Това ли е бъдещият горещ хечбек на "Киа"

Това ли е бъдещият горещ хечбек на "Киа"

© Киа



На международния автосалон във Франкфурт, който ще продължи до 24 септември, "Киа" показва модел, който демонстрина новата дизайнерска линия на марката. "Просийд концепт" може да се приеме като предсвестник на бъдещия автомобил на корейците в "Голф"-класа, които комбинира впечатляваща визия с гъвкавост и функционалност.

Това ли е бъдещият горещ хечбек на "Киа"

© Киа


Създателите на колата не крият, че идеята им е с нея да привлекат ново поколение потребители, чийто приоритет са динамичното управление и спортни характеристики на автомобила.
Това ли е бъдещият горещ хечбек на "Киа"

© Киа


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Прекалено хубава, за да стане истина.

  2. 2 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    Мазда RX 8 отпред

    Знанието е сила, информацията - власт
  3. 3 Профил на jerusalem
    jerusalem
    Рейтинг: 412 Неутрално
  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3091 Неутрално

    Новите концепции са за ниски автомобили с много големи голела, и гуми с нисък профил - абсолютно непригодни за условията на движения предоставени от пътищата и улиците у нас. АБСОЛЮТНО непригодни! И не виждам защо трябва да ни пробутват коли от компактния клас с толкова скъпи гуми!

  5. 5 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#4] от "historama":

    Кой Ви ги пробутва на Вас?! Кой производител е умрял за българския пазар?!
    За него има Dacia, Peugeot 301, Renault Symbol и т. н...

  6. 6 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 753 Неутрално

    " "Просийд концепт" може да се приеме като предсвестник на бъдещия автомобил на корейците в "Голф"-класа, "

    Ха-ха! Какъв голфов клас??? Голфът изобщо не е от класата на тая КИА. Това е класи над Голфа!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  7. 7 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 641 Неутрално

    Отпред,отзад отсртани - Fisker Karma

  8. 8 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Дизайнът е супер. Рационалността размери/ефективно пространство малко ме съмнява. Също като Мерцедес СLA - голяма лимузина отвън, малка градска кола отвътре. Аз предпочитам коли с голям багажник и простор в купето.

  9. 9 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    https://www.youtube.com/watch?v=cPi_eBQXXP0
    Това е КИА Стингър - голяма е колкото БМВ 6, 3.3л турбо мотор 365кс, 4х4 в САЩ за около $40К. Един от дългогодишните дизайнери на БМВ работи за тях.
    Корейците се засилиха в последните години, така че не виждам защо и тази концепсия да не изкарат в производство. И то на много добра цена.

    California Über Alles
  10. 10 Профил на blowfish
    blowfish
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#5] от "tie_interceptor":

    За хот-хеч или пъформанс-ориентирани коли разбирам стремежа към големи джанти и нископрофилни гуми, но не мога да разбера общата тенденция всякакви "цивилни" коли да се предлагат с все по-големи джанти.

    Пример: "пенсионерска" кола като Мерцедес Е220 отпреди 12-13 години идва стандартно с 16" джанти, днес масово са с 18 и 19. На състезания ли ще се кара тази кола, или всеки път ще вдига максималната си скорост на аутобана със "заварена" газ?

  11. 11 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#10] от "blowfish":

    Не съм уверен в това, но предполагам, че се подобрява возията и стабилнастта...

    По-нисък профил на гумата - повече стабилност.
    По-голям диаметър - по-малко друсане...

  12. 12 Профил на blowfish
    blowfish
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#11] от "tie_interceptor":

    Той диаметъра остава общо взето същия и е ограничен от размера на калниците и геометрията на окачването, с разликата че в първия случай стената на гумата е по-висока и тя обира част от неравностите, а не ги предава директно на окачването.

  13. 13 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 772 Неутрално

    И не виждам защо трябва да ни пробутват коли от компактния клас с толкова скъпи гуми!
    —цитат от коментар 4 на historama


    Споко, китайците правят евтини 20-ки, няма се пуашиш.

  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 937 Любопитно

    Новите концепции са за ниски автомобили с много големи голела, и гуми с нисък профил - абсолютно непригодни за условията на движения предоставени от пътищата и улиците у нас.
    —цитат от коментар 4 на historama


    Големите колела имат само и единствено предимства и само един недостатък - цената на гумите / джантите.
    Нископрофилните гуми са тъпотия и гъзария - от тях полза няма, но външният диаметър на колелото е от съществено значение особено при неравности - точно за нашите пътища има голям смисъл по-големите колела :)

    По-добра возия, по-малко натоварване се предава към окачването от неравностите, по-добра проходимост (лесно преодоляване на препятствия), по-лесно преминаване през дупки, по-малко превъртане на гумите при тръгване, по-трудно блокиране при спиране, по-добра стабилност на автомобила.

    Stef
  15. 15 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#14] от "stef":

    Имам само една забележка - колкото е по-нископрофилна гумата, толкова е по-стабилна колата при завои.
    Това мога да го потвърдя от личен опит с една и съща кола.

  16. 16 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#12] от "blowfish":

    Е, не се запазва съвсем същият диаметър. Не се компенсира напълно от ниския профил. Като сравнявам гумите на колите си, външният диаметър на гумите също се увеличава при един и същи клас коли.

  17. 17 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 136 Весело

    Джереми Кларксън: Защо биртанците не готвят кучешко? Защото не умеят. Защо тогава корейците правят автомобили?

    roo
  18. 18 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    До коментар [#17] от "babyroo":

    Ама... те, британците и коли много не умеят да правят. Или забравиха, как става тая работа...! Почти всички британски марки са германски, индийски и какви ли не още...!
    Британски са им цените и спомените.

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  19. 19 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 937 Любопитно

    До коментар [#15] от "tie_interceptor":

    Така е, но вредите и рискът от нископрофилна гума са несравними с минималното предимство при завиване заради по-малкото усукване на гумата. Това важи особено за нашите пътища.
    Ако завиваш със скорост, с която да усещаш разликата и се хакнеш в дупка от външната страна особено може да стане много неприятно с нископрофилна гума...

    Stef
  20. 20 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 634 Неутрално

    И като дойде леда и снега - с по тесни гуми се кара далеч по лесно

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  21. 21 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Любопитно

    До коментар [#19] от "stef"

    Не знам, какво стана с това http://newatlas.com/go/3603/ #gallery
    Имаха големи амбиции да променят света на гумаджии и джантаджии.

  22. 22 Профил на blowfish
    blowfish
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#16] от "tie_interceptor":

    Сложиш ли колела с по-голям външен диаметър от фабрично предписания, влизаш в категорията "голфаджийски тунинг" :-)

    Във всяка една кола, предавателните числа в скоростната кутия и диференциала, също и параметрите на окачването са сметнати за конкретен диаметър на колелото. Един и същ модел нова кола може да се предлага например с 16", 17" или 18", но външния диаметър си остава константа.

  23. 23 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    Вярно ли, че ламаринките му били по-тънки от цигарена хартия? Само питам.

  24. 24 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#22] от "blowfish":

    Не ги слагам аз, а производителите...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах