Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1196 Весело

    Трзи не фалираха ли вече 2 пъти

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  2. 2 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Невероятни! След като позагубиха себе си с поколението от 2007+, сега отново намират своя уникален облик.

    Само да излезе XC70 и никой няма да ме удържи на път за магазина.

  3. 3 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Апропо, да допълня. Серия 60 от 2010 беше също доста силна. Успяха да произведат елегантно комби, което на всичкото отгоре е използваемо и от семейни хора.

  4. 4 Профил на k
    k
    Рейтинг: 992 Неутрално
  5. 5 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Волво, бидейки шведска марка (който е бил в Швеция разбира бързо защо), винаги са странели от ароганстността на други премиум производители.
    Това понякога не им помага маркатингово, но пък са били и са марка за некомплексари, хора, които нямат нужда да демонстрират нещо на останалите. И колите им никога не са били по- лоши от другите луксозни прозиводители. А в сигурността безспорно са номер 1.
    Новото XC90 е всичко, описано по- горе, според мен.

  6. 6 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#4] от "k":

    веднага, с лансирането на модела.

  7. 7 Профил на Violeta Fondou
    Violeta Fondou
    Рейтинг: 496 Любопитно

    Каква ще бъде цената на ХС90? Ако някой има представа да пише, моля.

  8. 8 Профил на darkwing
    darkwing
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Двулитрови мотори и предно предаване ... само аз ли не виждам как това се вързва с голям и луксозен СУВ?

  9. 9 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 760 Неутрално

    "двулитров четирицилиндров двигател с механичен и турбокомпресор с електрически мотор"
    ...
    Може ли превод на горното изречение, че никак не го разбрах!
    Много повече е писано за това кое и как било полирано, но не и за задвижването на тази кола...

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  10. 10 Профил на darkwing
    darkwing
    Рейтинг: 389 Неутрално

    До коментар [#9] от "Скакауец":

    Двигателя има и компресор и турбокомпресор. Или чарджер и суперчарджер според американците. Фолксваген също имат такива мотори примерно 1.4ТФСИ 170к.с. , който се монтира в Поло ГТ.

  11. 11 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    Волво са супер.
    Малка забежка в посока на кича :
    "...и шлифовани като диамант бутони за старт/стоп и регулиране на звука..."

    Научих "God Save the Queen".........е, не си струва....
  12. 12 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4116 Любопитно

    11 милиарда инвестиции ?! Какви продажби трябва да има ?

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  13. 13 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    21-инчови ексклузивни полирани джанти допълват елегантния вид.
    =====
    Мамата му таковахте на този език. Какви са тези ексклузивни и уникални джанти. Да разбираме ли, че няма да има две коли от модела с еднакви джанти.

  14. 14 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 517 Неутрално

    На снимка 8 е закачен с кабел към док станция!!!???

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  15. 15 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Сериозни шведи. Вдигат летвата на безопастността сериозно.

  16. 16 Профил на pgenoff
    pgenoff
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "ial":

    Марката БЕШЕ шведска, сега "Volvo cars" са собственост на китайската Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd

  17. 17 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#7] от "Violeta Fondou":

    според Гоогле цената тръгва от 39 000 долара и стига до 47 000 без екстрите

  18. 18 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Много ми харесва, но ми нагарча от към цената. То без "екстрите" не си заслужава.

    chavo64
  19. 19 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#12] от "EREBUS":

    Най вероятно става дума за стойността на цялото преструктуриране на фирмата след като почти фалира.

    Колата е мислена за американския пазар. Това мисля обяснява грандоманщината. Инак интересна статия за новия им шеф и какво да очакваме от тях ...
    http://www.welt.de/wirtschaft/article131626196/Volvo-baut-jetzt-sein-wichtigstes-Auto.html

  20. 20 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 435 Неутрално

    "Технология, която осъществява автоматично спиране, ако водачът завие пред бързо приближаващо превозно средство" ..... наполовина си да изпревариш тира отдясно, когато отсреща се задава кола, имаш 400кс да прескочиш с лекота камиона, ама системата ти кове спирачките?

    И да, чао на Д5 моторите, оттук само 4-цилиндрови ще правят шведите. Дано Кьонигзег не ги последва

  21. 21 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#5] от "ial":

    Не съм забелязал да странят от арогантността в цените - успешно се конкурират с останалите премиум производители. Като добавим и често арогантното поведение на местния дилър, та често е по-добре ако плащаш поне да знаеш за какво.

  22. 22 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#17] от "Николов":

    Тази цена ако е в България ще е истински хит. Но тук предполагам ще минимум 90 хил. лв за най-орязания модел. Прилична кола ще е вероятно поне 110 хил. - впечатления от политиката на Мото-Пфое.

  23. 23 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#14] от "klatikurti":

    А до самата снимка си пише, че има и версия хибрид (вероятно плъгин) - с електрически двигател. Та, на какво се дължи изненадата ти?

  24. 24 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Интериор, технологии - всичко супер..
    Отпред - не ми харесва изобщо.. сори.

    Цена.. предполагам доста непоносима, но разбираемо предвид екстрите.

    Ако трябва да сравняваме подобни неща все пак, със сигурност бих го предпочел пред ML, и почти сигурно пред X5.

  25. 25 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#20] от "gl":

    Петцилиндровите дизели са си немски ( Мерцедес). И аз карам такъв в по евтино возило и си го харесвам.

    chavo64
  26. 26 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1414 Весело

    До коментар [#16] от "pgenoff":
    А преди да фалира-на "Ford".

  27. 27 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#17] от "Николов":
    Това са цени за САЩ,там ги дават и без данъците,понеже данъка е различен за различните щати.В България ще е някъде около 90-100 хил.лв.По-натоварените версии-вероятно доста повече.

  28. 28 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#25] от "chavo64":

    Интересно?! Не всеки петцилиндров дизел е Мерцедес. Особено тези разработени от Волво, а вервай ми, Волво разработват собствени мотори от зората на автомобилосторенето.

    Те сами са си разработили тези мотори, при тях бе традиция да се разработват петцилиндрови мотори - дизелови и бензинови.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine#2.0

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine

    Новата насока на развитие ще бъде обаче четирицилиндрови мотори с турбо и/или компресори. Заради еко нормите.

  29. 29 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#23] от "gogo2011":

    Прочетете малко по-внимателно и ще разберете!

    "който съчетава двулитров четирицилиндров двигател с механичен и турбокомпресор с електрически мотор."

    Така написано се разбира че, турбокомпресорът се задвижва от електрически мотор!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  30. 30 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Впечатляващо! Мисля, че ще намери много добър прием.

  31. 31 Профил на darkwing
    darkwing
    Рейтинг: 389 Неутрално

    До коментар [#29] от "klatikurti":

    то това и означава ... за да подпомогне развъртането на турбината в ниски обороти когато още изгорелите газове не могат да осигурят достатъчно налягане ... идеята е да се избегне турбо дупката. Наличието на компресор би трябвало да я върши тая работа, ама явно се налага още усложняване и разбира се оскъпяване на поддръжката...

  32. 32 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Интересно, фукцията за защита от сблъсък с пешеходци, велосипедисти и т.н. дали ще е изключена при автомобилите със специален режим? Представяте ли си кола на НСО да бичи кучките пред всяко препядствие на пътя, те така стават и удобна мишена, ако някой желае да ги благослови подобаващо се.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  33. 33 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2950 Любопитно

    24/26 снимки в галерията

    Този вариант се допълва от уникални 22-инчови джанти.
    =======================
    Инча е равен на 25,4 mm , както и цола .
    Или тази джанта е с диаметър от 55.88 см
    или близо 56 см
    Бая големичка ,
    близка до камионджийските джанти

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  34. 34 Профил на alextan
    alextan
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Добре изглежда. Стоповете и решетката отпред пренасят от духа на по-старите модели.

  35. 35 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#31] от "darkwing":

    Ясно ми е това, имах в предвид че, е написано погрешно! Така не е достатъчно разбираемо за хора който не са много на ясно с материята!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  36. 36 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#22] от "gogo2011":

    Няма как да е иначе. Малък пазар - високи цени. Това е за всичко. При нас може да има само евтини услуги, но не и евтини стоки.

  37. 37 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 762 Весело

    До коментар [#24] от "p_s":

    Една от причините да не обичам мерцедес и БМВ са хората, които ги обичат.

  38. 38 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#16] от "pgenoff":
    Марката си е шведска - дизайна, инжинеринга, иновациите и производството е в Швеция. Собственик на Ланд Ровър е индийската Тата, едни от най- големите акционери във Фолксваген и Мерцедес са араби. И няма нищо лошо в това.

    До коментар [#21] от "gogo2011":
    Всяка компания се стреми да продава възможно най- високо. Защо Волво да е изключение особено ако продукта е водещ или по- добър спямо конкуренцията 9и ако пазарът го оцени).

    До коментар [#26] от "sabbath":
    Волво не е фалирал, може би се бъркаш със Сааб?

  39. 39 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 581 Неутрално

    "който съчетава двулитров четирицилиндров двигател с механичен и турбокомпресор, с електрически мотор."

    Така по-разбираемо ли е?
    Пък и освен това малко преди този текст е написано:

    "...Drive-E. На върха е моторът Twin Engine..."

    Вярно, че написано нескопосано, но чак пък да буди голяма изненада. Освен това текстът е до картинката с включената в мрежата кола. Все някак ще го навърже читателят

  40. 40 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4211 Неутрално

    Хубав автомобил. Като силует прилича повечè на комби, отколкото на СУВ.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  41. 41 Профил на niacinnew
    niacinnew
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Все ми се струва, че ако тези 11 млрд. за инвестиции бяха похарчени за медицина щяхме да живеем в един по-добър свят и хората вероятно нямаше да се заливат с ледени кофи.

    Звучи неворятно за една кола да са похарчени толкова много пари. Възможно е разбира се да се има предвид цялата инвестиционна програма и много други неща, но заглавието подвежда. Както подвежда и информацията за валутата - евро или долара в крайна сметка?

  42. 42 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#36] от "Знам и Мога":

    Интересно как тогава голяма част от продажбите на нови автомобили в България са всъщност за износ? Излиза, че имаме добри цени, но местните търговци работят със сериозни маржове.

  43. 43 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#39] от "gogo2011":

    То голяма журналистика ако трябва читателите сами да навръзват информацията!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  44. 44 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Браво на китайците. Поддържат традициите.

  45. 45 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#42] от "gogo2011":

    Въпрос на данъци и такси извън ценовата листа. При нас въпросните данъци и такси са много ниски в сравнение с една Холандия, да речем, когато се касае за физически лица особено.

  46. 46 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#45] от "Знам и Мога":

    През 2007 година точно от Холандия купих нов автомобил от дилър, като разликата в цената беше от порядъка на 5 хил. лв. Но тогава ТМ Ауто се смятаха за богове на българския пазар и продаваха достатъчно, че да не им пука на какви цени.
    Интересното беше, че ми дадоха колата със стелки, авариен комплект, резервни крушки, дори малък кит за леки корекции по боята и ... пълен резервоар. Такива неща не съм договарял, но хората го смятаха за нещо нормално. След две години обаче продадох колата точно заради изпълненията на нашенският дилър, че дори имах дискусия с централата в Европа.

  47. 47 Профил на Venelin Todorov
    Venelin Todorov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#9] от "Скакауец": Механичният компрсор е вързан с ремък и се задвижва по подобие на компресора на климатика. Турбокомпресора обикновено се задвижва от изгорелите газове, и му трябва определено количество от тях за да тръгне, във Волво по подобие на най-новите двигатели на БМВ турбината се задвижва от електрически двигател за моментална реакция и по-малко разход на мощност по задвижването.

  48. 48 Профил на Много Съм Лоша!
    Много Съм Лоша!
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Не е по-грозно от предишните им модели. Това е успех.

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!
  49. 49 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 891 Неутрално

    вече не е ли измислена "топлата вода" че се влагат 11 млрд в разработки

  50. 50 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#5] от "ial":

    Ами по-скоро обратното личи от този модел-влизането в схемата на БМВ и Ауди, което личи в дизайна и като интериор и като екстериор. Това е най-агресивното на вид Волво от много време, а и не се свени да покаже повечко лукс.

    generator
  51. 51 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Дано да са по-тихи, че сегашното Д5 си е доста шумно. По този показател швабите са доста по-добре.

  52. 52 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    11 милиарда разработка? Че те не могат толкова оборот да направят, камоли да изкарат печалба!
    Значи трябва да продадат 220 000 бр. по 50 000 пари, за да направят 11 млрд. оборот.
    И какви пари са тия - заглавието пише евро, на първа снимка USD? Последно?

    Лицемеркел акбар!
  53. 53 Профил на e.coli
    e.coli
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Волво е компания, която се развива наобратно. Първите и модели бяха над класациите, а по късните уверено вървят надолу. В най добрия случай догонват конкурентите в класа. Преди много години притежавах топ моделът 240 комби, 2,3 безин 1991. Феноменален във всяко отношение. Неразрушим. До ден днешен е в движение с N- тия си собственик - виждам го по улиците. А днешните са сиви, тъжни и СКЪПИ до безобразие.

  54. 54 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#28] от "gl":

    Не споря, просто познавам тия на Мерцедес.

    chavo64
  55. 55 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#52] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Последно ще се окаже, че са шведски крони и тогава аритметиката ще излезе.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  56. 56 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#53] от "syntax":

    Мда оказах се прав. Шведите пишат за инвестиция в крони.

    http://nybergsbil.wordpress.com/2014/08/12/snart-lanseras-nya-volvo-xc90/

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  57. 57 Профил на e.coli
    e.coli
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Не ми е много ясно, защо е адресът към мен, но и в монголски тугрици да е, пак са много зле. Да не прехвърчи някой bullet???

  58. 58 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#57] от "syntax":

    Ми бъ ли гу, що тъй стана. Не се коси, язе съм снайперист, не катречар, бадявя свинци не пущам.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  59. 59 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#16] от "pgenoff":

    и за съжаление предната решетка са я 'барнали' точно по китайски , те така обичат малко да покраднат, малко да е джиджано...жалко...и знам че "прилича ми на..." е изтъркан лаф, ама много ми прилича предницата на Q7...

  60. 60 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    До коментар [#56] от "Bullet":

    Браво, шапка свалям за детективския подход.
    11 млрд. крони вече звучи по-нормално.

    Лицемеркел акбар!
  61. 61 Профил на jakodim
    jakodim
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#52:"Bulgarische Motoren Werke"]Значи трябва да продадат 220 000 бр. по 50 000 пари, за да направят 11 млрд. оборот.[/quote]
    Е после печелят и от продажба на части. Па и 200 000 е скромна бройка все пак. Предолагам цената е за разработената платформа, която ще ползват следващите 10 години да речем...

  62. 62 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#60] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Е ся, по случайност знам два непопулярни езици, като единият е Шведски

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  63. 63 Профил на Валери Миланов
    Валери Миланов
    Рейтинг: 408 Неутрално

    До коментар [#62] от "Bullet":Във всички чуждестранни медии пишат за долари.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.