Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Модела, който е изписан не е точно М?!? М преформънс какво значи и по какво се различава от М моделите? М перформънс не е ли прсто М пакет на обикновена 3-ка примерно? Малко объркана работа стана.

  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    Много красив и стабилен автомобил. Може би някой ден и аз ще имам такъв. Пожелавам го на всеки почитател на марката също да се сдобие с такъв екземпляр. Имам една специална дама на сърцето ми, която е верна почитателка на марката БМВ и това не е никак случайно. Тя определено разбира от автомобили, и не само.

    Благодаря Ви за този изключително подробен фоторепортаж, г-н Пауновски!

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    Впрочем, от всички екстри на колата, намерих само един-единствен на този етап - сравнително високият разход на гориво. Мисля, че колите на бъдещето трябва да са изключително икономични на гориво и на по-достъпни цени. Но вярвам, че инженерите и собствениците на БМВ задълбочено мислят и по тези въпроси.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3397 Неутрално

    [quote#3:"Читател"]Впрочем, от всички екстри на колата, намерих само един-единствен на този етап - сравнително високият разход на гориво. [/quote]
    Бих добавил и 2 врати. Автомобил тип СДС (стани да седна)

  5. 5 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    До коментар [#4] от "historama":

    Иииии, напълно прав сте, колега. Не бях обърнал внимание. Е, тогава недостатъците на модела стават с един повече. Аз харесвам само коли с поне 4 врати. Не че и двувратките не са симпатични, но наистина не са никак удобни - имам горчив личен опит в това отношение.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  6. 6 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1213 Любопитно

    камера за заден ход почти 800лв...каква ли е тая камера???

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  7. 7 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 864 Неутрално

    Като каране е много добра, но голям мъж седи смешно в тая колица. Карал съм я.

  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10408 Неутрално

    Камерата за задно виждане не може да бъде доставена без навигация така, че свиквайте без нея, ако не искате навигация

  9. 9 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1298 Весело

    М като мутра ... поредната кола за престъпници (техните компланьонки), с червеното салонче е върхът на безвкусицата, т.е. ще им хареса много

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  10. 10 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    До коментар [#8] от "penetrating":

    В моята бъдеща собствена кола искам и навигация, и задна камера, и всичко, което технолозите на настоящето са измислили, така че да ми улеснят живота. Да, вярно, няма да е никак евтино, но пък със сигурност повечето неща ще си струват. Макар че моите родители се оправят и без тези екстри, но аз искам на мен да ми е една идея по-лесно.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  11. 11 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    До коментар [#9] от "100 Рублей за Доллар":

    Ей, как я охарактеризира! Браво!

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  12. 12 Профил на troika
    troika
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#6] от "не на безразличието":
    Печелят най-вече от екстри, като тази камера, навигация, ел. седалки, двойно предаване, цвят и др. Доколкото си спомням, разлика в седалките нямаше преди, имаше електромотори във всички, само, че за да ти сложат копчетата ти искаха още няколко хиляди лв. При двигателите - същата работа, еднакъв обем, различна мощност и голяма разлика в цените, при положение, че частите струват почти еднакво.

    забавление и приключение
  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10408 Неутрално

    До коментар [#10] от "Читател":

    За компактен модел е излишно да се слага камера, за навигацията - смятам, че е задължителна

  14. 14 Профил на hamiltonF1
    hamiltonF1
    Рейтинг: 4420 Неутрално

    Продължавам да им се дивя на инженерите на Алпин - как при 252 к.с. колата ускорява за 4,5 сек. от 0-100 км/ч., а тази М-ка с 340 коня, ускорява за 4,4 сек. И, този път - при цените има равенство...

    Как 350 партизани разгромиха 20 невъоръжени германци при Жабокрек: http://bit.ly/2t5XDTM
  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3397 Неутрално

    [quote#13:"penetrating"]че е задължителна [/quote]
    нека да не преувеличаваме, все пак всичко зависи от цената. Спомням си в един период как дилърите на някои марки във Варна съветваха клиентите си да заобикалят фабрично монтирания парктроник (1000 и над 1000 лв), и ги изпращаха в едно ателие, където срещу 200 лв им монтираха същото.

  16. 16 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf1":

    Не е само до мощност, а и до тегло... Съвременните коли станаха доста тежки, наблъскани са с какво ли не, а Алпин е около 1000 кг в духа на едни отминали времена.

    Конспирациите са вредни за вашето здраве
  17. 17 Профил на hamiltonF1
    hamiltonF1
    Рейтинг: 4420 Неутрално

    До коментар [#16] от "vesolr":

    Там някъде е истината - 1080 кг. срещу 1570.

    Как 350 партизани разгромиха 20 невъоръжени германци при Жабокрек: http://bit.ly/2t5XDTM
  18. 18 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#16] от "vesolr":

    Съвременните коли станаха и по-просторни, вероятно заради клиентите, така че и аз няма да избързам да кажа, че е тясно.

    Еретик
  19. 19 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#16] от "vesolr":


    До коментар [#17] от "hamiltonf1":

    Скоростната кутия също има значение за това, колко бързо ускорява един автомобил.

  20. 20 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf1":

    Първо това е M240i, а не М2, но поначало сравняваш кон с кокошка, пърди направо от нула до сто от 3хил оборот не е нещо което правиш всеки ден по три пъти. В общи линии несравними коли БМВ-то е с 9 евра по-евтино, 3литра редови 6 цилиндров мотор 340 кс. и 500 Nm, а Алпината 1.8литра, 4 цилиндров 252 кс.

    грубо казано БМВ-то All the way

    малко образователна литература
    https://www.youtube.com/watch?v=_eUbiKCBwVg

    качествен обзор на баварката и сравнение с М2

    П.С. Звукът на БМВ-то е прелест!

  21. 21 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 258 Весело

    До коментар [#9] от "100 Рублей за Доллар":

    Виж как знаеш!

  22. 22 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 572 Любопитно

    До коментар [#20] от "Boris Dimitrov":

    На истинските Ем-ки поддръжката е Маматасиджасъ. На 10-15 хиляди километра се прави пълна подмяна на течности, гумички и кво ли още не. 15 000 суха пара, евро разход.
    Интересно при това автомобилче как седят нещата.

    Дневник, откакто сте с лайняния нов дизайн, влизам 10 ПЪТИ по-рядко. Върнете стария!!!
  23. 23 Профил на #43c6dB
    #43c6dB
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    БМВ така и не започнаха да правят интериор, който да ми харесва.
    Иначе изгледа отвън е трепач!

    it is your mind that defines the reality
  24. 24 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Прочетох преди време, че 40% от стойността на колата е за марката, която носи. Другите проценти бяха за различните екстри/глезории. Така, че съвсем не съм учуден от посочената цена.

  25. 25 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#1] от "primaxm":

    Не е като М-пакет на 3-ка, 5-ца и т.н. водят се нещо като light М cars. Такива са моделите M140i, M240i, M550i, M550d, X5 M50d, X6 M50d, M760 Li xdrive (което си е друга бира, неофициалната М7).
    Разликата в light М cars е, че М екстериорните, окачване, спойлери, испускателна система и т.н. са част от базовата цена, а и самият двигател разбира се е пипнат. Например при 340i, 540i и т.н. което на практика е същия мотор с 15тина коня по малко, М-пакетът се поръчва отделно като това е същият М-пакет, който можеш да си вземеш и с 318d. Мерцедес също правят нещо такова отскоро, а Ауди малко по отдавана като идеята е същата. При Мерц такива модели са 43 AMG-тата, при Ауди S3, S4, S5 и т.н.

    Накратко казано тези light спортни модели са по удобни за ежедневието, по-комфортни и т.н. , но пак си остават луди бегачки.

  26. 26 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#3] от "Читател":

    Със 130 средна скорост на магистрала разхода е под 7 литра, ако се интересуваш изгледай видеото в 20ти коментар. 2/3 от колите в БГ ще изпепелят над 8 литра при такава средна скорост.

    П.С. Разбира се 100 октана, който само на Газпром е на добра цена иначе 2.40-2.45.

  27. 27 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#22] от "blurred":

    Малко прекаляваш виж това:
    https://www.youtube.com/watch?v=FI_QenX3tx0

    Не вярвам дори и на М6 поддръжката да ти излезне много повече отколкото на Carrera GTS. Каското, горивото и данъка са ти по сериозните пера за мене, също така с ново БМВ имаш сървиз инклузив(който не знам кво точно включва) за 4-5 години или 100хил КМ + подобна гаранция.

    Поддръжката с гориво, данък и каско най много 15К в лева за мене което пак не е малко една семейна почивка в Маями.

  28. 28 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 926 Неутрално

    [quote#10:"Читател"]В моята бъдеща собствена кола искам и навигация[/quote]
    туй навярно се дължи на факта, че сте виждал бмв навигация само на картичка. максимално увеличение 300м???? в града??? ми че с тоз боклук на петте кьошета примерно сте за мустака.....в 90% от френските градове пък да не говорим.....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  29. 29 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 572 Любопитно

    До коментар [#27] от "Boris Dimitrov":

    Хич не прекалявам - информацията е от първа ръка. Това са спецификациите и препоръчлителните сервизирания поне тук в Германия. Освен това М6 е доста по-различен клас кола от това Порше на видеото. М6 е над 550-560 коня, по-скоро за писта, докато Поршето може да се използва като всекидневна бегачка. Освен S версиите може би, но и те са доста по рехави в сравнение с М6. Да не говорим, че цената на М6 с екстри и глезотийки сигурно ще дойде на цената на две Поршета.

    Дневник, откакто сте с лайняния нов дизайн, влизам 10 ПЪТИ по-рядко. Върнете стария!!!
  30. 30 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#29] от "blurred":

    Как ще да е тази поддръжка, но GTS е над Carrera S и с екстрите е горе долу колкото М6, докато турбо и турбо ес отиват на над 200евра те са си в класа на ферарита и ламбота.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.