Регистрация
26 юни 2010, 14:01
Тази статия е част от темата "Финансовата криза".

Румъния вдигна ДДС от 19 на 24 процента

Последна промяна в 14:01 на 26 юни 2010, 4485 прочитания, 65 коментара
Румънското правителство реши на извънредно заседание днес да повиши ДДС от 19 на 24 процента, а плоският данък, който е 16 процента, да остане непроменен, съобщи румънският премиер, цитиран от БТА.

Членовете на кабинета на премиера Емил Бок се събраха днес на извънредно заседание, за да обсъдят нов вариант на мерките за намаляване на бюджетните разходи, след като вчера Конституционният съд отхвърли разпоредбите, предвиждащи намаляване с 15 процента на пенсиите и преизчислението на специалните пенсии на магистратите.

"Не мога да скрия дълбоко си разочарование, че днес повишаваме ДДС. Тази мярка я вземаме, защото е важно да осигурим финансов капацитет. Не е мярка, която смятам, че е добра за Румъния", заяви финансовият министър Себастиан Владеску.

Мерките за бюджетни икономии са нужни, за да бъде сведен бюджетният дефицит до 6,8 процента от брутния вътрешен продукт тази година, което е условие за получаване на нов транш от заема от Международния валутен фонд. Късно снощи МВФ обяви, че отлага решението си за деблокиране на петия транш от помощта в размер на 900 милиона евро за Румъния, докато правителство не приеме нови мерки за бюджетни икономии.
  • Зарче
Етикети
65 коментара
 
Преглед на профил

Yard

Рейтинг: 2023 Неутрално
  • 1
  • 14:03
  • 26 юни, 2010

Съседите падат един след друг.

Оценка
-1 +127
 
Преглед на профил

xmm

Рейтинг: 3360 Неутрално
  • 2
  • 14:04
  • 26 юни, 2010

Бюджетът ще е сведен до минимум,както и броя на населението.
Отнася се и за нас.

Оценка
-42 +36
 
Преглед на профил

lyusien

Рейтинг: 436 Неутрално
  • 3
  • 14:10
  • 26 юни, 2010

Румънците направо ги убиха Това е урок за великите български бизнесмени Ако не си плащат и продължават да мамят 20 % им Д Д С ще стане 24 % Ако не си плащат и мамят с 10 % си плосък данък -Данъка ще стане 20 % Какво искат великите български бизнесмени - най ниските данъци в Европа Просто трябва да бачкат яко и да си плащат данъците

Чаоо Желая ви успех

Оценка
-35 +108
 
Преглед на профил

spas27

Рейтинг: 2063 Неутрално
  • 4
  • 14:20
  • 26 юни, 2010

Басимамамта!

В България на 100 000 човека се падат 610 полицая, а в Румъния 210!

Оценка
-7 +50
 
Преглед на профил

Jivago

Рейтинг: 8 Весело
  • 5
  • 14:20
  • 26 юни, 2010

До коментар [#3] от "lyusien":

Проблемът е, че с тази мярка/вдигане на ДДС-то/ се удрят не само великите бизнесмени но и великия румънски народ.

Оценка
-3 +104
 
Преглед на профил

blue blood

Рейтинг: 492 Неутрално
  • 6
  • 14:21
  • 26 юни, 2010

Шшшт! Тихо да не чуе Бойко!

В опита гори заблудата

Оценка
-18 +63
 
Преглед на профил

Bulgarische Motoren Werke

Рейтинг: 2103 Гневно
  • 7
  • 14:21
  • 26 юни, 2010

Само нашите да не вземат сега да се оправдаят с румънците и да вдигнат ДДС.

Бюрократичен (законов) геноцид - индиректен геноцид чрез малоумни закони и задушаваща бюрокрация

Оценка
-7 +74
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 101 Неутрално
  • 8
  • 14:21
  • 26 юни, 2010

Просто южните страни много мамят и критя данъци. Не само Румъния и Гърция дори такива страни като Италия и Португалия. Същото се отнася и за Б-я! А най-притеснителното е че Б-я има най-ниските данъци в целия ЕС! Представете си щом токива страни като Влеикобритания вдигат ДДС с 3 процента какво ни очаква нас?

Оценка
-17 +46
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 101 Неутрално
  • 9
  • 14:23
  • 26 юни, 2010

До коментар [#6] от "blue blood":

Бойко е популист. Затова до последно ще избягва вдигането на данъци! Но пробелам е че НЕ прави реформи. А без здравна пенсионна и административна реформа ТОВА Е НЕИЗБЕЖНО! Сега последно есента щели да правят здравната и пенсионната реформа. А административната от 1 януари.......ГОЛЯМОТО ОТЛАГАНЕ!

Оценка
-8 +77
 
Преглед на профил

spas27

Рейтинг: 2063 Неутрално
  • 10
  • 14:26
  • 26 юни, 2010

Ако остискаме, ще трябва да се построи паметник на Валутния Борд и правителството на Иван Костов!

В България на 100 000 човека се падат 610 полицая, а в Румъния 210!

Оценка
-19 +108
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 101 Неутрално
  • 11
  • 14:31
  • 26 юни, 2010

До коментар [#10] от "spas27":

Без пари отвън не виждам как ще остискаме. Другите с парите на МВФ и заеми не могат се поравят пък камо ли ние. ОСвен ако разбира се правителството тотално спре да издържа образование здравеопазване пътища инфраструктура и т.н.
И всички ние измрев в уникалните дупки по пътищата ни!

Оценка
-26 +17
 
Преглед на профил

Раковски

Рейтинг: 678 Неутрално
  • 12
  • 14:36
  • 26 юни, 2010

Румъния вдигна ДДС от 19 на 24 процента

Това естествено ще доведе до събирателност на около 15%.

Обаче, чуждопоклонните правителства не мислят с главите си, щото друг им нарежда.

Оценка
-35 +21
 
Преглед на профил

nor_tex

Рейтинг: 1288 Весело
  • 13
  • 15:20
  • 26 юни, 2010

България може повече, 25% е едно добро начало

Ако не си Гек,бъди Чук

Оценка
-33 +17
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2359 Неутрално
  • 14
  • 15:49
  • 26 юни, 2010

lyusien - може би бачкаш яко, но май не си много умен - увеличението на косвен данък удря крайния потребител, а не великите бизнесмени. За вторите има едно нещо, дето едни му викат възстановяване, пък други точене. За тях колкото по-висок е косвения данък, толкова по-добре.

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-4 +61
 
Преглед на профил

soho

Рейтинг: 199 Неутрално
  • 15
  • 15:50
  • 26 юни, 2010

До коментар [#8] от "popai":

Имаме си министър за тая работа,казвам го съвсем сериозно.Дали е извънземен или полуизвънземен-няма разлика.Важното е,че досега удържа фронта без заеми и вдигане на данъци.А иначе прогнози може да дава всеки на воля,както му скимне-пак няма разлика.

Оценка
-13 +30
 
Преглед на профил

Noname

Рейтинг: 466 Неутрално
  • 16
  • 15:59
  • 26 юни, 2010

Добре са дошли да пазаруват в БГ на по ниски цени!!!!

Оценка
+72
 
Преглед на профил

Forrest Gump

Рейтинг: 837 Неутрално
  • 17
  • 16:01
  • 26 юни, 2010

скоро и у нас!

Истината ни прави свободни.

Оценка
-33 +6
 
Преглед на профил

dosetliv

Рейтинг: 874 Весело
  • 18
  • 16:02
  • 26 юни, 2010

Това е добра новина за братския румънски европейски народ! Означава, че БВП ще им се повиши с 4,2%

Оценка
-21 +11
 
Преглед на профил

SeoKungFu

Рейтинг: 1504 Неутрално
  • 19
  • 16:12
  • 26 юни, 2010

Популист синоним ли е на loser, или просто са сходни по значение, като резултат ? ...

~ Happy people are loving. Fearful people are busy with other things. ~ >>> Using governmental force to impose vision on others is intellectual sloth ! <<<

Оценка
-15 +12
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 20
  • 17:02
  • 26 юни, 2010

До коментар [#1] от "Yard":Незнам, но си мечтая и България да "падне" като Румъния?! Инвеститори - в Румъния - Рено, Нокия, ЧЕЗ, Бехтел...; в България - офшорката на царските юпита в БТК, офшорки в безброй молове,...А забравих, ЧЕЗ, ама нещо май ще ги пъдят ....

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-20 +24
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 21
  • 17:03
  • 26 юни, 2010

До коментар [#5] от "Jivago":С 30% по-високи заплати от още по-великите българи?!

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-20 +15
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 22
  • 17:08
  • 26 юни, 2010

До коментар [#20] от "BBC":Царските бандити и соросоидите хрантутници ме почнаха с минусите ... Само дето след десет години тяхно вършеене из България е пълна гробница!

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-26 +18
 
Преглед на профил

g_t_jonathan_hoag

Рейтинг: 3705 Неутрално
  • 23
  • 17:14
  • 26 юни, 2010

Мдаааа....
Мечката играе у съседите.

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy My brothers. Ezekiel, 25:17

Оценка
-1 +39
 
Преглед на профил

rosko74

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 24
  • 18:10
  • 26 юни, 2010

И в Унгария са с вдигнато ДДС - 24 % от 2010

Оценка
+33
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 25
  • 18:22
  • 26 юни, 2010

Е,това сега щеше да е у нас,ако СерГей акбар,беше останал на власт! Той беше докарал нещата до средата на миналата година до 2,5 милиарда дефицит / в т.ч. и неплатените сметки на своите фирми!/ уж "българския бизнес". АНАТЕМА!

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-12 +37
 
Преглед на профил

lim

Рейтинг: 310 Неутрално
  • 26
  • 19:04
  • 26 юни, 2010

Не вярвах, че може да има по лошо управление, но животът, както винаги ни опровергава.

Оценка
-10 +23
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3314 Весело
  • 27
  • 19:09
  • 26 юни, 2010

На рок ши букурие тут циган ла пушкарие.......

Оценка
-7 +11
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 889 Неутрално
  • 28
  • 19:14
  • 26 юни, 2010

Кризата в съседите ни тепърва ще набира скорост както в Гърция, така и в Румъния! Това е така наречения втори етап на кризата или проблема на държавните дългове, у нас за щастие подобен проблем за сега няма! Ще се орязват социални придобивки, пенсии, ще се вдигат данъци! Това у нас не е толкова наложително, тоест възможно е ние да минем и без такива мерки, а това от друга страна би могло да концентрира инвестициите у нас! Разбира се, това е оптимистичен поглед на нещата и дано правитеслтвото се справи с еврофондовете, това е най-важното в момента.

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-8 +37
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3314 Весело
  • 29
  • 19:41
  • 26 юни, 2010

Румънците преминаха през подобен период по времето на Чаушеску: След 1970г. натрупаха огромни/за времето/ дългове от над 20 млрд.долара, с които индустриализираха страната. Част от които бяха за внос на потребителски стоки, които бяха дефицитни в целия соцлагер - кафе, банани, китайска конфекция....По този начин румънския кондукатор искаше да се изфука, че добре управлява страната, да покаже "предимствата на социализЪма"......Ето виждаме, че сега има подобен процес, но разбира се при друга ситуация: В последните години румънците се юрнаха да пътуват по чужбина, да вземат кредити за скъпи автомобили и луксозни жилища.......

Оценка
-2 +29
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 30
  • 19:54
  • 26 юни, 2010

До коментар [#28] от "nqma zna4ka koi":Просто в България ще се настани фалитът! Първо "бизнесът", после държавата!

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-23 +10
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 889 Неутрално
  • 31
  • 20:14
  • 26 юни, 2010

До коментар [#30] от "BBC":

Това е най-песимистичния вариант и то при положение, че няма никакъв напредък с еврофондовете, които трябва да са катализатора за преструктуриране на икономиката. Вече ни посочиха хората възможности в туризма поради характерните условия, които предлага страната ни както и в земеделието, което може да има голям ръст в следващите години. Колкото до фалиращия "бизнес" според мен е крайно време вече да фалира, да изчезне тази междуфирмена задлъжнялост, което е една от патериците в колелото, оттам ще тръгне и кредитиране и всичко...

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-13 +13
 
Преглед на профил

lyusien

Рейтинг: 436 Неутрално
  • 32
  • 20:21
  • 26 юни, 2010

До № 14
Слушай пич Аз рядко отговарям на глупаците -още по вече на анонимните - верно е че Д Д С го плащат крайните потребители но рязкото увеличение на Д Д С както е в Румъния ще повиши значително цените на стоките и продажбите на фирмите рязко ще паднат Това значи че ще паднат приходите им и от там печалбата им Това рязко ще влоши икономическото им състояние Верно е че с повишения Д Д С ще се повиши желанието на измамниците да точат Д Д С и това ще влоши приходите в Бюджета а това значи по-малки пенсии помощи заплати на държавни служители Това ще намали още по-вече потреблението и продажбите на фирмите и тяхното икономически здраве Така че ако имаш малко мозък направи си заключението

Чаоо Желая ти успех

Оценка
-5 +26
 
Преглед на профил

werginija

Рейтинг: 276 Весело
  • 33
  • 20:28
  • 26 юни, 2010

Макроикономическите рамки са за големите-ние, дребните, сме само плагиати.

Оценка
-10 +2
 
Преглед на профил

k73

Рейтинг: 455 Неутрално
  • 34
  • 20:42
  • 26 юни, 2010

Стртегията на изплуване над съседите е развита от същите интелекти, които предложиха валутния борд.В момента тях слуша министър председателя.Основното сега е не вдигане на ддс ,а запушване на пробойните направени от дуган за унищожаване на държавата,нормализиране работата на държавните органи ,съкращаване на паразитния административен апарат,преминаването от престъпно забогатяване към капиталистически меничмънт.

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 35
  • 20:43
  • 26 юни, 2010

До коментар [#31] от "nqma zna4ka koi":

Не е само междуфирмената задлъжнялост.Структората на българския бизнес е сбъркана. Българският бизнес е еманация на разбирането на българските "бизнесмени" че "печалбата требе да е 100% иначе ме нема". И поникнаха хотели,и хотели и хотели,и ресторанти,и механи и механи и механи! И бизнеса се "механизира". Е,тоя "механизиран" бизнес трябва да се остави да фалира! Та се отгледа друг,свързан с високите технологии, новаторството и технологии на бъдещето!...Размечтах се...ама дано !!!

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-5 +32
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3314 Весело
  • 36
  • 20:49
  • 26 юни, 2010

"Българският бизнес е еманация на разбирането на българските "бизнесмени" че "печалбата требе да е 100% иначе ме нема"....Допълвам: Българския бизнес разчита само на държавните поръчки!? Иначе нашите "бизнесмени" ги пиши умрели.....Затова са толкова поврътливи и са на принципа "наште паднаха от власт, наште дойдоха"...

Оценка
-2 +35
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 846 Весело
  • 37
  • 21:04
  • 26 юни, 2010

Ами хора, които са висели само в кръчмите, естествено, че ще направят кръчми. Ако бяха седели в Станфордския университет, например, щяха да развиват модерни технологии.

«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverb

Оценка
+35
 
Преглед на профил

Само Левски

Рейтинг: 986 Неутрално
  • 38
  • 21:14
  • 26 юни, 2010

Румънското правителство реши на извънредно заседание днес да повиши ДДС от 19 на 24 процента, а плоският данък, който е 16 процента, да остане непроменен, съобщи румънският премиер, цитиран от БТА.


БОЙКО ДА ГЛЕДА СЪСЕДИТЕ. ТЕ ВДИГАТ КОСВЕНИТЕ ДАНЪЦИ, А НЕ ПРЕКИТЕ ДАНЪЦИ. ПРЕКИТЕ ДАНЪЦИ ЗАСИЛВАТ КРИЗАТА ДВОЙНО.

Оценка
-10 +11
 
Преглед на профил

tur671

Рейтинг: 373 Неутрално
  • 39
  • 21:33
  • 26 юни, 2010

днес бях на морето ,хотелите са пълни с румънци с нови коли ,цените на хотелите са поне 2 пъти по високи от миналата година и места почти няма -в св констанитин обиколих наколко хотела докато си намеря стая,изобщо не личи да са в криза ,на дунав мост новите им коли на колони вървят към морето и обратно ,никак не е зле да им дигнат данъците ,но въпреки това смятам ,че тази година ще е най успешна за посл 10 за нашия туризъм ,при тях просто няма хотели ,а тук стая която беше 100 лв сега е 400 лв тук ,това са огромни приходи за нашата страна и трябва само дянков да си организира хората за по качествени проверки и за събиране на данъците и няма да се стигне до проблемите на комшиите

Оценка
-15 +17
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3314 Весело
  • 40
  • 23:24
  • 26 юни, 2010

.."на морето ,хотелите са пълни с румънци с нови коли"....Не пиши на ангро?!

Оценка
-3 +13
 
Преглед на профил

stenli1

Рейтинг: 2406 Гневно
  • 41
  • 23:59
  • 26 юни, 2010

До коментар [#25] от "lz2":

Това не е вярно. Проблемите на Румъния и Унгария дойдоха от ръстовете на разходите за заплати, доста повече отколото би бил устойчивия темп на такъв ръст. Точно предишното правителство устоя на натиска за по-високи разходи за заплати на работещите в бюджетната сфера и спести такива проблеми. Тогава, шушумигата ББ, поддаде и даде начало на такъв натиск и вдигна заплатите на шофьорите в градския транспорт (даже малоумника каза, че ще стачкува заедно с тях, въпреки че им е работодател). А сега като премиер, прави същите грешки и предвижда такива увеличения на разхоите в бюджета за 2010.

Оценка
-15 +12
 
Преглед на профил

werginija

Рейтинг: 276 Весело
  • 42
  • 01:16
  • 27 юни, 2010

Е, не става само с име, в България има и ЕГН-от оня свят, Найденов.

Оценка
-6 +1
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5172 Неутрално
  • 43
  • 02:14
  • 27 юни, 2010

Изтрещяла работа. Те имаха ниска събираемост и преди повишението. А след - явно са го подкрали през просото

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

JediMonster

Рейтинг: 827 Неутрално
  • 44
  • 06:14
  • 27 юни, 2010

До коментар [#8] от "popai":

............Представете си щом токива страни като Влеикобритания вдигат ДДС с 3 процента какво ни очаква нас? .........................

Да оточним Англия не вдига ДДС връща го на ставката преди кризата. А като антикризисна мярка го намали! Затова не дей да лъжеш така !!!!

Силата ще ти даде свобода!

Оценка
-1 +17
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3156 Неутрално
  • 45
  • 08:05
  • 27 юни, 2010

До коментар [#28] от "nqma zna4ka koi":

Правилно. Сега трябва да отдадеш заслуженото на "виновниците" за липсата на държавни дългове и приличния размер на линейните разходи на фиска. Не на Дянков и малоумния му началник. таман три правителства преди тях свършиха тази работа. Румънците живяха пет години на широко, а сега ще трябва да платят сметката. Не само те. В България проблемите са други. Най-вече в тоталната неграмотност на икономическия екип от кабинета. Дори и фискалната консолидация за която говори от една година Дянков е химера, защото дебилът грам не разбира от макроикономика..

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-11 +16
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 46
  • 09:33
  • 27 юни, 2010

До коментар [#45] от "Graf":

Ти пък , какъв граф си? Характерно за вас-бившите свинари и овчари,е да се кичите с какви ли не звания и титли,ама без да имате,каквото и да било общо с тези титли! Даже,не проумявате,че времето ви изтече! Бавно,ама много бавно проумявате,че повече на власт няма да дойдете!И злобеете! Но и това няма да ви помогне! Кажете "Сбогом"на историята !

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-7 +10
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2936 Любопитно
  • 47
  • 09:57
  • 27 юни, 2010

ако правителството не вдигне никакви данъци и акцизи до края на мандата си, успее да повиши събираемостта на досегашните, предприеме здравна и пенсионна реформа, в края на 2012-та румънците ще ни завиждат със сигурност, а тяхното ДДС и 30% да стане, няма да напълни хазната им. От Букурещ до Русе няма и 80 км, и в момента на север от Варна е бъкано с румънски коли - в чия хазна влиза ДДС-то, което те плащат в Б-я?

low riders team

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3156 Неутрално
  • 48
  • 10:42
  • 27 юни, 2010

До коментар [#46] от "lz2":


Натурален граф, от Софето съм.
Не мога да разбера само, що се нервите, като някой ви каже че сте влюбени в малоумници..
Споко бе цървул. Тя, любовта, е сляпа. На всичко се надява и всичко претърпява..
Нещо по темата за дълга и размера на резерваq дето твоите дебили го папат в момента?

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-8 +10
 
Преглед на профил

dobrich

Рейтинг: 3314 Весело
  • 49
  • 10:43
  • 27 юни, 2010

..."От Букурещ до Русе няма и 80 км, и в момента на север от Варна е бъкано с румънски коли".....Комендантче и ти пишеш наизуст? Румънските туристи са налалели доста още от миналата година насам! Такава е статистиката.....В Кипър за турист смятат този, който има най малко 5 нощувки, а при нас всеки преминал границата - да напазарува за два часа???

Оценка
-4 +10
 
Преглед на профил

xmm

Рейтинг: 3360 Разстроено
  • 50
  • 10:50
  • 27 юни, 2010

До №36
Прав си.Играем си на икономика.Но вдигането на ДДС ще бръкне в джоба на публиката,на нас.

Оценка
+12
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 716 Неутрално
  • 51
  • 11:17
  • 27 юни, 2010

Остава да видим при нас дали шайката на Боросов няма да осере положението поради некадърност.
Тулупа Борисов сам е казвал, че от икономика нищо не разбира, дано седи мирно и си цъка тенис с Лечков и Пенев /и двамата престъпници м/у другото/.

Оценка
-9 +4
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 52
  • 12:26
  • 27 юни, 2010

До коментар [#48] от "Graf":

Та у софето да не би да няма свинери и овчари! Напротив Най-са много у сафето,оти там е рЪнЪтЪ.
Относно резерва-той е точно за това! СтаниГей, го разходваше за да облагодетелства свои фирми! Тоя посран задник има очи да се показва пред хора! Ама какво да се прави! ПЕДИ !

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

stenli1

Рейтинг: 2406 Неутрално
  • 53
  • 12:31
  • 27 юни, 2010

До коментар [#52] от "lz2":

ББ всекидневно си показва посрания задник по телевизиите. Явно той е ПЕДИ!

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3156 Неутрално
  • 54
  • 12:41
  • 27 юни, 2010

До коментар [#52] от "lz2":

Много е трудно да разговаряш с радиоточката на ГЕРБ. Резервът се трупа от 12 години, а сега се опапва. Дългът се стопяваше дванадесет години, сега се планира да расте.
Колкото до фирмите.... Актуализацията на бюджет 2008(перата на разходите са публични), която позволи на кабинета Станишев да похарчи около 3.5 милиарда лева свръхизлишък казва друго.. Бяха налети в общините, ББР, разплатени задължения към доставчици и болници, фирми, покрити задължения по оперативните програми за съфинансирането..
А, да не забравя. В кризата Орешарски изкупи държавен дълг. Около 200 милиона долара за книга на цена от 95 цента. Година по-рано цената им беше 1,17 долара. Печалба за държавата - 22 цента. Намали и лихвените плащания на малоумничето от Ловеч..
Спрете да ривете. Други поеха страната в къде по-тежко положение през 1997 година, па не риваха толкова. Ама вие можете само да скимуцате, щото сте като радиоточки. Толкова сте умни. Ако не и по-зле

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 55
  • 12:58
  • 27 юни, 2010

До коментар [#45] от "Graf":Няма голям държавен заем?! Я пак?! Стой и гледай Мими Велчев каква изненада е подготвил за 2011! А тройката бандити каква изненада е приготвила с резерва?! 2011 ще е много "весела"!

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 56
  • 12:59
  • 27 юни, 2010

До коментар [#54] от "Graf": А какво стана със "Сребърния фонд"?! Той дали е реален или виртуален?! Как мислиш?!

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Цецо

Рейтинг: 2072 Весело
  • 57
  • 13:58
  • 27 юни, 2010

До коментар [#55] от "BBC":

Изненадите са за 2013 и 15. Сигурно и те са сред скритите по чекмеджета договори.

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

Цецо

Рейтинг: 2072 Неутрално
  • 58
  • 13:59
  • 27 юни, 2010

До коментар [#56] от "BBC":

Ми дебилчето смята да го прави виртуален. Защото подготви ликвидиране на приходите му. А може и да го изпапка догодина. Щото резерва бил за това. Малоумници.

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3156 Неутрално
  • 59
  • 14:16
  • 27 юни, 2010

До коментар [#55] от "BBC":

Размерът на държавния и държавногарантирания дълг е известен. "Брутният външен дълг на сектор Държавно управление в края на април 2010 г. е в размер на 2854.3 млн. евро (8.2% от БВП), като нараства спрямо края на 2009 г. с 53 млн. евро (1.9%). Спрямо края на април 2009 г. (2604 млн. евро) дългът на сектора нараства с 250.3 млн. евро. Изменението на годишна база се дължи основно на получения от Световната банка през юни м. г. заем за развитие на политиките."
С държавногарантирания дълг отива към 4 милиарда евро. Когато това правителство пое страната то имаше резерви да плати целия публичен дълг. Казано с други думи, за дванадесетте години успахме с много лишения да платим сметките натрупани от комунизма и първата фаза на грабежа. Сега е момента да се замислим, дали трябва да оставяме на децата си нови дългове и нови лишения или малоумниците трябва да бъдат озаптени.
Виж графиката на дълга и тогава може пак да говорим: http://www.stat.bg/bg/indicator/565/

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

Раз печки, раз кюнци

Рейтинг: 1413 Неутрално
  • 60
  • 14:21
  • 27 юни, 2010

До коментар [#46] от "lz2":

Графа е болен човек и медицината все още е безсилна пред тази

изключително тежка и силно заразна болест.

Той е като чумата, няма лек - трябва да се изолира, да му се

отрежат ръцете и езика, а при липса на ефект от лечението -

евтаназия..

" Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "

Оценка
-4 +4
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3156 Неутрално
  • 61
  • 14:24
  • 27 юни, 2010

До коментар [#56] от "BBC":

За фонда питай Дянков. Поне по закон той е председател на Управителния съвет. И Тотю Младенов питай, щото той пък е зам председател.

"През 2009 г. в трансфера на средствата влизат 25 на сто от отчетения по републиканския бюджет излишък за 2008 г. и 90 на сто от отчетните по републиканския бюджет за 2008 г. постъпления от приватизация, намалени със сумата на отчисленията за фонда.

С влизането в сила на Закона за ДФГУДПС е регламентирано фондът да се управлява от Управителен съвет /УС/, който се състои от председател и 8 членове. Министърът на финансите е председател, а министърът на труда и социалната политика е заместник-председател на УС."

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2936 Неутрално
  • 62
  • 21:07
  • 27 юни, 2010

До коментар [#49] от "dobrich":

намалели са, спор няма. ама пак си е бъкано. И за по едно кафе да дойдат, пак са добре дошли както и гърците бяха добре дошли в Сандански за по 1-2 дни от 2003-та докъм 2007-ма, и както ние сме добре дошли на север от Солун едни пари въртим по съседски

low riders team

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

****

  • 63
  • 22:42
  • 27 юни, 2010

Този коментар беше изтрит в 22:42 на 27/06/2010 от неговия автор.

 
Преглед на профил

antikommunist

Рейтинг: 751 Неутрално
  • 64
  • 22:44
  • 27 юни, 2010

До коментар [#45] от "Graf":

Комунистът наистина е едно адски тъпо същество. Ами напълно сте прав, че от 1998-2008 държавният ни дълг до голяма степен намалява и резервът ни се овеличава, но това си има едно съвсем просто обяснение: тогава икономиката ни мина през фаза на силен растеж. Докато сега резервът се "изяжда" по простата причина че сме в криза. И въпреки това сме единствената държава в Европа чиито дълг не се е овеличил. Но да направим малко международно сравнение: До 2008 Румъния има по-ниско ниво на държавен дълг към БВП от Бг
http://www.bundesfinanzministerium.de/nn_53848/DE/BMF__Startseite/Aktuelles/Monatsbericht__des__BMF/2010/04/statistiken-und-dokumentationen/01-finanzwirtschaftliche-entwicklung/tabellen/Tabelle__S15.html
Проблемите им сега идват именно от това че като започна кризата не си овладяха бюджета.
http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Staatsverschuldung_in_Europa.png&filetimestamp=20100426191644
И там новото ни правителство и в частност Дянков постигнаха наистина изключително много за да ограничат бюджетния ни дефицит. А правителството на тройната коалиция се беше хвърлило да харчи като лудо и то в очевидно наставащата криза. А но забравих според Орешарски от пролетта на 2009 кризата щеше да ни отмине. Та същия тоя беше, който постави рекорд по издънен и нереален бюджет (за 2009). Залагаше посред криза на 6% растеж на БВП, 3% бюджетен излишък и върхът на смеха: 10% буфер в бюджета, който от първия!!! ден на годината не се спазваше. Но най-голямото престъпление спрямо бюджета беше двуцифреното вдигане на заплати и пенсии макар че не беше покрито с никакви приходи. Единствената (голяма) грешка на Дянков беше че не актуализира бюджета още като дойде на власт и не отмени предизборните подаръци. Ама как, нали ще навреди на рейтинга на ББ...
И въпреки всичко това имаме един от ниските дефицити в ЕС. Това е постижението на това правителство. Иначе щяхме да сме вече отдавна на дереджето на Румъния с МВФ, намаления на заплати и пенсии и вдигане на данъци.

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

Mai Tai

Рейтинг: 2392 Неутрално
  • 65
  • 23:30
  • 27 юни, 2010

до 29 Добрич
Чаушеско може и да е взел заеми за индустриализация на страната през 70-те, но им го изкара през носа, защото до 89 година всички външни заеми на Румъния бяха погасени с цената на огромни лишения - телевизия, излъчвана 2 часа в денонощието само с речи на Чаушеску, забрана на собствениците на коли да пътуват сами в колите си, а само ако са 4 човека и подобни безумия. Някои по-възрастни румънци още поназнайват български, защото през 80-те масово гледаха БГ телевизия поради липсата на тяхна.

Оценка
+4
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.