Появи се първият отбор за електрическата Формула

Рим ще е един от домакините на новия шампионат

© Associated Press

Рим ще е един от домакините на новия шампионат



"Дрейсън рейсинг" е първият отбор, потвърдил участие в електрическата Формула Е, която трябва да стартира през 2014 г.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Щ
    Щ
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Хайде! Колкото по-бързо се организира е-формулата, толкова по-добре за всички. Сега ще е смехория, но някой ден ще са авангарда на автомобилната индустрия и тогава ще можем спокойно да забравим за димящите каручки, в чиято технология няма нещо коренно ново от 100 години.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    То е ясно че на там отиват нещата. Ако има електрическа Формула това неминуемо ще доведе до прогрес. Повечето днешни екстри и системи идват след като са опитвани във F1 или WRC.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    Абе, че на там сме се запътили е ясно. Ама мен лично не ме кефи състезание с бързи електрокари

    Няма ли вой и рев, не мирише ли на бензин...

  4. 4 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Предпочитам формулата с V12 и реклами на цигари.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  5. 5 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Много добро начинание..

    bigman
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    Я си представете да гледате наживо електрическа Ф1. Ужас!

  7. 7 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 660 Весело

    До коментар [#3] от "niakoi_si":


    [quote#3:"niakoi_si"]Ама мен лично не ме кефи състезание с бързи електрокари [/quote]
    Всяко ново нещо отначало се приема с недоверие...след години сам ще се смееш на това което си написал

    bigman
  8. 8 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    [quote#1:"Whiskey Tango Foxtrot"]Сега ще е смехория, но някой ден ще са авангарда на автомобилната индустрия и тогава ще можем спокойно да забравим за димящите каручки, в чиято технология няма нещо коренно ново от 100 години.[/quote]
    Между другото, преди 100 години са мислели, че скоро ще забравят за димящите каручки и електромобилите ще са авангарда на автомобилната индустрия. И преди 150 пак така. Виж преди 200 каручките още не са били димящи и са си ги карали, без да мислят за нови технологии.

  9. 9 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 680 Весело

    До коментар [#7] от "BGman1":

    Смисъла на формулата е в адреналина и тестостерона иначе коли и Дачия правят , но емоции не.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  10. 10 Профил на Щ
    Щ
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Нали осъзнаваш, че нищо смислено не си написал ?

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  11. 11 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    Напротив смислено. Аз автомобилни състезания гледам само на живо, както формула, така и рали.

    И ги гледам точно заради тръпката, която носи ДВГ

    На живо да гледам тихи електрически коли, ще ми е пълна скука. За хората седящи пред телевизора, сигурно би било все тая.... но аз търся нещо друго в автомобилния спорт, не просто състезание.

    Интересно е и какво мислят, самите пилоти за това. Ама истинските пилоти, които наистина имат бензин в кръвтта.

  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално
  13. 13 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 404 Неутрално

    До коментар [#11] от "niakoi_si":

    Пилотите ги интересува да карат възможно най-бързите коли, за звука изобщо не им дреме. Хората зад тази е-формула идват точно от Ф1. Колата е правена в Мерцедес Ф1, Лукас ди Граси е тест пилот, а самия Лорд Драйсън е единствения пилот със зрение само на едното око участвал във 24-те часа на Льо Ман. Двигателя с вътрешно горене много отдавна си е изпял песента, но само петролните интереси подържат живота му. Ще се съпротивляват до края.

  14. 14 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#6:"niakoi_si"]Я си представете да гледате наживо електрическа Ф1. Ужас! [/quote]
    Да бе, и се чува само гласът на Момчил Манчев! Отврат!

  15. 15 Профил на azyty
    azyty
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Най-бързата кола преминала стоте километра в час през 19 век е била електрическа

  16. 16 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#15] от "azyty":

    И аз се опитвам да му обясня на №1, че от 150 години електромобилите ги мислят за светлото бъдеще на автомобилостроенето, а колите с ДВГ - за апендикс и временно явление, ама и при сегашните технологии си остават светло бъдеще, което ще се реализира, когато измислят нещо ново. Обаче той е горд с това, че не разбира смисъла.

  17. 17 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 608 Неутрално

    аре стига с тия глупости да не развалите Ф1 с тия колички на батерики.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  18. 18 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Това ще е пълно извращение...Бъдещето не е в колите на батерии, а в колите произвеждащи ток чрез синтез на водород, примерно или някое алтернативно масово гориво, което не е рапично масло, освен ако не искаме да умрем от глад в бъдеще. Но няма ли мирис на масло и бензин, няма фан

  19. 19 Профил на adze
    adze
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Прогресът трудно може да бъде спрян ! По скоро невъзможно ! Бъдещето е в иновациите !

  20. 20 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 742 Неутрално

    До коментар [#4] от "Karla von Hanneman XIII":

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    +++ и на двете мнения.
    Звука и миризмата правят ако не цялата, то поне половината работа...

    Accelerates Under Demonic Influence
  21. 21 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    За тия милиардери дето имат пари да обикалят по целия свят и да гледат формула 1 на живо всеки кръг, заради миризмата и шума, очевидно електрическата формула няма да е за тях. За останалите 1 млрд човека дето гледат по телевизията, много от които никога не са ходили да гледат кръг на живо, нито знаят за какъв шум става въпрос, нито каква е миризмата. Звука на телевизора няма нищо общо с оглушителния рев. И скоростта не знаят, че да говорят за адреналин, натоварването на човешкото тяло при ускорение и спиране е достатъчно за да държи интереса на състезателя, зрителя така или иначе не ги усеща. Дейвид Култард при тестовете на електрическия SLS беше впечатлен от ускорението, от въртящия момент и най-вече колко внезапно става всичко, защото дори и двигател от формула 1, казва култард, има закъснение между натискането на педала и ускорението, докато горивото се впръска, възпламени и налягането задвижи буталото. На пилотите последното нещо което ще им липсва е шума, дето така или иначе са изолирани от него, за да могат да чуват радиото си, а миризмата на карциногенни недоизгорели въглеводороди могат да си я спестят спокойно.

    http://www.youtube.com/watch?v=tvnCgW5tSsc

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  22. 22 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    Алън Макниш ме съмнява да са го карали с пистолет до челото да кара дизловото ауди на льо ман. На фона на останалите коли, то е практически безшумно. Сигурно не се е кефил на победите си него, щото няма шум и миризмата е на дизел (всъщност някакво синтетично гориво правено от природен газ), не на бензин. В документалния филм за победите на ауди, един от инженерите им говореше за това как шума е загуба на енергия, и как са се опитали да намалят тези загуби до минимум. Един от признаците за високата ефективност на електрическите мотори е почти безшумната им работа.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  23. 23 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    Е, нема да е само звукът и миризмата разликата. Тия болидчета ще тежат като тирове и ще се наложи да ги карат с 5 пъти по-ниска скорост, щото иначе ще изправят завоите.

  24. 24 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    До коментар [#23] от "usero":

    а, така ли ще бъде? Щом казваш... Рекорда на нюрбургринг за електрическа кола е 7:47, 375 к.с. и тегло 970 кг. Не е баш 5 пъти по-бавно от аналогична кола с бензинов двигател. Така че теглото ще им е най-малкият проблем. Съдейки по опита на drayson с този прототип

    http://translogic.aolautos.com/2012/07/08/lola-drayson-b12-69ev-sets-electric-speed-record-at-goodwood-vi/

    явно знаят какво правят. 850 коня с тегло под 1000 кг.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  25. 25 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 844 Весело

    [quote#13:"kozhouharov"]Двигателя с вътрешно горене много отдавна си е изпял песента, но само петролните интереси подържат живота му[/quote]
    ми така де, сега са модни двигателите с външно горене....
    не че е лошо да има електромобили, но да има състезание с тях първите 10 години ще меко казано скучно. после могат и за развият достатъчно технологията до толкова че да си струва, ама до тогава ще е мъка.....
    а чичкото ми е любопитно колко пъти сменя батерии през тия 24 часа на ман с електромобила си..........

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  26. 26 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 844 Неутрално

    [quote#22:"DareDebil"]Един от признаците за високата ефективност на електрическите мотори е почти безшумната им работа. [/quote]
    е това вече е чисто и просто не е верно...ефективността на един процес нема ама нищо общо с шума, който го съпътства. електромотора е добра играчка, за градски условия е идеалка, но за едно 350км, колкото е едно ф1 състезание е (все още) чисто и просто неприложим

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  27. 27 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 844 Весело

    [quote#24:"DareDebil"]Така че теглото ще им е най-малкият проблем. [/quote]
    това е абсолутно верно. успели са, според собствения ти цитат да изминат цели 1,16мили. сега остава да намалят продължителността на едно Ф1 състезание около 200 пъти, и си готов !!!

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах