Регистрация
15 сеп 2011, 22:40

Радостин Стойчев: Русия достигна проценти, които за първи път виждам

От Божидар Къртунов Всички статии на автора
Последна промяна в 22:41 на 15 сеп 2011, 4651 прочитания, 37 коментара
Селекционерът на българския национален отбор по волейбол Радостин Стойчев увери, че за пръв път вижда резултатите, които руснаците показаха в четвъртфинала на европейското. Бронзовите медалисти от Евро 2009 загубиха с 1:3 от "сборная" и приключиха с участието си в надпреварата в Чехия и Австрия.

"След първия гейм на практика не ние оставиха много възможности. Русия победи заслужено. Успяхме да сервираме добре, но съперникът с 33 високи топки има 73% успеваемост в атака. Това е един процент, който аз лично виждам за първи път, за който и да било отбор в света. От друга страна имаха и 42 контраатаки, които отиграха с 52%. Не намерихме никакъв начин да противодействаме на блок и на защита на тези високи топки", каза Стойчев пред "Гонг".

Той заяви, че вторият съдия в мача с Русия е направил много грешки. "Беше абсолютно неадекватен. В първия и четвъртия гейм даваше за тях точки, които бяха за нас. След края дойде главният съдия и ми се извини", заяви Стойчев.

Специалистът благодари на привържениците, които подкрепиха отбора в Прага и Карлови Вари. "Те са пропътували толкова километри, за да ни подкрепят. Съжаляваме, че не успяхме да ги зарадваме в този мач. Наистина бяха страхотни."

Стойчев отново увери, че България винаги ще играе за победа, без значение какво показват сметките. "Аз не мога да искам от играчите ми да загубят мач - това е против принципите ми за спорт. В нашия отбор тази дилема никога не е стояла. Не сме имали избор - да загубиш нарочно не е избор. Все едно да решиш да откраднеш, това не е избор. В спорта целта е една - победата. Не могат да се правят сметки, защото имаме морал. И за в бъдеще ще продължавам да правя така и да разсъждавам по същия начин, независимо какво ще ми коства това. Не мога да се прибера вкъщи и да кажа на 8-годишния ми син, че е трябвало да загубим", обясни вижданията си Стойчев.
  • Зарче
Етикети
37 коментара
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 1
  • 22:43
  • 15 сеп, 2011

Русита са надминали себе си ,значи имат респект

Оценка
-9 +55
 
Преглед на профил

КДС

Рейтинг: 1184 Неутрално
  • 2
  • 22:49
  • 15 сеп, 2011

Казах, че са паднали предварително. Така им се втълпява, да губат винаги от алкашите. И така е във всички видове спорт.

Спомням си много отдавна, мисля около 48-ма година "Локомотив" - Москва гостуваше на Локо - София. На полувремето Локо водеше с 3:0. Второто полувреме, каточели им беха сипали олово в обувките.

Мачът завърши 3:3.

Проклета да е Русия!

Оценка
-79 +11
 
Преглед на профил

А БЪ В

Рейтинг: 5080 Неутрално
  • 3
  • 22:56
  • 15 сеп, 2011

"В спорта целта е една - победата..." - така е, и побеждават по-добрите. Моралът при треньора се предава на играчите за да се учат привържениците - доброто побеждава винаги.

А БЪ В –СБЛИЖАВАТ и ОТЛИЧАВАТ в един глобален свят...

Оценка
-2 +93
 
Преглед на профил

Драги ми господине

Рейтинг: 1449 Неутрално
  • 4
  • 22:59
  • 15 сеп, 2011

До коментар [#2] от "КДС":

Май имаш нужда от лекар, въпреки че не знам дали крайната форма на русофобия се лекува.

Това е само игра - няма значение дали срещу нас са руснаци, бразилци или сърби, ако играят по-добре, печелят, ако не - губят. Примерът, който даваш е от друга епоха, днес няма такива зависимости. Виж, има черно тото, но май не и във волейбола.

Природата е най-важният капитал, с който разплага България. Да го опазим.

Оценка
-10 +49
 
Анонимен потребител

****

  • 5
  • 23:00
  • 15 сеп, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

dobrushko

Рейтинг: 124 Неутрално
  • 6
  • 23:18
  • 15 сеп, 2011

Само дето извинението на главния съдия - по думите на Стойчев - с нищо не помага... А иначе съм съгласен с него - трябва да бием, когато може. Никакви сметки!

Оценка
-2 +61
 
Преглед на профил

ga6tisperka

Рейтинг: 401 Весело
  • 7
  • 23:19
  • 15 сеп, 2011

ма те с обувки ли играха, бре
ето що паднаха
До коментар [#2] от "КДС":

Второто полувреме, каточели им беха сипали олово в обувките. - цитат на коментар #2 от “КДС”

Оценка
-11 +4
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 2003 Неутрално
  • 8
  • 23:19
  • 15 сеп, 2011

#5, а бе той Стойчев и да не си направи пластична операция на носа, пак изглежда доста добре. Ама ти що не вземеш да постнеш една снимка, та да се изкефиме на твоята неземна хубост.

Боже, какви поражения си нанесъл на Поразяващата уста

Оценка
-5 +38
 
Преглед на профил

ga6tisperka

Рейтинг: 401 Неутрално
  • 9
  • 23:21
  • 15 сеп, 2011

+1
До коментар [#6] от "dobrushko":

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3539 Неутрално
  • 10
  • 23:23
  • 15 сеп, 2011

До коментар [#2] от "КДС":

а помниш ли какво направи локо-сф с незабравимия НАЧКО МИХАЙЛОВ на динамо- киев ???

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

dow_jones

Рейтинг: 1231 Неутрално
  • 11
  • 23:59
  • 15 сеп, 2011

Дори когато падаме, трябва да падаме прави! Браво Радо, браво момчета! Заслужавате уважение!

Оценка
-2 +61
 
Преглед на профил

Kaspar

Рейтинг: 1161 Неутрално
  • 12
  • 00:12
  • 16 сеп, 2011

Абе ако догодина на Олимпиадата отново се налага да загубим, за да играем с по-лек съперник след това, а не го направим, лично ще отида да му нашокам репата на Стойчев! Неколко пъти пробваме по донкихотовски...ами не става! Трябва да приемем, че спортът отдавна е бизнес и няма нищо общо с кубертеновите принципи. Ако някой може да те прецака, ще го направи без да му мигне окото и ще си вземе накрая медалчето.

"I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin

Оценка
-45 +11
 
Преглед на профил

munich

Рейтинг: 1497 Неутрално
  • 13
  • 00:24
  • 16 сеп, 2011

Браво на нашите момчета!
Пожелавам им успех догодина в Лондон!

"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита"Хр. Ботев

Оценка
-2 +42
 
Преглед на профил

lubomir1

Рейтинг: 314 Весело
  • 14
  • 00:36
  • 16 сеп, 2011


Съветските другари винаги са "работили" с висок процент, но не по-висок от 40%, и не повече от 0,5 л. на човек, без мезе.

Оценка
-6 +21
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5311 Неутрално
  • 15
  • 00:48
  • 16 сеп, 2011

Невероятен отбор! Този отбор си е българския, отдавна не го бях виждала, АДМИРАЦИИ, можем да играем , когато искаме...

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-3 +33
 
Преглед на профил

mk22

Рейтинг: 73 Неутрално
  • 16
  • 01:45
  • 16 сеп, 2011

Някак по-приемлива е загуба, когато виждаш, че спортистите са дали всичко от себе си.

Без да искам да обиждам мисля, че футболистите могат да вземат пример от националите по волейбол.

Волейболистите да продължават така и резултатите в Лондон ще дойдат!!!

Оценка
+38
 
Преглед на профил

iron_cross

Рейтинг: 756 Неутрално
  • 17
  • 01:48
  • 16 сеп, 2011

До коментар [#2] от "КДС":

Преди 30-тина години Васил Методиев-Шпайдела го уволниха като треньор на Локо Сф понеже отстрани Динамо Киев в евротурнирите. Няколко години по-късно Емо Спасов нарочно изпусна дузпа срещу Днепър, защото иначе Левски ги отстраняваше и историята щеше да се повтори. Изобщо това подлагане на бившето СССР в спорта беше крайно дразнещо и унизително

Оценка
-4 +18
 
Преглед на профил

di^^di

Рейтинг: 1416 Весело
  • 18
  • 02:11
  • 16 сеп, 2011

"Не мога да се прибера вкъщи и да кажа на 8-годишния ми син, че е трябвало да загубим", обясни вижданията си Стойчев".

Браво, Стойчев...това са думи на баща, с когото всяко дете би се гордяло.

Smile, smile, a little baby!

Оценка
-1 +54
 
Преглед на профил

vankata1

Рейтинг: 740 Весело
  • 19
  • 06:09
  • 16 сеп, 2011

Браво юнаци! Не съжаляваме че не донесохте медали, играхте за българската си чест и спечелихте! Медалите ако се паднат на поляците, ще миришат. Те нека си се радват, плюя им на страхливите муцуни. Млатихме ги и винаги, когато ги срещнем - пак ще ги млатим!

Оценка
-3 +26
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 2003 Неутрално
  • 20
  • 06:10
  • 16 сеп, 2011

#17, стига си приказвал глупости !
Емо Спасов бил изпуснал нарочно дузпа срещу Днепър, щото някой от Политбюро му би заповядал?! Айде моля! Емо Спасов беше такова голямо дърво като футболист, че изпускането на дузпа беше най-нормалното нещо за него. При Шпайдела пък напускането му от Локото беше свързано с някакви скандали за пари, поне такива спомени имам от онова време.
Малко по-късно той стана треньор на "Левски". Ако Политбюро са го били изгонили, задето Локо-Сф отсранили Динамо-Киев, не мислиш ли, че тия същите никога нямаше да му позволят да се докосне до треньорството повече, а камо ли да стане треньор на "Левски"(което си е един вид повишение), а?
Ако така са ставали нещата, със заповеди или внушения (идващи от БКП), да паднем от съветските отбори или състезатели, Нешка Робева трябваше да я обесят навремето! Тъкмо тя през 80-те с нейните гимнастички размазваше години наред рускините на всяко голямо първенство. Същото бе и при щангистите по онова време-СССР не можеше да докопа отборна титла във вдигането на тежести в продължение на 7-8 години, а нашите обираха повечето златни медали.

Боже, какви поражения си нанесъл на Поразяващата уста

Оценка
-8 +5
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2691 Разстроено
  • 21
  • 07:11
  • 16 сеп, 2011

И ти не ставаш
на националите за треньор.
Ходи си в италианския отбор!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-36 +6
 
Преглед на профил

Митев

Рейтинг: 1538 Неутрално
  • 22
  • 08:36
  • 16 сеп, 2011

Главният съдия се извинил на Стойчев...Излиза, че главният съдия много му се е искало да свири за нас, но заради втория съдия не успял

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

bono_vox

Рейтинг: 793 Неутрално
  • 23
  • 08:58
  • 16 сеп, 2011

Страхотна игра на цялото европейско. Малшанс срещу Словакия, който щеше да ни направи 1ви в групата. Отидохме на най опасния противник - Русия и играхме наистина достойно. Ако имаме претенция за медали и за шампиони, няма друг път. Това е. Трябва да се бият всички! Браво на Радостин Стойчев за мъжката позиция. Пожелавам му успех. Страхотни волейболисти.

Оценка
-5 +21
 
Анонимен потребител

****

  • 24
  • 09:34
  • 16 сеп, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Лодка в гората

Рейтинг: 1379 Неутрално
  • 25
  • 10:17
  • 16 сеп, 2011

Бий за да те уважават!Но за това трябват няколко класни играчи тип Михайлов и Зайков.Тошко Алексиев и да го мъчат сто години-не става.Къде е заместникът на Жеков?Какво стана с левичаря Боян Йорданов?
Иначе ще не бият и занапред,въпреки че сме талантливи и имаме страхотен треньор!А за морала-адмирации!

Оценка
+11
 
Преглед на профил

Борислав Георгиев

Рейтинг: 1130 Неутрално
  • 26
  • 10:30
  • 16 сеп, 2011

До коментар [#21] от "berbenkov":
Ти това щото главата ти друга рима не е могла да роди ли го написа или като цяло си си безмозъчен?

Браво на момчетата, браво на Радо Стойчев! Благодарим ви!

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Поразяващата уста

Рейтинг: 664 Неутрално
  • 27
  • 10:32
  • 16 сеп, 2011

Пак излязохме най- глупавите!

То медалът освен сила е и стратегия!

Пауновски е измамник решил да изкара някой лев! Помияр! Дано не убие някой на пътя! Двоен помияр. Троен!

Оценка
-10 +3
 
Преглед на профил

unite

Рейтинг: 86 Неутрално
  • 28
  • 10:46
  • 16 сеп, 2011

За пръв път от много време насам се гордея, че съм българин!
Никой няма да запомни на Полша второто или третото място, но съм убеден, че на всеки му е направил впечатление спортният морал, който българският отбор системно демонстрира.
Гордея се с вас момчета!

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

plamen1986

Рейтинг: 832 Неутрално
  • 29
  • 10:58
  • 16 сеп, 2011

Подкрепям Стойчев за феърплея, който демонстрира отбора ни. Това са принципи, които не бива да се потъпкват. Но...след като няколко пъти постъпиш така достойно и честно, мисля, че при следваща такава ситуация вече трябва да изхитреем.

То затова ни мачкат навсякъде, щото сме добрички и честни. Спортът освен феърплей е и тактика. Дори най-големите футболни отбори са падали нарочно, понеже тактиката го е налагала. Помня преди няколко години един мач Ман Юнайтед-Байерн в групите на ШЛ. На двата отбора им трябваше Х и...беше доста грозна гледката, но си го постигнаха в крайна сметка. Та, целта оправдава средствата

Оценка
-8 +3
 
Преглед на профил

zapoznat

Рейтинг: 148 Неутрално
  • 30
  • 11:34
  • 16 сеп, 2011

До коментар [#12] от "Kaspar":

Аз започвам да се притеснявам, че може и с тази честност и с тези безумни регламенти по първенствата да изпуснем Олимпиадата...

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

Николай Колев

Рейтинг: 782 Неутрално
  • 31
  • 12:00
  • 16 сеп, 2011

До коментар [#2] от "КДС":
Млад съм,за да го помня,но съм го чел в автобиографията на д-р Стефан Божков.

Животът е трагедия за чувстващите и комедия за мислещите.Лабрюйер Истината,горчивата истина.Стендал

Оценка
+3
 
Преглед на профил

ishamael

Рейтинг: 188 Неутрално
  • 32
  • 13:03
  • 16 сеп, 2011

До коментар [#12] от "Kaspar":

Трябва да сме много по-щастливи, когато държим на висок морал, а не когато побеждаваме на всяка цена. Това е, което ни отличава от останалата част от фауната. Отнася се за всичко, не само за спорта. Другото е деволюция и връщане обратно към животинските ни корени.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Big_Villager

Рейтинг: 754 Неутрално
  • 33
  • 14:09
  • 16 сеп, 2011

Медала за ферплей вече го спечелихме!

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Петър Иванов

Рейтинг: 1229 Любопитно
  • 34
  • 14:27
  • 16 сеп, 2011

Националната ни история е такава, че от люлката на нас българите ни се внушава, че третата Дунавска България дължи съществуването си на Русия. Това проличава при всякаква /нека го наречем най-общо/ конкурентност, между България и Русия. Този чип стои в главите на голяма част от нас българите и задейства когато е необходимо: в спортни състезания, бизнес преговори и т.н. Подобни мачове като вчерашния се печелят от по-слабият отбор само и единствено с емоция - пълно себераздаване и проява на колективен национален дух. И тук вече идва онзи чип , който не ни позволява това. Външно показваме увереност, а вътрешно не сме сигурни. Нещо повече , руснаците знаят това и разчитат на него. То им позволява да играят срещу нас с тотално самочувствие и даже пренебрежение.
Това е неотменима част от така наречените "братски" отношения България -Русия, която ние българите не признаваме въпреки, че тя съществува в манталитета ни.Ние не искаме да ни я напомнят и се дразним /виж минусите на постинг 2/ от това...

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 2003 Неутрално
  • 35
  • 21:56
  • 16 сеп, 2011

Някой спомена, че основните играчи на българите изглеждали на мача с Русия преуморени ( физически и психически), вследствеие на претренираност. И на мен така ми се виждаха нещата.
Нямаше го тоя хъс в играта. Всичките приказки на Р.Стойчев за това, че никога няма да паднем нарочно и пр. са пълни глупости. Падането нарочно е част от целия процес и част от целия път към крайния успех. Нарича се тактическа загуба и го има пт памтивека. Много често тактическата загуба, освен че постига целите, свързани с класирането, е много положително нещо и в други посоки. Вкарват се по-неопитните и млади състезатели да се обиграят, тренират се нестандартни ситуации, и най-важното-дава се почивка на основните ссътезатели. Стойчев беше длъжен да постъпи така и да даде тактическа загуба с 0:3 на Германия. При това положение ние винаги оставахме трети, а за поляците оставаше избора или да победят Словакия и да станат първи в групата, или да вземат поне два гейма срещу тях и да се класират втори. В първия случай се нанизваха на България на четвъртфинала, а във втория се нанизваха първо на България, с после евентуално на Русия на четвъртфинала. Кофти, особено във втория случай. България пропусна уникална възможност да загуби с 0:3 от Германия и да има шансове да се класира дори на финала, защото смятам, че на полуфиналите щяхме да бием Италия. Сега никой не ни вика на нас "евалла, колко сте принципни", а ни наричат глупаци, които не могат да смятат и да си правят добре сметката.

Боже, какви поражения си нанесъл на Поразяващата уста

Оценка
-1
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 2003 Неутрално
  • 36
  • 22:24
  • 16 сеп, 2011

Приказките, че победата над Германия ни класирала за следващото европейско първенство, са за хора, които не могат да мислят. Защото победата над Германия ни отряза пътя към финала, което пък ни даваше директна олимпийска квота.
Някой спомена, че основните играчи на българите изглеждали на мача с Русия преуморени ( физически и психически), вследствеие на претренираност. И на мен така ми се виждаха нещата.
Нямаше го тоя хъс в играта. Всичките приказки на Р.Стойчев за това, че никога няма да паднем нарочно и пр. са пълни глупости. Падането нарочно е част от целия процес и част от целия път към крайния успех. Нарича се тактическа загуба и го има в спорта от крайвреме. Много често тактическата загуба, освен че постига целите, свързани с класирането, е много положително нещо и в много други посоки. Вкарват се по-неопитните и млади състезатели да се обиграят, тренират се нестандартни ситуации, и най-важното - дава се почивка на основните състезатели. Стойчев беше длъжен да постъпи така и да направи тактическа загуба с 0:3 на Германия. При това положение ние винаги оставахме трети групата, а за поляците оставаше избора или да победят Словакия и да станат първи в групата, или да вземат поне два гейма срещу тях и да се класират втори. В първия случай се нанизваха на България на четвъртфинала, а във втория се нанизваха първо на България в кавалификацията за четвъртфинала, а после евентуално ( при победа) се нанизваха на Русия на самия четвъртфинал. Кофти, особено във втория случай. България пропусна уникална възможност да загуби с 0:3 от Германия и да има шансове да се класира дори на финала, защото смятам, че на полуфиналите щяхме да бием Италия. Сега никой не ни вика на нас "евалла, колко сте принципни, какъв чудесен феърплей", а ни наричат глупаци, които не могат да смятат и да си правят добре сметката.

Боже, какви поражения си нанесъл на Поразяващата уста

 
Преглед на профил

Борислав Георгиев

Рейтинг: 1130 Неутрално
  • 37
  • 15:08
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#36] от "kirsner":

Абе мисли малко, като така или иначе пишеш глупости. Преди последните мачове, ние имахме 4 точки, поляците - 3. Дори и да бяхме паднали от Германия, при загуба на Полша от Словакия (както стана), пак ставахме втори.. Ама само си чешете езиците..

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.