Българският пазар е третият в света, на който се лансират новите V-Power горива

Новите горива бяха представени от д-р Валерия Лорети от една от лабораториите на "Шел".

© Шел България

Новите горива бяха представени от д-р Валерия Лорети от една от лабораториите на "Шел".



Българският пазар е третият в света, след британския и холандския, на който дебютират новото поколение горива V-Power, съобщиха от "Шел България" на пресконференция. Третата генерация бензини и дизели от семейството са резултат от повече от пет години работа, в която са ангажирани над 170 химици и инженери.


Подсилената формула на бензина "Шел" V-Power съдържа три пъти повече почистващи и намаляващи триенето съставки от обикновеното гориво и 20% повече активни вещества от предишното поколение специален бензин. В допълнение те намаляват и "чукането" в двигателя, което е признак за недостатъчно ефективна работа, посочи д-р Валерия Лорети от екипа, разработващ горивата в една от петте лаборатории на "Шел".


Обновеният V-Power дизел пък съдържал нови, премахващи отлаганията, съставки, които помагат да се възстанови мощността на двигателя.

Посланиците на новите горива Владимир Илиев, Димитър Илиев и Ангел Караньотов с изпълнителния директор на "Шел България" Камелия Славейкова и търговския директор на компанията Мила Петрова (от дясно наляво).

Посланиците на новите горива Владимир Илиев, Димитър Илиев и Ангел Караньотов с изпълнителния директор на "Шел България" Камелия Славейкова и търговския директор на компанията Мила Петрова (от дясно наляво).


Д-р Валерия Лорети не даде категоричен отговор на въпроса, какво количество гориво е нужно да мине през цилиндрите, за да се усети разлика в работата на двигателя. "Твърде много фактори оказват влияние върху представянето на различните мотори", застрахова се експертът.




С приблизително същите аргументи изпълнителният директор на "Шел България"Камелия Славейкова не се ангажира и с отговор на въпроса с колко може да бъде свален разхода на гориво. Тя обаче допълни, че от обратната връзка с клиентите става ясно, че икономия се реализира.


Славейкова подчерта, че България е на челно място в света по използване на премиум горивата V-Power, като всеки четвърти зарежда от тях. Третото поколение горива "Шел" V-Power вече са в мрежата от около 100 бензиностанции, като цените са на нивата на тези от предишната генерация.

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1761 Любопитно

    Нищо не пречи да опитаме. Разбира се, това е реклама, но трябва да се сравни с Екто горивата на Лукойл и подобрените на ОМВ.

    Еретик
  2. 2 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":

    За Газпром и тяхното G-drive бензин/дизел чувам все хубави работи.

  3. 3 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":
    Никога не съм зареждал на Газпром, макар че имам дори харизана карта за отстъпки. Явно е навик. Имам и карта на Шел, не съм я ползал от доста време, но сега ще мина оттом заради любопитството.

    Еретик
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12 Профил на #43c6dB
    #43c6dB
    Рейтинг: 1501 Любопитно

    "Българският пазар е третият в света, след британския и холандския, на който дебютират новото поколение горива V-Power"

    На мен не ми изглежда, като да е 3-я..
    http://www.shell.nl/motorists/shell-station-locator.html?gclid=COyUk-iCq9QCFUo8GwodI1UAyQ #iframe=Lz9jb3VudHJ5PU5MJmxhbmd1YWdlPW5sX05MJnNpdGU9cnRsJm1vZGVzZWxlY3RlZD10cnVl

    Fail With Honour Then Succeed By Fraud
  13. 13 Профил на mans
    mans
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Искате да кажете, че сме опитни мишки :)

  14. 14 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 866 Неутрално

    На Шел не съм зареждал от години. От около пет години не съм зареждал на Лукойл, с изключение на един авариен случай, когато сипах 3 литра, за да стигна до друга бензиностанция. Газпром ги ползвам за тоалетна само. И за в Бъдеще ще е така.
    Понеже често ходя до Македония, зареждам там - горивата са по-евтини и по-качествени. В Гърция и Румъния са по-качествени, макар и по-скъпи. В България - Марешки и Круиз (на Сакса) си струват.

    седеньето го зголемува задникот
  15. 15 Профил на zlr
    zlr
    Рейтинг: 413 Разстроено

    До коментар [#4] от "#43c6dB":

    Вие прилагателните не ги ли четете!?

    "НОВИТЕ V-Power горива"

  16. 16 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    "Славейкова подчерта, че България е на челно място в света по използване на премиум горивата V-Power, като всеки четвърти зарежда от тях."

    Глупост, фукня или невежество?
    Не изключвам и комбинация помежду им.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  17. 17 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Лукойлско гориво, каквито и надбавки да му слагат от Шел си остава шит. Заредете в Австрия или Германия дизел и вижте разликата. Тук Еко е класа над всички други.

  18. 18 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#16] от "simval":

    Значи в най-бедната страна в Европа 25% зареждат премиум горива. Не е зле, никак не е зле.

  19. 19 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    Каквито и добавки да сложиш на калпава нафта или бензин, те пак си остават калпави...! Може да се постигне някакво подобрение или промяна в работата на двигателя, но е минимално.
    Лично аз съм убеден, че всяко едно гориво заредено на запад от Загреб е по-добро от бъркочите, които ни предлага Лукойл. Независимо дали ги наливаш от Шел, ОМВ, Еко или каквото се сетите...
    Купил съм си от Германия туба 20 литра със зимна добавка, против замръзване. Сипвам и по половин литър двутактово масло на един резервоар нафта. Иначе, спасение няма!
    Чувам и добри работи за прибавянето на 2-EHN към дизела, ама не съм го намерил с тънка доставка до България. Подобрявал осезателно цетановото число на дизела...

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  20. 20 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#18] от "Читател":

    Остави най-бедната, ами 3/4 от автомобилите са над 10 години, половината над 15 и навярно 1/3 над 20 години.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  21. 21 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    И преди доста години съм ползвал подобрител за бензинови горива и сега зареждам на Шел от подобрените горива. Не мога да кажа, че усещам някаква икономия, но и не съм срещал някакви проблеми - общо взето съм доволен.
    Лукойл и Газпром по разбираеми причини не ползвам, макар да си давам сметка, че източника е един, не зависимо къде зареждаш:). Заредих румънско високооктаново гориво, но от него не усетих чудеса.
    Сръбското е същата история.
    Докато не се разбута монопола, така ще бъде.

  22. 22 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Нафтата прави разлика. Миналата година с 60-62 литра карах 1280 км по магистрали из Франция. Автомобилът - пежо 407 SW

  23. 23 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Аз съм доволен от горивата на Шел.
    ОМВ си повярваха, че са богове, но ме загубиха като клиент. Еко пък да не говорим.

  24. 24 Профил на Щ
    Щ
    Рейтинг: 488 Неутрално

    ХАХАХАХАХ
    и също така
    ХАХАХАХАХАХАХАХА

    Няма никакво значение какви супер-дупер хайтек добавки слагат, след като нафтата и бензина за всички бензиностанции в България идват от едно и също гадно място.
    Ама така е, понеже шефът на тиквата не иска да му развалят схемата и скоро няма да има "други" данъчни складове, което прави неизгодно вноса на горива различни от боклуците произведени от Лукойл.
    На Запад от Белград (и на юг от Кулата) просто няма смисъл от такива фенси "премиум" горива, защото там горивото е нормално. Всеки път когато шофирам извън България, все едно карам друга кола - двигателят мърка, хем е по-мощен, хем е по-икономичен.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  25. 25 Профил на brainless
    brainless
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Стига с тоя лукойл. Випауъра не е от там.

  26. 26 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#18] от "Читател":

    Ми като всички останали са на газ...

  27. 27 Профил на Иван Иванов
    Иван Иванов
    Рейтинг: 236 Весело

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":
    През зимата един приятел, заредил дизел от тях стигна до Ихтиман...

  28. 28 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#18] от "Читател":

    "Значи в най-бедната страна в Европа 25% зареждат премиум горива. Не е зле, никак не е зле."
    ===================
    В опит да заобиколим боклука.

    Еретик




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах