"Нисан" GT-R обиколи "Силвърстоун", управляван с джойстик за "Плейстейшън" (видео)

"Нисан" GT-R обиколи "Силвърстоун", управляван с джойстик за "Плейстейшън" (видео)

© Нисан



Нисан" и "Сони Юръп" обединиха усилия и създадоха специална версия на спортния автомобил GT-R, управляван изцяло чрез дистанционен контролер за игрална конзола "Плейстейшън". "Зад волана" застана победителят в академията за развитие на пилоти на "Нисан" GT Academy и пилот на "Низмо" Ян Марденборо.


За да има поглед върху пистата, той e управлявал колата от борда на хеликоптер. Автомобилът успя да достигне максимална скорост над 210 км/ч.


Повод за интересния експеримент е лансирането в Европа на новото поколение на играта Gran Turismo Sport на 18 октомври и навършването на 20 години от участието на "Нисан" в състезателния симулатор Gran Turismo.

"Нисан" GT-R обиколи "Силвърстоун", управляван с джойстик за "Плейстейшън" (видео)

© Нисан


Управляваният дистанционно GT-R е способен да развие максимална скорост от 315 км/ч. Автомобилът е подготвен във Великобритания от JLB Design Ltd., като е използван стандартен модел от 2011 година, задвижван от V6 двигател с мощност 542 к.с.





В най-бързата обиколка на Марденборо (1:17,47 мин.) GT-R /C постигна средна скорост от 122 км/ч и достигна максимална скорост от 211 км/ч. Обиколката с дължина 2.6 км е част от реалното трасе на пистата, като с пилот зад волана тя е завъртяна със средна скорост от 134 км/ч.


GT-R /C е бил оборудван с четири робота, които контролират волана, трансмисията, спирачките и газта. Шест компютъра, монтирани в багажника, актуализират подаваните команди със скорост 100 пъти в секунда.

"Нисан" GT-R обиколи "Силвърстоун", управляван с джойстик за "Плейстейшън" (видео)

© Нисан


Непромененият контролер PS4 DualShock 4 е бил свързан с микрокомпютър, който интерпретира сигналите от джойстика и бутона и ги предава към бордовите системи на GT-R /C. Безжичното управление е с първичен обхват на действие от един километър.

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 491 Неутрално

    От хеликоптер над колата... Слабак... Трябваше да сложат една камера на седалката на шофьора и чрез изображения от нея и от огледалата да управлява през Интернет от... София... Това щеше да е за отбелязване. И щом е не-знам-си какъв шампион, трябваше да подобри времето на шофьора в колата.

  2. 2 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    От хеликоптер над колата... Слабак... Трябваше да сложат една камера на седалката на шофьора и чрез изображения от нея и от огледалата да управлява през Интернет от... София... Това щеше да е за отбелязване. И щом е не-знам-си какъв шампион, трябваше да подобри времето на шофьора в колата.
    —цитат от коментар 1 на kritikar


    Защо ти не пробваш? Такива, с идеи, като теб, били те и пълни глупости, сте на всяка крачка. Реализаторите са малко, и поради това са ценни, а вие сте в излишък. На това твоето му казват "да търсиш кусури и да даваш акъл", без това да означава, че го имаш!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  3. 3 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3138 Неутрално

    Преди около 2 год. четох някъде, че имало идея Нисан ГТ-Р да го "облекат" като Инфинити (различна решетка и предни фарове с нови ЛЕД светлинки, други задни светлини, малко пиано лак по таблото, по-лъскав волан и тапицерия). За съжаление не се случи, а е грехота една толкова добра конструкция да не се използва по-нашироко.

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2879 Весело

    И, КВО прайм сЯ ???

    Аааа, то едно копеленце ми хакна колата и затва се движих толкова бързо.

  5. 5 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Това е отдавна съществуваща технология. Поне от времето на Доди ал Файед или бившия австрийски канцлер Георг Хайдер.

  6. 6 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Разбира се че е Йорг Хайдер.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах