Toyota и BMW започнаха заедно да разработват литиево-йонни батерии

Toyota и BMW започнаха заедно да разработват литиево-йонни батерии

© Michaela Rehle, Reuters



Toyota и BMW вече започнаха съвместната разработка на следващото поколение литиево-йонни батерии. Двата автомобилни производителя ще се опитат да увеличат капацитета и ефективността на литиево-йонните батерии, като изпробват нова комбинация от материали за катоди, аноди и електролити, обявяват от BMW, цитирани от световните агенции.


Ключови думи към статията:

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 522 Весело

    Май им идва малко скъпичка офертата на A123 Systems, това е причината според мен

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  2. 2 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално
  3. 3 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 814 Неутрално

    То при тези постоянно растящи цени на бензина- кола на ток.Ако с 1 зареждане батерията издържа 300 км и колата струва колкото тези на бензин ще е супер.

    НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.
  4. 4 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#2] от "bta":

    .. петрола вече го е измислил.. ти само стой и гледай ))

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  5. 5 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#4] от "Mypa":

    ръсе ръсте

  6. 6 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    Това е технологията:
    2 пъти по-евтина, изключително безопасна и 2 пъти по-лека - 400 вата/килограм

    http://enviasystems.com/innovation/

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  7. 7 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#2] от "bta":

    Какво да му мисли петрола? Я виж каква е популацията на автомобили с дизелов или бензинов двигател, направи сметка за колко време може да се подмени този парк и ще разбереш, че петрола няма какво толкова да му мисли.

    А иначе, колкото по-скоро има добри алтернативи, толкова по-добре.

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  8. 8 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#7] от "DrAvalanche":

    Те нека измислят работеща алтернатива и ще видиш,дано да е скоро.

  9. 9 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1834 Неутрално

    Това е чудесна синергия между двете водещи компании. И едните и другите имат много добри постижения в автомобилите с алтернативно задвижване - БМВ във водородните технологии, а Тойота в електрическите. Никой не се съмнява в качествата на БМВ дизеловите агрегати. До няколко години ще ни зарадват със страхотни нови модели, убеден съм!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  10. 10 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1542 Любопитно

    Нека си сътрудничат... да задобреят и батериите и автомобилите.

    Надявам се и редакторите на Дневник да задобреят, иначе не знам каква е "връзката" между една джанта на БМВ (Фотограф: Michaela Rehle) и темата на статията...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  11. 11 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#10] от "B52":

    Да поне да бяха сложили до нея и една джанта на Тойота. Даже и сватба можем да им спретнем хаха

  12. 12 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#6] от "chevyvolt":

    има едни сладури дето твърдят, че са дигнали и над 450, само че едно е прототип, друго си е серийно производство и реални 10000 цикъла...
    не че съм против, тъкмо ще имам повече поръчки, но на тоя етап се дига главно шум за да се приберат субсидии, според мен...

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  13. 13 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    До коментар [#12] от "beatles":

    Разгледай сайта и ще установиш, че това не е "просто прототип". Освен от Дженерал Моторс има и сериозно държавно финансиране.

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  14. 14 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#6] от "chevyvolt":

    опа, същите били, и не били компютри а компоти...верно са 400

    http://enviasystems.com/announcement/

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  15. 15 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#13] от "chevyvolt":

    сайта го знам, работя в подобна област така че има фанах даже прес релийса. вЕрвай ми, прототип е. докато не мине краш тестовете и няма навъртяни 10000 цикъла е прототип. мерцедес имат е/кола от около 2 години, на пазара да си видял нещо подобно да се продава?

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  16. 16 Профил на zanzibar87
    zanzibar87
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Могат да си помогнат доста и да намалят разходите си по производство.

  17. 17 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#7] от "DrAvalanche":

    В развитите страни хората сменят колите си средно на всеки пет години, тоест при наличие на привлекателна алтернатива автопаркът може да се подмени за по-малко от десетилетие. След още 10 години старите нови ще дойдат масово при нас, а междувременно горивото ще е станало толкова скъпо, че Третият свят няма да има избор и след още 10 и там ще са предимно на ток.

  18. 18 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    До коментар [#15] от "beatles":

    Клетките нямат нищо общо с краштестовете, дали ще ги мине една кола се определя от конструкцията на батерията като цяло, не на клетките. Тесла успяха с клетки за лаптопи да минат всички краштестове в САЩ, и батериите им издържат доста по-малко от 10 000 цикъла. Въпреки това не са прототипи. На пазара няма батерия която да издържа толкова, няма и никъде изисквания че трябва да издържа 10 000 цикъла. Мерцедес ако решат могат от утре да почнат да произвеждат коли с батерии, че си ги правят и сами, само че много добре знаят че цената ще е много висока и никога няма да им донесат пари. Борбата е да се смъкне цената на батериите. Нисан имат модел в сериино производство, както и форд. Това че мерцедес нямали нищо не доказва. Батериите на envia са прототипи, много ясно е писано на страницата им че прототипи са минали тестовете на някаква агенция на военните, но те демонстрират работеща технология, не някаква клетка с размер на 5 сторинки, дето можело някои ден да се произведе. Остава да се види дали наистина ще изпълнят всичко което рекламират. Но то не е 10 000 цикъла, или поне аз не виждам някъде да споменават за нещо такова.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    До коментар [#9] от "chichi":

    BMW нямат нищо общо с водородните технологии, те даже нямат програма за горивни клетки май, докато тойота има, и то доста напреднала. Ясно е че и двете фирми ще им трябват батерии за бъдещите им електромобили, ясно е и че тойота нямат сметка да разработват дизелови двигатели само за европа, досега ползваха някакви лицензи на форд.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    разбира се, трябва да подчертая че липсата на водородна програма (особено след злополучната седмица на водород дето го гореше) е нещо много хубаво и не пилее ресурсите на фирмата , като им позволява да се концентрират в една област която е най-перспективна.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах