Регистрация
08 фев 2012, 22:33

Фабио Капело напусна английския национален отбор

Фабио Капело вече не е селекционер на английския национален отбор, съобщи Футболната асоциация на страната. Италианският треньор е подал оставка след едночасова среща с председателя на ФА Дейвид Бърнестейн ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

68 коментара
 
Преглед на профил

Dorian Gray

Рейтинг: 1677 Любопитно
  • 1
  • 22:37
  • 08 фев, 2012

Ха! Каква голяма изненада!

Мисля, че така е по-добре и за двете страни

МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!

Оценка
-11 +11
 
Преглед на профил

phuncky

Рейтинг: 436 Неутрално
  • 2
  • 22:38
  • 08 фев, 2012

Фабио Капело го напуснаха от отбора, ако трябва да сме по-точни, след като изрази възражение срещу отнемането на капитанската лента на Тери.

Късата памет е най-големият враг на българите.

Оценка
-6 +16
 
Преглед на профил

quebecer

Рейтинг: 1601 Весело
  • 3
  • 22:40
  • 08 фев, 2012

Тия в Английската федерация са по-изкукали и от нашето БФС.

Оценка
-15 +44
 
Преглед на профил

vlado1978

Рейтинг: 334 Неутрално
  • 4
  • 22:41
  • 08 фев, 2012

точно преди европейското подобни неща едва ли са полезни, особено на отбор като англия, на който определено му липсва психика. винаги тръгват с голямта кошница и почти винаги отпадат злощастно - било от бъдещия шампион или след дузпи.
да видим ще идва ли Рднап или ще е някой друг.

Оценка
-6 +15
 
Преглед на профил

ь

Рейтинг: 4063 Неутрално
  • 5
  • 22:45
  • 08 фев, 2012

До коментар [#3] от "quebecer": Големи филантропи се извъдиха Гузна съвест

Простотията ходи по хората! Затова обичам животните!

Оценка
-5 +13
 
Преглед на профил

НИКОЛА ГЕШЕВ

Рейтинг: 6114 Неутрално
  • 6
  • 22:50
  • 08 фев, 2012

Ще съжаляват. Да идва у нас !!!!!!!!!!!

Политиката е новото средство след религията за зомбиране на нациите.Дали ще разчиташ и вярваш на бог,или на политик,ти ще си прдаден.Поздрави ARRI!

Оценка
-7 +14
 
Преглед на профил

yokicha

Рейтинг: 1870 Неутрално
  • 7
  • 22:50
  • 08 фев, 2012

Днес оправдаха Реднап , мисля че той ще води Англия но след европейското ще се концентрира върху Тотнъм , освен ако не реши ,че клубния футбол е в повече за неговото разклатено здраве.

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

scorpi_4404

Рейтинг: 1989 Неутрално
  • 8
  • 22:51
  • 08 фев, 2012

По - пълнолуние обикновено се взимат грешни,емоционални решения.Това е недомислица.

Опознай себе си...Нищо излишно.

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

Lord Dreadfort

Рейтинг: 958 Любопитно
  • 9
  • 22:55
  • 08 фев, 2012

Вие луди ли сте? С такъв звезден състав Англия се излагат като кифладжии - и продължавате да ми хвалите тоя изкукал старец с квадратната захапка?

Who's General Failure & why's he reading my disk?

Оценка
-25 +9
 
Преглед на профил

michobeizadeto

Рейтинг: 581 Неутрално
  • 10
  • 23:01
  • 08 фев, 2012

Перука да наеме Капело за тренер на Българския национален отбор!

Оценка
-2 +14
 
Преглед на профил

lisco

Рейтинг: 590 Неутрално
  • 11
  • 23:01
  • 08 фев, 2012

южнякът така и не разбра принципите на Острова и плати за това. просто понякога се диша само през носа, при затворена уста

Оценка
-4 +11
 
Преглед на профил

bat_plamen

Рейтинг: 2329 Неутрално
  • 12
  • 23:03
  • 08 фев, 2012

Този определено не става за треньор на Англия!Трябва друг човек за този пост!Чао рагаццо!

Оценка
-20 +7
 
Преглед на профил

veskok

Рейтинг: 88 Неутрално
  • 13
  • 23:05
  • 08 фев, 2012

... И в този момент целия национален отбор на Англия празнува защото ще могат да си заведът жените/приятелките/... на Европейско и да ходят по заведения преди мачове...

До 9: Едва ли има по егоцентричен начионален отбор от богаташи... Капело поне се опитваше да ги постегне. Ако ги остави да играят каквото искат... да, може би нещо ще стане на някое първенство... в някакъв момент... но национален отбор не се ли изгражда с дисциплина, стил и стабилност на схемата на игра?

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

Ventsislav Mirchev

Рейтинг: 1961 Неутрално
  • 14
  • 23:06
  • 08 фев, 2012

Капело е голям треньор но нещо не се получи. Така наистина е по- добре и за двете страни.

"Ахил бе герой. Ахил бе велик.Но днес ний не вярваме вече в герои- ни чужди, ни свои.“ Септември, Гео Милев

Оценка
-2 +13
 
Преглед на профил

Milen.Ivanov

Рейтинг: 649 Весело
  • 15
  • 23:12
  • 08 фев, 2012

Още като назначиха, казах че така ще приключи, но не мислех, че ще изкара повече от година. Голям треньор, без никакъв спор, но за Англия - ако трябва да е жабар - то М. Липи: къде по "stiff upper lip" e.

пръмовица (кунева) не е нито като-лич-ка, нито като-гъЗ-ка. Тя е една същинска ГЪСКА!

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

quebecer

Рейтинг: 1601 Неутрално
  • 16
  • 23:12
  • 08 фев, 2012

С такъв звезден състав Англия се излагат като кифладжии - и продължавате да ми хвалите тоя изкукал старец с квадратната захапка? - цитат на коментар #9 от “Lord Dreadfort”


Дон Фабио има седем шампионски титли в Италия (с три различни отбора) и две в Испания. Човекът според мен е от класата на сър Алекс, Пеп и Моуриньо. А така наречените звезди ще ги видим на европейското. Предвиждам отсега - три мача и после обратно у дома.

Оценка
-3 +22
 
Преглед на профил

Dorian Gray

Рейтинг: 1677 Весело
  • 17
  • 23:15
  • 08 фев, 2012

До коментар [#10] от "michobeizadeto":

Първо трябва Дянков да вдигне данъците в България.

Заплатата на тоя змей е колкото бюджета на община Благоевград

МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!

Оценка
-3 +15
 
Преглед на профил

Lm911

Рейтинг: 431 Весело
  • 18
  • 23:16
  • 08 фев, 2012

Сега вече тотално не ги виждам надутите англичани!

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Ogiigo

Рейтинг: 6306 Неутрално
  • 19
  • 23:24
  • 08 фев, 2012

Това една мъжка постъпка от Капело! Показа на измислените англичани какво е човек да има принципи и да ги отстоява!

Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.

Оценка
-2 +20
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 20
  • 23:27
  • 08 фев, 2012

Един приятел беше казал, че ако Капело не може да оправи англичаните, никой не може да ги оправи. Е, не можа...

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-1 +26
 
Преглед на профил

Ogiigo

Рейтинг: 6306 Неутрално
  • 21
  • 23:29
  • 08 фев, 2012

Това една мъжка постъпка от Капело! Показа на измислените англичани какво е човек да има принципи и да ги отстоява!

Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

inn

Рейтинг: 716 Неутрално
  • 22
  • 23:44
  • 08 фев, 2012

Шокираща новина...

Сигурен съм, че цяла Италия е искала да линчува публично Енцо Бердзот след първите три мача на СП 1982 г. Беше някакъв кошмар за тях: три мача - три равенства и продължиха напред за сметка на Камерун с повече вкарани и получени голове (Камерун имаха голова лазлика 1-1, а Италия 2-2).

Какво се случи после - ами биха Аржентина, Бразилия, Полша и Германия (ФРГ) и просто станаха световни шампиони.

Какво стана с Ман Юнайтед на финала за КЕШ през 1999 г. Ами до 89-тата минута губеха, но за 2 минути станаха европески клубни шампиони.

Та само един Господ знае дали сега Англия губи или печели с освобождаването на Фабио Капело. Също така само Господ знае дали няма с Хари Реднап или с Рой Ходжсън да даде на Англия онова, което ѝ беше приготвил да ѝ даде с Фабио Капело....

По някой път изненадите действат като допинг - напр. Дания отиде на Европейското 1992 г. на мястото на Югославия, която беше отстранена от турнира, заради войната. И Дания взе, че стана европейски шампион, макар че въобще не беше се класирала за европейското ...

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

inn

Рейтинг: 716 Неутрално
  • 23
  • 23:45
  • 08 фев, 2012

Енцо Беардзот

Оценка
+5
 
Преглед на профил

RingRoad

Рейтинг: 542 Любопитно
  • 24
  • 23:54
  • 08 фев, 2012

До коментар [#14] от "Ventsislav Mirchev":
Според мен е груба грешка от страна на ФА, следваше да приемат доводите на Капело, защото са напълно разумни, т.е. изчакайте решението на съда! Англичаните не са имали толкова успешен треньор на националния си отбор от няколко десетилетия. Браво на Капело, разбира се, за отстояване на принципите си. Според мен нивото на Англия ще загуби от липсата на Капело!

"I try to get it across to my players that working hard is a quality." Sir Alex Ferguson

Оценка
+14
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Неутрално
  • 25
  • 23:57
  • 08 фев, 2012

Англичание не са имали толкова успешен треньор на националния си отбор от няколко десетилетия- цитат на коментар #24 от “RingRoad”


Имали са - Боби Робсън.

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Ventsislav Mirchev

Рейтинг: 1961 Неутрално
  • 26
  • 00:03
  • 09 фев, 2012

До коментар [#24] от "RingRoad":

Да, Капело е прав в случая, но аз имах предвид, че нещо играта не спореше на Англия с него.

"Ахил бе герой. Ахил бе велик.Но днес ний не вярваме вече в герои- ни чужди, ни свои.“ Септември, Гео Милев

Оценка
+5
 
Преглед на профил

СДС

Рейтинг: 4388 Неутрално
  • 27
  • 00:04
  • 09 фев, 2012

Сега ще вземат холандец. Може би ван Хал или Гуус, не знам дали Марко ван Бастен е свободен, май да.
Тъй или иначе, ще играят по-красив футбол.
Бяха заприличали на италианци.

Съюз на Държавните Сигурности Времето е наше! Времето е пари! Парите са наши, времето е Ваше!

Оценка
-6 +3
 
Преглед на профил

sheineman

Рейтинг: 702 Неутрално
  • 28
  • 00:06
  • 09 фев, 2012

До коментар [#14] от "Ventsislav Mirchev":

не е така. на евро 2008 ги нямаше. после дойде той и на мундиала да не забравяме че пр 2:1 за Германия, отмениха чист гол за Стиви Джи. При 2:2 мачът бе отворен. класира ги без проблеми за световното 2012. нещо което при един макларън или алкохолика реднап няма да е така.

като фен на англия съжалявам.

сега за поста на специалния има още един кандидат.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Ventsislav Mirchev

Рейтинг: 1961 Неутрално
  • 29
  • 00:07
  • 09 фев, 2012

До коментар [#27] от "СДС":

Гус Хидинк май че е най-добре.

"Ахил бе герой. Ахил бе велик.Но днес ний не вярваме вече в герои- ни чужди, ни свои.“ Септември, Гео Милев

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

Ventsislav Mirchev

Рейтинг: 1961 Неутрално
  • 30
  • 00:12
  • 09 фев, 2012

До коментар [#28] от "sheineman":

Незнам...От както се интересувам от футбол, въпреки че им симпатизирам, никога англичаните не са ме впечатлявали на национално ниво. Дори Ирландия ми е харесвала на моменти много повече от тях с играта си!

"Ахил бе герой. Ахил бе велик.Но днес ний не вярваме вече в герои- ни чужди, ни свои.“ Септември, Гео Милев

Оценка
+10
 
Преглед на профил

stenli1

Рейтинг: 2406 Неутрално
  • 31
  • 00:42
  • 09 фев, 2012

От FA очевидно не са се колебали да приемат оставката.
А и Линекер е казал в Туитър, че е странно съвпадението със падането в съда на обвиненията към Реднап и оставката на Капело

Оценка
+9
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 32
  • 01:52
  • 09 фев, 2012

Дано Реднап остане в Тотнъм. Тотнъм стана страхотен отбор и това е клуб който върви нагоре. Работат в такъв клуб( а и парите) не могат да се сравняват с нац отбор. Леви няма да пусне Хари Реднап-това би убило целия му проект от 3 години досега. А Тотнъм искат да строят и нов стадион,не могат даа си позволят никакъв катаклизъм. Но до Европейското докато намерят треньор Хари може да съвмести 2 те работи. Та смее ли някой да твъри че не познава играчите или те не го познават може би._)))) Или няма авторитет. ... Хари има всичко за да ги заведе много далече но Леви няма да позволи. И с право,той дава парите.

Оценка
+12
 
Преглед на профил

07

Рейтинг: 1364 Весело
  • 33
  • 01:54
  • 09 фев, 2012

Е, и ние можем да предложим тренер, проповядващ правилния футбол и още разбира от кауни и дини.

Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.

Оценка
+9
 
Преглед на профил

deepdp

Рейтинг: 3343 Неутрално
  • 34
  • 04:33
  • 09 фев, 2012

Не вярвам само случката с Джон Тери да е накарала Капело да си ходи, Линекер изглежда близо до истината, а и кой знае колко неща не са известни на публиката ...
Май така е по-добре и за двете страни, а колкото до футбола ... на последно място е, изглежда, в случая ...

Комунизмът е най-човеконенавистническата теория и практика

Оценка
+8
 
Преглед на профил

Dorian Gray

Рейтинг: 1677 Любопитно
  • 35
  • 07:52
  • 09 фев, 2012

Англия има чудесни футболисти, имаше прекрасен треньор, но резултатите липсват.

Това беше брак по сметка, и добре че приключи!

Нито Капело можеше да даде нещо повече на този отбор, нито футболистите.

Според мен Капело не е треньор за национални отбори. Просто от ФА му предложиха много пари, пък и за него беше една авантюра това... и той очаквано прие. Сега и съвсем логично напусна, най-вероятно само си е търсил повод. Както той сам каза: "Не беше трудно решение."

МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Fifa

Рейтинг: 631 Неутрално
  • 36
  • 08:42
  • 09 фев, 2012

Мисля, че Капело постъпи разумно. Не може да си вършиш работата добре като отгоре ти казват какво и как да го правиш.

Очакваме следващата жертва...

Не отлагай нищо за утре, ако можеш да го отложиш за вдругиден.Марк Твен

Оценка
+4
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 37
  • 08:48
  • 09 фев, 2012

@28 Не знам откъде вадиш смелост да наречеш някого алкохолик(Реднап) когото не познаваш,по принцип с такива изказвания се дисквалифицираш сред тези които знаят повече... Апропо- не знаех че освен Франк(опитай се да се сетиш как му е фамилията) и Стиви Джи е вкарал гол който е бил отменен.....

Оценка
+6
 
Преглед на профил

carpypd

Рейтинг: 389 Весело
  • 38
  • 09:00
  • 09 фев, 2012

Хари си мислеше, че се е оттървал от присъда на процеса. Но сега ще му се наложи да изпълнява общественополезен труд 4 години

Оценка
+8
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 39
  • 09:10
  • 09 фев, 2012

или алкохолика реднап няма да е така.
- цитат на коментар #28 от “sheineman”


"Алкохолика" Реднап се справя много добре винаги където е бил, отборите, които е водил са успявали да надхвърлят нивото на играчите с които разполага, и сега с Тотнъм не прави изключение, Челси, Арсенал и Ливърпул имат значително по качествени играчи, но са зад Тотнъм.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

carpypd

Рейтинг: 389 Неутрално
  • 40
  • 09:16
  • 09 фев, 2012

Челси, Арсенал и Ливърпул имат значително по качествени играчи, но са зад Тотнъм. - цитат на коментар #39 от “normandy”


Я пак, че не разбрах защо Ливърпул и Арсенал имат по-качествени играчи. Всеобщо мнение на специалистите на Острова ( аи не само там) е че Тотнъм и Сити имат най-добрите стартови 11. Кажи ми по постове кои футболисти на Ливърпул и Арсенал са по-добри? Колко футболисти от тези отбори биха се преборили за титулярно място в Тотнъм? Аз наизуст бих казал Ван Перси като нападател и Суарез като дясно крило. Друго не виждам.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Stardust

Рейтинг: 1916 Неутрално
  • 41
  • 09:21
  • 09 фев, 2012

На Капело изобщо не му беше мястото в Англия и трябваше да си тръгне още след световното.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Николай Колев

Рейтинг: 782 Неутрално
  • 42
  • 09:31
  • 09 фев, 2012

До коментар [#22] от "inn":
Къде ме върна,бе човек?Те победиха Аржентина и Бразилия,а с Полша и Германия се разправиха.Даже Кабрини изпусна дузпа,а синьор Беардзот невъзмутимо си пушеше лулата.

Животът е трагедия за чувстващите и комедия за мислещите.Лабрюйер Истината,горчивата истина.Стендал

Оценка
+3
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 43
  • 09:50
  • 09 фев, 2012

@40 Това което казваш е така и не е така едновремено ) Сити си купи тези футболисти както се пазарува от най-скъпата улица в 1 град. Тотнъм(Хари и Леви) взима добър материал и го почиства,излъсква,тренира добре и хоп след време- ами те имат силен състав.. Преди около месец публикуваха цената на 1ия и 2иа отбор на всеки клуб от топ 6. Е потрси тая информация-Тотнъм е най-евтиния отбор,в пъти от 2та Манчестъра и челси. Само Арсенал е горе долу но малко по-скъп.Та едно е да вземеш Бейл на 17 год за под 10 мил друго е половината ти играчи да са купени между 25 и 40 мил.А това че Тотнъм към днешна дата е със наистина силен стартов състав е заслуга на треньора а не на шугар-деди както казват там ))

Оценка
+6
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Любопитно
  • 44
  • 10:17
  • 09 фев, 2012

Така принципно постъпи и Л.Пенев (като треньор в ЦСКА) - каза, напускам, защото ми редят състава. И както щеше да напуска, така и остана, за да го изгонят два-три месеца по-късно.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 45
  • 10:22
  • 09 фев, 2012

.А това че Тотнъм към днешна дата е със наистина силен стартов състав е заслуга на треньора- цитат на коментар #43 от “magelan”


Има и един друг момент, играчите на Тотнъм в момента изглеждат по силни отколкото са, защото играта на отбора върви, но това пак е заслуга на треньора, но поне за мен безспорно Тотнъм имат най слабият състав като номинален сбор играчи в топ 7, като изключим Нюкасъл.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Неутрално
  • 46
  • 10:27
  • 09 фев, 2012

Кажи ми по постове кои футболисти на Ливърпул и Арсенал са по-добри?- цитат на коментар #40 от “carpypd”


Прав си. Като се погледне по постове в най-добрия случай са съпоставими - примерно Агер и Шкъртел на Доусън и Кабул. На Тотнъм проблемът е в нападателите, трябват им поне още двама. Иначе доскоро проблем им беше и манталитета, но чичо Хари очевидно е поправил това.

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 47
  • 10:30
  • 09 фев, 2012

@40 Последните покупки на Тотнъм са Фридъл(без пари),Адебайор(под наем на половин заплата,другата половина я плаша Сити,Паркър(около 5мил),малко по-отдавна Ван дер Ваарт(10 мил). Останалите са по-отдавна или от малдежите-Уокър,Кинг,Даусъ,Асоа-Е,Ленън, Модрич(15 мил),Бейл,Дефо... Последните покупки на Ливърпул- Керъл(35мил),Хендерсън(15мил не съм сигурен),Даунинг(15,не съм сигурен),Суарес(25мил) Белами(без пари а играе най-здраво!).,Адам(около 10?).. Е какво да коментираме? Като с пари можеш, а друг с по-малко прави... Така е и Венгер.Затова Тотнъм и Арсенал са ми най-симпатичните клубове като политика в Англия.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 48
  • 10:32
  • 09 фев, 2012

Тотнъм имат най слабият състав като номинален сбор играчи в топ 7,- цитат на коментар #45 от “normandy”


Ъ??? Значи според теб Модрич, Бейл, Ленън, ВДВ са по-слаби от Лейва, Хендерсън, Адам и Каут или от Рамзи, Сонг, Росицки и Чембърлейн??? Човече, опомни се

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 49
  • 10:38
  • 09 фев, 2012

До коментар [#48] от "Flash":

Защо сравняваш най добре играещите в Тотнъм със слабаците и резервите на другите отбори. Доста манипулативно, ако така сравняваме ще излезе, че ЦСКА имат по добър състава от Манчестър Юн.

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 50
  • 10:40
  • 09 фев, 2012

@45 на едно мнение сме виж моят коментар (47) ..

Оценка
+1
 
Преглед на профил

samarianin

Рейтинг: 288 Неутрално
  • 51
  • 10:50
  • 09 фев, 2012

смЕх... егати веселбата...
тук нЕкой квалитетни специалисти, смЕтат, че дон Фабио не ставал...
не ставал за коуч на островниот добитък...
е нЕма по голямо доказателство, че става, от подаването на резигнейшъна...
нЕкой да го чувал тоя Дейвид Бернстейн, що е, га е ритал топка, и кво разбира изобщо от играта на народа...
щом е шеф, значи разбира от политика, то "давидовци" основно от политика разбират, но с политика игра се не прави...
сега англичаните ще си останат само с политиката...

едно време шотландците, имаха един лаф - защо английските отбори са силни? - защото там играят шотландци; а защо шотландския национален отбор е слаб? - щото шотландците играят в английски отбори.
Хари Реднап какво бил направил с Тотнъм? ами махнете уелското момче Гарет Бейл, и вижте какво може да направи. С англия дедо Хари ще направи толкоз, колкото Тотнъм без Бейл.

болно ми е, ама англичаните не стават, и наистина добре, че дон Фабио няма да им бере срама на европейското...
Давид Бернстейн да се гордее... борба с расизма докато камък..., опа чим до чим не остане на Уембли...

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Любопитно
  • 52
  • 10:55
  • 09 фев, 2012

Аз предлагам като тия от ФА са такива наглеци и искат Реднап-тогава Капело в Тотнъм и половината заплата от тях..

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 53
  • 11:01
  • 09 фев, 2012

До коментар [#51] от "samarianin":

Безспорно Капело е изключителен треньор един от най добрите в този занаят , но със Англия се провали. Вината е не само негова, но треньор от неговата класа трябваше по рано да види, че не му е мястото там.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 54
  • 11:08
  • 09 фев, 2012

До коментар [#49] от "normandy":

Кой от изброените е слабак и резерва??? Това, че, като изключим Стиви Джи, халфовата линия на Ливърпул не става за нищо, не означава, че са резерви

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 55
  • 11:15
  • 09 фев, 2012

До коментар [#54] от "Flash":

Вероятно скоро Тотнъм ще започнат да играят по слабо, защото този отбор поне за мен играе над възможностите на играчите си и тогава пак ще си говорим.

Оценка
-2
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Неутрално
  • 56
  • 11:19
  • 09 фев, 2012

До коментар [#52] от "magelan":

За Тотнъм момента е почти идеален - само трябва да изкара до края на сезона, може и да съвместява двете функции Хари дотогава. Бейл и Модрич са изчерпани за отбора и трябва да бъдат продадени, както и Ленън. С парите от тях и от ШЛ могат да бъдат купени 3 отлични халфа и поне 2 отлични нападатели. Например Вертонген, Адам Джонсън, Ериксен, Родайега и т.н.

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-2
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 57
  • 11:19
  • 09 фев, 2012

Не бива да се забравя, че им разлика между клубен треньор и селекционер на нац. отбор. Единият може да работи с играчите, а другият ги вижда няколко пъти годишно за по 1-2 тренировки и мачове.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 58
  • 11:21
  • 09 фев, 2012

До коментар [#55] от "normandy":

С удоволствие По същия начин отговорих на един приятел, който още по времето на Мартин Йол каза, че Тотнъм ще изпаднат до 2 години и пак ще си говорим. Сега е доста посърнал, щото е фен на Арсенал...

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 59
  • 11:25
  • 09 фев, 2012

@54 Така,не става за нишo но за сметка на това дадоха сериозни пари.. хахаха

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 60
  • 11:28
  • 09 фев, 2012

До коментар [#59] от "magelan":

Те и за нападатели дадоха...

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 61
  • 11:29
  • 09 фев, 2012

алфовата линия на Ливърпул не става за нищо, не означава, че са резерви - цитат на коментар #54 от “Flash”


Това, че играят слабо не означава, че за нищо не стават. Меси когато играе за Аржентина и той изглежда посредствен играч.

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 62
  • 11:37
  • 09 фев, 2012

Това, че играят слабо не означава, че за нищо не стават. Меси когато играе за Аржентина и той изглежда посредствен играч. - цитат на коментар #61 от “normandy”


Страшно сравнение, просто... Всъщност да, той Чарли Адам е по-добър от Меси, ама в момента играе слабо

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-2
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 63
  • 11:40
  • 09 фев, 2012

. Всъщност да, той Чарли Адам е по-добър от Меси, ама в момента играе слабо- цитат на коментар #62 от “Flash”


И Спас Делев е по добър от Меси, когато го гледаме във Аржентина.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 64
  • 11:47
  • 09 фев, 2012

@61 Ние коментираме халфовата линия на Ливърпул която която по принцип не става за такъв клуб а ти ми даваш пример с Меси и Аржентина... Не ти ли е малко неудобно,все пак трябва да предположиш че гледаме футбол )
@56 ?????? Какви са тия небивалици? Бейл на 22 год изчерпан?? та той тепърва стартира,Ленън е страхотен, Модрич на 25 го има поне 5-6 години пред себе си на най-високо ниво. Тия дето предлагаш са с класи зад тях

@60 да за атомно нападение дадоха близо 60 мил- Суарес(ако го броим нападател) и Керъл..)

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

normandy

Рейтинг: 3662 Неутрално
  • 65
  • 11:51
  • 09 фев, 2012

До коментар [#62] от "Flash":

Ти май си фен на Ливърпул. В момента най-големият проблем на този отбор са не играчите , а че играят типичен британски стил от близкото минало -дълги подавания и центрирания и затова е виновен Далглиш. Каквито и играчи да се вземат с този стил на игра отбора е обречен.

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Неутрално
  • 66
  • 12:28
  • 09 фев, 2012

До коментар [#64] от "magelan":

Човек, чети внимателно - написал съм, че е изчерпан ЗА ОТБОРА, демек му трябва смяна. Модрич иска в Челси от година. Така че по-добре да се продадат.

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Весело
  • 67
  • 12:34
  • 09 фев, 2012

До коментар [#65] от "normandy":

Интересно по какъв друг начин могат да играят Щъркел, Лейва, Адам, Хендерсън и Каръл

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 578 Неутрално
  • 68
  • 12:46
  • 09 фев, 2012

до 66 да на това не бях обърнал внимание но пак не съм съгласен с тебе. Не е дълга тема и не е за тука. а към коментара ти (67) можеш спокойно да прибавиш поне оше 4-5 )) По-лесно би било да се каже кои са другите..

Оценка
-1 +1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.