Регистрация
04 апр 2012, 09:48

Ибрахимович обвини съдиите, че подкрепят "Барселона"

От Дневник
Нападателят на "Милан" Златан Ибрахимович обяви, че се чувства отвратен след загубата с 1:3 от "Барселона", което доведе до отпадането на тима от Шампионската лига. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

89 коментара
 
Преглед на профил

ръпончо

Рейтинг: 2076 Весело
  • 1
  • 09:51
  • 04 апр, 2012

Бате, и аз така мислим!

Много народ тук се е взел на сериозно! :)

Оценка
-37 +81
 
Преглед на профил

Къти

Рейтинг: 2041 Неутрално
  • 2
  • 09:52
  • 04 апр, 2012

Ибрахимович не прави разлика между Барселона и българския национален отбор по футбол, който "родната" му Швеция бие, когато и където свари

Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg

Оценка
-83 +22
 
Преглед на профил

dimo784

Рейтинг: 279 Неутрално
  • 3
  • 09:55
  • 04 апр, 2012

Да не говорим, че в началото на второто полувреме съдята не свири далеч по чисто положение за дузпа за Милан.
Барселона е невероятен отбор но това постоянно бутане от УЕФА е страшно грозно.

Оценка
-34 +141
 
Преглед на профил

taz

Рейтинг: 415 Весело
  • 4
  • 09:56
  • 04 апр, 2012

То си личи от 100 км това

Още от онзи полуфинал между Челси и Барса спрях да гледам Шампионска Лига - все пак ПлатиМи и УЕФА си гледат печалбите.

I am mine

Оценка
-21 +132
 
Преглед на профил

оstavime

Рейтинг: 604 Неутрално
  • 5
  • 09:59
  • 04 апр, 2012

Това е единственият начин хората да намразят Барселона като отбор!

http://www.sofiawars.com/register/59845/

Оценка
-21 +115
 
Преглед на профил

parazeet

Рейтинг: 152 Неутрално
  • 6
  • 10:14
  • 04 апр, 2012

Има ли нужда да припомняме мачовете с Челси през 2009 и Арсенал през 2011.....

Публикувано през m.dnevnik.bg

Parazeet

Оценка
-14 +89
 
Преглед на профил

yokicha

Рейтинг: 1800 Неутрално
  • 7
  • 10:16
  • 04 апр, 2012

Абсолютно е прав в думите си Ибрахимович , но на терена беше пълен фигурант.

Оценка
-13 +84
 
Преглед на профил

m_style

Рейтинг: 792 Неутрално
  • 8
  • 10:21
  • 04 апр, 2012

Барселона спечели /очаквано/, но футболът и зрителите загубиха - също очаквано. Фактите са, че всички тези класирания на полуфинал или финал на Барса от последните години ВИНАГИ са се случили след безобразно съдийско подпиране за тях срещу поне един ключов съперник - Челси, Арсенал /2 пъти - един път на финал и един път в елиминациите/, Интер /номера не мина/, Реал М, сега и Милан. Видя се, че таланта на Барса може да бъде неутрализиран - вкараха само един гол от игра за 2 мача, при това на отбор, който има 5-6 контузени основни футболисти. Мача е свирен, но да видим какво ще излезе накрая...

Оценка
-20 +86
 
Преглед на профил

kamski

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 9
  • 10:22
  • 04 апр, 2012

Барса спечели с 3-1!С два гола от две дузпи!
Ако тези голове не се брояха резултата оставаше 1-1,а при този резултат се класира Милан

Оценка
-38 +48
 
Преглед на профил

iulemaster

Рейтинг: 279 Весело
  • 10
  • 10:34
  • 04 апр, 2012

-Дузпа,дузпа!- крещеше Бускетс,без да осъзнава,че беше бутнат в претъпкан софийски автобус

Оценка
-21 +118
 
Преглед на профил

zliak_r

Рейтинг: 305 Гневно
  • 11
  • 10:36
  • 04 апр, 2012

До коментар [#8] от "m_style":

Приятелю това да не ти е катеначо , Барса колко пъти ги резаха също съдиите особено срещу Интер два гола от засада им вкараха италианците тогава що не рева за съдийството.

Оценка
-67 +30
 
Преглед на профил

zliak_r

Рейтинг: 305 Гневно
  • 12
  • 10:47
  • 04 апр, 2012

Само бездарните отбори реват и съдийството винаги им е виновно , а за най-големия ревлю Маориню, колко пъти трябваше да яде пердах докато сам не си призна в интервю ,че Барса ги е надиграла.Следи интервютата на МОУ и ще видиш, нищо не си измислям това са фактите.

Оценка
-70 +27
 
Преглед на профил

Teac

Рейтинг: 359 Гневно
  • 13
  • 10:51
  • 04 апр, 2012

И с право ги вини !

Никога на колене пред когото и да е !!!

Оценка
-10 +46
 
Преглед на профил

diegos

Рейтинг: 1764 Неутрално
  • 14
  • 10:57
  • 04 апр, 2012

То мачовете с Реал М миналия сезон и двата бяха комични- първо гони Пепе за фаул който не е извършил... нищо че Алвес се мяташе все едно е ампутиран. Втория мач при 0-0 друг съдия отмени чист гол на Игуаин, защото Бускетс спъна Роналдо?!?!?!?!
Пълна комедия...

Оценка
-16 +74
 
Преглед на профил

m_style

Рейтинг: 792 Весело
  • 15
  • 11:02
  • 04 апр, 2012

До коментар [#11] от "zliak_r":
С фенове няма смисъл да споря. Не знам на колко години си, но Милан последните 25 не е отбор на катеначото. Въпроса е друг - само за цирковите номера на футболистите на Барса в нета има клипчета и подигравки - защо само за Барса? И то само на сегашната Барса, защото Барса не е велик отбор от вчера. Всички безпристрастни хора виждат тенденцията в съдийството от последните години. Барса може да е най-добрия отбор, но същевременно е и най-подпирания отбор от съдиите.
Колкото до Милан - когато италианските отбори все още играеха катеначо, Милан биеше с 5:0 Реал М на Бутрагеньо и Санчес, и с 4:0 Барселона на Гуардиола и Стоичков. Сега е друго време разбира се, доминирано от съдийско подпиране. Разбирам защо в УЕФА са против технологиите...

Оценка
-16 +87
 
Преглед на профил

grayeagle

Рейтинг: 1608 Неутрално
  • 16
  • 11:07
  • 04 апр, 2012

Гуардиола явно е доста гадно момченце зад добрата външност. Те били генерално по- добри в последните години. Не говорим за последните години, говорим за измамата снощи. Обясни ни защо Ви подкрепят конкретно всяка година в тази фаза, за тези конкретни случаи. Защото и първата дузпа е доста съмнителна, втората е ясна и чиста измама.

Оценка
-18 +59
 
Преглед на профил

elevation04

Рейтинг: 1684 Весело
  • 17
  • 11:10
  • 04 апр, 2012

Когато дойдат големите пари , спортът и спортменството отиват на кино

Оценка
-2 +63
 
Преглед на профил

vicada

Рейтинг: 741 Неутрално
  • 18
  • 11:17
  • 04 апр, 2012

Да де, смисъл когато защитник на Милан се опита да строши краката на Меси за това си е виновен аржентинецът.

Оценка
-36 +16
 
Преглед на профил

vicada

Рейтинг: 741 Неутрално
  • 19
  • 11:18
  • 04 апр, 2012

До коментар [#6] от "parazeet":

Има, има. Я ми напомни в същия мач защо изгониха Абидал рано-рано, че не си спомням.

Оценка
-12 +8
 
Преглед на профил

TED

Рейтинг: 1350 Неутрално
  • 20
  • 11:19
  • 04 апр, 2012

До коментар [#10] от "iulemaster":

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

vicada

Рейтинг: 741 Неутрално
  • 21
  • 11:26
  • 04 апр, 2012

Дори италианските фенове не си правят илюзии, че Барса са продължили с помощта на съдията. От "Гадзета" казват, че втората дузпа е съмнителна, но в анкета в сайта 66% казват, че и без нея Барса щеше да продължи напред. Коментарите им са подобни - за това, че фланелката на Бускетс беше толкова опъната, че дори не можеше да падне, за глупавите шпагати в близост до вратата и т.н. Много е лесно да се говори наизуст за съдийски подпирания, но никой не си спомня, когато Барса е ощетен - ней-свежия пример е от мача с Гранада, когато свириха две имагинерни дузпи срещу Барса и не дадоха чиста такава за тях.

Оценка
-35 +33
 
Преглед на профил

malart

Рейтинг: 925 Неутрално
  • 22
  • 11:29
  • 04 апр, 2012

Отборът на джуджетата става все по-противен. Бива комерс и реклами, бива набиване в канчетата на младите дебили на образа на грозния меси, ама всичко има граници. Гледам само лига Европа. Там понякога може да се види нормален футбол.

malart.blog.bg

Оценка
-22 +43
 
Преглед на профил

Nan_Kurunir

Рейтинг: 1367 Неутрално
  • 23
  • 11:33
  • 04 апр, 2012

Сега на полуфинала сигурно ще бутнат и другите испански акробати,за да гледаме Барселона срещу Реал.Да ама не,Байерн влезнаха в страхотна форма,колкото до Челси,ако няма явно подпиране от страна на съдята на каталунските артисти,може Чеси и компания да останат много изненадани.

"Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям

Оценка
-11 +34
 
Преглед на профил

redrock

Рейтинг: 978 Неутрално
  • 24
  • 11:46
  • 04 апр, 2012

Снощи се видя за пореден път ,че Барселона е повече от посредствен отбор. За пореден път слаб и безинтересен мач с късметлийска победа. Няма да коментирам тенденциозното съдийство на тоя холандец. Надявам се ,че същия няма да получава повече наряди за ШЛ а да ходи да "свири" в "ниската земя". Оставам без коментар и поведението на футболистите с тези безконечни ръкомахания ,кавги, театралничене, симулации в стил "театрално футболно майсторство". За това и не гледам испанското и италианското първенство по футбол. Двете накуп не мога да ги сравня с Висшата лига на Англия ,където се играе мъжки футбол, без всякакви превземки и шикалкавене. Публиката там не търпи циркове ,а иска динамичен и бърз футбол. В заключение ще кажа само ,че тази година ШЛ е отчайващо безинтересна, безлична, скучна до сънливост. От това губи Цар Футбол и милионите фенове по света.

Оценка
-26 +41
 
Преглед на профил

kapac

Рейтинг: 306 Неутрално
  • 25
  • 11:53
  • 04 апр, 2012

За какво подпиране може да става дума, след като в Милано преди седмица не се свириха 3 чисти дузпи за Барселона, а на всичкото отгоре феновете на росонерите потриваха ръце, задето Амбросини не бил изгонен. Що за късогледство е това. И е най-лесно да заявиш, че Барса печелят, защото са подпирани. Защо не потърсите вината във футболистите на Милан, които след 55-тата минута спряха да играят буквално, а резултатът беше още 2-1. Отговорете си на тези въпроси.
Сега отново ще започнат аналогиите с мачовете с Челси преди три години, но никой няма да си спомни, че най-скандалното решението в онези мачове беше изгонването на Абидал и несвирената кристална дузпа срещу Анри. Никой няма да си спомни как се бе класирал Интер преди години, начело със същия този Моуриньо.

Оценка
-39 +25
 
Преглед на профил

simo87

Рейтинг: 548 Неутрално
  • 26
  • 11:55
  • 04 апр, 2012

До коментар [#23] от "Nan_Kurunir":

Кажи ми кога за последно си видял да "бутат" Реал в Шампионската? Да, може би в Испания Реал са доста толериран отбор, все пак са столичния, кралския отбор, при това най-добрият в историята на футбола, и все пак когато играят срещу Барса са винаги ощетени.

Оценка
-20 +26
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4618 Весело
  • 27
  • 11:55
  • 04 апр, 2012

На калпавият футболист - съдиите му пречат!

Те бяха със очи, ала не виждаха, с уши – ала не чуваха. И цял живот – подобни на видения, прекарваха в мъгла и мрак. ЕСХИЛ , Прикованият Прометей

Оценка
-38 +23
 
Преглед на профил

flagellumdei

Рейтинг: 979 Неутрално
  • 28
  • 11:57
  • 04 апр, 2012

Ревете за честност, но ако съдиите подбутнаха наши спортисти щяхте да си мълчите.
Проблемът е, че почти винаги ни орязват жестоко. Значи ни трябва повече лоби и по-стойностен спорт.
А,бе, кога ще видим български отбор,съставен само от чисти българи, на голям финал? КОГА?

България е древна и заслужава много повече!

Оценка
-15 +6
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1310 Весело
  • 29
  • 12:00
  • 04 апр, 2012

На калпавият футболист - съдиите му пречат!- цитат на коментар #27 от “VеnRus 2008”

За този си права, ама иначе си лъжкиня Що спря Рубиньо, а? Уж му се ударила топката в ръката, налеее) Имаше опасност да стане 3:2 А преди това - втората дузпа? Връзкари такива! Не, че Барса не е са големи, ама оти им трябват подлизурковци, които да ги подпират с бастуня)))))

Оценка
-9 +26
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4618 Весело
  • 30
  • 12:04
  • 04 апр, 2012

До коментар [#29] от "aron25":

Май сме гледали различни мачове с тебе?

Те бяха със очи, ала не виждаха, с уши – ала не чуваха. И цял живот – подобни на видения, прекарваха в мъгла и мрак. ЕСХИЛ , Прикованият Прометей

Оценка
-19 +6
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1310 Весело
  • 31
  • 12:11
  • 04 апр, 2012

Май сме гледали различни мачове с тебе?- цитат на коментар #30 от “VеnRus 2008”

Така лииии)))) Аз гледах една Барса, много по-силна от Милан и яко толериранаТи, иначе изключително умна и интелигентна госпожо, ама пък пристрастна фенка - какво гледа, ако смея да попитам, аз..нещастния гларус от Бургаското блато)))

Оценка
-9 +17
 
Преглед на профил

Milen.Ivanov

Рейтинг: 1063 Гневно
  • 32
  • 12:20
  • 04 апр, 2012

И аз съм отвратен. Бях седнал да гледам мач: и двата отбора ги недолюбвам. Оня лайнар уби шоуто второто полувреме! Педерас!

В сравнение с дудука учиндолският плешив цървул е рицар!

Оценка
-7 +27
 
Преглед на профил

Perfect Stranger

Рейтинг: 298 Весело
  • 33
  • 12:31
  • 04 апр, 2012

Отдавна яките мачове са в Уефа (Лига Европа де). Не го ли осъзнахте вече?

Оценка
-7 +18
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Разстроено
  • 34
  • 12:40
  • 04 апр, 2012

И аз съм отвратен. Бях седнал да гледам мач: и двата отбора ги недолюбвам.- цитат на коментар #32 от “Milen.Ivanov”

Именно. Отвратен.
Най-вероятно Барса щеше да си бие Милан и без съдийските аванти, но тази дузпа, свирена против абсолютно всички правила на играта ме отврати и така и не го догледах мача.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-7 +29
 
Преглед на профил

deepdp

Рейтинг: 861 Неутрално
  • 35
  • 12:48
  • 04 апр, 2012

Аз пък съм отвратен от тукашните коментари ...
Да се твърди, че Барса са били заради съдията, е направо несериозно ... останалото е алибали ...

Комунизмът е най-човеконенавистническата теория и практика

Оценка
-22 +18
 
Преглед на профил

Qnyx

Рейтинг: 300 Неутрално
  • 36
  • 12:49
  • 04 апр, 2012

Дежурните обвинения за съдията са налице. Явно повечето са на принципа "Повторената 100 пъти лъжа става истина .. все някога".

С какво Милан заслужаваше да продължи вчера? Или предната седмица? С защита от 7 души и трима мааалко по-напред играещи полузашитници/нападатели?

А глупостите, че срещу Барса Реал винаги са ощетени? Хора, гледаме ФУТБОЛ, а не ръгби/карате/хокей. С изключение на 1-2 по-свестни играчи на Реал, повечето са за затвора. Типичен пример - Пепе. Ако за него някой твърди, че е велик играч, мога да препоръчам преглед при някой психиатър.

Trust no one.

Оценка
-20 +24
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 37
  • 13:05
  • 04 апр, 2012

Дежурните обвинения за съдията са налице. - цитат на коментар #36 от “Qnyx”

С известно основание.
Това е може би първата свирена дузпа при спряла игра ......
Съдията си е направо новатор, такава интерпретация на Правило 12 досега никой не беше правил.
Както и преди писах, не съм фен на Милан, нито на Реал, но тази абсолютно измислена дузпа ми дойде в повече, а спестеният картон на Шави за влизане отзад направо преля чашата и смених канала.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-7 +27
 
Преглед на профил

andres

Рейтинг: 166 Неутрално
  • 38
  • 13:07
  • 04 апр, 2012

До коментар [#29] от "aron25":

Братле,Робинхо си доигра ,защото не беше разбрал и както винаги изпусна,а това че го удари в ръката си е абсолютно вярно. Дузпата за Милан си беше чист скок в басейна.

Оценка
-10 +4
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Неутрално
  • 39
  • 13:07
  • 04 апр, 2012

Типичен пример - Пепе.- цитат на коментар #36 от “Qnyx”

И Масчерано, но него кой знае защо все го забравяте.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4618 Неутрално
  • 40
  • 13:09
  • 04 апр, 2012

Това е може би първата свирена дузпа при спряла игра ....- цитат на коментар #37 от “0nzi”


Абсолютно чиста дузпа, гледай картинките и чети обясненията на специалистите - http://www.goal.com/es/news/25/champions-league/2012/04/04/3012746/barcelona-milan-el-penalti-a-busquets-bien-marcado-an%C3%A1lisis

Те бяха със очи, ала не виждаха, с уши – ала не чуваха. И цял живот – подобни на видения, прекарваха в мъгла и мрак. ЕСХИЛ , Прикованият Прометей

Оценка
-18 +16
 
Преглед на профил

sasoss

Рейтинг: 542 Неутрално
  • 41
  • 13:32
  • 04 апр, 2012

Е ти сега защо им развали конспирацията с тези стопкадри?

Оценка
-6 +11
 
Преглед на профил

lamar

Рейтинг: 152 Неутрално
  • 42
  • 13:38
  • 04 апр, 2012

Не разбирам защо всички са единодушни, че Барселона е най-силният отбор, обаче са супер изненадани, че получават дузпи. Не, че изобщо е необходимо Милан да играе срещу най-силният клубен отбор, за да покаже колко е безсилен в защита срещу технични футболисти. Те просто успяха да спрат атаки на Барселона и пасове в пеналта само и единствено с цената на нарушения. И да холандският съдия не се посвени да отсъди 2 от 2 дузпи, както е редно. Защо тогава трябва да е незаслужен успеха на Барселона? Какво несправедливо има да печелиш с дузпи след като противникът ти е безсилен да те спре по друг позволен начин освен с нарушение в наказателното поле. И да всички знаем, че фланелките на Барселона са много ценни - дори и защитника на Милан, който просто нямаше търпение да изчака последния съдийски сигнал за да я вземе.

Оценка
-17 +25
 
Преглед на профил

geopanay

Рейтинг: 307 Неутрално
  • 43
  • 13:56
  • 04 апр, 2012

При редовен съдия,но не и при този снощи,още при първата т.нар. "дузпа" отсъждането следваше да бъде: жълт картон за симулация на Меси и фаул в полза на "Милан". Тъй като Меси приложи симулацията още няколко пъти през целия мач,нормално беше да бъде изгонен за ТЕНДЕНЦИОЗНО-СИМУЛИРАНЕ още през първото полувреме. Барселона не е най-добрият отбор в Европа и скоро това ще се разбере.Не е възможно дълго време да бъде подпиран все по този начин от съдиите.Впрочем,защитата и вратарят й са трагични и снощи това се видя много добре не веднъж, а няколко пъти.А Пике и Пуйол по нищо не се различават от един Рио Фърдинанд напр.-еднакво посредствени и смешни защитници.Разочарованията за тях скоро предстоят!

Оценка
-14 +18
 
Преглед на профил

borracho

Рейтинг: 293 Неутрално
  • 44
  • 14:15
  • 04 апр, 2012

Ее Ибра, наистина е трудно да си признаеш, че не ставаш за полуфинал. Да кажеш играх слабо, съперникът беше по-класен.
Много по-лесно е да се оправдаваш като ученичка на Моуриньо.
За ужас на недоброжелателите Барса ще продължава напред следващите 5-6 години, защото имат нови млади играчи като Сеск, Тиаго и Куенка.

Оценка
-10 +16
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 45
  • 14:29
  • 04 апр, 2012

Абсолютно чиста дузпа, гледай картинките и чети обясненията на специалистите -- цитат на коментар #40 от “VеnRus 2008”

Що не вземеш да прочетеш интерпретациите на Правило 12 от сайта на ФИФА, да видиш к'во аджеба е длъжен да направи съдията при ситуацията от картинка едно и после да плямпаш.
Аман.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-8 +14
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4618 Весело
  • 46
  • 14:35
  • 04 апр, 2012

Е ти сега защо им развали конспирацията с тези стопкадри? - цитат на коментар #41 от “sasoss”



Щото съм гадна.

Те бяха със очи, ала не виждаха, с уши – ала не чуваха. И цял живот – подобни на видения, прекарваха в мъгла и мрак. ЕСХИЛ , Прикованият Прометей

Оценка
-15 +7
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4618 Весело
  • 47
  • 14:38
  • 04 апр, 2012

До коментар [#45] от "0nzi":

Не ми е необходимо, от тези четири картинки ясно се вижда, че топката е в игра, а не е била спряла, както твърдиш ти, тоест мелето става в наказателното поле по време на игра, което си е чиста дузпа.

Те бяха със очи, ала не виждаха, с уши – ала не чуваха. И цял живот – подобни на видения, прекарваха в мъгла и мрак. ЕСХИЛ , Прикованият Прометей

Оценка
-17 +11
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 48
  • 14:41
  • 04 апр, 2012

Не ми е необходимо, - цитат на коментар #47 от “VеnRus 2008”

Е то чукчата е писател, не е читател.
Наистина си червена шапчица.
А е хубаво да ги прочетеш, щото съдията е длъжен да предприеме некои неща при ситуацията от картинка едно. А като не ги предприема и свири дузпа след това пряко облагодетелства БарЦИлона.


Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-7 +16
 
Преглед на профил

sasoss

Рейтинг: 542 Неутрално
  • 49
  • 15:06
  • 04 апр, 2012

До коментар [#48] от "0nzi":
Много благодаря! проверих правило 12 и се оказа, че там пише точно това:
Referees are reminded to make an early intervention and to deal firmly with holding offences especially inside the penalty area at corner kicks and free kicks.
To deal with these situations:
award a direct free kick or penalty kick and caution the player if it happensonce the ball is in play.
Direct free kick from the position where the offence occurred (see Law 13– Position of free kick) or a penalty kick if the offence occurred inside thepenalty area.
Има и картинки за неразбиращите от футбол.

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

sasoss

Рейтинг: 542 Неутрално
  • 50
  • 15:09
  • 04 апр, 2012

Да беше прочел, преди да се правиш на разбирач. На друго място да четем ли?

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4618 Весело
  • 51
  • 15:25
  • 04 апр, 2012

Е то чукчата е писател, не е читател.
Наистина си червена шапчица. - цитат на коментар #48 от “0nzi”


Нали знаеш кога се преминава към обиди? Когато свършат аргументите. Та така...

Те бяха със очи, ала не виждаха, с уши – ала не чуваха. И цял живот – подобни на видения, прекарваха в мъгла и мрак. ЕСХИЛ , Прикованият Прометей

Оценка
-11 +7
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 52
  • 15:28
  • 04 апр, 2012

Нали знаеш кога се преминава към обиди? Когато свършат аргументите. Та така... - цитат на коментар #51 от “VеnRus 2008”

Ами ти не предлагаш никакви аргументи, отказваш да прочетеш правилника, а аргументи от сорта ЕЖК аз пък не приемам.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-6 +7
 
Преглед на профил

makedonec8

Рейтинг: 295 Неутрално
  • 53
  • 16:13
  • 04 апр, 2012
Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

ТНТ

Рейтинг: 1173 Неутрално
  • 54
  • 16:25
  • 04 апр, 2012

Когато дойдат големите пари , спортът и спортменството отиват на кино- цитат на коментар #17 от “elevation04”


Така е. Обърнете внимание какво пише в долната част на гърба на фланелките на "Барса". Подпирачките започнаха когато този надпис се появи там.

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

laveol

Рейтинг: 988 Неутрално
  • 55
  • 16:26
  • 04 апр, 2012

До коментар [#4] от "taz":

А сега Барса сигурно пак ще играят с Челси. Страх ме е да си помисля какво може да постигне съдията...

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

Nan_Kurunir

Рейтинг: 1367 Неутрално
  • 56
  • 16:31
  • 04 апр, 2012

До коментар [#26] от "simo87":

Не съм казал,че Реал досега са ги бутали в ШЛ,казах,че сигурно ще ги бутнат,за да гледаме испански финал,защото така му се иска на Платини...нооо,това му е хубавото на тази игра,никога нищо не се знае,Байерн са страхотен отбор,така че никой не знае изхода от мача...колкото до мача с Челси...Господ забавя,но не забравя.

"Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям

Оценка
-4 +4
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 57
  • 16:58
  • 04 апр, 2012

До коментар [#50] от "sasoss":

А па ти да беше дочел до края преди да ми цитираш част от правилата .....

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 58
  • 17:06
  • 04 апр, 2012

На друго място да четем ли?- цитат на коментар #50 от “sasoss”


Не, само е т'ва прочети,

Referees are reminded to make an early intervention and to deal firmly with holding offences especially inside the penalty area at corner kicks and free kicks. - цитат на коментар #49 от “sasoss”

па после се порови и виж к'во аджеба требе да предприеме съдията и к'во значи "to make an early intervention" и кога се прави.
Айде оди да ..... четеш.

Referees are reminded to make an early intervention and to deal firmly with holding offences especially inside the penalty area at corner kicks and free kicks. - цитат на коментар #49 от “sasoss”

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

valterego

Рейтинг: 156 Весело
  • 59
  • 17:46
  • 04 апр, 2012

И на мен ми опротивява тая все по-често подпирана от съдиите барса...
Стискам палци на Челси, които иначе също не са ми особено симпатични заради руския евреин комунист-милиардер...
но барса все някога заслужава да си го получи - с нейните камъни по главата й

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

Qnyx

Рейтинг: 300 Неутрално
  • 60
  • 18:02
  • 04 апр, 2012

До коментар [#39] от "0nzi":

Масчерано е груб и си заслужава картоните. Пепе освен че е изключително груб (много клипчета в YouTube има) е и малоумен, да не кажа и по-силна дума.

Евентуално ако стигнат Реал и Барса на финала, отсега мога да предвидя коментарите и на феновете на едните и на другите какви ще са след/по време на мача.

Реал могат ако искат да разпилеят Барса с красив и нормален футбол, но се схващат от страх още преди да са стъпили на терена. С такъв страх излизат на терена в последните 6-7-8 мача, че единствено им стига акъла да се опитват да обезглавят някой. Естествено отговора на Барселона е ясен (или стоиш " 'кат мъж" и ти чупят краката, или се правиш, че са те обезглавили дори при по-леките съприкосновения) и оттам се почва едно репчене, оплакване от съдията и т.н.

Повтарям - Реал имат отбора да се разправят много жестоко с Барса, особено тоя сезон.

Trust no one.

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

stoyanst

Рейтинг: 362 Неутрално
  • 61
  • 18:33
  • 04 апр, 2012

Или ако трябва да перефразираме популярната поговорка:

"Съдбата обича смелите, а съдиите обичат Барселона"

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Неутрално
  • 62
  • 18:58
  • 04 апр, 2012

Евентуално ако стигнат Реал и Барса на финала,- цитат на коментар #60 от “Qnyx”

Не съм фен на Реал, нито на Барса. В задочния спор между Барса и Реал, по-скоро бях за Барса допреди 4-5 години. Личното ми мнение е, че Барса играе най-красивия и най-атрактивния футбол в момента, но в никакъв случай не е най-ефективният. Обичам честната мъжка игра и мразя лигльовците, може би и затова не гледам испанското първенство, а предпочитам Висшата лига и Бундеслигата. Мога да приема и приемам като част от играта симулациите на Меси, Шави, Иниеста, т.е. на играчите с брилянтна техника, но симулации от рендета като Пуйол и Масчерано или пък лигльовци като Бускетс ми идват малко в повече. И като добавиш и някои съдийски аванти, идва ми вече много в повече. Като започнеш от оня порнографски мач с Челси през 2009 год, та до снощният с Милан, всички мачове на Барса са белязани със съдийски скандали, които както и да се опитвам да ги оправдая не се получава, по простата причина, че в един и същ мач критерият на съдията се различава по отношение на двата отбора ...
А пък най-много ме дразни, че в момента в който кажеш нещо лошо за Барса, веднага те спрягат за фен на Реал. Да им имам извратената логика ....

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

Qnyx

Рейтинг: 300 Неутрално
  • 63
  • 19:22
  • 04 апр, 2012

Мога да приема и приемам като част от играта симулациите на Меси, Шави, Иниеста, т.е. на играчите с брилянтна техника, но симулации от рендета като Пуйол и Масчерано или пък лигльовци като Бускетс ми идват малко в повече.- цитат на коментар #62 от “0nzi”


Тук съм съгласен Не съм предположил, че си фен на Реал, просто го давам за пример. Убеден съм, че песента ще бъде същата и след евентуален такъв мач.

Trust no one.

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

ivailosavoff

Рейтинг: 579 Весело
  • 64
  • 19:26
  • 04 апр, 2012

До коментар [#35] от "deepdp":

+++++++++++++ така си е! Прав си!

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1668 Любопитно
  • 65
  • 19:30
  • 04 апр, 2012

Честно, чудя му се на Ибра... Свещ трябва да палят от Милан, че Барса бяха твърде слаби за момента за да реализират всичко, което имаха като положения. Щеше да стане страшно и следващите 20 години италиански отбори щяха да се напикават в съблекалнята преди мачове с испански.

А иначе втората дузпа си беше обоснована за свирене според мен. Защитникът висеше като котва на фанелката на нападателя, което само по себе си не е кой знае какво. Само че в този момент Пуйол направи брилятна маневра като се вряза между тях. А "влекачът" падна като чук, защото тежестта, която влачеше се удвои.

За мен Пуйол (а не Бускетс) си я изработи по уникален начин. Друга тема е, че съдията можеше да си позволи да пропусне да я свири и така мача да бъде много по-интересен за гледане.

Проблемът на Барса е, че са твърде добри и не се спират с игра, а с други прийоми. Ерго и съдиите са свикнали вече да наказват противниковите отбори и за мен е цяло чудо, че тенденцията не е обратна, защото това е много по-лесно и логично.

А когато Барса са слаби съперниците им са достатъчно наплашени и не осъзнават, че могат да ги победят с футбол.

РАДАН КЪНЕВ Е политик от БЪДЕЩЕТО. Близо до хората и работи за тяхното добруване. На 12 Май гласувайте с номер 27!!!

Оценка
-5 +9
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 66
  • 19:34
  • 04 апр, 2012

Убеден съм, че песента ще бъде същата и след евентуален такъв мач. - цитат на коментар #63 от “Qnyx”

Едва ли.
Но можеш да си сигурен, че ако изгонят примерно Пике след симулация на КР - оревавам орталъка.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Неутрално
  • 67
  • 19:47
  • 04 апр, 2012

А иначе втората дузпа си беше обоснована за свирене според мен. Защитникът висеше като котва на фанелката на нападателя, което само по себе си не е кой знае какво.- цитат на коментар #65 от “NK”

Не бе бате, не е обоснована. Съгласно правилника при задържане на противников играч при спряла игра (топката не е в игра), съдията е ДЛЪЖЕН да прекрати изпълнението и да предупреди играчите, може дори и картон да им покаже. А нарушението започва при спряла игра и то пред очите на съдията. Та, волно или неволно съдията пренебрегва интерпретациите на правило 12 в частта му за задържане на противника при спряла игра и прилага следващата част от правило 12 за задържане на противник по време на игра. Е това е проблема за дузпата.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

sofia_b

Рейтинг: 305 Неутрално
  • 68
  • 20:03
  • 04 апр, 2012

До коментар [#67] от "0nzi":



Пич - самият Атанас Узунов днес казва, че е имало дузпа !

Ето какво казва:

„Да, ако правилникът се спазва съвсем буквално, трябва да се даде дузпа. На такава фаза в Шампионската лига би могло да се подходи по-гъвкаво. Съвсем спокойно реферът можеше да спре изпълнението на корнера. След това да даде жълт картон на играч на Милан заради дърпането за фланелката. После трябва да се изпълни отново ъгловият удар. Тази дузпа я има, но тъй като не е от съвсем стопроцентовите, можеше да не се отсъди, защото по този начин натежа на изхода от мача"

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

4epi

Рейтинг: 368 Неутрално
  • 69
  • 20:30
  • 04 апр, 2012

Дузпалона

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1310 Неутрално
  • 70
  • 20:33
  • 04 апр, 2012

А иначе втората дузпа си беше обоснована за свирене според мен. - цитат на коментар #65 от “NK”

Лъжец

Оценка
-5 +3
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1310 Неутрално
  • 71
  • 20:33
  • 04 апр, 2012

самият Атанас Узунов днес казва, че е имало дузпа ! - цитат на коментар #68 от “sofia_b”

Лъжец

Оценка
-5 +3
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Неутрално
  • 72
  • 20:39
  • 04 апр, 2012

Пич - самият Атанас Узунов днес казва, че е имало дузпа ! - цитат на коментар #68 от “sofia_b”

Не знам какво е казал Атанас Узунов, но му уважавам мнението въпреки че подозирам, че е убеден фен на Барса.
Имам приятел действащ съдия. Често спорим за съдийството и покрай него чета всичко, което излиза като указания за съдии, материали, които им дават по разни курсове и квалификации и т.н. Тази сутрин специално си говорихме за тази дузпа и за правило 12, за частта му за задържането. Неговото мнение също е, че съдията е бил длъжен да прекрати изпълнението и да предупреди играчите и че по начина по който е свирил ситуацията е ощетил Милан. Но не това е важното. Барса щеше да си бие и без дузпата, в това съм сигурен. Но си задай въпроса, ако тази ситуация се беше случила в НП на Барса, щеше ли съдията да свири? Най вероятно не. И че тези аванти, които волно или неволно съдиите бутат на Барса, рано или късно ще се обърнат срещу тях. Което за мен, колкото и невероятно да ти се струва, също е неприемливо.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

plamen1986

Рейтинг: 841 Неутрално
  • 73
  • 20:54
  • 04 апр, 2012

До коментар [#72] от "0nzi":

Ами те се обръщат, но няма кой да ги види. Кажи ми само, първият мач срещу Арсенал имаше ли засада на Меси, когато му отмениха гола? Става 0-2...да говорим ли какво щеше да стане след това?

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Deaddark

Рейтинг: 1766 Неутрално
  • 74
  • 21:16
  • 04 апр, 2012

Гуардиола явно е доста гадно момченце зад добрата външност.- цитат на коментар #16 от “grayeagle”


Ако си го гледал като капитан, ще разбереш че той е може би най-големият симулант и винаги удряше противниковите играчи без да го забележат съдиите. И така се решаваха 20% от мачовете на Барса. После и Ривалдо стана симулант, и Роналдиньо, ама чак толкова много симуланти в Барса никога не е имало.

Оценка
-6 +7
 
Преглед на профил

achovski

Рейтинг: 156 Неутрално
  • 75
  • 21:43
  • 04 апр, 2012

До коментар [#43] от "geopanay":


Ще имаш да почакаш.

Оценка
-1
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1668 Неутрално
  • 76
  • 21:54
  • 04 апр, 2012

До коментар [#67] от "0nzi":

За това че е започнало преди влизане на топка в игра не споря. Само че тогава при жълт картон нямаше ли същите дето сега оспорват дузпата да оспорват картона? Или при евентуално изгонване на играча за втори жълт картон да пропищят?

В тая ситуация малко сме на принципа за калпавата ракета и космоса, дето и пречел...

Фактите са следните - 1. Барса е по-добра (много по-добра) от Милан в момента, и 2. Съдията направи мача скучен защото се формализира твърде много и така уби рано интригата (от което всички ние само загубихме).

Аз лично бих бил по-щастлив ако: 1. Милан беше на по-високо ниво (Барса също); и 2. Съдията беше спестил втората дузпа.

Но това не я прави 100% необоснована. Решава единствено и само съдията на терена, а не феновете, коментаторите или тези, които са чели правилника.

P.S. Правило ми е впечатление как при ощетяване на отбора им Барса продължава без да се цупи на съдията. Предния мач с Милан го показва. Дисциплината им е много висока (с малки изключения), но просто са твърде добри и знаят, че могат да се справят. А когато не успяват - това не е края на света за тях.

РАДАН КЪНЕВ Е политик от БЪДЕЩЕТО. Близо до хората и работи за тяхното добруване. На 12 Май гласувайте с номер 27!!!

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1310 Любопитно
  • 77
  • 22:01
  • 04 апр, 2012

И то само на сегашната Барса, защото Барса не е велик отбор от вчера- цитат на коментар #15 от “m_style”

Верно, не е от "вчера", може би от 1994..в Гърция?

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

GogoPG

Рейтинг: 2864 Весело
  • 78
  • 22:04
  • 04 апр, 2012

Ибрахимович е в голяма степен прав. Но в момента от него и съотборниците му се очакват повече благодарствени молитви за това, че Арсенал не ги довърши... и по-малко вопли по други поводи...

Adversus solem ne loquitor

Оценка
-5
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 940 Весело
  • 79
  • 23:14
  • 04 апр, 2012

До коментар [#76] от "NK":
Първо никога не съм твърдял, че дузпата е решила мача. Напротив, на няколко места вече казах, че и без дузпата Барса щеше да бие, просто на този етап Милан е по-слаб и чудо трябваше да стане за да победи.
Вярно е че дузпа има когато я свири съдията, но по тази логика и срещу Пуйол в Милано нямаше. А това просто не е така. И в двата мача съдията се престара и подкрепи домакините, което лично мен не ме прави по щастлив.
Точно за цупенето сме на противоположно мнение. Почти при всяко нарушение срещу Барса и при абсолютно всяка симулация играчите на Барса обграждат съдията и се опитват да изпросят картон на противника. То не са ръкомахания, рев, превивания, агония... Е т'ва ме отвращава от отбора Ви в последните 4-5 години, т.е. откакто Гуардиола е начело. А безспорно е, че при него Барса играе най-добрия футбол в момента.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1668 Любопитно
  • 80
  • 23:31
  • 04 апр, 2012

И в двата мача съдията се престара и подкрепи домакините, което лично мен не ме прави по щастлив. - цитат на коментар #79 от “0nzi”

+++


Почти при всяко нарушение срещу Барса и при абсолютно всяка симулация играчите на Барса обграждат съдията и се опитват да изпросят картон на противника. - цитат на коментар #79 от “0nzi”

Не съм съгласен. Предвид техниката им грубата и закъсняла намеса на противников играч може да изкара някой завинаги от футболните терени. Това е загуба на здраве, както и сериозни финансови щети за играча и за отбора. Което обяснява протестите срещу грубата (разбирай опасната) игра. Представи си, че ти си на мястото на потърпевшия и знаеш, че следващите 3 месеца е възможно да прекараш в операции и по терапевти, а в тежкия случай и да загубиш мястото си в отбора за много време напред?...

Колкото до симулантите - има ги навсякъде. Това част от съвременния футбол. Определено на юг са по на гъсто прилагащите подобни похвати, но такива не липсват и на север.

отбора Ви- цитат на коментар #79 от “0nzi”

Тук не си прав - Барса ме кефи много, но не съм от тези дето се припознават с един или друг отбор. Харесвам красивия футбол, харесвам борбения футбол, не харесвам секирджиите а'ла Пепе и Гатузо, не харесва съдията да подпира който и да е отбор, ако и да искам същия да победи. И не харесвам простоиите дето ФИФА и УЕФА ги редят всяка година във всеки един турнир.

РАДАН КЪНЕВ Е политик от БЪДЕЩЕТО. Близо до хората и работи за тяхното добруване. На 12 Май гласувайте с номер 27!!!

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

Велислав

Рейтинг: 1108 Неутрално
  • 81
  • 00:02
  • 05 апр, 2012

-Мъж влиза в спортен магазин и пита продавачката : - Имате ли екип на Барселона ? -На футболист или на съдия ?!

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

makedonec8

Рейтинг: 295 Неутрално
  • 82
  • 00:30
  • 05 апр, 2012

До коментар [#80] от "NK":

ако тези скучен футбол ти е готин какав е футбола на баерн или реал?100 пати похубав!

Оценка
-7 +2
 
Преглед на профил

magelan

Рейтинг: 765 Неутрално
  • 83
  • 08:38
  • 05 апр, 2012

Този не може и да губи с достойнство. Леке.

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

pravets82

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 84
  • 09:04
  • 05 апр, 2012

До коментар [#28] от "flagellumdei":

На първенствата по шах.
И волейбол.

Когато гей жирафите заменят Снежанка е време да си стегнем куфарите!

Оценка
-1
 
Преглед на профил

адв.М.Гроздев

Рейтинг: 345 Неутрално
  • 85
  • 10:37
  • 05 апр, 2012

Факт е, че в момента на изпълнение на корнера защитникът все още държеше фанелката на нападателя, и то така здраво, че нападателят в опита си да се отскубне падна на земята и повлече със себе си и защитника. Задържането за фанелката е нарушение, а пресилено или не, щом е в наказателното поле - дузпа. Дали това нарушение е масово и често съдиите си затварят очите и не го отсъждат, няма никакво значение.

адв.М.Гроздев

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Мария

Рейтинг: 7382 Неутрално
  • 86
  • 12:57
  • 05 апр, 2012

Палячо. Нито знае да играе, нито да говори.

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1310 Весело
  • 87
  • 13:04
  • 05 апр, 2012

Здържането за фанелката е нарушение, а пресилено или не, щом е в наказателното поле - дузпа.- цитат на коментар #85 от “адв.М.Гроздев”

Сега, като гледам по-внимателно положенията, не само с фланелката, а и първата "дузпа: ми се видя съмнителна))))

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

oziris7

Рейтинг: 1675 Неутрално
  • 88
  • 20:32
  • 06 апр, 2012

Преди години бях фен на Барса. Но след съдийските изцепки в тяхна полза вече години наред Барса вече ми е в черния списък. Не мога да покрепям отбор от актьори, стремящ се към изкарване на червени картони или дузпи, за да може да се класира лесно. Много неприятни са постоянните аванси от съдиите. Това няма нищо общо с fair play. Иначе отборът им играе добре и тия неща са грозни и излишни.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

pc_none

Рейтинг: 580 Любопитно
  • 89
  • 00:35
  • 10 апр, 2012

Тоя Златан го изцедили жабарите - само една кожа и брада му останала на горкия...

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.