Регистрация
04 ное 2009, 23:18

Берлускони защити разпятията в италианските училища

От Дневник
Последна промяна в 23:19 на 04 ное 2009, 1518 прочитания, 50 коментара

Италианският министър-председател Силвио Берлускони определи постановлението на Европейския съд за правата на човека, призоваващо за премахване на разпятията в италианските училища, като абсурден опит да се отрекат християнските корени на Европа, предаде Ройтерс.

Рим реагира гневно на решението на съда в Страсбург, че разпятията по стените на класните стаи в Италия може да действат смущаващо на децата, които не са християни.

"Това е едно от решенията, които често ни карат да се съмняваме в здравия разум на Европа", каза в телевизионно предаване Берлускони, като потвърди намерението на Италия да обжалва постановлението, след като правителството се запознае с него на седмичното заседание в петък.

Той заяви, че в Италия има толкова много църкви, че човек почти навсякъде може да види християнски символи.

Ватикана също изрази своето възмущение от постановлението, което беше почти единодушно осъдено от политиците в страната. Подкрепиха го само някои крайно леви и атеистични групи, посочи Ройтерс.

  • Зарче
Етикети
50 коментара
 
Анонимен потребител

muncho

Весело
  • 1
  • 23:41
  • 04 ное, 2009

МУАХАХАХАХ
човекът с най-много извънбрачни връзки в историята, при това с жени 50 години по-млади, съден за измами и корупция, се обявява в защита на християнството ))
чудесна илюстрация на двуличието на християните )

Оценка
-37 +21
 
Преглед на профил

ggogggo

Рейтинг: 312 Неутрално
  • 2
  • 23:47
  • 04 ное, 2009

До коментар [#1] от "muncho":

+1

Оценка
-21 +9
 
Анонимен потребител

in

Весело
  • 3
  • 23:57
  • 04 ное, 2009

е да, Корана поне не се противопоставя на многожението

Оценка
-4 +14
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 4
  • 00:00
  • 05 ное, 2009

Да, умници понеже христянството в Европа е просто набор от произволни религиозни правила в които всички сляпо вярват, а не неделима част от културното и политическо развитие на континента...

Оценка
-15 +12
 
Анонимен потребител

contra

Неутрално
  • 5
  • 00:01
  • 05 ное, 2009

то Европейския сьд може да реши тия дни да се построи и едно минаре на храма Св. Петьр в Рим

Оценка
-7 +25
 
Анонимен потребител

Ончо

Неутрално
  • 6
  • 00:08
  • 05 ное, 2009

Колкото и да ми е неприятен Берлускони, и колкото и да ми е досадно християнството (както и другите религии, между другото), мисля, че решението на Съда в Страсбург е прекалено.

Разпятието е основен компонент на европейската цивилизация и култура, че по-скоро е редно да виси тук и там, отколкото да не виси. Не дразни, а създава чувство за сигурност и уют.

Не е насилие над никого, изобщо не може да се сравни с дивашките покривала, с които се движат мюсулманските жени.

Оценка
-6 +32
 
Анонимен потребител

Кръстан

Неутрално
  • 7
  • 00:30
  • 05 ное, 2009

Не забравяйте, че на този свят се изповядват над 200/двеста/ различни религии!

Следващото решение може да бъде да се намали броят на църквите, за да не се смущават мюсюлманите, когато се разхождат из европейските градове.

Оценка
-7 +20
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 8
  • 00:48
  • 05 ное, 2009

Браво на Берлускони, ето това се казва националноотговорен политик. А мунчо пак се изказа неподготвен.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-7 +22
 
Анонимен потребител

Българин

Неутрално
  • 9
  • 00:55
  • 05 ное, 2009

То бива дивотии от Евросъюза, бива, ама чак пък такова натегачество към мюсюлманите е пъленидиотизъм. Що не вземат тогава в Иран или Саудитска арабия да си сринат джамиите и да си построят нещо друго, а? Няма значение дали човек е вярващ или не. Щом си италианец си католик, щом си българин си православен и трябва със зъби и нокти да браниш родната религия, всичко останало е еврейско масонство и дивотия. Тия са решили да унищожат Европа, култулата и населението и.

Оценка
-5 +14
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 10
  • 01:08
  • 05 ное, 2009

До коментар [#9] от "Българин":

Иронията в случая е, че решението на съда в Страсбург не е натегачество към мюсюлманите, а по жалба на някаква финландка, живееща в Италия, според която кръстовете в училищата накърнявали атеистичните чувства на децата и.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-4 +11
 
Анонимен потребител

!!

Неутрално
  • 11
  • 01:12
  • 05 ное, 2009

Това е политиката на ционистите, която гласи разделяй и владей като противопоставят християнска Европа с исляма, като постепенно превърнат Европа в ЕС в подобие на мултиетнически и религиозен миш-маш като в САЩ.

Оценка
-8 +8
 
Анонимен потребител

Пламен

Неутрално
  • 12
  • 01:17
  • 05 ное, 2009

Нямам особени симпатии към Берлускони, но тук се показа силен и достоен политик.
Браво!

Оценка
-3 +16
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 13
  • 01:28
  • 05 ное, 2009

Значи така, взимайки пример от саудитска арабия дайте да нложим на всички нашата религия и да забраним другите, браво
Аз за "Българин": абе дрисльо! Кой ти дава право да говориш от името на всички българи бе!
И от къде на къде ще се натрапва на малките деца образа на някакъв мъртвец разпънат на кръст???

Оценка
-17 +4
 
Преглед на профил

edin slep

Рейтинг: 497 Неутрално
  • 14
  • 01:31
  • 05 ное, 2009

Френските безбожници да се пържат в ада!
Като им действат смущаващо да си ходя: мюсюлманите в техните страни, безбожниците във Франция или Русия.
Камбаните им пречели, разпятията им пречели ... ае да си гледат работата. Педали може, християнски символи - не. Педерастка им работа, аман!

preklara rara

Оценка
-4 +12
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 15
  • 01:31
  • 05 ное, 2009

Част от европейската култура християнството е само до толкова, доколкото винаги е препятствало развитието на културата, науката и социалния прогрес в Европа и е било източник на омраза и разделение между хората..

Оценка
-14 +2
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 16
  • 01:33
  • 05 ное, 2009

МУАХАХАХ
edin slep, като искаш да живееш в теокрация - марш в иран!
Европейските държави са светски!
Педофили християнски..

Оценка
-13 +2
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 17
  • 01:46
  • 05 ное, 2009

Кой си ти, че да решаваш какви да бъдат европейските държави, мунчо? След като италианците не са съгласни с решението на съда, все пак - в тяхната си държава те решават какво и къде да окачват, откъде накъде ти ще им налагаш какви да бъдат? За какъв се имаш?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 18
  • 01:49
  • 05 ное, 2009

какво значи италианците не са съгласни бе ))))
Държавите си имат ЗАКОНИ!
Там пише че държавата и религията са РАЗДЕЛЕНИ!
капиш? ))

Оценка
-13 +3
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 19
  • 01:51
  • 05 ное, 2009

Та значи мунчо, под другата статия ти заяви, че щом на един емигрант не му харесват законите в държавата, в която живее, той има право да иска да ги промени. А коренните жители на въпросната държава нямат право да си защитят традициите и културата и да искат да изгонят неуважаващите ги натрапниците, що така?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 20
  • 01:51
  • 05 ное, 2009

Като не искат да е така да си променят законите и да излязат от ЕС. Дотогава обаче ще ги спазват..

Оценка
-11 +2
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 21
  • 01:52
  • 05 ное, 2009

бе какви коренни жители бе )))))))))
Ти чувала ли си че всички хора са дошли в европа от Африка ))

Оценка
-9 +2
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 22
  • 01:53
  • 05 ное, 2009

Ти какво е правова държава знаеш ли? )))
Или комунистите не вярвате в тия неща )

Оценка
-10 +2
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 23
  • 01:53
  • 05 ное, 2009

До коментар [#18] от "muncho":

Добре де, нали самият ти каза, че ако някой не е съгласен със закона, има право да го промени. Тоест, италианците във всеки един момент могат да поискат една такава промяна и, както са нещата на сегашният етап, нищо чудно и да успеят и тогава? Срещу какво ще реват толерасти, като теб?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 24
  • 01:55
  • 05 ное, 2009

До коментар [#21] от "muncho":

Ти може и да си дошъл от Африка, мунчо, ама аз съм си от Европа.
А относно законите, те не важат ли и за емигрантите, населяващи дадена държава?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 25
  • 01:55
  • 05 ное, 2009

Ми ЕСТЕСТВЕНО че могат да го променят ))
Нека обявят Италия за теокрация ако искат ))
Ама до тогава ще си спазват конституцията и законите..

Оценка
-11 +1
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 26
  • 01:56
  • 05 ное, 2009

Абе женрус, не ме занимавай с глупости бе ))))
и не ми задавай отговори..
демагог комунистически..

Оценка
-11
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 27
  • 01:56
  • 05 ное, 2009

До коментар [#20] от "muncho":

И защо трябва да излизат от ЕС, муня? Могат да променят законите си и пак да са си в ЕС, кой си ти, че да решаваш кой къде да влиза и откъде да излиза?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 28
  • 01:58
  • 05 ное, 2009

До коментар [#25] от "muncho":

Добре де, разбрахме, че според теб италианците трябва да си спазват законите. Само че не ми отговори, тези закони важат ли и за емигрантите в Италия?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-2 +8
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 29
  • 01:59
  • 05 ное, 2009

абе казах ти да не ме занимаваш с глупости бе )
аман от национал-социалисти...

Оценка
-12
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Неутрално
  • 30
  • 02:01
  • 05 ное, 2009

До коментар [#22] от "muncho":

Да, знам какво е правова държава, мунчо. Държава, в която всички граждани са с еднакви права и задължения, а не някои да имат само права, а други - само задължения. Щото май точно така се получава напоследък в Европа - задълженията са оставени на коренното населения, а за заселниците и всякаква друга паплач - само правата.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6986 Весело
  • 31
  • 02:01
  • 05 ное, 2009

До коментар [#29] от "muncho":

Толкова ли ти е трудно да отговориш на един простичък въпрос?

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 32
  • 02:02
  • 05 ное, 2009

дам, като евреите на времето нали? )

Оценка
-9
 
Анонимен потребител

Gen. Augusto Pinochet

Неутрално
  • 33
  • 02:02
  • 05 ное, 2009

Ето ги глупаците от левичарския съд! Пак са на дневен ред! Престъпници осъдиха България, бивши комунистически апаратчици я осъдиха, но този съд никога не осъди комунизма и не го обяви за престъпление. В същото време този съд се занимава с дехристиянизиране на една от най-християнските нации в Европа, докато мюсулманите в Европа строят джамии безпроблемно и разпространяват Исляма безпроблемно.
Защо се маха разпятието от училище? Какво им пречи на 2-3 деца в класа , които са от друга вяра? Защо да не бъдат тези 2-3 деца окуражавани да практикуват варата си и да им се гарантира това в училище, вместо да се премахва християнството, което в Европа е все още вярата на мнозинството. Аз лично не вярвам в Мохамед и юдеизма, но уча децата си да не обиждат съучениците си поради тяхната религиозна принадлежност, а ако тези съучници не са толерантни, то тогва да им покажат пътя към Саудитска Арабия и Израел- две нетолерантни към христяните страни.

Оценка
-3 +9
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 34
  • 02:03
  • 05 ное, 2009

а, ето един отявлен християнин и масов убиец - Пиночет ))

Оценка
-11 +1
 
Анонимен потребител

OFF

Неутрално
  • 35
  • 02:08
  • 05 ное, 2009

БЕРЛОСКОНИ Е НЕВЕРОЯТНО ТЪП И ПОСРЕДСТВЕН 4ОВЕК ...КАТО ГЛЕДАМ НЕГО СЕ УТЕ6АВАМ ЗА ББ !!!

Оценка
-7 +1
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 36
  • 02:14
  • 05 ное, 2009

Любима тактика на национал-социалистите още от ония времена е да обръщат нещата точно наопъки.
Цяла европа е залята от ксенофобски нападения.
В цяла европа напълно нормални спазващи закона хора от чужд произход са подложени на дискриминация.
Полицията и институциите действат непропорционално строго към тези хора.
А те просто искат да се възползват от човешкото си право на свободно движение и работа и се опитват да се приспособят без да се обезличат напълно..
А парадокса е че ЕВРОПА НЕ МОЖЕ БЕЗ ТЯХ!
При сегашната демографска картина скоро няма да има кой да изхранва европейските пенсионери.
Обаче заслепени от егоизма и ксенофобията си европейците продулжават да дискриминират и отблъскват тези хора..

Оценка
-11
 
Анонимен потребител

muncho

Любопитно
  • 37
  • 02:27
  • 05 ное, 2009

Да не говорим пък че и от културна и от биологична гледна точка всята затворена система се изражда. Развитието се дължи на изменчивостта, тоест добавянето на нещо ново - нови гени, нова култура..

Оценка
-12
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 38
  • 02:31
  • 05 ное, 2009

САЩ затова са велика държава - защото абсорбират всички, уважават еднакво всички и им дават възможност да се раазвиват, а ен като европа, която от ксенофобия и страх се изолира и капсулира и отблъсква всички..

Оценка
-10 +2
 
Анонимен потребител

Tom

Неутрално
  • 39
  • 04:17
  • 05 ное, 2009

До коментар [#11] от "!!":
"превърнат Европа в ЕС в подобие на мултиетнически и религиозен миш-маш като в САЩ"???

Не е ли ЕС по дефиниция мултиетнически?


Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

IceBreaker

Неутрално
  • 40
  • 04:52
  • 05 ное, 2009

Да не забравяме, че християнството не е толкова старо, колкото се струва на някои тука.. къде отидоха Перун? Къде отидоха исконните славянски богове Сварог, Ярило, Дажбог и т.н.? И тогава разни племенни вождове дето се пишат "силни политици" скачаха, скачаха и накрая им го турнаха отзад.

Всичко е въпрос на политикономика.. днеска Християнство утре някакво месианство, вдругиден незнамо си какво... Прави са хората да настояват на своето - когато вектора на силата на едните надделее ще има смяна на вярата.. за пореден път

Оценка
-6
 
Анонимен потребител

IceBreaker

Неутрално
  • 41
  • 04:53
  • 05 ное, 2009

може да съм предубеден - по-големи изроди от католиците няма.. то не бяха разкрития, не бяха намеци. Аман от тази ватиканска измет.

Оценка
-6
 
Анонимен потребител

Ак7,62

Любопитно
  • 42
  • 08:53
  • 05 ное, 2009

Мунчо от всички твои писания по-горе не се разбира ти какъв си,по убеждения?
Би ли разяснил на нас невежите ти на кой или кои симпатизираш,ако не е тайна де?

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Наблюдател

Неутрално
  • 43
  • 09:02
  • 05 ное, 2009

Дори Европейския съд не е имунизиран срещу издънки

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Стария Бен

Рейтинг: 297 Неутрално
  • 44
  • 09:37
  • 05 ное, 2009

Майтапа настрана, Берлускони си е голям политик. Умее ги нещата, особено на административно ниво - мозъка му щрака, знае как бързо да вземе решение, никак не е прост. Единственият "проблем" е че е по тънката част и хората се вбесяват, че той не изпитва и грам вина за това и не разбира защо толкова ги притеснява този факт. Ами... италианец бе. Всичко дава за amore

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Момчил

Весело
  • 45
  • 09:48
  • 05 ное, 2009

Християнството е снежна топка потъркаляла се с годините върху дозина пагански религии. Убирала от тук от там и така християните си избират случайни неща, които им са удобни за да вярват в тях .

Оценка
-4
 
Анонимен потребител

Иво

Неутрално
  • 46
  • 11:27
  • 05 ное, 2009

"Ватикана също изрази своето възмущение от постановлението, което беше почти единодушно осъдено от политиците в страната. Подкрепиха го само някои крайно леви и атеистични групи, посочи Ройтерс."

Разбирам Ватикана и италианските политици, все пак Рим и Италия е столицата на Католицизма и тази тема е чуствителна за тях! Иначе аз имам леви политически убеждения, но това не ми пречи и да съм вярващ православен християнин!

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

Иво

Неутрално
  • 47
  • 11:31
  • 05 ное, 2009

До коментар [#1] от "muncho":

Прав си Мунчо, Берлускони във никакъв случай не може да бъде пример за добър католик християнин! Заради това той е имал често и конфликти и пререкания с Ватикана и нейните служители

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Иво

Неутрално
  • 48
  • 11:31
  • 05 ное, 2009

До коментар [#1] от "muncho":

Прав си Мунчо, Берлускони във никакъв случай не може да бъде пример за добър католик християнин! Заради това той е имал често и конфликти и пререкания с Ватикана и нейните служители

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

pitstop

Неутрално
  • 49
  • 10:19
  • 06 ное, 2009

Извинявай Мунчо ,но ми изглеждаш глупавичък....Ако за теб християнството е възпрепятствало развитието на,цитирам : "културата,науката и социалния прогрес" ,що не се огледаш къде на това малко кълбо ,наречено Земя има по-напреднала в тези насоки цивилизация от Западната т.е. Европейската.
Дали при философски настроените източни вярвания,фанатичните мюсулмани или при безбожните комунисти? Не,всичко това се случва именно там където е казано: " И Бог създаде човека по Своя образ; по Божия образ го създаде; мъж и жена ги създаде".Великите произведения на изкуството,класическата музика,науката ,лозунги като "свобода,равенство,братство",та дори равенството между половете можеш да съзреш в горните думи.Приеми ги сега като верую,постулат,концентрирана енергия и ще видиш какво е движило всички тези велики европейски умове ,оставили следа в историята.
Някой тук беше споменал ционистите като инициатор за дехристиянизацията на Европа.Подозирам ,че е така.Пред глобализацията и световното господство,единствено мислещата култура е препятствие.Всеки друг,колкото и да е фанатичен или филосовски настроен е лесно управляем.Та дори САЩ - практически четвъртия Райх или наследник на древния Рим ,ако предпочиташ,но в проявите му на сила от предхристиянската ера.

 
Преглед на профил

Момчил89

Рейтинг: 560 Весело
  • 50
  • 13:27
  • 13 ное, 2009

До коментар [#49] от "pitstop":

Точно пък в Библията ли ще ми търсиш равенство между половете. Там жените от всякъде са дискриминирани глуповатчо... Да те светна в църквата според библията ти пише, че е непочтенно жена да говори! Пише, че няма право на гласуване и какво ли още не. Пише, че робството е съвсем нормално както и НАСИЛИЕТО над робството - Екзод глава 21 стих 20 вземи прочети!

Драконови закони ще оправят държавата!

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.