Регистрация
11 мар 2010, 12:25

В канадския парламент ядоха тюленско напук на ЕС

Последна промяна в 12:57 на 11 мар 2010, 4440 прочитания, 99 коментара
Канадски депутати хапнаха ястия от тюленско месо напук на защитниците на правата на животните и на Европейския съюз, който забрани вноса на месни продукти от това животно.

Близо 20 гости, обиколени отвсякъде от журналисти, се събраха в тясна стаичка до парламентарния ресторант, за да изслушат речи в защита на годишния лов край канадските източни брегове, който според ЕС е "нехуманен".

"Тази подкрепа започва от чиниите на канадците", заяви федералният министър по риболова Гейл Ший, преди да опита порция от три малки филета двойно пушено и увито в бекон месо от морски лъв.



"Европейците просто не знаят за какво говорят. Откакто съществува, човечеството е живяло с животните и е убивало животни", коментира и Майкъл Игнатиеф, лидер на основната опозиционна сила - Либералната партия. (Той е правнук на свързания с българското Освобождение руски граф Николай Игнатиев - бел. ред.)

За фоторепортерите той демонстративно хапна от блюдата с тюленско и го обяви за "наистина вкусно".

Организатор на събитието, послание към Европейския парламент, е сенаторът либерал Селин Ервийо-Пайет. Според нея ловът осигурява прехрана и средства на общностите в канадския север, а сега те са принудени да търсят друг източник.

ЕС наложи забраната миналата година след продължила десетилетия битка на защитници на правата на животните, която според министър Ший е "погрешно насочена и с погрешни мотиви".



"Ройтерс" припомня, че гледката на лов на тюлени не е най-приятното нещо под слънцето. Животните се убиват с изстрел или с удар по главата с тояга с шипове, наречена хакапик. Кървавите дири по снежнобелия лед допълнително шокират защитниците на животните.

Всички водещи партии в Канада защитават лова, който обикновено се организира през март и април.
  • Зарче
99 коментара
 
Анонимен потребител

м

Неутрално
  • 1
  • 12:30
  • 11 мар, 2010

Maма ви деееебааа...

Оценка
-43 +75
 
Анонимен потребител

до канадците

Гневно
  • 2
  • 12:31
  • 11 мар, 2010

Това е пълна простотия - примитивна и гнусна!

Оценка
-38 +89
 
Анонимен потребител

22

Гневно
  • 3
  • 12:32
  • 11 мар, 2010

Бойкот на всичко канадско!!!

Оценка
-41 +59
 
Анонимен потребител

боби

Неутрално
  • 4
  • 12:33
  • 11 мар, 2010

"Европейците просто не знаят за какво говорят. Откакто съществува, човечеството е живяло с животните и е убивало животни"

Твърде вярно...

Оценка
-45 +62
 
Анонимен потребител

Seal

Гневно
  • 5
  • 12:33
  • 11 мар, 2010

...Откакто съществува, човечеството е живяло с животните и е убивало животни...

Айде още един "Гявол" седнал "да чете евангелието"!
Бубамоолу, ама вие ги избивате по-бързо, отколкото те се възпроизвеждат по естествен път, бе...

На американците примерно им увряхо по-бързичко тиквите по отношение възобновяемостта на биомасата - и почнаха да си гледкат алигатори във ферми, а не само да ги "потребяват" от естествената им среда...

Оценка
-15 +92
 
Анонимен потребител

Kalnik

Неутрално
  • 6
  • 12:34
  • 11 мар, 2010

Meat is murder!

Оценка
-39 +26
 
Анонимен потребител

Баба Бела Меца

Неутрално
  • 7
  • 12:35
  • 11 мар, 2010

тюленчетааааа.... ням-ням-ням

Оценка
-38 +22
 
Преглед на профил

4140 mitko

Рейтинг: 474 Неутрално
  • 8
  • 12:36
  • 11 мар, 2010

До коментар [#2] от "до канадците":

Така си мислят и търците за ТЕБЕ когато ядеш свинско месо

Ако искаш да станеш България, не ти трябва тройката (ЕС, МВФ и ЕЦБ). Просто е - банкрутираш и си свършен." Мих. Хрисохоидис - министър на развитието на Гърция

Оценка
-20 +30
 
Анонимен потребител

Отврат

Гневно
  • 9
  • 12:37
  • 11 мар, 2010

Гледал съм по тв лов на тюленчета. "Лов" силно казано, защото става дума за една безразборна кървава касапница, при която изродите ходят с едни дълги куки в ръка и с удари по главата убиват животните, които даже не се опитват да избягат. Повръща ми се от такива като тоя олигофренясал рапон на снимката. Още една бездарна комплексирана издънка на известен род.

Оценка
-18 +83
 
Анонимен потребител

+

Неутрално
  • 10
  • 12:37
  • 11 мар, 2010

Тук стреляме свине, там трепят тюлени - кой с каквото разполага

Оценка
-32 +33
 
Анонимен потребител

uff

Неутрално
  • 11
  • 12:37
  • 11 мар, 2010

да си направят ферми и да си ги гледат, а дивите да ги оставят да живеят.

Оценка
-9 +81
 
Преглед на профил

munich

Рейтинг: 2247 Весело
  • 12
  • 12:38
  • 11 мар, 2010

И на Дондуков 2 са хапнали задушено овнешко (архар) напук на защитниците на животните и на Европейския съюз...

"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита"Хр. Ботев

Оценка
-6 +69
 
Анонимен потребител

Андрей

Гневно
  • 13
  • 12:40
  • 11 мар, 2010

шибани варвари. махаш всички положителни качества на американеца и оставяш всички отрицателни и - оп - канадец!

Оценка
-31 +18
 
Анонимен потребител

аз

Неутрално
  • 14
  • 12:41
  • 11 мар, 2010

а гладни ли да стоят?! ние всички или почти с изключение на вегетарианци, вегани и т.н., се храним с месо.
дали едно убийство е хуманно?! хуманно убийство няма. с кол по главата, с куршум от ловна пушка, с нож във врата, с ток, тези животни по някакъв начин трябва да се убият.
друг въпрос е вече дали потреблението не е прекалено голямо, но предполагам, че и затова има регулации.
спомням си миналата година някъде бяха забранили лова на риба тон за една година, за да може да се възстанови баланса.

Оценка
-29 +28
 
Анонимен потребител

Станишко

Неутрално
  • 15
  • 12:41
  • 11 мар, 2010

Нашто Гоце ако стъпи в Канада с пушчицата си, ще може да нахрани поне 2 града с тюленска яхния...

Оценка
-8 +48
 
Анонимен потребител

22

Гневно
  • 16
  • 12:42
  • 11 мар, 2010

Кой от вас не може да различи отглеждане на животни във ферми /свинете/ и явното изтребване на засташен животински вид от дивата природа?! Айде не се правете на малоумници! Или искате само сърни и елени да обядвате?!

Оценка
-8 +63
 
Анонимен потребител

az

Неутрално
  • 17
  • 12:46
  • 11 мар, 2010

До коментар [#9] от "Отврат":

ти ходил ли си някога за риба? да спрем да ядем риба?рибата се убива по идентичен начин - първо и забиваш една кука в устата, след това я вадиш от водата и за да умре по-бързо и биеш главата в някой камък. или може би да я оставиш да се задуши е по-хуманно? каква е разликата с тюлен освен в големината?
аман от защитници без да знаят какво защитават.
аз също съм против поголовно избиване на даден вид и затова в нормалните държави си има регулации. и в черно море си има квота за калкан примерно.

Оценка
-27 +37
 
Преглед на профил

Даниел Панев

Рейтинг: 104 Неутрално
  • 18
  • 12:47
  • 11 мар, 2010

До коментар [#16] от "22":

Не, не искаме само сърни и елени да обядваме. Искаме да обядваме сърни и елени веднъж или два пъти годишно - колкото и канадците ядат тюлени.

Оценка
-21 +15
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4199 Неутрално
  • 19
  • 12:48
  • 11 мар, 2010

В знак на протест и според изконната софийска традиция на промяна на всички улици в града не е зле улицата Граф ингатиев тука да я преименуват на улица "Тюленска", ул. Грийнпийс или подобни.

А за ЕС е време да въведе мита от по 1000% на всичко канадско. Да си експортират през САЩ.

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
-16 +14
 
Анонимен потребител

любопитен

Любопитно
  • 20
  • 12:49
  • 11 мар, 2010

А какво е коментирал правнукът на площад Славейков?

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

Цецо

Рейтинг: 2485 Неутрално
  • 21
  • 12:50
  • 11 мар, 2010

До коментар [#16] от "22":

Въй. ЕС първо да забрани лова на диви животни на собствена територия, после да дава акъл на другите. Ловния туризъм процъфтява на територията на съюза. И да се реве срещу хората си е чиста проба лицемерие.

Оценка
-11 +28
 
Преглед на профил

Alien

Рейтинг: 1092 Неутрално
  • 22
  • 12:54
  • 11 мар, 2010

Целият проблем е, че тюленчетата са "сладки". Свинете не са - даже повечето нежни госпожици изпитват отвращение към тях. Същото е и с крокодилите и акулите. Айде стига вече лицемерие - какво да ядат хората на север?!? Очевидно е, че не могат да отглеждат говеда. ЕС е много силен да дава акъл на трети страни, но не може да накара Дания да забрани ежегодното абсолютно безмислено клане на ДЕЛФИНИ на Фарьорските острови (част от някакъв безумен ритуал на местната селяния). Когато хомосексуалистите в Брюксел се справят с това - тогава да се правят на "еколози"...

Оценка
-15 +58
 
Анонимен потребител

Alena

Неутрално
  • 23
  • 12:55
  • 11 мар, 2010

В Канада има ферми за тюлени и се отглеждат както други животни, тъй че хората са прави и нямат проблем! Проблема е на ЕС, че просто без да се замисля отхвърли възможността да се търгуват и такива дори.
Няма принципна разлика в отглеждането и убиването с цел хранене на никои животни, стига да не се застрашава с изчезване вида, което в случая не става. Така че, ЕС просто постъпва лицемерно, уважавайки убиването на едни животни (предпочитани като храна в Франция, Испания, Германия, Англия, и останалите) за сметка на тези които традиционно не се консумират тук.
Няма повече какво да се добави.

Оценка
-13 +29
 
Преглед на профил

Pippilota Mentolka

Рейтинг: 282 Неутрално
  • 24
  • 13:08
  • 11 мар, 2010

Така или иначе накрая ни ядат червеите, ама тия демонстранти заслужават да е по-скоро.
И има огромна разлика между симпатичния розов Гошко, дето се гледа, за да стане на пръжолки и дивото животно, което съществува въпреки лакомията на такива хора.

http://pippilotamentolka.wordpress.com/

Оценка
-7 +10
 
Анонимен потребител

КК

Неутрално
  • 25
  • 13:09
  • 11 мар, 2010

Бай-Хуйове, дядо ви на село да не коли прасетата по хуманно! Аман от педераси! Трябва да се яде, пенсионерите нямат пари за хляб, тюлените ще жалим. Под ножа, ебал съм ги в тюлените!

Оценка
-28 +12
 
Анонимен потребител

Хм

Неутрално
  • 26
  • 13:13
  • 11 мар, 2010

ЕС то пак взе да го избива на комунизъм.
60 години американски военен щит определено докарва до психически проблеми европейците.
Затуй - да се разформирова НАТО та белким европейските страни да се превърнат в нормални такива.

Оценка
-10 +10
 
Анонимен потребител

Jab4o

Неутрално
  • 27
  • 13:13
  • 11 мар, 2010

А коленето на прасета по Коледа (забележете само как се казва "светлия празник" - Коледа?!) съпроводено с промишлени количества ракия е проява на изключителна човечност...не на мене тия!!!

Оценка
-7 +26
 
Анонимен потребител

hm

Неутрално
  • 28
  • 13:17
  • 11 мар, 2010

ами човек трябва да има право на избор - да яде или да не яде въпросното месо, какви са тези забрани. специално в канада ме съмява да са застршен вид, тъй като те се грижат за популацията им.

Оценка
-8 +14
 
Анонимен потребител

педерассс

Неутрално
  • 29
  • 13:21
  • 11 мар, 2010

не коли по-хуманно дядото. и ние, явно за това, просто не е редно да вземаме страна по въпроса.

а много пъти се каза и е очевидно - хората нека си ядат каквото искат, но не да избиват толкова, че после да задоволяват световното търсене за тюленово месо на гладни пенсионери.

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

Хм

Неутрално
  • 30
  • 13:26
  • 11 мар, 2010

От 60 годишно американско пазене ЕС тотално се е изпедерастил.
Да се връщат американците в Северна Америка та белким тая историческа аномалия ЕС да се нормализира малко.

Оценка
-10 +8
 
Анонимен потребител

22

Неутрално
  • 31
  • 13:28
  • 11 мар, 2010

В Канада има съвсем добри условия за отглеждане на говеда и свине, както и на птици.Пък и много жито сеят пустите му канадци. По- запознатите сигурно са чували, ча запасите от риба в Световния океан драстично са намалели, откакто се прилага промишления риболов. Кого убеждавате, другари комунисти, че трябва да насочим реките Об и Енисей към Средна Азия ли, за да изчезнат пустините?! Както изчезна Аралско море - по комунистическо решение "Да победим природата". Случайно да сте чували колко растителни и животински вида изчезват завинаги заради и само от човешката агресия спрямо природата. Най -малкото може да гледате NG на български, ей така за малко обща култура. Аман от примитивно отношение към малкото диво, което е останало на Земята.

Оценка
-7 +9
 
Преглед на профил

Karla Lihula

Рейтинг: 594 Разстроено
  • 32
  • 13:34
  • 11 мар, 2010

Да горките , бедни и нещастни канадци , ако не ядат тюленско ще измрат от глад. То си е така , бедните страни , които не могат да отглеждат , нито да внасят храни от другаде , трябва да се задоволяват стова , което имат. Когато си само шестата икономика в света , ти се налага да се лишиш от хуманизма (анимализма) , за да можеш да избегнеш гладната смърт. Ето вижте японците - и те горките избиват застрашени видове , ама то е от глад , понеже не им стига захранваното с бира говеждо от Кийото , просто им се налага да ловят китове...

Боклуци и едните и другите...

Който живее в страх никога няма да бъде свободен. Хорацио

Оценка
-6 +16
 
Преглед на профил

NPaine

Рейтинг: 3782 Неутрално
  • 33
  • 13:39
  • 11 мар, 2010

Поздрав с една песничка за Канада...

http://www.youtube.com/watch?v=D7UKllR0Edo

"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

loki

Весело
  • 34
  • 13:41
  • 11 мар, 2010

До коментар [#16] от "22":

Изобщо не са застрашен вид, само мрънкане от зелена паплач, 'що не се грижите за циганите тогава, а? )))

Оценка
-9 +9
 
Анонимен потребител

Апокалипсис

Любопитно
  • 35
  • 13:41
  • 11 мар, 2010

Данните кражба на HSBC, обхванали 15 000 клиенти.

http://www.tdg.ch/15-000-clients-concernes-vol-donnees-hsbc-2010-03-11
БАНКА | Данни откраднати от Женева клон на банката HSBC от бивш служител Hervé Falciani може да бъде най-малко 15 000 клиенти, чиито сметки са открити в Швейцария преди октомври 2006 година.
Немски държавен дълг да достигне рекордни нива
11. Март 2010 г., 10:49 Часовник http://www.welt.de/
Бюджетите на федералните, щатските и местните власти са предприети през изминалата година 112 милиарда националния дълг. Това е изчислена на Федерална статистическа служба. Така общият дълг на Федерална република да нарасне до 1.69 трилиона. Това е вторият най-голям дълг растеж от основаването на Федералната република.
http://www.welt.de/multimedia/archive/1268301499000/01040/schuldenuhr_DW_Wir_1040336g.jpg
http://www.welt.de/multimedia/archive/1211532161000/00574/apokalypse6_DW_Wiss_574472g.jpg
http://www.welt.de/multimedia/archive/1211529701000/00574/apokalypse7_DW_Wiss_574473g.jpg

http://www.welt.de/multimedia/archive/1211532194000/00574/apokalypse2_DW_Wiss_574460g.jpg
http://www.welt.de/multimedia/archive/1211532209000/00574/apokalypse3_DW_Wiss_574462g.jpg
http://www.welt.de/multimedia/archive/1211529225000/00574/apokalypse4_DW_Wiss_574465g.jpg
http://www.welt.de/multimedia/archive/1211528780000/00415/apokalypse_DW_Wisse_415871g.jpg

Оценка
-6 +1
 
Анонимен потребител

35

Неутрално
  • 36
  • 13:43
  • 11 мар, 2010
Оценка
-4 +1
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 37
  • 13:45
  • 11 мар, 2010

http://en.wikipedia.org/wiki/Harp_Seal

http://en.wikipedia.org/wiki/Gray_Seal

Двата вида тюлени които биват ловувани от Канадците. Както можем да видим те изобщо не попадат в графата на застрашените животни... може на много от вас да ви е неприятна гледката и действията на месните хора, но от екологична гледна точка заблуждавате хората, което е некоректно...

Оценка
-5 +17
 
Преглед на профил

Dr. Heinz Doofenshmirtz

Рейтинг: 264 Неутрално
  • 38
  • 13:45
  • 11 мар, 2010

До коментар [#34] от "loki":

Циганите застрашен вид ли са , бе имбецил?

Quid facilis credit, facilis quoque fallitur idem. Quid pro quo!

Оценка
-5 +9
 
Анонимен потребител

риболюб

Разстроено
  • 39
  • 13:48
  • 11 мар, 2010

А тюлените що трепят рибата?

Оценка
-5 +21
 
Анонимен потребител

ихтиозавър

Гневно
  • 40
  • 13:52
  • 11 мар, 2010

До коментар [#39] от "риболюб":

Толстолобе, рибата се размножава доста по-експедитивно от тюлените, т.е., тюлените не могат да застрашат рибните популации така, както хората застрашават ТЯХ...
Да ти го нарисувам ли?

Оценка
-11 +13
 
Анонимен потребител

dady

Весело
  • 41
  • 13:54
  • 11 мар, 2010

Много вкусно изглежда.

Оценка
-7 +11
 
Анонимен потребител

Недоумявам

Неутрално
  • 42
  • 13:55
  • 11 мар, 2010

как така фактът, че в Европа правим изродски неща, намалява изродщината на въпросния тюленски лов!?
"Откакто съществува, човечеството е живяло с животните и е убивало животни"
То... и хора са убивани с цел за ядене...

Оценка
-10 +5
 
Преглед на профил

karada

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 43
  • 13:55
  • 11 мар, 2010

До коментар [#4] от "боби":

Да, но навремето е имало възможност да се въстановяват популациите на съответните животински видове и човек е убивал за да оцелее, а в момента тече промишлен лов и риболов в огромни количества само за да се задоволят капризите на определени хора.

Оценка
-6 +7
 
Анонимен потребител

loki

Весело
  • 44
  • 13:57
  • 11 мар, 2010

До коментар [#38] от "Dr. Heinz Doofenshmirtz":

именно

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

dady

Весело
  • 45
  • 13:59
  • 11 мар, 2010

А ианче споко момчета, много скоро в Европейския социалистически съюз, ще забранят местото като цяло.

Понеже вреди и на нас и на околната среда!

Ще има лозунги по улиците и загалвия по вестниците: "Месото - вкусният убиец", "От 2 седмици не ям месо и усещам, че съм по-добър ...", "Семейство извратеняци, бяха хванати от нравствената полиция, докато отваряли случайно попаднала им консерва телешко от 2010 година .... очакват ги 15 години затвор и глоба от 56 000 еврейски кредита"

ЕХ ... ДАНО!!!!!

Оценка
-5 +11
 
Анонимен потребител

ne

Неутрално
  • 46
  • 14:02
  • 11 мар, 2010

До коментар [#10] от "+":

Свинете, които убиваме са отглеждани за месо, а тюленчетата не са! При това свръхпроизводство не виждам причина да се избиват. Канадците нито са гладни, нито са лишени от ресурси. Могат да ядат друго!

Оценка
-10 +8
 
Преглед на профил

valtel12

Рейтинг: 94 Неутрално
  • 47
  • 14:04
  • 11 мар, 2010

Е аз от 10 години съм вегетарианец.От как една свиня, свински се опитваше да избега през1995 год .докато я клахме!?!

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

dobyr apetit

Неутрално
  • 48
  • 14:06
  • 11 мар, 2010

Тоя като го гледам на снимката ми идва само едно пожелание на ум - Да ти приседне дано!!!

Оценка
-9 +6
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 49
  • 14:13
  • 11 мар, 2010

До коментар [#46] от "ne":

Да наистина канадските селяни и ескимостите трябва да станат програмисти на жава и така да си изкарват парите, то е толкова просто било... аз така от както станах европеец съм забранил на баба ми да ми праща буркани със сланина от Свищов!

Оценка
-4 +10
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 50
  • 14:15
  • 11 мар, 2010

Дам.. Пък във някои области на Франция ядат коне. Съвсем сериозно..

Оценка
+14
 
Преглед на профил

ЕВАЛА

Рейтинг: 227 Весело
  • 51
  • 14:17
  • 11 мар, 2010

До коментар [#39] от "риболюб":

поклон!

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

charlyb

Рейтинг: 2282 Неутрално
  • 52
  • 14:19
  • 11 мар, 2010

В Канада, чувал съм, страшно много грижи полагат към хората - една от държавите, където качеството на човешкия живот е много високо. Ама виж - към тюлените, отношението е нечовешко.
В България е точно обратното.

Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

dady

Весело
  • 53
  • 14:20
  • 11 мар, 2010

До коментар [#46] от "ne":

Глей го пък и тоя, акъл взел да раздава и правосъдие. Не знам какво друго могат да ядат канадците, ма за теб съм сигурен че може да хапнеш на некому ...

Я се стегнете бе! Държите се така все едно, имате братовчеди тюлени.

Аз обичам животните и живи и печени според настроението.

Тва да не ви е тъпия Аватар: "Извинявай животно, но отивай при майката създателка "айва", щото съм гладен ... там и без това ще ти бъде по-добре ..."

Аам иначе реват като земната армия ги връщаше при "айва" и ли там както се казваше ... е ЩО БЕ?

Та и тука същото, били оглеждани едните па другите не, кво значение има?

Животните са за да им се кефим и да ядем, тези дето са ни вкусни, и така ще бъде поне докато не измислят наистина вкусна синтетична пържола.

Оценка
-7 +8
 
Анонимен потребител

muncho

Неутрално
  • 54
  • 14:22
  • 11 мар, 2010

Ъхъ. Правото на силата. Закона на джунглата...

Оценка
-6 +5
 
Анонимен потребител

ТНТ

Гневно
  • 55
  • 14:25
  • 11 мар, 2010

"Кървавите дири по снежнобелия лед допълнително шокират защитниците на животните".

Алоооу, защитниците на животните, я хвърлете един поглед:

http://4coolpics.com/photo/kzagorov/320677.html

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Аман от лицемерие!

Неутрално
  • 56
  • 14:27
  • 11 мар, 2010

Що ядат коне в Италия бе?
Що колят делфини в Дания бе?

Оценка
-5 +11
 
Преглед на профил

karada

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 57
  • 14:30
  • 11 мар, 2010

Между другото ето го Европейския "отговор" на канадското избиване на тюлени:http://www.youtube.com/watch?v=Gydea-nUzFw
Въобще отвратителна работа.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

karada

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 58
  • 14:33
  • 11 мар, 2010
Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 59
  • 14:38
  • 11 мар, 2010

е, че какво им е на конете че да не се ядат да не са крастави??

понякога ме учудвате, интересно как си представяте, че изглежда животното от което идва телешкото?

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

dady

Весело
  • 60
  • 14:38
  • 11 мар, 2010

До коментар [#57] от "karada":

Да бе бате и това са същите ония Датчани и Холанци и прочие сволочи, дето идват в България да ни обясняват как трябвало да си колим прасетата, да обгрижваме бездомните кучета и магьовците ... Лицемери .... нещастни.

Оценка
-5 +8
 
Анонимен потребител

BTG

Неутрално
  • 61
  • 14:42
  • 11 мар, 2010

Aз пък искам да избивам и да хапвам канадци! Не са в червената книга, има мнооого. Хем са и питомно отглеждани, не са диви!

Оценка
-8 +5
 
Анонимен потребител

Gal Anonim

Неутрално
  • 62
  • 14:43
  • 11 мар, 2010

До коментар [#37] от "lol":

"меСните хора" макар и неумишлено е много точно казано...

Оценка
-2
 
Анонимен потребител

ТНТ

Гневно
  • 63
  • 14:43
  • 11 мар, 2010

И още до защитниците на животните:

http://eyebg.com/не-винаги-побеждаа-тореадора-7-фото-214.html

И питам: какво тук е виновен коня?

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

Чукча

Неутрално
  • 64
  • 14:45
  • 11 мар, 2010

БРАВО, европейски ТИКВЕНИЦИ!!!

И това "решение" за "НЕ НА КАНАДА" го взехте, ОТПИВАЙКИ ШАМПАНСКО И ПРИМЛЯСВАЙКИ ЧЕРЕН ХАЙВЕР!!! Нали???

А ЧЕРНИЯ ХАЙВЕР КАК СЕ ДОБИВА, БЕ ИЗРОДИ???

НЕ СЕ ЛИ ИЗБИВА ЕСЕТРАТА И СьОМГАТА за да се "нахранят ниЗките страсти" на "богатите"???

И ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ КОГА ЩЕ КАЖЕ "НЕ НА РУСКОТО" заради черния хайвер???

То бива човек да е ЗЕЛЕН!!!
Ама все по някое време УЗРЯВА!!!
Ама узряването на "зелените" ЩЕ Е ЧУДО ГОСПОДНЕ!!!

Канада заяви, че това е ЧАСТ ОТ КУЛТУРНОТО Й НАСЛЕДСТВО!!!
Там са живели и ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ЖИВЕЯТ индиански и ЕСКИМОСКИ ПЛЕМЕНА, за които това е ТРАДИЦИЯ!!!
Така са живели ХИЛЯДИ ГОДИНИ!!! И Искат да продължат ТРАДИЦИЯТА СИ!!!
Хайде - ЗАЛИЧЕТЕ ОТ ЛИЦЕТО НА ЗЕМЯТА ТЕЗИ ПЛЕМЕНА само защото имат традиции!!!

А канадското правителство и парламент - иманно за да ЗАЩИТЯТ ТРАДИЦИЯТА разрешават този "лов" САМО ЕДНА ЕДИНСТВЕНА СЕДМИЦА В ГОДИНАТА!!! И САМО ЗА СТРОГО ОПРЕДЕЛЕНИ ВИДОВЕ тюлени!!!

Залените - ЗАЩО НЕ ЗАБРАНИТЕ СЪБИРАНЕТО НА БИЛКИ НА ЕНьОВ ДЕН, БЕ???
Нали така се "УВРЕЖДА БИОЛОГИЧЕСКОТО РАЗНООБРАЗИЕ"???
Да си гледат БИЛКИТЕ В КЪЩИ!!! И да си ги берат там!!!

ЛЕВАЦИТЕ НАИСТИНА СТАВАТ НАГЛИ!!!
В СВЕТОВЕН МАЩАБ!!!

Оценка
-9 +15
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 65
  • 14:52
  • 11 мар, 2010

До коментар [#62] от "Gal Anonim":

хехе то човек си издава какво му е в главата...

Оценка
+1
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4050 Разстроено
  • 66
  • 15:34
  • 11 мар, 2010

ОК, популацията на тюлени в Канада е огромна и има нужда да се ограничава, животните се използват за храна и в козметиката, обаче, трябва ли убиването им да става по този жесток начин? Предполагам всеки е гледат клипове, на които главите на бедните тюленчета се разбиват в чукове, наистина жестока и отблъскваща гледка. Не е необходимо да бъде причинявано толкова страдание на животните, могат да бъдат умъртвявани и по хуманен начин.

"Ако не спрем имиграцията заради политическа коректност, ще изгубим Европа" - Герт Вилдерс

Оценка
-6 +7
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4050 Неутрално
  • 67
  • 15:39
  • 11 мар, 2010

До коментар [#22] от "Alien":

Добре де, Алиенчо, хората на север трябва да ядат, но защо убиват тюлените по този варварски и мъчителен за животните начин?

"Ако не спрем имиграцията заради политическа коректност, ще изгубим Европа" - Герт Вилдерс

Оценка
-4 +8
 
Анонимен потребител

ВИВА ВЕГЕ !!

Разстроено
  • 68
  • 15:40
  • 11 мар, 2010

човешкия организъм може преспокойно да съществува без и да хапва, и да помирисва и да поглежда тия гнусни мизерии, части от труповете на живи същества, които не са кой-знае колко далеч от нас, еволюционно. дори ще е по малко затлачен от мазнотии и други отрови.

така, всичкото убиване е напълно ненужно! и кожата на животните не ми трябва! и обувките, и колана ми са от плат и синтетични материали и имам ЧИСТА СЪВЕСТ и ми е много добре!

а, че тюлените убиват други животни - няма спор, но все пак са едни животни. Ние хората искаме ли да се имаме за нещо повече? питам

Оценка
-6 +8
 
Анонимен потребител

-

Неутрално
  • 69
  • 15:45
  • 11 мар, 2010

Само за протокола - случайно знам, че добива на черен хайвер в целия каспийски басейн е 100% забранен. Добива, покупко-продажбите, консумацията - всичко. С цел - възстановяване на популацията. При това руснаците са поели инициативата. Останалите каспийски държави - съдействат - къде повече, къде по-малко.

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

I lived in Canada

Неутрално
  • 70
  • 15:48
  • 11 мар, 2010

А знаете ли само колко идиотски "eкo" организации имат въпросните канадци и какви двулични кампании имат не само за защита на околната среда , но и за какво ли не, а реалността им е мноооооого по-различна.
Идеята е да се унищожава по възможност чужда природа (а не великата канадска, за да им е чисто и хубаво на тях) и да се ос**ра целия останал свят.
страхотно лицемерие и двуличие, а за тюленското месо-дано им приседне -снимките говорят сами по себе си!

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

johnatan-livingston

Рейтинг: 930 Неутрално
  • 71
  • 15:49
  • 11 мар, 2010

1во: адски извегско е да ги убиват по такъв начин (не само тюлените, но и дефлини, китове, свине и всички останали)
2ро: темпото, с което се изтребват е по-голямо от темпото, с което дивите животни успяват да се възпроизведат

трябва ли да се наруши еко-баланса или да изчезне безвъзвратно още един животински вид за да има засищане на бездънния човешки търбух?

Smile and the world smiles with you.Fart and you stand alone.

Оценка
-5 +9
 
Анонимен потребител

ВИВА ВЕГЕ!!

Неутрално
  • 72
  • 15:49
  • 11 мар, 2010

ако става въпрос, и човешкия организъм убива всяка секунда милиони бацили и микроби, защото иначе ще се случи обратното, но все пак, за мен един микроорганизъм не е на нивото на едно прасе, делфин, ... / поздрави

Оценка
-6 +5
 
Анонимен потребител

Чукча до ТИРЕ 69

Неутрално
  • 73
  • 16:01
  • 11 мар, 2010

Само за протокола - ЛЪЖЕШ!!!
От 1.януари в Алкашстан е ЗАБРАНЕНА ПРОДАЖБАТА (а не добивът!!!) НА ЕСЕТРОВ ЧЕРЕН ХАЙВЕР!!!

Подчертавам - ЕСЕТРОВ!!!
Т.е. законът дава възможност на рибата ЕСЕТРА ДА НЕ ИЗЧЕЗНЕ ОТ ЛИЦЕТО НА ЗЕРМЯТА!!!
Защото за да се "добие" черния хайвер - РИБАТА СЕ УБИВА!!! И то точно С ЧУКОВЕ В ГЛАВАТА!!!
Та по този начин се СПАСЯВА ЕДИНСТВЕНО ЕСЕТРАТА!!!

Но за съжаление есетровия черен хайвер е само ЕДИН ОТ МНОГОТО черни хайвери доУбивани от алкохолиците!!!
Ето ти малко справка:
http://www.liveinternet.ru/community/3226371/post108998868/

Ако НЕ ЗНАЕШ какво е БЕЛУГА - потърси в уикито!!!

ТОЗИ ВИД СЕ УБИВА за да се продадат 1-2- кг ХАЙВЕР!!!
За да могат европейците ПРИМЛЯСВАЙКИ ЧЕРЕН ХАЙВЕР да "заявят" НЕ НА КАНАДСКОТО!!!

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

dady

Весело
  • 74
  • 16:14
  • 11 мар, 2010

До коментар [#66] от "VеnRus 2008":

ПРЕДЛАГАМ да им изпратят чумите Ащън и Бокова да им пеят приспивни песни.

Така "бедните" тюленчета че умират в съня си от мозъчен кръвоизлив.

А тия дето са пили кафе, просто ще давят във собствената си кръв и за да си спестят мъките ще си чупят главите в леда.

Оценка
-4 +1
 
Анонимен потребител

dady

Весело
  • 75
  • 16:17
  • 11 мар, 2010

До коментар [#70] от "I lived in Canada":

Пич навсякъде е така. Просто съвременната цивилизация се гради на ЛИЦЕМЕРИЕ.

Споко.

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

Jab4o

Неутрално
  • 76
  • 16:22
  • 11 мар, 2010

Хора недейте да пишете глупости от сорта на "Канадците нито са гладни, нито са лишени от ресурси". Става дума за местното население - ескимоси и пр., за които това е начин на живот. Те така оцеляват, ядейки и продавайки месото.

Това е все едно някой датчанин да дойде в България и да каже "Ей тия варвари какъв мръсен ток от лигнитни въглища (ТЕЦ Марица Изток) произвеждат! Ние в Дания от вятър си го правим, а тези я ги виж!" И после да ни спрат тока, или да ни забранят да го изнасяме. Реално това, което ние правим в Марица Изток в границите на ЕС е много по-вредно за планетата от това което правят ескимосите в Канада. Ама нали тюленчетата с сладки...

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

Alien

Рейтинг: 1092 Неутрално
  • 77
  • 16:25
  • 11 мар, 2010

До коментар [#67] от "VеnRus 2008":

Това е друг въпрос. Не знам. Но истината е, че европейците само се чудят как да го извадят голям пред САЩ и Канада, които са им единствените естествени съюзници и никога не са ги предавали. А оставят някакъв малоумен мангал от Северна Африка да им се подиграва. Що не въведат санкции срещу Китай заради робските условия на труд и нарушаването на човешките права? Дразни ме не толкова каузата, колкото лицемерието и страхливостта. В Иран убиват жени с камъни, обаче "Тотал" е там, нали?

Оценка
-4 +11
 
Анонимен потребител

Глас космически

Неутрално
  • 78
  • 16:27
  • 11 мар, 2010

Шест милиарда ненаситни сапиенса - всичките лакоми и алчни. И се размножават като мишки. А Земята не расте - стои си със същият радиус.

Оценка
-3 +6
 
Анонимен потребител

Косатка

Любопитно
  • 79
  • 16:35
  • 11 мар, 2010

До коментар [#78] от "Глас космически":

Верно ли? Лелеее, я веднага вземи мерки, помогни с каквото можеш на бедната планета, отърви ни от себе си.

Оценка
-6 +3
 
Анонимен потребител

анани

Неутрално
  • 80
  • 17:12
  • 11 мар, 2010

в хуманните кланници на Западна Европа няма кървава диря върху белия сняг.Вурстчетата ги правят сигурно не от животни.Кво се правите бе?Еднакво гадно е да се трепе бройлер и син кит, угоена свиня и слон.Всичкото е живо същество, твар Божия.Ама това ни е храната - месоядни сме.Във Франция ядат коне, а в Китай всичко , което пълзи, ходи, плува и лети.Хората си харесват тюленско , в културата им е.Ако ги гледаха във ферми и ги трепеха хуманно дали ЕС щеше да си трайка?

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

hm

Неутрално
  • 81
  • 17:22
  • 11 мар, 2010

До коментар [#9] от "Отврат":

Те и талибаните така ги надъхват с гледане на филмчета ... но това е друга тема.
Ако става въпрос за отврат, това е коридата която се разиграва например в Испания - в самата Европа. Горкото добиче го трепят на почивки при това не за да се нахранят а за чисто удоволствие!

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

Точно така

Любопитно
  • 82
  • 18:02
  • 11 мар, 2010

Веднага да се наложи ембарго над ЕС за нехуманно и жестоко провеждане на кориди с бикове!
Да му се и на лицемерите..

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

Нещо подобно

Любопитно
  • 83
  • 18:58
  • 11 мар, 2010

"Ето известните думи на пастор Мартин Нимолер за начина, по който нацистите успяха да завладеят цялото общество: "В Германия нацистите най-напред се разправиха с комунистите. Аз не се противопоставих, защото не съм комунист. После се разправиха с евреите. Пак не се възпротивих, защото не съм евреин. След това разгромиха профсъюзите. Аз не се противопоставих, защото не съм профсъюзен деец. Тогава се заеха с католиците. Не казах нищо, защото не съм католик. Накрая дойдоха за мен и тогава вече не бяха останали хора, за да ме защитят".

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

x-Веган-x

Неутрално
  • 84
  • 19:37
  • 11 мар, 2010

Спрете да ядете месо!!! Бойкот на алчните месари и месната индустрия! Ако истински обичате животните! Те не са храна, а наши приятели. Куче=Коте=Пиле=Куче=Прасенце=Теленце!
Това са живи невинни същества! Те не заслужават да бъдат изяждани, а се нуждаят единствено от Любов!
Гледайте филма Earthlings (Земляни)
и се замислете! Погледнете на живота по друг начин!

Оценка
-7 +4
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 4050 Неутрално
  • 85
  • 20:01
  • 11 мар, 2010

До коментар [#81] от "hm":

На коридите в Испания, биковете ги дрогират, преди да ги пуснат на арената, за да не изпитват болка и да не страдат.

"Ако не спрем имиграцията заради политическа коректност, ще изгубим Европа" - Герт Вилдерс

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

Гоце

Неутрално
  • 86
  • 20:06
  • 11 мар, 2010

аз бих хапнал Архар

 
Анонимен потребител

Canadian ass

Неутрално
  • 87
  • 20:09
  • 11 мар, 2010

Малоумни варвари!

http://e-castig.com/index.php?r=jHuJ

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

В ЕС все почече изтрещават

Неутрално
  • 88
  • 20:55
  • 11 мар, 2010

Естествено, че е нехуманен става въпрос за животни

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

смехурковци

Неутрално
  • 89
  • 21:19
  • 11 мар, 2010

Канадците винаги са били палячовци. Имат стандарт единствено благодарение на съседството си със САЩ. Така че ще накривят шапката на Европа с тази ненужна, показна акция. Аз не съм вегетарианец, но смятам че в 21 век има цивилизовани начини за осигуряване на прехрана. Това да ходиш по леда и да трепеш с пръчка тюленчета не се вписва в цивилизоваността.

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

Ицо Президент

Неутрално
  • 90
  • 21:35
  • 11 мар, 2010

Мааама ви гладна канадска.... Премръзнали нещастници.

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

АААААААААААА

Весело
  • 91
  • 21:56
  • 11 мар, 2010

Мого тревопасни тук, бееее. Мого. Трябва да разчистваме

Оценка
-6 +3
 
Анонимен потребител

Alex, Toronto

Неутрално
  • 92
  • 08:02
  • 12 мар, 2010

Аз живея в Торонто, Канада (Канада се пише с главна буква на български, доколкото е име на държава). Вегитарянец съм така че яденето на месо не ме засяга пряко, независимо от какъв произход е.

Баща ми беше ветеринарен лекар (в България) и това е една от причините да съм вегитарянец. Аз не съм гнуслив но веднъж отидох с баща си в Родопа - Ст. Загора; разгледах от любопитство цялата поточна линия и до края почти щях да повърна. Нагледал съм се на всякакво отношение към животни.
Изобщо не виждам смисъла да говориш за защита на чуждите тюлени, след като ядеш невъобразимо количество месо от животни, които през целия си живот са изтезавани. Представете си един бройлер, който малко след излюпването си е поставен в клетка от която го вадят ... за да го заколят и др. подобни примери.
Западноевропейците са на първо място по консумация на месо заедно с американците.
А за Канада този лов е начин на живот от хилядолетия в тези северни ширини. Дали европейците ще спосорират ескимосите с говеждо и пилешко? Там на север няма нищо освен лед и сняг и за да има идея за самостоятелно съществуване трябва да се ловува. Белите мечки са разрешени за лов от ескимосите, но не и от хората, които идват от юг (такива като Гоце - просто да пострелят).
В Канада животните са така добре защитени та че и идея си нямате. Могат да ме осъдят да лежа в затвор ако не си гледам добре котката или кучето.

Така че от всичко до тук написано според мен излиза че проблемът е икономически - дай да бойкотираме канадците че да подобрим нашата икономика. Е, канадската икономика си е добре и без европейците и канадския долар в скоро време ще се изравни с американския (вече е 98 американски цента а прогнозата е до лятото да е 1.02).

Изобщо светът е пълен с лицемерие (тук също го има в изобилие) и най-вече с личен интерес.

Пита ли се някой защо Европа не бойкотира Япония, където избиват масово делфини (много по-интелигентни животни от тюлените)?

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

22

Неутрално
  • 93
  • 09:05
  • 12 мар, 2010

...KYMATICA !!!
The Cove !!!
Гледайте ги задължително. Втория е с "Оскар" за документално кино от 2010 г.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

до 92

Неутрално
  • 94
  • 09:11
  • 12 мар, 2010

Напълно съм съгласен с теб! Обаче яденето от хилядолетия може и да го е имало, но не и в такива размери като сега. Въпреки това си прав!
Поздрави от България

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

екопич

Неутрално
  • 95
  • 09:51
  • 12 мар, 2010

Повече от два вида растения или животни изчезват в Англия всяка година, а стотици други са сериозно застрашени от изчезване, показва ново проучване, цитирано от британския в. "Гардиън".

В доклада "Загубен живот: изчезналите и застрашени видове в Англия" на правителствената агенция Natural England експерти посочват, че огромната част от близо 500 биологични вида са изчезнали в Англия през последните два века. За сравнение естественият темп на загуба на биоразнообразие, т. е. преди индустриалните революции, е бил един вид на всеки 20 години.
Според проучването скоростта, с която планетата губи от своето естествено разнообразие от флора и фауна, ще продължи да бъде застрашително висока. 943 други вида са изправени пред същите фактори, довели до измирането на вече изчезналите видове. Като такива причини в доклада са посочени ловът, замърсяването на околната среда, индустриализацията, лошото управление на земите, инвазивните видове и промените в климата. Данните в доклада свидетелстват за съществуването на 55 000 известни биологични вида в Англия.

От Natural England настояват за промяна в работата по опазване на биоразнообразието – те искат въвеждане на целеви схеми за опазване на конкретни видове, по-добра охрана на защитените територии и по-добро управление на земите извън защитените зони, каквито са например земеделските площи и нивите.

Наскоро Европейската комисия се зае с нова стратегия за спиране на загубата на видово разнообразие - цел, която Брюксел призна, че далеч не е постигната в първото десетилетие на века, каквито бяха първоначалните заявки. Генералната асамблея на ООН пък обяви 2010 г. за Международна година на биоразнообразието.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Canada Dry

Неутрално
  • 96
  • 09:53
  • 12 мар, 2010

Поддържам политиката на Канада, не защото съм и канадец, а защото обратното е евтина демагогия и лицемерие.
Защо хората по света не пресанат да колят агънца, прасенца и теленца, БЕ, лицемери питам аз!?!?!?!?!?!?!
Защо за някой в България това е нормално, а е ненормално да се убие тюлен?!?!?!?!
Лъжа е също ,че Канада унищожава биологичен вид!
Напротив, преди години беше въведено ограничение в улова на тюлени и веднага количеството на някой видове риба, с които тюлените се хранят, дръстично намаля.

Оценка
-5 +3
 
Анонимен потребител

BatBoy4enec

Неутрално
  • 97
  • 14:36
  • 12 мар, 2010

Трагедията на 21 век. Дискусия за това как да се убиват животните. Ако не си нахраниш мутиралата болонка влизаш в затвора, в същото време можеш хуманно да сръфаш едно бургерче. Те телетата и прасетата в "цивилизования" свят сами, доброволно и щастливо стават на пържоли...ТЪПОТИЯ!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 98
  • 18:24
  • 12 мар, 2010

Добре,те убиват тюлените,ами да кажем онзи ден гледах предаване за Германия,в което се говореше за невероятни блюда от еленско...Да не би елените да са по-грозни и непривлекателни от тюлените?В България се предлага и месо от кенгуру,то да не би също да е непривлекателно животно?Лично аз не бих яла от нито едно от трите,но трябва да се уважават специфичните традиции на всяка една държава.Била съм в Канада и това е една невероятна страна,не съдете само по тази статия за нея.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

johnatan-livingston

Рейтинг: 930 Неутрално
  • 99
  • 15:29
  • 13 мар, 2010

в крайна сметка всичко се свежда до едно - възприемаме себеподобния си вид като най-интелигентен, цивилизован и развит на Земята, но стане ли дума за задоволяване на (спорни) нужди просто търсим жалки и евтини оправдания за действията си.

а когато един индивид има ясното съзнание, че за действията му няма да се търси сметка, всични негови най-тъмни страни излизат наяве. и това е много тъжно за него, който се смята достигнал висша форма на съществуване...

Smile and the world smiles with you.Fart and you stand alone.

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент