Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2987 Неутрално

    като ежегодно отнемат продажби на колите в "Голф"-сегмента.
    _______________
    Голфу си е голф, отнемат дръжки! В Перник не съм виждал Сеат на 33 години ама голфове единичка колкото щеш! Сеата въпреки ,че има качества на 5 години е по-труден за продаване и от Рено което го прави инвестиция без ликвидност, все едно е френска кола!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    При посочената ширина от 178 см, това е вече един достатъчно удобен автомобил. Толкова бяха широки Е класите в недалечното минало.

    Еретик
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    Съблазнявал, сеат, айде малко по-спокойно. Сеат е от гамата - шир потреба превозни средства, при които се търси най-оптимален вариант цена - качество.

  4. 4 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 3011 Неутрално

    Харесвам Сеата, за БГ става.

  5. 5 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 526 Неутрално
  6. 6 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3312 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Да бе...! За по-голямата част от хората, с колата се придвижваш от точка А до точка Б. С колкото по-малко разходи и проблеми се случва това придвижване, толкова по-добре.
    Какво му е на Сеат-а...? Масова и сравнително евтина кола. Предполагам, че ще е добра. В Испания има доста автомобилни заводи и би трябвало да се справят много добре с подобно производство.
    Тебе, какво те съблазнява? 15-20 годиншна баварка, 3-та серия...? :)

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 881 Весело

    Нещо като да произвеждаш телефон с шайба или парен локомотив...
    Колко да съблазнява...

    Stef
  8. 8 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 392 Весело

    И пак криви снимки! :) Този път с екстра - мръсна постелка на шофъора и кални гърбове на предните седалки :)

    Trust no one.
  9. 9 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 360 Неутрално

    В случая с VAG автомобилите винаги съм се чудил защо човек може да предпочете Ibiza пред Fabia. И до днес нямам отговор.

  10. 10 Профил на Гаргамел
    Гаргамел
    Рейтинг: 5631 Неутрално
  11. 11 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4222 Неутрално

    До коментар [#9] от "tko42434569":

    Най-малкото май са различен клас/размер, едното е по-голямо...
    За България има значение и сервизната подръжка.

  12. 12 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 2173 Неутрално

    Тоя кошник може всичко, ама да съблазнява... :) Че и за пети път...
    Абе мислете малко преди да ги пишете тия глупости бе, Пауновски.

    Най-обикновена ежедневна кола, по-нищо не отличаваща се от Дачия, Шкода, Тата и други подобни.
    Това е като да кажеш, че най-обикновена грозновата и плоска съпруга, с кухненска престилка и точилка в ръката съблазнява. Да, върши домакинската работа на бял уред, става и за секс от време на време, и за разплод... ама да съблазнява...
    :) :) :)

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    Пауновски, какво означава "дайнсазинг" в текста под снимка 9? Благодаря!

  14. 14 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#11] от "ivan_":

    Баш същия клас са си - В (супермини), т. е. класа на Поло и Корса по европейските стандарти. Размерите им са +/- 2-3 сантиметра.

  15. 15 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4222 Неутрално

    До коментар [#14] от "tko42434569":

    Да, оказва се че са един клас!
    Явно съм в грешка, за което се извинявам и благодаря за информацията.

    Бях с впечатление, че Ибиса е в по-горния клас.

  16. 16 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Сеат са може би колите с най-добро съотношение цена/качество, особено в България. Карам втори поред лизингов Сеат и не мисля да сменям марката. Разбира се, че има и много по-добри коли, но на каква цена?

    Според всички западни ревюта новата Ибиса е може би най-добрата кола в този клас - сравнена с Поло (новото на тази платформа все пак не е излязло), Фиеста, Клио, Корса, 208 и т.н. Има може би най-големият багажник в класа си, прекрасни двигатели, стегнати скоростни кутии, добре настроено окачване, изглежда добре, с модерни екстри... Какво повече да иска човек, естествено, че е съблазнителна, ако човек иска да си купи кола в тоя клас. Аз не се сещам за по-добри коли в премиум класа, най-малкото защото никоя от големите премиум марки не предлага коли в тоя клас. Може би МИНИ, но пак - на каква цена? Българинът го е треснала мегаломанията да купува колкото се може по-големи коли, джипки и камиони едва ли не, но при европейците този клас е най-купуваният и ползваният и то от семейства с деца. Сеат имат доста успешен модел и според мен ще направят доста продажби.

  17. 17 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3312 Неутрално

    До коментар [#12] от "Athanatos":

    Ти пък... Как въобще правиш аналогия, между Шкода и Тата...?!

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  18. 18 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    Мълък, спретнат автомобил, който няма да те остави на пътя... Чакаме с нетърпение новия Сеат Купра, ако не са се отказали от VW, заради икономии.

  19. 19 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Новата ибиза е номер 1 в класа си.
    Както каза колегата по-горе не се сещам нещо много по-добро от този размер (разбира се не на двойна и нагоре цена). За сведение - няма нищо общо с Дачия и още по-малко с Тата. Такива неща се говорят от кисели собственици на 20 годишни "премуми"...
    Колата е перфектна за градско и има възможност и за пътуване все пак. Аз бих избрал по-мощните мотори. ФР например 150 коня ще е перфектна.

    За сравнението с фабия - първо фабия на тази платформа още няма, второ по-голяма е (въпреки че са от един клас), трето по-красива е и четвърто фабия нямат мощен мотор - не че 110 коня са малко, но 150 са доста по-добре.

  20. 20 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3312 Неутрално

    До коментар [#19] от "sw51":

    Сега поразгледах ценовата листа на Сеат... Мисля, че откъм цени се представят добре.
    Сеат Леон 1.8 бензин със 180к.с., 7 степенна DSG кутия, както и доста екстри е около 45 хил. лева...! Леон ми се струва в класа на Голф-а, така че въобще не е лошо предложение.
    Струва ми се, че има доста предубеждения спрямо тази марка, но са много свестни коли за парите си.

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  21. 21 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#19] от "sw51":Сега поразгледах ценовата листа на Сеат... Мисля, че откъм цени се представят добре.Сеат Леон 1.8 бензин със 180к.с., 7 степенна DSG кутия, както и доста екстри е около 45 хил. лева...! Леон ми се струва в класа на Голф-а, така че въобще не е лошо предложение.Струва ми се, че има доста предубеждения спрямо тази марка, но са много свестни коли за парите си.
    —цитат от коментар 20 на tww09306483


    Имам същия Леон FR с този двигател, само че с ръчна скоростна кутия. Сеат правят отстъпки на тези цени, на мен ми направиха 16% като за втори лизингов от тях, но със сигурност биха направили поне 10% на общо основание. Това беше преди 4 години де, дано не подвеждам някого с невярна информация, но моят ми излезе около 40к с абсолютно всички екстри, които можеше да се сложат (лед-фарове, кожен салон, навигация, система за поддържане на лентата на движение, която е много удобна, аудиосистема със събуфер и какво ли още не, да не ги изброявам), единствено без шибедах, че много щеше да се чака. Ми колата си е супер, наистина не мога да намеря забележки. Може би интериорът на Голф е по-луксозен, но и цената е различна, пък и голфът отвън ми е малко скучен и грозен, а Леонът като дизайн ми харесва повече. Октавиите на тази платформа са също добри и на добри цени, но там е заложено на малко повече практичност и са доста големи, аз исках по-малка кола, даже съм склонен и на Ибиса, но в този си размер Леон е перфектен.

  22. 22 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 655 Неутрално

    "За моя изненада обаче на задните седалки остава тясно."

    Пауновски затова ли нарита предната седалка! -сн.5/18

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  23. 23 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Определено Ибиса-та не е от Голф класа, там е Леон. Тук сравнението е с коли като Поло, Пежо 206, C3, Корса.
    Иначе Сеат винаги са ми били симпатични, но никога не съм имал тяхна кола.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.