София е домакин на изложение на автомобилите "Опел" плюс дрифт и тунинг шоу

София е домакин на изложение на автомобилите "Опел" плюс дрифт и тунинг шоу

© Георги Пауновски



Почитателите на "Опел" могат да видят от днес до неделя включително най-новите модели на марката в специално изложение в Интер експо центъра на бул. "Цариградско шосе" в София. Там пълната гама от леки и лекотоварни автомобили ще представят трите софийски дилърства на "Опел" - "Булвария", "Дженеръс ауто" и "София ауто".


В залите на изложението могат да се видят 16 експоната, а 10 автомобила ще бъдат на разположение за тест-драйв. Дилърствата на "Опел" предлагат изгодни ценови предложения за почти цялата гама, която от тази година ползва паневропейска 5-годишна удължена гаранция с ограничение на пробега до 150 000 км.


Допълнителен стимул за посещение на Интер експо центъра през уикенда е провеждащото се там дрифт и тунинг шоу. Общата площ на изложението е 8000 кв.м. На външните изложбени площи могат да бъдат видени състезателни, суперкар, офроуд, драг и други модифицирани автомобили. Там ще се проведат дрифт шоут, с участието на най-добрите пилоти в тази дисциплина, еротичната автомивка и каскади с автомобили. В зала 5 на центъра ще са разположение колите с аудиотунинг, а в шеста тези с външни промени.

Ключови думи към статията:

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    Това на снимката не е Опел, но ми харесва.
    Откакто Опел почнаха да си поцинковат купетата, станаха доволно добри коли.

    Лицемеркел акбар!
  2. 2 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 407 Неутрално

    Добри. Само бързата ръжда е проблем

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2724 Неутрално
  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2683 Любопитно

    До коментар [#1] от "Bulgarische Motoren Werke":


    [quote#1:"Bulgarische Motoren Werke"]Откакто Опел почнаха да си поцинковат купетата[/quote]
    =============================

    Здравей,
    Преди доста години 1974-та, имах едно NSU 1200 TTS ( СР 54 54) и аз си мислех , като теб че купето му е поцинковано , защото се получава същия цветови ефект
    Едва по-късно че всъщност самия процес се нарича фосфатизация и е сходен с галванизация .
    Цинка е скъп все пак ,
    а при фосфатирането на стоманеното купе най-напред се почиства по електро химичен път купето от всякакви замърсявания и корозия и след това отново цялото купе го потапят в следващия басеин , където вече се извършва покритието пак по електрохимичен път.
    Процеса е много подобен на покритие с прахова боя - боята е примерно е с положителен заряд , а метала е с отрицателен и привлича прахта.
    Проблема на Опел бе наистина ръждата , а трябваше много по-рано да си купят патента .
    Сега няма тяхното прословуто предишно гниене , тръгващо от веждите на задните калници . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах