Романсът на Индия във Формула 1 е към края си

Екълстоун трябва да намери място в календара за три нови състезания през 2014 г.

© Reuters

Екълстоун трябва да намери място в календара за три нови състезания през 2014 г.



Гран при на Индия е пред отпадане от календара на Формула 1 за следващия сезон, заяви промотърът на световния шампионат Бърни Екълстоун пред "Ройтерс".


Надпреварата, която дебютира едва през 2011 г., почти сигурно ще отстъпи мястото си за дебюта на Русия в спорта.


"Дали ще има състезание в Индия догодина? Вероятно не", каза Екълстоун по време на унгарската Гран при през уикенда. Запитан какъв е проблемът с надпреварата, той отговори: "Изключително политически".




Милиардерът трябва да представи на ФИА предварителен календар за 2014 г. за одобрение през септември. В момента той държи за вкарването на рекордните 22 кръга, докато отборите настояват за максимум 20 старта.


За следващия сезон е планиран дебюта на общо три състезания – в Русия и Ню Джърси, както и завръщането на Австрия след 11-годишно отсъствие.


Индия се включи във Формула 1 през 2011 г. със специално построената за целта писта "Буда интернешънъл" на стойност 450 млн. щатски долара. Предстоящото домакинство на 27 октомври е 16-и кръг от общо 19 в шампионата.


Първите два старта край Ню Делхи бяха спечелени от пилота на "Ред бул" Себастиан Фетел

© Reuters

Първите два старта край Ню Делхи бяха спечелени от пилота на "Ред бул" Себастиан Фетел


Преди месец организаторите на индийската Гран при от Jaypee Sports International коментираха, че слуховете за бюрократични пречки, финансови и данъчни проблеми около състезанието им са "неоснователни и злонамерени". Сега потвърдиха позицията си.


"Не сме получавали никаква кореспонденция от Formula One management за промяна в статуса на нашата Гран при за 2014 г. Пистата "Буда интернешънъл" е готова да приеме Формула 1 до 2015 г., когато изтича нашият договор", обясни пред "Ройтерс" Аскари Зайди, говорител на Jaypee Sports International.


През уикенда в Унгария представители на някои отбори изразиха надежда ситуацията с индийското състезание да има положително развитие, защото в противен случай голяма част от спонсорите в спорта ще загубят представянето си на важен за тях пазар.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1402 Любопитно

    Големи комисионни и далавери тресат Формулата.....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  2. 2 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    До коментар [#1] от "sto67nes":

    Винаги е било така.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  3. 3 Профил на zapoznat
    zapoznat
    Рейтинг: 395 Весело

    Oще един пример ЗАЩО не трябваше да се строи писта за формула 1 в България....щеше да се получи като едно малко Белене (сега между другото трябва да внимаваме със 'средното Белене' - Южен поток).

  4. 4 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 2149 Неутрално

    Бърни се е прицелил в Русия, но дали това е правилно само той си знае.
    А и Абрамович може да се е "засилил" да купува Ф1.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  5. 5 Профил на Rothschild
    Rothschild
    Рейтинг: 395 Весело

    Формула в Индия, в Русия, в Таджикистан, в Афганистан...Бърни съвсем превъртя! Махна Валенсия, Хокенхайм, Маникур...за сметка на някви дестинации от стар трек! И там като се замислиш колко фенове има, ама на състезания с крави, не на Ф1

  6. 6 Профил на Параграф 20 и 2
    Параграф 20 и 2
    Рейтинг: 226 Неутрално

    [quote]Романсът на Индия във Формула 1 е към края си[/quote]

    Ми добре. Да разкарат и Кореа и да върнат класиката Маникур. Или поне Турция.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах