Пилотът Петър Гьошев се отказва от рали спорта

Екипът продава своя "Пежо 207 S2000" заедно с камиона, ремаркето, резервните части и дори тентите с логото на тима за 320 хиляди евро

© Калин Дедиков (www.UltraCars.bg)

Екипът продава своя "Пежо 207 S2000" заедно с камиона, ремаркето, резервните части и дори тентите с логото на тима за 320 хиляди евро



Един от водещите български пилоти Петър Гьошев ще се откаже от рали спорта поне за 1-2 години и вече е пуснал в продажба двата си състезателни автомобила и цялата налична техника, съобщи той пред "Дневник".


Като основни причини за решението на "Престиж рали тим" състезателят посочи липсата на финанси, тежкото положение на спорта в страната и избирането на новия председател на Българската федерация по автомобилен спорт Александър Александров.


Гьошев отрече твърдението, че след продажбата на основния му спонсор "Булгартабак" новият собственик "ВТБ Капитал" е спрял издръжката на тима.




"Мислим да се отказваме от спорта. Причините за това са много - финансови проблеми, ситуацията като цяло и новото ръководство на федерацията, което не ни допада", каза пилотът на "Престиж", който си партнира с навигатора Димитър Спасов.


Той бе най-бързият роден пилот в рали "България" през последните две години, в които бе претендент за титлата, но завърши шампионата на трето място. През март екипът стана един от трите в България, който разполага с конкурентен автомобил Super 2000 - "Пежо 207". Преди две седмици Гьошев и Спасов подкрепиха кандидатурата на Камен Михайлов за председател на БФАС, но той загуби в балотажа от Александър Александров.


Гьошев (вляво) и Спасов търсят спонсори успоредно с продажбата на автомобилите си

© Александър Ашминов, пресцентър

Гьошев (вляво) и Спасов търсят спонсори успоредно с продажбата на автомобилите си


Гьошев обясни, че решението за оттеглянето му е взето след дълго и сериозно обмисляне. "Причината не е в новия собственик на "Булгартабак". Компанията ни задължава да караме в България, което не ни устройва, защото тук няма смисъл. Решението не е само мое. Засега спираме, просто няма смисъл", каза Гьошев.


Пилотът обясни, че и преди взимането на крайното решение е имал планове да не кара в България през следващия сезон. "Искахме да се представим в чужбина, но парите не ни стигат за това. Ситуацията у нас няма да се промени, а ако това стане, ще е поне след 1-2 години. Ако се случи, тогава ще го мислим", каза Гьошев.


Екипът е пуснал в продажба своя "Пежо 207 S2000" заедно с камиона, ремаркето, резервните части и дори тентите с логото на тима на цена 320 хиляди евро. Отборът продава и предишния си автомобил "Мицубиши Лансър Ево 9".


"Продаваме и двата автомобила. Ако не намерим пари да караме, ще бъде грехота автомобил като пежото да стои в гаража. Ако пък не успеем да продадем автомобилите, най-вероятно ще караме, доколкото можем", заяви Гьошев.


Той допълни, че все пак прави опити да намери нови рекламодатели. "Продаваме автомобилите и в същото време търсим спонсори. Движим двете неща успоредно. Което стане по-първо, това ще бъде бъдещето ни", завърши пилотът.


В отсъствието на Гьошев, който беше основен съперник на шампиона Димитър Илиев за титлата, интригата в българския рали шампионат става още по-малка. При това положение Илиев и Крум Дончев остават единствените пилоти с автомобили Super 2000, а в борбата с тях може да се включи и Ясен Попов. Пилотът на "Мтел рали тийм" обаче не стартира в голяма част от състезанията през този и предходния сезон, а и все още не разполага с пълния R4 пакет за своя "Мицубиши Лансър Ево 9".

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    """ Преди две седмици Гьошев и Спасов подкрепиха кандидатурата на Камен Михайлов за председател на БФАС, но той загуби в балотажа от Александър Александров. """
    ==========================

    Избраха АлАл за да направят на пук на Жоро !

    Но АлАл е външно лице в автоспорта което има намерение да ръководи БФАС по същия начин , както Царя казваше , че ще управлява България -=- като все едно е фирма ? !

    И първия резултат вече е на лице !

    А като погледнем , че АлАл не е долюбван и от екипа на най-добрия ни рали пилот Митко Илиев !

    Другио май не ни очаква !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1357 Гневно

    Грехота.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 535 Неутрално

    А, туй то! Новото начало за българския автомобилен спорт е сложено с оттеглянето на един от най-интересните и кадърни пилоти. Яко, няма що.

  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1616 Неутрално

    Егати тъпотията. Все си мислех, че по зле в БГ рали спорта няма накъде и все ме опровергават.

    На следващото рали България, ако заявките са над 10 броя, трябва да го броят за грандиозен успех.

  5. 5 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Наистина след като разполагат с колите С2000 е малко странно българските пилоти да карат по нашите ралита, вместо да се опитат на едно Монте където цял ден се дава по Евроспорт! Тук те гледат овчарите по балкана и една шепа фенове А пък всички тия фенове ще се изкефят много ако карат на Монте, Барум и т.н. Напълно е прав, тук освен рали България не си заслужава да караш.
    Иначе съм сигурен, че нито Митко, нито той ще подкрепят Александров, просто защото е подкрепен от Крум Дончев

  6. 6 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 535 Неутрално

    [quote#4:"niakoi_si"]Егати тъпотията. Все си мислех, че по зле в БГ рали спорта няма накъде и все ме опровергават.
    [/quote]

    Надеждата умирала последна. Май надеждата толкова отдавна е умряла точно в тези категории спорт, че не знам откъде намирате сили още да се надявате.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах