Палестинският президент отказа среща с вицепрезидента на САЩ по-късно този месец

Палестинският президент отказа среща с вицепрезидента на САЩ по-късно този месец

© Herwig Prammer, Reuters



Палестинският президент Махмуд Абас е отказал да приеме вицепрезидента на САЩ Майк Пенс по-късно този месец, съобщава БТА. Пенс, който ще направи обиколка в региона, е поискал среща с Абас на 19 декември във Витлеем.


"Такава среща обаче няма да има. Майк Пенс не е желан в Палестина", заяви Джибрил Раджуб, който е високопоставен представител на движението на Абас "Фатах".


Фотогалерия: Реакции след решението на Тръмп за Йерусалим >




Говорителката на Белия дом Сара Сандърс увери, че решението на американския президент Доналд Тръмп да признае Ерусалим за столица на Израел не е сигнал, че САЩ се оттеглят от мирния процес.


"Не зная някоя друга страна да се готви да последва нашия пример", отбеляза Сандърс пред репортери.

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    Правилно. Не може да взимаш грубо едната страна, а после да ходиш по срещи като помирител. Реално, щом Сащ не могат да решат този проблем, значи не са те призвани за тая задача. Ще е интересно ако Саудитска Арабия откаже поръчката за оръжие и Катар откаже поръчките за Боинг. Нека Израел ви купува оръжието. Срамна работа. Зет ти да е евреин, дъщеря ти да приеме юдаизма/ те не държели на тия работи....... да бе/, и ти да правиш схеми за твоя зет. А обществото на Сащ защо мълчи. Какво общо имат американците с Израел, та да ги дотират ежегодно, хората които ходят на работа в Сащ. Но и евреите са толкова напомпани с национализъм и толкова са убедени и надменни. Срамна работа. Дано си получат заслуженото.

  2. 2 Профил на vilian
    vilian
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Милиони християни в САЩ поискаха това от Тръмп.

  3. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7593 Неутрално

    Нормална реакция на палестинския президент

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    Това е послание към арабските терористи, че лигавенето на Обама приключи. И какво пищят като Ерусалим столица на Израел е заявено от САЩ още преди 30-40 години. Явно слабо учат историята по гетата....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  5. 5 Профил на emil  121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА
    emil 121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Питам се какво цели Тръмп с безсмисленото си провокационно решение, което не помага с нищо и на никого. Единственото ми разумно обяснение е че приканва арабите към терористични акции в щатите за да оправдае имиграционната си политика, която затъна в съдебни решения. Твърде нечестно спрямо американския народ!

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    Говорителката не знаела дали друга страна смята да последва тъпнята на Тръмп! Аз зная - не! Няма друг такъв идиот! (Дневник, имате право да изтриете и този коментар - от снощи за втори път наричам Тръмп идиот!). Екстремизмът няма място в политиката, а това решение на Тръмп е чист екстремизъм! В политиката можеш да подкрепяш едната страна в конфликта (и аз подкрепям Израел), но трябва да поддържаш някакъв баланс, за да имаш тежест! Израел има право да обяви Йерусалим за столица, защото спечели непредизвикана от Израел война и има исторически и религиозни причини. Но САЩ като посредник в мирни преговори нямат това право!

  7. 7 Профил на ivan_
    ivan_
    Рейтинг: 4325 Весело

    Тежкари:)

    Вицепрезидента на САЩ иска среща, ти му отказваш:)

  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    САЩ винаги са подкрепяли Израел в този конфликт! И абсолютно правилно! Но с това решение на оранжевия клоун си отрязаха пътя на фактор в мирните преговори. Това е във вреда и на Израел и на САЩ!

  9. 9 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    Разбирам САЩ да имат някаква полза от това решение. Щях да го приема. Но Тръмп да прави такива подаръци на зет си е огромна глупост. Апропо, мисля, че и Израел нямат полза от това в момента. В един друг период може би. Ако Саудитска Арабия действително ще се реформира от младия принц, при това след 5-10 години, тогава може би. Дори и тогава с много дипломация трябваше да се направи. А този влезе с багер в крехко помещение

  10. 10 Профил на Cassi
    Cassi
    Рейтинг: 3728 Неутрално

    Едно много глупаво решение на американците, което ще отрови за пореден път бъдещето на този регион.

    Джордж Бърнард Шоу: „Свободата значи отговорност. Ето защо мнозина се страхуват от нея”
  11. 11 Профил на сминдух
    сминдух
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    ..... и Майк Пенс си преместил мекия в другия крачол....

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#9] от "stanislavdi":

    Тръмп влезе като слон в стъкларски магазин!

  13. 13 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Супер - нека се изолират още повече тези - 30г лигавщини и съобразяване с чувствителните им рани ми души доведе до няколко интифади хиляди убити и никакво мирно решение на хоризонта. Само когато света осъзнае, че тези са просто едни терористи - рекетьори и им спрат издръжката може и са се зададе нещо като мир там.

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#10] от "Cassi":

    Нека не обвиняваме цял един народ! Не американците са виновни, а Тръмп!

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#10] от "Cassi":

    Нека не обвиняваме цял един народ! Не американците са виновни, а Тръмп!

  16. 16 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    За тези които не са наясно с историята :
    От 3300 години досега Йерусалим е еврейска столица. Основан е от еврейския цар Давид. Градът никога не е бил столица на арабски или друг мюсюлмански владетел.
    Само евреите се обръщат към Йерусалим когато се молят. Арабите винаги са обърнати към Мека. Никога Йерусалим не е бил свещен град за исляма. Йерусалим е споменат над 700 пъти в Библията, но нито един път в Корана.
    Единствената мюсюлманска окупация на еврейската територия става в 622 преди Христос , но трае само 22 години. Това просто е еврейска земя , а арабите са се наснесли и натресли там в търсене на лесна плячка. Нито Израел, нито Египет е основан за тях да си ги ползват...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  17. 17 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#13] от "lustmord":

    Много ми се иска да сте прав и това решение на Тръмп да отключи мирния процес, но мисля че ефектът ще бъде точно обратен!

  18. 18 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3280 Неутрално

    До коментар [#5] от "emil 121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА":

    Тръмп просто открива фронт след фронт.С нов гаф замазва предишния.Така и ще си изкара мандата.

  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#18] от "yanne":

    Не е сигурно дали оранжевият ще изкара мандата.

  20. 20 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Какъв президент пък е Абу Мазния, главатар на терористичната организация Ал Фатах, която заедно с още куп по-малки терористични ислямистки организации, съставляват създадената от Арабският Национален Конгрес - ООП, чиято единствена цел е унищожаването на Израел!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  21. 21 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#20] от "Георги":

    Ами "нашата" Ирина Бокова (наследница на убиец) дори прие Палестина в ЮНЕСКО!

  22. 22 Профил на coxo
    coxo
    Рейтинг: 627 Неутрално
  23. 23 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#2] от "vilian":

    Милиони християни в САЩ поискаха това от Тръмп.
    —цитат от коментар 2 на vilian


    Наистина, десетки милиони религиозни фундаменталисти (evangelicals) поискаха това. Отново пояснявам, тук не става въпрос за т.нар. "mainline" деноминации, напр. католици, лютерани, епископалци/англикани, баптисти (но не южни баптисти!), методисти, квакери и др., лидерите на които са против това решение на Тръмп, а за т.нар. "евангелисти" и пр. фундаменталисти (този термин буквално е в името на техни организации, напр. Independent Fundamental Churches of America), вкл. южни баптисти, пентекосталци, адвентисти, свидетели на Йехова, анабптисти и пр. секти. Това са хора, които интелектуално се простират в спектъра от твърдото и буквално убеждение, че хората и динозаврите са живели по едно и също време (като Сара Пейлин) до това да изпадат в транс крякайки неразбираеми срички (глосолалия) и да участват в публични ритуали по носене на отровни змии, за да докажат своята вяра. За тях признанието на Йерусалим за столица на Израел е необходима стъпка по пътя към Второто пришествие и Страшния съд, когато "праведните" (демек фундаменталистите) ще идат в Рая. Аз не знам кой душевно неувреден човек е способен да разсъждава по такъв начин, но като рационалист и хуманист, категорично отхвърлям намесата на религиозни групи в политиката.

    Далаверата от властта не е в преследването на невинните, а в закрилата на виновните.
  24. 24 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Причината е в непремерената и нанавременна декларация на Тръмп. Нещата можеше да се уредят по много по-дипломатичен начин, макар и по-бавен. В подкрепа на което твърдение е факта, че до вчера поне нямаше боеве по улиците и ескалиране на напрежението. Но Тръмп явно не е дипломат и за него дипломация означава само обявяване на нещо, сега и веднага. Последствията не се броят за него.
    Имаше един такъв израз - "след мен и потоп". Тръмп действа по този начин.

  25. 25 Профил на ba
    ba
    Рейтинг: 278 Неутрално

    А кой реши проблемите за мира, досега? Никой, въпреки факта че Ерусалим не беше столица. Та сега, това им е проблемът? Щатите са прави да продължват подкрепата си на Израел реално, а не със левичарски дърдорения и шикалкавения. Това е инструментът на демагозите .

  26. 26 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    "решението на американския президент Доналд Тръмп да признае Ерусалим за столица на Израел не е сигнал, че САЩ се оттеглят от мирния процес"

    Какъв мирен процес, какви 5 лева? Всичко свърши. Няма повече преговори, няма повече мир и уважение. Целият арабски свят скочи срещу Израел. Близо 30 години отнеха опитите за мирно решение и само с един тъпоумен акт Тръмп съсипа целия труд на десетки дипломати.

    Да, Майк Пенс няма да се срещне с Палестинския президент. Пенс няма да бъде приет дори от Египетския, нито от Йорданския, нито вече от Саудитския крал. Защото в очите на арабите Израел и САЩ вече са врагове.

    И за всичко това вина има един единствен човек - абсолютният олигофрен и риж идиот, сенилен старец Доналд Тръмп. Човек, който никога не е бил кмет, никога не е бил губернатор, не е бил сенатор или представител в камарата. Не разбира от дипломация и международни отношения. Човек, който разбира само от пари, пари, пари. И който е фалирал 6 (!!!) компании за хазартен и хотелиерски бизнес.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  27. 27 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#22] от "coxo":

    Не е само Абас. Всички тези "бойци" (кавичките са съвсем умишлени, защото те никога не са се борили, а само са подтиквали млади палестинци към терор) бяха агенти на КГБ! Израел бе враг на СССР, но не е враг на Русия!

  28. 28 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Дори и само факта, че всички левичари, ислямисти и рушлямисти извиха на умряло е показателен за правилността на решението на Тръмп.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  29. 29 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#22] от "coxo":Не е само Абас. Всички тези "бойци" (кавичките са съвсем умишлени, защото те никога не са се борили, а само са подтиквали млади палестинци към терор) бяха агенти на КГБ! Израел бе враг на СССР, но не е враг на Русия!
    —цитат от коментар 27 на vassilun


    Вярна е само първата част. Израел никога не е бил враг на Русия, но Русия, след като осъзнава, че е излъгана и Израел няма да е комунистическа сатрапия, а демократична държава, става смъртен враг на Израел. Днес Русия е съюзник с най-големите врагове на Израел - Хисбула, Иран и Сирия! Този факт е достатъчно показателен, за това какви са приоритетите на Русия. Българският народ казва: "Кажи ми кои са приятелите ти, за да ти кажа какъв си". Приятелите на Русия са само дивашки режими!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#5] от "emil 121 ПРЕВРАТАДЖИИ ПРОТИВ РЕФЕРЕНДУМА":

    Цели да спази поне едно предизборно обещание. А и откачените еванджеликалисти много ще харесат това.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#29] от "Георги":

    100% за!

  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#20] от "Георги":

    Точно Абас да е терорист? Много не съм сигурен. 2011-та се изказа, че арабите са направили голяма грешка да започнат война през 1948, вместо да приемат решението на ООН. Ако си спомням правилно, някъде по същото време говори и пред израелския парламент. Като цяло ми се струва като човек, който цели мир и не е против това да стане чрез преговори.
    Но това тъпо решение на Тръмп фактически убива такава възможност. Друг проблем са и все повечето израелски селища на палестинска територия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на coxo
    coxo
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#27] от "vassilun":

    Виждал съм ги тези "бойци" в Студентски град. Бяха поканени като верни другари на обучение и открито се хвалеха как са отвличали самолети. Отделно, че през 1982 боклуците от ООП търчаха с български униформи в долината Бекаа.

  34. 34 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Тръмп сездаде проблем. За араби, евреи... за американци.
    Ако мирът е обратната страна на войната то Тръмп доказа, че е вреден за мира.

  35. 35 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#20] от "Георги":Точно Абас да е терорист? Много не съм сигурен. 2011-та се изказа, че арабите са направили голяма грешка да започнат война през 1948, вместо да приемат решението на ООН. Ако си спомням правилно, някъде по същото време говори и пред израелския парламент. Като цяло ми се струва като човек, който цели мир и не е против това да стане чрез преговори.Но това тъпо решение на Тръмп фактически убива такава възможност. Друг проблем са и все повечето израелски селища на палестинска територия.
    —цитат от коментар 32 на deutschwagen


    Какъв мирен процес? Няма как да има мир, до като всички араби, левичари и ислямисти смятат и се борят единствено и само за унищожаване на Израел! Великобритания според първото решение на Общността на Нациите създаде само араската държава - Трансйордания и за да не си разваля рахатлъка с арабите не създаде еврейската. По-късно пък през 1948 г. защото беше принудена да направи държава на евреите, начерта най-абсурдните граници, които една страна може да има! Няма как да стане! Арабите трябва под егидата на ООН да бъдат принудително изселени от Израел. Всички евреи бяха прогонени от арабските страни, като имуществото, а понякога и живота им беше отнет! Същото, но в по-цивилизован вариант, трябва да се случи с арабите от Израел. Територията е прекалено малка, за да може Израел да се подели на 2 държави, като от всякъде са обградени от врагове. Арабите разполагат с гигантска територия, разделена на 20-тина държави. Там е мястото на арабите, а не в Израел! Те са примитивни диваци, неспособни на рационално мислене. Изпаднаха в истерия, само защото Тръмп решил да премести посолството от един израелски град в друг. Сякаш ги касае по какъвто и да било начин!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  36. 36 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Решението на Тръмп е правилно. До сега, десетилетия, всички само се лигавеха с палестинците, а те си продължават с тероризма. Така може да продължава векове и нищо да не се промени към по-добро. Тръмп поне им удари един зад врата на тая терористично-рекетьорска банда.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#35] от "Георги":

    Правиш ли разлика между Израел и Палестина? Между араби и палестинци? Изобщо не ме слушаш. Казах, че точно Абас не е за унищожаването на Израел, а за мирни преговори. И ако не си разбрал, това идиотско решение на Тръмп само ще сплоти целия арабски свят и всичк мюсюлмани. Нищо хубаво. И стига с тези "левичари". Биби не е по-нормален от останалите идиоти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#23] от "WOI":

    ако "отхвърляте намесата на религиозни групи в политиката", какво ще кажете за Саудитска Арабия, Иран, оттук и техните проксита в Близкия изток? защо трябва да се съобразяваме с техните щения и религиозно мотивиран антисемитизъм?

    בני אתה אני היום ילדתיך
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#35] от "Георги":

    И между другото, няма нищо идиотско в решението от 1948. Британците може да са начертали много идиотски граници на много места, но специално границите в Палестина (които май по-скоро са били начертани от ООН) бяха признати за справедливи дори и от арабската лига. Обаче не им се занимавало със справедливост, искали величие.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#38] от "abdelhaqq":

    САЩ не са Саудитска Арабия или Иран. И Израел не е станала силна, богата и високоразвита страна с откачалки като Бибито.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  41. 41 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#40] от "deutschwagen":

    колегата по-горе негодува срещу влиянието на "религиозни групи". аз затова питам. защото за мен определено САЩ не са Израел и Иран, и това трябва да е ясно на всеки. но колегата се възмути. е, аз питам - ако евангеликате в САЩ са толкова лоши, какво правим с "религиозните групи" в Саудията и Иран - защото антиизраелският сантеман има религиозни основания, преди политическите.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  42. 42 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    С това си решение Тръмп за поредем път доказа на света,че сащ целят да подклаждат войни и напрежение в целия свят. Единствената им цел е да има войни по света, за да си продавата оръжията. Въоръжиха Турция, Саудитска Арабия и Израел, сега ще ги настроят да се сбият... Дано поне и Вазовските заводи намажат малко....

