Вдъхновен от сърфовете модел, връщащ лятото, на щанда на "Ситроен" на автосалона



На софийският автосалон "Ситроен" демонстрира офанзивата си в SUV сегмента, беше съобщено на пресконференция на вносителя на марката "Автомотор корпорация" на софийския автосалон. Акцент в експозицията е новият кросоувър в най-компактния сегмент С3 "Еъркрос".


Няма как да остане незабелязана и специалната серия на С4 "Кактус", разработена в сътрудничество със световния производител на сърфове RIP CURL. Въпреки дължината си от 4.15 метра, С3 "Еъркрос" има амбицията да е най-просторният SUV в компактния сегмент, като обемът на багажника варира между 410 литра и 520 литра.


Чрез партньорството с Rip Curl, чието име е синоним на сърф от 1969 г., "Ситроен" предлага на любителите на С4 "Кактус" една негова различна версия. Освен външните белези, които отличават специалния характер на кросоувъра, той получава и системата Grip Control, която е достъпна алтернатира на задвижването 4Х4.




Предаването е само предно, но благодарение на прецизното прехвърляне на въртящ момент между лявото и дясното колела, подобрява проходимостта. Системата работи в пет режима – стандартен, пясък, всички терени (за кал, чакъл, мокра трева, черен път), сняг и с изключена стабилизираща програма.


Отвън "Ситроен С4 Кактус" Rip Curl се отличава по бели черупки на огледалата за обратно виждане, бели шини на покрива, блестяща бяла лепенка, комбинираща геометрични мотиви с логото на Rip Curl и други. Моделът има също така защитна броня, сив алуминий, поставена в предната и задната част. Интериорът е с цветни акценти в оранжев цвят, който тонизира и зарежда с енергия. Предпазните колани в оранжево контрастират със сивия цвят на седалките. Има и вариант за съчетание кожа и плат.


Другите новости на щанда на "Ситроен" са новите "Це-Елизе", "С4 Пикасо", "Берлинго" и "Спейс турър".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Аз имам въпрос към разбиращите от френски коли - кой френски производител има читав автоматик?...

    Преди 10 години карах като студент едно С4 и "автоматика" беше смешка. Преди седмици на мой приятел му пристигна новото 3008 и мнението му е че "придърпването при смяна на предавките е доста дразнещо" (той беше с Волво преди Пежо-то) Та не знам кой доставчик ползват ама явно десет години по-късно прогреса е мальк. За Рено-Нисан нямам наблюдения освен че СВТ-то на кашкай също не е кой знае какво..

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9193 Неутрално

    Този Ситроен кактус определено не ми харесва...

  3. 3 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 246 Неутрално

    "блестяща бяла лепенка" - е това е много важна екстра...

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  4. 4 Профил на Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Рейтинг: 2028 Неутрално

    Рекламата не е лошо нещо, но си я означавайте!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  5. 5 Профил на Mia san Bayern!
    Mia san Bayern!
    Рейтинг: 2657 Неутрално
  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 865 Любопитно

    Аз имам въпрос към разбиращите от френски коли - кой френски производител има читав автоматик?...Преди 10 години карах като студент едно С4 и "автоматика" беше смешка. Преди седмици на мой приятел му пристигна новото 3008 и мнението му е че "придърпването при смяна на предавките е доста дразнещо" (той беше с Волво преди Пежо-то) Та не знам кой доставчик ползват ама явно десет години по-късно прогреса е мальк. За Рено-Нисан нямам наблюдения освен че СВТ-то на кашкай също не е кой знае какво..
    —цитат от коментар 1 на Yomega


    Не знам за читави - на един служебен 407 дизел му сдаде багажа автоматика на 100к, интересно че тези скоростни кутии са японски на Aisin се използват от много марки и модели - BMW i8, големите Мазди, Evoque, Citroen, Peugeot, Volvo дори на някои американски:
    https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

    А тук се говори за ново сътрундичество с Aisin:
    https://www.reuters.com/article/us-peugeot-aisin-seiki-exclusive/exclusive-opel-bears-fruit-for-peugeot-maker-psa-in-aisin-gearbox-talks-idUSKCN18D1ST

    Гледам, че има проблеми с тези кутии, някои са проектирани съвместно с поръчителя им - БМВ, Ауди:
    https://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues/201056-mcsa-aisin-6-speed-automatic-failed-at-80k.html

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах