Китайски автомобил за първи път получи максималните пет звезди на краштест на ЕuroNCAP (видео)

Китайски автомобил за първи път получи максималните пет звезди на краштест на ЕuroNCAP (видео)

© EuroNCAP



"Куорос 3 седан" стана първият китайски автомобил получил максималните пет звезди на краштестовете на независимата организация EuroNCAP. Според проведените от организацията симулирани катастрофи, колата осигурява отлична защита на пасажерите при челен сблъсък, удар отзад и отстрани



Моделът печели и максималният брой точки за защитата на возещите се в него деца на 1.5 и 3 години. Анализът на колата е показал, че тя осигурява и добра защита на крайниците на пешеходците, има обаче забележки за голямата твърдост на колоните на предното стъкло, които могат да нанесат сериозни травми на главите на блъснати хора.


От EuroNCAP посочват, че серийната стабилизираща програма на "Куорос 3 седан" отговаря на изискванията на организацията.





Qoros Auto Co. Ltd е китайско-израелска компания със седемгодишна история. Първите и модели обаче бяха показани тази година през март в Женева. От китайска страна в проекта участва най-големият китайски частен производител на автомобили - Chery Automobile.


"Куорос 3 седан" е дълъг 4.62 м. и е широк 1.84 м. Предлага с два бензинови мотора - 1.6-литров, атмосферен с мощност 126 к.с. и 1.6 турбо със 156 к.с. От компанията работят също по компактен хечбек и комби.

Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Работят хората,подобряват качеството,на продуктите си непрекъснато...

  2. 2 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#1] от "manu_chao":

    Но не и цените! Автомобил Грейт Уол струва колкото Ситроен С4-22 000лв.

  3. 3 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#1:"manu_chao"]Работят хората,подобряват качеството,на продуктите си непрекъснато...[/quote]

    101 % ++
    след пет год никой няма да може ги стигне..
    сложна е за разбиране азиатската същност

    Южна Корея - по-малка от България по площ ,

    но Икономиката им е на 7-8 място в смета ...

    а Китай..........какво да очакваме ?

  4. 4 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4068 Весело

    Успехите на Китай винаги ме радват !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  5. 5 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#2:"deaf"]Но не и цените! Автомобил Грейт Уол струва колкото Ситроен С4-22 000лв.[/quote]

    защо мислиш,че Ситроен е по-читав ?

    Грейт Уол след пет год ще стане като Хюндай и Киа - най-продаваните в Западна Европа

    я отвори аутоскаут.24 и виж какви са им цените !?!?

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2654 Неутрално

    Ами БРАВО, просто показаха на разни други дето шикалкавят и икономисват за сметка на клиентите си, че постигането на високи изисквания по отношение на сигурността на хората не е чак толкова невъзможно и скъпо.

  7. 7 Профил на Съни
    Съни
    Рейтинг: 499 Любопитно

    До коментар [#2] от "deaf":

    Но затова пък автомобилите на Грейт уол са изключително качествени и възможно най-обезопасени при пътуване, дизайнът им също е много добър.

  8. 8 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Браво, това е правилната посока пред тях.

    В началото гонеха само цена, защото според производителите в Китай живота не е чак толкова скъп. Да обаче, в Европа се ценят други качества.

    Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела

  9. 9 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Дневник, "петзвезди" са две отделни думи. Във всяка новина имате смешни правописни грешки.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  10. 10 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Да, но не отчиташ факта че Ситроена за 22 хиляди ще бъде с ръчни стъкла, тазове и без радио. Отделно че качеството на Ситроен е ужасяващо.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1566 Весело

    До коментар [#7] от "Съни":

    Колко ти платиха китайците за тази реклама?

  12. 12 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея. Две-три години още да беше устискал Тодор Велики, но КГБ успя да го свали.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  13. 13 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#10] от "dragozow":

    Сигурно и окачването (най-доброто в света),на Ситроен е "ужасно"! Отказвам се да споря с лаици.
    Лично аз карам само немски коли,но любителите на Ситроен наистина ги харесват и купуват,въпреки че имат пари за тежкарски коли.

  14. 14 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Китайците се научиха да правят и коли, както се научиха да правят и компютри, а след това и самолети. В Европа произвеждаме дългове, финасови спекулации и клепто-цоциализъм.

    intergalactic
  15. 15 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Ако на маската има мачка,пичка и елхичка,мани я таа кола.

  16. 16 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#5:"slave holder"]Хюндай и Киа - най-продаваните в Западна Европа[/quote]

    в Германия е Шкода, а в някои околни държави дори я ползват за полицейска кола.

    Път без препятствия не води до никъде.
  17. 17 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 573 Весело

    лаконично бих изкоментирала, че всички автопроизводители получиха един урок от куро-с и силно се надявам, китайците да не останат само с това, защото ако успеят да подбият цените и на автомобилите световно, това ще е равно, като да обявим, че комунизма победи над лошите, алчни, нагли и нахални капиталисти
    рапорт даден - рапорт приет

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  18. 18 Профил на baybars
    baybars
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#8] от "sadparrot":


    [quote#8:"sadparrot"]Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела[/quote]
    Предполагаш ли също, че масовият китайски купувач е по-глупав от европейският? Като гледам "сигурните" гробници втора-трета ръка по нашите пътища .... не ми се говори!

  19. 19 Профил на walking.dead
    walking.dead
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#1] от "manu_chao":

    платили са си

  20. 20 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Дано да се продава и в България .. Много харесвам седани и приветствам появата на всеки един, независимо от марката и произхода.
    Колкото до Грейт Уол, засега се държат добре - все повече ги виждам по улиците. Да понавъртят 4-5 зими и 150-200 хиляди километра по родните пътища, тогава ще си говорим пак.

  21. 21 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    Леко с прогнозите. След ВСВ, европейските автопроизводители са започнали от триколки, та знаят и 2 и 200 — не ги подценявайте. Това, че досега са успявали да доят пазара с високи цени, съвсем не означава, че са неподготвени за конкуренция. Сигурен съм, че помнят как Япония е развила автомобилната си индустрия от велосипеди с моторче до автомобилни заводи в САЩ, и се подготвят за китайската конкуренция.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  22. 22 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#18:"qnv53316818"]Предполагаш ли също, че масовият китайски купувач е по-глупав от европейският?

    Като гледам "сигурните" гробници втора-трета ръка по нашите пътища .... не ми се говори![/quote]

    200 % ++ съгласен

    а българската глупост е вечна

  23. 23 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#12:"др. Иванов"]Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея.

    Две-три години още да беше устискал Тодор Велики, но КГБ успя да го свали.[/quote]

    колкото и абсурдно да звучи поста ти -
    не е лишен от здрав разум , от логика

    и това го казвам аз -
    ортодоксален Антикомунист

    лошото е , че и КГБ "го свалиха" -
    оставиха ги за колорит ,
    очертаха им локален периметър-бившия СССР ...

    даже някои от вътрешните им колонии вече дърпат на Запад ..

    Азербайджан,Армения,Грузия,Украйна

    външните ги изгубиха Всичките : Югославия,България,Румъния,Либия,Ирак,Сирия,
    Тунис...

  24. 24 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2858 Неутрално

    [quote#21:"gost22"]. След ВСВ, европейските автопроизводители са започнали от триколки,[/quote]
    Слагам ти плюсче но с много резервни !
    Живеем в 2013 компаниите вече са толкова глобални ,че в една кола има компоненти от целия свят ! Често и дизайнерите творят някъде далеч ...
    Европейския производител аз мисля ,че не е готов за това предизвикателство ! Положението е като със сапунерките,тирбушоните ,моливи и химикалки ! Китай става у тежко индустриална държава а това е дълъг и сложен процес на германците им трябваха повече 100 години !

    Китай ще прави плавателни съдове и космически кораби а с новата железница Пекин-Лондон Европа ще стане нещо като автономна търговска колония !Разбира се най-тежко ще го понесат немските индустриалци !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  25. 25 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Доста добре. Единственото, което не ми хареса е, че при челния удар предният калник минава пред вратата, но това е дреболия.
    Или китайците са откраднали конструкцията 1:1 на някой европейски автомобил, или израелците са им помогнали с инженеринга.

  26. 26 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    До коментар [#13] от "deaf":

    Може да не е най-комфортно, но е здраво. И не всички Ситроени за с хидравлика.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  27. 27 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#26:"dragozow"]Може да не е най-комфортно, но е здраво. И не всички Ситроени за с хидравлика.[/quote]

    не можеш го убеди...

    хората си знаят - Немско и в краен случай френско

    като е Ситроен с хидравлика - та е голям праз ...

    след 50 000 км и две год е изгубил Поне 50 % от цената си

    [quote#13:"deaf"]Лично аз карам само немски коли,но любителите на Ситроен наистина ги харесват и купуват,въпреки че имат пари за тежкарски коли.[/quote]


    тук ти го казва - немско........
    може да е "пернишки" тунинг , но да е немско

    а вкарва и традиционният израз за ???????

    - тежкарски коли

  28. 28 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#18] от "qnv53316818":

    Масовия китайски купувач може да не е по-глупав от европейския, но със сигурност е по-беден. Затова си купува това, за което има пари. А то е нещо от сорта на:
    http://www.youtube.com/watch?v=S5HUtX4JgOk
    http://www.youtube.com/watch?v=RVG5eBIQYx4
    ...
    В тубата има доста материали.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2613 Любопитно

    """ Qoros Auto Co. Ltd е китайско-израелска компания """
    =====================

    Китайско-израелска компания . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2783 Весело

    До коментар [#12] от "др. Иванов":


    [quote#12:"др. Иванов"]Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея.[/quote]Най вероятно имаш предвид Северна Корея...

  32. 32 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 468 Весело

    Значи вече големите автомобилни производители могат спокойно да си изнесат производството изцяло в китай. После да се фукаме с "американски" айфон и "немски" фолксваген.

    Too much цензура Баце.
  33. 33 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 349 Любопитно

    [quote#32:"townboy"]Значи вече големите автомобилни производители могат спокойно да си изнесат производството изцяло в китай. После да се фукаме с "американски" айфон и "немски" фолксваген[/quote]
    Големите автомобилни производители много отдавна са си изнесли производството в Китай.
    Къде е сглобен един продукт няма особено значение, важното е къде са инженерите и къде е проектиран: дори и на съветския технически гении се удаде да произвежда автомобили по лиценз и с ноу-хау на Фиат (повече от 40 години).
    Designed in е доста по-важното от Made in (стига да не е "Сделано"

    zenrus.ru
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  35. 35 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 349 Неутрално

    [quote#7:"Съни"]автомобилите на Грейт уол са изключително качествени и възможно най-обезопасени при пътуване, дизайнът им също е много добър.[/quote]
    Съмнявам се да са по-добри от Хонда/Тойота, за Волво да не говорим.

    zenrus.ru
  36. 36 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 349 Неутрално

    [quote#14:"Индиана"]Китайците се научиха да правят и коли, както се научиха да правят и компютри, а след това и самолети.[/quote]
    Има малка, но съществена разлика между безцеремонна кражба на западни технологии и собствена разработка на такива.

    zenrus.ru
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  38. 38 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 634 Неутрално

    В Китай е евтин ръчният труд.
    Другото което поевтинява продуктите са големите им серии.

    Все пак когато започнат да правят качествени коли със специвикация за съответния пазар и да влагат свой интелектуален продукт, цените ще са доста близки до европейските и американските и няма да им е никак лесно да продават.

  39. 39 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    Като автомобил не знам, но такъв урок по маркетинг досега не съм виждал. Всичките тонове изписани забележки, подмятания и омаловажавания по отношение на китайското качество само с един удар почват да работят за твоя сметка.

    Този производител спокойно можеше да насочи инвестициите си в рекламни кампании, дилърска мрежа, подбиване на пазара с ниска цена или нещо друго от стандартната програма, но вместо това те са излекували най-първо болното място и сега вече всеки ги знае...

    ДЕОС - българските либерали. Няма други на хоризонта!
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 367 Весело

    [quote#39:"cinik"]Като автомобил не знам, но такъв урок по маркетинг досега не съм виждал. [/quote]

    Цената на тази кола ще бъде около 20 000 евро ))
    Не мисля, че могат да минат без масирана реклама, за да я продават в Европа ...
    http://www.topgear.com/uk/car-news/this-is-the-qoros-three-sedan-2013-02-15

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  43. 43 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Китайските компании още дълги години ще има да се учат как се прави бизнес с богати и претенциозни клиенти. Защото, за да продаваш коли не иска само да правиш сапунерки на ниска цена - това и европейците го могат. Цената се увеличава и след това от организирането и поддържането на цялата дилърска и сервизна мрежа, целия маркетинг и имидж мейкинг (извинявам се за чудесния български израз), а там китайците са много зле. В момента като цяло китайският пазар и разбиране за икономика са като тези в Европа и САЩ отпреди ВСВ - който произведе повече на по-ниска цена - той ще спечели. И може би за там работи. Само че САЩ и Европа са преминали поне 2 ери в маркетинга напред.

  44. 44 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    [quote#40:"SPQR"]Не съм сигурен къде си го прочел това... но първият символ [/quote]

    Нашият стар приятел-блъфьор за пореден път си е намерил майстора. Довечера няма да може да се похвали в таверната, с каква лекота е преметнал варварите от Севера

    ДЕОС - българските либерали. Няма други на хоризонта!
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  46. 46 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1034 Весело

    До коментар [#12] от "др. Иванов":

    хахахаха, Тодар Велики щял да ни направи по-добри от Китай и Корея, хахахаха!

    и с какво ще ни направи по-добри от Корея? с домати? или с крадените Правец-16 или ИЗОТ?

    другарю, на твое място бих се самоубил! немедленно!
    след което бих самоубил и близките и роднините си, за да не се размножава тази шумкарска паплач!

    РЕФОРМИ !
  47. 47 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    гледам снимки на тоя Qoros 3.
    не мога да разбера на какво ми прилича повече. на Ауди, на БМВ, или на Киа?

    а щом си задавам въпросът на какво ми прилича определен продукт (телефон, автомобил, лаптоп), значи няма нищо уникално.

    този Qoros 3 е поредният китайски автобоклук. китайците няма да направят читава кола в следващите 10 години. ако е читава, то тя ще е произведена в заводите на европейски, японски или американски производители.

    китайците най-много да откраднат дизайн. механика, носещи механизми, двигатели, са твърде далече от способностите на китайците...

    РЕФОРМИ !
  48. 48 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    До коментар [#47] от "Rage Against":

    Прилича на "Москвич Алеко", сглобяван и продаван у нас ограничено...

  49. 49 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    До коментар [#10] от "dragozow":
    Тасове, не "тазове". Ако ще ги поправяш - бъди перфектен.
    Иначе за "цитруса" съм абсолютно с теб.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  50. 50 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2933 Неутрално

    [quote#5:"From Перник"]Грейт Уол след пет год ще стане като Хюндай [/quote]
    Няма да стане. Не сравнявай Ю. Корея с Китай! Отделно, и на Хюндай, и на Киа конструкторските бюра са в Рюселхайм, Германия, т.е. ползват германски инженери, дизайнери, дори и технлогии. Отделно Ю. Корея е приета от западния свят като надежден партньор, като своя, нещо което не може да се каже за Китай.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#48] от "convince":

    кажи ми сега, не ти ли прилича на евтинджос? ти били си купил такъв автомобил за личен, бил си качил семейството и децата си в него?

    аз не бих...

    РЕФОРМИ !
  54. 54 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    До коментар [#49] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Прав си, едното е за баня.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  55. 55 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    До коментар [#12] от "др. Иванов":

    Тодор Велики Първи, компрометира България до неузнаваемост, като това е извършено на инат, и в съревнование, кой колко и защо е по-предан на еднакауза в която никой невярва. Това като външна политика, а като вътрешна разиграната карта е същата но с още по-нагли системни послания и заплатени мероприятия, докарали населението до точката на психични промени, на която сме жертва целокупно.

  56. 56 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#16] от "Еколог":

    Много неточно сравнение. Първо колите на Шкода са Фолксваген и второ Шкода е от най старите и уважавани фирми в Европа ( нищо че я съсипаха по време на комунизма заради СССР).

    chavo64
  57. 57 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    До коментар [#53] от "Rage Against":

    КИТАЙ, както и РУСИЯ са оперативно системно изостанали в отрасъл АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ.

    Целокупните им сухи напъни продължават неспирно десетилетие след десетилетие, особено за руснаците, всеки следващ модел е един все по-голям неуспех и затъване. Защото за да я имаш тази промишлен сектор успешно трябва да развиеш над 2000 други успешни индустриални направления.

    Това е днес вече абсолютно нито възможно, нито постижимо, тъй като нещата са светлинни години напред вече защитени законово, лицензирани и разработени до съвършенство, а лицензионните фючъри са обвързани юридически с суми надвищаващи милярди застраховки и обезпечавания.

  58. 58 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#56:"chavo64"]Много неточно сравнение.[/quote]

    Не е сравнение, а констатация - през август са регистрирани 10802 Шкоди, 4872 КИА и 7436 Хюндай.

    И не съм казал нищо лошо за Шкода, даже напротив. И аз самия карам Шкода

    Път без препятствия не води до никъде.
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2841 Неутрално

    Беше ясно, че е само въпрос на време китайците да "хванат ниво".
    Оттук нататък пътят е ясен - предстоят тежки моменти за мениджъри на преуспяващи европейски, корейски и японски автомобилопроизводители.

    I Want To Believe
  61. 61 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#60] от "2.5":

    нали? наслушах се на същите дитирамби и за руснаците, които преди 50 години щели да унищожат янките физически, психически и на атомно ниво...

    за японците, които щели преди 20 години да изкупят Америка и със своето свръхкачествено производство да разсипят американците веднъж и завинаги.

    после го слушах и за южно-корейците, които със своята непримиримост към примиримостта отново щели да съкрушат Американците и да ги бият на собствения им пазар - дисплеи за смартфони...

    сега ти си поредният лумпен, който твърди, че китайците щели да разсипят европейците и американците със свръх напредничавите си автомобилни технологии...

    а новината е за първият китайски автомобил, който получаил максималните звезди за сигурност. прави си сметката за какви боклуци и ковчези става въпрос, като погледнеш предходните модели на китайски автомобили...

    РЕФОРМИ !
  62. 62 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    Гледам, тази статия събира доста фенове на китайския модел.

    Но удобно се изпуска една негова главна концепция - backwards engineering. Западни коли се произвеждат в Китай от десетилетия. Беше въпрос на време да създадат кола с европейски стандарти за сигурност. Но ако се поразровим, със сигурност ще стане пределно ясно, че творението им е продиктувано от желанието да продават в Европа, където трябва да покрият стандарта. Изобщо не биха се интересували в противен случай, особено за техния си пазар.

    И да, ще е по-евтино, след като имат богат избор на готови технически елементи и концепции, създадени от други.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  63. 63 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#3] от "From Перник":

    [quote#3:"From Перник"]а Китай..........какво да очакваме ?[/quote]

    В краткосрочен план, същото - бурно развитие и заливане на света с евтини стоки.

    В дългосрочен план - социално напрежение, загуба на конкурентноспособност, застаряване на населението, може би и разпад на китайския капитало-комунистически режим.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  65. 65 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2841 Весело

    [quote#61:"Rage Against"]сега ти си поредният лумпен, който твърди, че китайците щели да разсипят европейците и американците със свръх напредничавите си автомобилни технологии...[/quote]

    Малко рязко си "отлЕпил", но това е въпрос на възпитание.
    Никъде не съм твърдял дословно или косвено написаното от Вас по-горе.
    Понеже не мога да допусна, че съм цитиран свободно, предполагам, че така съм разбран, корто ме подсети за пасаж от Илф и Петров:
    "Речникът на Уилям Шекспир според изчисленията на изследователите съдържа 12 000 думи. Речникът на негъра от людоедското племе мумбо-юмбо има само 300 думи.
    Елочка Шчукина си служеше с лекота и свободно и с тридесет."

    Линкът на колегата в пост №41 е полезен - ако вече не сте го прочел можете да се пробвате...

    I Want To Believe
  66. 66 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#65] от "2.5":

    Излиза, че китайската кола дори не е толкова китайска.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  67. 67 Профил на kukuf
    kukuf
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Преди около месец жена ми се върна от един мол с новината,че си купува най-малката кирайка от Баховица.Нямате представа колко кола купи за 16000лв.Дотук само хубаво.Бълха с голям мотор,климатроник,че и парктроник!Има всичко без капандура.5 годишна гаранция.Абе,само гумите и са кофти-летни китайски,ама се преживява.Който ще-да робува на митове,който не-да пробва новото.Толкоз.

  68. 68 Профил на kukuf
    kukuf
    Рейтинг: 411 Неутрално
  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#41] от "socioscan":

    Съдейки по китайските нрави, рано или късно ще се провбат с дъмпинг.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  70. 70 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2841 Весело

    До коментар [#66] от "deutschwagen":

    Имах преподавател, който казваше: занаят не се учи, занаят се краде.
    Пикасо го е казал още по-точно.
    Така е - всеки трябва да започне отнякъде!

    I Want To Believe
  71. 71 Профил на lefty
    lefty
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. Тенденцията е разликата с втория (САЩ) да се увеличава.
    Иначе Бай Ганьо най-добре умее да философства по теми, за които и идея си няма за какво иде реч!
    Продължавайте

  72. 72 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":
    Първо престанете да мерите колите по цени, а гледайте и обуредване и кой в какъв клас е позоциониран. Незнам Ситроен С4 с какво го сравняваш. Ако е с волекс С10... определено не са в един клас.... пък и там цената е около 18 000 лв. Ако е с волекс С20Р там цената е минимун 22 хил.
    А твоят С4 започва от скромните 28 000 лв.
    Тъй че престанете да пишете, а ми прочетете, сравнете и чак тогава говорете.

  73. 73 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#20] от "sam_vimes":

    Ти ако мислих че Горубляне и Дупница колите са по читави от колкото след 200 000 грейт лоул много се лъжеш.
    Ако така беше, всички араби, ауто плюс, ауто хит, евро 7 и сие да са фалирали, а по Цар Симеон и Козлодуй магазините за авточасти да се броят на пръсти

  74. 74 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Китай напредва с гигантски стъпки!

    Ще изместят Германия по брой на патентите до 1-2 години!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  75. 75 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 349 Неутрално

    [quote#71:"lefty"]Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. [/quote]
    Абсолютно нормално, имайки предвид че са най-големия пазар в света.
    Когато китайците започнат да продават повече автомобили в САЩ от американските производители, тогава ще бъде новина.

    zenrus.ru
  76. 76 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2933 Неутрално

    [quote#67:"kukuf"]Който ще-да робува на митове,който не-да пробва новото.[/quote]
    Затова си прав, най-хубавата кола е новата. Каквато и да, няколко години проблеми няма да имаш.

  77. 77 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#72] от "xps":

    Признавам,че се обърках. 24 000хил. лева е Ситроен С4 ако не се лъжа. Видях го в един автомагазин в Несебър.

  78. 78 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#76] от "historama":

    Моята Опел "Калибра" е произведена на 13-ти декември 1991год. Демек е над двадесет годишна,но е убиец. И почти нищо не съм ремонтирал по нея вече осем години. Освен някои ремъци и подобни дребни неща.

  79. 79 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#78] от "deaf":

    Мда, убиец е. Ковчег на колела.

  80. 80 Профил на pepi1442
    pepi1442
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Кратък виц: "Българи се подиграват на Китай, че не можел да прави коли "

    dnevnik са част от статуквото!
  81. 81 Профил на Федоp Венедиктович Езеpский
    Федоp Венедиктович Езеpский
    Рейтинг: 1226 Любопитно

    [quote#3:"Перник - дъ city of дъ dreams"]Южна Корея - по-малка от България по площ ,
    но Икономиката им е на 7-8 място в смета ...
    [/quote]

    За площта ясно, а как са с населението? Като общ брой и като хора на квадратен метър?

    Върнете стария дизайн! Новият е реформиран като Реформаторския блок!
  82. 82 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Китай по нищо не отстъпва от останалите развити и индустриализирани държави, така че подобни успехи не са изненада за никой. Колкото до стандарта на българина, са нормални коментарите от рода на: "най-добрите коли са немските, произведени до 2000 година, щото после ги развалиха", "най-добре се кара на газ, но в другите държави са глупаци и не знаят"

    Евроатлантида
  83. 83 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    До коментар [#71] от "lefty":


    [quote#71:"lefty"]Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. Тенденцията е разликата с втория (САЩ) да се увеличава. [/quote]И нормално-Китай има 4 пъти повече население.Значи за да се изравни със САЩ-следва да произвежда 4 пъти повече автомобили.

  84. 84 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    До коментар [#81] от "Федор Венедиктович Езерский":


    [quote#81:"Федор Венедиктович Езерский"]За площта ясно, а как са с населението? Като общ брой и като хора на квадратен метър? [/quote]май нее само до броя или гъстота на населението,а до това какво имат в главите.Щото и Северна са корейци,ама....

  85. 85 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 593 Любопитно

    До коментар [#23] от "Перник - дъ city of дъ dreams":

    Това за Тунис "съветска колония" сам си си го съчинил май!? Подобна глупост само в булгаристан може някой "учен" да измисли...

  86. 86 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    [quote#8:"sadparrot"]Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела[/quote]
    Нямаш представа какви коли се карат в Китай.
    Имаме само да си мечтаем за тях.
    Говоря за масовите коли.

    Преди няколко месеца, като бях там, най-масовите коли бяха Buick, Chevrolet, Audi и VW. Мярнах и екзотични коли като Ферари (магазин даже техен видях), Мазерати, Порше, Ролс Ройс...
    https://plus.google.com/photos/111880830150057625538/albums/5931729493250712065?authkey=CP-Cp4-hl-LW8wE

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  87. 87 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#47] от "Rage Against":

    " + "
    Шеф-дизайнер Герт Хильдебранд
    компании Chery (создатель
    современного облика MINI) и
    дизайнерские студии Мюнхена .
    Клаус Шмидт (ранее трудился в BMW M-Power).
    (китайская тачка)

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  88. 88 Профил на viktoranzio
    viktoranzio
    Рейтинг: 213 Неутрално

    до SPQR.В Италия най-продавани са италиянските а в Румъния румънските автомобили.Според теб кои са най-добри?

  89. 89 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    [quote#88:"viktoranzio"]до SPQR.В Италия най-продавани са италиянските а в Румъния румънските автомобили.Според теб кои са най-добри?[/quote]
    Италианските, разбира се.
    Ферари, Ламборгини, Мазерати... кажи някой по-добри от тях?

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  90. 90 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3271 Неутрално

    До коментар [#89] от "Athanatos":

    Не мога да се съглася. Какво значи най-добър автомобил? За всяко предназначение с иима различно решение. С Ферарито можеш ли да караш по черни пътища, да возиш вар и цимент, да спиш в него, да превозваш хора... Ми не, ферарито е добро за едно, Еспейса за друго, Камаза за трето.

    Проблемът на китайците обаче е, че чак в 2013година успяват да сглобят един автомобил, който дори го няма в серийно производство, така че да отговаря на евронормите. А европейските и японските коли отдавна пълнят петте звездички.

    Тази новина е срам за Китай, а не хвалба, и не виждам основание за форумните въздишки по посока Китай.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  91. 91 Профил на nogica
    nogica
    Рейтинг: 403 Неутрално

    До коментар [#78] от "deaf":

    може,но за 22годишна кола.Защото тате има една Лада 1978г. и от 20г. я кара без да прави нищо и за нищо не става.Децата ми се качват на нея както на каручка на панаир.
    колкото до Ситроен става,но нè е върха моля имам ксара от 10години от магазина и не съм впечатлен до фен.

  92. 92 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Коя модификация на Great Wall?

    Ала, бала!
  93. 93 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#27] от "Перник - дъ city of дъ dreams":

    Всеки автомобил като излезе от магазина губи около 30% процента от цената си , след това около 10% процента на година следващите 5, по-нататък вече зависи много от експлоатацията и състоянието му.

  94. 94 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#93] от "Климент Горанов":

    ==========
    абсолютно съгласен....
    истината е ,че автомобилът Губи толкова,колкото можем да си позволим !

    ЩЕ изгуби 30 % веднага - ако сме позволили на Продавача да спечели Още 30 % от нас

    При капитализма Твърди цени Няма .......
    или преговори по цената -
    или друг вариант........всеки избира !

  95. 95 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#92] от "Референдум за монголския thrash metal!":

    Не обърнах внимание,но беше от същият клас като С4.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах