ЕС е едно от най-великите политически постижения в света, заяви Обама

© Reuters



Германският канцлер Ангела Меркел благодари на американския президент Барак Обама за 8-те години на близко и приятелство сътрудничество, предаде БТА, като цитира ДПА. Обама пък нарече Меркел изключителен партньор. Двамата лидери дадоха съвместна пресконференция в Берлин след двустранната си среща вчера.


Ключови думи към статията:

Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Така е. Кой се страхува от обединена и силна Европа?
    Волен е ясен.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 11095 Неутрално

    Дано се запази и да може да се развива към по добро за живота на хората.

  3. 3 Профил на марулко
    марулко
    Рейтинг: 509 Весело

    Щом Обама каже - Меркел пак президент, германците трябва да слушат по навик.

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    Разбира се, че е и ние имаме щастието да бъдем част от него.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 698 Неутрално

    А дали така мисли др. Тръмп?

  6. 6 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 2512 Весело

    "Президентът похвали и невероятните постижения на Германия при справяне с миграционната криза и каза, че германците трябва да се гордеят много с това, предаде ДПА."

    Както се казваше в една реклама: Единственият начин да се справиш с бежанците е да им се отдадеш.

    TAKE THE RED PILL!
  7. 7 Профил на Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Рейтинг: 2892 Неутрално

    ЕС е слаба и политически разединена, и овенно зависима от САЩ! Така се харесва на америка, затова тоя хвали ЕС!


    Ако Европа е военно и политическо джудже, това си е по НЕЙНА вина! САЩ натвори достатъчно пришълци за Европа! Крайно време е Европа да порастне, да се еманципира, и да бие шута на Задокеанските си господари! И при нужда да налага мир, за да предотвратява пришълски потоци и хуманитарни кризи! И дори да поправя надрОбеното от САЩ!Защото САЩ го дрОби, а само Европа го сърба!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  8. 8 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    Либерсткия "естаблишмънт", който си отива.

  9. 9 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 121 Неутрално

    А не, искандерите и миг 29 са по-големи цивилизационни постижения. Шегата на страна, Обама не е съвсем прав - ЕС е НАЙ-ГОЛЯМОТО политическо постижение в историята на човечеството. Няма друг прецедент в историята когато 500 милиона хора от 20 държави са се събрали по мирен път да взимат заедно решения. Не винаги е лесно, но сравнете състоянието на икономиката на ЕС и мизерията която властва по света, като почнеш от владивосток, минеш през Китай и Индия, Африка и стигнеш до Южна Амрика. А Волен може да си опява цял живот за евразия...

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5849 Весело

    ''Тук Обама каза, че ако беше германец, той щеше да подкрепи Меркел за нов мандат,...''- проявил е тънко чувство за хумор - и двамата са политически пътници !

    karabastun@abv.bg
  12. 12 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 121 Неутрално

    До коментар [#11] от "karabastun":

    мда, след 2 мандата президент на САЩ по конституция няма какво повече да прави. Политически пътник е доста нелепо казано за Обама. Все пак САЩ не е хаганат като русиа, където по 50 мандата се въртят едни и същи маймуни.

  13. 13 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 824 Весело

    Пропуснат е един важен акцент , който госпожата от ГДР направи, а именно, че светът не може да се завърне към обществото преди глобалната либерастия.И го каза точно като НЕ МОЖЕ.Все едно слушах болшевиките, които обясняваха как светът вече не може да се завърне към буржоазното общество.Някои рефлекси никога не умират.Иначе е било ред сълзи, ред сополи..”На кого ни оставяш другарю Обама!!!”

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  14. 14 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    ЕС е най-великото постижение на европейците. Народи, които само до преди 80 г. са се избивали с милиони, сега живеят заедно, като приятели с един от най-високите икономиески стандарти на планетата, най-голяма сигурност и най-голяма екологична чистота.

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност? Шизофрения?
  15. 15 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5849 Любопитно

    До коментар [#12] от "cognitive":

    Ти пък за мандата се хвана !
    Според теб Меркел я очаква бляскаво политическо бъдеще след неадекватната позиция по въпроса за мигрантите ???

    karabastun@abv.bg
  16. 16 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Абсолютно вярно. Обама посети Гърция. Не дойде в България. А трябваше. Може би, защото по това време българският президент беше на посещение в Молдова.

  17. 17 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2171 Любопитно

    До коментар [#10] от "cognitive":
    [quote#10:"cognitive"]Да ти имам въжделенията, неудачник скапан.[/quote]

    Ей - много сме се разпенили още от сутринта. Да не спират грантовете от догодина?

  18. 18 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Обама беше добър президент. Единствената му грешка беше, че се отнесе твърде меко с северноазиатския катун. Вярно, че ги върна 100 години назад, но това не е достатъчно.... те продължават, да дразнят съседните им държави..................

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност? Шизофрения?
  19. 19 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2277 Весело

    Обамката оправи Щатите, оправи Близкия Изток, сега доде и Европа да оправи ...

  20. 20 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    Така е - ЕС е най-значимото международно политическо достижение в човешката история. Ето точно заради това рушлямското гасударство инвестира огромни средства в петоколонници, които искат да разрушат това достижение. По болшевишки - като не можем да станем богати, защото сме некадърни тъпаци и маргинали, да ограбим и разрушим съграденото от по-умните от нас.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  21. 21 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4064 Неутрално

    Голям реверанс от Обама към Германия и Меркел. В последната си визита избра Германия пред много други Европейски държави. Това е послание за бъдещи отношения

  22. 22 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Така е, и всеки що годе интелигентен човек го осъзнава това. Единен пазар с 500 млн. човека, еднакви регулации, изключително висок стандарт на живот, свободно пътуване до където пожелаеш, най-силния икономически съюз в целия свят, с който се съобразяват всички останали, независимо дали Китай или някой друг. Това са само част от нещата и от възможностите, които ти предоставя ЕС, въпроса е дали може да се възползваш от тях или да седиш и да плюеш гадните еврогейове...

  23. 23 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    [quote#21:"pet_fire"]Голям реверанс от Обама към Германия и Меркел. В последната си визита избра Германия пред много други Европейски държави. Това е послание за бъдещи отношения [/quote]
    Ъхъм.
    Сдаващият отправя "послание за бъдещите отношения".

    А в същото време застъпващият ... се среща с Абе.
    Който му дотича в Тръмп Тауър ...

  24. 24 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 925 Неутрално

    "Кокошарник и кошара без огради, стопанин и охранителни кучета е едно от най-великите постижения на съвременното село"- гракнали в хор лисицата и вълкът.

  25. 25 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    мурзилките-мразилки не харесват това.

  26. 26 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 824 Неутрално

    До коментар [#21] от "pet_fire":

    Послание , ако в Белият дом влизаше Клинтън..Ама не би.По-скоро нещо от сорта „Дръж фронта на мултикултурната либерастия, докато намерим начин да се отървем от чичо Доналд”...

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  27. 27 Профил на _plamen_
    _plamen_
    Рейтинг: 659 Неутрално

    [quote#20:"меншевик"]рушлямското гасударство инвестира огромни средства в петоколонници, които искат да разрушат това достижение.[/quote]
    "Петата колона" са като мафията, използват структурите на ЕСССР да се гушат.

    http://oilprice.com/Energy/Energy-General/Russia-German-Pipeline-May-Break-Europes-Energy-Union.html

    Българската дума е "етер".
  28. 28 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 675 Любопитно

    [quote#1:"mtmvb"]Така е. Кой се страхува от обединена и силна Европа? [/quote]

    Ама наистина ли някой се страхува от либерална Европа?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  29. 29 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2484 Любопитно

    ЕС е с вроден порок на изкуствено дишане ... за да живее пълноценно трябва да стане единна КОНФЕДЕРАЦИЯ, а не банда евротарикати

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  30. 30 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 675 Гневно

    [quote#20:"меншевик"]- като не можем да станем богати, защото сме некадърни тъпаци и маргинали, да ограбим и разрушим съграденото от по-умните от нас. [/quote]
    Ами богатите що дремят, а не вземат да си опазят богатството? Ама с тояга, а не с мулти-култи...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  31. 31 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 431 Весело

    [quote#9:"cognitive"]500 милиона хора от 20 държави са се събрали по мирен път да взимат заедно решения.[/qдuote]
    Заедно?

  32. 32 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2484 Любопитно

    [quote#27:"_plamen_"]структурите на ЕСССР[/quote]Това е пътят на ЕС - ЕДИНЕН съюз на база на национални държави = СССР, Югославия
    СЕЩ няма да има - Брексит погреба идеята

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  33. 33 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 419 Неутрално

    "Тук Обама каза, че ако беше германец, той щеше да подкрепи Меркел за нов мандат, допълва ДПА.

    Президентът похвали и невероятните постижения на Германия при справяне с миграционната криза и каза, че германците трябва да се гордеят много с това, предаде ДПА."

    Добре, че американският народ не избра съпартийката му Хилъри!

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  34. 34 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 431 Неутрално

    [quote#18:"iak"]Обама беше добър президент[/quote]

    Да беше останал още 2 мандата да качи дълга на над 100 трлн. То не че и при тия им 20 войната не ни е вързана в кърпа.

  35. 35 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 2967 Неутрално

    Да благодарим на Господ, че имахме възможността да се промушим в затварящата се врата по пътя ни към ЕС...! Като никога не трябва да забравим, че хубаво или лошо, правителството на ОДС и Костов, свършиха най-важната и отговорна част от работата, за да бъдем приети...!
    Не ми се мисли, къде щяхме да сме сега, ако не бяхме в ЕС...!

    Искам да съм негър, в щата Алабама...!
  36. 36 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2484 Любопитно

    [quote#1:"mtmvb"]Кой се страхува от обединена и силна Европа? [/quote]САЩ и Китай се страхуват = ЕС може да ги измести от икономическо лидерство
    Русия е далеч от подобни претенции и би се радвала на партньор със своя воля, а не ЕС марионетка на откачалки със свои интереси

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  37. 37 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    Това е абсолютен факт!!!Но трябва да бъде реформиран и по-силен от сега!

  38. 38 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 389 Неутрално

    До коментар [#35] от "tww09306483":

    Където бяхме в средата на 90-те, беззаконие, феодализъм по малките места, нулеви чужди инвестиции и прочие забавни неща

  39. 39 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    Президентът похвали и невероятните постижения на Германия при справяне с миграционната криза и каза, че германците трябва да се гордеят много с това,
    ===========
    Поредното доказателство ,че всичко е било предварително уговорено !
    Бежанските потоци , мизерията , зараждането на умишлена омраза и въобще цялата тази работа.

    Bukalemun
  40. 40 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    [quote#35:"tww09306483"]Не ми се мисли, къде щяхме да сме сега, ако не бяхме в ЕС...! [/quote]


    Виж Молдова и Грузия и се сещай.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  41. 41 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2861 Весело

    Обанги щял да пдкрепи Меркел ако бил германец... Както подкрепи Хилари и както беше против Брекзита - всичко наопаки на реалностите. Не дай Боже да те подкрепи Хюсеин. А може би това е един вид пророчество, че гледаме сбирка на лузъри - настоящ и бъдеща.

  42. 42 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4686 Весело

    "Преминавайки към сериозни теми, Обама каза, че ЕС е едно от най-великите политически постижения в света. Той обаче предупреди, че това постижение не трябва да бъде възприемано като даденост, а трябва да бъде подхранвано и бранено от хората."

    Напълно съм съгласен с Обама! ЕС е прекрасен съюз, който донесе много добри неща на Европа, но най-важното от които е МИРЪТ! И наистина се радвам, че България е част от този Евросъюз!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  43. 43 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    [quote#36:"dark'star"]Кой се страхува от обединена и силна Европа? - цитат на коментар #1 от “mtmvb”

    САЩ и Китай се страхуват = ЕС може да ги измести от икономическо лидерство[/quote]
    Уфффф!
    Кое лидерство?
    Щатите са 350 милиона и абсолютен лидер с качествена, не само количествена разлика. Спрямо ПОД 500-милионният ни ЕС. В който пък едни стотина милиона са си просто пълнеж ...
    А светът се върти отдавна вече около Тихия океан.
    Там са Щатите, Китай, Япония, Кореа, Русия също от няколко години се мъчи да експандира в Далечния Изток, на практика и Индия е по-свързана с това направление, отколкото на Запад. А през връзката на Индийския океан се подвключва и Африка.
    Защо мислите са тия всичките войни там долу, още от Корейската и Виетнамската? Афганистан? Защо флотовете са в Индийския океан, а не наджипани в Средиземно море? И на американци, и на англичани, а и руснаците имат присъствие? Ами англичаните, които с Брекзита се отвързаха и веднага засвяткаха отношенията си точно с ония региони?
    Тука брюкселското зеле изпуска замайващи ферменти, либерастията скача упоена ... Щото дошъл да се прости Обама.
    А Тръмп прави час и половина разговор с Абе в същото време. На четири очи. Отношенията с Япония са им базови на американците още от по-миналия век. И пак на тях наблягат.
    А Европа ... Европа ще си изчака реда. По старшинство ...
    При това ЕС въобще не е "онзи" ЕС, който нежнорозово се мержелее в главите български и брюкселскозелски. Вече отдавна си е на две скорости, вече отдавна и шенген даже бастисаха, сега даже Обама се среща с "отбрани" лидери на "отбрани" страни. Погледнете кои са в Берлин за прощалната среща ...
    Сорри, ама да се заблуждаваме сами себе си от преяла с брюкселско зеле парвенющина е най-идиотската и вредна за самите нас позиция ...

  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4686 Весело

    "И Обама, и Меркел подчертаха, че е важно да се продължат преговорите по споразумението за свободна търговия между Европа и САЩ, предаде Ройтерс."

    Мерси много, но НЕ благодаря на ТТИП!!!

    "Канцлерът обаче призна, че в настоящото си състояние, споразумението не може да бъде сключено."

    И много хубаво, че е така!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Връзката между господар и васал е на основата на взаимно даване и вземане. Господарят защитава, а васалите плащат данък. Васалите използват защитата на господаря за да грабят останалите(Средна Е, Източна Е), докато заграбеното е повече от това, което трябва да плащат на господаря, всичко е наред според западните ценности.
    Проблемно е , когато господарят за защитата изразходва повече отколкото получава като десятък , или пък иска по голям десятък от това, което васалът чрез ограбване може да получи. Или пък господарят прекали и иска и селяните на васалите директно да му плащат данък(търговското споразумение).
    Тогава васалите започват да се бунтуват. Оланд и Меркел се правеха, че не разбират, ослушваха се , отлагаха и не подписаха.
    Тогава господарят удари директно повечето европейски концерни и банки(ако вкл. и DB, над 30млд.$ от глоби ) , т.е. започна икономическа война с ЕС, за да наложи американското право, сделки на чужди концерни(напр. с Иран) се разследват само защото са извършени в $, или транзакцията е извършена чрез сървър в САЩ, или противоречат на американските закони. Най силно господарят удари Франция , BNP Paribas плати наказание 9млд.$, Alstom(френски производител на влакове) 772млн.$, Crédit Agricole 787млн.$,Total 398млн.$, в Германия Siemens 800млн.$, Deutsche Bank 258млн.$.........,
    Deutsche Bank 14млд.$, т.е главните икономики на ЕС.





  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4686 Любопитно

    До коментар [#14] от "iak":

    Точно! +++ от мен!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4686 Любопитно

    До коментар [#21] от "pet_fire":

    Да така е, и нещо интересно. Каза, че от всички световни лидери с които е общувал през последните си два мандата най-близък е станал с Меркел. Това е голям комплимент... сигурно от Израел и Великобритания ревнуват, защото по принцип янките и САЩ са най-близки с англичаните и евреите ционисти.

    Е, предполагам, че в бъдеще Тръмпи ще бъде най-близък до Израел и своят приятел и лъжец като него Биби-то.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  48. 48 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Накрая ЕС събра смелост и започна с Apple, за неплатени данъци за 13млд.€., обяви създаване на Европейска Армия и господарят е шокиран.
    ЕС вдигна санкциите срещу Иран, макар че господарят е внесъл закон в сената за удължаване на санкциите срещу Иран с още 10г.

    Господарят вече е слаб, всички чуха Меркел, как тя предлага на Тръмп съвместна работа, но въз основа на ценностите, демокрация, свобода, респект на човешките права...
    Т.е. Меркел поставя на Тръмп условия, докато го поздравява за изборната победа.

  49. 49 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Велико постижение, ама малко по начина, по който е велика една Вавилонска кула.

    За съжаление въпреки лъскавия вид, в момента сме на 5 минути назад от историята, технологично, икономически, идейно, всякак.

  50. 50 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 121 Неутрално

    До коментар [#15] от "karabastun":

    Ти па мигрантите, та мигрантите. Германската икономика върви на пълни обороти. Имат и много иновации. Не са легнали да умират германците. А и над 50% от германците биха подкрепили Меркел за още един мандат. Ако имаш немски паспорт - гласувай за който щеш. Ако нямаш си просто дървен философ.

  51. 51 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 688 Любопитно

    Са гледайте цирка като дойде на власт БКП и как ше искат да излезем от НАТО и ЕС

  52. 52 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 121 Неутрално

    До коментар [#17] от "lustmord":

    Грнтовте не спират. Мечтаеш да си ми началник смяна в кремоковци, а? Няма да стане, чичак. Кочината е разградена. Неможете я загради пак. Щом путкин не може да загради неговата вие нямате никакаъв шанс. Ти започвай да мислиш за ерата след путкин и след петрола, че ще увесите нос тогава и пак безропотно ще зариете нос в калта, където ви е мястото.

  53. 53 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Путин не харесва това.

  54. 54 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 281 Любопитно

    Убав проект,ама му изтече времето!
    Брекзит е началото на края!

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  55. 55 Профил на zuk_trombon
    zuk_trombon
    Рейтинг: 1189 Весело

    Амии СССР е по-високо. ЕС е бледо копие другарю Обама.

    немалка част от тях (Българските масони) са просто едни впиянчени ченгета от Държавна сигурност, които си играят на рицари и се обличат в чаршафи.
  56. 56 Профил на Neophyte Believer
    Neophyte Believer
    Рейтинг: 457 Весело

    "По повод на терористичната заплаха Меркел пък определи като полезно сътрудничеството със САЩ на ниво специални служби."

    Ама суууупер ползотворно беше за САЩ.Сцепиха се да ги подслушват.

  57. 57 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Поредното лицемерно изказване на американски дипломат. За 2-та си мандата Обама нарави всичко възможно да съсипе обединена Европа. Уплашиха се, че стана много силна, ще спре да слушка и ще заиграе по собствени правила. А Меркелица е време да си ходи, че и тя донесе куп неприятности на Европа, пак по заповед на янките.

  58. 58 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1810 Весело

    Още гръмки слова щеше да има ако беше подписан и ТТИП-а, ама ядец!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  59. 59 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    А най_великотото политическо постижение е разпада на савецкия саюз!!!

  60. 60 Профил на gadolini
    gadolini
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Среща на провалени държавници.
    ЕС имаше потенциала да е велико постижение, но не е и Меркел е една от основните виновници.

  61. 61 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Напълно съм съгласен!!!

  62. 62 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 608 Неутрално

    [quote#54:"Краят на дните"]Убав проект,ама му изтече времето!
    Брекзит е началото на края![/quote]
    за Англия - да.

  63. 63 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    По повод Сирия Обама припомни, че преговорите са единствения път за изход от сирийската криза.
    =======
    Даааа , той нобеловия лауреат за мир дори и плака пред ефир , заради мира на планетата ,но цифите показват друго.
    Само миналата година са били похарчени над 14 трилиона долара за войните по света и САЩ са начело в класацията !

    Bukalemun
  64. 64 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 878 Неутрално

    "ЕС е едно от най-великите политически постижения в света."

    Европейците създадоха съвременната човешка цивилизация. От Константин Велики, през Ренесанса, Съединените щати до днес.

    Разбира се дадоха и ужасяващите примери Хитлер, Ленин и Сталин.

    Navigare Necesse Est
  65. 65 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    "Преминавайки към сериозни теми, Обама каза, че ЕС е едно от най-великите политически постижения в света. Той обаче предупреди, че това постижение не трябва да бъде възприемано като даденост, а трябва да бъде подхранвано и бранено от хората."
    Вярно на 100%. Няма какво да се добави.

    chavo64
  66. 66 Профил на ori13511135
    ori13511135
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Собствениците защитават проекта си! Когато ходи в Англия му казаха да си гледа работата на Барак Хюсеинов Обама, народът реши.
    В USA белите също гласуваха "за" brexit :-)
    Но Те няма да спрат!

  67. 67 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    До коментар [#11] от "karabastun":

    Не, ако можеш да вникнеш. Това е продължение на прословутата фраза на J.F.K: "Ich bin ein Berliner"!!!

    chavo64
  68. 68 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4653 Любопитно

    До коментар [#7] от "Евроатлантически вилает Булгаристан!":

    Радетелите за независимост на ЕС от САЩ нямате нищо против зависимост на ЕС от Росссия.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  69. 69 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4653 Весело

    До коментар [#15] от "karabastun":

    Ти па за кремълските опорки се хвана. Ами ако преизберат Меркел, каво ще правиш?

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  70. 70 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4653 Любопитно

    [quote#17:"lustmord"]Да не спират грантовете от догодина? [/quote]
    Що, вашите увеличиха ли ги, та си толкова радостен?

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  71. 71 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4653 Весело

    [quote#19:"xm..."]Обамката оправи Щатите, оправи Близкия Изток, сега доде и Европа да оправи ... [/quote]
    А россссийката си я оправя Путин. Никой не може да се справи по-добре.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  72. 72 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2562 Весело

    [quote#13:"1Sion1"]Пропуснат е един важен акцент , който госпожата от ГДР направи, а именно, че светът не може да се завърне към обществото преди глобалната либерастия.И го каза точно като НЕ МОЖЕ.[/quote]
    Колкото петрола ще се върне над 100 долара за барел, толкова и света ще се върне към времето на ГДР/ФРГ... Проблема на такива като вас, че не схващат, че технологиите движат света, а технологиите нямат ни граници ни връщане.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  73. 73 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    [quote#57:"primaxm"]тя донесе куп неприятности на Европа, пак по заповед на янките[/quote]
    Я дай малко повече инфо за тези заповеди.

    Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me"
  74. 74 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Обама е един от рядко интелигентните президенти, които сме виждали.

    Сега оня малоумник с перчема ще убие света, да видим дали от смях или с бомба..

  75. 75 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2562 Весело

    [quote#24:"sega_007"]"Кокошарник и кошара без огради, стопанин и охранителни кучета е едно от най-великите постижения на съвременното село"- гракнали в хор лисицата и вълкът. [/quote]
    Много умно — един застрашен вид (вълка е застрашен вид), дето оцелява по милостта на овчаря, се радвал на нещо си и това било много голяма мъдрост...
    От де ви намират такива.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  76. 76 Профил на Neophyte Believer
    Neophyte Believer
    Рейтинг: 457 Любопитно

    До коментар [#69] от "Blood Red Skies": "Ами ако преизберат Меркел, каво ще правиш?"

    Ами ако преизберат Меркел и никой друг от трупата.

  77. 77 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7390 Неутрално

    Няма лошо да се разбират двама световни лидери и да си говорят приятелски?

  78. 78 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Обама обикаля Европа за да закълне подконтролните на Вашингтон европейски лидери да продължат и усилят санкциите срещу Русия.
    И сега действа в полза на американските транснационални корпорации, с усилване и продължаване режима на санкциите Европейската икономика продължава да се откъсва от Русия и пазарите ѝ, което е изгодно за американските корпорации.
    Ако Тръм свали голяма част от санкциите, американският капитал ще влезе в Русия, а Европа ще се окаже в доброволна изолация.
    И след това ще купува от "американските партнери" концесии и квоти за работа в Русия.
    За всички грешки на американските президенти плаща Европа, за Косово, Украйна, Либия, Сирия, Ирак, арабските пролети.


  79. 79 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4244 Неутрално

    ЕИО.....да, ЕС.....не !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  80. 80 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#14] от "iak":

    е само че за да се осъществи това ЕС трябва да се присъедини към Евразийския

    гошо
  81. 81 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9941 Неутрално

    Личи си, че мислят в една посока

  82. 82 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    [quote#78:"Ixquick"]Европа ще се окаже в доброволна изолация.
    И след това ще купува от "американските партнери" концесии и квоти за работа в Русия[/quote]

    А дано, ама едва ли. Откога се надявам мурзилките да си вземат чемадани и да си ходят в русийката, ама не. Мъчат се в омразната им Европа и това си е.

  83. 83 Профил на blahblah
    blahblah
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    До коментар [#41] от "Lemmy":

    Абе хусейн или не, 1000 пъти е над путин във всяко едно отношение. а на вас ви остава само безсилно да злобеете .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах