Бърни Екълстоун: Новата Формула 1 е пълен абсурд

Екълстоун недоволства от хаоса на "Херес" и по-тихите и бавни болиди

© Reuters

Екълстоун недоволства от хаоса на "Херес" и по-тихите и бавни болиди



Промотърът на Формула 1 Бърни Екълстоун определи настоящата ситуация в спорта като пълен абсурд.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 496 Весело

    Те говорят за икономия на гориво. Не им трябваха тези нови двигатели, за да я постигнат. Трябваше да си вземат по-малки моторхоуми. Не им трябват и толкова много камиони, с които да кръстосват Европа. "Мерцедес" мъкнат навсякъде 23 тира. Като искат да пестят гориво, да спрат с това.
    ________________________________
    Бърни както винаги е много забавен Само че единственото което го интересува е да не спадне интереса към Формула 1 и от там да загуби доста пари.

  2. 2 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 894 Разстроено

    Дай на французин да управлява (ФИА) пък чакай нещо добро....

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  3. 3 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#1] от "simeonov_":

    Дали пък все още няма хора, които да са в спорта, заради спорта. Просто си мисля, знам ли. След като имаш милиарди, не е ли редно да милееш за спорта.

  4. 4 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 594 Неутрално

    имаме тихи двигатели и празна писта. Добрата новина е, че сезонът ще бъде изключително интересен,
    ..................................

    Интересен сезон с тихи двигатели и празна писта?
    Наистина интересно!

    Не съм магаре;-)
  5. 5 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Изобщо цялата "формула" и подобни "състезания" са си пълен абсурд.
    Не знам ккво харесва на народонаселението ревящи щуротии хвърчащи с 300 км в час и самоубийците в тях.
    Но тя цялата човешка история е пълна с абсурди, какво ад се прави.

    ура и да живей!!!
  6. 6 Профил на Venelin Todorov
    Venelin Todorov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Ще наваксат със мощността има време.
    Ще стане по-интресно ако допуснат дизеловите двигатели във Формула 1 и разрешат по-голяма кубатура за тях,те са и по-иконимични и ще развият технологията

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Колкото и да ми е непритна тая мумия, в случая има право, но частично.

    Като цяло турбо моторите не са толкова лоши, да не казвам, че имат потенциал да извадят страшна мощност, ако им увеличат блендата.

    Но тия керсове/хибриди са пълен шит и убиват духа на Ф1.

    Който иска екология да върви в електрическата формула.

  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Бърни е тотално изтрещял. От години това е първата стъпка в правилната посока - технологиите във формулата да се доближават до тенденциите в автомобилостроененто (даунсайзинг, хибриди,турбопълнене, икономия на гориво), вместо все повече да се отдалечават.
    На неговите години е обяснимо, но си остава глупаво и късогледо.

  9. 9 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#5] от "cucing":

    Е щом не знаеш, редно е да не коментираш, нали? И аз не знам какво интересно намират хората в това да гледат 22 куци балерини да се разхождат по зелена морава, ама въпросното кабаре се води най-гледания спорт. Ама не се вра по футболните форуми да давам акъл, щото явно тая "игра" ми е непонятна.

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4428 Неутрално

    “Хората искат шумни болиди, нещо специално, това трябва да е Формула 1...”

    ...пък конструкторите какво постигнали - при 250km/h на правата в кокпита се чува само часовника?!

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5029 Неутрално

    Бърни требе да напусне по скоро. Не че не е истина това което казва но то не отчита и неговата роля в ставащото.

    klimentm
  12. 12 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#8] от "pag":

    Странно, за всичките си 38 години никога не съм имал кола с принудително пълнене. Има особен чар в атмосферните автомобили, който ми носи радост всеки ден. Разбира се радост няма на бензиностанцията. Хибридите също не стоят на дневен ред някак си. Аз плащам повече акциз, повече данък и повече застраховка за удоволствието да карам атмосферен мотор с голяма кубатура и излиза, че никой не мисли за мен. И не ми казвай, че малолитражен хибрид се кара по-приятно от истински автомобил (да не говорим, как изглеждат тия хибриди).....

    До коментар [#6] от "venelin_todorov":

    Може да пуснат и на метан и после да задължат другите да карат по-тежки коли, щото метановата бутилка тежи.... Абе вие със саждите що не се скриете някъде ? Смърдите наоколо, тропате като трактори, бавни сте и накрая претендирате да сте по- по- най-......


    [quote#7:"niakoi_si"]Като цяло турбо моторите не са толкова лоши, да не казвам, че имат потенциал да извадят страшна мощност, ако им увеличат блендата. [/quote]

    Турбо моторите вършат чудеса..... ако се возиш на дълъг и относително прав път - магистрала. Турбо моторите са прелестни, когато са инсталирани във влак.... Турбо моторите са отлични, когато са в самолет, макар там да са малко по-друг тип в днешно време. Турбо моторите са смешна работа на писта. Разбира се с куп регулации и ограничения един атмосферен автомобил може да се забави достатъчно, че и турбо дизел да го изпревари Особено с по-голям обем

  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Мерцедес и всичките болиди с техни двигатели дръпнаха напред, а Рено и особено РедБул изостават.
    Бърни има една амбиция - да забрани спорта във Ф1 и да го превърне в цирк, с медийни звезди, а не истиснска борба между състезатели.
    Аз лично намирам звука на новите двигатели много по-добър. Нека Бърни обясни къде са звуковете на легендарните V10 двигатели? Абе да ходи някъде другаде да лобира за двойни точки и пръскалки с вода за пистите.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    До коментар [#12] от "nassaux":

    Говориш полуистини. Първо, турбото има дълга история в моторните спортове - WRC (включително легендарната Група Б), Льо Ман, даже и Формула 1.
    Не знам дали ти е известно, но още средата на 80-те турбо двигателите лесно са минавали 1000к.с.
    Днешните турбо двигатели също ще бъдат ограничени, но по-смислено - на базата на разход на гориво. Така отборите могат да създадат колкото си искат мощност, стига да покрият ограниченията за количество и разход за гориво.
    И последно, легендарните атмосферни двигатели отдавна са ги разкарали от Ф1. Развитието отдавна е забранено и общо взето всички двигатели бяха станали еднакви. Формула 1 е заприличала на формула на еднаквите спецификации, а не формула на различните коснтруктори, както трябва да бъде.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    До коментар [#7] от "niakoi_si":

    Керсовете и хибридите ги има от години, къде беше мумията да се оплаче?
    Аз съм много доволен, че най-после ще има различни двигатели и различни решения, а не всичко да бъде ендакво и развитието да стои замразено с години.
    Освен това, еиднственото което ограничава мощността е количеството и потока на гориво.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    До коментар [#2] от "The Core":

    Французи управляваха Ф1 и в най-легендарните и периоди. Например скандалния Балестър, който бе заменен с човек на Бърни - Макс Мозли - през 1993-та и от тогава нещата вървят надолу. Жан Тод също е помагал на Бърни в политиката на спорта, като шеф на Ферари.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  17. 17 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    По-случайност съм съгласен с БЕ, но не знам защо се е дал толкова лесно на ФИА.
    Ще видим какво ще стане през годината.

  18. 18 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Мисля, че ще имат и рестриктор на въздуха. Т.е. бленда със стандартна ширина, както е във ВРЦ. Ама може и да се бъркам.

  19. 19 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Зная за турбо колите в моторните спортове. Но прецизното управление и красотата на пистовите шампионати е в атмосферните мотори и тяхното време за реакция и равномерно разпределение на мощността.

    Иначе сме на едно мнение, Ф1 се превърна в поредното копие на Ф2/Ф3000/Индикар и разните там опенситъри. Ф1 трябва да е празник на технологиите. Минимални правила и свобода на въображението на конструкторите. Сега не е Ф1 сега е нещо като капитализма във Франция. Хем е капитализъм, хем ако може да вземем от богатите и да дадем на бедните.....

  20. 20 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1221 Неутрално

    В случая, май е прав.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  21. 21 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Формула 1 трябва да е перлата в короната на моторните спортове. Това означава и най-бързите автомобили. Несериозно е болид от Формула 1 да изостава с 11 секунди от най-бързото време на писта.

  22. 22 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 845 Неутрално

    [quote#12:"nassaux"]И не ми казвай, че малолитражен хибрид се кара по-приятно от истински автомобил[/quote]
    ми и да и не. тествах новия и3 на БМВ. начи ускорява като бесен, спирането е едно приключение (кат му отпуснеш газта пуска директно керс-а, т.е. почва да спира), но за градско се е утепал. в града съм сконен да кажа, че се кара поне толкова приятно от 320 ГТ

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    До коментар [#18] от "niakoi_si":

    Мисля, че не. Това (до колкото знам) е първият път когато рестрикирането става с горивния поток, а не въздушния. Това е една от "опорните точки" на новата Формула - полезен начин на рестриктиране, който ще допринесе за развитието, в случая към по-икономични двигатели. За разлика от WRC и WEC (и там има някакви нови правила за 2014, но съм ги гледал). Това е опитът Ф1 да се върне към някаква релевантност към серийните автомобили и техните технологии, да има някакъв ефект на тях.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    До коментар [#19] от "nassaux":

    Така е. Скоро няма да отпуснат техническите ограничения. Мен примерно ме дразнят тесните болиди. Да ги направят широки, както преди 1998-ма, с дебели гуми. Също и ниски, с изкри отдолу. Разнообразие при двигателите както до 1995-та - V8 (Zetec-R на Форд), V10 на Рено, V12 на Ферари, всички звучащи красиво и различно.
    Едва ли ще се върне, но поне сега ще иамаме нещо ново. Новите двигатели за мен звучат по-добре от последната ера на V8 със замразено развитие.

    "ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО" (Демокрацията в България е в опасност) - 18.09.1992: http://dobronameren.blog.bg/history/2011/12/08/preduprejdenieto.863556
  25. 25 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 576 Весело

    До коментар [#22] от "beatles":

    Аз незнам кое видях, и1 ли беше или и3, но няма такава пластмасария дори и сред японските марки. Нещо съвсем сбъркано има в тия БМВ-та (да се чете, съвсем не приличат на такива...)

  26. 26 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5029 Неутрално

    [quote#13:"deutschwagen"]Бърни има една амбиция - да забрани спорта във Ф1 и да го превърне в цирк, с медийни звезди, а не истиснска борба между състезатели. [/quote]
    Много точно! Почти е успял.

    klimentm




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах