Регистрация
10 ное 2011, 14:43

Лукас Пападимос ще е новият премиер на Гърция

Очаква се новото правителство да положи клетва утре в 14 ч. местно време. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

86 коментара
 
Преглед на профил

Sniper

Рейтинг: 1601 Неутрално
  • 1
  • 14:47
  • 10 ное, 2011

Разгеле решиха комшиите кой ще ги вади от батака.

"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека

Оценка
-3 +58
 
Преглед на профил

VIVA_BG

Рейтинг: 692 Неутрално
  • 2
  • 14:48
  • 10 ное, 2011

Най-после и ако италианците изберат Марио Монти пазарите ще кротнат. Освен това Меркел отрече да е имало каквито и да е разговори за свита версия на еврозоната. Мръсниците от британският Ройтерс само пускат партенки да шашардисват инвеститорите и да прекарват еврозоната. Тъпите британцит накрая ще си получат заслуженото и няма да има кой да им помогне.

БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ БЪЛГАРИЯ !

Оценка
-15 +88
 
Преглед на профил

~

Рейтинг: 1902 Неутрално
  • 3
  • 14:48
  • 10 ное, 2011

Ако това в пазарлъците приключат успешно и в крайна сметка това стане факт ще е добър знак!

Оценка
-2 +33
 
Преглед на профил

cinik

Рейтинг: 3457 Неутрално
  • 4
  • 14:48
  • 10 ное, 2011

Става интересно. Традицията показва, че технократите по-често се провалят. Волята е еднакво важна със знанията. Да си спомним и у нас всичките ни премиери, финансови министри, министри на правосъдието и вице-премиери с научни титли. Беров, Гечев, Орсов, Стоян Александров..

В същото време Март Лаар - историк, на 31 г., Роналд Рейгън - даже няма висше, Царя - школа за фазани (но управлява 5 класи по-добре от онези с титлите)

Оценка
-40 +26
 
Преглед на профил

кинти

Рейтинг: 2674 Неутрално
  • 5
  • 14:48
  • 10 ное, 2011

Кой ще е генерал-губернатор в Гърция е вече проблем само на гърците.

http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8

Оценка
-3 +37
 
Преглед на профил

Twinston Myth

Рейтинг: 2203 Неутрално
  • 6
  • 14:48
  • 10 ное, 2011

От Папандреу на Пападимос - наслука, или поне дано не е "от трън, та на глог"...

А дали "новият им" постарому ще ни използва българите за плашило на дечицата и търбусите елински?

Един ходжа откраднал кравата на един сиромах, изял месото й, а от кожата й направил цървули и раздал ги на сиромасите "за бог да прости" (Хр. Ботев)

Оценка
-8 +20
 
Преглед на профил

Варненски

Рейтинг: 1874 Весело
  • 7
  • 14:49
  • 10 ное, 2011

Гръцката траг(иком)едия продължава! После що самочувствието има било в облаците! Ми и ние да мотаем цял свят като в същото време сме икономически гном и ние ще си го веем горе! Хитри византийци!

Оценка
-8 +35
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3133 Весело
  • 8
  • 14:51
  • 10 ное, 2011

По-добре беше да пробват с Джордж Лукас ...

Оценка
-3 +37
 
Преглед на профил

péro

Рейтинг: 1717 Неутрално
  • 9
  • 14:51
  • 10 ное, 2011

Таман има връзки там!

«Всё! Народ надо менять!»

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

СДС

Рейтинг: 4388 Весело
  • 10
  • 14:52
  • 10 ное, 2011

Я, чичо Андрей май пак уцелил в десятката:
1. " СДС
Рейтинг: 4266 Любопитно4 ное, 2011
До коментар [#10] от "EREBUS":
Папандреу и Самарас следват заедно в САЩ,живеят като студенти в една стая и са приятели от десетилетия !!
..................
Свързва ги общо агентурно минало. Точно затова си мисля, че новият премиер ще е гръцки евопеец, а не американски грък Зорба. И нещата ще потръгнат, както за гърците, така и за Еврозоната.
Според мен новият премиер на Гърция ще бъде
Лукас Пападемос:
наше момче."
2. "СДС
03 ное, 2011
Лукас Пападемос:
He was Vice President of the European Central Bank from 2002 to 2010.
С този май ще може да се мели брашно."

Съюз на Държавните Сигурности Времето е наше! Времето е пари! Парите са наши, времето е Ваше!

Оценка
-9 +20
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1846 Неутрално
  • 11
  • 14:53
  • 10 ное, 2011

Айде да видим сега каква ще я свършат с такова голямо икономическо светило начело....

Оценка
-1 +21
 
Преглед на профил

борко

Рейтинг: 1437 Неутрално
  • 12
  • 14:55
  • 10 ное, 2011

До коментар [#8] от "xm...": Или с Лукас Скайуокър

Този е бил 8 години гуверньор на Гръцката централна банка, а и зам.-председател на ЕЦБ. Демек, на тези институции дето са послъгвали и/или знаели за изопачените икон. данни и отчети. Сега ще видим докъде ще го докара. Дано да овладеят ситуацията!

If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.

Оценка
-3 +32
 
Преглед на профил

aris

Рейтинг: 938 Весело
  • 13
  • 14:57
  • 10 ное, 2011

Дано г-н Пападимос да осигури Папа-не за комшиите, че нещо е под въпрос 15-та и 16-та заплата

Оценка
+27
 
Преглед на профил

BGman1

Рейтинг: 8465 Весело
  • 14
  • 14:57
  • 10 ное, 2011

А дано свърши тази трагикомедия в Гърция че подлудиха целия свят...

الرجل الكبير

Оценка
-5 +24
 
Преглед на профил

Böse plumpschi/ w ban do 06.01

Рейтинг: 677 Весело
  • 15
  • 14:59
  • 10 ное, 2011

До коментар [#1] от "Sniper":

Ха, чакай да видим, че както беше тези дни : тука има, тука нема!

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

Цезар

Рейтинг: 1852 Неутрално
  • 16
  • 14:59
  • 10 ное, 2011

Има НАДЕЖДА за Гърция

Оценка
-13 +6
 
Преглед на профил

hue

Рейтинг: 1021 Неутрално
  • 17
  • 15:03
  • 10 ное, 2011

вчера точно него отхвърлиха като вариант!?

I wish someday i would have my very own t-shirt "Proud to be Bulgarian immigrant"

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3133 Весело
  • 18
  • 15:05
  • 10 ное, 2011

Ся са сетих, че за него вчера или завчера Ройтерс писа, че бил в Атина, ама никой не го бил търсил за нищо.

Мнооо ги обичам медиите.
А Ройтерс напоследък са ми любимите.
Откак пускаха репортажите си за Либия на база задълбочени разговори със стари каракалпаци, а сега от Гръчко - с разни пенсионери и метачи

Оценка
+22
 
Преглед на профил

charlyb

Рейтинг: 1020 Неутрално
  • 19
  • 15:06
  • 10 ное, 2011

"Очаква се новото правителство да положи клетва утре в 14 ч. местно време."
===
За това време маса неща ще се променят - няма да е този премиерът, струва ми се...

Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!

Оценка
-5 +5
 
Преглед на профил

Вени Г.

Рейтинг: 4086 Весело
  • 20
  • 15:07
  • 10 ное, 2011

По-важно е обаче дали са приели условията му - за ясно заявена политическа подкрепа и за удължаване на срока на работа на кабинета му?
Ако липсва първото, цялото съгласие за реформи е шменти-капели. Ако липсва второто, съгласие има - ама за ден до пладне. Пък след пладнето, т.е. изборите - нов сезон на гръцката сапунка. Като между сезоните са излапали поредния транш. Ловко

Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил

Оценка
+8
 
Преглед на профил

Black Dragon

Рейтинг: 688 Весело
  • 21
  • 15:07
  • 10 ное, 2011

ЕС сложиха начело техен човек... и сега като почне едно заробване на гърците!

https://www.facebook.com/Purple.Flower.Handmade.Handbags

Оценка
-8 +9
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Любопитно
  • 22
  • 15:09
  • 10 ное, 2011

PROFILE: Lucas Papademos - architect of Greece's eurozone entry
Кой е Лукас Пападемос - Λουκάς Παπαδήμος.
Лукас Пападемос, е роден на 11 октомври 1947 г. в Атина. Той е управител на Централната банка на Гърция и вицепрезидент на Европейската централна банка. От 2006 г. той е член на Академията на Атина.
Лукас Пападемос учи физика в Масачузетския технологичен институт. През 1972 г. той завършва магистърската си степен по електроинженерство, а през 1977 г. получава докторска степен по икономика. Той започва като асистент-професор в Колумбийския университет и старши икономист във Федералния резерв на Бостън през 1980 година. Той идва в Банката на Гърция през 1985 г., и става нейн вицепрезидент през 1993 г. и управител през 1994 година. Смята се, че е помогнал значително в хода на Гърция към Икономическия и паричен съюз, борбата с инфлацията, като е използвал автономията и постепенно е спечелил банката на Гърция от правителството. Той е близък сътрудник на бившия министър-председател Костас Симитис. От 2002-2010 работи като вице-президент на Европейската централна банка със седалище във Франкфурт. През 2006 г. той е избран за член на Академията на Атина. От 2010 г. е неплатен съветник на министър-председателя Георгиос Папандреу.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

calimero

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 23
  • 15:12
  • 10 ное, 2011

Мнооо ги обичам медиите......

А аз обичам комедиите, особено гръцките.

Оценка
+8
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Любопитно
  • 24
  • 15:22
  • 10 ное, 2011

До коментар [#21] от "Black Dragon":Трилатералната комисия –известна като TLS, е създадена по идея на Дейвид Рокфелер през 1973 г. Първият председател на комисията е Збигнев Бжежински, който е главна фигура и в Съвета за чуждестранни връзки. „Трилатеризмът“ може да се счита за британска идея внесена в САЩ чрез Хенри Кисинджър, който е един от директорите на Съвета за чуждестранни връзки, както и на Трилатералната комисия.
Лукас Димитрий Пападемос е член на Трилатералната комисия от 1998 г.
Учредители :
Збигнев Бжежински , професор в Колумбийския университет и съветник на Рокфелер
Хенри Д. Оуен (Foreign Policy директор на института "Брукингс"
Джордж С. Франклин
Робърт Р. Бауи ( Асоциацията за външна политика и директор на Харвардския център за международни отношения)
Жерар С. Смит (съветник на Рокфелер )
Маршал Hornblower (бивш съдружник в "Уилмър, Cutler & Pickering)
Уилям Scranton (бивш губернатор на Пенсилвания)
Едуин Reischauer (професор в Харвард)
Максимална Kohnstamm (Европейски център за политика )
Други учредители са Алън Грийнспан и Пол Волкър , по-късно ръководители на Федералния резерв

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

Пешката

Рейтинг: 2937 Неутрално
  • 25
  • 15:26
  • 10 ное, 2011

обеща, че основният мандат на неговото правителство ще бъде изпълнението на условията на сделката с международните кредитори

Пътят няма да бъде лесен

Голямо изказване гн зам управител на ЕЦБ! Оставаше и да не им слугуваш банкерчетата от Брюксел! Напред към български пенсии!

Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3133 Весело
  • 26
  • 15:28
  • 10 ное, 2011

Или с Лукас Скайуокър - цитат на коментар #12 от “борко”


Тц!
Имах предвид Индиана Джоунс и храмът на обречените

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

munich

Рейтинг: 1497 Весело
  • 27
  • 15:31
  • 10 ное, 2011

Habemus Papam!

"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита"Хр. Ботев

Оценка
+4
 
Преглед на профил

munich

Рейтинг: 1497 Неутрално
  • 28
  • 15:32
  • 10 ное, 2011

Имах предвид Индиана Джоунс и храмът на обречените- цитат на коментар #26 от “xm...”

Там едни дечица бачкаха в Кремиковци...

"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита"Хр. Ботев

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Неутрално
  • 29
  • 15:35
  • 10 ное, 2011

До коментар [#16] от "Цезар":The Trilateral Commission was formed in 1973 by private citizens of Japan, Europe (European Union countries), and North America (United States and Canada) to foster closer cooperation among these core industrialized areas of the world with shared leadership responsibilities in the wider international system.
http://www.trilateral.org/

Оценка
-5 +2
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5311 Неутрално
  • 30
  • 15:36
  • 10 ное, 2011

Пападимос да почва да си използва старите връзки...
А Европа-та да си блъска главата - после.

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

dreamer

Рейтинг: 2135 Неутрално
  • 31
  • 15:39
  • 10 ное, 2011

Не разбирам защо временните премиери трябва да вършат сериозната работа а редовно избраните да я скапват.

Отделете време навреме.

Оценка
-2 +18
 
Преглед на профил

byal_negar

Рейтинг: 212 Неутрално
  • 32
  • 15:41
  • 10 ное, 2011

Тези гърци хич не са прости. Избраха си човека, който е замитал следите на грандиозната гръцка измама, с надеждата да повтори упражнението пак. Само, че вече никой не им вярва.

"Истината е винаги посредата!"

Оценка
-3 +17
 
Преглед на профил

zidane

Рейтинг: 1258 Любопитно
  • 33
  • 15:44
  • 10 ное, 2011

До коментар [#29] от "latcho59":

само допълнение, без заяждане - и Peter Thiel е вътре. С една дума - гърците се спасиха, май... А ние кога? И как?

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Пешката

Рейтинг: 2937 Неутрално
  • 34
  • 15:45
  • 10 ное, 2011

До коментар [#32] от "byal_negar":

Не мисля че те го избраха или им казаха от по-високо кой да назначат в онази съдбоносна вечер в Кан...

Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Весело
  • 35
  • 15:50
  • 10 ное, 2011

До коментар [#33] от "zidane":С една дума - гърците се спасиха, май... А ние кога? И как?

"zidane", май само ти си го знаеш това. ...както и да цъкаш безпричинни минуси.

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

Yomega

Рейтинг: 865 Неутрално
  • 36
  • 15:53
  • 10 ное, 2011

гърците май все още си мислят, че ще има deus ex machina за блатото, в което са затънали, ама не! нито Пападимос, нито Меркел могат да бъдат бог от машината по примера на техните собствени антични пиеси...

Try not. Do or do not. There is no try. Yoda

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

zidane

Рейтинг: 1258 Неутрално
  • 37
  • 15:54
  • 10 ное, 2011

До коментар [#35] от "latcho59":

минуси не цъкам, приятел, ако не съм съгласен - подминавам. Просто вметнах, че конспиративните теории понякога и често са верни. Кой както иска да го разбира. Поздрави.

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Г.

Рейтинг: 2586 Любопитно
  • 38
  • 15:59
  • 10 ное, 2011

...............................................................................

Перфектен избор!
И аз искам такъв премиер.
Не може ли?
Или трябва и при нас да се стигне дотам, за да не ни е пожарникар вместо технократ?

..................................................................

- A witty saying proves nothing. Voltaire

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

niacin

Рейтинг: 74 Весело
  • 39
  • 16:10
  • 10 ное, 2011

Да имаш вице-президент на ЕЦБ за премиер - едва ли има по-добро в очите на ЕЦБ и на ЕК. Би трябвало пазарите да реагират позитивно. Браво.

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

****

  • 40
  • 16:14
  • 10 ное, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5172 Неутрално
  • 41
  • 16:17
  • 10 ное, 2011

Гърците имат общество, ние нямаме.
Затова при тях и във време на криза е по-добре отколкото в България във време на подем.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-5 +15
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Любопитно
  • 42
  • 16:19
  • 10 ное, 2011

До коментар [#38] от "Г.":
Грешиш тотално, а това е много жалко. Житейската максима е: „Никога не подценявай хората, те винаги могат да те изненадат с нещо хубаво”. Я чети, ама чети подробно ...

http://www.trilateral.org/go.cfm?do=Page.View&pid=6
Click here to download the Trilateral Commission Membership List.
Tzvetelina Borislavova.
http://www.trilateral.org/download/file/TC_list_10-11_2.pdf

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

Ronny

Рейтинг: 515 Любопитно
  • 43
  • 16:25
  • 10 ное, 2011

Един въпрос от глупава блондинка?
Нали се твърди,че Гърция е влезнала с измама в Еврозоната без да отговаря на изискванията????
Нали по това време Пападемос е бил начело на Гръцката банка и винаги се изтъква огромната му ролята за членството на страната в евро зоната???

"L´enfer c´est les autres"Sartre-Huis Clos

Оценка
-2 +24
 
Преглед на профил

devane

Рейтинг: 251 Неутрално
  • 44
  • 16:31
  • 10 ное, 2011

и те си имат вече Дянков
да им е честит.

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

kihano

Рейтинг: 2067 Неутрално
  • 45
  • 16:35
  • 10 ное, 2011

Това е лошо. Гърция попада в ръцете на "Световното правителство в сянка". Пак да повторя. Откакто централните банки станаха "независими", централните банкери взеха да се събират на едни срещи около Световната банка и МВФ на които разни момченца неолибералчета платени от "Световното правителство в сянка" им обясняват какво да правят. Но изглежда че "преврата" направен в централните банки не е достатъчен, та където може превземат и политическата власт. Та тоя човечец ще се превърне в гръцкия Дянков и ще е.. м....а на Гърция. Гърците ще се проклинат задето не избраха драхмата.

Оруеловата 1984-та е сега!

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 46
  • 16:36
  • 10 ное, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

kihano

Рейтинг: 2067 Неутрално
  • 47
  • 16:36
  • 10 ное, 2011

Нали по това време Пападемос е бил начело на Гръцката банка и винаги се изтъква огромната му ролята за членството на страната в евро зоната- цитат на коментар #43 от “Ronny”


Ха ха, ако това е така, то направо мирише на заговор

Оруеловата 1984-та е сега!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

kihano

Рейтинг: 2067 Неутрално
  • 48
  • 16:38
  • 10 ное, 2011

Лукас Пападемос учи физика в Масачузетския технологичен институт. През 1972 г. той завършва магистърската си степен по електроинженерство, - цитат на коментар #22 от “latcho59”


Пу, опетни професията ...

Оруеловата 1984-та е сега!

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

theanalyser

Рейтинг: 1903 Неутрално
  • 49
  • 16:57
  • 10 ное, 2011

Изглежда доста добра кандидатура!
Гърция в настоящия момент като че ли има нужда именно от експерт начело. При това положение човек, който е наясно с финансите ще бъде много полезен, тъй като е основната материя, която ще бъде на дневен ред поне за следващите 2-3 години...
Пожелавам му успех!
И много, много здрави нерви!

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 50
  • 17:09
  • 10 ное, 2011

До коментар [#45] от "kihano":
Никога не е късно Гърция да се върне към драхмата. Ще имат скоро нова възможност... само след няколко месеца. През това време ще са опапали 8-те млрд. евро транш като , няма как, ще са свили малко коланите с новия си бюджет... колкото да подгреят площадите. И ще имат отново същия избор: нов транш или връщане към драхмата. Междувременно в ЕС може да са регламентирали излизане от еврозоната без излизане от ЕС И така ... до края на света.
Предлагам ти да залагаме дали Италия ще се върне към лиретите чрез разпадане на еврозоната. Щото ако това стане, гърците щат не щат ще си върнат драхмата, а ние ще върнем лева към марката.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

niceprson

Рейтинг: 3403 Неутрално
  • 51
  • 17:14
  • 10 ное, 2011

Тоя е един от ония дето са манипулирали данни за да влезне Гърция в Еврозоната ! Машалла бе гърци !

Не се страхувайте, че се движите бавно, а само ако стоите на едно място.

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Любопитно
  • 52
  • 17:20
  • 10 ное, 2011

До коментар [#51] от "ямболия":
В учебника по криминалистика пише, че престъпникът винаги се връща на местопрестъплението...

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

kihano

Рейтинг: 2067 Неутрално
  • 53
  • 17:32
  • 10 ное, 2011

До коментар [#50] от "Дамян":

Абе да залагаме хубаво, ама за мен нещата са почти 50 на 50. Макар и да смятам, че ЕС ще се разпадне почти сигурно, периода в който ще се случи ми се разтяга до поне 5 години. При това ако не се въведе някаква върла евродиктатура, която засега ми се струва малко вероятно. Та да залагаме, но за какви времеви граници говорим?

Оруеловата 1984-та е сега!

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

Г.

Рейтинг: 2586 Любопитно
  • 54
  • 17:39
  • 10 ное, 2011

До коментар [#42] от "latcho59":

Човече, много е рисково да поучаваш непознат.
Може да се случи по-образован от теб.
Недей.
Не казвай на кого какво да чете - който е искал и търсил и чел знае достатъчно за да има мнение.
Аз имам мнение.
Ти може би имаш друго, доказващо стойността и интелекта на Началника, не те спирам да го споделяш.
Но се ограничавай в образоването на другите, за да не станеш изненадващо за смях.

- A witty saying proves nothing. Voltaire

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

bobop77

Рейтинг: 1451 Неутрално
  • 55
  • 17:41
  • 10 ное, 2011

Нвремето комунистите така се възбуждаха, когато някъде изберяха първи секретар и веднага го пишеха на първа страница.
Дали Евтеротипия е писал на първа страница "Избраха Бойко" или "Българите си избраха министър-председател, специалист по ролята на униформата и без нито един ден трудов стаж"
Бедни ми Македонски...

Оценка
+11
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 56
  • 17:48
  • 10 ное, 2011

До коментар [#53] от "kihano":
ОК Ако ЕЗ не се разпадне до една година (дек 2012 ха ха 21-ви) ЕС няма да се разпадне. Мисля, че догодина по това време ще имаме яснота. Ако само Гърция излезе от еврозоната, аз печеля

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

bat_plamen

Рейтинг: 2329 Неутрално
  • 57
  • 17:50
  • 10 ное, 2011

"......Президентството обяви също, че новият кабинет ще приложи сделката с ЕС за спасяването на гръцката икономика...."

Ами какво друго решение могат да вземат освен това?!Ромеите почти 30 години ядат милиардите на ЕС,а сега ако имат малко от малко акъл ще направят всичко възможно,за да останат в еврозоната ,защото иначе ще отидат в икономическото небитие!

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 58
  • 17:59
  • 10 ное, 2011

До коментар [#53] от "kihano": Виж, в Италия, Испания, Ирландия, Португалия НЯМА такива настроения за излизане от еврото, каквито има в Гърция. Просто са други хора, с друго мислене, вече показаха, че ще действат и действат. Същевременно в ЕС няма и такива настроения срещу тях, каквито има срещу Гърция. Така че за останалите южняци въпросът наистина опира само до възможностите на новите финансови механизми на ЕЗ и мисля, че те ще сработят.
Простичко казано, трябва да се случат две неща - тези страни да могат да се рефинансират при по-ниски лихви (3-4%) и то така, че дългът им да намалява, т.е. част от дълга да се погасява от текущи приходи в бюджетите им. Даже не е необходима голяма редукция, като тази за Гърция. Тази редукция, според мен беше грешка!

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 59
  • 18:13
  • 10 ное, 2011

До коментар [#58] от "Дамян":

Сега Пападимос ще излекува и гръцките настроения по примера на папаДянкос.

Шегувам се разбира се. Нас са решили да ни лекуват до пълна победа, докато гърците ще ги лекуват докато ги направят като нас.

Хубавото е, че на нашата мъка може и да и дойде края, ама на гръцката сега започва.

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Неутрално
  • 60
  • 18:16
  • 10 ное, 2011

До коментар [#54] от "Г.":Човече, много е рисково да поучаваш непознат.
Може да се случи по-образован от теб.

Човеко, никой не те поучава и наставлява. Някой беше казал: “Този, който поучава някого на четири очи, той го наставлява. Този, който поучава някого на всеослушание, той не прави нищо друго, освен да го порицава.”
Образованието е най-добрата осигуровка за старини. /Аристотел/ ...Може да се случи по-образован.
С обща компетентност са тези, които разглеждат всички въпроси ...
Който е навсякъде, никъде не е. Хората, които прекарват живота си в пътуване, имат много домакини, а приятели никакви. Същото неизбежно се случва на тези, които не се запознават отблизо с нито един автор, а препускат, преминават през всички бегом и набързо. Храната не е полезна и не се усвоява от тялото, ако се изхвърли веднага; нищо не пречи на оздравяването така, както честата смяна на лекарства; не се затваря рана, върху която само се изпробват лекове; не укрепва растение, което често се пресажда - нищо не е толкова полезно, че да помага мимоходом. Многото книги разсейват.
Сенека - нравствени писма до Луцилий



Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 61
  • 18:18
  • 10 ное, 2011

До коментар [#59] от "tribiri": Съгласен

 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 62
  • 18:19
  • 10 ное, 2011

До коментар [#60] от "latcho59":

Пропусна - Кой каквото прави, сам пада в него!

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

latcho59

Рейтинг: 1708 Весело
  • 63
  • 18:31
  • 10 ное, 2011

До коментар [#40] от "stefanvent":
Тези слагат минуси заради езика, а не заради съдържанието.
На гръцки език е написано и им създава особен проблем, че е чужд за тях език. Но за мнозина коментиращи тук и българския език им е чужд,

Оценка
-6 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 64
  • 18:37
  • 10 ное, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

true

Рейтинг: 1051 Любопитно
  • 65
  • 18:37
  • 10 ное, 2011

От 1980 до 1985 е шеф икономист във

Federal Reserve Bank в Boston.

Truth exists, only falsehood has to be invented

Оценка
+4
 
Преглед на профил

stenli1

Рейтинг: 2406 Весело
  • 66
  • 19:04
  • 10 ное, 2011

До коментар [#8] от "xm...":

Или Лукас Подолски

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Г.

Рейтинг: 2586 Весело
  • 67
  • 19:20
  • 10 ное, 2011

До коментар [#60] от "latcho59":

Благодаря за хубавите цитати.
Само да не си се объркал - онова горе съм го казал аз, не цитирам аз самия никого...
Но пък ме караш така да се почувствам почти Сенека.
Но да не забравяме: A witty saying proves nothing. Voltaire.
...
А вжнормално на хората по-горе да им неприятен пост на чужд език, и на мен ми е, особено на много чужд, извън изучаваните в средната школа.
καταλαβαίνω?

- A witty saying proves nothing. Voltaire

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

dosetliv

Рейтинг: 874 Любопитно
  • 68
  • 19:27
  • 10 ное, 2011

Според както пишат е бил ортак с юдеите Модиляни, Самуелсон/ Съмърс, агенти на Сакса. Трампил външния дълг на Гърция по дървен курс през 2002 в съучастие с юдея Симитис.
Нема начин да не оправи гърците:
http://investmentwatchblog.com/mario-draghis-first-policy-meeting-as-president-of-the-ecb-will-be-important-to-watch-on-thursday-%E2%80%93-goldman-sachs/

Оценка
-1
 
Преглед на профил

ХАРИ

Рейтинг: 557 Гневно
  • 69
  • 19:30
  • 10 ное, 2011

Царя - школа за фазани (но управлява 5 класи по-добре от онези с титлите)- цитат на коментар #4 от “cinik”

Освен 'циник' и глупак !

Човек - това е една особена болест по маймуните.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

etty1

Рейтинг: 1409 Неутрално
  • 70
  • 20:26
  • 10 ное, 2011

Изглежда и говори разумно. Дано успее да овладее ситуацията, а ние да не забравяме за кого е най-опасен пожарът у съседа.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

merkel

Рейтинг: 1302 Неутрално
  • 71
  • 20:36
  • 10 ное, 2011

Забележете, че новите премиери на Гърция и Италия са точно тип Плевнелиев - икономисти, технократи, мениджъри успяли в частинят сектор предприемачи и т.н. Старият тип политиците отстъпват, а мениджърите и технократите настъпват. Просто в ЕС осъзнаха, че трябва хората с интелект, знания, умения и качества които са успели в частният сектор могат да се справят и управляват процесите на държавите и най-вече РЕФОРМИТЕ много по-добре от старите политици които основно са силни в приказките и политическите партизански борби!

Да дойдат технократите. Реформаторите и смелите. В тази ситуация трябват смели решения и непопулярни решения. Стига популизъм и социализъм.

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

Galata

Рейтинг: 1868 Неутрално
  • 72
  • 20:44
  • 10 ное, 2011

До коментар [#4] от "cinik":

''Става интересно. Традицията показва, че технократите по-често се провалят.''
==============================
Малиииий,колко си прав!
Година 2001,Турция се тресе от подобна криза...Кой,кой да назначат на тази длъжност-финасов министър с всички функции?
И ето го юнака се намери-Зами директора на ИМФ,''американеца''Кемал Дервиш!Той щял да спаси страната,той бил царят на хесапите и т.н.Овации,ръцете горе,размахване и големия специалист,който не знае даже добре турски запретна ръкави да спасява ''родината си''!
Минута 1-ва и нашия вместо да направи това,той направи онова...Към десетата минута на мача се разбра,че той иска да спаси не своята,а ''родината''дето си вади хляба!Турция хлътна още по-дълбоко и лихвите,които трябваше да плаща станаха много милярди в $...
После-ясно,правителството- аут и ела Ердоган да ни спасиш...
Кемал Дервиш си дигна чукалата и сега,когато някъде се натресат подобни,ние се бъзикаме,както е случая с гръцкия премиер.
Да дава Господ търпение на гръцкия народ!

"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."

Оценка
+5
 
Преглед на профил

kkk_20

Рейтинг: 1621 Неутрално
  • 73
  • 21:01
  • 10 ное, 2011

Това е добра новина за пазарите, а те са най- важни в момента.
Реалността е ясна вече на всички- разпадащата се монетарна система се стреми с последни усилия да се спаси от тотален световен крах, затова естествено избира един от своите. Гърците спечелиха поредния транш, а за реформите си назначиха специалист по отчитането. .
Да му мислим ние. Нашият член в Трилитералната комисия е Цветелинка. Тя е достатъчно умна да остави Боко да се пъчи а тя да прибира парата, но дотам. Има да ги стигаме гърците...

Оценка
+6
 
Преглед на профил

customize

Рейтинг: 646 Неутрално
  • 74
  • 21:07
  • 10 ное, 2011

Луканис поема управлението на националнаото единство на 10 ти ноември. Следва - по-добре танковете да дойдат+ второ правителство на Луканис, баби пребиват с тиган журналист от националната телевизия, драхмата от 450 за евро става 10,013 за евро за седмица. Банките трудно прибират ипотекирани фикуси за 50,000 евро бройката...

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

caliostro

Рейтинг: 559 Весело
  • 75
  • 21:26
  • 10 ное, 2011

До коментар [#71] от "merkel":

бихте ли казали за нашия премиер какъв ?
от старата школа ли е ,технократ ли е ,що ли е?

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

kkk_20

Рейтинг: 1621 Неутрално
  • 76
  • 21:30
  • 10 ное, 2011

тип Плевнелиев - икономисти, технократи, мениджъри успяли в частинят сектор предприемачи и т.н- цитат на коментар #71 от “merkel”

Сравнението на Пападимос с Плевнелиев е шега, нали? Те имат толкова общо колкото компютри и компоти.

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

****

  • 77
  • 21:34
  • 10 ное, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 78
  • 21:42
  • 10 ное, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

kkk_20

Рейтинг: 1621 Неутрално
  • 79
  • 21:43
  • 10 ное, 2011

бихте ли казали за нашия премиер какъв ?
от старата школа ли е ,технократ ли е ,що ли е?- цитат на коментар #75 от “caliostro”


Нашият премиер не е технократ, а примат. Трагичното е, че мат'ряла си го харесва...

Оценка
+5
 
Преглед на профил

mrakogor

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 80
  • 22:33
  • 10 ное, 2011

"веднага да имплементира спасителните"

Дневник, хайде да научим български,а ?

 
Преглед на профил

viktoredikoisi

Рейтинг: 186 Неутрално
  • 81
  • 23:34
  • 10 ное, 2011

До коментар [#79] от "kkk_20":

А мат'ряла е от каква ли е порода?

 
Преглед на профил

Теодор Малли

Рейтинг: 314 Любопитно
  • 82
  • 01:36
  • 11 ное, 2011

Проблемът на задлъжняването на „прасетата” (PIIGS), е СТРУКТУРЕН ПРОБЛЕМ на Еврозоната!
Наличието на Обща Валута в географска зона, с различна степен на развитие, без реални (чрез субсидии от общ бюджет), механизми за възстановяване на паричната маса, която се изтегля от по-слабо развитите, към по-развитите страни, чрез свободната търговия.
Проблемът е СТРУКТУРЕН, защото в Еврозоната има Обща Валута, Търговия БЕЗ Мита и Препятствия, но НЯМА Общ Бюджет със субсидии и Обща Икономическа Политика.
Липсата на Собствена Валута, лишава страните от Еврозоната, от регулаторния механизъм на Валутния Курс и ги обрича на увеличаване на Външно-Търговския Дефицит, който няма друг реален начин (при такава разлика в нивото на икономиките) да бъде покрит, освен с Кредити.
Т.е. еврото им изтича навън, нямат механизъм да спрат това, принудени са да вземат срещу лихва, хартийки от печатниците на банките, даже за да поддържат вътрешната си размяна!!
Точно тези структурни проблеми, не могат да се решат без собствена валута и регулаторният механизъм на валутният курс.
Дори да предположим, че утре им опростят всички дългове, то само след няколко години ще са в днешното положение. Защото ПРИЧИНАТА ОСТАВА!
А тя е, че не може когато се използва Обща Валута, да няма Общ Държавен Бюджет (със съответните субсидии, от по-развитите към по-слабо развити части) и Обща Икономическа Политика.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

barcelonski

Рейтинг: 2779 Любопитно
  • 83
  • 07:50
  • 11 ное, 2011


Папандреу > си отива

> Папандреувщината - остава !!!

И да припомним отново
проводниците на Папандреувщината в България:

- Първановската Мутра
- СерГей-ската Мутра
- ДеПеСерските Мутри

- АНАТЕМА ТРИЖДИ.

ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <<<->>> ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА >>>>>>>>>>>> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <<<<<<<<<

Оценка
-4 +1
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 84
  • 09:03
  • 11 ное, 2011

До коментар [#69] от "ХАРИ":

Напротив, много е прав. Ако царят можеше да обяснява, като Боко, какво прави и защо го прави щеше още да управлява.
Достатъчно е да се погледне статистиката от управлението му. За 4 години публичният ни дълг от 70% от БВП падна на 31% от БВП. За 4 години три пъти ни вдигаха рейтинга и това осигури достъп на държавата до паричните пазари. За 4 години ръстът на БВП-то ни от 3-4% годишно достигна нива от 6.5%. Това съвсем отделно от приемането ни в НАТО и подготовката за приемането ни в ЕС. Друга заслуга на царя е, че научихме словосъчетанието "конфликт на интереси". Преди това министрите членуваха в по 10 директорски борда и сами възлагаха държавни поръчки на фирмите, които управляваха ...
Големият му проблем беше, че не знаеше добре български.

Оценка
-1
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 85
  • 09:09
  • 11 ное, 2011

До коментар [#82] от "Теодор Малли":

И да и не! Реално всички цитирани системни проблеми би трябвало да засягат и България, която макар и да не е в еврозоната е във валутен борд. Това обаче не доведе до повишаване на задлъжнялостта на България, а напротив. Т.е. не е вярно, че това, което се е случило е непредотвратима системна последица от членството в ЕС и еврозоната.

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

****

  • 86
  • 09:12
  • 11 ное, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.