Вдъхновен от сърфовете модел, връщащ лятото, на щанда на "Ситроен" на автосалона



На софийският автосалон "Ситроен" демонстрира офанзивата си в SUV сегмента, беше съобщено на пресконференция на вносителя на марката "Автомотор корпорация" на софийския автосалон. Акцент в експозицията е новият кросоувър в най-компактния сегмент С3 "Еъркрос".


Няма как да остане незабелязана и специалната серия на С4 "Кактус", разработена в сътрудничество със световния производител на сърфове RIP CURL. Въпреки дължината си от 4.15 метра, С3 "Еъркрос" има амбицията да е най-просторният SUV в компактния сегмент, като обемът на багажника варира между 410 литра и 520 литра.


Чрез партньорството с Rip Curl, чието име е синоним на сърф от 1969 г., "Ситроен" предлага на любителите на С4 "Кактус" една негова различна версия. Освен външните белези, които отличават специалния характер на кросоувъра, той получава и системата Grip Control, която е достъпна алтернатира на задвижването 4Х4.




Предаването е само предно, но благодарение на прецизното прехвърляне на въртящ момент между лявото и дясното колела, подобрява проходимостта. Системата работи в пет режима – стандартен, пясък, всички терени (за кал, чакъл, мокра трева, черен път), сняг и с изключена стабилизираща програма.


Отвън "Ситроен С4 Кактус" Rip Curl се отличава по бели черупки на огледалата за обратно виждане, бели шини на покрива, блестяща бяла лепенка, комбинираща геометрични мотиви с логото на Rip Curl и други. Моделът има също така защитна броня, сив алуминий, поставена в предната и задната част. Интериорът е с цветни акценти в оранжев цвят, който тонизира и зарежда с енергия. Предпазните колани в оранжево контрастират със сивия цвят на седалките. Има и вариант за съчетание кожа и плат.


Другите новости на щанда на "Ситроен" са новите "Це-Елизе", "С4 Пикасо", "Берлинго" и "Спейс турър".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Аз имам въпрос към разбиращите от френски коли - кой френски производител има читав автоматик?...

    Преди 10 години карах като студент едно С4 и "автоматика" беше смешка. Преди седмици на мой приятел му пристигна новото 3008 и мнението му е че "придърпването при смяна на предавките е доста дразнещо" (той беше с Волво преди Пежо-то) Та не знам кой доставчик ползват ама явно десет години по-късно прогреса е мальк. За Рено-Нисан нямам наблюдения освен че СВТ-то на кашкай също не е кой знае какво..

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10159 Неутрално

    Този Ситроен кактус определено не ми харесва...

  3. 3 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 289 Неутрално

    "блестяща бяла лепенка" - е това е много важна екстра...

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  4. 4 Профил на Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    Рекламата не е лошо нещо, но си я означавайте!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  5. 5 Профил на Mia san Bayern!
    Mia san Bayern!
    Рейтинг: 3336 Неутрално

    Страшна кола.

    МУ Пловдив Факултет по дентална медицина 4 курс




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах