"Ауди" отново спечели "24-те часа на Льо Ман"

Алън Макниш, Том Кристиансен и Лоик Дювал изведоха "Ауди" до 12-а победа в последните 14 години

© Reuters

Алън Макниш, Том Кристиансен и Лоик Дювал изведоха "Ауди" до 12-а победа в последните 14 години



Екипът на "Ауди" спечели 81-ото издание на "24-те часа на Льо Ман". Алън Макниш, Том Кристенсен и Лоа Дювал, които потеглиха от полпозишън, изведоха инголщадци до първото място за 12-и път в последните 14 години.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Последният 1 час от състезанието беше страхотен. Лека му пръст на загиналият пилот.

  2. 2 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Тойота номер 7 се заби челно в предпазните ограждения два часа преди финала. Изобщо не вярвах, че ще завърши. Тия механици направо са магьосници!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  3. 3 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    Гледах го.
    Страхотно състезание.
    [quote#2:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Тия механици направо са магьосници![/quote]

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  4. 4 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    Браво!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  5. 5 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 388 Любопитно

    Интересно, защо "новината" включва информация само за прототипите?

    Think Different...
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Браво! Догодина ще стане още по-интересно.
    Така и не разбрах защо организаторите решиха да позволят на Тойотите да носят повече гориво. Но пък това помага да се изравнят силите и състезанието да стане по-инересно.
    Искрени поздравления и на Тойота Моторспорт. Макар да не са толкова конкурентни, колкото бяха от Пежо, показват зъби и правят нещата по-интересни.
    Много жалко за Симонсен, поне победителите го споменаха подобаващо. Още повече, че и Кристенсен е датчанин - проблемите с Ауди N1 и (макар и по-малки) с Ауди N3 сякаш бяха намеса на съдбата, довела до много датски знамена на финала.
    Видяхме и, че макар бързи, Астън Мартин могат да бъдат трудни за каране.
    Порше 991 RSR - изглеждат и се държат много добре, отдавна чаках този моемнт.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  7. 7 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#5] от "LAZARIVS":

    Другите очевидно не са интересни, тия Астън Мартин и Ферари кои бяха? Пфффф .... легендарно и престижно съзтезание, отразено само с няколко абзаца, но нали не е футбол ....

  8. 8 Профил на alexan1234
    alexan1234
    Рейтинг: 442 Весело

    Невероятно е да гледаш това състезание! Догодина от Порше се пускат в най-високия клас и става още по-интересно .

  9. 9 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#6:"deutschwagen"]Така и не разбрах защо организаторите решиха да позволят на Тойотите да носят повече гориво. [/quote]
    По същата причина по която са разрешили на Ауди да правят 80-100 коня повече.
    Изходът на тия състезания се определя от ограниченията. В края на миналия сезон Тойота биеше Ауди с по 1 обиколка, тази година нови ограничения и Ауди с доста по-бърз болид. Как ли все така става?

  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#9] от "DFGeneer":

    Разбирам те, но имай предвид, че в края на миналия сезон Ауди вече бяха спечелили всичко, включително WEC, като исторически погледнато никога не им е било най-големия приоритет да спечелят сезона. Още по-малко последните състезания.
    Ауди винаги имат потенциала и технологиите да са най-бързите в ЛМП1, стига да инвестират достатъчно време и усилия. 2009-та бяха неподготвени с радикалния, но недовършен R15, като конкуренцията бяха на оптимално ниво. 2010-та отказаха да доразвият недовършения R15 и се концентрираха върху надеждност, издържливост и стратегия за Льо Ман с R15+. 2011 бяха запазили тези качества, но вече имаха и скоростта на Пежата. Така че, да, става така понякога.
    Така или иначе, браво на базирания в Кьолн екип на TOYOTA MOTORSPORT GmbH!

    http://www.toyotahybridracing.com/wp-content/gallery
    /tmg/2012_tmg_facilities_01.jpg

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  11. 11 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#10:"deutschwagen"]Ауди винаги имат потенциала и технологиите да са най-бързите в ЛМП1, стига да инвестират достатъчно време и усилия. [/quote]
    Именно за инвестициите става въпрос. И предвид броя реклами по пистата, Ауди хич не са пестили средства.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах