Новият "Шевролет Волт" стана по-пъргав и икономичен

Новият "Шевролет Волт" стана по-пъргав и икономичен

© Дженерал мотърс



"Шевролет" представи второто поколение на електромобила си с разширен обхват "Волт", като колата е по-пъргава и по-икономична от предшественика си. В добавка "Волт" 2015 предлага по-мускулесто излъчване.


Ключови думи към статията:

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1397 Весело

    Стъпки в правилна посока! Дано с тези подобрения настигне Нисан лийф по продажби.

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  2. 3 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    и като ми кажат 100000 за този шедьовър ,предпочитам да си карам тойотата авенсис ,щото ми гори на дълъг път под 5 , разходите и са 5 лв дневно ,а съм я купил за 40000 лв , така за 1200 дни ,тоест след 4 години ще съм на далавера ,ако съм жив и си купя ВОЛТ ,което е много относително ,да ги направят по 50000 лв и си купуваме веднага

  3. 4 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Харесва ми. Това е близкото бъдеще - генератор и електромотори.

  4. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 10506 Неутрално

    Добре работят от "Дженерал мотърс".

  5. 6 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Браво на Шевролет.
    Американците излизат пред японците в света на хибридите.

  6. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    За техническите подобрения добре, но с дизайна малко са се наакали. Стария Волт изглежда в пъти по-добре.

    П.П. http://bg.checkonline4you.com/sbogom-na-benzina-ispanska-bateriya-obezpechava-patuvane-ot-1-000-km/

    Лицемеркел акбар!
  7. 8 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1305 Весело

    Двигателят горял 5,74 ама колата харчела под литър на сто... Да, да...
    Ето една задача за инженерите на Шевролет: Тръгвам от София за Бургас с напълно зареден "Волт", 400 километра, колко ще ми излезе средния разход, ако все пак искам да стигна за 3-4 часа?

  8. 9 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Шевролет доста дръпнаха в последните години. Волт изглежда доста добре и е хубава кола за основно градско каране, защото 80 км. са напълно достатъчни за града, но в извънградски условия става обикновен бензинов автомобил със слаб двигател и не много икономичен при това.
    Също така Шевролет вече не продават моделите си в България, а и силно ограничиха предлагането в Европа за сметка на Опел.
    Цената на Шевролет Волт е около 33 000 щатски долара, тоест около 53 000 лева в Щатите, а Опел Ампера се продава у нас на "богатите" българи за 78 000 лева. Нещо май пак ни прецакват.

  9. 11 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    духът е пуснат от бутилката. Инвестициите са направени, сега остава да се работи по подобренията. Лакомията на петродържавите води до това.

  10. 12 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#7] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Това с графеновите батерии ако стане ще е истинска революция в автомобилната промишленост, а и в елекротехниката като цяло.

  11. 13 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 432 Неутрално

    До коментар [#4] от "irons":

    Хибридната система е еволюционна задънена улица. Нито риба, нито рак. Съчетава най-лошото от двг и ел. с-мите. Скъпа, тежка, мижав двг, оше по-мижави ел. възможности. Пълна безмислица.

  12. 14 Профил на Кой ще ни даде пари
    Кой ще ни даде пари
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Бавно но сигурно идва края познатия ни ДВГ и края на империята на северизток от нас.

    https://www.youtube.com/watch?v=quPgplfhKbY
  13. 15 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 702 Неутрално

    [quote#8:"Yotce"]Ето една задача за инженерите на Шевролет: Тръгвам от София за Бургас с напълно зареден "Волт", 400 километра, колко ще ми излезе средния разход, ако все пак искам да стигна за 3-4 часа? [/quote]

    Това е типично градска кола, а не за хора които всеки ден ходят от София до Бургас. Ако с тази кола ходиш само на работа или да пазаруваш може и цяла година само на електричество да караш, но с опцията, че когато ти се наложи с едно зареждане да можеш да изминеш и 650 километра.

  14. 16 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Много добра Както и събрата Опел ампера... Само на цена не ги бива ама в Европа е така...

    www.soundcloud.com/x2805
  15. 17 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 804 Неутрално

    На тези, които се питат за разхода. Системата ДВГ-електромотор-трансмисия-колела и по-икономична от системата ДВГ-скоростна кутия-колела, по простата причина, че при първата ДВГ-то работи с постоянни обороти. Когато ДВГ-то е генератор, също така, отпадат някои електронни системи от него. Отделен е въпрост, че карайки внимателно, би останала резервна мощност от ДВГ-то за зареждане на батериите, т.е. идва един момент, в който можем да минем на електродвигател. Тези режими се регулират във Волт от доста прецизна електроника и спестяването е факт, дори на дълъг път.

    Факт - тест на Топ Гиър (с Опел Ампера) показа по магистрала Тракия, при каране като с "нормална" кола, доста подобрен разход. Отделно, впечатението на тестващия беше за доста пъргава кола, защото въртящият момент при електродвигателя по-висок и е еднакъв на всички обороти.

    Ненапразно, в момента се правят с тестове с газова турбина-генератор, която пък има и предимството, че работи с всякакви горива.

    Още един факт - т.нар. дизелови локомотиви, са всъщност електрически, с дизел-генератор или газова турбина.

  16. 18 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 366 Неутрално

    [quote#9:"simo87"]Шевролет вече не продават моделите си в България, а и силно ограничиха предлагането в Европа за сметка на Опел[/quote]
    шевролет и опел са едно и също нещо

    шеви волт в европа е опел ампера, с малката разлика, че струва около два пъти повече, отколкото в щатите

    zenrus.ru
  17. 19 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#18] от "S.P.Q.R.":

    Знам, че са едно и също нещо. Но на мен лично малко повече ми харесват малките детайли в Шевролет.
    А цената е огромна разлика - 53 000 лева за новия модел на Волт срещу 78 000 лева за стария модел на Ампера с по-калпавата батерия, четири места, а не 5 и т.н.

  18. 20 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Охх.. искам ама ще си карам Амперата още поне 3-4 годни.. после минаа в някой друг член от семейството и скачам на нов Волт..

    Едно уточнение.. това е един от малкото автомобили, който в реалност се представя по-добре от ТТ данните. С амперата лятото минавам 80+ км с 10 КВ при 65 заводски данни.. значи с около 12 използваеми КВ ще минавам около 100 км на ток

  19. 21 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#8] от "Yotce":


    [quote#8:"Yotce"]Ето една задача за инженерите на Шевролет: Тръгвам от София за Бургас с напълно зареден "Волт", 400 километра, колко ще ми излезе средния разход, ако все пак искам да стигна за 3-4 часа?[/quote]

    16х0.22 лв+18.36х1.98 лв.=
    39.88 лв- ако зареждаш в ОМВ и си в мрежата на ЧЕЗ

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  20. 22 Профил на grozmaistor
    grozmaistor
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Правописа идиоти!!!!!

    -> ...Както и досега, "Шевролет Волт" ще се задвижва от два електромотора, който черпят ток..

    форма мн.ч.: КОИТО

  21. 23 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    Хубав автомобил, автомобил на годината на САЩ и Европа и две поредни години на първо място по удоволетворение на потребителя. 98% от собствениците на Волт заяввяват, че пак биха си купили същата кола, по- глям процент от собствениците на Мустанг и Порше! Около 70000 бройки продадени в САЩ!

    За 2 години и половина моят Волт посети сервиза един единствен път за смяна на масло. На 35000 мили! На оригиналното масло му беше му останал 48% живот според бордовият компютър, но в документацията пише поне една смяна на две години.

    178 мили на галон, 1.3 литра на 100 километра! 3.5 пъти по- икономичен от Тойота Приус!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  22. 24 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1146 Весело

    Лоши новини за петролните компании

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  23. 25 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    [quote#20:"p_s"]С амперата лятото минавам 80+ км с 10 КВ при 65 заводски данни.. значи с около 12 използваеми КВ ще минавам около 100 км на ток[/quote]

    Точно така, около 52 мили за 10 киловатчаса с моят Волт! Поздрави, станахме двама в този форум!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  24. 26 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    [quote#25:"Realist"]Точно така, около 52 мили за 10 киловатчаса с моят Волт![/quote]

    2012-та моделна година!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  25. 27 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#11] от "stanislavdi":

    Така вече няма да се изкривява пазара,вече държавите които просто произвеждат истински продукт ще са тези които работят,а не тези които изнудват като Русия и Арабите!

  26. 28 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    По- късно тази година новият Нисан Лийф с поне 150 мили пробег на заряд. А 2017- та евтината Тесла, Модел 3 и както днес ГМ каза, новият Шевролет Болт с 200 мили пробег между зарежданията:

    http://www.autoblog.com/2015/01/12/chevrolet-bolt-ev-concept-video-detroit-2015/

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  27. 29 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#23] от "Realist":

    Реалисте, благородно ти завиждам за Волта.
    Жалко, че Амперата не струва колкото Волт, защото с тия цени на горивата в Европа... Освен това тук разстоянията са по-малки и електрическия режим би трябвало да е достатъчен в 90% от случаите.

    Лицемеркел акбар!
  28. 30 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Защо ви трябва този Шевролет? Просто - за 67 лв. си вземате едно "устройство", слагате го в дупката на запалката и -колкото повече карате колата, толкова повече се пълни резервоара с гориво....И като разберете измамата, просто прежалвате тия 67 лв. ..За 67 лв. няма да се излагате да съдите измамниците - само за адвокат ще ви трябват два пъти повече...Майката му е - да улучиш ваксата - бунаци навсякъде....

  29. 31 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    [quote#29:"Bulgarische Motoren Werke"]Реалисте, благородно ти завиждам за Волта.
    Жалко, че Амперата не струва колкото Волт,[/quote]

    Мерси! Четох, че в Калифорния някои дилършипи вече продават Волт, 2015 моделна година за $28000 преди такс кредита, който е федерален $7500 + $1500 калифорнийски! Накрая цената става към $20000 за кола за която горивото е поне 5 пъти по- евтино от съизмерима бензинова кола.

    Това горе- долу може да покаже, че цената на новият Волт, 2016- та моделна година ще е с около $8-$10000 по- ниска от първата генерация. Това по мои сметки!

    Батериите са по мои сметки 3-та генерация, като ги класифицирам така:

    1-ва генерация, Тесла Роустър.
    2-ра генерация- Волт 2010, Лийф 2010, Тесла S, 2011
    3-та генерация- ъпгрейда за Тесла Роустър (400 мили от 230 пробег), Волт 2016, Лийф 2016, Шеви Болт 2017 (200 мили прототип), Тесла Модел 3.

    Разликата в цената между батерии генерация 1 и 3 е около 70%, между 2 и 3 30%.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  30. 32 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#30] от "hinin37":
    хахахха и аз го четох за този уред в запалката. Намалява разхода с до 4л/100км, смях голям. Уред за бунаци

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  31. 33 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#16] от "x2805":
    Една ампера я гледам всеки ден на пътя Бургас-Варна на един магазин до Несебър. Само на ток виси, мине не мине 4-5км и пак на тока. Не знам кое и е толкова добрето.

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  32. 34 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3000 Неутрално

    Поздравления за Дженеръл Моторс! Между другоtо Шеви Волт беше единствената тяхна кола без Recall в последните няколко години. Добрата новина е, че продължават вече по този път!

    Левичарството е детската болест на комунизма
  33. 35 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    [quote#34:"GreenEyes"]Добрата новина е, че продължават вече по този път! [/quote]

    Точно, Не са като старият ГМ, като имат крава, да я доят докато пресъхне, 95% от собствениците на Волт никога не са притежавали Шеви преди това! Е, ние имахме една Импала 2004-та, не мога да кажа нищо лошо за нея, проста, лесна за поддръжка и трудно разваляща се кола!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  34. 36 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#35] от "Realist":
    и аз иамх шеви епика 2009. Дурако-устойчива машина, евтиназа подръжка, горе долу икономична. Ако не я бях ударил още щях да си я ползвам

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  35. 37 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3000 Неутрално

    [quote#28:"Realist"]А 2017- та евтината Тесла, Модел 3 [/quote]
    Колега, купих си бая акции на Тесла. Точно заради бъдещата евтина Тесла! Чувството да минаваш край бензиностанциите без да спираш, освен ако не ти се приходи до тоалетна е невероятно. И това чувство ще обзема все повече и повече хора по света, което е гаранция за възвръщаемостта на акциите на Тесла. Знам го от собствен опит.

    Левичарството е детската болест на комунизма
  36. 38 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Весело

    [quote#37:"GreenEyes"]Колега, купих си бая акции на Тесла. Точно заради бъдещата евтина Тесла! Чувството да минаваш край бензиностанциите без да спираш, освен ако не ти се приходи до тоалетна е невероятно.[/quote]

    Така е, ++++, и аз съм изпитвал това чуство, аз зареждам веднъж на 7 месеца 2/3 резервоар, около 6-7 галона! И аз ще купя акции на Тесла, сега паднаха малко и са изгодни!

    Между другото, точно Тесла открадна хало момента от ГМ, първият прототип на Волт бе през 2007-ма. ГМ си мислеха, че ще направят хало колата, както беше с EV1 през 90- те. Само че, историята не се повтаря, появават се мечтатели като Елън Мъск!

    Поздрави!!!!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  37. 39 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Весело

    [quote#37:"GreenEyes"]Точно заради бъдещата евтина Тесла! [/quote]

    Тесла освен III, който беше плануван като 'E', имат план и за малко SUV базирано на Модел III, Model Y. Тази година излиза X. След няколко години моделите на Тесла ще са много:

    SE(III)XY

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  38. 40 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Весело

    [quote#37:"GreenEyes"]Чувството да минаваш край бензиностанциите без да спираш, освен ако не ти се приходи до тоалетна е невероятно.[/quote]

    Такива сме ние, седерастите:

    https://www.youtube.com/watch?v=m3iEQ9TIMhs

    Сетих се за една реклама от отпреди години!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  39. 41 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 740 Любопитно

    До коментар [#25] от "Realist": Интересно ми е при ниски температури колко километра изминавате. Ярисът на жена ми докато не загрее добре не желае да върви на електро, въпреки напълно заредената батерия.

  40. 42 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    До коментар [#41] от "yossarian1944":

    Най- ниското което съм изминавал досега, при минус 20 градуса студ е 27-30 мили (50 при идеални условия). Волт има две системи отопление на кабината:

    Електрическа, тогава взема топлина от течността на батерията. И бензинова, тогава взема топлина от бензиновият двигател.

    Като се отвори капака, се виждат двата кръга- за батерията и за двигателя, всеки от които завършват с по едно изравнително казанче пълно с антифриз. Когато двигателя работи, той затопля и течността на батерията когато е нужно. Това е разликата между Волт, който е плъг-ин хибрид, и да кажем Тойота Приус или Форд Ескейп хайбрид, колата на жена ми. Последните две нямат система за електрическо отопление.

    Разбира се, електрическото отопление си има своите лимити, забелязах, че под -5 градуса по целзий, бензиновият двигател се включва за да помогне от време на време. Първият път за около 3 минути, и на всеки следващ път за по минута всеки 20 минути.

    По принцип в студено време, винаги пускам колата да се притопли за 5-10 минути докато е вързана в мрежата, има такава функция, дори с дистанционното може да се включи, това увеличава пробега поне с 5 мили в студени дни.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  41. 43 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    [quote#42:"Realist"]Най- ниското което съм изминавал досега, при минус 20 градуса студ е 27-30 мили [/quote]

    Значи, аз ходя често на ски, ски курортите тук за по на 3000 метра базата, паркингите с автомобилите са на тази височина. Може и да е било по- студено даже! Студ и лед, като има много лед и слагам специални гуми с шипове, тук могат да се карат от началото на октомври до края на април!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  42. 44 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#33] от "irc84":

    Ами тази ампера е моята Аз и се радвам

    Несебър - Бургас - Несебър = 1.10 лв. - ти кажи сега дали е добре

    Това, че е включена постоянно не значи, че харчи ток постоянно. Освен това .. мръдна 10тина км наоколо, после защо да не си я допълня да си е готова Ти можеш ли да си допълниш резервоара в къщи за 20-30 стотинки всеки път като мръднеш до някоя работа из града?

  43. 45 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#41] от "yossarian1944":

    И моя минимум е 40 км при -5 / -7 С и парно на макс.

    При под -5 двигателят се включва от време на време по-скоро, за да се държи в кондиция, от колкото за самото топлене. Нагревателя на малкия воден кръг се справя прилично, макар и да харчи доста ток. Все пак е много по-добре от повечето плъгини на пазара... приуса изобщо няма ел. отопление, аутлендър PHEV пък чета, че много често се включва..
    Аз като съм в града не пестя ток и парното е на макс.. като ходя до Бургас, претоплям с дистанционното малко преди да тръгна и я стоплям с ток от мрежата вместо да пада батерията..
    Това е плъг ин автомобил без компромиси... миналата зима ходих на 3500 км до алпите на ски с нея.. барабар с всички такъми и без никакви компромиси.. катерихме се с нея ежедневно до един ледник

  44. 46 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#42] от "Realist": Благодаря за изчерпаелният отговор. Наистина ще е заради отоплителната система. В събота температурата при нас стигна до +17 градуса и бенз. двигател се вкл.изкл. рядко да зареди батерията. Жалко, че от тази година Шеви спира да се продава в Австрия, а и тук все още карат предимно автомобили с дизелови двигатели.

  45. 47 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#45] от "p_s": Пробвах аутлендъра. Не ми допадна, поради това че хибрида не се почувства при разхода на гориво. В този случай дизеловият автомобил е по-изгоден, поради все още високата начална цена на електро и хибридните автомобили.

  46. 48 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 238 Весело

    До коментар [#44] от "p_s":
    Хей колега радвам се, че те засичам във този форум и аз сега временно живея в Несебър Не исках да се заяждам с теб, просто всеки ден ходя до Поморие и като мина покрай Бора Бора тя винаги е на щепсела и човек остава с впечатление, че има проблем с тая кола щом постоянно се зарежда. Не вреди ли на батерията като не е изтощена да дозареждаж?
    Иначе с моя дизел при тази цена на горивото Несебър-Бургас-Несебър ми стъпва 6-7лв и ми е ОК

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  47. 49 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#48] от "irc84":

    Няма проблем солата си има 1000 алгоритъма за това кога и как да си пази батерията. В упътването пише да е включена винаги като несе ползва.. А пък тя си знае.. Батерията винаги се пълни до 80% и слиза мин. до 20%.. Това е една от хватките с които се пази. От 16кв се ползват реално 10. В щатите има с на по над 150 хил. Мили без разлика в пробега на ток.
    Икономиятана гориво е малка част от картинката... Удоволствието да се плъзгаш тихо на ток е много голямо. Другите разходи по поддръжка са също много много по-малки..

  48. 50 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    До коментар [#49] от "p_s":

    +++++++++

    Аз имам гаранция на батерията 150000 мили или 10 години, гаранция на електрониката + ел двигателя 200000 мили, 15 години. Гаранцията на всички останали компоненти + бензиновият двигател 100000 мили.

    Страхотно е чуството да караш електрическа кола, колегата [#34], "GreenEyes" има Тесла S. Аз пък карах Роадстера на Тесла преди години!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  49. 51 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#50] от "Realist":

    Да колега, знам как стоят нещата в щатите, но уви тук сме малко попрецакани с много неща:
    - по-високи цени;
    - никакви държавни инициативи;
    - по-малка гаранция - опел дава само 2 години/100 хил км. пълна гаранция и 160 хил км/8 год. на ел. задвижващите компоненти (вкл. силова електроника);
    - дори имам по-висок данък от 20 годишен фолксваген голф.. примерно..

    Все още продължавам борбата по отношение на данъка, но не съм кой знае колко обнадежден..
    Остава ми кефа от карането на ток!

  50. 52 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    До коментар [#51] от "p_s":

    Моят Волт е от най- първата генерация, още преди Ампера, имам само 3 режима на каране- Нормален, Планинским Спортен. Батерията е с 0.5 киловатчаса по- малко от Ампера и Волт, 2013 моделна година. Купих го една година преди Тесла да изкара Модел S на пазара. Тогава тествах и трите електрически автомобила, които се продаваха в САЩ, Лийф на Нисан, електрическият Фокус на Форд, и Волт. Волт спечели!

    По- принцип по- ефективни за отопление са затоплящите седалки, но тогава когато го купувах само кожените салони (аз не съм им привърженик) имаха отопляеми седалки!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах