Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 381 Неутрално

    БМВ-то не, но София изглежда доста приятно на снимките!

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    Браво. Доста впечатляващи показатели. Дано по бързо напреднат в производство и продажби, та поне в Германия да забранят автомобилите с петроладжииските двигатели, че съм си харесал няколко от тях, а ние както добре си знаем сме все още 100 години преди маймуните и се надявам да имаме възможност да се порадваме на някой бижута.

  3. 3 Профил на ~*~
    ~*~
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    Страхотен бонбон е, и изглежда идеална кола за града.

  4. 4 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Аз лично съм впечатлен от това, че при разлистването на снимките не се презарежда цялата страница. Дано тази иновация да не е изключение, Дневник.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  5. 5 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Хубава играчка, демонстрация на технологиите. Само не виждам как ще се наложи в държави като нашата - някак не си представят как ще се зарежда в градинките и на тротоарите пред блоковете - обичайното място на паркиране на софийският "авто-талибан".....

  6. 6 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#0:";матряла"] Въпреки че дългият четири метра автомобил струва в Германия 34 950 евро, търсенето за него е голямо и за по-малко от месец вече има над 10 000 поръчки.

    Батериите осигуряват пробега от 130 до 160 км, а срещу доплащане от 5000 евро се предлага и двуцилиндров бензинов двигател с мощност 34 к.с., който играе ролята на удължител на пробега.[/quote]
    това му се вика "Маркетинг" ,
    при това успешен

    само срещу 40 000 евро получаваш кола с пробег от 160 км........ че даже и повече

    явно пак идва време за Криза

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  7. 7 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Съдейки по количеството сняг, беемвето са го карали началото на декември. Иначе, 40 000 + евро са си доста пари и е ясно, че тук няма да са на почит тея колички. И все пак, цената не е чак толкова висока за продукт от тоя клас, сравнена с Опел Ампера, Тесла и прочее екологични джитки за из града.
    Но бих се замислил мноооого сериозно, дори и да имам това количество $, преди да дам една камара пари за кола на ток и 34 к.с. двигател. По-добре Приус хибрид - около 50 000 лева излиза и не е страх, че ще угасне тока

  8. 8 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Много хубава колица Ама Ганя веднага ще намери кусур 1 Много малък пробег , но за града идеална 2 Онзи ден налазих собственика на tesla model s на улицата (Има я вече в БГ) Пробега и с едно зареждане е 200-250 км!!! и това е базовия модел Срещу заплащане може да си поръчате (разширени) батерии съответно с пробег 320 км и 450 км с едно зареждане Дано не прозвучи , като реклама
    Хубаво , но засега скъпо удоволствие Следващите десет години цените ще спаднат , а технологията ще стане масова и достъпна (Ако помните първите GSM в БГ струваха около 1600 -4000 дойче марки , а сега след 18 години може да си вземеш тИлифон и за 20 леФа) Поздрави

  9. 9 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#8:"pipon"]Следващите десет години цените ще спаднат ,[/quote]

    ако човек живее в Бъдеще време...

    .няма да му стигне времето ..

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  10. 10 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#9] от "Тролщайн ":

    Ами не Бъдещето е сега , по принцип в настоящето Другото е въпрос на цена т.е на кинти По принцип бензина и петрола са ЧАО , но останалото е геополитика (Т.е дали ще се позволи електрическите возила да станат масови , не е въпроса в технологията ) http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17824-bmw-m5-vs-tesla-model-s/

  11. 11 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#10:"pipon"]Ами не Бъдещето е сега , по принцип в настоящето Другото е въпрос на цена т.е на кинти По принцип бензина и петрола са ЧАО , но останалото е геополитика (Т.е дали ще се позволи електрическите возила да станат масови , не е въпроса в технологията )[/quote]

    когато една стока се купува на опр. цена -
    Бъдещето не сваля цените , ако цената работи
    ..........

    примера с телефоните е малко встрани от темат аза автомобила..

    телефоните идват със себестойност от 5 - 10 евро
    просто печалбата им е била 400 - 500 % преди 10 год

    докато при колите печалбата е около 40 - 50 %

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  12. 12 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Автомобилът не е скъп, просто българските заплати са ниски.

    Надявам се i3 и по-голямото му братче i8 да докарат малко свеж вятър в автомобилостроенето. За дизайна нямам големи забележки, въпрос на вкус. Голям проблем обаче остава късият пробег при зареждане. Човек трябва да има задължително още един автомобил, ако реши да ходи някъде извън града.

    Fortuna favet fortibus.
  13. 13 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2070 Весело

    Много приятна колица.
    Допълнителна екстра е че, може да паркира безплатно в Синя Зона.
    Сериозна причина да се замислят, тези които ползват винетка за да дойдат на работа и не само...

    I Want To Believe
  14. 14 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 760 Любопитно

    До коментар [#12] от "Ламбо": Вие къде живеете? 40К са си сериозни пари навсякъде. Прагматичните западняци ако е необходимо ще си купят Stadtflitzer за 3 пъти по-малко пари. Колкото и хубав и еко, автомобилът е много скъп и не ми се изчислява колко килиметра на година трябва да измине евентуално някога да е рентабилен.

  15. 15 Профил на Делян
    Делян
    Рейтинг: 544 Неутрално

    След 20 години ще се чудим как така е имало бензинови двигатели навремето!

  16. 16 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#14] от "yossarian1944":

    Не е толкова важно къде живея. 40 000 евро не са малко пари. Написах, че автомобилът не е скъп. 40 000 евро в Мюнхен, не са като толкова в Москва или същата сума в Силистра например. За да стане рентабилен малко под 200 000км. в нормални условия, но след малки ремонти ще продължава да се употребава, докато т.н. Stadtflitzer вече ще е или счупен или непродаваем. Въпрос на гледна точка и философия според мен.

    Fortuna favet fortibus.
  17. 17 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3907 Неутрално

    Чаровен мъник и при това екологично чист!С две думи - колата на бъдещето!

  18. 18 Профил на МM
    МM
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#7] от "sam_vimes":

    Изобщо не може да се сравняват двата автамабила. БМВ и Тойота. Премиум срещу работна кола.

  19. 19 Профил на МM
    МM
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тойота и Форд са "работните КОНЕ на Европа и Близкия изток", просто са отлични ама на село на поляната.

  20. 20 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#19] от "МM":

    Все забравям, че от Кулата до Калиакра живеем само аристократи и караме "премиум автомобили" ... на по 20 години, с газова уредба и прочее.
    Та затова трудно ще се завъди автомобилостроене по тея географски ширини ... просто голяма част от народа живее с 2 страха - да не настине и да не се мине. Към второто спада и покупка на кола извън "премиум моделите", които са били актуални по времето на Бил Клинтън.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.