"Мерцедес" може да има аванс от 100 к.с. с новите двигатели във F1

Двигателите ще играят по-важна роля в следващите години

© Reuters

Двигателите ще играят по-важна роля в следващите години



Новият двигател на "Мерцедес" може да има предимство от цели 100 к.с. спрямо тези на съперниците през следващия сезон във Формула 1, твърди анализаторът на германското списание "Ауто мотор унд шпорт" Тобиас Грюнер.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на alexan1234
    alexan1234
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Всичко ще зависи от налягането на турбото в различните работни режими .

  2. 2 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Слуховте пуснати от германци за германци обикновено се оказват пресилени и мотивирани от искрената им вяра (за кой ли път) , че те наистина са уберменш...

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  3. 3 Профил на nikola karaivanski
    nikola karaivanski
    Рейтинг: 899 Неутрално

    ЛУИС И МЕРЦЕДЕС СА НОМЕР 1

  4. 4 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Сто коня разлика - може и да може, ама друг път.

  5. 5 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#2] от "Hell Karla Hanneman":

    Аз им вярвам, защото досега винаги Мерцедес са вадили най мощните двигатели във Формулата, но не могат да синхронират шасито и ефекта от повечето мощност се губи.

  6. 6 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 772 Весело

    До коментар [#5] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    Въпроса е не дали могат или не , а какво ще е мнението на Жан Тод по въпроса.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  7. 7 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    Мощността е важен фактор при болидите, но то е все едно да кажеш, че някой човек е по-издържлив от друг защото има по-големи мускули. Има също сърце, бели дробове, мозък, тренировка и т.н...

    Така и при болидите има двигател, но има и скоростна кутия, аеродинамика, спирачки ...

  8. 8 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Да бе, да! Мерцедес са номер 1, а Ферари и Рено пасат патки. Може, ама друг път!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  9. 9 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4228 Неутрално

    И аз това си помислих трябва хептен да са заспали Рено за да изтърват Мерцедес със сто коня напред ,което значи че състезание няма да има .

    klimentm
  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#6] от "Hell Karla Hanneman":

    А това се решава от регулациите. Доколкото съм поглеждал съвсем повърхностно, турбо налягането ще е без ограничение. Горивото ще е ограничено. Ще има и сложни механизми за регенериране на енергия.
    Ферари едва ли ще спрат Мерцедес при двигателите, но със сигурност Рено имат какво да помнят от миналото си.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Най-после интересни времена за Ф1. Но ще видим какво ще излезе накрая.
    Притеснително е, че за пореден път се увеличава животът на двигателите. Как може да се очаква да има развитие при двигателите, след като всяка двигателна смяна се наказва. Преди и на най-добрите двигатели във Формулата им се случваше да откажат катастрофално на състезание, а сега това трябва да се избягва на всяка цена. И къде отиват иновациите и истинското развитие, обвързано с рискове?

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    До коментар [#10] от "deutschwagen":

    Във всички моторни спортове, в които има турбо, то е ограничено! Защото иначе нищо не може да ги спре да направят и 2000 коня кола Напрактика при един турбиниран автомобил, мощността се ограничава само от възможностите на самата турбина и какво може да понесе мотора.

    Ще имат рестриктор на въздуха, бленда. Оборотите на мотора също са ограничени. Не съм 100% сигурен, но мисля, че и перките са стандартизирани.

    Според мен тия 100 коня са абсолютна журналистическа измислица. Конете на болидите ще са почти еднакви. Виж кривите на въртящия момент са нещо друг, там е борбата

  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    До коментар [#11] от "deutschwagen":

    А това с живота на двигателите, може да се окаже и проблем. Особенно в началото, очаквам моторите да гърмят като пуканки Ще е голям сеир.

  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#12] от "niakoi_si":

    Ами не знам за рестрикторите. За сега имам това:

    1.6l Engine capacity, down from 2.4l
    6 Number of cylinders, down from 8
    100kg Maximum amount of fuel teams can use per race from 2014 (around 140 litres). They currently use around 160kg
    100kg per hour Maximum fuel flow rate
    500bar Fuel injection pressure limit
    15,000 Maximum rpm, down from 18,000

    Специално от презентацията на мотора на Рено, Energy F1 (2014), това е интересно:

    Pressure charging: Single turbocharger, unlimited boost pressure (typical maximum 3.5 bar abs due to fuel flow limit)
    Fuel flow limit: 100kg/h (-40%)
    Permitted Fuel quantity per race: 100kg (-35%)

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#12] от "niakoi_si":

    Значи излиза, че потокът на гориво е главния ограничител. 500 бар за горивно налягане е мощно. Оборотите и без това бяха ограничени, а и вдигнаха ограничението за 2014 от 12к на 15к. Турбо моторите са способни да генерират повече мощност и въртежен момент на по-ниски обороти от атмосферните. А и с ограничението на горивния поток едва ли ще има много двигатели, оптимизирани за високи обороти.

    Друго нещо, кеоте е хубаво - намаляват ширината на предното крило. Може би вече няма да изглеждат като клоунска кола

    Ще бъде интересно и дали ще има трим за квалифициране, където болидите да са значително по-мощни, а не просто по-леки.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах