Регистрация
07 фев 2012, 16:49

Бербатов: Мога да променя решението си за националния, но никой не ме е търсил

Последна промяна в 17:41 на 07 фев 2012, 3053 прочитания, 66 коментара
Нападателят на "Манчестър юнайтед" Димитър Бербатов може да обмисли наново решението относно оттеглянето си от националния отбор. Условията за това са две - да бъде потърсен и да играе за английския шампион.

"Не съм разговарял с Любо Пенев по този въпрос. Ако получа покана, може би ще обмисля пак. Засега обаче за мен по-важно е да заиграя за клубния си тим, защото, ако нямам игрови минути с "Манчестър юнайтед", не смятам, че мога да помогна много на националния отбор", каза Бербатов, цитиран от "Гонг".

Нападателят обяви през май 2010 г., че се отказва от националния отбор. След мача с Англия в София миналата есен той заяви, че основната причина е, че във футбола има хора като вицепрезидента на БФС Йордан Лечков. По думите му "Лечков мъти водата в българския футбол".

Бербатов загатна, че не е в много добри отношения с мениджъра сър Алекс Фъргюсън. Договорът на футболиста с "Юнайтед" изтича през лятото, а обещанията на шотландеца за подновяването му все още не са изпълнени.

Българинът отново показа, че не е доволен от статута си на четвърти избор на Фъргюсън. Правилникът позволява той да преговаря с други отбори и през лятото да подпише с някой от тях като свободен агент.

В днешния си брой в. "Сън" твърди, че Бербатов ще се съгласи на нов договор, но без да му се увеличава заплатата.
  • Зарче
Етикети
66 коментара
 
Преглед на профил

Боби Колев

Рейтинг: 1073 Неутрално
  • 1
  • 16:52
  • 07 фев, 2012

Я недей...много добре си си там, и всички те уважаваме...що ще вземеш да се месиш при тея телета?

Оценка
-19 +82
 
Преглед на профил

andreivenev

Рейтинг: 993 Неутрално
  • 2
  • 16:53
  • 07 фев, 2012

защо само ни пали така??

Оценка
-14 +17
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2691 Любопитно
  • 3
  • 16:55
  • 07 фев, 2012

Бербо, ще ти река:
Само така!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-26 +19
 
Преглед на профил

duduka

Рейтинг: 2902 Неутрално
  • 4
  • 16:55
  • 07 фев, 2012

Такива абсурди само в България може да има...

Темата StG44 - АК47 е жизнено необходима както въздуха и слън. за всяко живо същество.... Никога не е късно да я подхванем... Вервайте ми!

Оценка
-28 +29
 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 2348 Неутрално
  • 5
  • 16:55
  • 07 фев, 2012

Мите ,недей моля те ?
Пак ще се окаже ,че им пречиш на "талантите" да се развиват!

Оценка
-16 +75
 
Преглед на профил

чорли

Рейтинг: 1142 Весело
  • 6
  • 16:55
  • 07 фев, 2012

точно така е Бербич.... то и аз вече съм напълно готов за тройка с Меган Фокс и Джесика Алба , ама нещо не ми се обаждат... толкова бяха загорели като ме офертираха, ама тогава се правех на верен на гаджето... сега вече съм навит, ама и те май са си намерили някакви други играчи....

специално за Барбуков има една подсказка, дето децата си я подвикват докато играят на архаичната игра "жмичка"... припомням ви я:

"Салам, стой си там!!!"

Оценка
-62 +48
 
Преглед на профил

mitkobomb

Рейтинг: 2133 Весело
  • 7
  • 16:55
  • 07 фев, 2012

Не му трябва да се връща при тюфлеците!!

Оценка
-15 +60
 
Преглед на профил

ь

Рейтинг: 4063 Весело
  • 8
  • 16:57
  • 07 фев, 2012

До коментар [#1] от "Боби Колев": Що пък да не се върне? Поне ще играе ))

Простотията ходи по хората! Затова обичам животните!

Оценка
-20 +22
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 2003 Неутрално
  • 9
  • 17:01
  • 07 фев, 2012

Ако причината за оттеглянето на Бербатов е бил Лечков, аз не виждам някаква промяна, Лечков си е още там, в БФС. Тогава защо Бербатов прави намеци за връщане?!

Боже, какви поражения си нанесъл на Поразяващата уста

Оценка
-9 +34
 
Преглед на профил

grayeagle

Рейтинг: 1528 Неутрално
  • 10
  • 17:02
  • 07 фев, 2012

Митко ти си взел решение. Ние сме го приели. Всеки следва да си носи последиците от взетите от него решения.

Оценка
-13 +39
 
Преглед на профил

dgd

Рейтинг: 2181 Неутрално
  • 11
  • 17:03
  • 07 фев, 2012

"Условията за това са две - да бъде потърсен и да играе за английския шампион".
А, има и трето условие - да прекарва поне 1/3 от времето си по чалга клубовете и кръчмите. Ако се сбие - бонус.

Пролетарии от всички страни...вие си знаете :)

Оценка
-11 +23
 
Преглед на профил

calimero

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 12
  • 17:03
  • 07 фев, 2012

Как трябваше да познаят в България, че Бербатов отново би дил склонил да играе в националния отбор, ако така категорично си отказал?!

Оценка
-4 +26
 
Преглед на профил

stg

Рейтинг: 3025 Неутрално
  • 13
  • 17:04
  • 07 фев, 2012

мда махна се от национала с надежда да е на разположение на Фергюсън и когато видя че не му е притрябвал хайде обратно, ама тия работи не се правят така бе пич

Оценка
-15 +32
 
Преглед на профил

Митев

Рейтинг: 1538 Неутрално
  • 14
  • 17:12
  • 07 фев, 2012

Ето какво заяви звездата на нарочната пресконференция в Пресклуб България по повод отказа си от националния герб:

""Това е лично мое решение и не се чувствам длъжен да посочва мотивите за него. Ще сторя това по-скоро от уважение. Причините за отказването ми са много. Насъбраха се много фактори, които ме накараха да взема това решение. Не се сърдя на никого. Чувствам се изчерпан с екипа на България, а и психическото натоварване идва в повече понякога. Преди много време си бях обещал, че ако до 30-ата ми годишнина нещата не вървят по план, ще дам път на младите..."

Извод - нещата на Бербатов вървят по план!

Оценка
-6 +25
 
Преглед на профил

deepdp

Рейтинг: 3343 Неутрално
  • 15
  • 17:41
  • 07 фев, 2012

До коментар [#13] от "stg":

Не е баш така, щото сезона 2010/2011, след оттеглянето, стана голмайстор на Висшата лига, и някои други работи също така ...
И, играл-не играл, нямаме друг такъв играч, да не го гоним пак, преди да се е върнал ...

Комунизмът е най-човеконенавистническата теория и практика

Оценка
-6 +21
 
Преглед на профил

Politemoose

Рейтинг: 373 Неутрално
  • 16
  • 17:46
  • 07 фев, 2012

Явно му играе на Бербо.

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

pandicha

Рейтинг: 384 Неутрално
  • 17
  • 17:46
  • 07 фев, 2012

Берба, седи си на пейката в Юнайтед, там си много добре. Заплатата ти върви, няма кой да те рита. А в нациопналния гюмета не ни трябват. Ясно е за всеки, каква бе причината да се откажеш - зада се опазиш от контузии. Такива, като тебе не са необходими на националния отбор. Седи си на топло и прави стратегия, как ще оправиш родния ни футбол? Поне такава заявка даде преди време. Не оспорвам футболните ти качества, но всяка една победа се ражда в битките. А битките винаги са съпроводени с контузии, а контузени в Ман Юнайтед много не се тачат, а и къде ли се тачат въобще?

Оценка
-20 +20
 
Преглед на профил

galinr

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 18
  • 17:47
  • 07 фев, 2012

На националния липсват играчи за важни мачове.Резерви си имаме.

Оценка
-17 +18
 
Преглед на профил

balla

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 19
  • 17:53
  • 07 фев, 2012

А как ще плащаме на резервата на МанЮ да играе в националния, нали заплатата му там е 10х по-голяма от тази на българските футболисти?
Нац. отбор просто не му беше нужен преди година, сега е шанс да си вдигне цената. Тук в България парите стоят над морала.

Футболистите да не би да играят за БФС, те играят за всеки един от нас = България. Бербо се отказа от България, трябва ли да го приемем отново?



Оценка
-14 +14
 
Преглед на профил

stg

Рейтинг: 3025 Неутрално
  • 20
  • 18:03
  • 07 фев, 2012

Не е баш така, щото сезона 2010/2011, след оттеглянето, стана голмайстор на Висшата лига, и някои други работи също така ...
И, играл-не играл, нямаме друг такъв играч, да не го гоним пак, преди да се е върнал ... - цитат на коментар #15 от “deepdp”


стана голмайстор но не и титуляр и това е факт, факт е че никой не го е гонил също така

Оценка
-6 +12
 
Преглед на профил

Косьо

Рейтинг: 1303 Неутрално
  • 21
  • 18:08
  • 07 фев, 2012

Не му трябва да се връща в това блато!

Оценка
-11 +9
 
Преглед на профил

moro

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 22
  • 18:08
  • 07 фев, 2012

Ако инфото е от "Сън" значи колкото може да е вярно, толкова може и да не е. От този вестник редовно хвърлят неверни пушилки около нашия.

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 2348 Неутрално
  • 23
  • 18:18
  • 07 фев, 2012

По ком 17
"Берба, седи си на пейката в Юнайтед, там си много добре. Заплатата ти върви, няма кой да те рита........."

Седи си в Манчестер,вземай си заплатата,гледай си жената и детето не обръщай внимание на английските тъпанари и изобщо не си мисли да се връщаш при българските тъпанари-тези които те плюваха ,че си национален предател днес те плюват ,че си помислил да се върнеш.
Ние тука ще се оправим с Джизъса,Иванов,зетя и сина на Перуци,надеждите та Гришата от Ловеч,разните там Милиевци,Гаджевци, ........ абе със всичките елитни манекени на Син сити,Биад

Оценка
-8 +21
 
Преглед на профил

sheineman

Рейтинг: 702 Неутрално
  • 24
  • 18:28
  • 07 фев, 2012

не няма шанс, не Те искаме. взел си решение, поне един път бъде мъж и не си чупи думата. а и не виждам с какво ще ни помогнеш на отбора. ти беше Генералът в нашия тим. И го предаде. Така не се прави. Ти си като кептана на потъналия кораб в Тиренско море.
Иди в Анжи, Китай или при Арабите за пари, но в националния трябва да си табу. и ако Пенев е сериозен мъж не би и си помислил да те покани обратно. И условия може на сенилния старец да поставяш. Ти на второто ениуей не отговаряш.

Оценка
-7 +17
 
Преглед на профил

Майндърбайндър

Рейтинг: 1093 Любопитно
  • 25
  • 18:29
  • 07 фев, 2012

да бъде потърсен и да играе за английския шампион.
1. Сега за Ман.сити ли се стяга?
2.Като се върне, ще изпреварим ли Антигуа и Барбуда?

На такъв МАТРЯЛ,такова управление.

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

****

  • 26
  • 18:34
  • 07 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Каишков

Рейтинг: 2585 Неутрално
  • 27
  • 18:41
  • 07 фев, 2012

Бербатов, ти официална покана ако очакваш, ето я

О, здавствуй ти, Бербатов мощний
света трепна от твоят глас,
скокни, царю наш полунощний,
зовем те ний, ела при нас
България сега те вика.
Часът настана: твой завет
и твойта мисия велика
да ги изпълниш в тоя свет!
затуй те любим кат баща
и чакаме като Месия

По Ив. Вазов, Тъгите на България ( и тъгите на Бербатов )

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

Храбър

Рейтинг: 4401 Неутрално
  • 28
  • 18:55
  • 07 фев, 2012

Бербо! Не се излагай! Не падай до нивото на Перуци. Дръж се на положение!

Политиците са за да дават политически отговори на обществени проблеми. Ако не дават такива, те просто искат вземат властта и да злоупотребят с нея.

Оценка
-7 +6
 
Преглед на профил

balla

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 29
  • 18:56
  • 07 фев, 2012

...и чакаме като Л.Меси

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

каруцар

Рейтинг: 552 Весело
  • 30
  • 18:57
  • 07 фев, 2012

Ще се разплача , каква драма !

Оценка
-5 +17
 
Преглед на профил

stg

Рейтинг: 3025 Неутрално
  • 31
  • 18:58
  • 07 фев, 2012

щях да забравя да спомена че смятам , че ако това са точните му думи всъщност изказването му е доста нагло, нещо от типа на да блъснеш баба си по стълбите и да я питаш що тича

Оценка
-7 +13
 
Преглед на профил

greenhrast

Рейтинг: 2563 Неутрално
  • 32
  • 19:09
  • 07 фев, 2012

Ще, бе хора, играе му се на човека... За разнообразие да поразцъка малко

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

Nikolay UK

Рейтинг: 865 Неутрално
  • 33
  • 19:25
  • 07 фев, 2012

Ако причината за оттеглянето на Бербатов е бил Лечков, аз не виждам някаква промяна, Лечков си е още там, в БФС. Тогава защо Бербатов прави намеци за връщане?! - цитат на коментар #9 от “kirsner”

Промяната е, вече националният му е единственият шанс да стане от резервната скамейка. Когато играеше в МЮ го даваше доста тежко спрямо националния.

Оценка
-4 +14
 
Преглед на профил

Nikolay UK

Рейтинг: 865 Неутрално
  • 34
  • 19:26
  • 07 фев, 2012

Митко ти си взел решение. Ние сме го приели. Всеки следва да си носи последиците от взетите от него решения. - цитат на коментар #10 от “grayeagle”

Правилно. Стига с тези примадонски номера. Да е мислил, като се е правел на велик.

Оценка
-7 +12
 
Преглед на профил

Nikolay UK

Рейтинг: 865 Неутрално
  • 35
  • 19:29
  • 07 фев, 2012

Футболистите да не би да играят за БФС, те играят за всеки един от нас = България. Бербо се отказа от България, трябва ли да го приемем отново?- цитат на коментар #19 от “balla”

Правилно, играта в националния е привилегия. Бербатов показа, че не я оценява, и следователно не я заслужава.

Оценка
-5 +11
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 2003 Неутрално
  • 36
  • 19:30
  • 07 фев, 2012

Нека Бербатов да се върне, независимо какво е казвал, но е добре човек да си мери приказките. Щото наистина излиза, че се връща в националния, защото не получава много шансове в МанЮ.....

Боже, какви поражения си нанесъл на Поразяващата уста

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

Nikolay UK

Рейтинг: 865 Неутрално
  • 37
  • 19:32
  • 07 фев, 2012

Нека Бербатов да се върне, независимо какво е казвал, но е добре човек да си мери приказките.- цитат на коментар #36 от “kirsner”

Да се връща, ама да помоли да го вземат. Иначе излиза, че България го моли - а това не следва да е така.

Оценка
-3 +10
 
Преглед на профил

Митев

Рейтинг: 1538 Неутрално
  • 38
  • 19:42
  • 07 фев, 2012

До коментар [#37] от "Nikolay UK":

До този момент винаги, навсякъде и по всякакъв повод принца даваше да се разбере, че е твърд и непреклонен в решението си да не играе с националния герб. Дори се обиждаше от постоянните плахи подпитвания на журналистите. Освен това всичките му най-близки приятели и колеги недвусмислено заявяваха, че познават добре Бербатов и че са убедени в безвъзвратността на решението му...

Днес примадоната лигаво, по женски (да не кажа другата дума!) ни казва - ах вие, неблагодарници, отдавна бих се включил да играя за трикольора ви, ако някой се беше сетил да ме покани - да ми дойде на крака, да се помоли, както трябва и бих ви удостоил с височайшето си присъствие...

Мисля, че Любо Пенев трябва без замисляне да го повика за лагер-сборовете, но за мачовете да му даде сам да си избере мястото на резервната скамейка - ето такова отношение заслужава!

Оценка
-7 +15
 
Преглед на профил

deaddark

Рейтинг: 1108 Неутрално
  • 39
  • 19:44
  • 07 фев, 2012

Бербватов може да подсили националния, но не очаквайте да станем много по-добри, ако дойде - все пак има още 10 на терена.
И аз смятам, че сгреши, като се отказа от националния, но ако поиска шанс да се върне - да му се даде - нямаме дори 5 футболисти от неговата класа, че заради едната горделивост, да ме го искаме.
И това, че не е оратор и понягога плещи небивалици - ами футболист е, не е преподавател в университет.
Поне има качества, за разлика от един друг футболист, който плещи къде-къде по-големи небивалици, а играе в аматьорски третодивизионен отбор.

Оценка
-9 +9
 
Преглед на профил

kimba3

Рейтинг: 3267 Неутрално
  • 40
  • 21:30
  • 07 фев, 2012

Бербатов винаги се е натягал в националния отбор, когато има нужда от добър трансфер в чужбина, след което се е скатавал. И сега ще е така. Друг е въпросът, че перуци и компания са разбрали - на гола кукичка няма да хванат балъци които да гледат мачовете на куците ни магарета. За това са решили да поставят на нея един , макар и умрял за големия футбол червей , та дано поне някоя фенка посети среща на тюфлеците ни. Защото е ясно, че на българските запалянковци трябва да им се пуска свободен вход + безплатна каса бира с каре кебапчета и кило концентрат на полувреме, за да бъдат излъгани да гледат резилите им на стадиона...
Човек трябва де е наистина голям мазохист, за да се подлага без да е взел големи дози обезболяващи и антидепресанти на продукцията им...

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

plamen1986

Рейтинг: 832 Неутрално
  • 41
  • 22:09
  • 07 фев, 2012

И аз не съм много съгласен с това му решение, ако го вземе де, щото ние коментираме някви слухове в момента. След като веднъж си казал нещо, отстоявай го. Но пък хиляди спортисти в хиляди спортове са се връщали след отказвания, така че няма нищо лошо в това. Впрочем това си е лично негова работа, който го харесва, ще го гледа, когато е на терена, който не го - може да смени канала, лесно е.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

valkiry

Рейтинг: 922 Неутрално
  • 42
  • 22:48
  • 07 фев, 2012

ХИЧ ДА СЕ НЕ ВРЪЩА !!!

Оценка
-6 +7
 
Преглед на профил

galinr

Рейтинг: 786 Неутрално
  • 43
  • 23:53
  • 07 фев, 2012

Вероятно му липсва играта и ергенските вечери.

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

Курт Деликуртев

Рейтинг: 8806 Любопитно
  • 44
  • 00:30
  • 08 фев, 2012

Бербватов може да подсили националния, но не очаквайте да станем много по-добри, ... - цитат на коментар #39 от “deaddark”


... т.е. по-добре изобщо да не го вземат?

http://natribu.org/de/

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5311 Неутрално
  • 45
  • 01:18
  • 08 фев, 2012

Берба, хич не ти трябва гигантския таралеж в гащите, наречен национален отбор!

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

БамБам

Рейтинг: 808 Неутрално
  • 46
  • 01:35
  • 08 фев, 2012

мухльо

Оценка
-6 +6
 
Преглед на профил

glorieux

Рейтинг: 146 Неутрално
  • 47
  • 06:58
  • 08 фев, 2012

Бербо, абе я си стой в нормалността. Не ти трябва, пак ще изкарат виновен за всичко. Нека си понесат БФС последствията от глупостите, които вършат. Сега пак ще си измият ръцете с теб...

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

kirkor

Рейтинг: 1179 Неутрално
  • 48
  • 09:28
  • 08 фев, 2012

Като ти паднат акциите от 30 млн на 8 млн паунда ще кандисаш за Националния. После може и за А ПФГ! Капризна госпожица!

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2546 Неутрално
  • 49
  • 09:31
  • 08 фев, 2012

Поредната фурнаджийска лопата....разочарован съм...а доскоро защитавах правото му на избор, просто мислех, че е мъж, но явно съм се лъгал...

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

balla

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 50
  • 09:40
  • 08 фев, 2012

На Берба трябваше някой да му покаже, че с неговата игра има мачове, където трябва да е на резервната скамейка, от тактическа гледна точка. А медиите и голямата заплатата го направиха велик капитан, да води националния ни отбор към успехи. Разбира се Стилян Петров е два пъти по-подходящ за капитан, но той не играе в МанЮ а и заплатата му ....

Сега ще жънем, каквото сме посели.

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

Fifa

Рейтинг: 631 Неутрално
  • 51
  • 10:45
  • 08 фев, 2012

По-добре да не го и търсят. Нали уж беше категоричен, че няма да се връща в националния?

Или осъзна, че иначе няма шанс да порита?

Не отлагай нищо за утре, ако можеш да го отложиш за вдругиден.Марк Твен

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

Пепо

Рейтинг: 1156 Весело
  • 52
  • 10:48
  • 08 фев, 2012

Бе какъв национален отбор. Само да се излага там, а като паднем да го обвиняват. Като капак както сам казва ако не играе в МанЮ никакъв национален. Бе той има ли 90 минути тоя сезон?

http://peterblogs.de

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 53
  • 11:08
  • 08 фев, 2012

Що ще се връщаш да не би да ти се играе.

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

dragozow

Рейтинг: 2462 Неутрално
  • 54
  • 13:58
  • 08 фев, 2012

Да играеш за националния трябва да е въпрос на чест, той се отказа заради кариерата си, явно националния му е на второ място. Сега като не играе и там си прави устата. Някак си не е много честно, всички играят и в клубни първенства и на никой не му е натежало. Да си гледа кариерата.

Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

moro

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 55
  • 15:16
  • 08 фев, 2012

До коментар [#38] от "Митев":

Много се палиш по повод Бербатов - както до преди известно време. А заглавието на статията в никакъв случай не е коректно. Според текста в статията Бербатов е казал точно: "Ако получа покана, може би ще обмисля пак.". Това е едно, а заглавието "Мога да променя решението си за националния, но никой не ме е търсил" е съвсем друго. Нали знаеш приказката за обърканата запетайка на изречението "Да се обеси, не да се освободи!". Журналята редовно се възползват от това свободно да интерпретират и изменят думи на хора - уж смисъла е същия, но звученето и чувството стават съвсем други. С цел да вкарат интрига, да разбунят повече духовете на хората - Бареков тип журналистика. Важното е да е интересно и продаваемо. А това, че ще предизвикат неверни впечатления за лицето, което цитират - хич не ги е еня. За съжаление дори и в издания като Икономедия се среща. Коректното заглавие би било "Бербатов намекна, че може да размисли за националния" или нещо подобно. Не смяташ ли и ти така? Вероятно колкото и да не обичаш Бербатов такова заглавие би предизвикало доста по-малко презрение у теб колкото сегашното. Съответно и по-малък интерес към статията.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

moro

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 56
  • 15:29
  • 08 фев, 2012

В горния си коментар споменавам за това, но реших да го напиша и като отделно мнение. Аз поне мисля, че това е много важно!
Доста разочароващ подход към новината от страна на "Дневник". И не става ясно кой анонимен автор е написал това некоректно и подвеждащо заглавие. Подобно заглавие се появи и в други медии и какво - от Дневник решихте просто да препишете или да не изоставате в интриганството ли? "Мога да променя решението си за националния, но никой не ме е търсил" -арогантно, надуто, високомерно, в предвид, че няколко пъти е казвал, че решението му е окончателно. А какво в действително казва: "Ако получа покана, може би ще обмисля пак." - това ми звучи смирено, скромно, неуверено, може би дори извинително. Иначе - да, общия смисъл е същия. Но какво значение има за анонимният автор, че вместо скромен и неуверен ще изкара някой надут и високомерен!? Нали ще се харчи! Много ви се моля - контролирайте си статиите и отразявайте събитията като огледало, а не като бирена бутилка.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

docentt

Рейтинг: 500 Неутрално
  • 57
  • 15:35
  • 08 фев, 2012

Всеки може да се промени, това е нормално. Само тъпаците са такива завинаги. Не искал да играе за националния - негово право, ако сега иска добре защото има какво да покаже. Много дълго ще търсим играч като него.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

staphylococ

Рейтинг: 718 Неутрално
  • 58
  • 16:24
  • 08 фев, 2012

Той нали се махна от Националния, защото му пречеше на подготовката в Юнайтед? Сега какво, май разбра че има много свободно време? Има поговорка: " Където плюя не стъпвам", така че ако обича да не се връща. Не че не ни е нужен, но можем и без него!

"Специалистът е човек, който знае все повече и повече за все по-малко и по-малко." Уйлям Дж. Мейо

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

Румцайс

Рейтинг: 200 Неутрално
  • 59
  • 16:28
  • 08 фев, 2012

Национален отбор в традиционния смисъл на думата ние отдавна нямаме. Той беше приватизиран през годините и сега е едно частно АД, което е запазило марката "национален отбор". Подобно на ДСК например, което някога значеше и беше Държавна Спестовна Каса.

С тази разлика, че приватизацията на банката е в полза на всички.

Бербатов ще сгреши, ако се върне.

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

stoche

Рейтинг: 5 Неутрално
  • 60
  • 17:16
  • 08 фев, 2012

Бербатов стсй си резерва в Манчестер.
Тази игра не е ТУКА ИМА ТУКА НЕМА - тя е за хора като Стоичков,
Балъков и другите - ти си много далеч от тях.

Оценка
-5 +1
 
Преглед на профил

moro

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 61
  • 21:26
  • 08 фев, 2012

До коментар [#60] от "stoche":

За Стоичков разбирам но за "Балъков и другите" нещо не ми се връзва - Бербатов е постигнал много повече от "Балъков и другите". А, и между другото, Стоичков също се отказа от националния отбор и после носи цветя на Бонев та да се връща, че нещо в Парма беше почнало да му изстива мястото. Така че мнението ти е на 100% глупаво и невярно.

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Митев

Рейтинг: 1538 Неутрално
  • 62
  • 22:18
  • 08 фев, 2012

До коментар [#55] от "moro":

Виж сега, по принцип си прав за стила и методите на родната журналистика. Аз горното го написах преди да чуя с ушите си какво точно е казал Берба и то наистина не беше това, което е изведено в заглавието, но не беше и така, както ти казваш. По памет ще цитирам, каквото чух: - "За да се върна нали първо някой трябва да ме потърси? Не мога без никой да ме е повикал да почна да играя..." А това е по-близко до заглавието, отколкото до твоята интерпретация. А изказването на Бербатов е дълбоко некоректно към селекционера и публиката, защото е близко до акъла, че когато си се клел многократно, че национала е затворена страница за теб, че няма да стъпиш в него докогато едикакво си и при положение, че нищо не се е променило, някой да "влезе в главата му" и да разбере, че той е склонен да се изметне, па да вземе да го "кани" (а термина е да го "повика" - праща се повиквателна, а не молба!)......

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

deaddark

Рейтинг: 1108 Неутрално
  • 63
  • 10:31
  • 09 фев, 2012

До коментар [#60] от "stoche":

Стоичков нали направи същото - и се върна. Защо Камата да може, а Бербатов не? Стига сте мислили за висш морал и духовни принципи - Бербватов е добър футболист и на националния ни отбор по ФУТБОЛ му трябват добри футболисти, а не оратори.
То ако ставаше само с говорене, мъжкият и женският футбол щяха да са разменени.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

moro

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 64
  • 12:02
  • 09 фев, 2012

До коментар [#62] от "Митев":

Абе, то не е и моя интерпретация - така прочетох в медиите и то явно е станало ебаси разваления телефон. Все пак цитата вътре в статията е по-подробен и реших, че той е точния. Ако е казал точно това което пишеш наистина не е коректно от негова страна. Освен ако в частен разговор не е споменал на Любо Пенев или Боби Михайлов, че е размислил за отказа или в предишни изказвания не е намеквал. Абе, видиш ли в медия да се цитира някой, винаги трябва да има човек едно наум. За това и избягвам от отедлно изказване на който и да е да си правя генерални изводи, щото нито знам верно ли е цитиран, нито какви проблеми си има в главата в момента на изказването. Старая се да гледам общата картинка, че иначе то нашето свобода на словото си е чиста свободия на словото.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Митев

Рейтинг: 1538 Неутрално
  • 65
  • 12:10
  • 09 фев, 2012

До коментар [#64] от "moro":

Така си е, прав си! Но иначе точно това чух с ушите си, пуснаха го по някои от новините, а Бербатов говореше на български и с шеговит тон и полуусмивка.... Абе и той се чуди как да стане така, че да излезе и логично, и до някаква степен достойно...

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

moro

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 66
  • 14:28
  • 10 фев, 2012

До коментар [#57] от "docentt":

"Всеки може да се промени, това е нормално. Само тъпаците са такива завинаги." Тва е много яко - ще го запомня

Оценка
+3
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.