"Лотус" убеждава Райконен в потенциала си, за да го задържи

Възможността да се борят за титлата е основният коз на "Ред бул" в опита да привлече Райконен

© Reuters

Възможността да се борят за титлата е основният коз на "Ред бул" в опита да привлече Райконен



Ръководството на "Лотус" се опитва да убеди Кими Райконен в своя потенциал в опит да го спре от преминаване при шампионите от "Ред бул", призна изпълнителният директор на екипа Ерик Булие.


Той намекна, че финландецът е готов да замени Марк Уебър, който обяви оттеглянето си от световния шампионат след края на сезона.


Французинът обясни, че основната част от разговорите с Райконен е около техническите възможности на "Лотус" и плановете за развитие през следващия сезон. "В две поредни години скъсяваме разликата до "Ред бул". Кими иска да знае дали ще продължим в същия дух. В момента обсъждаме техническия пакет, с който разполагаме", каза Булие.




Основното предизвикателство пред него ще бъде да убеди пилота, че раздялата с техническия директор Джеймс Алисън няма да се отрази на представянето и развитието на "Лотус".


Булие очаква Райконен да вземе решение за бъдещето си до август. "Той е достатъчно зрял, за да прецени сам как ще е най-добре да постъпи. Едно преминаване в "Ред бул" има своите плюсове, но също така крие и минуси", каза французинът.


Той потвърди, че доскоро е имало забавяне при изплащането на заплатите на Райконен. Според източник на Би Би Си от отбора, пилотът не е получавал възнаграждението си още от началото на годината. "Всички задължения към Кими са изчистени. Трябваше да го направим, ако искаме да го задържим", обясни Булие.


След първите девет старта за сезона Райконен е трети във временното класиране с 41 точки зад евентуалния му бъдещ съотборник Себастиан Фетел и на 7 от Фернандо Алонсо с "Ферари". От "Ред бул" коментираха, че до края на август ще обявят решението си дали ще заложат на Райконен или на пилота от "Торо росо" Даниел Рикардо, считан като единствената друга алтернатива.


Междувременно се появиха слухове за раздяла между "Лотус" и втория пилот на екипа Ромен Грожан. Като негов основен заместник е спряган Нико Хюлкенберг, който според германските медии вече е прекратил договора си със "Заубер".


В разгара на "сили сизън"-а (silly season) като евентуални пилоти на "Лотус" за следващия сезон изплуваха още имената на Пастор Малдонадо от "Уилямс" и японеца Камуи Кобаяши, който участва в програмата на "Ферари" за спортни автомобили.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hagan
    hagan
    Рейтинг: 554 Неутрално
  2. 2 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 455 Любопитно

    Ако Кими бъде в Ред бул, болидът буквално ще "се влюби" за него. Не мисля, че Фетел би направил същите постижения на Кими, ако той караше в Лотус.

  3. 3 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Да бяга от тоя измислен тим.Лотус изчезна през 92-ра.Това е прекръстван и препродаван Толеман.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  4. 4 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Ако отиде в Ред Бул, ще напусне на половината сезон. Фаворизирането на Фетел е ясно изразено, а Кими такива работи не понася.

  5. 5 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 485 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]"Лотус" убеждава Райконен в потенциала си[/quote]Например:
    1. Винаги завиват добре гайките на гумите.
    2. Не забравят да налеят гориво.
    3. Няма "мулти 21".
    4. Няма "Пести горивото" когато такова има достатъчно.
    5. ........
    .
    .
    .

  6. 6 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 842 Неутрално

    До коментар [#5] от "ala_bala":

    абе тва е така, въпроса е дали е по-добре да си първи пилот на втория тим, или втори пилот на първия тим.....всеки избира за себе си. Маса и уебър избират все едното, хамилтона избра другото и се натресе.
    лотус тая година на 3 пъти провали победа на кими само щото тия на стената спят и не мислят

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах