"Волво" вкарва крос кънтри линията и при седаните



След като наложи линията "Крос кънтри" сред своите комбита, "Волво" я въвежда и при седаните. Първият модел от нея ще е S60 Cross Country, който ще дебютира на автомобилния салон в Детройт през следващата седмица.


Първият "Крос кънтри" автомобил "Волво" се появи през 1997 година и оттогава колите от линията се отличават с по-аватюристична визия и подобрени възможности за преходи извън пътя. Моделът S60 Cross Country е с увеличен с 6.5 сантиметра просвет и има задвижване на четирите колела. В Европа колата ще се предлага и с предно предаване.


Моделът ще може да се оборудва с 18 и 19-цолови джанти с високопрофилни гуми. На първо време S60 Cross Country ще се предлага с мощен T5 бензинов агрегат с 250 к.с мощност, за версиите 4Х4 и дизел със 190 к.с. за тези с предно предаване.


По-късно се предвижда и пускането на петцилиндров дизел, който ще се комбинира с модификации със задвижване на четирите колела. Моделът се очаква на пазара в началото на лятото на тази година.

Ключови думи към статията:

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Ммммммм, таман за наЩе пътища.

  2. 2 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    Нещо не ме грабна, дори напротив.

  3. 3 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    от Волво най-ми допада XC - 60
    и това ще е следващия ми автомобил

    отявлен фен съм на Субару...но ХС - 60 .....

  4. 4 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 914 Любопитно

    мнооого ненадеждни за съжаление, иначе хващат окото

    Stef
  5. 5 Профил на Meister Eckhart
    Meister Eckhart
    Рейтинг: 883 Неутрално

    крос кънтри седан?? Не, благодаря.

    the devil is in the data
  6. 6 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 691 Неутрално

    И какво му е на комбито , че трябва да се окастря по такъв просташки начин ?????

  7. 7 Профил на д-р Тошков
    д-р Тошков
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#3] от "Лакърдийски":

    XC-60 2015-та забива в земята конкуренцията, №1 по лукс, инвоации, качество, разход, екстри и цена. На нас ни миришат чорапите за такова нещо, за това не можем да го оценим. Тука спорът винаги се върти около някакви барутници от преди 10-20 г., като характеристиките им се експонират върху последните модели, без дори да са ги виждали на снимка.

  8. 8 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#7:"д-р Тошков"]XC-60 2015-та забива в земята конкуренцията, №1 по лукс, инвоации, качество, разход, екстри и цена. На нас ни миришат чорапите за такова нещо, за това не можем да го оценим. [/quote]

    2.4 , Diesel , AWD.........в Германия е 30 000 евро
    2.4 , Diesel , AWD .........Тук 38 - 40 000 евро
    ----------
    преговаряш поне за 10 % рабат с немеца , имаш 300 евро транспорт до тук...

    кое му е трудното ??

  9. 9 Профил на д-р Тошков
    д-р Тошков
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ами да, обясни го на дървените философи, но щото го няма втора употреба за 5000 лв. като някоя 3-ка, която си купуват и после хвалят някакви беенвета за по 100 000, колко били яки.

  10. 10 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#8] от "Лакърдийски":

    Според сайтовете на Волво:
    в Германия D4 AWD: 40 900 евро с ддс и 2 г гаранция
    в Бг D4 AWD: 38 020 евро с ддс и 5 г гаранция и малко по- високо ДДС

    Възможно е да има разлики в оборудването.


    До коментар [#4] от "stef":

    Много ненадежден според теб или?

  11. 11 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#10:"ial"]Според сайтовете на Волво:
    в Германия D4 AWD: 40 900 евро с ддс и 2 г гаранция
    в Бг D4 AWD: 38 020 евро с ддс и 5 г гаранция и малко по- високо ДДС

    Възможно е да има разлики в оборудването. [/quote]
    според други сайтове в Германия:

    Volvo XC 60 Kinetic D4 AWD EU-Bestellfahrzeug
    Скоростна кутия: ръчна кутия
    Скоростна кутия: 4х4
    Скорости: 6
    Обем: 2400 cm³
    Цилиндри: 5
    Тегло без товар: 1847 kg
    Гориво: Diesel
    Разход на гориво***:
    5,3 l/100 км(комбиниран)
    6,0 l/100 км(градско)
    4,9 l/100 км(извънгр.)
    СО2 емисии***: 139 g/км(комбинирани)
    Eмисионен клас: Eвро 5
    Врати: 5
    ------------------------
    Крайна цена:€ 28 600, в т.ч. 19 % ДДС

  12. 12 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":


    [quote#1:"442"]Ммммммм, таман за наЩе пътища.[/quote]
    ...и тОртоари...

  13. 13 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1092 Весело

    ШвеЦите да си правят камионите

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  14. 14 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Опаковайте ми един за вкъщи, ако обичате!

    I shave with Occam's razor
  15. 15 Профил на volrath
    volrath
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Боже...Волво ненадеждни? Не знам какво да кажа....

  16. 16 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1770 Любопитно

    До коментар [#3] от "Лакърдийски":

    Само Субаро пич , останалото е измама !

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  17. 17 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#16:"Радко"]Само Субаро пич , останалото е измама ![/quote]

    Прав си , Субару си е Субару

  18. 18 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Колко много съм търсил преди точно такава комбинация - седан с увеличен клиренс и подсилено окачване... Еми, ако наистина го пуснат и новите собственици на Волво не са го окепазили, след 10-тина години може и да си взема

  19. 19 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#18:"sam_vimes"]Колко много съм търсил преди точно такава комбинация - седан с увеличен клиренс и подсилено окачване... Еми, ако наистина го пуснат и новите собственици на Волво не са го окепазили, след 10-тина години може и да си взема [/quote]

    Субару XV не те ли устройва ?

  20. 20 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Така и не им разбрах ценовата политика на волво -искат им по 35-40 000 евро за какво? На тая цена човек в Германия би взел нещо "марково" немско в същия клас - има къде къде по престижни марки като фолксваген.ауди, мерцедес,бмв -волво да си купуш на подобно цена си е самоубииство!
    Който ги сравнява явно не си е изпил лекарството.
    Отделно -отдавна ги развенчаха че не са от най-надеждните -"онези" които са правили преди доста време....

  21. 21 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 426 Весело

    [quote#20:"channelmgm"]Така и не им разбрах ценовата политика на волво -искат им по 35-40 000 евро за какво? На тая цена човек в Германия би взел нещо "марково" немско в същия клас - има къде къде по престижни марки като фолксваген.ауди, мерцедес,бмв -волво да си купуш на подобно цена си е самоубииство!
    Който ги сравнява явно не си е изпил лекарството. [/quote]

    това е разликата м-у Маркетинга (твоя пост)
    и Рекламата ...(общото мнение)

    всяка марка има ценови Таван...
    този таван се определя от това колко са продадени
    а не колко иска продавача !
    .....
    както пишеш - Волво на цена 35 - 40 000 е финансов мазохизъм

    хубавото е ,че Кризата разреди тези мазохисти и цените ще се върнат на по-нормални нива !!

    както пишат в пост № 8 за XC - 60...разликата е 10 000 евро

    човешката глупост се лекува само с Глад

  22. 22 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Не знам дали си внушавам, заради китайския собственик, но Волво все повече заприличват на азиатски коли...с тези разтеглени форми, и тази възходяща назад линия на прозорците изглежда изкуствено спортна...някак си леко натруфено по азиатски, няма я студената, балансирана агресия примерно като при немските автомобили.
    Освен това - "петцилиндров дизел" - нали уж вървяха към посока всички мотори да са им 2.0, 4-цилиндрови...eDrive ли, как бяха...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах