Регистрация
13 май 2012, 01:29

Волейболната федерацията обмисля уволнение на Радостин Стойчев

От Дневник
Членът на УС на българската федерация по волейбол Любо Ганев заяви, че Радостин Стойчев по всяка вероятност ще бъде освободен от поста национален селекционер, след като България не спечели квота за Лондон 2012 от квалификацията в София. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

69 коментара
 
Преглед на профил

andreivenev

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 1
  • 01:42
  • 13 май, 2012

той усещаше че може да сгрешим... не знам дали обаче наистина заслужава да загуби работата си... не мисля....

Оценка
-8 +38
 
Преглед на профил

vassilun

Рейтинг: 2165 Гневно
  • 2
  • 01:42
  • 13 май, 2012

А ние, българите смятаме да уволним федерацията заедно с недоразумението - председател и Любо Ганев заедно с него!

Оценка
-15 +117
 
Преглед на профил

Nan_Kurunir

Рейтинг: 1503 Гневно
  • 3
  • 01:45
  • 13 май, 2012

Какво е това посевместно малоумие,което тресе отговорниците в спорта-не мога да разбера.Все още имаме шанс да спечелим квота за игрите,а тъпунгерите вместо по всякакъв начин да се опитват да мотивират Стойчев и отбора,искат да го махат....

"Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям

Оценка
-8 +105
 
Преглед на профил

Тони!

Рейтинг: 4534 Неутрално
  • 4
  • 01:52
  • 13 май, 2012

Идиоти...

Оценка
-8 +89
 
Преглед на профил

Fred

Рейтинг: 3176 Неутрално
  • 5
  • 01:58
  • 13 май, 2012

Може но първо да уволнят федерацията. Те са тези които махнаха Пранди а сега го канят да се върне. След като искат да го върнат значи са сгрешили с уволнението му и следователно те трябва да си отидат. Аз да съм на Пранди ще им кажа че с такава федерация не искам да имам нищо общо.

Столипиново. 40 секция: БСП-146 гласа, ДПС-70, ГЕРБ-14. 42 секция: БСП-101 гласа, ДПС-107, ГЕРБ-6.

Оценка
-3 +102
 
Преглед на профил

Friedrich Nietzsche

Рейтинг: 376 Неутрално
  • 6
  • 02:05
  • 13 май, 2012

МАРТИН СТОЕВ..........

Оценка
-32 +3
 
Преглед на профил

петър палчев

Рейтинг: 473 Неутрално
  • 7
  • 02:14
  • 13 май, 2012

НЯМА ЛИ ТАЗИ РОКАДА ДА СЕ ОКАЖЕ НЕ НАВРЕМЕННА ТОЧНО СЕГА ПОМИСЛЕТЕ ДОБРЕ.

Оценка
-5 +39
 
Преглед на профил

vicada

Рейтинг: 815 Неутрално
  • 8
  • 02:27
  • 13 май, 2012

Като оставим настрана оценките за самата федерация, Радостин Стойчев се провали като треньор на България. Не знам дали не се сработи с ветераните, дали не успя да мотивира младите... факт е обаче, че му беше дадено предостатъчно време да се запознае с качествата на българските волейболисти, да изчисти отбора и да сработи колектив. Не показахме задоволителни резултати нито на световната лига, нито на европейското първенство. Не е нормално българския национален отбор, който при идеални условия би се борил за медали на Олимпиадата, да не се е класирал 2 месеца преди началото. Мъчим се срещу второразрядни отбори вече една година под Стойчев. Време е да потърси предизвикателство на друго място.

Оценка
-21 +27
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 1404 Неутрално
  • 9
  • 03:36
  • 13 май, 2012

Има промени в отбора, откакто Пранди напусна, и на него ще му трябва време да се запознае с тях. Последния ни шанс е след месец в последната предолимпийска квалификация. Аз винаги съм критикувал заради нескопосаното уволнение на Пранди тъпунгера Данчо Лазаров и цялото ръководство на БФВ, но точно сега не трябва да се прави тази смяна. Пранди нищо не може да направи за 4 седмици. Нека оставят Стойчев да работи до следващата квалификация след месец, защото макар и малък, все още имаме шанс за класиране.

Оценка
-4 +63
 
Преглед на профил

xpirate

Рейтинг: 472 Неутрално
  • 10
  • 04:32
  • 13 май, 2012

глупости! пълни продажници! сменете сега треньора и 100% няма да се класираме. И какво излиза че ако утре примерно спечели Италия, треньорите на останалите 7 отбора си заминават. Да ама не само нашия ще е! Любо Ганев да се погледне в огледалото първо и да реши дали се занимава с газови уредби или с волейболната федерация. Оставете треньора да си довърши цикъла.

Оценка
-8 +61
 
Преглед на профил

Иво Мирчев

Рейтинг: 724 Неутрално
  • 11
  • 06:13
  • 13 май, 2012

Любо Ганев беше голям волейболист, но за това, което прави сега се иска и мозък... А там може би не е толкова силен. Да говориш така за Радостин Стойчев е меко казано нелепо. Да не говорим, че България в историята си няма толкова успешен треньор като него. И вместо да правят цирковете, които по нашенски разиграха преди година, е най-добре да съберат момчетата и да им гласуват доверие за следващата квалификация.
А относно Любо Ганев - бих препоръчал на прокуратурата да се позанимае с връзките му с някои "подземни" среди...

http://www.ivomirchev.com

Оценка
-8 +79
 
Преглед на профил

BGman1

Рейтинг: 1912 Неутрално
  • 12
  • 06:37
  • 13 май, 2012

Не знам дали треньора е виновен,за мотивацията или за грешки при смените но това не беше нашия отбор който смазваше противника в предните дни...и не че немците са кой знае колко по добри от предишните отбори...отървахме питомното сега ще гоним дивото...все такава ни е работата...

bigman

Оценка
-3 +17
 
Преглед на профил

А БЪЛГАРИ В

Рейтинг: 4532 Неутрално
  • 13
  • 06:52
  • 13 май, 2012

"...по всяка вероятност ще бъде освободен от поста..." - "главата" - тя се вмирисва най-напред, а в БГ федерацията отдавна вони, но ТЕ там са с такива маски, че не виждат по-далече от носовете си. Навирили някакви "мъдрости", които така са изживели времето си, че не могат да МОТИВИРАТ и детско-юношеска формация, а при толкова неизяснени обстоятелства виновни са все други. Няма нито "стратегия", нито основна идея как да бъдат в крак с времето, но ТЕ колят и бесят, жертвите са едни и същи. Градация отдавна няма...

Гласувай винаги, но не парадирай с "номерата"...

Оценка
+34
 
Преглед на профил

paolo51

Рейтинг: 1255 Неутрално
  • 14
  • 06:57
  • 13 май, 2012

Това че загубихме пред очите на слънцето, ръкомахащия президент, Гоце и хайде Любо Ганев, изобщо не е мотив за уволнение на Стойчев. Да не би като треньор на първенец в едно от най-силните първенства в света-Италия не е препоръка за професионализъм ? Излъчването му също е европейско. А това че загубиха, също е елемент от играта. Ама ние българите нали сме свикнали някой като си покаже малко главата от лайната, веднага да го потопим и то дружно.

Оценка
-4 +49
 
Преглед на профил

Боби Колев

Рейтинг: 1630 Неутрално
  • 15
  • 07:02
  • 13 май, 2012

как пък никой не се сети да забележи, че е повече от нормално вътре в самата федерация да има борба на лобита и призивите на Ганев да са резултат именно от това, а не от единната загрижена позиция на Федерацията.

Кой доведе Пранди в България?

А кой го изгони?

Принципно съм съгласен с мнението на Ганев, обаче в конкретната ситуация повече пречи отколкото помага.

Оценка
-2 +21
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2541 Неутрално
  • 16
  • 07:09
  • 13 май, 2012

В шибаната ни държава
Федерацията да си заминава!

Публикувано през m.dnevnik.bg

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-4 +32
 
Преглед на профил

old_buyer

Рейтинг: 394 Неутрално
  • 17
  • 07:09
  • 13 май, 2012

Любо Ганев беше голям волейболист, но за това, което прави сега се иска и мозък... А там може би не е толкова силен.

Да говориш така за Радостин Стойчев е меко казано нелепо. - цитат на коментар #11 от “Иво Мирчев”


без да разбирам от волейбол (защото се твърди,че трябва разбиране мога да кажа , че :

1- ако Радостин Стойчев е виновен и в същото време води най-големия клубен отбор в Италия - италианците са глупаци че му плащат

2-ако италианците Не са глупаци - кой е глупака ???
------------

нашите спортисти са всичките до един БЪЛГАРИ - т.е. боклуци, които се изживяват като равни на Господ
след мача със Сърбия всички се опияниха от слава , само Владо Николов каза: бихме "друт" отбор - не Сърбия-получихме подарък 16 точки........Радостин Стойчев също не беше оптимист защото усещаше че истината е друга
----------------

БГ синдромът на самозабравянето и самозаблуждението се появяма в началото на 20-ти век , по време на войните.
по - паметливите сигурно помнят уроците по история - в които винаги се намираше виновник за загубите ни
---------
Печелили сме почти всички битки и сме изгубили Всички войни
да не изборявам имената на т.н. звезди в спорта-пряко потвърдили това !

БГ Единодушието - другото има на Овчедушието ;)........матРял

Оценка
+35
 
Преглед на профил

latinka_

Рейтинг: 382 Любопитно
  • 18
  • 07:14
  • 13 май, 2012

Ганев , топката си успокой, Стойчев няма да смениш, много ще сгрешиш.

Някои успяват,защото такава е съдбата им.Повечето успяват,защото такова е решението им. Анатол Франс

Оценка
-4 +21
 
Преглед на профил

milenpara

Рейтинг: 366 Неутрално
  • 19
  • 08:05
  • 13 май, 2012

Аман от интриги. Може ли да искаш смяна на треньора в 12 без 5 и то със този, който си уволнил преди това и да очакваш резултати.Федерацията трябва да сменим, не треньора.
И е време да проумеем, че не сме суперсила, защото нямаме по двама равностойни за всеки пост и при контузии или излезли от форма играчи ще се дъним. Другото са болни амбиции.

Оценка
-3 +35
 
Преглед на профил

milenpara

Рейтинг: 366 Неутрално
  • 20
  • 08:08
  • 13 май, 2012

Въпрос към федерацията - ако Пранди не спечели олимпийска виза, ще върнат ли Радо Стойчев.

Оценка
-2 +50
 
Преглед на профил

russe

Рейтинг: 332 Неутрално
  • 21
  • 08:10
  • 13 май, 2012

То беше ясно отдавна ,че Радостин не става за този пост.При Мартин Стоев какви чудеса правеха волейболистите.И спорта е като в БГ държавата, трябва чужденец да я оправи.

Оценка
-20 +10
 
Анонимен потребител

****

  • 22
  • 08:15
  • 13 май, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

toshiro

Рейтинг: 799 Неутрално
  • 23
  • 08:17
  • 13 май, 2012

факт е, че при стойчев определено нямаме никакви успехи и падаме от всякакви леваци, тоест не става. да, симпатичен е, да, има успехи като клубен треньор, но идва Германия и те сцепва пред 12 хиляди в София.

Оценка
-15 +4
 
Преглед на профил

EREBUS

Рейтинг: 4224 Неутрално
  • 24
  • 08:18
  • 13 май, 2012

Пълна глупост.Според мене трябва да остане и да си свърши работата.
Познаващите лично Любо Ганев знаеме,че човека притежава интелекта на зелката.

П.С Извинявам се на зелките...нищо лично !

„Не се надявам на нищо, не се страхувам от нищо. Аз съм свободен“ -Никос Казандзакис

Оценка
-1 +40
 
Преглед на профил

Стефан Станчев

Рейтинг: 834 Неутрално
  • 25
  • 08:18
  • 13 май, 2012

Доста грубо от страна ка Любо Ганев.

Публикувано през m.dnevnik.bg

Оценка
-2 +24
 
Преглед на профил

EREBUS

Рейтинг: 4224 Неутрално
  • 26
  • 08:30
  • 13 май, 2012

Любо,след месец са срещите за трансферите !
А ??

„Не се надявам на нищо, не се страхувам от нищо. Аз съм свободен“ -Никос Казандзакис

Оценка
+18
 
Преглед на профил

EREBUS

Рейтинг: 4224 Неутрално
  • 27
  • 08:31
  • 13 май, 2012

Май Радо не кляка !
А Любо ?

„Не се надявам на нищо, не се страхувам от нищо. Аз съм свободен“ -Никос Казандзакис

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

EREBUS

Рейтинг: 4224 Неутрално
  • 28
  • 08:33
  • 13 май, 2012

С Йоанидис от.....Ираклис разбрахте ли се ?
А Любо ?

„Не се надявам на нищо, не се страхувам от нищо. Аз съм свободен“ -Никос Казандзакис

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Каишков - Гласът на Америка

Рейтинг: 2945 Неутрално
  • 29
  • 10:07
  • 13 май, 2012

Познаващит лично Любо Ганев знаеме,че човека притежава интелекта на зелката.
- цитат на коментар #24 от “EREBUS”

Че и по зле даже. Любо Ганев си е мутра от старата школа, всичко решава силово и веднага, без да мисли. По скоро той трябва да излезе от федерацията.

Най - добрият аргумент срещу демокрацията е 5 минутен разговор собикновения избирател. У.Чърчил

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

HERMES

Рейтинг: 631 Неутрално
  • 30
  • 10:07
  • 13 май, 2012

Тия са луди. Заради един загубен мач! Има още ТРИ квалификационни турнира в Италия, Германия и Япония. После ни предстои Световната лига, където пак сме домакини. Типично по български ще зарежем всичко точно преди финала и ще седнем да оплакваме съдбата си. Смешници. Що не видят докъде докараха щангите с тия вътрешни борби или пък БФС или спортната стрелба? Само един волейбол ни остана и него искат зорлем да го съсипят.

Оценка
-1 +28
 
Преглед на профил

zico2

Рейтинг: 188 Неутрално
  • 31
  • 10:19
  • 13 май, 2012

Да, Радо не заслужава напълно да загуби работата си, но все някой трябва да го отнесе. На родна земя пред 12 000 зрители да отпаднеш на полуфинал си е срамота за всеки домакинстващ отбор, ако какво остава за нас, които все пак сме сила.

Но човекът, който най-малко заслужаваше да загуби работата си бе Силвано Пранди. Професорът - изключителен специалист, при който нещата вървяха само във възходяща посока. Супер гадно се отнесоха с него при първия провален турнир и го изгониха. Пранди е човек, който дълги години можеше да воде националите и успехи и медали щеше да има бол!

Оценка
-4 +10
 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 1540 Неутрално
  • 32
  • 10:21
  • 13 май, 2012

До коментар [#9] от "kirsner":

Няма начин да не одобря написаното от теб ,още повече че това е позицията ти не от днес .Аз също съм именно с такова мнение и за Лазаров и за волейболния съюз.
Само бих добавил ,че Любо Ганев няма никаква разлика от Стоичков в раздел интригантство!

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

elevation04

Рейтинг: 1868 Весело
  • 33
  • 10:24
  • 13 май, 2012

Не знам какъв по голям мотив за един спортист има от това да е на олимпиада.....Те просто са по слаби от германците...не е до треньор

Оценка
+15
 
Преглед на профил

vra4ankata

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 34
  • 10:29
  • 13 май, 2012

Треньорът няма никаква вина, а младите на които психиката не издържа. Той няма възможността да избира от седем разпределителя двама, като Резенде например. А нашата федерация да си огледа нашето първенство и нашите школи и да работи за развитие на волейбола, а не само да уволнява.

Оценка
-1 +21
 
Преглед на профил

kuku032

Рейтинг: 689 Неутрално
  • 35
  • 10:36
  • 13 май, 2012

До коментар [#31] от "zico2":

Точно казано! Изпуснахме невероятен шанс да спечелим квота тук, пред нашата публика! На другите турнири ще бъде в пъти по-трудно. А за Пранди има само две мнения- на Любо Ганев, и на всички други.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Barurumm

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 36
  • 10:37
  • 13 май, 2012

Българската федерация е известна с интелигентните си и добре аргументирани решения - пример е качественото и идеално организирано вътрешно първенство

Оценка
+15
 
Преглед на профил

robbie_williams

Рейтинг: 1037 Неутрално
  • 37
  • 10:43
  • 13 май, 2012

Уволнението на селекционера Радо Стойчев би била най-голямата грешка, която волейболната ни федерация някога е правила. Още по-малко - да го заменят със Силвано Пранди - не къде отива този отбор, Боже!

Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1852 Любопитно
  • 38
  • 11:10
  • 13 май, 2012

Въпросът опира май до политика. Боко и Плевню не можаха да осребрят позитивите от евентуалната победа. А Гоцко толкова пъти го е правил, че чак накъртва.

НЕМА начин БамБам да си позволи да бъде асоцииран със загуба на каквото и да е!!!

Все пак Радо Стойчев трябва да се радва, а и отбора с него. В някои други страни (накъдето май сме се запътили) при подобен случай на загубилия отбор се полага обществено полезен труд тип КАТОРГА.

P.S. Тренера беше реалист още в групата, но явно нещата са още по-зле отколкото се очакваше. Нашите просто не успяха да се разиграят. Ако има рокади - нека да са след края на квалификациите на трезва глава и без външно влияние. Сега полза няма.

РАДАН КЪНЕВ Е политик от БЪДЕЩЕТО. Близо до хората и работи за тяхното добруване. На 12 Май гласувайте с номер 27!!!

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 1540 Неутрално
  • 39
  • 11:37
  • 13 май, 2012

Повечето от проблемите на българските волейболисти идват от посрещането и затова отбори биещи силно сервис като Германия са ни били винаги трудни ,въпреки че не са проблем за преодоляване от други отбори.Като добавим и отчайващата блокада вчера става ясно защо загубихме.
Волейболът обаче е в много голяма степен игра на психиката и точно в главите на волейболистите трябва да е съсредоточена работата на треньора.
Ако ти се подгъват коленете когато сервира някой с бомбен сервис как ще спасиш топката?

Оценка
+7
 
Преглед на профил

Чичо Ваньо

Рейтинг: 928 Неутрално
  • 40
  • 12:03
  • 13 май, 2012

Любо,треньор се сменя защото е изчерпан,не се разбира с играчите,или му изтича договора.Само в българският спорт треньор се сменя заради една грешка.Едва ли Стойчев е безгрешен в Тренто.Само,че италиянците не го уволняват при всяка грешка.А вие му кроите капа от доста време.Още преди квалификациите се чудехте как да го махнете.Май карате на милиционерския принцип - по-умни от началството не се допускат.Не знам какви интриги кроите,но през националния минаха двама от най-добрите треньори във волейбола - Пранди и Стойчев.Ако нямаме успехи,това очевидно не се дължи на слаби треньори,а на недостатъчно равностойни състезатели.За това виновните са във федерацията.Някой от там ще бъде ли мъж,за да си подаде оставката?

"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел

Оценка
+16
 
Преглед на профил

kamski

Рейтинг: 1013 Неутрално
  • 41
  • 12:11
  • 13 май, 2012

Както каза един вчера-Радо Лисицата!

Оценка
-7 +2
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 4749 Неутрално
  • 42
  • 12:42
  • 13 май, 2012

До коментар [#3] от "Nan_Kurunir":

Така е по лесно,то пушката го каза най добре ,че не може от 12 момчета да се направи чудо.А иначе и Стойчев каза,че с желание не става ,трябва работа и воля.
Също и след това говорена на Любо не може да не ви мине през главата и съботаж.

Оценка
-2
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 4749 Неутрално
  • 43
  • 12:44
  • 13 май, 2012

Да го уволняват,когато не си постигне целта за каквато е назначен ,а не да го изгонят сега и после да си измиват ръцете.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Daniela_S

Рейтинг: 338 Неутрално
  • 44
  • 13:04
  • 13 май, 2012

На Радо Стойчев са му вдигнали мерника от доста време и само си търсят повод! Явно не играе по свирката, по която играе Любо Ганев. Надявам се поне самият Радо Стойчев и целият отбор да знаят, че хората ги подкрепят ВЪПРЕКИ федерацията. Вчера действително имахме твърде много пропуски, но пък ако има треньор, който може да мотивира наште - това е Радо.
Дано се намери поне 1 умна глава и му дадат шанс!

"Европейци сме, ама не чак дотам..."

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

speed_boy_96

Рейтинг: 5 Гневно
  • 45
  • 13:27
  • 13 май, 2012

Защо трябва да сменят треньора отново играта няма изведнъж да тръгне Радо Стойчев НЕ Е ВИНОВЕН и сега ако Италия бие Германия какво другите 7 отбора трябва да сменят треньорите си така ли ?!?! много тъпо решение ще вземете ако Стойчев си отиде !!!!

Оценка
+4
 
Преглед на профил

carpypd

Рейтинг: 830 Неутрално
  • 46
  • 13:32
  • 13 май, 2012

Тия са луди. Заради един загубен мач! Има още ТРИ квалификационни турнира в Италия, Германия и Япония. - цитат на коментар #30 от “HERMES”


Всъщност ние имаме право да играем само на един от тези турнири. По-точно ще ни се даде възможност за поправка, не че имаме право. Най-вероятно ще играем в Италия (ако Италия спечели довечера). Това е последния влак, защо трябваше да се стига дотам?

 
Преглед на профил

Лъвица

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 47
  • 13:51
  • 13 май, 2012

от трън та на глог

 
Преглед на профил

Ламбо

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 48
  • 14:01
  • 13 май, 2012

Федерация от насъбрали се лумпени.
15 човека Управителен съвет.
6 човека борд на директорите.
Не знам си колко мениджъри и ПР служители.
Като не го харесват Радо Стойчев, да застанат те треньори, да видим какви успехи ще имаме.
С има няма 200 души в България, които изобщо играят волейбол професионално, това което имаме е направо невиждан успех.

Оценка
+9
 
Преглед на профил

dow_jones

Рейтинг: 514 Неутрално
  • 49
  • 14:11
  • 13 май, 2012

Преди време обидиха Пранди като го изгониха преди да изтече договора му. Сега ако уволнят Стойчев ще направят същото. Малоумници!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 1438 Весело
  • 50
  • 14:20
  • 13 май, 2012

"Членът на УС на българската федерация по волейбол Любо Ганев заяви, че Радостин Стойчев по всяка вероятност ще бъде освободен от поста национален селекционер"....
Ей, това "педалисейските" изпълнения нямат край в тази държавица, тц, тц, тц...Като смачкаха Испания, Сърбия..еййй такива усти отвориха, за да се нахвалят, че мноо са им били големи заслугите, а? А сега..като подли хиени се изпокриха и нападат от засада..долни, мръсни помияри неблагодарни..Ами дайте му на човека свобода, бре! Има в ръцете си отбор, който всява страх всекиму! Този отбор е отбор на България и на нас - феновете! И аз, като фен, не искам Стойчев да се превърне в "жертвен" агнец..Не искам да повтарям, нали ви стана ясно

Оценка
+7
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 1404 Неутрално
  • 51
  • 14:47
  • 13 май, 2012

#39: " и затова отбори биещи силно сервис като Германия са ни били винаги трудни ,въпреки че не са проблем за преодоляване от други отбори."

И кога друг път Германия са били труден противник за нас? Аз се връщам назад в последните 20 години и не се сещам Германия да ни е е била друг път на някакво първенство или решаващ турнир....

Оценка
+2
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 1404 Неутрално
  • 52
  • 14:59
  • 13 май, 2012

Федерацията по БФВ начело със старата номенклатура Данчо Лазаров ( който по типичния стар номенклатурен начин си слага инж. пред името) е повече от некомпетентно, и вместо да използва по най-добрия начин онова трето място на СП през 2006, за да вдигне нивото на националния ни тип, направи точно обратното. Достатъчно е да споменем какви ги забърка по време на олимпиадата в Пекин през 2008 ( случая с Пл. Константинов), как уволни Пранди веднага след СП, въпреки че броени месеци преди това преподписа с него до олимпийските игри през 2012. Сега се готвят да уволнят, и то само месец преди последния квалификационен турнир, и Р.Стойчев- един доказал се треньор. Сигурен съм че Р.Стойчев има доста вина,
за да се стигне до загубата от Германия- един тим, който в никакъв случай не е водещ в света, и който никога преди това не е представлявал проблем за този наш състав. Но смяната точно в момента, пък и дори с Пранди, не е разумна и няма да доведе до нищо хубаво.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

kamski

Рейтинг: 1013 Неутрално
  • 53
  • 15:37
  • 13 май, 2012

Не ви ли стана ясно,че тази кавалификация просто беше ПРОДАДЕНА от Данчо Лазаров и искаме или не трябваше да паднем от Германия!А продажниците ще си измият ръцете с Р. Стойчев!
И Боби Михайлов продава квалификации и Лазаров и навсякаде е мафия!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

БамБам

Рейтинг: 592 Гневно
  • 54
  • 15:47
  • 13 май, 2012

Наистина Радо тотално разочарова! Но защо толкова време не можаха да зебележат че се държи като пълен пън и прави инфантилни грешки сякаш напук! Още на световната лига се забелязаха глупавите му грешки при подреждане на състава!

Вчера в най-важния момент извади Казийски при 4-5 точки аванс от там играта тръгна назад и пуска смешници които пляскат топката като пеперуда!

Дано се разкара!

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

БамБам

Рейтинг: 592 Гневно
  • 55
  • 15:56
  • 13 май, 2012

Да държиш Соколов и Казийски на пейката си е престъпление! Дори когато Соколов влезе за няколко секунди забелязах че не е мотивиран! И как да е след като Радо го изолира тотално! Вчера толкова ме беше яд като извади Казийски, държа Соколов извън терена а вътре Пенчев цял мач и още един палячо! През целия мач само едно повтарях Радо прецака мача! От федерацията не светци но са прави вината е изцяло в треньора - това е истината!

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

БамБам

Рейтинг: 592 Неутрално
  • 56
  • 16:01
  • 13 май, 2012

До коментар [#52] от "kirsner":

Тия от федерацията ли играят бе ? Колко публика имаше в залата? Останали ли са без финанси ? От какво могат да се оплакват айде стига си затваряйте очите! Виновен за провалите на световната лига и сега е само един - Радо Стойчев ! Ако не ми вярваш виж запис от мача - точно в момента в който извади Казийски нещата тръгнаха назад! После шокиращото беше че го държа извън терена! Освен ако Казийски не е бил контузен, но смешно е да държиш Соколов извън терена дори Алексиев и да пускаш палячовци абе не ми се коментира.. успехите на радо в Тренто са едно а за националния друго двете нямат връзка мен ме вълнуват успехите за страната ни! А в последно време се забелязва деградация от времето на Пранди и Стоев!

Оценка
-3
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1852 Гневно
  • 57
  • 16:06
  • 13 май, 2012

Въпросът опира май до политика. Боко и Плевню не можаха да осребрят позитивите от евентуалната победа. А Гоцко толкова пъти го е правил, че чак накъртва.

НЕМА начин БамБам да си позволи да бъде асоцииран със загуба на каквото и да е!!! - цитат на коментар #38 от “NK”


http://www.dnevnik.bg/sport/2012/05/13/1826439_borislav_kyosev_boiko_borisov_ima_poslednata_duma_za/

No comment!!!

РАДАН КЪНЕВ Е политик от БЪДЕЩЕТО. Близо до хората и работи за тяхното добруване. На 12 Май гласувайте с номер 27!!!

 
Преглед на профил

florencia

Рейтинг: 726 Неутрално
  • 58
  • 16:08
  • 13 май, 2012

време е !!! стария любовник и мафиот,така наречения инж..Д.Л.да се маха,че излага цялата федерация, а на Любо Ганев ще кажа -не може кантара ти да удря 170 кг. и да има място в тази торба и за мозък...

Оценка
+2
 
Преглед на профил

silviani

Рейтинг: 641 Неутрално
  • 59
  • 16:13
  • 13 май, 2012

ние, че имахме златна възможност, имахме. Но и в родния ли волейбол ще вземаме управленски решения като в родния футбол. След всеки по-значим неуспех и сменяме треньора??? Айде малко по-сериозно.
Падна им духът на наште.. Много ги харесвам момчетата, обаче колкото пъти гледам волейболен мач на националите и те падат, толкова повече се уверявам, че са с доста чувствителен дух и самочувствие, лесно падат емоционално и губят играта. Снощи всичко си беше наред. Ама след обръщането на германците в резултата в третия гейм, на Матей и на другите... какво им стана... не знам... загубиха концентрация и от притеснение (и неувереност според мен) правеха грешки, когато трябваше да правят точки, за да обърнат те на свой ред мача..

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Лодка в гората

Рейтинг: 1410 Неутрално
  • 60
  • 16:26
  • 13 май, 2012

Печелили сме почти всички битки и сме изгубили Всички войни
- цитат на коментар #17 от “old_buyer”

Вече губим и битките...!!!

 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 1540 Неутрално
  • 61
  • 19:56
  • 13 май, 2012

До коментар [#51] от "kirsner":........И кога друг път Германия са били труден противник за нас? Аз се връщам назад в последните 20 години и не се сещам Германия да ни е е била друг път на някакво първенство или решаващ турнир.... "

Няма нужда да се връщаш 20 години - това долу е за 2010!За тях се досетих защото и тогава брахме много ядове.


Нещастна загуба и отлична победа като гости в Световната лига оставиха засега шансове на нашите за класиране на финалите
Световна лига
Запазихме второто си място в групата на Световната лига
Българският национален отбор по волейбол за мъже запази второто си място в групата на Световната лига след загуба и победа при гостуването на Германия. В първата среща момчетата на селекционера Радостин Стойчев загубиха нещастно след тайбрек след 25:18, 25:21, 18:25, 18:25 и 14:12. В този двубой дадохме свидна жертва – Валентин Братоев се контузи още в първия гейм, след като стъпи накриво при една атака и изкълчи глезена си.
В първите два гейма бяхме трагични, но след това се стегнахме и доведохме нещата до тайбрек. В него обаче загубихме след две уникални грешки на реферите.
Във втория мач отборът на България излезе пределно мобилизиран и поведе набързо с 2:0 гейма. В началото допуснахме отново германците да поведат, но взехме първия гейм с 26:24. Цветан Соколов и Матей Казийски ни изведоха до успеха и във втората част с 25:22.
Вече виждахме чистия успех, след като поведохме в началото на третата част, но със силна игра Германия я измъкна с 25:20. До крайната победа се добрахме след 25:22 и така запазихме заветното второ място с 13 точки от 4 победи и 4 загуби.

Оценка
-1
 
Преглед на профил

navy

Рейтинг: 1540 Неутрално
  • 62
  • 19:59
  • 13 май, 2012

До коментар [#51] от "kirsner":
И кога друг път Германия са били труден противник за нас? Аз се връщам назад в последните 20 години и не се сещам Германия да ни е е била друг път на някакво първенство или решаващ турнир....

Ами няма нужда от 20 години-това е от 2010
За това колко ядове брахме със сервиса на германците и тогава ми е думата.

http://pravda.bg/%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4-%D0%B4/

Оценка
+1
 
Преглед на профил

monика

Рейтинг: 243 Неутрално
  • 63
  • 20:10
  • 13 май, 2012

НЕ!!!

Никоя цена не е достатъчно висока за едно ново усещане! О. Уайлд

 
Преглед на профил

Климент Горанов

Рейтинг: 540 Неутрално
  • 64
  • 10:51
  • 14 май, 2012

До коментар [#8] от "vicada":

Стойчев много пъти каза, че времето за подготовка за този турнир е малко. Това че основния ни разпредлител се контузи в деня преди началото на турнира, бе наистина бе малшанс. Братоев игра дори над очакваното, но се видя че не е сработен добре. Не се оплака нито веднъж от съдии или късмет което му прави чест.

 
Преглед на профил

Radi Kapsazova

Рейтинг: 340 Неутрално
  • 65
  • 08:07
  • 15 май, 2012

До коментар [#8] от "vicada":
2008 г. - Титла на Италия с Итас Диатек (Трентино). Титлата е постигната в дебютния сезон на Стойчев, което го нарежда редом с големите треньори Хулио Веласко и Бебето.
2009 г. - Титла в Шампионската лига по волейбол на Европа като треньор Итас Диатек (Трентино).
2009 г. - Световен клубен шампион като треньор на Итас Диатек (Трентино).
2010 г. - Купа на Италия като треньор на Итас Диатек (Трентино).
2010 г. - Втора титла в Шампионската лига по волейбол на Европа като треньор Итас Диатек (Трентино).
2010 г. - Втори път Световен клубен шампион като треньор на Итас Диатек (Трентино)
2011 г. - Трета титла в Шампионската лига по волейбол на Европа като треньор Итас Диатек (Трентино).
2011 г. - Трети път Световен клубен шампион като треньор на Итас Диатек (Трентино)
(инфо от bg.wikipedia.org)

Прави ли ти впечатление поредността на годините!?!?!

radismela

Оценка
-1
 
Преглед на профил

kirsner

Рейтинг: 1404 Неутрално
  • 66
  • 15:18
  • 15 май, 2012

Нека да тръгнем от това кой кой е в БФВ ( българската федерация по волейбол) и така ще си разясним точно какво се случва и защо.
От 12 години начело на БФВ е Данчо Лазаров, който обича да си слага инж. пред името по стар тоталитарен навик. Иначе Лазаров е толкова инженер, колкото и Боко е доктор на науките. Данчо Лазаров е собственик на строителна фирма "Сиконко", която се появи в началото на 90-те от "нищото". Така се появиха почти всички "преуспели" фирми- с генезис куфарчетата с червени пари, МВР и ДС. Данчо Лазаров не прави изключение от това. Защо мислите още не са извадени досиетата на представителите на българския бизнес?! Защото те са най-важните и "най-интересните". Тези досиета моделират в най-голяма степен целия преход в България.
Иво Константинов от Дупница ( заместника на Данчо Лазаров) започна в началото на 90-те с автобусни превози до България и Западна Европа ( тогава, до средата на 90-те все още нямаше Шенген и визи) и цяла армада автобуси. Как става така, че един младеж тогава на няма и 30 години ще има толкова пари, и то в началото на 90-те, да започне по този начин? Отново имаме куфарчета с червени пари, МВР и ДС.
В УС на БФВ е и Милко Бандасаров, шеф на ОУ на МВР в Кърджали през 90-те. Това мисля че е достатъчно.
Има още милиционери и стари апаратчици в този УС (управителен съвет). За парлама са сложени и няколко известни имена от близкото минало във волейбола като Л.Ганев, Димо Тонев, Б. Кьосев, Н. Желязков и пр. Повечето от тях имат директен финансов интерес от участието си в управлението на волейбола. Участват в далаверата заедно с Данчо Лазаров. Например е известно, че в хотела на Тонев във Велинград отсядат всякакви волейболни отбори от страната и чужбина. Биснесът на Л. Ганев пък е свързан с доставка на екипи и съоражения за волейболните отбори.

Хора като Данчо Лазаров и сие надушиха, че във волейбола има доста пари - от участието в световни лиги, от държавни субсидии, от бизнес със спортни артикули и т.н.. Тях не ги интересува развитието на волейбола в дългосрочен план, тях ги интересува да направят пари тук и сега. А Радостин Стойчев дойде с визия - да подобри организацията на първенството, да развие юношеските първенства, да постави развитието на волейбола в дългосрочен план. Това нямаше как да не доведе до конфликт между Стойчев и ръководството начело с Лазаров. Хората около Лазаров се интересуват как да запазят мястото си, тях не ги интересува развитието на българския волейбол в дългосрочен план. И Стойчев се оказа неудобен, те видяха заплаха за собственото си оцеляване.
Поради подобна причина Данчо Лазаров спретна апаратна постановка преди 4 години и на Пламен Константинов. Константинов е образован и интелигентен човек, израснал в професорско семейство. Разбира проблемите на волейбола и също като Стойчев има визия за развитието за 10-15 години напред. Беше решил да слага край на състезателната си дейност след олимпиадата през 2008 и Данчо Лазаров се уплаши, че заради авторитета и амбициите си представлява опасност за заемания от него пост, ако реши да се кандидатира. Пламен Константинов не е тъп и арогантен като Л. Ганев, Б. Кьосев, Д. Тонев и пр., и всичко това добре се знае. Имаше наистина перспектива да застане един ден начело на БФВ, преди Лазаров да му спретне номера с тостестерона. Независимо , че всичко това се отрази крайно негативно на представянето на отбора в Пекин. Но Лазаров, като изкусен апаратчик, успя да запази поста си, като жертва представянето на отбора. Сега направи същото, отстранявайки Радостин Стойчев 3-4 седмици преди втората квалификация.
Ченгетата са на път да затрият най-успешния колективен спорт в България.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Митев

Рейтинг: 1949 Неутрално
  • 67
  • 15:34
  • 15 май, 2012

До коментар [#66] от "kirsner":

Браво, Кирснере!

 
Преглед на профил

vicada

Рейтинг: 815 Неутрално
  • 68
  • 16:39
  • 15 май, 2012

До коментар [#65] от "Radi Kapsazova":

Да, прави ми впечатление, че никъде не споменаваш нещо за българския национален отбор. Стойчев може и да стане междугалактически шампион с Тренто, но при положение, че няма резултат в национала, изходът е само един.

 
Преглед на профил

Radi Kapsazova

Рейтинг: 340 Неутрално
  • 69
  • 08:52
  • 16 май, 2012

До коментар [#68] от "vicada":

ще ти обясня. За да постигнеш нещо трябва да поработиш. Резултатите не идват с желанията, само, идват и с труда. Това което се вижда като резултат, титли които е спечелил с отбора, е не само традиция а и дълги години наблюдение и подготовка. Наследявайки тези традиции той трябва да ги поддържа и развива, което е и направил.
Аз мисля, че с този отбор може да се постигнат същите успехи и треньора трябва да е Радостин Стойчев. Това е моето мнение!

radismela

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.