  43. 43 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#35] от "Георги":Правиш ли разлика между Израел и Палестина? Между араби и палестинци? Изобщо не ме слушаш. Казах, че точно Абас не е за унищожаването на Израел, а за мирни преговори. И ако не си разбрал, това идиотско решение на Тръмп само ще сплоти целия арабски свят и всичк мюсюлмани. Нищо хубаво. И стига с тези "левичари". Биби не е по-нормален от останалите идиоти.
    —цитат от коментар 37 на deutschwagen


    Палестина, като понятие от времето на британският мандат обхваща и Трансййордания. Това разбирам аз под понятието "Палестина", колкото и грешно да е то, защото има римски произход. Местните понятия, касаещи Израел са Юдея и евентуално Самария. Между палестинци и араби не правя разлика, защото такава няма! Тези в Ивицата Газа са АБСОЛЮТНО същите, като в Египет, а тези в Западният Бряг, са саудитци. А за да има траен мир в района, първо трябва да има много сериозна война. В Европа мира дойде след две тотални войни. Не е възможно на 20 хиляди кв. км. от които половината безплодна пустиня, да бъде изградена държава, която да е обградена от всякъде с врагове и тя да оцелее. Няма как да стане. А Махмуд Абас има защо да го наричат Абу Мазен. ;)

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#41] от "abdelhaqq":

    Защо трябва да правим нещо? Никой не ги дава за пример. Иран дълго време бяха под санкции. СА изглежда разбират, че имат проблем и може да се насочат към по-друг вид ислям.
    За мен има доста по-конкретни върпоси. Какво правим със западен Йерусалим? Какво правим с мирните преговори? Защото това решение е несправедливо ,и според ООН, незаконно. Напълнпо поддържам Израел в настояването им статута на Палестина да се реши в директни преговори, а не от ООН. Поддържам даже и стената. Но това с монопола над Йерусалим, както и селищата в Палестина не са справедливи действия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#42] от "Йосиф Давыдович":

    Трол съветски, кой постигна мира между Израел, Египет и Йордания? Сигурно нерушимия ви скапан союз.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4758 Весело

    Голям праз като отказва,много го бръсне някой Абас за нещо!

    klimentm
  47. 47 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4758 Весело

    [quote#34:"One Hour"]Тръмп сездаде проблем.

    Щото преди туй цареше един мир.......!

    klimentm
  48. 48 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#44] от "deutschwagen":

    защото ако негодуваме единствено срещу "религиозните движения в политиката" в САЩ без да негодуваме срещу нещо много по-отчетливо, а именно - "религиозното влияние върху политиката на арабските страни и тези с мюсюлманско мнозинство, което произвежда антисемитизъм консистентно и нормативно", значи имаме двоен аршин, при което ни дразни първото, ерго косвено подкрепяме второто. сиреч, съзнателно или не - заемаме страна под призив към "неутралност" и "умереност".

    בני אתה אני היום ילדתיך
  49. 49 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#45] от "deutschwagen":
    Не съм забелязал отношенията между Израел и арабския свят(в частност тези с Египет и Йордания да са се подобрили особено след войната през 60-те. Израел сигурно затова е член на УЕФА. Просто ционистите са си заплюли тази територия в Близкия Изток и оттам да тормозят целия регион.

  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#43] от "Георги":

    Нямам представа как изкара палестинците в западния бряг заудитци, или дори тези от Газа като египтяни. Това няма обоснование. Самите плаестински националистически движения не гледат позитивно на египетския контрол в Газа. Генетическите изследвания пък показват по-скоро близост с израелтяните.

    Не знам защо трябва да има още една голяма война. За мен това е в историята, и доведе до траен мир с Египет и Йордания, както и примирие със Сирия. Не може да искаш война за нещо толкова ясно и незначително като статута на зпадния бряг. Не виждам как една независима Плаестина може да представлява заплаха за Израел и не виждам как Израел печели от окупацията, освен, че може по-лесно да спира терористите. Но идеята е, че след независимост за Палестина вече няма да има терористи в Палестина, или поне няма да имат никаква реална подкрепа или повод. А и нищо не е спирало Израел да прави операции в Ливан.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#48] от "abdelhaqq":

    Пак ще те питам - кой тук е подкрепял арабския фанатизъм, или страни като Иран и СА по принцип? Кой ги е давал за пример? Дай да добавим и султанчето Ердо като си тръгнал. Пак повтарям, САЩ не могат да бъдат сравнявани с подобни страни.

    Да не говорим за пропуснатия шанс за саудитско-израелска коалиция срещу Иран. Защото в момента изглежда, че СА е готова да се промени, а Иран циклят на едно място.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#49] от "Йосиф Давыдович":

    Да, отношенията им не са се подобрили в смисъл, че не са се подобрили от гледната точка на СССР, който бе унижен и изгонен от Египет.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  53. 53 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#50] от "deutschwagen":

    Проблемите с т.нар. "палестинци" са много по-дълбоки, от колкото изглежда на пръв поглед. До като тези в Западният бряг, все-още работят по малко и не са загубили напълно човешката си същност, тези в Ивицата Газа са вече трето поколение живеещо на помощи и напълно загубили каквито и да било трудови навици. За сметка на това, помощите им са големи и като изключим липсата на ток, си живеят доста разкошно. Ако постигнат мир, ще трябва да създават икономика, че помощите ще секнат. Сега, като изключим тези от ЕС, са помощи за тероризъм, а не за създаване на държава или нормален живот. Арабската максима "По-добре гладен, от колкото уморен" е достигнала своят абсолютен връх в Ивицата Газа. Тези хора никога няма да започнат да работят отново. Винаги ще предпочетат от многото деца, които правят, да отделят по някое за жертва и да продължават де си живеят на помощи. Целите им са лесно изпълними. Просто от време на време трябва да изстрелват по някоя ракета. Примерно днес изстреляха няколко, които даже не можаха да отлетят до Израел, но вече си получиха ответните удари. Чат-пат, за да се наберат повече помощи и да се събуди забравеното съчувствие, се налага да изстрелят повечко ракети, което води до повечко ответни реакции и дори война, но после всичко си идва на мястото и помощите потичат отново с пълна сила.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  54. 54 Профил на Клуцохор
    Клуцохор
    Рейтинг: 316 Весело

    До коментар [#48] от "abdelhaqq":

    "религиозното влияние върху политиката на арабските страни и тези с мюсюлманско мнозинство, което произвежда антисемитизъм консистентно и нормативно"

    Да не намекваш, че палестинците(арабите) не са семити??? :)

  55. 55 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9730 Неутрално

    Ако не знаеш какво казваш и не знаеш какво искаш :)
    За палестинците пък е не ясно към какво се стремят...

  56. 56 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    До коментар [#50] от "deutschwagen":Проблемите с т.нар. "палестинци" са много по-дълбоки, от колкото изглежда на пръв поглед. До като тези в Западният бряг, все-още работят по малко и не са загубили напълно човешката си същност, тези в Ивицата Газа са вече трето поколение живеещо на помощи и напълно загубили каквито и да било трудови навици. За сметка на това, помощите им са големи и като изключим липсата на ток, си живеят доста разкошно. Ако постигнат мир, ще трябва да създават икономика, че помощите ще секнат. Сега, като изключим тези от ЕС, са помощи за тероризъм, а не за създаване на държава или нормален живот. Арабската максима "По-добре гладен, от колкото уморен" е достигнала своят абсолютен връх в Ивицата Газа. Тези хора никога няма да започнат да работят отново. Винаги ще предпочетат от многото деца, които правят, да отделят по някое за жертва и да продължават де си живеят на помощи. Целите им са лесно изпълними. Просто от време на време трябва да изстрелват по някоя ракета. Примерно днес изстреляха няколко, които даже не можаха да отлетят до Израел, но вече си получиха ответните удари. Чат-пат, за да се наберат повече помощи и да се събуди забравеното съчувствие, се налага да изстрелят повечко ракети, което води до повечко ответни реакции и дори война, но после всичко си идва на мястото и помощите потичат отново с пълна сила.
    —цитат от коментар 53 на Георги


    +++++++++++++++++++ Идея си нямаш каква истина си написал . Това българите изобщо не го знаят . Повечето са ходили да речем до Ливан , което е нищо в сравнение с Газа . Все едно да отидеш в центъра на Пловдив , а след това в '' Столипиново '' . Разликата е планетарна .

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#53] от "Георги":

    За Газа не знам много, освен, че наистина е кочина. Да приемем, че всичко е така както го описваш. Аз не виждам защо Западния Бряг и Газа трябва да са обвързани. И не виждам защо Израел трябва да си заплюва целия Йерусалим само за себе си заради Газа, която дори е от другата страна. Това даже е в противовес с настояването на Израел всичко да сереши с директни преговори (и това го разбирам). Но да използват САЩ за ъндъркът за Йерусалим е същото като палестинците да се опитат да направят ъндъркът с ООН - и двете не представляват директни преговори.

    А ако Газа наистина представлява такъв голям проблем, защо не я дадат на Египет. Или да и дадат независимост и ако им създават проблем винаги могат да влязат както си влизат и днес. И най-важното е, че тогава арабите няма да има за какво да мрънкат и ако все пак продължат, никой няма да ги слуша и всеки ще е на страната на Израел.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  58. 58 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4559 Любопитно

    Браво на Абас, след скандалното решение на Тръмпи да признае Ерусалим за столица само на Израел палестинския президент няма друг избор освен да игнорира янките поне за определен период от време.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  59. 59 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#54] от "klucohor":

    о да, чаках го този коментар. "антисемитизъм" има едно единствено правно значение - "омраза към евреите".

    обикновено тези, които казват, "ама те и арабите са семити", искат да оправдаят...омразата към евреите.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  60. 60 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#51] от "deutschwagen":

    колегата отгоре с недоволството си към едни точно целиви "релиигиозни движение с влияние в политиката". като кажем А, да кажем и Б.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  61. 61 Профил на ВЕЛКОВ
    ВЕЛКОВ
    Рейтинг: 3114 Неутрално

    Президента на Палестина няма избор.

  62. 62 Профил на Клуцохор
    Клуцохор
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#54] от "klucohor":о да, чаках го този коментар. "антисемитизъм" има едно единствено правно значение - "омраза към евреите". обикновено тези, които казват, "ама те и арабите са семити", искат да оправдаят...омразата към евреите.
    —цитат от коментар 59 на abdelhaqq


    Няма омраза към евреите, а към полицаите, войската...на израелската държава! Преди това са живели столетия, в хармония, с евреите, колкото и да ги е имало там! 😉

  63. 63 Профил на Клуцохор
    Клуцохор
    Рейтинг: 316 Любопитно

    До коментар [#54] от "klucohor":о да, чаках го този коментар. "антисемитизъм" има едно единствено правно значение - "омраза към евреите". обикновено тези, които казват, "ама те и арабите са семити", искат да оправдаят...омразата към евреите.
    —цитат от коментар 59 на abdelhaqq


    И какво е ПРАВНОТО значение?

    п.п.Гледал ли си клипове, от евреите в Техеран?
    Не искат и да чуят за (политиката) на Израел. Просто не ги вълнува...

  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#60] от "abdelhaqq":

    Не видях колегата, или който и да е, да хвали Иран или Саудитска Арабия и да ги дава за пример. Та не се разбира какво точно се опитваш да кажеш.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#64] от "deutschwagen":

    ок. за трети и последен път да опитам, защото си имам ресурсна хигиена, все пак, не мога безкрайно да цикля на един "пункт от сумата", както би казал Тома от Аквино.

    ако казваме "намесата на религиозни групи в политиката" е порицаема, и визираме изключително протестантските евангеликали, както колегата, това определено не е безпристрастно отношение. безпристрастно би било да каже - "намесата на религиозни групи в управлението, независимо дали са евангеликали или мюсюлмани "фундаменталисти", е порицаемо". но той явно не казва това, защото го дразнят определено само евангеликалите в САЩ, така, както го е формулирал (подозирам, че толкова и знае нещо за исляма, но това оффтопик).

    а в крайна сметка, не бива да забравяме нещо много просто - когато всички казват "решението на Тръмп ще отприщи вълна от фанатизъм и насилие", откъде ще дойдат този "фанатизъм и насилие". от "евангеликалите в САЩ" ли? определено не. ще дойдат от мослемите. но колегата се възмущава от евангеликалите. малко замязва на хаштаг-ме-тоо кампанията, която се възмущава от сексизма на западния мъж и си подбира селективно жертвите, но удобно подминава нормативно и религиозно регулирания сексизъм на мюсюлманите. е, със здраве на такава "обективност" и "ратуване за справедливост".

    בני אתה אני היום ילדתיך
  66. 66 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#65] от "abdelhaqq":

    Мисля, че не си го разбрал правилно. Никъде не е казвал, че е ок с фанатизма на арабите и другите мюсюлмани. Не видях и някой тук да поддържа тезата, че Израел трябва да бъде унищожен. Просто темата е Тръмп и милионите в САЩ, които смятат неговото решение за нужно и справедливо.

    И аз не съм съгласен с фанатизма на мюсюлманите и никога няма да бъда, но изисквам повече от страна като Израел, която смятам за доста различна от повечето мюсюлмански страни и очаквам да се държат справедливо и цивилизовано. А според официалния статут и международното право целия Йерусалим няма как в момента да е само на Израел. А САЩ бяха обективен модератор, който вече в случая няма как да бъдат.

    И между другото, фанатизмът не е нужно да е само ислямистки.

    Иначе - с извинение - безумната ти логика може да бъде екстраполирана и в друга посока. Например, приемливо е Израел да окупира Газа и Западния Бряг, но не и ако Русия окупира Крим и Източна Украйна. Сега схващаш ли кой всъщност е привилегирования? Но на Биби и ортодоксалното лоби не му стига.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  67. 67 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#66] от "deutschwagen":

    проблемът е, че в един момент позициите стават биполярни. или сме про-израел, или сме про-"хамас" - и това много добре личи сега, понастящем, в ключови исторически моменти като този. аз много добре съм го разбрал, въпросът е колегата дали е разбрал какво точно е успял да съчини. инак, да не почваме дебата за "фанатизма" и "радикализма" - термини по същество изпразнени от съдържание, докато не ги изпълним с такова и не разберем, съответно, че "фанатизмите" и "радикализмите" са напълно различни. като във вица, в който по соца на границата хванали мъж, който се правел на жена, и той казал - "аз съм просто не-фанатичен мъж".

    аз нямам проблем някой да обяви логиката ми за "безумна". въпросът е, че досега поясних как под маската на фалшива безпристрастност избуява общоприет предразсъдък, а отсреща получавам декларативност. е, не става така. дори и чрез насиления паралел между Газа, респ. Западния бряг и Крим.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  68. 68 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4292 Неутрално

    До коментар [#58] от "Иво":

    Проблемът е ако "янките" игнорират Абас. Той има доста сериозни проблеми с Хамас и Газа, както и с двата големи рода в Рамалла. Новата вълна на ПЛО едва го толерират, а и искат не само Източен Ерусалим, но и селищата построени от Израел.
    Едно от теченията сред водачите на политическия процес от Западния Бряг иска не палестинска държава, а обща държава с Израел и право на завръщане на "бежанците" от 1967 , 1973 и т.н.. Никак не са глупави, защото това означава превръщането на Израел от демокрация в мюсюлманска държава даже по чисто демографски механизми благодарение именно на факта че те са единствената демократична държава в региона.

  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#67] от "abdelhaqq":

    И с това не мога да се съглася. Кой ти каза, че хората са непремнно про-Израел или про-Хамас? Има хора, които гледат фактите. Аз никога не съм бил про-Хамас, повечето време съм про-Израел, но с това решение на Биби и Тръмп няма как да съм про-Израел в този случай. Позициите не се решават ей така по принцип и завинаги (така правят именно фанатиците, и е жалко, че Израел също залита натам).

    И между другото, дори в Палестина Хамас бяха изгубили доста позиции, Абас е в пъти по-умерен. И сега това ще се обърне. Може би точно това е искал Биби и ортодоксалното лоби. Войната им харесва. Да си говорим за двойни стандарти....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  70. 70 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    До коментар [#69] от "deutschwagen":

    защото историческите моменти имат свойството да обострят противоречията до бинарни опозиции. в момента, в който някой заеме позиция анти-Израел, по необходимост застава до "хамас" (това беше символ на всичко онова, което е антитеза на единствената демокрация в Близкия изток) - Иран, Хамас, Хизбулла, ако щете, и руснаците. зная, че може би "Биби" понася обществената вина за настоящата ситуация, но къде е бил "Биби" преди - 48ма, 67ма, при интифадите, във вътрешнопалестинската корупция, която самообрича народа си на мизерия, в използването на живи щитове от жени и деца и цивилни къщи като военни бази? все "Биби" виновен...

    בני אתה אני היום ילדתיך




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах