Регистрация
09 фев 2012, 16:21

Гръцките лидери постигнаха споразумение за антикризисните мерки

Европейският съюз и Международният валутен фонд бяха изправени на нокти тази седмица, тъй като Атина изпусна няколко крайни срока, за постигане на споразумение за бюджетните съкращения. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

92 коментара
 
Преглед на профил

smile

Рейтинг: 739 Неутрално
  • 1
  • 16:25
  • 09 фев, 2012

Сега ще дойдат синдикатите и ще видят те...

Оценка
-7 +71
 
Преглед на профил

EREBUS

Рейтинг: 5632 Весело
  • 2
  • 16:27
  • 09 фев, 2012

До 15 февруари....много време....това са византийци (мързеливи,корумпирани,мази,лъжци..........).....не е шега работа !

'' ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΒΑΣΙΛΕΥΩΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣΙΝ ''

Оценка
-19 +87
 
Преглед на профил

Santa_Claus

Рейтинг: 674 Неутрално
  • 3
  • 16:33
  • 09 фев, 2012

И още им вярват!!! Наивността на европолитиците е плашеща....

Powerful you have become, the dark side I sense in you.

Оценка
-10 +111
 
Преглед на профил

Yoda

Рейтинг: 614 Неутрално
  • 4
  • 16:35
  • 09 фев, 2012

Значи един вид са стигнали след дълги колебания до компромиса да вземат тия милиарди, поклон за решителността!

Оценка
-3 +106
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Любопитно
  • 5
  • 16:35
  • 09 фев, 2012

За обикновените гърци фалита на Гърция ще е най-доброто решение, но това изобщо не удовлетворява немските и френските банки кредиторки на Гърция. И затова там ще има постепенно обедняване и на държавата и на обикновените хора (с 5% изключения) както през последните 22 години в България.

Оценка
-34 +62
 
Преглед на профил

popovski31

Рейтинг: 4215 Любопитно
  • 6
  • 16:36
  • 09 фев, 2012

Време беше...Май си мислеха,че ще се измъкнат!

Оценка
-10 +36
 
Преглед на профил

ironhorse

Рейтинг: 1240 Неутрално
  • 7
  • 16:39
  • 09 фев, 2012

Резонният въпрос е по какво точно са постигнали съгласие ?
По плана на кредиторите ли ?
Или по някакъв си техен план ?

Защото Меркел беше категорична:
или гласуват в парламента предложението или никакви пари.

В това изявление не чух и не разбрах да има опция за пазарене!

Оценка
-1 +67
 
Преглед на профил

real_money

Рейтинг: 365 Неутрално
  • 8
  • 16:41
  • 09 фев, 2012

Да бе да ... Как се плащат 440 милиарда? Гърция е фалирала, всички го знаят, а целият цирк има за цел да спаси банките кредитори от фалит. Поздрави. http://www.istinski-pari.com

Оценка
-13 +46
 
Преглед на профил

Lm911

Рейтинг: 431 Весело
  • 9
  • 16:41
  • 09 фев, 2012

Най-после!Дано им орежат здравата доходите!

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it

Оценка
-18 +28
 
Преглед на профил

The_Fly

Рейтинг: 1442 Неутрално
  • 10
  • 16:41
  • 09 фев, 2012

"Време е всички да поемем отговорност", като я чуя тази реплика от устата на политик, било то и от малака ми се повръща.

Оценка
-4 +51
 
Преглед на профил

hinin37

Рейтинг: 783 Неутрално
  • 11
  • 16:42
  • 09 фев, 2012

Минимална заплата 135 евра! Мин.пенсия- 68 ! Само това ще ги вразуми и излекува...И ще разтовари Европа...

Оценка
-10 +61
 
Преглед на профил

anonimen

Рейтинг: 1421 Неутрално
  • 12
  • 16:43
  • 09 фев, 2012

Иде икономическо клане в Гърция.

Оценка
-4 +44
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Неутрално
  • 13
  • 16:46
  • 09 фев, 2012

За обикновените гърци фалита на Гърция ще е най-доброто решение, но това изобщо не удовлетворява немските и френските банки кредиторки на Гърция.- цитат на коментар #5 от “_dan_”

Двайсет години Гърция и гръцките данъкоплатци са доили ЕС - време е нещата да се обърнат- може да е дошло времето ЕС да дои гърците!

Оценка
-8 +44
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 664 Весело
  • 14
  • 16:47
  • 09 фев, 2012

"...."Преди няколко минути получих обаждане от премиера на Гърция, който каза, че е постигнато споразумение, подкрепено от основните партии", заяви президентът на Европейската централна банка Марио Драги ...."

Е, щом на база на телефонно обаждане вече отваряме шампанското ..... Ще поживеем ще видим ... пък какво точно са се споразумяли гърците ???? Да вземат парите

Оценка
-2 +45
 
Преглед на профил

Северозападнал

Рейтинг: 622 Неутрално
  • 15
  • 16:49
  • 09 фев, 2012

Тия от 1- 2 години все се споразумяват. Ходят важни и сериозни с едни папки, а дълговете стават все по- големи.
И така до следващата среща, до следващия краен срок, до поредната 13, 14 гръцка заплата.

Оценка
-2 +66
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 16
  • 16:54
  • 09 фев, 2012

кандисаха ,но утре са протестите??дали няма да се отметнат

Оценка
-3 +31
 
Преглед на профил

popovski31

Рейтинг: 4215 Любопитно
  • 17
  • 16:55
  • 09 фев, 2012

кандисаха ,но утре са протестите??дали няма да се отметнат - цитат на коментар #16 от “bta”



И аз си мисля,че ще излязат на улицата...

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

bgpainter

Рейтинг: 5713 Любопитно
  • 18
  • 16:59
  • 09 фев, 2012

И да се мотат и да не се мотат, ако не режат и свиват разходи пари няма да видят. Толкоз.
Те тия дето са дали ще си вземат каквото са дали рано или късно. И да им отпишат всичките дългове на гърците с тоя дефицит не могат да си вържат гащите изобщо, за бюджета да не говорим, а пари повече няма да видят... поне в близките 10 - 20 години.

Жената е покана за щастие!

Оценка
-9 +27
 
Преглед на профил

Ριζοσπάστης

Рейтинг: 711 Неутрално
  • 19
  • 16:59
  • 09 фев, 2012

До коментар [#16] от "bta":
Бързо напредват: вчера имаше 24-часова стачка, утре и другиден 48-часова…

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 20
  • 17:00
  • 09 фев, 2012

До коментар [#5] от "_dan_":

При нас беше директно рязане щото нямаше кой да ни даде.

Оценка
-4 +22
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 21
  • 17:02
  • 09 фев, 2012

До коментар [#19] от "Ριζοσπάστης":

колкото и да стачкуват да са мислили преди да се усерат

Оценка
-8 +12
 
Преглед на профил

stedim

Рейтинг: 1452 Неутрално
  • 22
  • 17:02
  • 09 фев, 2012

№ 5 _dan_ "За обикновените гърци фалита на Гърция ще е най-доброто решение.." Би ли пояснил кое ще е най- доброто? Това, че ще имат много драхми /справка у нас 1996 г. / , или че ще връщат заеми, взети с евро, в натоварени вагони с драхми. А като гледам на каква минимална заплата остават и с колко се намалява брутната заплата и пенсии, започвам да се уверявам, че наистина пак ще са по- добре от нас. В което няма нищо лошо, защото не сме им давали ние заемите.

Оценка
-5 +30
 
Преглед на профил

chelsea87

Рейтинг: 546 Неутрално
  • 23
  • 17:03
  • 09 фев, 2012

13-та и 14-та заплата,както и пенсиите,дали ще им ги пипнат!?

Оценка
-4 +18
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 24
  • 17:06
  • 09 фев, 2012

До коментар [#18] от "Bgpainter":

така е

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

nikola_17

Рейтинг: 82 Неутрално
  • 25
  • 17:10
  • 09 фев, 2012

до кога ще им вярват на тези нагли гърци не мога да разбера

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

Мартин Карaбовски

Рейтинг: 669 Неутрално
  • 26
  • 17:13
  • 09 фев, 2012

ХАХАХА то накрая се оказа че, ЕЦБ и МВФ и др. се натискат да дадът на Византия стотина милиарда евра а те милите с 300 зора се съгласиха ... хм .Дай боже всеки му

Оценка
-5 +19
 
Преглед на профил

Мартин Карaбовски

Рейтинг: 669 Неутрално
  • 27
  • 17:19
  • 09 фев, 2012

.. а у нас когато червения призрак Виденов фалира държавата хората взимаха заплати по 3-4 долара , нямаше кой и 1 евро да ни даде !!! на Изедниците от ЕС им е много разтеглив аршина...

Оценка
-6 +30
 
Преглед на профил

GogoPG

Рейтинг: 2409 Весело
  • 28
  • 17:23
  • 09 фев, 2012

Камък ми падна... Сън нямаше да ме хване, ако не бе дошла тази успокоителна новина

Vae, puto deus fio :)

Оценка
-2 +12
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 29
  • 17:31
  • 09 фев, 2012

До коментар [#2] от "EREBUS":

Дори насила ЕС да тика пари на гърците,те ще излъжат и ще фалират!Гърция вече е "бивша" държава!Сега ще гледаме как пада БВП и расте % на дефицита,и Гърция няма да се вмести в условията и до края на годината ще и спрат финансирането!Та само с таверни,ако ставаше икономика,цял свят щеше да яде и пие и да не ходи на работа!

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-11 +30
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Весело
  • 30
  • 17:39
  • 09 фев, 2012

До коментар [#26] от "yavor31":
"...Драги уточни, че ЕЦБ може да разпредели част от печалбите си от гръцките облигации между страните от еврозоната. По този начин банката няма да участва в отписването на част от гръцкия дълг, което би нарушило собствения й правилник."
http://www.focus-news.net/?id=n1619416
Откъдето са дошли парите за държавният гръцки бюджет от около 10тина години насам, там и отиват сега

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

Гошо

Рейтинг: 81 Неутрално
  • 31
  • 17:47
  • 09 фев, 2012

ей това вече е като екшан филм всичко става в последната минута !
но ако фалит на държава означава да спре да обслужва външния дълг то ще е добре и ние да фалираме , ама са ни малки заемите!

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

кинти

Рейтинг: 2674 Неутрално
  • 32
  • 17:50
  • 09 фев, 2012

Нищо не са решили още. Просто един малък ПиАр, поредния гювеч от празни приказки преди крайния срок. Вече никой не им вярва.

http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

Веселин

Рейтинг: 1556 Неутрално
  • 33
  • 17:53
  • 09 фев, 2012

От десетилетия гърците подписват едни документи, за да вземат едни пари. Нищо ново.

Оценка
-1 +27
 
Преглед на профил

СТОЛОТРИЕЦ

Рейтинг: 446 Неутрално
  • 34
  • 17:54
  • 09 фев, 2012

До коментар [#27] от "yavor31":

Така е, но ще видите след 2-3-4 години гърците ще отлепят, а ние 22 години минаха и все си дълбаем дъното....

Оценка
-20 +16
 
Преглед на профил

2029

Рейтинг: 543 Весело
  • 35
  • 17:54
  • 09 фев, 2012

"Гръцките лидери постигнаха споразумение за антикризисните мерки"
Същото гласи: германците да не се помайват, а да се стягат и да работят още по-здраво.

Оценка
+13
 
Преглед на профил

кинти

Рейтинг: 2674 Неутрално
  • 36
  • 17:57
  • 09 фев, 2012

Ето ви германския отговор :

* DJ German Source: Greek Deal Lacks Detailed Paperwork For Decision

... с две думи - празни обещания.

http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8

Оценка
+5
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 37
  • 18:00
  • 09 фев, 2012

До коментар [#34] от "СТОЛОТРИЕЦ":

Мой човек,

Никой в света,дори най-мощните,не е "отлепил" с харчене на чужки пари!НИКОЙ! След 10 години,на юг ще граничим с Германия,които ще ни преостъпят северна Гърция,която не им е нужна!Това предстои!Друго няма да се случи!

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-20 +19
 
Преглед на профил

bat_plamen

Рейтинг: 2329 Весело
  • 38
  • 18:04
  • 09 фев, 2012

Я ,да не повярва човек?!То имало малко мозък в малка част от гръцките политици!Обаче наред са глупавите и мързеливи гърци,които ще започнат да стачкуват пак,защото не им изнася!

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Неутрално
  • 39
  • 18:08
  • 09 фев, 2012

До коментар [#22] от "stedim":

Грешиш, ако фалират гърците няма да връщат никакъв дълг. А сега положението им ще е подобно на това в България през последните 15 години - отвън ти нареждат какво да продаваш (банки, заводи, ел. централи, енергота, Вик-та, телекоми и т.н.) определят ти заплати и пенсии, казват ти колко да харчиш и т.н.
Тук единствен Виденов се опълчи на международните шмекери и му спретнаха веднага номер. Сега ще видим какво ще стане с В. Орбан в Унгария, засега го принудиха да фалира националната авиокомпания ...

Оценка
-16 +16
 
Преглед на профил

СТОЛОТРИЕЦ

Рейтинг: 446 Неутрално
  • 40
  • 18:08
  • 09 фев, 2012

Самите гърци са отлепили за 20 години с чужди пари, така че не си прав.....
Американците съще лепят с чужди пари.....
Турция, Израел, Египет получават милиарди под формата на помощи от САЩ......
България преди 1989 получаваше от СССР.....
Сигурно има и други примери,
но ние ще си останем на дъното....

Оценка
-9 +13
 
Преглед на профил

msp

Рейтинг: 281 Весело
  • 41
  • 18:09
  • 09 фев, 2012

Сега първо ще трябва да видим, как ще се излеее гневът на Ахила, след това да чуем, че са родина на демокрацията, но не казват дали са роднини с нея, когато трябва да плащат и накрая, пак ще направят една тридневна стачка, не че са работили последните три години, но все пак, онези милиарди преточени от Ес към частните сметки на целокупния народ, ще трябва да се върнат откъдето са взети, макар и редуцирани.

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

****

  • 42
  • 18:12
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 43
  • 18:16
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

stedim

Рейтинг: 1452 Неутрално
  • 44
  • 18:20
  • 09 фев, 2012

№39 _dan_"Грешиш, ако фалират гърците няма да връщат никакъв дълг." Когато твоят другар Луканов обяви фалита на България, не си ли спомняш, че след това си върнахме дълговете. Това беше в комбинация на мутренската червена икономическа политика. Затова сега сме в тази мизерия.

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

****

  • 45
  • 18:21
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

stoiank

Рейтинг: 1550 Неутрално
  • 46
  • 18:21
  • 09 фев, 2012

Ако наистина са им отпуснали 400 млрд. да го отнесат и Банките. Заради тлъсти комисионни са опускали едни пари, които и самите те не са вярвали как ще си ги вземат.
Не ги защитавам гърците, но те каквото и да направят толкова пари не могат да върнат. Не виждам и защо Ние се набутваме в общия казан.
Примерно при нас като фалираха банките, Народът пи една студена вода, а Кюлев, Гергов и сие станаха "Олигарси и милионери. Да си стачкуват Гърците, тяхно право си е да си уреждат Държавата, както им харесва.

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

mrakogor

Рейтинг: 567 Гневно
  • 47
  • 18:22
  • 09 фев, 2012

Не се притеснявайте, за Гърция ще има още много стотици милиарди евро, за да взимат големите заплати и пенсии. НО - за съседна дисциплинирана България, която си има и даже цял еврокомисар по бедствията, няколко милиона еверо след реално бедствие с разрушения и жертви се оказаха проблем.

Оценка
-5 +27
 
Преглед на профил

etkata

Рейтинг: 2414 Неутрално
  • 48
  • 18:29
  • 09 фев, 2012

Не вярвам!!!
Европа е много наивна.........

Оценка
+3
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 7526 Неутрално
  • 49
  • 18:30
  • 09 фев, 2012

До коментар [#39] от "_dan_":

Ти си измисляш глупости ,че си и вярваш! Като как на практика си мислиш,че ще стане това,да не плащат? Че кой ще ги остави,при наличие на държавна собственост!Ще си платят и то с лихвите!И ПОВЕЧЕ НИКОЙ В СВЕТА НЯМА ДА ИМ ДАДЕ КРЕДИТИ!НИКОЙ!ДАЖЕ КИТАЙ И РУСИЯ!

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-11 +12
 
Преглед на профил

кинти

Рейтинг: 2674 Неутрално
  • 50
  • 18:34
  • 09 фев, 2012

Гърците:
*DJ Greece Finance Min: Have Staff Level Deal With Troika

Останалите:

*DJ Irish Finance Min: Not Sure Greek Deal Done Yet
*DJ German Finance Minister Schaeuble: Euro Group Meeting Will Not Render Result

http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

****

  • 51
  • 18:36
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Неутрално
  • 52
  • 18:41
  • 09 фев, 2012

До коментар [#49] от "lz2":

Много лесно - както в Ирак - като дойде новата "демократична" власт, и България веднага се отказа от 2 млрд. $ задължения, които "старата" власт е дължала.

До коментар [#44] от "stedim":

Луканов беше мошеник и е основния виновник за всичко, което се случи и се случва сега в България.

Оценка
-2 +8
 
Анонимен потребител

****

  • 53
  • 18:41
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

mkourtev

Рейтинг: 443 Неутрално
  • 54
  • 18:43
  • 09 фев, 2012

До коментар [#39] от "_dan_":

Желанието да се изкажеш по тема от която очевидно нищо не разбираш те прави единствено и само смешен.
Фалит без последствия не съществува. В случая с Гърция последствията биха били унищожаващи за станата и биха довели до хаос, крайна бедност и гражданска война.

Оценка
-5 +2
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 55
  • 18:51
  • 09 фев, 2012

За обикновените гърци фалита на Гърция ще е най-доброто решение- цитат на коментар #5 от “_dan_”


Както за нас Виденовата зима ли?!

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 56
  • 18:54
  • 09 фев, 2012

не си ли спомняш, че след това си върнахме дълговете- цитат на коментар #44 от “stedim”


При това върнахме една голяма част на наследниците на другаря Максуел, който случайно ги беше изкупил на 20% от номинала.

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 57
  • 18:55
  • 09 фев, 2012

Так е, но ще видите след 2-3-4 години гърците ще отлепят, а ние 22 години минаха и все си дълбаем дъното..- цитат на коментар #34 от “СТОЛОТРИЕЦ”


Защото ние обявихме фалит, а те все пак решиха да не обявяват.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Мерилин

Рейтинг: 1036 Весело
  • 58
  • 18:58
  • 09 фев, 2012

Гръцките лидери постигнаха споразумение за антикризисните мерки...като окончателно решиха, да не се плаща.

Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

dissident

Рейтинг: 2126 Неутрално
  • 59
  • 18:59
  • 09 фев, 2012

Браво, отне им само две години да вземат мерки. След още две ще успеят да въведат мерките.
За останалата част на Европа не е ли по-добре гърците да излязат от еврото и ЕС?

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

tribiri

Рейтинг: 2939 Неутрално
  • 60
  • 19:00
  • 09 фев, 2012

но ако фалит на държава означава да спре да обслужва външния дълг то ще е добре и ние да фалираме , ама са ни малки заемите!- цитат на коментар #31 от “gocho_petkov”




Абе това си е бизнес по балкански! Вземаш парите и бЕгаш!

Това, че после не можеш да изнесеш навън едно кило домати, или да платиш за вноса на две кила краставици - на кой му пука! Важното е да си на далавера!

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 61
  • 19:01
  • 09 фев, 2012

До коментар [#31] от "gocho_petkov":
Ние фалирахме налага се да припомня. И имахме мораториум върху външния си дълг. По-късно имахме и редукция на дълга и разсрочване. И така вече 20 г. ... и още имаме останало от този дълг, но вече е по-малко. Но колко е малко ще разберем в началото на 2013-та, когато имаме да плащаме главница от 800 млн. евро. Да видим как ще понесем това плащане.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 62
  • 19:06
  • 09 фев, 2012

До коментар [#59] от "dissident": хаха точно мислех да коментирам нещо подобно
Според мен голямата драма няма да е сега, а след изборите през март, а малко след това трябва да има 13-та заплата за Великден
Мисля, че гърците ще приемат условията, ще направят някакви съкращения изпълнявайки договореното и ще получат едно две траншчета от по 10-12 млрд. евро и след изборите всичко отначало. И това ще е краят им.

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3566 Неутрално
  • 63
  • 19:09
  • 09 фев, 2012

До коментар [#54] от "mkourtev":
И почти сигурно до военна диктатура. Та да се поизчисти малко политическата им класа.

Оценка
-4 +3
 
Преглед на профил

conservator

Рейтинг: 108 Неутрално
  • 64
  • 19:15
  • 09 фев, 2012

Ето разбраха се сега всичко е наред. Къде са сега тези млади пишлемета от разни пазарни институти за наблюдение на финансите, който говореха глупости 3 години. Едно се промени в Гърция от 700 Е на 500 Е минималната работна заплата бе намалена. С по-тъп словоред не мога да го напиша.

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Неутрално
  • 65
  • 19:17
  • 09 фев, 2012

Жан-Клод Юнкер остави Гърция да изчаква 09 февруари 2012 | 19:15 | Агенция "Фокус"Начало / Гърция Брюксел. Председателят на Еврогрупата, Жан-Клод Юнкер, заяви, че финансовите министри от еврозоната са имали „да изясняват твърде много точки”, за да има какъвто и да било реалистичен шанс за сделка около нова финансова спасителна помощ за Гърция на разговорите днес, предава АФП.„Нямам причини да вярвам, че тази вечер ще има определена сделка. Ако не се случи довечера, то ще стане следващата седмица”, заяви Юнкер.

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

isaaka

Рейтинг: 229 Неутрално
  • 66
  • 19:18
  • 09 фев, 2012

Честито на губещите....

Човек е свободен в момента, в който пожелае да бъде.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

evtimvz

Рейтинг: 398 Неутрално
  • 67
  • 19:18
  • 09 фев, 2012

Помните ли как гърците въртяха Щатите с базите си? За да купиш грък трябва да му плащаш докато е жив.

Сега Европа купува Гърция - и ще плаща вечно.

Оценка
-5 +5
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Неутрално
  • 68
  • 19:19
  • 09 фев, 2012

Шойбле: Еврогрупата няма да вземе решение за гръцката помощ
09 февруари 2012 | 19:02 | Агенция "Фокус"Начало / Световна криза Брюксел. Германският финансов министър Волфганг Шойбле предупреди днес, че на срещата на Еврогрупата няма да бъде взимано решение за нова гръцка финансова спасителна помощ, предава АФП. „Няма да има резултати”, заяви Шойбле на пристигане на разговорите между финансовите министри от еврозоната. „Ние не сме там”, допълни той, когато бе запитан дали вторият спасителен пакет от 130 мрд. евро ще бъде одобрен.

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Неутрално
  • 69
  • 19:21
  • 09 фев, 2012

За да купиш грък трябва да му плащаш докато е жив. - цитат на коментар #67 от “evtimvz”

По-скоро ще го карам да работи, докато е жив Хайде- не се вземайте толкова насериозно, ами вместо да стачкувате, започвайте да работите!

Оценка
-10 +3
 
Преглед на профил

icoredshark

Рейтинг: 353 Неутрално
  • 70
  • 19:21
  • 09 фев, 2012

гърците не ги мислете .те са в еврозоната в шенген .те са с европейски доходи и не ги стрелят и бият барети на случаен принцип нито ги заливат с марна вода от язовирите им освен ако ние покрай нас си и тях удавим

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

zeer_streng

Рейтинг: 2390 Неутрално
  • 71
  • 19:28
  • 09 фев, 2012

колкото и да стачкуват да са мислили преди да се усерат - цитат на коментар #21 от “bta”


Какво да мисли работника или пенсионера? Работили са и си искат парите. Щом някой е крал, той да му мисли, защото жив ще го опекат на площада, ако им вземат парите на хората, които са изкарали с труд. Браво на гърците! Солидарни са и не се предават, като българите.

Оценка
-7 +6
 
Преглед на профил

pezar

Рейтинг: 595 Неутрално
  • 72
  • 19:30
  • 09 фев, 2012

Еей много фантазии много мераци пусти Гърци на нашата черга да дойдат и Българска мизерия да кусат . Мокри сънища . Ми те срещу нас да тичат не можем да ги стигнем бре аркадаши .Пътувам постоянно из страната и по отблъскваща , жалка и отчайваща картинка от нашите села и Н-ски градове , не съм виждал никъде . За Албания само не знам .Ми ние сме в 18 век бе чоджум за какво сравнение дрънкате . Ако гърците дойдат на сегашното ни трагично положение ние да сме измрели отдавна . Наивни мераклии .

Оценка
-8 +20
 
Преглед на профил

zuk_trombon

Рейтинг: 525 Весело
  • 73
  • 19:31
  • 09 фев, 2012

До коментар [#11] от "hinin37":

Дърпай, дърпай обратно в казана! Решили те да излизат!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Весело
  • 74
  • 19:34
  • 09 фев, 2012

Пътувам постоянно из страната и по отблъскваща , жалка и отчайваща картинка от нашите села и Н-ски градове , не съм виждал никъде .- цитат на коментар #72 от “pezar”

Из кой села- турските в Анадола или гръцките Щото в Атина и Солун има мноооого цигания от незаконните мигранти Става въпрос за парите, които Гърция е смукала от ЕС - по този въпрос нещо имате ли да кажете?

Оценка
-15 +8
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Любопитно
  • 75
  • 19:39
  • 09 фев, 2012

и Н-ски градове ,- цитат на коментар #72 от “pezar”

И за кои бг. градове става въпрос? Къде е "жалка картинката"- в Ст. Загора, Варна , Бургас, София, Плевен, Пловдив, Русе , Габрово? Заради антибг. пропаганда на субектио като Вас преди 2 дни един испанец тръгна пеша в 11ч. сутринта от центъра на София и се е върнал чак към 21ч. вечерта - ходил пеша! чак до тв.кула, и постоянно снимал всичко, защото каза, че според техните медии ние тук сме живеели едва ли не в наколни жилища! Е, сега има достатъчно снимков материал и ще го публикува сред приятелите си в Испания и в Германия!

Оценка
-9 +12
 
Преглед на профил

zuk_trombon

Рейтинг: 525 Весело
  • 76
  • 19:41
  • 09 фев, 2012

До коментар [#47] от "mrakogor":

Ран-Ът в действие! Ще станем ние 5 милиона само не се знае колко българи ще са в тази бройка!

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4768 Весело
  • 77
  • 19:48
  • 09 фев, 2012

И още нещо, неприятно за антибг. пропаганда - преди 3 дни пък за 2 дни ни посетиха сърби.Те очакваха, че едва ли не в София ще има улични банди, които ще ги спират на Витошка или Графа и ще им създават проблеми или ще ги бият, щом кажат, че са сърби, а не българиЕ, да, ама не Ходиха в някакъв нощен клуб на Витошка без проблеми, убедиха се, че това, което са им казали за България и за София изобщо не е истина и останаха много доволни от престоя си в Бг. Е- нещо по въпроса Ето така се разбиват митовете на антибг. пропаганда

Оценка
-8 +7
 
Преглед на профил

blagoj

Рейтинг: 1054 Неутрално
  • 78
  • 20:00
  • 09 фев, 2012



И още им вярват!!! Наивността на европолитиците е плашеща.... - цитат на коментар #3 от “Santa_Claus”

Според последните новини не им вярват. Може би на европолитиците им идва акъла.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Гневно
  • 79
  • 20:30
  • 09 фев, 2012

До коментар [#54] от "mkourtev"

Добре де - какви бяха последствията от фалитите на българските банки през 1997 г.? 8 милиона българи пиха по една студена вода (малка част забогатяха много) и една камара държавни предприятия спряха дейност. Някой да имаше наказан? Уж осъдиха някакъв шеф на банка, но не съм чул да е изтърпял нещо.
Всичко може, стига да има умни политици, а не йес-мени.
Та преди онзи мошеник М. Велчев да обърне дълга в евро, България е можела да изкупи книжата за собствения си дълг много по-евтино от номиналната им стойност, но някой хора от това направиха милиони, за сметка на Българския Народ!

Оценка
+9
 
Преглед на профил

m_todorov

Рейтинг: 279 Неутрално
  • 80
  • 21:01
  • 09 фев, 2012

Не звучи зле. Да ти опростят 70% дълг.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

mkourtev

Рейтинг: 443 Неутрално
  • 81
  • 21:18
  • 09 фев, 2012

До коментар [#79] от "_dan_":

Тогава фалираха банки, а не кредитополучателите. Защо е друг въпрос. И изобщо сравнението е абсолютно неуместно.
В случай на фалит на държава и пълен отказ за обслужване или предоговаряне на дълговете, нещо което до сега не се е случвало, последствието би било изолиране на последната от международната финансова система. Т.е. Гърция, нейните банки и стопански субекти няма да получат какъвто и да е кредит от който и да е. Фалитите на гръцки банки ще са неизбежни, стопанският живот ще спре. Международните разплащания ще спрат. Хиперинфлация ще е най-малкият им проблем.
И накрая погрешно е да си мислиш че с обявяване на фалит дълговете изчезват, те си остават. И всяка една банка кредитодател на Гърция може по всяко време да иска запор върху сметки на гръцкото правителство навсякъде по света.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Неутрално
  • 82
  • 21:29
  • 09 фев, 2012

До коментар [#81] от "mkourtev":

Виж какво става в Исландия:

Прецедентът Исландия

"... Пет години чисто неолиберален режим правят Исландия (население 320 000 души, без никаква армия) една от най-богатите държави в света. Всички банки са приватизирани през 2003 г. за привличане на чуждестранни инвеститори е въведено онлайн банкиране. Ниските разходи позволяват относително висока доходност. Сметките, наречени IceSave, привличат много дребни английски и холандски инвеститори. Но с увеличаването на инвестициите се увеличава и външният дълг на банките. През 2003 г. дългът на Исландия е 200% от брутния й вътрешен продукт, а през 2007 – 900%. Световната финансова криза от 2008 г. е смъртоносният удар. Трите главни банки – Landbanki, Kapthing и Glitnir, изплуват с коремите нагоре и са национализирани, а кроната губи 85% от стойността си спрямо еврото. В края на годината Исландия обявява фалит.

Премиерът на социалдемократическото коалиционно правителство Гейр Харде води преговори за получаване на кредит 2,1 милиарда долара, към който скандинавските страни добавят още 2,5 милиарда. Но международните финансови кръгове притискат Исландия да вземе радикални мерки. МВФ и Евросъюзът настояват да вземат върху себе си дълга с твърдението, че това е единственият начин страната да плати на Великобритания и Ниделандия. ..."

тук е целият текст:
http://www.sofiapost.net/2012/01/precedent-island/

 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Неутрално
  • 83
  • 21:31
  • 09 фев, 2012

До коментар [#81] от "mkourtev":

Само че исландците имат две предимства - не са приели еврото и дълговете са към частни исландски банки.

 
Преглед на профил

mkourtev

Рейтинг: 443 Неутрално
  • 84
  • 21:34
  • 09 фев, 2012

Това пък какво общо има с евентуалния фалит на Гърция и твърдението ти , че ако фалират няма да плащат нищо???

Оценка
+1
 
Преглед на профил

mkourtev

Рейтинг: 443 Неутрално
  • 85
  • 21:35
  • 09 фев, 2012

До коментар [#82] от "_dan_":

Това пък какво общо има с евентуалния фалит на Гърция и твърдението ти , че ако фалират няма да плащат нищо???

 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1776 Неутрално
  • 86
  • 21:48
  • 09 фев, 2012

До коментар [#85] от "mkourtev":

Явно ако не решат големите да ти опростят дълга, дори и да фалираш, пак няма да можеш да се измъкнеш. А големите определят правилата.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

faeton

Рейтинг: 1924 Неутрално
  • 87
  • 22:19
  • 09 фев, 2012

Споразумението на гръцките политици струва колкото и вота на доверие за непопулярните мерки,който си поръща новият премиер.

Утре ще се отметнат!

The most important things in life are not things!

Оценка
+4
 
Преглед на профил

papyre

Рейтинг: 2756 Неутрално
  • 88
  • 22:50
  • 09 фев, 2012

Преди ден- два написах - познаите кой ще спечели от надлъгването между гърците и ЕС. Още не се е разбрало .

 
Преглед на профил

papyre

Рейтинг: 2756 Неутрално
  • 89
  • 22:57
  • 09 фев, 2012

До коментар [#79] от "_dan_":

Може би си прав, ама де обясни като как са могли да изкупят дълга по- евтино . Ако си продал нещо на една цена , как може да си го купиш после по - евтино. ? Сигурно си един от новите 9 милионери , щом така умно печелиш.

 
Преглед на профил

rumata

Рейтинг: 501 Неутрално
  • 90
  • 03:06
  • 10 фев, 2012

"Финансовото оцеляване на страната в идните години зависи от новата програма... Време е всички да поемем отговорност", заяви Венизелос.

Каква наглост! Ама, кой кара колата и кой я блъсна накрая бе, другари политици!? Тъжното е, че вашата отговорност ще бъде поета от обикновения, трудов човек, а вие ще продължите да си живуркате със същите привилегии, който винаги сте имали.

 
Преглед на профил

shumkar

Рейтинг: 2545 Неутрално
  • 91
  • 07:44
  • 10 фев, 2012

Тъжното е, че вашата отговорност ще бъде поета от обикновения, трудов човек, а вие ще продължите да си живуркате със същите привилегии, който винаги сте имали. - цитат на коментар #90 от “rumata”

Май не е съвсем така, защото в Гърция протестите бяха срещу мерките, но не и срещу политическия им елит. Погледни Гърция, страната е приятна, с хубави пътища и приятни градове и села, т.е. пари са стигнали до една много голяма част от населението.
За разлика от България, и дразнещата разлика между София и провинцията.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

kimba3

Рейтинг: 3267 Неутрално
  • 92
  • 10:45
  • 10 фев, 2012

Византийски номера!!! За такива си имаме поговорката: "Хитрата сврака - с двата крака!".
Тези приличат на човек с болен зъб. Хем ги боли, хем ги е страх да отидат на зъболекар, защото при ваденето , или лечението му още ще ги заболи - без да си дават сметка, че по този начин само удължават страданията си...

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.