам да се продават.

  45. 45 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#31] от "Thermobee":

    Не знам къде гледаш, ама специално от малките се търкалят доста, а джиповете също изскачат все повече, а пикапа е най-продавания пикап в България за миналата година. Това са ми наблюденията поне в София. Във Варна и Пловдив също съм виждал, така че мисля, че не е толкова зле. Ама ти си философствай и плюй. Не виждам какво хубаво намираш в това, че производство в България не върви, както ти смяташ.

  46. 46 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#33] от "彼得。斯托亚诺夫":

    До коментар [#24] от "cinik":

    Да де, така е.
    Работата малко е двояка - ако има роботи - нема работни места. Но друга страна - ние на китайци ли искаме да се правим или на европейци? Ще се окаже прав Доганя, че пътят към европа минава през Истанбул. Само дето забравил да уточни, че минава и през Бейджинг.

    Интересно ми е, в заводите на Audi в Györ Унгария например дали ма'ах на ръка или са автоматизирани? (риторичен въпрос, естествено) И що така - унгарците по умни ли са, по симпатични ли от нас или само дето са по-близко до Европа, че на тях им дават да сглобяват Ауди 3-ка, пък на нас ...

    Ех, пълно щастие няма

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  47. 47 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#22:"the_sceptic"]ако е доказано качествен продукт като примерно френските коли[/quote]

    Хе-хе, шегуваш ни ти-и-и-и

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  48. 48 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#28] от "Само Левски":

    Хайде недей скача с тоя завод на Фиат - правителството им сега се чуди как да се оправи щото поеха да плащат осигуровките на всички работници за 5 години, та и разни други ангажименти, та на държавата ще й струва тоя завод към 1млрд. евро и няма никакви гаранции, че щом спре субсидията Фиат няма да си премести производството в Полша или обратно в Италия, където имат сводобни мощности. Както впрочем направи Нокиа в Румъния като спряха да ги субсидират. Това е грешен начин на привличане на инвестиции, който не се отплаща особено.

  49. 49 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 698 Любопитно

    Шапки долу за Гришата! Може да е прост, но трябват повече хора, които да работят конструктивно!

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  50. 50 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#49] от "Lord Dreadfort":

    Къщичка за птиченца правил ли си някога .... ?
    http://www.youtube.com/watch?v=sl6vntGuk7A

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  51. 51 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 480 Весело

    [quote#11:"Хмелницки"]обучването на персонала[/quote]
    Това с обучението не е проблем- половината да сглобяват, другата половина да разглобяват и на следващия ден си сменят работните места. За година ще са факири.

  52. 52 Профил на Frank Zappa
    Frank Zappa
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Един съвет към Гришата!

    На колите да пише не

    "Made in България!",

    а "Assembled в България!"

    Кандидат за член на ПП Четвърти километър
  53. 53 Профил на p.i.p.
    p.i.p.
    Рейтинг: 378 Неутрално

    До коментар [#10] от "bulldog":

    просто не си запознат със завода.
    това от снимките са 2-те построени халета за финален монтаж. другите две халета бяха в доста начален стадии преди година и оттогава не знам какво е положението. та именно във въпросните две не достроени халета би трябвало да са въпросните роботи за ламаринените заготовки, боядисване и др.

  54. 54 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Весело

    [quote#7:"nuzzo"]Държавната и общинска администрация да бъде задължена да подменя автопарка с автомобилите от Ловеч, както това са стори от завода - купуват акумулатори и масла от БЪЛГАРСКИ производители.Похвално и национално отговорно. [/quote]
    Тази "национална отговорност" знаеш ли до къде води - до това да се редиш 20г. за Лада от СССР и 10 год. кола да струва повече от нова! сега обаче сме в 21-и век, а не в 20-и; живеем не за Съветския съюз, а в ЕС, където просперитета идва не от ограниченията на държавата, а от свободната търговия.

  55. 55 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 503 Неутрално

    бате, де я видя тая свободна търговия по света че ни е трудно да я видим

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  56. 56 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Аз пък ги виждам непрекъснато и не зная как са от към качество, но и С10 и пикапа, както и джипа са напълно наред поне откъм визия.

  57. 57 Профил на Жик-Так
    Жик-Так
    Рейтинг: 160 Неутрално

    Голямо начинание на Гриша Ганчев.
    Това трябва да се развива в България за ужас на олигарсите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  58. 58 Профил на zuk_trombon
    zuk_trombon
    Рейтинг: 1304 Весело

    [quote#29:"Norman Granz"]така друсаше онова ми ти нещо, така се люшкаше и подскачаше по неравностите...[/quote]

    Като лада нива?

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  59. 59 Профил на zuk_trombon
    zuk_trombon
    Рейтинг: 1304 Весело

    На снимка 17 като ги гледам как спрягат глагола мотам се и ми е ясно защо работи на една десетаот капацитета

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  60. 60 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#55] от "42":

    Търговията наистина е свободна и трябва да си благодарен за това. Ако бяхме примерно Путинистан, нашето джудже щеше да сложи жестоки мита за да пази местната лада от фалит и целият български народ щеше да гризе дървото та Гриша Ганчев да тлъстее.

  61. 61 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#49] от "Lord Dreadfort":

    Ходи да му целунеш...

    Любов и светлина!
  62. 62 Профил на Тони Шнайдера
    Тони Шнайдера
    Рейтинг: 1552 Весело

    [quote#10:"bulldog"]Технологията е с 20, 30, че дали не и 50 години назад от това, което се ползва от истниските производители. Някой да видя поне един промишлен робот на снимките.[/quote]

    Братчед, без да правя паралел ще ти кажа, че дори и днес, най-скъпите марки автомобили, като Ферари, Ролс Ройс и пр., се изработват изключително "ръчно". Думата ръчно е в кавичики, защото се ползват най-съвременните технологии, но "промишлени роботи", няма. Но това не прави автомобилите им калпави.

    Три пъти го режа и все е късо.
  63. 63 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#54] от "m_style":

    Искали сте да кажете нещо "весело", но ....не се е получило, а още по-малко има връзка и с цитираният ми текст.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  64. 64 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#22] от "the_sceptic":

    Предпочитам НАШИТЕ данъци, да отиват, не , а да се връщат обратно в НАШАТА икономика, по този "тъп" начин, за да създават БВП, заетост и синергични ефекти за българсаката икономика, отколкото да изнясяме доход и създаване на чужди работни места, стимулирайки, я руска, я китайска и турска икономика .
    Та така за "тъпите" идеи..
    А, я да ви видя вашите "умни" !

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  65. 65 Профил на exp
    exp
    Рейтинг: 175 Неутрално

    Радваме ме всичко което видях и прочетох.
    Купуват акумулатори и масла от Български производители,Похвално.
    Но съм отвратен от злобата във доста от коментарите.
    Най добри пожелания

  66. 66 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#62] от "Тони Шнайдера":

    Браво, невероятно адекватно сравнение. Само дето в единя случай говорим за масово производство, докато Ферараи и РолсРойс не са ТОЧНО масово производство.

    Знам, че ще ме обвините за черноглед, но ... реалността е: Китайците се учат от Америка И Европа (пълно е с китайски студенти в Германия, дето обаче не мислят да остават), крадът по-старички технологии (Моторчето на Митсубиши ... 1980? хм, хм) и после се мъчат да се примъкнат обратно в Европа с такива начинания, като авантюрата на бат ви Гриша.

    Това обаче, дето се пропуска е, че китайският модел има смисъл само с много ниско заплащане на труда и огромни обеми на оборота. Не виждам нито едно от двете да се получи с този завод.

    Всъщност, спомняте ли си оня напън да се правят Ровър Маестро във Варна? Май има нещо общо с това сега ...

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  67. 67 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 602 Весело

    До коментар [#22] от "the_sceptic":

    "ако е доказано качествен продукт като примерно френските коли"

    Доста неудачен пример според мен

    rock n' roll is king!
  68. 68 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#31] от "Thermobee":

    Дрън,дрън,в Пловдив има не малко!

    rock n' roll is king!
  69. 69 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Весело

    Пикапа е идеален за селата, а газовата уреедба трябва да се субсидира от държавата, като в Италия например ...

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  70. 70 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Весело

    Те даже от Литекс си я дават безплатно в момента ))
    http://greatwall.bg/oferti/steed5-offer/

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  71. 71 Профил на MC Hammer
    MC Hammer
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#49] от "Lord Dreadfort":
    Ти къщичка за пиленца строил ли си, а ?!

    ДА ВИ ЕБА МАЙКАТА ПРОСТА, ПРОДАЖНИ, ЖАЛКИ ГЪЗОБЛИЗЦИ !!!
  72. 72 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Весело

    ))
    http://greatwall.bg/wp-content/uploads/2013/02/steed-23.jpg

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  73. 73 Профил на bg
    bg
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Без роботи няма как на всеки 8 минути да слиза по един готов автомобил.

  74. 74 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Пълен примитив. Никакви модерни технологии, да не говорим за роботи. Единственото оравдание за подобно техническо недоразумение е някаква заетост за местното население. Видях подобни китайски "творения" и в други азиатски страни, за които технологиите на този етап не са определящи. За съжаление, от подобни недоносчета не очаквайте развитие в бъдеще.

  75. 75 Профил на Израел  Хендз
    Израел Хендз
    Рейтинг: 375 Неутрално

    това беше голяма измама. политици задължиха всички ДЪРЖАВНИ горски стопанства да купя по два три джипа за по 40 бона, при условие че тия китайско-български хибриди реално не заслужават 20.
    сега само ги местят от гараж в гараж а си карат японските тойоти и руските ниви в които всъщност си вършат работота..

    мореплавател, авантюрист, доносник на властите и кандидат богаташ, починал като просяк в Лондон
  76. 76 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#64] от "nuzzo":

    Идеята ти е тъпа точно за това - защото не се създава БВП.

    Ако ти произвеждаш боклук, но ние трябва да го купуваме (например защото бил български), то ти крадеш от нас. А кражбата не е БВП, а обратното -минусБВП.

    Обратно: ако аз съм свободен да купя най-доброто от където ми е най-изгодно, максимирам позите в моите си дела, т.е. БВП расте.

    Въпроси?

  77. 77 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#76] от "iazdakaja":

    1.Уточнете си какво е БВП, пък после продълете със съжденията.
    2.Като как определихте какво е боклук и какво не? За тази цена, тези модели.
    3.Вие сте свободен да купувате от където си щете, парите са си ваши, но Държавата трябва да харчи НАШИТЕ пари, по начин създаваш нов БВП, заетост, нови данъци, и т.н... "тъпо" и просто, но е вярно и правилно.

    Въпроси?

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  78. 78 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#77] от "nuzzo":

    1. Няма значение какво БВП, защото всяка методология ще даде същия резултат.
    2. Казах АКО е боклук. Ако не, аз сам ще го намеря да го купя - няма нужда от протекции.
    3. Данъците са също МОИ пари - значи важи същото правило - купува се само най-доброто! Всякакви други критерии - например най-розовото, най-косматото, най-българското... са ирелевантни към целта(носене на полза, в случая в транспорта) и носят загуби за стопанството.

    Сега какво е "загуби за стопанството" да уточнявам ли?

  79. 79 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#78] от "iazdakaja":

    Вървим с вас по две успоредни прави, и ако и според теорията, те да се срещат някъде в пространството, то няма да е по тази тема.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  80. 80 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#38] от "smehur_co":

    защото не си чел статистиките на немския ТÜV за автомобили, които не са минали технически преглед заради дефекти. Най-често не минават Дачии и френски автомобили, във всички категории - както до 3 години, така и тези нагоре, които са доста подробно сегментирани.

  81. 81 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#79] от "nuzzo":

    Правата, разбира се, е само една - същата от всички учебници и всички практики, аз само я напомням.

    Разликата е само, че някои народи хвърчат по нея, други се влачат като охлюви, точно защото много саботьори запъват! Защо е така - дали защото са продажници или просто от ниска образованост - това остава неясно.

  82. 82 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    [quote#40:"симо"]Деу фалира заради скапаните бракми, [/quote]

    Деу бяха откраднали мениджъра по качество на Мерцедес и правеха доста качествени коли. Собственикът на гаранционен сервиз на Деу в Австрия ми се е оплаквал още през 1995-та, че не му оставят работа.

    ДЕОС - българските либерали. Няма други на хоризонта!
  83. 83 Профил на i_petrov
    i_petrov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно не се вижда цеха за боядисване и заваряване на каросерията.А те май други цветове за момента не предлагат.А някой знае ли как стои въпроса със издръжливостта и разхода за изминат километър?

  84. 84 Профил на ceco.t
    ceco.t
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Бяха обешали преди 2 г. да открият 2000 работни места, сега са 120

  85. 85 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    Кадрите ми навяват няколко неща. Например въпросите:

    1. Мъка,мъкааа, къде и как ще се продава това ?
    2. Това китайско ли е или българско? Сглобявайки в къщи с LEGO, това прави ли те съдружник с датчаните и печелиш ли от техните продажби?
    3. Не сме ли китайския гараж в задния двор на Европа за безмитен внос . На фона на евтината китайска работна ръка, то нашата по-евтина ли е за да караш части (с планина от опаковки) да се сглобяват тук и то с мудни темпове като ,че ли правиш поръчкови Бентли-та ?

    Оставям настрана нелепото отвсякъде име 'Голямата (китайско-българска) Стена' , както и рекламите тип 'Made in Ловеч' и 'Made in България' които са най нелепата комбинация от кирилица,латиница и национални комплекси...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  86. 86 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#85] от "Dr_Doolittle":

    1. Продава се в Англия (само пикапа):
    http://greatwallmotor.co.uk/
    и в Италия (основно пикапа):
    http://www.greatwall.it/
    този пикап просто няма конкурент за тази цена в Европа, така че пазара му си зависи само от маркетинга на Литекс (мотърс)
    2. Всяко автомобилно производство, стартирано през втората половина на 20ти век, започва с лицензно производство или дори само с асемблиране ... (Лада, Сеат, Дачия, Деу и т н)
    Те руски, испански, румънски, корейски ли са???
    3. Ако митото върху вноса на компоненти от Китай е по-ниско от това на готоявия асемблиран автомобил и оправдава асемблирането в България това си е бизнес ниша, в което няма нищо лошо или незаконно.

    Рекламния слоган, който са избрали поне за българския пазар може да не е гениален, но и не е никак лош и поне за чужденците е забавен и запомнящ се (по лични наблюдения)

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  87. 87 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4278 Неутрално

    [quote#39:"DrAvalanche"]И коментара му беше много точен - тази кола с един по-добър и съвременен двигател при сходна цена може да намери много добър пазарр.[/quote]
    Ми да слагат "Перкинс".

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  88. 88 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Неутрално

    в английските ревюта са доста позитивни за пикапа:
    http://www.youtube.com/watch?v=9-PM2TKQFC4

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  89. 89 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#85] от "Dr_Doolittle":
    а ето и кой го купува ))
    http://www.youtube.com/watch?v=uF8fOSluweQ&feature=share&list=PLcKKv2DKDM35e4jbSD3pA-MBS62e1bIzr

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  90. 90 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#15:"Михаил"]90% от хората, които коментират в Дневник.БГ са мрънкащи нищо не направили в живота си хора.
    [/quote]


    Към 99%.

    And Freedom for all
  91. 91 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2928 Неутрално

    [quote#9:"yanne"]И японци и корейци го правят в Словакия,Полша и други страни от Източна Европа.[/quote]
    Бъркаш. ТСпециално за КИА произвежданите и продавани в Европа автомобили се срещат само ва Европа. Те са просто "европейски" автомобили, конструиране в Рюселхайм.

  92. 92 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    20 ахтомбила дневно сглобени ръчно, като RR, много впечатляващо. Сигурно ги продават цяла година поръчалите ги...

  93. 93 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#86] от "socioscan":


    [quote#86:"socioscan"]Те руски, испански, румънски, корейски ли са??? [/quote]

    Той пита печалбите чии са.
    И те наистина не са български. На месец 4 коли на човек = 200-300 лв добавена стойност на кола + ток, масло и акумулатор колко е?

    Абсурдното е, че примерно дилърът на Фолксваген може да вади по-голяма добавена стойност от тръговската дейност и да вкарва повече в българската икономика. И ФВ да е по-български от ГрейтУол.
    За ужас на псевдородолюбивите кандидатпротекционисти от по-горе.

  94. 94 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#93] от "iazdakaja":

    Интересно, че ти сравняваш Грейт Уол с Фолксваген, а Блумбърг са стигнали много по-далеч и смятат, че тази година ще изпревари дори Ферари ))
    Само финансово разбира се, не и технологично ...
    "Though lagging behind major automakers in scale, low costs help its operating margin beat everyone -- even Fiat SpA (F)’s Ferrari. It will probably top the industry this year at 16.4 percent ..."
    http://www.bloomberg.com/news/2013-07-04/great-wall-of-china-uses-military-precision-in-suv-battle-cars.html
    Иначе аналогичния модел на ФВ струва двойно, тоест два пъти по-малко произвеждащи българи ще могат да си го позволят ((
    Съответно ще произведат по-малко, ще внесат по-малко данъци, по-малко добавена стойност и т. н. по твоята логика ...
    http://www.vw-lekotovarni.bg/6/amarok/4/1/268_double_cab

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  95. 95 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#93] от "iazdakaja":

    И да не забравя Volkswagen Amarok се произвежда в Аржентина и асемблира за европейския пазар в Хановер, Германия ))
    Това по-германски или по-европейски го прави ???
    И с какво е по-български от Great Wall Steed 5 ?

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  96. 96 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#82] от "cinik":

    Не знам какво са откраднали и колко им е пораснало качеството като резултат от това крадене, ама аз не съм виждал кола на Деу, в която да искам да се кача, хем съм доста непретенциозен.

    А от няколкото собственици на Деу-та, които познавам, след първия месец възторжено възхищение от собствената хитрост да си купят евтино корейско возило, съм чувал само оплаквания.

    Едва ли са били без причина, но вече не помня подробности, че много вода изтече.

    ден година храни.
  97. 97 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2928 Неутрално

    До коментар [#90] от "zapadnqka":
    Защо ще сме мрънкащи, любопитно ни е какво става в този завод?
    Използват се едва 10% от възможностите на завода, усвоени са 2 модела, а се продават вече почти цялата гама модели. Не е ли и това предприятие друг "троянски кон", този път за Китай, и вратичка за безмитен внос на китайски автомобили?
    Знаеш ли, има не малко бг фирми, които също биха искали да са под чадъра на държавата, а не само да са обект на ревизии и санкции.

  98. 98 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#94] от "socioscan":


    [quote#94:"socioscan"]ФВ струва двойно, тоест два пъти по-малко произвеждащи българи ще могат да си го позволят[/quote]

    А, не се знае, има много фактори... БМВ е по-скъпо от Лексус, но поне 10 пъти повече българи карат БМВ
    Спекулираш...

    Аз също спекулирах.
    Просто дадох пример - илюстрация как в международния вихър от стоки и услуги няма "наши" и "ваши", "по-полезни" и "по-малко полезни", затова свободата трябва да е максимална, а всякакви намеси са плюене срещу вятъра.

  99. 99 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Автомобилния бизнес изисква огромни инвестиции не само в цехове, а и в маркетинг, дистрибуция, мениджмънт - неща, които куцат при GW България.
    И изглежда, че не са успели да се поучат от краха на Ровър със завода им във Варна.
    Никой няма да е доволен ако и този проект се срине, оставайки единствено родината без производство на автомобили. А в тази индустрия има и хляб и сирене - много добавена стойност, много работни места, много износ.
    Смешни са и призивите цяла България да купувала китайските коли, дозглобени у нас. Освен че е незаконно, иИма правила, обществени поръчки и пазарна икономика, ако GW дадат добри цени за добри продукти - нека доставят. Това няма да направи бизнеса им устойчив, а тъкмо обратното - зависим от политиците, които в момента управляват. Друга тема, че говорим на година за -+500 автомобила, сигурно.

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.