"Ягуар" е пред завръщане в "24-те часа на Льо Ман"

"Ягуар" е пред завръщане в "24-те часа на Льо Ман"

© Reuters



Ягуар" е на път да стане поредният автомобилен производител, който подготвя своето завръщане сред прототипите в "24-те часа на Льо Ман", твърди списание "Аутоспорт".


Компанията вече е започнала работа по плана си за повторната поява в легендарната маратонска надпревара. Британците участваха в нея за последен път през 1991 г.


За завръщането си на пистата "Сарт" "Ягуар" работи в тясно сътрудничество със своя собственик - индийският производител "Тата". Компанията оценява възможността да се състезава с изцяло нов прототип в категория LMP1.




Според информацията на "Аутоспорт" вече има постигнато принципно решение за появата на "Ягуар" в "24-те часа на Льо Ман", но не и поставена крайна дата за реализирането на проекта между британците и "Тата". Най-вероятно компанията ще се включи в спорта през 2014 г., когато се очакват сериозни промени в техническия правилник.


"Наблюдаваме развитието на моторните спортове в целия свят", гласи краткият коментар от говорителя на "Ягуар" пред списанието. Британската марка има седем победи в "Льо Ман". Последната от тях беше спечелена през 1990 г. с модела XJR-12.


В края на юни най-успешният производител в маратонското състезание - "Порше", обяви, че ще направи своето завръщане с изцяло заводски прототип в LMP1 от 2014 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2613 Неутрално

    След Порше

    и Ягуар ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Да се връщат, печките ще ги скъсат.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на boutragenio
    boutragenio
    Рейтинг: 422 Весело

    До коментар [#1] от "Чардо":

    И на мен ми е странно. Явно от Порше и Ягуар не са слушали внимателно изказванията на другаря Янакиев, не са разбрали, че автомобилният спорт е в криза и за това правят такива грешки.

  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2613 Гневно

    До коментар [#3] от "boutragenio":

    Той -=- Жоро бе назначен от Иван Славков в началото на 1982 за председател на БФАС . После пое И Бюро Шипка , после пое И ЦС на СБА -=- не ДВЕ дини , а ТРИ дини под една мишница !
    Но вече 39 години , един тъп и прост моторист, който отначало си караше служебния Полски Фиат 125 точно като мотор и то двутактов , """управлява""" българските автомобилисти !!!

    Той е по-дълго управленец от Тодор Живков ! ! !

    До скоро автомобилния спорт се управляваше по програмите , които аз оставих при напускането си през 1983 год ! ? ! ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах