"Мерцедес" вкара СПА център в новата S-класа

Мерцедес S-класа AMG 65



Автосалонът в Шанхай, който отвори врати вчера, стана сцената, на която дебютира миналата през фейслифт S-класа на "Мерцедес". Новостите в колата са доста, а целта е ясна – лимузината да остане най-продаваната в класа си.


От лансирането на настоящото поколение през 2013 година са продадени на 300 000 коли, като една от причините за сериозното търсене е изборът между шест различни варианта на каросерията – къса и дълга база, суперлуксозна версия "Майбах", купе, купе кабрио и спортно AMG изпълнение.


Интериорът на изпълнението "Майбах"

© Мерцедес

Интериорът на изпълнението "Майбах"


Стане ли дума за S-класата, първата асоциация е комфорт, а обновеният флагман може да глези с непознати за масов автомобил екстри. Пакетът ENERGIZING, предлаган срещу доплащане, позволява пасажерите да ползват няколко програми за масаж (освежаващ, затоплящ, витализиращ, доставящ радост и комфортен). С избора на всяка от програмите, с продължителност десет минути, се променя осветлението в салона, аромата и звучащата музика от премиум системата Burmester.


Като на въздушно килимче


Ключови за комфортното пътуване са настройките на окачването, а адаптивната ходова част на S-класата, снабдена с пълни с въздух възглавници, предлага спортни и и релаксиращи настройки, активирани с натискане на бутон.

Салонът на версията AMG

© Мерцедес

Салонът на версията AMG


В интелигентен режим, камера на предното стъкло сканира състоянието на пътя напред и променя настройките според неговия характер – неравности, права с хубав асфалт, остър завой и т.н. Нова функция на окачването е накланяне на до 2.65 градуса на каросерията, така че да се неутрализира наклонът, коюто се получава в завой, заради инерционните сили.




Промени се забелязват и на работното място на водача, като приборното табло и дисплея на мултимедията изглеждат като един огромен екран с размер 24.6 инча. Що се отнася до визията на приборното табло, вариантите са тя да е класическа, спортна, или прогресивна.


"Мерцедес" вкара СПА център в новата S-класа

На волана на S-класата се появяват чувствителни на допир бутони, които се управляват по сходен с този на дисплея на смартфоните начин. Всалона, отред и отзад, се появяват подложки за безжично зареждане на телефони.


Конферентен разговор


Функцията "Business Telephony in the Rear" позволява едновременно свързване към аудиосистемата на колата на два телефона, като има възможност за прехвърляне на разговорите от единия на другия телефон.


"Мерцедес" вкара СПА център в новата S-класа

Всички в колата могат да се възползват и от новите функции, като получаване и изпращане на кратки съобщения, прочитането на входящите на глас и диктуване на изходящите. На разположение е и услугата "Иконом", която за момента покрива 20 европейски страни, като предлага справки за забележителности, с пращане на адресите им към навигацията на колата, резервиране на хотели и ресторанти и т.н.


Още по-близо до автономните автомобили


Новата S-класа на "Мерцедес" прави още една крачка и по посока на автономното шофиране. За целта интелигентният круз контрол вече не само поддържа зададената скорост и я съобразява с тази на предното превозно средство, но може да спре колата до покой, като ако колоната тръгне до половин минути, лимузината потегля сама.


S-класата във версията "Майбах".

© Мерцедес

S-класата във версията "Майбах".


Нова функция е автоматичното адаптиране на поддържаната скорост към зададените за конкретния пътен участък ограничения. Подобрена е и работата на асистентите за поддържане на избраната лента на движение и избягването на удар с превозно средство в мъртвата зона на огледалата. И при двете функции, при нужда електрониката коригира траекторията на движение на лимузината.


На разположение и функция за паркиране на колата от дистанция, като водачът е извън нея и управлява процеса през смартфона си.


Нощта става ден


Фаровете са светодиодни с още по-прецизна работа, като при движение на дълги светлини се получава осветяване с интензитет един лукс на разстояние 650 метра пред лимузината.


S-класата във версията "Майбах".

© Мерцедес

S-класата във версията "Майбах".

След фейслифта S-класата получава нови мотори, както и плъг-ин хибридна версия, можеща да измине на ток до 50 километра. Скоро предстои и дебютът на още нови двигатели, в които ще присъстват турбокомпресори с електрическо задвижване.


Нови двигатели и хибридна модификация


Към момента се съобщава, че версията 560 4MATIC ще използва нов V8 бензинов двигател с мощност 469 конски сили и 700 Нм. максимален въртящ момент. Той предлага с около 10% по-нисък разход на гориво, като има разход от 8.5 л/100 км в смесен цикъл.


Дизелите в модификациите S 350d 4MATIC и S 400 d 4MATIC мобилизират 286 и 340 конски сили, при консумация от 5.6 л/100 км.


Нови мотори се предлагат и за спорните изпълнение на S-класата, подготвени от AMG. Осемцилиндровият битурбо бензинов мотор в модификацията S63 AMG 4MATIC+ вече има 27 конски сили повече (до 612 коня), а въртящият момент стига 900 Нм.

Мерцедес S-класа AMG 65

© Мерцедес

Мерцедес S-класа AMG 65


В комплект с новата автоматична трансмисия с девет предавки и задвижването на четирите колела, двигателят катапултира лимузината до 100 км/ч за 3.5 секунди. В същото време разходът на гориво е под 9 на сто, което е възможно и заради интегрирането на системата за изключване на половината цилиндри. Тя се задейства при шофиране в комфортен режим и е активна при обороти 1000 и 3250.


Потегляне, като състезателен автомобил


За почитателите на дванадесетцилиндровите двигатели, AMG предлагат изпълнението S65 със 630 конски сили и 1000 Нм въртящ момент. Тук разходът на гориво е 11.9 л/100 км, а данни за динамиката няма.


Интересно е интегрирането в колата са системата състезателен старт. При нея с натискане едновременно на спирачката и газта, се дава възможност за вдигане на оборотите на място. Така при пускане на спирачката, лимузината се изстрелва напред максимално бързо.


AMG изпълненията на новата S-класа могат да се снабдят със спирачки с керамични дискове, които са по-леки и по-издръжливи.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Гаргамел
    Гаргамел
    Рейтинг: 6046 Неутрално

    Скъпа пластмасова глезотия

  2. 2 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    До коментар [#1] от "shileto":

    Щом това ти е мнението!

  3. 3 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Любопитно

    Дневник,

    нищо за СПА не преочетох в съдържанието!

    Това заглавие към същото съдържание ли трябва да бъде или е към някаква друга статия?

  4. 4 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3883 Весело

    А тоалетната - къде е?

  5. 5 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    Имах такава, но трудно се намират гуми втора употреба и я продадох.

  6. 6 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Мутра купува супер лукс марка и тръгва да се фука с нея по улиците. На един светофар до него спира Трабант, шофиран от дядо. На зелено дедито дава газ и отвява мутрата. Ядосал се оня, настигнал едва Трабана и пита ква е тая кола. Дядото обяснява, че е със специален мотор и трансмисия. Мутрата отива в магазина и иска най-доброто. После пак се срещат с Трабито и се оказва, че има хладилник, турбо и др. екстри. Мутрата все прави рекламации и все взема най-доброто. Последно засича Трабанта на един паркинг, грабва бухалката и почва да тропа по покрива. Дълго никой не му отговаря, най-после прозорчето се отваря и се показва дедито с кърпа на главата.
    -Аа, вие ли сте , колега-любезно казва то- извинете, че се забавих, бях в банята...

  7. 7 Профил на velbg
    velbg
    Рейтинг: 438 Неутрално
  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4286 Неутрално

    Никак не е случайно, че Мерседес са на върха толкова години! Високи цени, но супер качество и издържливост плюс лукс при премиум моделите! Браво! Никога не съм имал Мерседес (поради много съображения, не само заради цената), но съм карал доста служебни и съм възхитен!

  9. 9 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Интерсна служба имате явно!

    Аз също съм ползвал много служебни автомобили но никога не са били мерцедеси, дори и последният, към който имаше шофьор.

    Затова пък личният ми автомобил е мерцедес и съм съгласен, че са превъзходни автомобили.

  10. 10 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 2008 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":
    Не е чудно, че идолът на много бонговци, след като Джобс отпадна, е мистър Мъск и неговата "Тесла".
    Един вид американско автомобилно чудо.
    Само дето купиха за луди пари една немска фирма, без която , както се оказа, Мъск може да прави детски тракторчета, но е и ел автомобили.
    И сега немците квичат, че САЩза пореден ппът им крадът технологии. По стар навик.
    https://teslagrohmannautomation.de/

    nemo malus felix, minime corruptor.
  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4286 Неутрално

    До коментар [#9] от "ivan_":

    В зората на "демокрацията" работех за различни "нови бизнесмени" (основно руснаци). И за това имаше служебни (при това не втора ръка) Мерседеси. Сега работя за голяма световна фирма и се оказа, че имаме фирмен договор с Форд. Не съм възхитен!

  12. 12 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10088 Неутрално

    А какви са цените със СПА функцията, и сауна надявам се :)

  13. 13 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    До коментар [#11] от "vassilun":

    Оооххх...
    чак на мен ми стана кофти:)...
    Разбирам те прекрасно...
    Дано поне да имаш позиция за мондео или галакси, че останалото е съвсем зле.
    При мултинационалните освен ако не е дилър на мерцедес не се надявай на служебен мерцедес.
    Аз стигнах до добра позиция, към която имаше всички екстри включително автомобил със шофьор и автомобила беше пасат...
    От това което съм видял и коментирал с колеги върха в подобни фирми за автомобили най-много да е Е или R класа ако са мерцедеси като рядко са мерцедеси, но има позиции където избираш от клас автомобил и максимален бюджет та в този случай може да си избереш мерцедес.

  14. 14 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    До коментар [#12] от "penetrating":

    При S класите обикновено за нов автомобил започваш от около 120 000 евро и нагоре може да стигнеш и до 400 - 500 хиляди евро...

  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10088 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivan_":

    Благодаря, но аз се шегувах.
    Нямам намерение да купувам такова бижу, но знае ли някой как ще се завърти колелото на късмета :)

  16. 16 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    До коментар [#15] от "penetrating":

    О.К. +++

  17. 17 Профил на Гаргамел
    Гаргамел
    Рейтинг: 6046 Неутрално

    До коментар [#2] от "ivan_":
    Щом след три години пластмасовите фарове помътнеят, какво да е

  18. 18 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    До коментар [#17] от "shileto":

    Е, ако това кусура...

  19. 19 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf1":
    Изпревари ме! Понеже явно няма, няма да си купим :)

  20. 20 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Още един недостатък! Целият комфорт е за шофьора. Такава кола трябва да се управлява от фирмен шофьор, а отзад да бъде толкова широко и удобно, почти като в спалня. Не виждам отзад да е удобно за дрямка.

  21. 21 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1835 Весело

    “Новостите в колата са доста, а целта е ясна – лимузината да остане най-продаваната в класа си.”

    От снимките изобщо не оставам с такова усещане!
    В този порядък, текстът може да се отнесе към коя да е автомобилна премиера!

    I Want To Believe




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах