Хамилтън и Маса получиха нареждане да си оправят отношенията

Фелипе Маса и Люис Хамилтън отново се удариха и в Индия

© Reuters

Фелипе Маса и Люис Хамилтън отново се удариха и в Индия



Макларън" и "Ферари" наредиха на пилотите си Люис Хамилтън и Фелипе Маса да си оправят отношенията, след като в състезанието за Голямата награда на Индия се удариха за шести път през сезона. 


Победа номер 11 на Себастиан Фетел за годината във Формула 1 беше помрачена от инцидента на петия завой в 24-ата обиколка. Тогава при опит на Хамилтън да изпревари бразилеца от вътрешната страна Маса го затвори.


Стюардите застанаха на страната на англичанина, а Маса трябваше да изтърпи наказание с минаване през бокса.




"Млади пилоти са, но не са и толкова млади, заяви шефът на "Макларън" Мартин Уитмарш. Те са хора. Имат бъдеще пред себе си. Трябва да се помирят. Твърде често започнаха да се удрят. Ясно е, че Люис и Фелипе са магнетични."


Думите на Уитмарш бяха потвърдени и от шефа на "Ферари" Стефано Доменикали. Попитан дали двамата пилоти са "магнетични", той отговори: "Кой е плюсът и кой е минусът?"


"Можем да седнем и да играем карти, но това няма да реши проблема. Не можем да отречем, че имаше много целувки помежду им на пистата. Не можем да си позволим това да се разраства, защото ще влезе в главите им, което не е добре", коментира още той.


Ударът в Индия беше четвъртият удар между Хамилтън и Маса за последния месец след двата инцидента в Сингапур и малкото закачане в Япония. 


Хамилтън, който не получи разрешение за обичайната си пресконференция след състезанието, успя само да каже на излизане от пистата "Няма какво да се говори. Разочарован ще е малко. Опитах се да го изпреваря, но не ми даде много пространство и се ударихме", добави бившият световен шампион.

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dalilan
    dalilan
    Рейтинг: 1316 Весело

    Е, риторичен въпрос...
    "Думите на Уитмарш бяха потвърдени и от шефа на "Ферари" Стефано Доменикали. Попитан дали двамата пилоти са "магнетични", той отговори: "Кой е плюсът и кой е минусът?"."

    Интересен народ е българският - добитъка брои на глави, а правителството - на членове.
  2. 2 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2683 Неутрално

    Ударът в Индия беше четвъртият удар между Хамилтън и Маса за последния месец
    =============================

    Магнетични ?

    + или - ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  3. 3 Профил на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    Рейтинг: 688 Любопитно

    Е то ще кажеш, че едва ли не са се наговорили да се удрят. Фактите показват, че Х. всеки път удря Маса при опит за изпреварване. Как пък Бътън не удари някой? Нали еднакви коли карат? Ясно е, че Макларъна е по-бърз на правите, ама затова са пилоти, за да могат да си овладеят порива да натиснат газта докарай и да изпреварят когато могат. Иначе, че и Маса го позатвори малко - факт, ама не е длъжен да го пуска, състезание е - всеки се бори.

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  4. 4 Профил на vitbg
    vitbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Победа номер 11 на Себастиан Фетел за годината във Формула 1 беше помрачена от инцидента на петия завой в 24-ата обиколка."

    Що за безумно изречение? Как този инцидент помрачи победата на Фетел!???

  5. 5 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#3] от "flashkopatrashko":

    Така е, Маса отвори завоя, за да мине Хамилтън, но той не мина и на влизане в завоя Маса си беше половин кола напред, трудна ситуация за стюардите...

  6. 6 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Докато има F1 ще има и катастрофи, хората искат да гледат единоборства. Ако просто трябваше да се излъчи най-бързия пилот, всеки щеше да прави по 10 обиколки за време на празна писта и готово. Факт е също, че стюардите често вземат неправилни решения, може би от стремеж за политическа коректност.

  7. 7 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 804 Неутрално

    [quote#3:"flashkopatrashko"] Иначе, че и Маса го позатвори малко - факт, ама не е длъжен да го пуска,[/quote]

    то тва бе и логита на пилето като избута хил от пистата преди 15 години....селски менталитет, кво да се прай.човек трябва да може да губи.
    трябва да почнат по-често да позват черните флагове. подобни селянии ( отнася се и за дватама) трябва да се наказват сурово, преди да се е утрепал някой.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  8. 8 Профил на alan_baldwin
    alan_baldwin
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#3] от "flashkopatrashko":

    фотьойлните анали за хубано нещо, но истината е друга. според Джони Хърбърт който беше сред комисарите за състезание твърди, че след като са прегледали ситуацията от различна камера и са видяли данните е било напълно ясно, че маса е бил наясно къде е Хамилтън и е завил към него като по този начин е предизвикал колизията между тях.

  9. 9 Профил на Karla Kaas
    Karla Kaas
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Единственият начин Алонсо да бъде пред Люис е Фелипе да се постарае така да стане. Стефано Доменикали нали не си мисли , че никой във ФИА , че и извън нея , не е могъл да си даде сметка за това?

    О , нееееееееее!
  10. 10 Профил на king_nothing
    king_nothing
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментари на "flashkopatrashko" и "ugi", в една от ситуациите Хамилтън беше пред Маса и се спомена, че не е оставил място да мине табуретката. В тази ситуация Х. беше след Маса и се оказва, че Масата пак не е виновен, 'щото бил си карал по траекторията. Хайде, ако обичате кажете кога Маса е виновен, когато е отзад и Х. не му оставил място или когато е отпред и не оставя той място. Или според вашият мироглед Хамилтън винаги е виновен, а мебела винаги е най-невинният.
    Или просто следва инструкциите от бокса да "разрушава" състезанията на Хамилтън...вие как мислите!?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах