"Рейндж Роувър" става хибрид, БМВ Х5 се включва в контакта



"Рейндж Роувър" и БМВ Х5 стават хибриди, стана ясно вчера. Двата модела ще дебютират на изложението във Франкфурт през септември. Моделът на баварците обаче ще е плъгин хибрид, тоест ще се зарежда от контакта, докато този на британците е нормален и получава електричество от работата на двигателя с вътрешно горене.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    разбира се ,че има много ккаво да се прави в насоката електрически автомобили ,но това са все радостни новини ,чакам с нетърпение електкрически автомобил на сносна цена ,за да мога всяка сутрин да ходя на работа на 30 км без разходи за скъпо гориво

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    БРАВО, поредната стъпка към електрическите автомобили и откъсването ни от маркучите на бензинджиите. На петроладжиите вече часовника им работи на обратно броене.

  3. 3 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Двата модела могат да изминат около два километра само на ток.
    ==========================================
    Шашнат съм!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  4. 4 Профил на ѩзыкъ блъгарьскъ
    ѩзыкъ блъгарьскъ
    Рейтинг: 938 Весело

    До коментар [#3] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Виж ся, това е само началото

  5. 5 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Плъгин Хибрид,зарежда от контакт

  6. 6 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Двата модела могат да изминат около два километра само на ток.

    Това е някакъв бутафорен хибрид. Не виждам каква практическа стойност има този велик пробег. Целевата група, към която се целят, най-вероятно са гъзарите, за които надписа хибрид на задната врата е безценен.

  7. 7 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Теслá остава да въведат педали за бекъп система и пакета ще е пълен.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 645 Неутрално

    "БМВ Х5 eDrive използва четирицилиндров бензинов мотор електродвигател с 95 к.с., които дават ускорение до 100 км/ч за 7 секунди."

    това тука ми се струва че е объркано. не знам да има Х5 с 4 цилиндров двигател с 95 коня, че и вдига 100 за 7 секунди, тези коне ще вдигнат тая скорост за 7 секунди ако е мотор или картинг количка дето тежи 100 кила

  9. 9 Профил на ДИАНА
    ДИАНА
    Рейтинг: 392 Неутрално

    БМВ с електрически двигател... абе това нещо не ми вдъхва доверие лично на мен, а съм дългогодишен почитател на марката. Доста бих се замислила за то модел. Не е ли шест цилиндров, все едно не е БМВ.

    Диана Русинова
  10. 10 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 844 Неутрално

    До коментар [#9] от "ДИАНА":

    ще пуснат догодина и и3-да го видим на какво ще мяза, на цена на една добре тройка, около 35К

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  11. 11 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#6] от "bilbotorbins":

    Може да излезе от подземния паркинг без да изпуска газове

    https://www.facebook.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B1%D1%83%D0%BD%D0%B0-1456279664692451/
  12. 12 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#9] от "ДИАНА":

    до едно време беше и "не е ли атмосферка - не е БМВ", но хората там имат други планове

    https://www.facebook.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B1%D1%83%D0%BD%D0%B0-1456279664692451/
  13. 13 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#3] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":


    До коментар [#4] от "cor.ne.edito":


    До коментар [#6] от "bilbotorbins":


    ... 6.4 л/100 км !!!

  14. 14 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#1:"tur671"]чакам с нетърпение електкрически автомобил на сносна цена ,за да мога всяка сутрин да ходя на работа на 30 км без разходи за скъпо гориво[/quote]

    е тва нема да го дочакаш.......
    матрияла се кефи на разни изобретения , но пропуска най-важното - всичко е Бизнес

    за матряла са измислили екологията и производните й


  15. 15 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 645 Неутрално

    сега погледнах и наистина двигателя е четирицилиндров с турбо, който е комбиниран с електродвигател с 95 коня.
    преводача не си е пил кафето май

    " this X5 combines a 95-horsepower electric motor with a turbocharged four-cylinder engine"

  16. 16 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 513 Неутрално

    и пИчели приза за най-малко изминавани километри от хибрид.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  17. 17 Профил на valardohaeris
    valardohaeris
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Там където тества Рейнджа ще мина с Голфа...

  18. 18 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 824 Любопитно

    До коментар [#1] от "tur671":

    Ако си мега ентусиаст потърси някой Conversion Kit или Conversion Guide.

    Има такива в интернет как да си преобразуваш старата кола в сносен (40-50 км пробег) електромобил

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  19. 19 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 404 Любопитно

    "Задвижването естествено е на четирите колела"

    Това казано точно за БМВ е леко неадекватно!

    simple mind
  20. 20 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    До коментар [#18] от "Distributed":

    А благодаря ти но карам две нови тойоти ,които са мн икономични , но нямам нищо против като е за екология да се заменят за електрически автомобили или да се преустроят

  21. 21 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 766 Неутрално

    двигателят с вьтрешно горене може да вьрти генератор на ток които да зарежда батериата през целият пробег на колата какво правят пльг ин само да ни льжат с няколко километра на ток





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах