Регистрация
07 авг 2011, 13:08

Четвърт милион израелци протестираха срещу скъпия живот

Според полицията във вчерашните походи в Тел Авив, Йерусалим и други градове са участвали поне 250 000 души – повече, отколкото в демонстрациите от предните два уикенда. В 7.7-милионния Израел подобна посещаемост обикновено имат протестите, свързани с въпросите на мира и войната. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

53 коментара
 
Преглед на профил

Дива селянка

Рейтинг: 976 Неутрално
  • 1
  • 13:09
  • 07 авг, 2011

Срина се САЩ-срина се Израел. Ефекта на доминото. Арабска революция.

Оценка
-33 +33
 
Преглед на профил

flint.

Рейтинг: 409 Неутрално
  • 2
  • 13:11
  • 07 авг, 2011

Само ние стоим, и си се радваме. .. и сме доволни и щастливи...

Оценка
-10 +52
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5868 Неутрално
  • 3
  • 13:16
  • 07 авг, 2011

В демократичните държави има улични демонстрации. Това е нормално. Никой не си и помисля да ги мачка с танкове както е в любимите на българските ислямисти/комунисти арабски държави.

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
-27 +36
 
Преглед на профил

marsena

Рейтинг: 2624 Весело
  • 4
  • 13:18
  • 07 авг, 2011

Срина се САЩ-срина се Израел.- цитат на коментар #1 от “Дива селянка”

Аха...а налъмите ти цъфнаха и вързаха.
Върви да обереш налъмчетата.

Оценка
-25 +32
 
Преглед на профил

skylook

Рейтинг: 0 Весело
  • 5
  • 13:19
  • 07 авг, 2011

До коментар [#3] от "Dehumanizer":

Достатъчно им е като ги мачкат с ниски заплати доживотно!

Оценка
-16 +26
 
Преглед на профил

Цезар

Рейтинг: 1852 Любопитно
  • 6
  • 13:19
  • 07 авг, 2011

Не ги мислете евреите и американците .... парите на света са у тях .... банките са католически и еврейски ...

Оценка
-25 +12
 
Преглед на профил

Славена

Рейтинг: 2288 Неутрално
  • 7
  • 13:20
  • 07 авг, 2011

Няма правителство, което да не се стресне, ако по улиците излязат толкова хора на протест. У нас пък, ако някое съсловие тръгне да протестира, останалата част от народеца приглася на правителството в оплюването му - колко били алчни, корумпирани, некадърни и нахални.... Затова всички заедно си стоят на дъното.

"Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът

Оценка
-6 +51
 
Преглед на профил

jass

Рейтинг: 214 Неутрално
  • 8
  • 13:24
  • 07 авг, 2011

До коментар [#7] от "Славена":

Мдам, разделяй и владей е стара и изпитана практика на управление.

Оценка
-5 +28
 
Преглед на профил

Sniper

Рейтинг: 1601 Весело
  • 9
  • 13:26
  • 07 авг, 2011

Срина се САЩ-срина се Израел. - цитат на коментар #1 от “Дива селянка”

Айде сега, шибни една пърцуца от кеф заради " кончината " на САЩ и Израел. Това ще ти е радостта за днес.

"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека

Оценка
-23 +30
 
Анонимен потребител

****

  • 10
  • 13:30
  • 07 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 11
  • 13:31
  • 07 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

А БЪ В

Рейтинг: 5080 Любопитно
  • 12
  • 13:34
  • 07 авг, 2011

"Заради бизнес картелите и голямата амплитуда в заплатите..." - позната и изтъркана до болка "картинка"! Само в изградените общества обаче намират равновесните решения...

А БЪ В –СБЛИЖАВАТ и ОТЛИЧАВАТ в един глобален свят...

Оценка
-4 +24
 
Преглед на профил

faeton

Рейтинг: 1924 Неутрално
  • 13
  • 13:35
  • 07 авг, 2011

Нистина е доста скъпо в Израел,дори в сравнение с някои европейски държави.
за едно смотано вино,което нямаше вкус,дадох 100 шекела в евтина кръчма.
Дрехи,обувки и бяла техника са скъпи.
Храната е сравнително евтина.Жилищата-много скъпи.Ама и държавата много строи.И частни фирми.
Но хората там си значт най-добре,фактът,че протестират,е показателен.Държавата е демократична,протести от този калибър са общо взето редки.

The most important things in life are not things!

Оценка
-6 +22
 
Анонимен потребител

****

  • 14
  • 13:38
  • 07 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Весело
  • 15
  • 13:38
  • 07 авг, 2011

От една страна имаме силна икономика, а от друга – големи групи хора, които виждат, че печалбата не достига до тях. Оттам идват раздразнението и протестите", коментира той.

Вижте сега другари,
Печалбата е за акционерите и съдружниците в бизнеса, т.е., за всички онези, които са заложили нещо свое и рискуват, да го загубят. Печалбата не се раздава "на калпак", като канче супа от Армията на спасението.
Същите тези протестиращи другари, в ситуация на икономическа рецесия, биха ли финансирали със спестяванията си, компанията в която работят? Едва ли. Биха се изнизали, като мокра връв, по най-бързия начин. Но когато е за печалбата - я виж, каква опашка са направили.

Оценка
-24 +19
 
Преглед на профил

faeton

Рейтинг: 1924 Неутрално
  • 16
  • 13:49
  • 07 авг, 2011

До коментар [#15] от "joseph_stalin":

Капитализъм,Главнокомандвщ!
Някои хора не искат да го проумеят!

И все пак,има нюанси.Някои капиталистически държави са проумели,че и работническата класа трябва да живее добре,за да не се надигат Маркс и Енгелс от гробовете им.

Капитализъм с човешко лице,ако можем така да се изразим.

Израелският определено е от тях!Израелската държава е социална!
Не съм сигурен,че китайската е!

The most important things in life are not things!

Оценка
-16 +14
 
Преглед на профил

anonimen

Рейтинг: 1421 Неутрално
  • 17
  • 14:01
  • 07 авг, 2011

Евреите експлоатират дори собствените си хора. Невероятно извратен народ.

Оценка
-14 +16
 
Преглед на профил

Славена

Рейтинг: 2288 Весело
  • 18
  • 14:01
  • 07 авг, 2011

До коментар [#15] от "joseph_stalin":

Драги Коба, парите на тези жертвоготовни акционери и съдружници отдавна да са се изпарили, ако ги нямаше онези от "голяма опашка" да бачкат здраво за умножаването им. Вярно, че терзанията на първите дали да си отдъхнат от шумоленето на пари в Дубай, Бахамите, Малдивите или Барбадос са несравнимо по - тежки от грижите на вторите дали ще успеят да си наемат някакво жилище, но все пак...

"Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът

Оценка
-7 +23
 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Неутрално
  • 19
  • 14:03
  • 07 авг, 2011

Някои капиталистически държави са проумели,че и работническата класа трябва да живее добре,за да не се надигат Маркс и Енгелс от гробовете им. - цитат на коментар #16 от “faeton”


Другарю faeton,
Аз също съм за баланс на интересите, между труда и капитала. Враг съм на безогледната алчност и варварската експлоатация.
Но и капиталът трябва да бъде притискан с мярка. Защото иначе мести производството си в Азия и кашира приходите си в офшорни сметки. И тогава няма нито работни места, нито данъци.

Оценка
-7 +18
 
Преглед на профил

Славена

Рейтинг: 2288 Весело
  • 20
  • 14:06
  • 07 авг, 2011

До коментар [#16] от "faeton":

Капитализъ с човешко лице,ако можем така да се изразим.
Израелският определено е от тях!Израелската държава е социална! - цитат на коментар #16 от “faeton”

Palomita blanca, явно критериите на евреите за човешкото лице на капитализма и социалната държава са по-високи от твоите...

"Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът

Оценка
-4 +15
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 3090 Весело
  • 21
  • 14:07
  • 07 авг, 2011

До коментар [#4] от "marsena":

От вчера насам си повече от прекрасна и зла. Ако даваш така скоро ще си враг номер едно на прогресивното човечество

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-12 +8
 
Анонимен потребител

****

  • 22
  • 14:08
  • 07 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 3090 Весело
  • 23
  • 14:08
  • 07 авг, 2011

До коментар [#9] от "sniper":

И ПРЪЖКИ С ЛУК!

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-12 +7
 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Весело
  • 24
  • 14:09
  • 07 авг, 2011

До коментар [#18] от "Славена":

Славенче,
Съгласен съм с теб. Пролетариатът е кокошката, която снася златните яйца. Но тази кокошка, не може да лети - в смисъл, че не е мобилна, като капитала. Капиталът може да изнесе завода в Китай, но кой израелски работник, би отишъл, да работи там?

Оценка
-7 +12
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 3090 Весело
  • 25
  • 14:10
  • 07 авг, 2011

До коментар [#14] от "mafiyata":

На българска есен , продължение на еврейското лято й се вика "куково лято"

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-10 +9
 
Преглед на профил

Славена

Рейтинг: 2288 Весело
  • 26
  • 14:18
  • 07 авг, 2011

До коментар [#24] от "joseph_stalin":

Последната година показва, че и на тези в Азия и Африка започва да им писва и също искат да живеят по-добре. Едва ли тези процеси ще спрат, а и Китай, колкото и да е голям не е в състояние да приюти всички недоволни капиталисти. Какво ще прави капиталът тогава?! Все още е твърде рано да се изнесе на Марс, тъй като засега липсват данни за наличието на марсианци, готови да работят бадева...



"Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът

Оценка
-3 +19
 
Преглед на профил

true

Рейтинг: 1051 Неутрално
  • 27
  • 14:19
  • 07 авг, 2011

Най вероятно финансовите помощи от САЩ „закъсняват“ или пък Германия се „дърпа“ и не плаща.
Но решение има.
Орязване на парите за новите еврейски заселнически колонии и войската, която трябва да ги охранява там.
Ограничаване на военните разходи(макар че тук плащат САЩ и Германия големи суми)

Truth exists, only falsehood has to be invented

Оценка
-6 +12
 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Весело
  • 28
  • 14:23
  • 07 авг, 2011

Какво ще прави капиталът тогава?! Все още е твърде рано да се изнесе на Марс, тъй като засега липсват данни за наличието на марсианци, готови да работят бадева... - цитат на коментар #26 от “Славена”


Предполагам, че тогава нещата ще започнат, да си идват на мястото. Ако вследствие на Глобализацията, се доближат стандартите в заплащането, капиталът наистина, ще започне да се очовечава - поради липсата на друг избор.
И край, с шиенето на тениски за 10 цента на час.

Оценка
-5 +11
 
Преглед на профил

faeton

Рейтинг: 1924 Весело
  • 29
  • 14:25
  • 07 авг, 2011

До коментар [#20] от "Славена":

Кара мия,ми те са си протестирали за много неща-един за заплата,друг- за мир,трети-за армията,не може да се обобщава така лесно.
Смея да се изказвам по темата,просто защото съм бил няколко пъти в еврейската държава и съм видял как се строят държавни жилища.

Що се отнася до моите собствене критерии и нужди-мен ми стига една риза,сламен покрив над главата,за да не ми скрива гледката на тропическото небе нощем и една съквартирантка...

The most important things in life are not things!

Оценка
-2 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 30
  • 14:27
  • 07 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

faeton

Рейтинг: 1924 Весело
  • 31
  • 14:31
  • 07 авг, 2011

До коментар [#28] от "joseph_stalin":

Ми,да,когато другарите китайски капиталисти вдигнат заплатите на работниците си и когато другарите китайски работници се усетят,че има хубави неща и стоки,които да пожелаят,тогава капиталът-тази страшна ламя-ще не ще,ще почне да се връща пак у дома.

И въпросът с американският и европейски дълг ще се реши!

The most important things in life are not things!

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

skylook

Рейтинг: 0 Весело
  • 32
  • 14:34
  • 07 авг, 2011

По евронюз току що правиха анализ на соцпротести. Говори се за над 350 хиляди протестиращи млади хора, които плащат данъци и ходят на военна служба, а живеят мизерно, заради ниски заплати. Израеслски икономист обясни, че става дума за слой от младежта живеещ с 5 пъти по-ниски доходи, отколкото е препоръчителния среден стандарт в израел.
Нещо да се изкажете по въпроса?

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

Славена

Рейтинг: 2288 Весело
  • 33
  • 14:35
  • 07 авг, 2011

До коментар [#28] от "joseph_stalin":
Дано да си прав, но аз нещо не съм голям оптимист, че този процес би се развил безболезнено и в миролюбив сговор между двете страни...
P.S. Коба, кой по-добре от теб знае, че капиталът не се дава без бой?!
До коментар [#29] от "faeton":

мен ми стига една риза,сламен покрив над главата,за да не ми скрива гледката на тропическото небе нощем и една съквартирантка... - цитат на коментар #29 от “faeton”

А през деня ще ловиш риба или ще ловуваш за собствената ти и на съквартирантката прехрана... Каква идилия!

"Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът

Оценка
-2 +12
 
Преглед на профил

skylook

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 34
  • 14:37
  • 07 авг, 2011

До коментар [#31] от "faeton":

В Китай няма да се дигнат заплатите! Те си изравняват стандарта във всички провинции. И да има протести, ще ги смачкат.

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Весело
  • 35
  • 14:42
  • 07 авг, 2011

аз нещо не съм голям оптимист, че този процес би се развил безболезнено- цитат на коментар #33 от “Славена”


Славенче,
Със сигурност няма да се развие безболезнено, но нали знаеш - в историята безболезнени процеси, няма. И чак, когато завършваме една работа ни идва акъла, как е трябвало, да я започнем.

Оценка
-3 +13
 
Преглед на профил

nimrod

Рейтинг: 626 Весело
  • 36
  • 15:06
  • 07 авг, 2011

До коментар [#27] от "true":

Най вероятно финансовите помощи от САЩ „закъсняват“ или пък Германия се „дърпа“ и не плаща. - цитат на коментар #27 от “true”


Ама рзбира се ! Не се и съмнявах , че ще цъфне това "обяснение" !

Оценка
-6 +10
 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Неутрално
  • 37
  • 15:12
  • 07 авг, 2011

В Китай няма да се дигнат заплатите! Те си изравняват стандарта във всички провинции. И да има протести, ще ги смачкат. - цитат на коментар #34 от “skylook”


Уважаеми другарю sky, драги look,
Трудът също е стока и неговата цена се определя от търсенето и предлагането. Недостигът винаги повишава цената, докато свръх-предлагането, я сваля. Другарите от Китайското ръководство, не са толкова глупави, нито пък са такива изверги, за да карат народа си, да работи на безценица, ако в даден момент се усети недостиг на "евтини китайци".
Проблемът донякъде, е и в самата работническа класа, която като не свива своята раждаемост, сама подържа нивото на свръх-предлагане. Но както е казано - всяко нещо с времето си.

Оценка
-3 +11
 
Преглед на профил

Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)

Рейтинг: 6758 Неутрално
  • 38
  • 15:16
  • 07 авг, 2011

Евреите експлоатират дори собствените си хора. Невероятно извратен народ. - цитат на коментар #17 от “anonimen”

УЖАС!!!Сега цитати от недалечното минало, учеха се по политическа икономия във вуз'овете: Какво е капитализъм? Когато човек експлоатира човека. А в социализма е точно обратното!

I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!

Оценка
-5 +20
 
Преглед на профил

skylook

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 39
  • 15:22
  • 07 авг, 2011

До коментар [#37] от "joseph_stalin":

Преповтаряш моите заключнеия. Китайското ръководство не е глупаво, имено затова изравнява стандарта си из цялата китайска територия. Като тръгне да повишава цената на труда, всички заедно ще се изкачат на по-горно социално стъпало. Дотогава няма да има самоцелен скок на заплати обаче.

Оценка
-6 +3
 
Преглед на профил

Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)

Рейтинг: 6758 Неутрално
  • 40
  • 15:28
  • 07 авг, 2011

Говори се за над 350 хиляди протестиращи млади хора, които плащат данъци и ходят на военна служба, а живеят мизерно, заради ниски заплати. Израеслски икономист обясни, че става дума за слой от младежта живеещ с 5 пъти по-ниски доходи, отколкото е препоръчителния среден стандарт в израел.
Нещо да се изкажете по въпроса? - цитат на коментар #32 от “skylook”

Kато дадеш линк - ще се изкажа. Особено за т'ва "слой от младежта живеещ с 5 пъти по-ниски доходи, отколкото е препоръчителния среден стандарт в израел.". Щото през 40+ г в Израел още не съм чувал понятието "препоръчителния среден стандарт в израел", па ти го онесваш и с доходи...един гащи плява ли беше поговорката?

I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!

Оценка
-8 +15
 
Анонимен потребител

****

  • 41
  • 15:41
  • 07 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

true

Рейтинг: 1051 Неутрално
  • 42
  • 15:44
  • 07 авг, 2011

Израелскат държава е социална! - цитат на коментар #16 от “faeton”

Израелската държава „беше“ социална, докато Нетаняху не започна да приватизира почти всичко.
Практически държавата беше създадена от европейските социалдемократи, Бен Гурион,Леви Ешкол, Голда Мейр, Шимон Перес.
Израелският пример показва, че много внимателно трябва да се процедира с „американизирането“ на държавата, особено с приватизирането.

Truth exists, only falsehood has to be invented

Оценка
-9 +11
 
Преглед на профил

marsena

Рейтинг: 2624 Весело
  • 43
  • 16:03
  • 07 авг, 2011

До коментар [#21] от "Karelson":

А, лек бъзик просто...
но трябва често да се практикува, че иначе прогресивните много се разпищолват.

Оценка
-11 +8
 
Преглед на профил

joseph_stalin

Рейтинг: 1377 Весело
  • 44
  • 16:04
  • 07 авг, 2011

Преповтаряш моите заключнеия.- цитат на коментар #39 от “skylook”


Другарю,
Дори и да преповтарям, заключенията ти звучат по съвсем различен начин, когато са произнесени, от другаря Сталин!
/това е в рамките на шегата - да не се обидиш/
Иначе съм напълно съгласен с мнението ти.

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)

Рейтинг: 6758 Неутрално
  • 45
  • 16:26
  • 07 авг, 2011

Moи6е, гледай евронюз! А линкове, дал Бог: - цитат на коментар #41 от “skylook”

Питах за линк относно "бисера" за "слой от младежта живеещ с 5 пъти по-ниски доходи, отколкото е препоръчителния среден стандарт в израел".

ТВ не гледам. А и не са ми нужни художествени преразкази на булгаристански журналЯ превеждащи което са зърнали в чужди медии относно Израел. Чета израелски новини в оригинал, па и познавам нещата в първо лице. И за разлика от българските журналЯ, като те цитират израелски журналист/публицист, аз преди да съм прочел цитата знам какво казва.

I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!

Оценка
-5 +15
 
Преглед на профил

kimba3

Рейтинг: 3267 Разстроено
  • 46
  • 16:36
  • 07 авг, 2011

До # 32-skylook-"Нещо да кажете'' ...
На печатащите кухи американски $-ри Ротшилд и компания им трябва евтино пушечно месо / дори и да е еврейско/ и мътна вода , за да се изсулят като мокра връв след като са окрали света за пореден път!!!
Чувал ли си , как крадците подпалват складове , къщи , че и цели заводи , за да заметат следите си???
Ртшилд и компания играят на едро!!! Те подпалват цели държави, че и целият свят, за да изгорят напечатаните от тях кухи 4-ри в САЩ!!!
Ако си мислиш, че световните войни бяха разпалени от Кайзера и Хитлер - жестоко се лъжеш...Те бяха само средството /кукли на конци/, а парите за разпалването им дадоха именно Ротшилд и компания. Може би не си чувал , че над 70% от двигателите на хитлеристките танкове с които Германия започна войната бяха произведени от "Дженерал мотърс" и закупени с американски заеми???
Днес ядреното оръжие ги възпира от подобни изцепки,за това я карат на локални войни и местни междоусобици, целящи да сринат икономиките на държавите и създадат алиби на кухия американски $.
Колко кухи трилиона $-ра гласува Конгрес на САЩ на чернокожата си марионетка президент??? ДВА!!!
Кой ще ги пълни със съдържание /стоки и услуги/ за да получат реално покритие ??? САЩ???
ДРУГ ПЪТ !!! Аз, ти и тези които в момента вдигат бунтове , или работят като волове по цял свят за жълти стотинки...

Оценка
-13 +8
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Любопитно
  • 47
  • 21:44
  • 07 авг, 2011

Капитализъ с човешко лице,ако можем така да се изразим. - цитат на коментар #16 от “faeton”

Те такова животно НЕМА!

След ВСВ собствениците пуснаха доста гювеч, не заради друго, а за да не стане Европа(а и света) червена. След разпадането на соц системата, вече нямаше пред кого вече да го показват това "човешко лице"(МАСКАТА).

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 48
  • 22:16
  • 07 авг, 2011

Защото иначе мести производството си в Азия и кашира приходите си в офшорни сметки. И тогава няма нито работни места, нито данъци.- цитат на коментар #19 от “joseph_stalin”

Вярно. Но това е така, защото не оставиха естественият прогрес да си изиграе ролята и капитализма да еволюира в социализъм. Капитализма има нужда постоянно да се разширява- инак, ако е ограничен в дадена страна, той неизбежно ще премине в социализъм.

Вместо това, обаче, те предпочетоха да аутсорсват, да консумират като невидяли и да надуват балони. И резултатите са налице. А и сега вече няма на къде да се разширява- ресурсите не го позволяват.

Да живее златния милиард! Ако изобщо оцелее.

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

kimba3

Рейтинг: 3267 Любопитно
  • 49
  • 23:39
  • 07 авг, 2011

Преди малко излезе статия в стндарт , че най-големият кредитор на САЩ , Китай е поискал нова световна валута на мястото на щатския$, която да е по - стабилна от него!!!

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

sheepdog

Рейтинг: 480 Неутрално
  • 50
  • 02:57
  • 08 авг, 2011

Още не мога да повярвам,че това става в Израел,явно нямам добра представа за обществото там...Нито пък ТОВА...
http://www.haaretz.com/jewish-world/redefining-the-jewish-family-1.377443

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

Kaspar

Рейтинг: 1161 Весело
  • 51
  • 03:15
  • 08 авг, 2011

Явно ще им спират на хазарите петте милиарда годишна "военна субсидия" от САЩ и ония усещат дебелия. Ами да си продадат ядрените ракети на Иран си решават проблемите кардинално :О

"I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

sheepdog

Рейтинг: 480 Неутрално
  • 52
  • 03:27
  • 08 авг, 2011

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4101134,00.html

Нещо много неща"завършват"през2012,човек да почне да се чуди...

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

sheepdog

Рейтинг: 480 Неутрално
  • 53
  • 05:17
  • 08 авг, 2011

Сбърках в аритметиката ама се съмнявам някой да забележи.

Оценка
-3 +3
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.