"Лудогорец" се промъкна в следващата фаза на Лига Европа

"Лудогорец" се промъкна в следващата фаза на Лига Европа

© Reuters



Лудогорец" се класира за фазата на директните елиминации на Лига Европа, след като спечели нужната му една точка при гостуването на "Хофенхайм". Двубоят в Германия завърши 1:1, но българският първенец записа много слаб двубой, в който можеше и да загуби.


Патрик Охс изведе "Хофенхайм" напред в 25-ата минута, но в началото на втората чат Вандерсон отбеляза ценното попадение за "Лудогорец". Тимът на Димитър Димитров буквално оцеля на "Рейн Некер щадион" и беше на косъм от отстраняване, след като в другия мач в групата "Истанбул Башакшехир" победи "Брага" с 2:1.


За втора поредна година българският тим ще играе в Лига Европа и след нова година. Съставът хвана последния влак за фазата на директните елиминации, след като пропусна предишните два шанса да го направи предсрочно. В последните си два двубоя "Лудогорец" се представи под нивото си.




"Лудогорец" заложи на всичко най-добро, докато треньорът на "Хофенхайм" Юлиан Нагелсман спази обещанието си да пусне основно резервни футболисти и млади момчета, сред които имаше и четирима дебютанти.


Българският шампион изигра много слабо първо полувреме, в което дори имаше късмет, че допусна само един гол във вратата си. Футболистите на Димитър Димитров стартираха по-добре и в началните три минути стигнаха до два корнера, като заложиха на преса високо по терена и доста агресия.



Това обаче не е задържа в голяма част от двубоя, а беше по-скоро епизодична проява. След 10-ата минута "Хофенхайм" стоеше много по-стабилно на терена и имаше надмощие срещу разградчани.


Въпреки, че българите контролираха топката в по-голяма част от времето, те не успяха да отправят нито един точен изстрел за първите 45 минути. В 25-ата минута "Хофенхайм" откри резултата чрез Патрик Охс. Натанаел се засуети отляво на защитата и позволи топката да му бъде отнета, тя стигна до Охс и нападателят без проблем се разписа.


Патрик Охс се възползва от грешката на защитата на "Лудогорец".

© Reuters

Патрик Охс се възползва от грешката на защитата на "Лудогорец".


До почивката "Хофенхайм" можеше да вкара и втори гол, но само добрите прояви на Ренан дос Сантос оставиха "Лудогорец" на минимален пасив. По същото време и "Истанбул Башакшехир" водеше у дома на "Брага", с което виртуално изхвърляше "ЛУдогорец" от турнира.


В паузата Димитър Димитров направи смяна, вадейки един от халфовете си Яцек Горалски, за да пусне на терена Клаудиу Кешеру. Въпреки това отново "Хофенхайм" беше тимът, който се ориентира по-добре. Домакините пропуснаха отличен шанс да удвоят аванса си, след като Охс остана очи в очи с Ренан, но бразилският страж спаси.


Няколко минути по-късно домакините имаха претенции, че Ренан е играл с ръка извън наказателното си поле, но израелската съдийска бригада подмина ситуацията.


В 62-ата минута "Лудогорец" изравни чрез Вандерсон, който прекъсна суша от 504 минути без гол в европейските турнири. Бразилецът получи пас от Марселиньо и изпревари Паслак, за да реализира изравнителния гол.


Вандерсон изравнява резултата на "Рейн Некер щадион".

© Reuters

Вандерсон изравнява резултата на "Рейн Некер щадион".


В ситуацията обаче се видя, че Вандерсон си повежда топката с ръка, опитвайки се да вземе предимство срещу германския защитник. Минути преди изравнителния гол на "Лудогорец" и "Брага" изравни резултата в Истанбул.


Двете спорни ситуации изнервиха треньора на "Хофенхайм" Нагелсман, както и неговите футболисти и вече нищо в играта на германците не се получаваше.


В заключителните минути "Хофенхайм" се хвърли в предни позиции, търсейки победен гол, с който да напусне достойно турнира. За капак "Лудогорец" остана с човек по-малко след нова спорна ситуация. Той фаулира излишно Бичакчич в средата на терена и получи директен червен картон, но решението на съдията Гренфелд изглеждаше спорно, след като в действията на румънеца нямаше излишна агресияили тежки последствия за съперника.


Реферът Оредл Гренфелд гони Клаудиу Кешеру.

© Reuters

Реферът Оредл Гренфелд гони Клаудиу Кешеру.


Краят на двубоя се превърна в изключително драматичен, заради втори гол на "Истанбул" срещу "Брага". Това остави "Лудогорец" буквално на косъм от елиминация. "Хофенхайм" стигна до две статични положения, при които топката буквално беше на голлинията, но българският тим оцеля, а можеше дори и да спечели, но Мисиджан не се възползва от опразнената врата.


"Лудогорец" завършва на второ място в групата си и ще бъде непоставен за жребия за 1/16-финалите на Лига Европа.

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 548 Неутрално

    С Херо това е много голямо постижение !

    VD
  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7593 Неутрално

    Изстрадано, но заслужено на директни елиминации

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 801 Неутрално

    С такава слаба игра, следващия път няма да оцелеят. Дано се подобрят.

  4. 4 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Херо горе ръцете от Лудогорец!

  5. 5 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3789 Неутрално

    Слаб Ледогорец оцеля, оцеля и Херо, Морската градина в Бургас беше много близо.... Чиста дузпа за Хофенхайм в края.

  6. 6 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 658 Неутрално

    В края на мача си казах едно тежко:УХ-Х-Х!!!

  7. 7 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    Добре ,че не го гледах....

    Долу рушистите и фашистите
  8. 8 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1177 Неутрално
  9. 9 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Поздравления ! Най-успешния български клуб от началото на демокрацията в евротурнирите.

  10. 10 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Херо е мноооого слаб треньор. Гледах мача по немската ТВ и на полувремето даваха как Херо буквално му се ревеше и отчаяно гледаше към помощник треньора и вдигаше рамене. Никаква идея няма тоя човек от футбол.

  11. 11 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Браво на Лудогорец, но безумна игра. Продължавам да повтарям, че това съдийство у нас само им пречи и те забравят да играят. А имат невероятни изпълнители, но манталитета ти се променя. Браво на Моци борец от класа. За останалите, кретенска проява на Кешару, да не говорим спестен червен картон и на вратаря.
    За да не ме упрекнете в пристрастност и играта с ръка в последната минута я нямаше и ставаше голова атака, но като цяло трябва да целуват ръка на съдията.
    Както и да е, продължават и най-тъпото можеха да вкарат на празна врата и да си направят живота по-лесен като са първи.
    Важното е още точки за България и ще ги подкрепяме на пролет.

  12. 12 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4559 Весело

    Беше голяма мъка особено първото полувреме и в края на мача, но важното е, че всичко свърши добре! Красив изравнителен гол на Вандерсон! ⚽

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  13. 13 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Напълно незаслужена точка срещу детско-юношесткия отбор на Хофенхайм. Чак ми беше неприятно как лудогорци се мъчиха и трепериха за равния. Лекуващият Херо след края беше гнусна гледка !

  14. 14 Профил на diomede
    diomede
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Херо беше умрял от страх. Накрая само защитници и дефанзивни халфове. Срещу момченца.

  15. 15 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    "Лудогорец" едва успя да стигне до равенство срещу "Хофенхайм" в последния мач от груповата фаза на ЛЕ и да продължи с участието си в директните елиминации.

  16. 16 Профил на ЗаНи3А
    ЗаНи3А
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    Апатично, грозно, но щастливо и което е най-важното - ще ги гледаме и ще чуваме "Българи, юнаци". Странно е, че играта на "Лудогорец" не привлича както преди? Може би е супер тактика, може и да е скриване на тайните оръжия. Късмет при жребия.

    Коментиране на анализираното, вече...
  17. 17 Профил на Неизвестен извършител
    Неизвестен извършител
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Честно казано, ако залогът беше Хофенхайм или Лудогорец, щеше да ме е яд заради отпадането на Хофенхайм. Ами това бяха гимназисти от последния клас на местното училище бе, Херооуууу...!

  18. 18 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5507 Неутрално

    Голямо треперене накрая ...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Нямаха "топки" да търсят победата която щеше да ги направи първи в групата и по-лек съперник за 16 финалите.

  20. 20 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#16] от "ЗаНи3А":
    Може, може някаква супер скрита тактика ще да е дето никой не може да я разбере. Ахахахаххахах

    VD
  21. 21 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#8] от "Yotce":

    Дано Херо да не е отървал кожата!

  22. 22 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Съдията подари точката на по-слабия на терена отбор.

  23. 23 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Лудогорец си заслужиха критиките в следващите няколко дни, но пък в крайна сметка целта е постигната. С тая игра пък и ако Мисиджан беше вкарал топката в опразнената врата накрая и бяха спечелили групата, комедията щеше да е пълна. С когото и да се паднат в следващата фаза Натанел ще липсва.

  24. 24 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    Красив изравнителен гол на Вандерсон! ⚽
    —цитат от коментар 12 на Иво


    Явно си фен на баскетболът,защото Вандерсон два пъти игра с ръка при поемането и повеждането на топката.

  25. 25 Профил на Неизвестен извършител
    Неизвестен извършител
    Рейтинг: 691 Весело

    До коментар [#19] от "pavelsilistra":

    "Нямаха "топки" да търсят победата която щеше да ги направи първи в групата и по-лек съперник за 16 финалите."
    Те (Петричев) имат финансов план и това класиране го изпълнява. Да не си мислите, че на някой му пука за моите/твоите/вашите пристрастия?

  26. 26 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Доста мудна игра на Лудогорец. Добре е, че нямаха срещу себе си юношите младша възраст на Хофенхайм.

  27. 27 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    До коментар [#23] от "spring_va":

    Не може така. На празна врата, в такъв завързан момент и я риташ все едно играем на малки вратички....
    Ти променяш дали си поставен или не! Абсолютно несериозно изпълнение. Замислете се, на Лудогорец им трябваше един гол в някой от последните три мача и ставаха първи в групата. Самозабравяне и Херо гола-вода.

  28. 28 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    Добрата новина е ,че "Лудогорец" продължава,но лошата е ,че тима предложи постен футбол днес!

  29. 29 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 419 Любопитно

    ВНИМАНИЕ !!!! ВНИМАНИЕ !!!!
    Лудогорец е само бизнес проект ????

  30. 30 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf1":

    Киро е купил уефа нали?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  31. 31 Профил на Веселин Василев
    Веселин Василев
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf1":

    Каква кошмарна вечер за теб, нали? :)
    Разбирам - трудно е да гледаш през пръсти на тези, които са повече от теб.

  32. 32 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#13] от "pavelsilistra":

    Не знам дали може да има чак такива претенции към лудогорец. Да видим какви бяха коментарите когато изтеглиха групата:
    - Профил на Vidin_123
    Vidin_123
    Рейтинг: 629
    14:53, 25 авг 17
    Неутрално
    Огнена атмосфера в Разград и последно място!

    - Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 930
    15:36, 25 авг 17
    Любопитно
    Лудогорец има илюзорни шансове за излизане от групата, трябва да сме реалисти...

    - Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2341
    20:32, 25 авг 17
    Неутрално
    Възможно най-лошият жребий.Силни съперници,но неатрактивни за телевизиите и публиката.Единият е немски отбор,турците за малко да отстранят Севиля/удариха греда в 90-а минута/,а Брага миналата година игра силно в Лига Европа.В тази група шансът на Лудогорец е минимален.


    Немалко хора предвидиха, че излизането е и постижимо, но определено групата беше тежка и излизането е успех. И още - лудогорец има 2 участия в групите на ЛЕ и два пъти излиза от тях - това не бива да се подценява.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  33. 33 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf1":Киро е купил уефа нали?
    —цитат от коментар 30 на bludniq_sin


    Що УЕФА?Достатъчно е да е хванал съдията.Още повече Хофето не ги бърка тоя мач та няма да има големи протести.

  34. 34 Профил на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Рейтинг: 2588 Неутрално

    ЖАЛЪК Лудогорец, момченцата от "Хофенхайм" разказаха играта на "великите" асове! Само малко късмет и можеха да вкарат още поне 1-2 гола.

    А най-жалък беше Херо, той беше умряло от страх на полувремето а накрая се радваше като последният простак че е успял да спаси кожата. За него не беше важна излагацията и безобразната игра а че отърва изритването. Още по-лошо и за него и за Гелосаният, тепърва Лудогорец ще има да яде големият бой от по-силните отбори в следващата фаза.

    Но казват, парите не миришели? Ей заради това сме на това дередже.

    Политкоректността е Гестапо за Истината.
  35. 35 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3789 Весело

    До коментар [#31] от "Веселин Василев":

    Василев, употребил ли си?! Коментирам обективно...

  36. 36 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#33] от "mushashi":

    да де .. той киро си купи всички точки в ЛЕ и ШЛ в последните години .. то е ясно. Някой друг от участниците в турнирите напоследък да е купувал мачове? Юве продадоха ли купата на Реал, за да разбият проклятието?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  37. 37 Профил на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Рейтинг: 2588 Неутрално

    Ликуващият Херо след края беше гнусна гледка !
    —цитат от коментар 13 на pavelsilistra


    Направо ми се повръщаше, синтез на българският простак. Няма да видят добро Лудогорец с него, Гелосаният направи поредната си простотия като изгони Дерменджиев и го смени с този некадърник.

    Политкоректността е Гестапо за Истината.
  38. 38 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#34] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":

    Жалък жалък ама от 2 участия в ЛЕ има две излизания от групите .. твоите гордите за последно кога? Не ми отговаряй - киро купи и тоя съдия, централата на уефа е в разград и тн нали?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  39. 39 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Това не е играта на "онзи' Разград. Ако Домусчиев не го изрита,
    Херо, с неговите шибани тактики, ще води отбора към нови
    слаби срещи и загуби и в БГ, и в Европа.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  40. 40 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#33] от "mushashi":да де .. той киро си купи всички точки в ЛЕ и ШЛ в последните години .. то е ясно. Някой друг от участниците в турнирите напоследък да е купувал мачове? Юве продадоха ли купата на Реал, за да разбият проклятието?
    —цитат от коментар 36 на bludniq_sin


    То не всеки мач може да се купи съдията.Може само в такива мачове,когато резултатът е без значение за единият от отборите.Иначе ще писнат яко и като нищо заверата може да се разкрие.
    Аз не казвам,че съдията е купен,ама определено облагодетелства Лудогорец.Както и миналата година стана на мача с Виктория Пилзен.

  41. 41 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Зле играем с Херо. Това е мнението на мнозинството от феновете. Добре, че ни класира - сега ще има шанс поне до лятото - нали уж с негова селекция може да е по-добре.

  42. 42 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#37] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":

    На много хора със синя и оранжева кръв им се повръща не само от Херо, но и от успехите на Лудогорец като цяло, така че не сме очаквали от теб да цъфтиш от радост след поредния скромен триумф на разградчани.

  43. 43 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#40] от "mushashi":

    Ако беше редовен мач в българското първенство в момента пак някой щеше да вдига въстание сигурно .. постави на мястото на хофенхайм цска или левски. Грешки правят всички съдии - в тази година в ШЛ имаше предостатъчно такива груби при това грешки, срешу лудугорец в мача с реал от ШЛ 2 дузпи невидимки свириха в полза на реал. Срещу виктория подпиране не видях.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  44. 44 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 693 Неутрално

    хайде още 5 мача до купата

  45. 45 Профил на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Рейтинг: 2588 Неутрално

    Херо е мноооого слаб треньор. Гледах мача по немската ТВ и на полувремето даваха как Херо буквално му се ревеше и отчаяно гледаше към помощник треньора и вдигаше рамене. Никаква идея няма тоя човек от футбол.
    —цитат от коментар 10 на plamenss


    И аз по немската го гледах. Не знам дали са го давали по Диема пък и не я гледам но по немската гледката беше грозна - Херо направо н@срал се от страх очакващ всеки момент да му вкарат гол. Което значи позорно изритване. И накрая радостта на простака който по чудо е отървал кожата. Незаслужено и с грозна игра но това въобще не го вълнува, важното е че се е промушил. От целият мач това беше най-отвратителното.

    Политкоректността е Гестапо за Истината.
  46. 46 Профил на МАТРЯЛОВ
    МАТРЯЛОВ
    Рейтинг: 622 Неутрално

    "Въпреки, че българите контролираха..."
    ***
    Това с БЪЛГАРИТЕ ми е някак чуждо и тъжно.
    Докараха ни тотаджии, перачи, мутри...да стискаме палци за чуждите, но достойни отбори.

    Като си спомня 70-те години ст. "Васил Левски" с кордона правостоящи горе събираше над 70 хил. души и бяха футболни празници!

    Неет блядь, МАТРЯЛ надо менять!
  47. 47 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Немалко хора предвидиха, че излизането е и постижимо, но определено групата беше тежка и излизането е успех.
    —цитат от коментар 32 на bludniq_sin

    Успех е, но да имаш възможност да се класираш след 4-ти кръг, и в 6-ти да се класираш на магия... Нещо скърца в този отбор.

  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8691 Неутрално
  49. 49 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Първо, браво на Лудогорец. Целта е постигната.
    Второ, моите съболезнования на припознавачите, които са чакали загуба на Лудогорец за да изпълзят от дупките си.
    Трето, този мач е повод за ръководството на Лудогорец сериозно да се замисли, дали Херо е човека за Лудогорец и дали този Лудогорец им харесва. С тази игра Лудогорец ще яде бой не само на 1/16 финалите в ЛЕ, ами ще яде боя и на Армията за купата.

  50. 50 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#40] от "mushashi":Ако беше редовен мач в българското първенство в момента пак някой щеше да вдига въстание сигурно .. постави на мястото на хофенхайм цска или левски. Грешки правят всички съдии - в тази година в ШЛ имаше предостатъчно такива груби при това грешки, срешу лудугорец в мача с реал от ШЛ 2 дузпи невидимки свириха в полза на реал. Срещу виктория подпиране не видях.
    —цитат от коментар 43 на bludniq_sin


    В българското първенство отсъжданията в полза на Лудогорец са умишлени.Тази вечер просто бяха грешни .Въпреки Гела аз лично подкрепям Лудогорец в евротурнирите.И групата наистина бе тежка.Имаха и късмет,че Хофенхайм изгуби шансове и излязоха с резервите тази вечер.

  51. 51 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 693 Неутрално

    всички в групата играеха срещу лудогорец тази вечер
    германците защо се натягаха толкова като нямаха възможност да продължат

  52. 52 Профил на Totenkopf
    Totenkopf
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Безобразен Херо! Просто не е треньор за този отбор. С тази тактика и игра , която налага в отбора ще отпаднат още другия мач. Тези футболисти могат много повече и са го показвали. Честно казано се надявам да сменят Херо, грозен и страхлив футбол с това винаги е бил известен.

  53. 53 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 3530 Неутрално

    Браво...златни момчета...а на Херо който му е измислил прякора да се ...

  54. 54 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    Добре че е снимката за да разбера кой е изгоненият?
    Иначе на Кичуков (написалият статията) май му се губят мислите от време на време.

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  55. 55 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#50] от "mushashi":

    отсъжданията в полза на лудогорец са умишлени, а отсъжданията във вреда на лудогорец /макар, че тях много много не ги отразява никой/? Пристрастен си.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  56. 56 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 693 Неутрално

    лудогорец е като барселона без реклама на екипите

  57. 57 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#50] от "mushashi":

    В допълнение - очаквам победа за цска-софия за купата. Действително лудогорец не играе така както са показвали, че могат в последните мачове. Съмнявам се това да се изчисти до мача в софия.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  58. 58 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2959 Любопитно

    бат Херооооу! какво си говорихме, какво стана... с тази "тактика" си е чудо преминаването на групите. Досега играха по инерция от времето на бат Гошо, но вече Херото си оказва влияние...

    Къде е Хаваеца сега да каже, че всъщност всичко е било замислено предварително за равен, и са се пазели, и тн?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  59. 59 Профил на mushashi
    mushashi
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#50] от "mushashi":отсъжданията в полза на лудогорец са умишлени, а отсъжданията във вреда на лудогорец /макар, че тях много много не ги отразява никой/? Пристрастен си.
    —цитат от коментар 55 на bludniq_sin


    Има и в тяхна вреда,ама разликата е в пъти в тяхна полза.И това не е случайно.

  60. 60 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Журналиста вероятно е левскар - навсякъде му се привиждат дузпи и пропуснати голове в полза на Хофенхайм.
    Много слаб мач на Лодогорец. Като си спомня и 1-то полувреме на мача с турците, играта на Марселиньо и искането му за смяна а пък после до изигра целия мач е очевадно, че Херо има проблеми с бразилците и те искат да го провалят. Парите са важни, но ако собствениците не подкрепят треньора и не изгонят тарторите на бойкота това ще е краят на Лудогорец по европейските терени.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  61. 61 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 618 Неутрално

    До коментар [#51] от "dearblue":

    "германците защо се натягаха толкова като нямаха възможност да продължат" - ами защото са германци !
    Въпросът е защо Лудогорци играха така безобразно слабо.

  62. 62 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 693 Неутрално

    нали това съм писал *51
    всички в групата играеха срещу лудогорец даже и играчите на лудогорец

  63. 63 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 873 Весело

    Лекуващият Херо след края беше гнусна гледка !
    —цитат от коментар 13 на pavelsilistra


    Какво е лекувал Херо,херния?

  64. 64 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Хофенхайм много ме разочароваха, много им е слаб третият отбор!

  65. 65 Профил на Dimiter Tsvetkov
    Dimiter Tsvetkov
    Рейтинг: 1183 Неутрално
  66. 66 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    Поздравления за класирането! Поздравленията за играта остават за следващите срещи.

  67. 67 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2080 Неутрално

    Херо е мноооого слаб треньор. Гледах мача по немската ТВ и на полувремето даваха как Херо буквално му се ревеше и отчаяно гледаше към помощник треньора и вдигаше рамене. Никаква идея няма тоя човек от футбол.
    —цитат от коментар 10 на plamenss


    Той така си гледа.

  68. 68 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2080 Весело

    До коментар [#19] от "pavelsilistra":"Нямаха "топки" да търсят победата която щеше да ги направи първи в групата и по-лек съперник за 16 финалите."Те (Петричев) имат финансов план и това класиране го изпълнява. Да не си мислите, че на някой му пука за моите/твоите/вашите пристрастия?
    —цитат от коментар 25 на Неизвестен извършител


    Страх ги е било, да не преизпълнат плана, че после Петричев требва, вместо да си гледа празниците, да пише нов план, викаш.

  69. 69 Профил на Неизвестен извършител
    Неизвестен извършител
    Рейтинг: 691 Весело

    До коментар [#60] от "bombov_saruyar":

    "Журналиста вероятно е левскар - навсякъде му се привиждат дузпи и пропуснати голове в полза на Хофенхайм."
    Дарик бяха изпратили разградския си човек да коментира мача от Германия. Ти него да беше чул...

  70. 70 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4559 Весело

    До коментар [#24] от "mushashi":

    Няма такова нещо, явно не си добре с очите. ;-) 👀

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  71. 71 Профил на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
    Рейтинг: 2588 Неутрално

    До коментар [#60] от "bombov_saruyar":"Журналиста вероятно е левскар - навсякъде му се привиждат дузпи и пропуснати голове в полза на Хофенхайм."Дарик бяха изпратили разградския си човек да коментира мача от Германия. Ти него да беше чул...
    —цитат от коментар 69 на Неизвестен извършител


    Аз и по Дарик го слушах но само известно време защото таблета не може да гледа едновременно ТВ и слуша радио. Ако това наистина е човек от Разград то на Херо главата вече е отрязана, опечена и поднесена на тепсия с магданозец отгоре. Такава невероятна критика, направо го смачкаха по радио не съм чувал досега! Но да отбележа, че не беше само по треньора но и по прехвалените бразилци.

    Политкоректността е Гестапо за Истината.
  72. 72 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Късметлии.
    —цитат от коментар 48 на Роси

    Да не би да са спечелили голяма сума след посещение в казино или от игра на тото? Но и в подобни случаи са необходими реални действия - да заложиш сума, да си пуснеш фиша, ...

  73. 73 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#60] от "bombov_saruyar":"Журналиста вероятно е левскар - навсякъде му се привиждат дузпи и пропуснати голове в полза на Хофенхайм."Дарик бяха изпратили разградския си човек да коментира мача от Германия. Ти него да беше чул...
    —цитат от коментар 69 на Неизвестен извършител
    Аз и по Дарик го слушах но само известно време защото таблета не може да гледа едновременно ТВ и слуша радио. Ако това наистина е човек от Разград то на Херо главата вече е отрязана, опечена и поднесена на тепсия с магданозец отгоре. Такава невероятна критика, направо го смачкаха по радио не съм чувал досега! Но да отбележа, че не беше само по треньора но и по прехвалените бразилци.
    [quote#71:"Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?"][/quote]
    Не съм слушал мача по "Дарик", но е леко пресилено който и да е коментаторите да бъде наричан "човек от Разград".
    Все пак "Лудогорец" постигна пореден успех в ЕКТ. Класиране, което поне засега е много над реалните възможнасти на останалите български отбори.

  74. 74 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Авторът на статията да не би да е фен на Хофенхайм или поне цесекар от времето, когато това беше един отбор?! Сякаш е гледал друг мач.

  75. 75 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#60] от "bombov_saruyar":
    Коментаторът по телевизията беше възмутително пристрастен в полза на Хофенхайм. Виждаше се ясно разликата в класите в полза на Лудогорец. Но този тип коментари са характерни за цесекарите, които се считат силно засегнати от Лудогорец. Ако можеше да се идентифицираш, бих заложил пари, че си цесекар. Като анонимен, обаче, можеш да си говориш каквото си искаш.

  76. 76 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3552 Неутрално

    Имаше надежда само колкото едно просено зърно, но и малко късмет. Можехме и да сме първи, ако Мисиджан беше вкарал гола в празната врата. Но не можа. Не си струва да съжаляваме. По-добре е Лудогорец да играе следващия мач с много силен отбор, за да има емоции. И без това с този ресурс няма да стигне далече.

  77. 77 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#64] от "Йосиф Давыдович":

    в разград с кой отбор бяха?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  78. 78 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Чичо Гошо, къде си?! Бъди мъж и не се връщай.

  79. 79 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2959 Неутрално

    Възможно е да са излезли и за 1-1, с цел минаване на групите и постигане на финансовите цели. Това, плюс подценяване, плюс Херо...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  80. 80 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    Мача не го гледах.И май не трябва да съжалявам.Като чета коментарите си правя извод че Херо е пътник.
    Обаче при Лудогорец всеки следващ тренер е по слаб от предишния.То и за премиер министрите ни важи същото,но последно време Б.Б циментира статуквото ,нищо чудно Херо да си остане тренер и в Ц група.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах