"Ферари" тества новия си V6 двигател за F1 на дино стенд

"Ферари" тества новия си V6 двигател за F1 на дино стенд

© Associated Press



Екипът на "Ферари" вече е започнал тестове на дино стенд на новия си двигател във Формула 1, който отговаря на заложените параметри в правилата за сезон 2014.


Новите агрегати ще са в конфигурация V6 с работен обем от 1.6 литра и принудително пълнене, като ще изпратят в историята настоящите 2.4-литрови атмосферни V8.


Директорът на "Ферари" по развойната дейност на двигателите и електрониката Лука Марморини обясни, че тимът е напреднал с разработката на новия силов тракт. Предполага се, че другите два водещи производители във Формула 1 - "Рено" и "Мерцедес", са на относително близък етап от своята подготовка.




В момента екипът на Марморини е натоварен с производството на двигателите за Скудерията до края на годината, както и тези за следващия сезон, чието внедряване в шасито за 2013 г. също изисква доста работа.


Италианецът допълни, че неговите служители се занимават активно и със създаването на новия силов тракт, който по правилник трябва да разполага с по-голяма и мощна система KERS и да осигурява задвижване единствено на електрическа енергия в питлейна.


"В същото време работим и над новите V6 двигатели. Първият от нашите V6 агрегати вече е на дино стенда. Това е много интересен проект", каза Марморини, без да навлиза в подробности.


Междрувременно все повече се засилват опасенията Формула 1 да остане само с три производителя на двигатели през 2014 г. Независимата компания PURE, която изяви намерение да се включи в спорта като доставчик, спря работа в началото на месеца заради финансови затруднения.


Остава неясно и дали британският производител "Косуърт", който в момента е партньор на "Маруся" и HRT, ще инвестира в скъпото развитие на новите двигатели и прилежащите към тях електрически системи.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на robbie_williams
    robbie_williams
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Ферари ще се опитат да бъдат с крачка пред останалите. Да видим дали ще им се получи.

    Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?
  2. 3 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Статия в която два пъти - отпред назад и отзад напред - са написани нищо незначещи "новини". Поне някакви данни от пустия му "динотест" да бяхте съобщили...
    А! И моля за разяснение, какво трябва да се разбира от следното изречение: "осигурява задвижване единствено на електрическа енергия в питлейна."

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!
  3. 4 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#3] от "Скакауец":

    И аз се чудих и го прочетох няколко пъти.

    Идеята е болидът да се задвижва само от КЕРС-а докато е в Пит-лейна.

  4. 5 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 711 Весело

    1,6 принудително пълнене ? Айде да се връщаме в турбо ерата !!!

    Accelerates Under Demonic Influence
  5. 6 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 612 Неутрално

    [quote#5:"lo_ridah"]
    Айде да се връщаме в турбо ерата !!![/quote]
    Че тя кога си е отивала?
    Иначе се стреснах - 1,6л. V6 т.е. 267куб. см. на цилиндър(че), то направо с размера на голяма спринцовка...

    Дневник трият мненията критикуващи неграмотното им писане! Няма да дам на Икономедиа 39лв/месец за статии с правописни, граматически и смислови грешки!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах