Водородният модел на "Хонда" ще има хибридна и електрическа версия

Водородният модел на "Хонда" ще има хибридна и електрическа версия

© Хонда



Водородният автомобил на "Хонда", кръстен "Кларити", ще дебютира като електромобил и зареждащ се от контакта хибрид на автомобилното изложение в Ню Йорк, което ще се открие на 14 април. Така това ще стане първият сериен модел, от чиято гама купувачите ще могат да избират между цели три вида алтернативно задвижване.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2765 Неутрално

    Като ги направите да се зареждат, като паркирам над някой кабел на енергото или под въздушна мрежа, ще купя такава кола.

  2. 2 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4761 Весело

    "Кларити" е част от стратегическия план на "Хонда", според който до 2025 г. близо две трети от глобалните й продажби ще бъде съставена от електромобили.
    ----------------------------------------------------------------------
    Още един пирон в ковчега на
    нефто-газовите рентиери
    Айде на бунището !!!!

  3. 3 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 534 Неутрално

    някоя снимка няма ли?

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  4. 4 Профил на Павел
    Павел
    Рейтинг: 275 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Мисля че Волво тестват електрически автобус, който да се зарежда индуктивно по маршрута си. Иначе има и такива решения за собственият автомобил: pluglesspower.com

  5. 5 Профил на ka2
    ka2
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    Пресвета Углеводородица продължава да обръща гръб на готованковците.

  6. 6 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 263 Весело

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    Ех кеф отиде петродолара!

  7. 7 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 263 Весело

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    Пък и започвам да разбирам намеците на тръмп за заплащане на отбраната! След петродолара следва мутрадолар!

  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    Водородният модел на "Хонда" ще има хибридна и електрическа версия "
    ???? модела видно е Кларити ... електрическата версия пак ли е водороден модел

  9. 9 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#8] от "дерибеев":

    Абе под тия статии все пропускат цената! Пък ми е интересно, че точно тия дето са за пазарна икономика считат, че това не е важно! Подозирам, че всичко около електро е просто реклама! Най накрая ще се получи като с дизелите на фолксваген в щатите!

  10. 10 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    Хайде, смилете се и го купете сега, какъвто е, че Хонда ще го закъсат много иначе...

  11. 11 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 273 Неутрално

    Тука повече информация на английски със снимки, има 3 версии - водород, електро и хибрид
    http://www.nydailynews.com/autos/latest-reviews/first-drive-2017-honda-clarity-review-article-1.3003059

  12. 12 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4761 Весело

    [quote#6:"tvi63"]Ех кеф отиде петродолара! [/quote]
    Ха-хааааа
    За петродолара не знам обаче

    ПЕТРОРУБЛАТА утече у канала

    Това да се чува !!!!
    Това да се чува !!!!
    ха-хааааа

  13. 13 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    до 2025 година продажбите ще са на 2/3 електрически автомобили....

    Продължавам да се чудя при сегашното градоустройство (и не говоря само за София и за България) как ще се зареждат нощем тези автомобили. Промените в технологиите са много по бързи от промените в градската среда.

  14. 14 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 273 Неутрално

    60 000 долара не е невъзможна цена на запад, пробема е че ние сме назад в класацията.
    EnginePermanent-Magnet Electric Motor
    Power174 HP / 221 LB-FT
    TransmissionSingle-Speed
    Curb Weight4,134 LBS
    MPG69 City / 67 HWY (MPGe)
    Base Price$58,490

  15. 15 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#13] от "cristo_n":

    Надявам се дотогава всички покриви на молове, офис сгради, бензиностанции, че и жилищтни сгради да са покрити с фотоволтаици и да зареждат колите през деня...
    А през нощтта да ги зареждат ВЕЦ-ове, ВяЕЦ-ове и някой и друг АЕЦ на доизживяване...

  16. 16 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 554 Неутрално

    [quote#4:"Павел"]Мисля че Волво тестват електрически автобус, който да се зарежда индуктивно по маршрута си.[/quote]

    Браво на Волво! Тестват тролейбус (признавам им, без "тиранти"!).

    Без да съм чел подробности, нека се опитам да позная нещо - проектът е (съ)финансиран от шведското правителство или ЕС, нали?

  17. 17 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 339 Неутрално

    Много хубаво, ама сигурно ПАК много скъпо -непосилно дори за на запад!
    И аз искам мицубиши аутландър плъгин-хибрид за има няма 43 000 евро(промоционално), ама няма КОЙ да ми го купи, и защото болшинството ги нямат финансите... няма я и инфраструктурата...
    Едно е да искаш, съвсем друго е да можеш! Така тук и с водородната/хибрид/плъгин-хибрид Хонда...

  18. 18 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 554 Неутрално

    [quote#15:"tie_interceptor"]Надявам се дотогава всички покриви на молове, офис сгради, бензиностанции, че и жилищтни сгради да са покрити с фотоволтаици и да зареждат колите през деня...
    А през нощтта да ги зареждат ВЕЦ-ове, ВяЕЦ-ове и някой и друг АЕЦ на доизживяване...[/quote]

    Може ли един личен въпрос - с хуманитарно (вкл. икономика) или техническо образование сте?

  19. 19 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#15:"tie_interceptor"]Надявам се дотогава всички покриви на молове, офис сгради, бензиностанции, че и жилищтни сгради да са покрити с фотоволтаици и да зареждат колите през деня...[/quote]И за това няма да стигне времето, но аз друго имам в предвид - КАК ще се включваме към мрежата в комплексите високо строителство, където няма място за всяка една кола? Как го виждаш изграждането за 10 години пред всеки блок на 20-30 зарядни станции - ивфрасктруктурата не може да го позволи това! А пък в панелните ни комплекси, където не постигат места за паркиране, тези места за зареждане трябва да са "резервирани" само за електрически автомобили и хибридни автомобили, и никой друг да не спира там??? Абсурд! Ще настане война. Всеки ще каже - аз имам жилище тук и ще спирам моята НЕелектрическа кола пред блока където си искам и като няма други свободни места спирам на мястото за зареждане и си гледайте работата!

  20. 20 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#4] от "Павел":

    Plugless Power е интересна система и, честно казано, преди да прочета коментара Ви, не знаех, че съществува. При тази система колата се паркира на специално място и се зарежда чрез електромагнитна индукция (като разстоянието между двете намотки е около 70-130 мм).

    Предимството на системата е, че не е необходимо да се включва кабел за зареждането. Недостатъкът е, че к.п.д. на зареждането е по-нисък (84-90% в сравнение с 95-99% при зареждане с кабел). Това е според следната статия:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Plugless_Power


  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 939 Весело

    До коментар [#18] от "krasi_kara":

    краси_караЙ си Нивата и не задълбавай, че става по-зле...

    Stef
  22. 22 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#18] от "krasi_kara":

    Техническо.

  23. 23 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#19] от "cristo_n":

    За съжаление милата ни родина не е най-добрият пример, но по света го правят.
    Вижте, какво направиха Тесла за няма и 10 години:
    https://www.tesla.com/findus#/bounds/42.7877752,23.45690490000004,42.6030891,23.190988500000003,d?search=supercharger

  24. 24 Профил на FL
    FL
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Хонда по-добре да не се хвали с хибридите си.

  25. 25 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    [quote#15:"tie_interceptor"]Надявам се дотогава всички покриви на молове, офис сгради, бензиностанции, че и жилищтни сгради да са покрити с фотоволтаици и да зареждат колите през деня... [/quote]

    Полученото от фотоволтаици електричество отива в акумулатори. От там го ползваш когато ти е необходимо, след като първо се преобразува в стандартно напрежение. Така че през нощта си зареждаш колата с електричеството получено през деня от фотоволтаиците.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  26. 26 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    [quote#17:"Levski Levov"]И аз искам мицубиши аутландър плъгин-хибрид за има няма 43 000 евро(промоционално), ама няма КОЙ да ми го купи, [/quote]

    Скъпите неща, а и всички останали, са за който може да ги купи. Ще имаш това, което можеш да си позволиш. За равенство говорехме през социализма, но тая утопия вече приключи. Прави разлика между равенство и равноправие.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  27. 27 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#19] от "cristo_n":

    Колкото до местата за паркиране. Проблемът не е, дали ще са електрически или с ДВГ, а че колите са много...
    Знам, че звучи грубо, но никой не е длъжен да осигурява безплатни места за паркиране. Като нямаш осигурено място - продаваш колата и с грАдсктия транспорт.
    А, платени места със зарядни станции ще се изградят много лесно, стига да има търсене.

  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9906 Неутрално

    А водородната версия явно не е в сметките на Хонда. Странно

  29. 29 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6909 Неутрално

    Отлична алтернатива на въглерод-съдържащите изкопаеми горива

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  30. 30 Профил на Андрешко Бар Ма Леев™
    Андрешко Бар Ма Леев™
    Рейтинг: 369 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    Шамар да е, аванта да е!
    Булгар, булга-а-а-а-р!

  31. 31 Профил на Андрешко Бар Ма Леев™
    Андрешко Бар Ма Леев™
    Рейтинг: 369 Любопитно
  32. 33 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#3] от "fpyyh":

    http://www.autoblog.com/2017/03/20/2017-honda-clarity-fuel-cell-first-drive-review/


    Малко амерично изглежда ...за сега!

  33. 34 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    До коментар [#23] от "tie_interceptor":

    Разгледай по-долу в линка и помисли!
    Supercharger provides up to 170 miles of range in as little as 30 minutes.
    Т.е. пълно зареждане за 300 мили, дори от тези суперзарядни, ще отнема около 1 час им 15 минути за модел С и 1:25 за модел Х.
    Сега си представи, ако тези коли не бяха екзотика, а предстявлават 2/3 от всички автомобили, каква тапа ще се получава на тези зарядни станции! Акщо сега един автомобил зарежда за 10 минути, включително с плащането на касата, то за зареждане на електромобил ще трябва час и половина!!! Това значи, за да се подсигурят всички бъдещи електромолиби, ще трябват 9 (ДЕВЕТ) пъти повече зарадни станции, отколкото бензиностанции!!! Къде ще ги побереш в градовете тези станции??? И основната идея на Тесла е тези станции да сляжат за дозареждане, а човек основно да си ги зарежад в къщи. Но ако в Щатите 99% от хората живеят в отделни къщи, то в Европа 50% от населението живее в апартаменти и не разполагат със собствен гараж... Иначе в Щатите е лесно...

  34. 35 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#27:"tie_interceptor"]Знам, че звучи грубо, но никой не е длъжен да осигурява безплатни места за паркиране. [/quote]Ама те и платените места за паркиране в България къде са - на частни терени на мястото на бивши градинки и зелени площи. Та какво викаш - да увеличаваме тези места за сметка на зелените площи. Ей по-миналата седмица писаха колко процента от Южния парк била реституирана още през 90-те години - супер паркинг ще стане там за електромобили, думи нямам!
    За това, че трябва да намалее броя на автомобилите съм съгласен. Ако не ми се налагаше да возя деца по детски градини, а в бъдеще и на уличище, не бих си хабил нервите да карам кола в София, но нямам избор, както нямат избор и 90% от хората с деца! А децата са бъдещето - ако не се прави всичко да тях, за какво да се прави? Той че двете коли пред блока ми (а не някъде най майната си на паркинг) са необходими за децата, за бъдещето на България - с едната аз ги карам сутрин, с другата ги взима майка им следобяд!
    Мисълта ми е, че ЖИВОТА НИ И ГРАДОВЕТЕ НИ ОЩЕ НЕ СА ПРИГОДЕНИ ЗА ТОВА! И не само в България - това важи и за голяма част от ГОЛЕМИТЕ градове в Европа.

  35. 36 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 2947 Неутрално

    До коментар [#15] от "tie_interceptor":

    Аха...! Я се пробвай да сложиш фотоволтаик на покрив, на жилищна, офис или друга сграда...! Такова чудо те чака, идея си нямаш! Как започват да те гледат навъсено в общината, за ЕРП-тата да не говорим...!
    Въобще ГЕРБ, БСП или всякакви червено-милиционерски партии, спъват развитието в тази насока! Смени се предназначението на десетки хиляди декари земеделска земя, но покривите на сградите, стоят празни...!

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  36. 37 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#36] от "tww09306483":

    "Аха...! Я се пробвай да сложиш фотоволтаик на покрив, на жилищна, офис или друга сграда...!"

    В новата европейска проектодиректива за ВЕИ има текст, че това ще става само с уведомление до съответното ЕРП, без да е необходимо разрешение.

  37. 38 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 2947 Неутрално

    До коментар [#37] от "ijj":

    Хм-м-м-м...! То и по досегашните нормативи, за мощност до 30 киловата, би трябвало да става без строително разрешение! Ама, на практика е съвсем друго...!
    Нашите ЕРП-та и общини, от евро-директиви не се плашат! Карат, както си я знаят...!

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  38. 39 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#34] от "cristo_n":

    Така е, но това го е постигнала само една фирма за по-малко от 10 години...

    Зарядната станция е просто една колонка с кабел или дори контакт на паркинга в мола, офиса, в личния ти гараж.
    Няма ги ограниченията на една бензиностанция... Така че няма проблеми да са не 10 ами 100 пъти повече от бензиностанциите.

  39. 40 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#35] от "cristo_n":

    Не е задължително да са в градинките. По света хората правят подземни и надземни паркинги. Всичко опира до пари в крайна сметка.

    Децата са най-вече бъдещето на родителите си...
    От каквото имат нужда са длъжни да им го осигурят родителите. Всички останали да помагат е добре, но не са длъжни да го правят.

    Когато си купувахме жилището, платихме близо 15 000 лв. за подземен гараж и не се чудим, къде да нощува колата ни.
    Имаме съседи, които решиха, че предпочитат да си паркират колите за по 50-60 000 лв. по тротоарите и градинките...

    Както казах и преди, всеки се простира според чергата си. Като не можете да намерите място на две коли и не искате с градския транспорт, сменяте квартала, града или използвате такси...

    А моята мисъл е, че градовете бързо ще се приспособят, стига да се появи търсене...

  40. 41 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 339 Неутрално

    [quote#26:"quatro_4x3"]Скъпите неща, а и всички останали, са за който може да ги купи. Ще имаш това, което можеш да си позволиш. За равенство говорехме през социализма, но тая утопия вече приключи. Прави разлика между равенство и равноправие. [/quote]
    Прав си, но тогава защо ни се НАТЯКВА постоянно тук че трябва да си купуваме СКЪПИТЕ ЕЛЕКЕТРИчКИ на този етап?
    Така като гледам и на ЗАПАД МАСОВО се карат среден клас коли, компактни кросоувъри, а хибридите са много малко(предимно тойотки).
    Случи ми се случка точно на щанда на мицибиши в един голям автосалон -представителното лице да ми обяснява -че плъгин-хибрида е за Бизнеса т.е. един вид с цената тогава от 43 000 евро промоционална -не е за обикновенните хора -за тебе най-добре бензиновия вариант!
    Значи за какви ЕЛЕКТРИчКИ иде реч... след като представителното лице те съветва да си вземеш доста по-евтиния и изгоден вариант на даден модел .

  41. 42 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#36] от "tww09306483":

    Ако никой не пробваше нещо ново или трудно за осъществяване, върхът на технологиите сега, щеше да е колелото вероятно... Не Bake Rolls.

    Мой приятел си построи къща и си инталира към 15 kW фотоволтаици и не знам, колко още за подгряване на вода.
    Каза, че само при продължително студено и мъгливо време през зимата му се е налагало да използво ЕРП-то за отопление...

    Не го питах, как се е справил, но ще проверя.

  42. 43 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#41] от "Levski Levov":

    Всяко ново нещо е скъпо и го купуват по-заможните...
    Колкото повече го купуват, става достъпно за все повече хора - примери са дори самите автомобили в началото, телевизорите, компютрите, цифровите фотоапарати, мобилните телефони, смартфоните...

    Приемете, че тези натяквания са насочени към по-заможните.

  43. 44 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 554 Неутрално

    [quote#43:"tie_interceptor"]Всяко ново нещо е скъпо и го купуват по-заможните...
    Колкото повече го купуват, става достъпно за все повече хора - примери са дори самите автомобили в началото, телевизорите, компютрите, цифровите фотоапарати, мобилните телефони, смартфоните...[/quote]

    Е, както казвам, и дирижаблите са били върхът на технологията и гъзарията, пък излязоха ялов клон на "техническия прогрес".

  44. 45 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#44] от "krasi_kara":

    Защо да са ялов клон?
    Приемете, че са стебло, върху което са израстнали други клони.

    Изиграли са си ролята навремето, както и пътническите кораби.
    Може и да се възродят, като круизните кораби - за забавление.

    Вероятно пак е въпрос, някой да се престраши...

  45. 46 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 337 Неутрално

    До коментар [#14] от "mutant":

    При положение, че сходни автомобили с ДВГ струват под 25-30 000 евро, няма да пробие на цена 60 000.
    Иначе съм собственик на Хонда.

  46. 47 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2300 Неутрално

    [quote#9:"tvi63"]Абе под тия статии все пропускат цената! Пък ми е интересно, че точно тия дето са за пазарна икономика считат, че това не е важно! [/quote]
    Напротив, важна е цената, но са важни и други неща. Отделно, че докато една технология се развива, тя е скъпа и бутикова, а когато мине някаква критична бройка, започва да поевтинява, а услугите към нея (в случая говорим за мрежа за зареждане) рязко се развиват и поевтиняват. Нещо като радиотелефоните навремето и днешното покритие на мобилната мрежа, при това с прилично бърз интернет, а телефончето поевтиня драстично. Да, технологиите около батериите трудно се развиват, но от друга страна може да се компенсира с развитието на еко нергията. Тя, чудесно се допълва с новите батерии, докато по отделно също идва скъпо и не пасва добре на потребителските нужди. Гледай на нещата в свързан вид, а не на парче.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  47. 48 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2300 Весело

    [quote#34:"cristo_n"]Това значи, за да се подсигурят всички бъдещи електромолиби, ще трябват 9 (ДЕВЕТ) пъти повече зарадни станции, отколкото бензиностанции!!! [/quote]
    И какъв е проблема да се поставят достатъчно "контакти" по улиците? Нещо цистерни за бензин, нафта и газ ли ще вкопаваш, през ден ще трябва да влиза камион цистерна, да заземява, за изпарения разни да се внимава?

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  48. 49 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#27] от "tie_interceptor":

    Не си прав: не са много колите, а апартаментите, разпределени на единица площ. При това построени в такъв непорядък, че за да се издигне или вкопае какъвто и да е паркинг, трябва да бъдат сринати няколко съседни блока. В такива допотопни условия идеята за внедряване на електромобили страда от слънчево затъмнение. Според теб защо паяците не сноват денонощно из кварталите, за да вдигат неправилно паркиралите автомобили, при положение, че последните са десетки хиляди? Елементарно - няма достатъчно места дори в наказателните паркинги.

  49. 50 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 614 Весело

    До коментар [#48] от "gost22":

    Въпросът ти е реторичен: у нас краденето на ток и кабели е професия!

  50. 51 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2300 Весело

    [quote#50:"sbk"]Въпросът ти е реторичен: у нас краденето на ток и кабели е професия! [/quote]
    Абе то и возенето гратис в ГТ беше професия, ама изчезна, а автобусите и тролеите станаха приятно място, с климатик лятото, с парно зимата и си идват точно на минутата... Просто няма такова чудо, като "хубаво и безплатно".

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  51. 52 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2300 Неутрално

    [quote#49:"sbk"]При това построени в такъв непорядък, че за да се издигне или вкопае какъвто и да е паркинг, трябва да бъдат сринати няколко съседни блока.[/quote]
    И това ще стане. То няма начин хем жилището да е по 1000Е/квм и да паркираш в градинката отпред. Просто ще се спука балона в цените, и ще почне да се строи с гараж и достатъчно паркоместа на жилище. ОТ там, където си струва ще се събори една кооперация и ще се направи паркинг на етажи за съседните две-три кооперации, та да станат продаваеми на приемлива цена, а другаде просто ще се нанасят хора без автомобили заради удобен ГТ. В смисъл, ще се балансират нещата, просто няма как да се случи от днес до утре.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  52. 53 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 554 Неутрално

    [quote#45:"tie_interceptor"]Защо да са ялов клон?
    Приемете, че са стебло, върху което са израстнали други клони.

    Изиграли са си ролята навремето, както и пътническите кораби.
    Може и да се възродят, като круизните кораби - за забавление.

    Вероятно пак е въпрос, някой да се престраши...[/quote]

    Защото нямат преки наследници, тъй като са били нерентабилни.

    Когато се започне с "ако"-тата, нещата стават силно субективни и "литературни", пък нали уж сме с техническа насоченост.

  53. 54 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 339 Неутрално

    [quote#43:"tie_interceptor"]Всяко ново нещо е скъпо и го купуват по-заможните...
    Колкото повече го купуват, става достъпно за все повече хора - примери са дори самите автомобили в началото, телевизорите, компютрите, цифровите фотоапарати, мобилните телефони, смартфоните...

    Приемете, че тези натяквания са насочени към по-заможните.[/quote]
    Съгласявам се с теб, но не забравай че плъгините ги има от има няма 20 години(при тойота с приуса) -немалко години за да се наложът, но налагането все още не става, а за 20 години тази технология трябваше да падне на стойността на нормалните автомобили... уви НЕ ПАДНА.
    Когато ПАДНЕ на стойноста на двг автомобилите - тогава ела да ми се обадиш... останалото тук всеки път дето мъдрим са все празни приказки...

  54. 55 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#54] от "Levski Levov":

    Остави ми някакви координати да ти се обадя. :)

    Най-старият известен ми хибрид е от 1899 г., но ако си говорим сериозно, новите plugin хибриди се появиха по-скоро от 20 г. и се продават не лошо.

    При Tesla в Щатите, експлоатационните разходи на Model S са по-малки от аналогичен ДВГ модел в рамките на лизинга.
    Единственият недостатък засега е по-малкия пробег, но и това ще се промени.
    У нас, разбира се, елекромобилите ще станат масови след 20-тина години...

  55. 56 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#53] от "krasi_kara":

    Точно инженерите мечтатели са носителите на прогреса...

  56. 57 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#52] от "gost22":

    Аз не говоря да се случва от вчера за днеска. Само че през последните 20-30 години всичко се презастрои (както в центъра на градовете, така и в междублоковите пространства), така че не съм обнадежден. Иначе звучи добре, поне като пожелание.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах